Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy to koniec demokracji w Stanach?
Wysłane przez jazgdyni w 07-01-2021 [09:58]
„nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy” Józef Stalin
Piszę na gorąco parę słów, więc przepraszam za chaos.
Nikt nie ma wątpliwości, że najważniejszym elementem demokracji jest głosowanie. Uczciwość tego ważnego procesu decyduje w sposób dosłownie zerojedynkowy, czy jest demokracja, czy nie.
Gdy głosujący wyborcy nie mają pewności, czy ich głos został sprawiedliwie, to jest bardzo źle.
Nikt spokojnie nie toleruje bycie oszukanym. Często więc protestuje i ma do tego prawo.
Pół roku temu dopingowaliśmy naród białoruski, gdzie ewidentnie satrapa Łukaszenko sfałszował wybory.
Cały świat (Chiny i Rosja nie) poparł protest Białorusinów. Polska aktywnie im pomagała, w rezultacie czego Łukaszenko zaczął gromadzić armię na polsko – białoruskiej i litewsko – białoruskiej granicy.
W dniu, w którym amerykański Kongres ma złożyć cyrograf zatwierdzający zwycięstwo Joe Bidena w wyborach prezydenckich, do czego ma wątpliwości więcej niż połowa Amerykanów, demonstranci w Waszyngtonie po walkach z policją, gdzie życie straciło pięciu ludzi, weszli do Kapitolu.
Mają prawo do protestu. Czują się oszukani wynikami wyborów.
Donald Trump w poprzednich wyborach został uczciwie wybrany głosami Amerykanów. Choć już wtedy były manipulacje przy wyborach.
Donald Trump szanowany przez obywateli widzących w nim kogoś, kto będzie w stanie przełamać faktycznie rządzący z bunkrów neo-bolszewicki deep state.
Z tego też powodu, Trump był znienawidzony przez wszystkich uzurpujących sobie władzę nad wszelkimi aspektami życia obywateli i działania państwa. To m.in. Najbogatsi ludzie, szczególnie z grupy HI TECH, albo Krzemowej Doliny, media i propaganda; hollywoodzcy i nowojorscy artyści, żydowscy prawnicy i lobbyści; administracja stanowa i terenowa i co niestety najgorsze – wymiar sprawiedliwości i stróże prawa.
Trump musiał już od początku walczyć z potężną ośmiornicą, jak wiemy silnie wspieraną przez Chiny i Rosję.
Wybory prezydenckie były skandalem, ewidentnie zmanipulowane, niemalże na poziomie wyborów na Białorusi.
Praktycznie wszystko, jak w soczewce, skupiło się na stalinowskiej doktrynie – "nie ważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy".
W niektórych stanach (Pensylwania), wprost bezczelnie i brutalnie wyrzucano obserwatorów.
Nie ma co się dziwić, że wczoraj rozgoryczeni i wściekli ludzie, którzy przyjechali pokonując nawet tysiąc kilometrów, bo na podobne do warszawskich, waszyngtońskie "elyty" nienawidzą Trumpa, bo patrzał i na brudne ręce, wtargnęli na Kapitol.
Telewizja TVP Info jest tak beznadziejna i głupia, że na eksperta i komentatora zdarzeń zaprasza jakiegoś prezesa izby, który oznajmia, że protestanci wynoszą z Kapitolu krzesła i sprzęt, co świadczy o rabunkowych pobudkach. Ten małomądry "ekspert" nie może sobie wyobrazić, ze w ten sposób protestujący usiłują sparaliżować obrady Kongresu.
Ewidentnym elementem, każdej totalitarnej władzy, a w najwyższym stopniu każdej bolszewii, jest cenzura.
Właśnie parę godzin temu Facebook, You Tube i Tweeter, zablokowały konta, uniemożliwiając wpisy ciągle będącemu prezydentem USA Donaldowi Trumpowi.
Tu już nie ma co ściemniać. Maski opadły. Neokomuna pod szyldem demokratów, jak mongolska chorda, zdobyła wszystko, by opanować Stany Zjednoczone.
