Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Sądy kontra "walka z pandemią"
Wysłane przez elig w 08-04-2021 [18:32]
W dniu 2 kwietnia 2021 w blogu Jerraz21 w Salonie24 {TUTAJ} mogliśmy przeczytac:
"To nie jest porażka, to jest POGROM. W Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie sanepid przegrał z obywatelami 97% spraw dotyczących kar za łamanie tzw. obostrzeń! Wyroki sądu są jasne - rządowe obostrzenia są BEZPRAWNE a nałożone kary zostały anulowane!
Sprawy dotyczą obowiązku noszenia maseczek, zakazu przemieszczania się czy obowiązkowej kwarantanny. Porażka rządu jest druzgocąca, władza przegrywa z obywatelami w całym kraju!".
To prawda. Tę linię orzecznictwa potwierdził także Sąd Najwyższy. Gdy wpiszemy w Google " Sądy uchylają kary" - znajdziemy mnóstwo przykładow postanowień różnych sądów z różnych części Polski anulujących kary administracyjne i mandaty. Ta cała "walka z pandemią" jest nie tylko nieskuteczna, wręcz zabójcza [ponad 100 tys. ofiar], ale także i bezprawna. Nie tylko w Polsce sądy zaczynają dochodzić do tego wniosku. W blogu Jerraz21 w dniu 8 kwietnia 2021 ukazał się tekst {TUTAJ}:
"UDOSTĘPNIAJCIE bardzo ważny wyrok austriackiego sądu, który zamilczają wszystkie główne media w Polsce!
Sąd Administracyjny w Wiedniu orzekł, że test PCR nie jest odpowiedni do określania zakaźności!
Konkretna sprawa dotyczyła pozwu wniesionego przez FPÖ (Wolnościowa Partia Austrii). Zakazano jej zorganizowania spotkania w Wiedniu pod koniec stycznia. Partia wniosła przeciwko temu skargę do Sądu Administracyjnego w Wiedniu. Sąd orzekł na jej korzyść. Sędziowie byli bardzo krytyczni wobec polityki rządu austriackiego wobec Covid-19. "Na podstawie wyroku jest pewne, że policja nie będzie już mogła w przyszłości zakazywać antyrządowych zgromadzeń na podstawie tych danych" - pisze gazeta internetowa "Raport 24". Sąd doszedł do wniosku, że wiedeński wydział zdrowia, którego informacje stanowiły podstawę do wydania przez policję zakazu zgromadzenia, "nie przedstawił ważnych i opartych na dowodach twierdzeń i ustaleń" w sprawie epidemii.
"Testy antygenowe, które są bardzo podatne na błędy, zwłaszcza u osób bezobjawowych, są zatem całkowicie nieprzydatne, a testy PCR wymagają ponadto potwierdzenia badaniem lekarskim. To wszystko nie jest zagwarantowane w Austrii, którą sąd masowo skrytykował." - donosi dalej austriacki portal "Raport 24".".
W tym samym dniu i w tym samym blogu {TUTAJ} zamieszczono informację:
"Izraelski Sąd Najwyższy orzekł w niedzielę, że regulacje ograniczające protesty, wprowadzone w związku z koronawirusem, były niezgodne z prawem. Wszelkie mandaty, nałożone na ich podstawie, zostały anulowane.
Przepisy nakładające limity na organizowane manifestacje w Izraelu były bezprawne. Tak orzekł tamtejszy Sąd Najwyższy.
SN stwierdził także, że wszystkie grzywny, nałożone za nieprzestrzeganie tych obostrzeń, należy anulować.
Podważona zasada obowiązywała tylko przez dwa tygodnie, między 30 września a 13 października, w szczytowym momencie drugiej fali infekcji koronawirusem.
Decyzja SN zakazuje też rządowi wprowadzania takich przepisów w przyszłości.".
Ogólnoświatowa histeria związana z pandemią prowadzi do działań bezprawnych i prób wprowadzenia "dyktatury sanitarnej". To dobrze, iż sądy zaczynają sobie z tego zdawać sprawę i przeciwstawiać się temu.
Komentarze
08-04-2021 [19:09] - Pani Anna | Link: Przecież bylo jasne i
Przecież bylo jasne i oczywiste od początku, że to wszystko jest bezprawne. Co ja innego pisałam już od marca ubiegłego roku? Ta siła psychologicznej manipulacj jest tak ogromna, że beprawnosc mało komu przeszkadza. To i dlaczego władza miałaby tego nie wykorzystywać?
09-04-2021 [10:23] - mada | Link: Niech Pani idzie do sądu bez
Niech Pani idzie do sądu bez maseczki. Przekona się Pani wtedy jakie jest prawo.
08-04-2021 [19:20] - NASZ_HENRY | Link: wydział zdrowia,"nie
wydział zdrowia,"nie przedstawił ważnych i opartych na dowodach twierdzeń i ustaleń" w sprawie epidemii.
To znaczy że UE się nie spisała gdzie podziała się praworządność ☺☻
08-04-2021 [19:42] - Pers | Link: To akurat wszyscy, oprócz
To akurat wszyscy, oprócz sekty kowidowej, wiedzieli.
Trzy razy miałem "starcie" z policją za brak namordnika.
Grzecznie im wytłumaczyłem, że mają spadać na drzewo i najwyraźniej trafiłem na kumatych chłopaków bo posłuchali.
Pomijam członków kowidowej sekty ale przerażające jest to, że ogromna większość Polaków wie i czuje absurdalność tego nakazu a jednak noszą.
Co z nami się stało? Gdzie ten dumny Naród?
09-04-2021 [00:57] - Zbyszek_S | Link: "Pomijam członków kowidowej
"Pomijam członków kowidowej sekty ale przerażające jest to, że ogromna większość Polaków wie i czuje absurdalność tego nakazu a jednak noszą.
Co z nami się stało? Gdzie ten dumny Naród?"
Jest tresowany, przed media i ich administratorów...
Cały czas...
Skutecznie,
08-04-2021 [19:57] - EsaurGappa | Link: Groteskowość tej zarazy już
Groteskowość tej zarazy już dawno była podejrzana,niestety ludzkość nie zdaje egzaminu dojrzałości,a cała nasza cywilizacja jest krótko mówiąc w stanie ciężkiej choroby!Jesteśmy w zaklętym kręgu,wszystko miesza się i koncentruje,prawda jakby straciła właściciela,każdy może dziś być właścicielem tej jednej trafnej wersji rzeczywistości.Zdrowie okazało się kluczem do ludzkich sumień,i co dalej gdy każdy chce choćby na chwilę uciec od tego zgiełku?
09-04-2021 [01:00] - Zbyszek_S | Link: "Groteskowość tej zarazy już
"Groteskowość tej zarazy już dawno była podejrzana,niestety ludzkość nie zdaje egzaminu dojrzałości"
Trudno powiedzieć jak "ludzkość", ale są przecież: eksperci, wysocy politycy, redaktorzy, administratorzy.... Przecież oni NIE SIEDZĄ Z ZAŁOŻONYMI RĘKAMI tylko cały czas w pocie czoła pracują. Nad czym? Nad tym, żebyśmy zdali egzamin dojrzałości? Czy zupełnie przeciwnie...?
08-04-2021 [21:29] - HenrykH. | Link: Czytając te komentarze i
Czytając te komentarze i notki przeciwników rządu dochodzę do wniosku że ten wirus naprawdę atakuje mózg.Zwłaszcza tych bezobjawowych herosów .Bo czyż ktoś zadał sobie trud ,żeby te wyroki przeczytać .No nie ,bo gdyby doczytał dlaczego to wiedziałby że rząd powinien najpierw wprowadzić stan wyjątkowy ,godzinę policyjną itd.Niektórzy posłowie lewicy o tym trąbili od lata 2020.,tylko czekając jak ten faszystowski rząd to zrobi .Stan wyjątkowy ,godzina policyjna (Holandia) tego byście chcieli? Bat nad głową jak za komuny ,to dlatego durnie piszą jak w Chinach fajnie a Białoruś to już oaza wolności. Apelowanie do inteligencji części Polaków już nie ma sensu ,albo wybiorą palikota albo odważnie zarażą się wirusem .Dopiero później gorące apele o modlitwę ,jak kres przyjdzie na kogoś z rodziny .Ktoś mądry napisał twiterowe społeczeństwo co czyta tytuł a resztę w zależności od zapatrywań sobie "dotłumaczy" .Po prostu mi jest Was szkoda.
08-04-2021 [22:43] - Adam66 | Link: Nie chodzi o bat nad głową,
@ HenrykH - Nie chodzi o bat nad głową, chodzi o to, że ograniczenia i kary za nie są bezprawne.Tylko tyle i aż tyle...Ale ekipa plandemiusza jest jak lizus, chcą się wykazać przed "centralą" z nadzieją, że zostaną dożywotnimi namiestnikami "tenkraju".