Czu uczciwi Amerykanie mają jeszcze szansę, by obronić się przed oszustami i szubrawcami?
Odpowiedź ma wielkie znaczenie dla całego świata. A dla nas, dla Polaków w szczególności.
Komentarze
07-01-2021 [08:38] - Pers | Link: Już tytuł jest błędny. Koniec
Już tytuł jest błędny. Koniec demokracji w USA datuje się od Wojny Secesyjnej. Potem była to już "demokracja". USA stały się zakładnikiem grup interesu, ukształtował się Deep State, dla którego USA staly się narzędziem realizacji NWO. W ostatnich latach proces mocno przyspieszył i już nawet się nie kryją. Pozwalają jeszcze ludziom głosować (nie mylić z wybieraniem) zeby mieć listek figowy.
Kto tego nie widzi to kiep i nie powinien zabierać głosu.
07-01-2021 [10:40] - jazgdyni | Link: Co ty nie powiesz?!
Co ty nie powiesz?!
Widać, rozwijasz się. Tak długiej wypowiedzi nigdy nie widziałem.
07-01-2021 [11:14] - Pers | Link: Jasne, że się rozwijam,
Jasne, że się rozwijam, dzięki za dobre slowo.
Ty natomiast się zwijasz, w podobnym tempie jak amerykańska "demokracja".
07-01-2021 [11:33] - jazgdyni | Link: Możliwe...
Możliwe...
Chyba dla ciebie byłem zanadto rozwinięty.
Nie martw się to się zdarza.
I nie myśl sobie, że wreszcie osiągnąłeś upragniony dialog. Nic z tego..
07-01-2021 [12:10] - Pers | Link: Dialog z toba?
Dialog z tobą?
Nie żartuj, moja papuga jest bardziej kumata :)
07-01-2021 [15:25] - jazgdyni | Link: Nie zaprzeczę, że nawet szpak
Nie zaprzeczę, że nawet szpak może być od ciebie bardziej kumaty. Nie tylko twoja papuga.
07-01-2021 [11:40] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: W najbardziej ponurych snach,
@ Pers
W najbardziej ponurych snach, nie śniłem, że częściowo się z Tobą zgodzę! Demokracja w USA była jak to z prawdziwą demokracją jest - demokracją kompromisu. Dopiero obecna manipulacja dodała cudzysłów do demokracji.
07-01-2021 [13:42] - Pers | Link: A dlaczego tylko częściowo?
A dlaczego tylko częściowo?
M.Twain już w 1873 roku w The Gilded Age opisał tę "demokrację". Nie wiem czy jest polskie tłumaczenie ale przeciez cyborgi znaja angielski, nie?
07-01-2021 [23:48] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: @Pers
@Pers
Czytam, ale bez przyjemności. Zapisałem do lektur. Dodam, że sporo amerykańskich pisarzy miało socjalistyczne ciągoty. W latach sześćdziesiątych wydano kompletnego Jack'a Londona. Większość czytelników sięga po przygodówki, skrzętnie omijając Żelazną stopę i Mieszkańców otchłani. Nie wszyscy lubią utopie/dystopie. Jack napisał obie grubo przed rewolucją w Rosji. Czytałem jako młodziak.
08-01-2021 [13:58] - rolnik z mazur | Link: @ cyborga,
@ cyborga,
Polecał też Kaftan Bezpieczeństwa Londona pzdr
08-01-2021 [18:21] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Kompletnie nie pamiętam,
Kompletnie nie pamiętam, muszę sprawdzić czy tamto wydanie było faktycznie wydaniem pełnym. W tej chwili na poddaszu zimno. Sporo literatury zostało zesłane do byłego saloniku gościnnego. Nie wiem co mnie tam ciągnie bardziej, ciekawość czy strach przed lukami w pamięci
Dziękuję i pozdrawiam..
08-01-2021 [20:26] - Imć Waszeć | Link: Tutaj: http://www.gutenberg
Tutaj 104 tytuły: http://www.gutenberg.org/ebook...