09-04-2021 [10:01] - HenrykH. | Link: Odpisze Panu. Właśnie że o
Odpisze Panu. Właśnie że o ten bat chodzi ,o ten bat .Dlatego pisałem że wychowanym w komunie nie jest łatwo przestawić się na racjonalne myślenie.Pytałem czy musi być stan wyjątkowy żeby ludzie stosowali maseczki.Czy nie czytał Pan poprzednich notek i komentarzy o tym jak cool w Niemczech czy Francji . Gdy ktoś udowodni że tam obostrzenia i kary o wiele gorsze -zapada cisza.Tak kary są może i bezprawne (chyba że zachorował sędzia) dlatego pisałem o rozumie .Kiedy Pana i innych anty. nie interesuję ja czy inne osoby mogące zachorować przez wolność od noszenia maski to do widzenia .
Był kraj podzielony za prl ,został dalej .Ta część społeczeństwa która twierdzi że tylko jej wolności są ważne nigdy mi bratem ni swatem nie będzie.
09-04-2021 [10:46] - Jabe | Link: Wychowanym w komunie trudno
Wychowanym w komunie trudno jest się przestawić na myślenie o państwie, w którym władzy nie wolno wszystkiego. Podobnie brakuje im elementarnej intuicji ekonomicznej. Tacy wyczekują dobrego cara, a przynajmniej naczelnika, który jak azjatycki kacyk będzie każdorazowo decydował, co jest dozwolone, a co nie.
09-04-2021 [11:42] - Pani Anna | Link: @jabe
@jabe
Dokładnie! Wychowani w komunie, głosujący na partię, która "prawo" ma na sztandarach i w nazwie, sa jak widać najszczęśliwsi, kiedy ta ich ukochana partia prawo łamie i bierze ich, ale to doslownie za mordy. I nie rozumie jeden z drugim, że kręcą bat na siebie samych.
10-04-2021 [09:15] - Swisspola | Link: A ja bylem przekonany ze mamy
A ja bylem przekonany ze mamy "WIELKIEGO NACZELNIKA", no może nie dosłownie, ale na pewno lewackiego kacyka chowającego się za prawicowym parawanem i damską spódnicą.
09-04-2021 [10:56] - Pani Anna | Link: @Henryk. H
@Henryk. H
Dlaczego Pan kłamie? Z niewiedzy, czy celowo? W Niemczech obowiązek noszenia masek jest tylko w sklepach i komunikacji. Markety budowlane otwarte. Fryzjerzy otwarci. Nie ma czegoś takiego jak "teleporady", lekarze i dentyści normalnie przyjmują chorych w gabinetach. Nie pozamykano całych oddziałów szpitalnych, ani nie odwołano planowanych zabiegów. Można odwiedzać chorych. Nie mają "nadumieralnosci "!!! Dzieci chodziły do szkoły do grudnia, a od 15.03 w poszczególnych krajach związkowych ponownie wracają do normalnego lub naprzemiennego trybu nauczania. Malo jeszcze? Tak się składa, że cały okres tej pandemii spędzam w Niemczech, wiec prosze ani mnie, ani innym nie wciskać ciemnoty.
09-04-2021 [11:44] - jazgdyni | Link: Aniuta Ur-Urgroßmutter
Aniuta Ur-Urgroßmutter
Kiedy to miłość do Vaterlandu zdecydowała o zapisanie się do Übermenschów i swobodne plucie przez wschodnią granicę? Plujesz od lat na Polskę i jest to z każdym rokiem bardziej tragikomiczne. Chyba już nic nie pomoże.
Januszek
09-04-2021 [12:01] - Pani Anna | Link: @januszek
@januszek
Pluje, bo płacą mi moi mocodawcy w Niemczech i na Kremlu, albowiem boli ich Wielka Polska. Ty Januszek akurat powinieneś to rozumieć, bo jak to było dostać paszport za komuny za pewne usługi? Nawet ci płacić nie musieli, sam sobie dorobiłeś jako cinkciarz.
09-04-2021 [12:41] - jazgdyni | Link: @Anuśka
@Anuśka
Jasne babciu, jasne...
Paszport to ja sobie wyrobiłem dopiero po tzw. transformacji kochanie (Jeeezu! Ile ty już masz lat?). Słyszałaś coś o Książeczce Żeglarskiej (SEAMAN'S BOOK)? "Książeczka żeglarska stwierdza tożsamość jej posiadacza, przebieg pracy na statkach. Podobnie jak paszport, jest dokumentem, który może być wydany tylko obywatelowi polskiemu". Mam taką, jak każdy marynarz; dokładnie od 1976. Niestety nie mam żadnych cinkciarskich dokumentów. Ale mam specjalny tatuaż. Pewnie też masz, tylko pod pachą, prawda?
Oj boli, boli was Wielka Rzeczpospolita. Ale różnie to bywało. Na przykład w 50-tych, naszą pierwszą gosposią była Niemka. Dręczyła mnie niebogę, ale sznycel z jajkiem robiła fantastyczny. A ty umiesz zrobić dobry Eintopf? Jakie to kiełbaski do tego dajecie?
09-04-2021 [14:13] - Pani Anna | Link: @januszek, widzę, że masz
@januszek, widzę, że masz jakieś marzenia senne o mocnej Niemce, co by cię trochę podreczyla, co? Ty to się lubisz uzewnętrznić, z każdego twojego wpisu przeziera twoje życie erotyczne, a raczej jego brak, stary bidulo...
09-04-2021 [15:36] - jazgdyni | Link: Andzia!
Andzia!
To co widziałem, to jesteś strasznie sucha i pomarszczona. Taką patologią to ja nigdy nie byłem. Ale to ty, co rusz o tym funf ... sieben. W starym piecu...?
09-04-2021 [16:03] - Pani Anna | Link: @januszek
@januszek
Januszek, ty w ząbek uczesany, nie bądź taki wybredny. Zresztą i tak podobno już Ci nie staje więc w czym problem.
09-04-2021 [15:58] - Pers | Link: Pani Anna
Pani Anna
mitomanzgdyni nie był cinkciarzem, był przemytnikiem.
Trzymajmy się faktów.
A za jakie usługi dostał się za komuny na statek nie mając marynarskiego wykształcenia to można się tylko domyślać...
09-04-2021 [16:58] - tricolour | Link: @Anna & Pers
@Anna & Pers
Lekarz wojskowy pomógł... nie ma innego sposobu.
08-04-2021 [23:37] - Pani Anna | Link: @Henryk
@Henryk
Szanowny Henry, czytając panskie komentarze rozumiem rzad. Ludzie jak Pan sami się proszą, żeby ich traktować jak stado nierozgarniętych baranów, czemu więc z tego nie skorzystać? Gdyby istniało faktyczne zagrożenie, to ludzie by się sami podporządkowali wszelkim rygorom. Sadzi Pan, że kogoś trzeba specjalnie przekonywać, aby nie dotykać chorych na trąd lub żółtaczkę? Nie pić nieprzegotowanej wody w strefie eboli? Czy we Wrocławiu ktos się sprzeciwial wprowadzeniu strefy nadzwyczajnej kiedy wykryto czarną ospę? Idiota nie będzie się zastanawiał, dlaczego na hali w Realu może kupić wszystko, od żywności, po odzież, buty i sprzęt elektroniczny, a nie moze tego zrobić tuż obok, na tym samym pasażu w sklepach branżowych. Jest rozkaz, trzeba wykonać, a nie myśleć nad sensem prawda? Takie społeczeństwo to marzenie wszelkiej masci rządzących, a teraz ten sen stał się jawą.
09-04-2021 [10:49] - HenrykH. | Link: Nic Pani nie rozumie.Ani tego
Nic Pani nie rozumie.Ani tego co piszę ,ani co robi rząd . Pytałem tylko czy jesli jest ryzyko że można kogoś zarazić ciężką chorobą warto założyć maseczkę .Już raz to napisałem i Pani powtórzę ,jeżeli anty. mają mnie i moją rodzinę w d.. to nie mamy z sobą nic wspólnego .Nic.
Czyż to nie Pani tak chwaliła brak ograniczeń w Niemczech?
09-04-2021 [11:28] - Pani Anna | Link: @Henryk
@Henryk
Owszem, nie mam i nie chcę mieć z takimi jak Pan nic wspolnego. Prosze owinąć się w folie, to wtedy mnie Pan niczym nie zarazi, ryzyko zerowe.