07-01-2021 [08:41] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: Powtarzane w naszym kraju
Powtarzane w naszym kraju powiedzenie,że nie ważne kto głosuje,ważne kto liczy głosy...jest bon motem Wandy Wasilewskiej...Stalin był za mało inteligentny...na takie powiedzenia.
A wybory...były,są i będą fałszowane...juz w Babilonie,Egipcie,Rzymie...a i te referendum w Polsce,te akcesyjne do UE...zostały "naciągnięte".
Azja....tam sie nikt nie waha...Ameryka Pd. też głosy liczone są przez mafiozów od narkotyków...jak cos nie gra,to sie dodaje...pociski od kałacha.
Stany uchodziły za "przykład demokracji"...każdy stan miał swoje prawo,swoje rządy...ale sprowadzili se kolorowych i oni zaczęli rządzić....latynosi i chińczycy,to już
jest społeczeństwo USA...reszta zdegenerowana siedzi w domu i trzesie się ze strachu.
Fukujama stwierdził,że "nastąpił koniec historii" wyśmiano go! Ciekawe czy dziś też sie śmieja?
07-01-2021 [15:23] - jazgdyni | Link: Mój młodszy brat, za komuny w
Mój młodszy brat, za komuny w szkole, został zawieszony w prawach ucznia, gdy na pytanie, kto to jest Wanda Wasilewska, odpowiedział bez namysłu: - Kochanka Hitlera.
Takie tam skojarzenie.
Przekonany jestem i chyba Imć Waszeć potwierdzi, że można zmajstrować taką metodę głosowania, że będą nie do sfałszowania. Tylko jakoś nikt tego nie chce zrobić.
Senator McCarthy wiedział ponad pół wieku temu, co robi. Ale po Reaganie oni tam stracili czujność. No i krok po kroku ich zdominowano.
A końca historii jakoś nie widzę.Zresztą co to znaczy? Historia to już wczoraj, ba minutę temu. Póki czas płynie, zawsze będzie historia. takie tam filozofowanie.
08-01-2021 [20:24] - Imć Waszeć | Link: Dopóki w prawie nie znajdzie
Dopóki w prawie nie znajdzie się jakieś rozróżnienie praw wyborczych ludzi, którzy wiedzą czym jest polityka, od praw ludzi, którzy nie wiedzą nawet w jakim państwie żyją i czym jest państwo w ogóle, to będzie coraz gorzej. Już od dawna przecież do urn cichcem zwozi się zasikanych leszczy z ulicy, którzy głosują za dwa piwa. Ten cyrk właśnie wylał szambem w USA. Nie powinno się zaś uzależniać aktywnych praw wyborczych od karalności, bo z miejsca mamy łukaszenkizm i montowanie spraw z powietrza dla tysięcy ludzi o innych poglądach. Na to trzeba patrzeć jak na grę, gdzie jedni nie mają konta premium, bo nie chce im się zainwestować, więc dlaczego mają mieć tyle samo do powiedzenia? Nie chodzi tu o pieniądze j.w., ale o zmierzenie zainteresowania polityką, żeby znane numery "demokratów" (zorganizowanych mafii) przestały mieć negatywny wpływ na końcowy wynik. W końcu USA właśnie przed tym próbowały zabezpieczyć swój proces wyborczy wprowadzając elektorów i kilka poprawek do konstytucji. Niech się zabiorą za siebie i spróbują jeszcze raz, a będzie dobrze ;)
07-01-2021 [08:49] - NASZ_HENRY | Link: Chyba jeszcze tylko
Chyba jeszcze tylko Etruskowie z Grenlandii się nie przyłączyli do nagonki na Trumpa ☻
07-01-2021 [10:20] - NASZ_HENRY | Link: Światły red. Węglarczyk, z
Światły red. Węglarczyk, z posterunku na niemieckim portalu, nadaje:
"Kluczowa instytucja najważniejszej demokracji na świecie została dziś powalona na kolana przez barbarzyńców prowadzonych przez Prezydenta Barbarzyńcę." ☻
07-01-2021 [10:36] - jazgdyni | Link: Proszę się temu Węglarczykowi
Proszę się temu Węglarczykowi tylko przyjrzeć. Słuchać/czytać nie trzeba. Postawić go przed przyzwoitymi ludźmi, to się utopi - tak go zaplują.