09-04-2021 [11:48] - Zbyszek_S | Link: "czy jesli jest ryzyko że
"czy jesli jest ryzyko że można kogoś zarazić ciężką chorobą"
Proszę o wskazanie badań naukowych opartych o standardową ślepą próbę porównawczą albo o porównanie podobnych społeczeństw noszących i nie noszących maseczek, dowodzących że nie noszenie maseczki na otwartym terenie przez osoby nie mające objawów żadnej choroby, powoduje ryzyko, że można zarazić kogoś ciężką chorobą.
Chętnie przeczytam.
09-04-2021 [11:58] - HenrykH. | Link: Pan to poważnie napisał ?
Pan to poważnie napisał ? Rozumiem że "mogę" umrzeć bo kurde badań nie ma ? Czy naprawdę tak trudno pomyśleć przez chwilę.Ech
Do widzenia.Życzę dużo zdrowia.
09-04-2021 [12:42] - Jabe | Link: @HenrykH Tak, umrzeć może
@HenrykH Tak, umrzeć może Pan i bez badań. Proszę tylko nie terroryzować swoją psychozą innych.
09-04-2021 [13:41] - HenrykH. | Link: Szanownemu Panu też odpowiem
Szanownemu Panu też odpowiem .Pan też nic nie zrozumiał .Odpowiem jeszcze raz -jako katolik martwię się o bliźniego .Wersja dla niewierzących ,nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe .Tak na spokojnie ,bo w tym szaleństwie zapominacie że nie sami na tym świecie żyjecie .Pan twierdzi że to iż sugeruje że można zarazić się wirusem to psychoza,pani Anna twierdzi że to paranoja.Drodzy światli internauci ,to tylko wiara i katechizm KK.
Acha , to KK to nie Kodeks Karny .
Acha 2.Pani Anna wkłada namordnik w sklepie?
09-04-2021 [14:50] - Pani Anna | Link: @Henryk
@Henryk
Nie żyje Pan sam na tym swiecie, a mimo wszystko zada Pan, abyśmy się dostosowywali do pańskich fobii i lęków. Jak Pan zycie przeżył do tej pory bez namordnika przy tych wszystkich drobnoustrojach, wirusach i bakteriach które od zawsze nam towarzyszą? W sklepie nie zakładam namordnika, gdyż mam atest od lekarza, że nie mogę. Dodam, że gdybym ostatni rok spędziła w Polsce, to już bym nie żyła, przy moich różnych dolegliwościach wymagających stałego leczenia. A przecież tez chyba mam prawo do życia? Jak Pan myśli, jako katolik? Czy też mam dać się zamordować brakiem dostępu do lekarza, bo covid?
09-04-2021 [13:21] - Pani Anna | Link: @Henryk.H
@Henryk.H
"Rozumiem że "mogę" umrzeć bo kurde badań nie ma"-czy rozumie Pan słowo diagnostyka? A słyszał Pan o chorobie, która nazywa się rak? Nie sądziłam, że jest tu ktoś, komu trzeba tłumaczyć czym jest wczesna diagnostyka i jak to się przekłada na uleczalność. W czasach przedcovidowych w Polsce diagnozowano 460 przypadków raka dziennie. W 2020r spadło o 50% diagnozowanie samych tylko raków piersi i szyjki macicy wśród kobiet. Jak Pan myśli, co z nimi będzie? Umrą, czy same się wyleczą?
09-04-2021 [16:09] - HenrykH. | Link: Jeszcze raz -Pan spytał o
Jeszcze raz -Pan spytał o badania ,moja odpowiedź dotyczyła tego pytania.Naprawdę nie może Pani zrozumieć :) .Nie chodzi wcale o maski .To już ostatnia odpowiedź .
09-04-2021 [12:04] - Pani Anna | Link: @Zbyszek
@Zbyszek
Ja Panu chętnie odpowiem - jest takie samo prawdopodobieństwo jak to, że w drewnianym Kościele spadnie komuś cegła na głowę i dlatego trzeba zakładać kask. Paranoikom tego nie wytłumaczysz.
09-04-2021 [12:12] - HenrykH. | Link: Jeszcze raz -tu nie chodzi o
Jeszcze raz -tu nie chodzi o maseczki ,szczepionki itp. itd Wierzę że Pan zrozumie o co .
09-04-2021 [00:57] - Jabe | Link: Skoro jednak stanu
Skoro jednak stanu wyjątkowego nie ogłoszono, to nie powinno go być. Ta sytuacja unaoczniła, że sądy – nawet ułomne – są obywatelom potrzebne i powinny być niezależne – dla ochrony przed samowolą.
09-04-2021 [01:55] - jazgdyni | Link: Otępiałym nie wytłumaczysz.
Otępiałym nie wytłumaczysz. Trzy czwarte wieku bez wojny. Pół wieku bez służby wojskowej. Wychowały się durne, egoistyczne ciamciaraki, które mylą prawdziwą wolność z e swoją wygodą. To ci co jadą za tobą ulicą, gdzie jest 70 km/h, a oni ci mrugają i hałasują klasonem, bo oni jadą. I co z tego, że łamią kodeks drogowy. Sądy są przecież ich.
Czy to już swołocz?
09-04-2021 [02:16] - Adam66 | Link: @jazgdyni - może jeszcze nie
@jazgdyni - może jeszcze nie swołocz ale na najlepszej drodze, żeby dołączyć do tej niechlubnej grupy. To są po prostu dzieci wychowane bezstresowo z narcystycznym odchyłem...A ci starsi to jeszcze pozostałości poprlowskiej nomenklatury, którym się wydaje, że wciąż im wszystko wolno - to jest już swołocz.
09-04-2021 [08:40] - wielkopolskizdzichu | Link: "Otępiałym nie wytłumaczysz.
"Otępiałym nie wytłumaczysz. Trzy czwarte wieku bez wojny. Pół wieku bez służby wojskowej."
Tej jazgot.
Kiedy ty ostatnio byłeś na froncie i strzelałeś z ostrych do wrogów ojczyzny?
Zrobiłeś chociaż raz w życiu parukilometrową przebieżkę w OP2, zakończoną strzelaniem z kałacha?
Strzelaniem od którego uzależnione były przepustki dla całego plutonu.
Byłeś kiedyś ,na poligonie, w - 30 stopni, z noclegami pod namiotem ogrzewanym kozą?
Zasuwałeś z skrzyniami pełnymi pocisków po bomboskładzie?
Nie robiłeś tego więc nie pier..l.
Byłeś w syfie co najwyżej przez niecałe pół roku jako bażant.
09-04-2021 [11:46] - jazgdyni | Link: @WZ Bejrut 1985. Ale + 30.
@WZ
Bejrut 1985. Ale + 30.
09-04-2021 [20:29] - Tomaszek | Link: Ten co w wojsku był się
Ten co w wojsku był się odezwał . Musiał kursy leadershipu przejść , żeby od ciury zęzowego przestać szmatą obrywać . Ale na emeryturze to ma spokój , chyba że go innym burzy . Masz ciało coś chciało . Ulice gdzie jest 70 kmh są dwupasmowe co najmniej , wystarczy zjechać do prawej .
09-04-2021 [06:04] - Zbyszek_S | Link: Gdy brak argumentów,
Gdy brak argumentów, zastępuje się je pogardą i agresją. To naturalne.
W cywilizacji zachodniej naczelną wartością była wierność prawdzie, a nie władzy. No ale w mongolskiej jakby inaczej, tam wartościowość postawy człowieka, a zatem jego moralne kwalifikacje oceniano pod względem wierności władzy. Zmiany cywilizacyjne napędzane "wandemią" nabierają rozpędu. Tak jak pogarda i agresja choćby słowna.
09-04-2021 [06:18] - jazgdyni | Link: Gdzie kolego masz prawdę? Tam
Gdzie kolego masz prawdę? Tam, gdzie uważasz? Problem z wami taki, że już nie odróżniacie prawdy od kłamstwa.
Cywilizacja zachodnia... Paradne. Wy już jesteście zhomogenizowanym koktajlem cywilizacji turańsko - bizantyjsko - żydowskiej. I lata naszej pracy, by was wyleczyć.
I naucz się chłopcze, co to lojalność i wierność tradycyjnym zasadom szlacheckiej ojczyzny.
Mongoł?
09-04-2021 [11:48] - Zofia | Link: @ HenrykH- dziękuję Panu za
@ HenrykH- dziękuję Panu za ten mądry wpis. Najbardziej ( wszystko co Rząd zrobi) negują przeciwnicy Rządu. Każdy pretekst jest dobry żeby coś wytknąć , bo wiedzą że sądy im pomogą, tak oni sądom w walce z Rządem.
09-04-2021 [16:21] - HenrykH. | Link: dziękuję . Smutne ze tak to
dziękuję . Smutne ze tak to wygląda .Ale jak jest sojusz Korwina (ekonomisty hihi) i tego z platformy to inaczej nie będzie .Tragiczne że zza szafy wygląda uśmiechnięta głowa urbana .