07-01-2021 [10:38] - jazgdyni | Link: A nasi wodzowie mają tylko
A nasi wodzowie mają tylko mocno ściśnięte dupy.
Biedacy.
07-01-2021 [09:27] - AŁTORYDET | Link: Stopień demoralizacji
Stopień demoralizacji amerykańskiego społeczeństwa będzie można miarodajnie ocenić, obserwując reakcję na zastrzelenie przez policjanta Ashli Babbit (białej weteranki Air Force, prowadzącej firmę, żony i patriotki) z reakcją na przypadkową śmierć Georga Floyda, czarnego bandyty (napadł na ciężarną kobietę, grożąc jej nożem), dealera, ćpuna i oszusta. Na razie, wygląda to źle.
07-01-2021 [10:33] - jazgdyni | Link: Czy ja wiem?
Czy ja wiem?
Floyda broniły zorganizowane bojówki klasy Antifa, czy niegdysiejsze Czarne Pantery.
A wczoraj pod Kapitolem byli zwykli, wściekli i rozgoryczeni ludzie.
A i tak CNN i reszta lewackich mediów zrobi taką aferę, że rozruchy BLM to była grzeczna zabawa w porównaniu z atakiem na "przedstawicieli narodu".
W takiej interpretacji, nasz niegdysiejszy Ciamajdan - okupacja parlamentu przez całe tygodnie, musi być uznany, co najmniej za zbrodnię przeciw ludzkości.
07-01-2021 [11:38] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Murzyn (i antifa) zrobili
Murzyn (i antifa) zrobili swoje...
Nie wiem czy czytałeś? Wyżej wymienieni, chcieli reaktywować Wolną Strefę w Seattle. Skutek? Kilkanaście osób w szpitalach, kilkadziesiąt aresztowanych.
Z policją współpracowały siły porządkowe burmistrza.
07-01-2021 [15:14] - jazgdyni | Link: Będzie ciekawie i gorąco.
Będzie ciekawie i gorąco.
Pod jednym warunkiem - jesli tylko Trumpowi będzie się chciało. Wydaje mi się, że tak.
07-01-2021 [15:37] - rolnik z mazur | Link: @ autor,
@ autor,
Może być, że się chciało ale jak wrogów Kupa to i Herkules du.. Jak już go kumpel Mark Penis zdradził to mu się odechcialo chcieć. Pzdr
07-01-2021 [09:47] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Na gorąco!
Na gorąco!
Młode pokolenie ma rację pisząc : co się zobaczyło - nie da się "odzobaczyć", co się zdradziło - nie da się "odzdradzić".
Można z tym żyć, można jakoś sprawy ułożyć. Zawsze jednak będzie to życie PO zdradzie i PO zobaczeniu.
Bananowe republiki już z satysfakcją komentują fałszowanie wyborów. Tego nie da się "odfałszować"! Będą próby wykazania, że nawet po odrzuceniu głosów fałszywych, wynik byłby taki sam. Znamy te wyroki sądowe : nie wpływa na wynik, nie wpływa ..... Wpływa na ocenę demokracji.
Jest 09:42 naszego czasu. Modlą się za prezydenta wybranego w wyniku sfałszowanych wyborów i za podzielony naród.
Koniec etapu. Początek czterdziestego szóstego.
P.S.
Zaglądałeś na podesłane portale? Byłeś na bieżąco?
07-01-2021 [10:22] - jazgdyni | Link: Ech Cybie...
Ech Cybie...