09-04-2021 [16:44] - Jabe | Link: Jaki zaś sojusz?
Jaki zaś sojusz?
08-04-2021 [22:35] - spike | Link: Jak ja kocham koty. :Mądrej
Jak ja kocham koty. :Mądrej głowie dość dwie słowie", skoro panuje pandemia, z pewnością znajdzie tu się kolejny kot, co zaprzeczy, powinien wystarczyć apel do narodu, by przestrzegać określonych zasad, dla minimalizowania zakażenia, bo inaczej grozi nam zapaść służby zdrowia, ale wiadomo, kotów ci u nas dostatek, słowo nie wystarczy, trzeba nakazami, zakazami, a i tak będą się wyłamywać, by dowodzić, że zaraza to spisek przeciw ludzkości, oczywiście do czasu, jak taki bęcwał jeden z drugim sam nie zachoruje, a wtedy trwoga, więc do Boga, choć Go wcześniej opluwał. Mnie maski też denerwują, ale noszę, przez szacunek dla innych, by mieli jakiś komfort psychiczny, będąc w mojej okolicy, by nie uciekali na mój widok. Tak więc kociarze, nie chcecie nosić masek, to spadajcie do piwnic, gromadźcie się we własnym sosie, tylko nie latajcie do szpitala jak was wirus dopadnie, bo ja bym was przegonił.
09-04-2021 [06:23] - Pers | Link: spike
spike
"by nie uciekali na mój widok."
Przedtem uciekali? Taki szpetny jesteś?
"nie chcecie nosić masek, to spadajcie do piwnic,"
To wy spadajcie. W piwnicy może świrus was nie dopadnie. Ale na wszelki wypadek polecam dwa namordniki z ceraty i przyłbicę.
09-04-2021 [08:37] - spike | Link: Z kotami tak jest, za mądre
Z kotami tak jest, za mądre to one nie są, czego jesteś dowodem, a tak się składa, że was jest mniejszość, w piwnicy się zmieścicie, a te wasze gadanie o zabójczym wpływie noszenia masek, a szczególnie, że ludzie się duszą z powodu braku tlenu, bo wdychają CO2 z maski to objaw skretynienia, wirus głupoty widać groźniejszy od wirusa covid.
09-04-2021 [09:32] - Pers | Link: spike
spike
"wirus głupoty widać groźniejszy od wirusa covid."
Masz rację bo jesteś jaskrawym przykładem.
Zresztą czy ja ci bronię nosić na twarzy brudną szmatę? Może masz coś do ukrycia?
Tylko od...cie się od normalnych ludzi, nic więcej.
09-04-2021 [16:30] - spike | Link: jak mówią, ty to brudnej
jak mówią, ty to brudnej szmaty, nosić nie musisz, wystarczy ta którą masz, a wzywam, byś ty się odp......... od tych co noszą maseczki, idź kpić ze swojej matki, ojca czy babci, prostaku.
08-04-2021 [22:39] - rolnik z mazur | Link: @ autorka,
@ autorka,
a ja powoli dochodzę do wniosku, że ta cała plandemia ma jednak sens. Od roku piszę o tym wyciskaniu ciemnoty i nawet rodzina bierze mnie za szura i nic - szczepia się na potęgę. Niech ci wyznawcy kowida po prostu się zdepopuluja na własne życzenie i tyle. Nie dajmy się zwariować. Pzdr zdrowo myslacych
08-04-2021 [22:55] - spike | Link: Mądry powiedział, "wiem, że
Mądry powiedział, "wiem, że nic nie wiem", ale znalazł się taki jeden i stwierdził, "wiem, że wszystko wiem".
09-04-2021 [06:46] - Marek1taki | Link: @spike Udawanie Greka nie
@spike Udawanie Greka nie czyni filozofa.
09-04-2021 [10:29] - Zygmunt Korus | Link: @ rolinik z mazur
@ rolinik z mazur
1/ Problem "indywidualnego ciągu ku samozagładzie" to przemilczane niebezpieczeństwo zarażania poszczepiennego przez zainfekowanych wg akseleracyjnego algorytmu tych kowidowych naiwniaków ze zmienionymi już genami, mającego na celu dopiero drugi etap, jeszcze większy, samounicestwiania się ludzkości, globalnej depopulacji... Kowidowcy to bardzo niebezpieczni ludzie!!! Faszyści w czystej postaci!
2/ Jak zapłacisz milion KOMUŚ (polskie nazwiska władzuni dowolne!) przekupnemu, co stoi na szczycie jakiejkolwiek/każdej piramidy, żeby skorumpowany dał twój rozkaz w dół, to na każdym poziomie podległości „naturalnie” podejmie transmisję, podług funkcyjnych uzależnień, jakiś procent czarciego pomiotu... I pożądany efekt uzyskasz: w przypadku plandemii zubożenie populacji w skali globalnej. Bo o to głównie chodzi. Reszta to inne, ale także narzędzia (zastraszanie, podpuszczanie, wyszczepianie, segregacja, antyreligijność, lansowanie degeneracji moralnej, zaprzeczanie rozsądkowi..., całe mnóstwo tego piramidalnego draństwa... – no słowem już jawny faszyzm w najczystszej postaci!) mające prowadzić do tego samego celu: przetrzebienia ludzkości.
08-04-2021 [22:46] - spike | Link: Sprawy sądów i wyroków, wiele
Sprawy sądów i wyroków, wiele procesów o np. kradzież, kończy się symbolicznym wyrokiem, lub umorzeniem, z tzw. "niskiej szkodliwości społecznej", a ja się pytam, dlaczego sąd, wiedząc, że zaraza dziesiątkuje ludność, nie wyda wyroku, że mimo braku podstawy prawnej zakazów i nakazów wydanych przez rząd, z racji "wysokiej szkodliwości społecznej", nieprzestrzeganie nakazanych zasad, podtrzymuje je, oddala pozwy kociej ferajny, albo zasądza jeszcze większe kary. Ciekawostką by było, jakby sędzia ze swoją świtą, zaraził się od kociarza na procesie.
09-04-2021 [06:29] - Marek1taki | Link: Gdybyś Panie spike rozumiał
Gdybyś Panie spike rozumiał co się dzieje a nie ulegał panice to byś wiedział, że rządy odpowiadają za dezorganizację służby zdrowia, gospodarki i wszelkich przejawów życia. Tacy jak Pan w tym uczestniczycie i macie krew na rękach. Gadanie o zakażeniu się sędziego na procesie jest zwyczajnie głupie - nie będę się rozwodził tylko zalinkuję https://wei.org.pl/article/bla...
09-04-2021 [00:55] - Zbyszek_S | Link: "Ogólnoświatowa histeria
"Ogólnoświatowa histeria związana z pandemią prowadzi do działań bezprawnych i prób wprowadzenia "dyktatury sanitarnej". To dobrze, iż sądy zaczynają sobie z tego zdawać sprawę i przeciwstawiać się temu"
Pytanie, czy LUDZIE zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, LUDZIE rozumiani jako WIĘKSZOŚĆ populacji. Wydaje się, że... - nie. I być może ktoś, dyskretnie i delikatnie im w tym - pomaga.
09-04-2021 [06:39] - Marek1taki | Link: Nie dyskretnie tylko na chama
Nie dyskretnie tylko na chama i w tym jest metoda. Chodzi o to by ludzie wariowali od dysonansu poznawczego. Nie tylko w tym przypadku to stosują. Jak było ze sprowadzeniem tzw.migrantów? Zmasowana propaganda prała mózgi wbrew faktom i logice. Tak wygląda rewolucja XXI wieku. A wybory w USA? Wiedza o fałszerstwach jest powszechna jak o śmierci zaćpanego degenerata, którego śmierć znaczyła więcej w imię rasistowskiej odmiany marksizmu. To wywołuje histerię i zakłamanie u całkiem wielu. Większość prezentuje dwójmyślenie. To wystarczy by manipulować.
09-04-2021 [10:47] - Kazimierz Kozio... | Link: coz z tego ze opisywane
coz z tego ze opisywane dzialania sa bezprawne, nawet poparte odnosnymi wyrokami. w dzikich tenkrajach obowiazuje prawo "nie mamy panskiego plaszcza i co mi pan zrobisz". bedziemy wiec nadal sie gonic z holota urzednicza a aparat przymusu w postaci policji, straznikow miejskich i ochroniarzy zostanie na trwale zepchniety w role obroncow ONYCH. wiekszosc tych narazonych na represje aparatu opresji na sama mysl ze mieliby sie petac po sadach woli dla swietego spokoju przestrzegac bezprawia. PRL wiecznie zywy