Ta Ameryka... Te dzieci we mgle. Natychmiast przyszło mi na myśl Pearl Harbour. Gdy się ocknęli, to już połowę floty mieli zatopioną.
Ten atak już przecież trwa od dawna. Zjednoczone siły Pekinu i Moskwy. A za od początku niechcianego Trumpa jako prezydenta, jeszcze Bruksela się dołączyła.
Amerykanie, choć silni i potężni są stale naiwni. Nie potrafią walczyć z azjatycką przebiegłością. To zresztą było już widoczne dawno temu we Wietnamie.
Jeżeli teraz położą uszy po sobie i pozwolą na zamiecenie wszystkiego pod dywan, a nawet Pence wyprze się Trumpa, to koniec partii republikańskiej i koniec USA, jakie znamy od 1945 r.
Kto wtedy świat przed bolszewią obroni? Polska i Węgry?
07-01-2021 [11:21] - Pers | Link: USA zrobiły majdan na
USA zrobiły majdan na Ukrainie i próbowali w Hongkongu to Putin i Xi zrobią im teraz w USA.
Życie.
07-01-2021 [15:44] - rolnik z mazur | Link: @ autor,
@ autor,
Pearl Harbor był potrzebny, żeby zmobilizować Amerykanów do wojny. Te lotniskowce co nie miały być zatopione wypłynęły z portu. Japonce zatopiły złom.
W USA jest więcej bolszewików niż się komuś wydaje.
Pzdr
07-01-2021 [13:12] - Czesław2 | Link: Duda właśnie pogratulował
Duda właśnie pogratulował zatwierdzenia sfałszowanych wyborów.Przecież mógł zamknąć dziób.
07-01-2021 [15:12] - jazgdyni | Link: Niestety nie mógł zamknąć.
Niestety nie mógł zamknąć.
Dyplomatyczny savoir vivre.
07-01-2021 [13:19] - angela | Link: Ameryka pewnie musi siegnac
Ameryka pewnie musi siegnac dna, zeby się odbić, a niektorym wtedy otworzą się oczy z czym maja doczynienia.
Prez Trump tylko przed odejsciem, powinienem się zabezpieczyć medialnie, bo nie przebije się z info.do Amerykanow.
O ile go oczywiscie wczesniej nie zmyją, bo i tak moze byc, ja temu jego vice nie wierzę.
07-01-2021 [14:16] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Demokraci (ustami Pelosi i
Demokraci (ustami Pelosi i Harris) od dawna przekazywali, że nie interesuje ich honorowa wygrana, tylko "wywleczenie Trumpa z Białego Domu w kajdankach".
Trump zrezygnował z e współpracy z Fox na rzecz:
https://www.newsmax.com
07-01-2021 [15:11] - jazgdyni | Link: Doszły mnie słuchy, że Trump
Doszły mnie słuchy, że Trump myśli o swoim kompleksie medialnym. Cała produkcja - tv, internet i prasa. Studia, sieć, cała technika i wierni ludzie.
Natomiast zobaczymy, jak teraz mu się ułoży z partią republikańską. Będzie kiepsko, to zacznie budować niezależną siłę. Republikanie się boją, bo odbierze im wtedy wiele procent.
07-01-2021 [15:36] - Czesław2 | Link: Dwie partie polityczne,
Dwie partie polityczne, teoretycznie na różnych biegunach robiące to samo? Skąd to znamy?
07-01-2021 [17:55] - Valdi | Link: Czarno to widzę.
Czarno to widzę.
Zapasy złota wielokrotnie mniejsze od ilości pieniądza. Petrodolary już nie działają. Taka masa pieniądza musi mieć jakąś gwarancję, inaczej systemowi grozi krach. Jakimś
rozwiązaniem byłoby powiązanie przemysłu i High-Tech z systemem gwarancji - ale Deep State na to nie zezwoli. W gruncie rzeczy o to idzie gra.Dolar straci pozycję waluty rozliczeniowej i to będzie początek końca.
Pamiętajmy że pozycja dolara jest skutkiem dwóch wojen światowych. Teraz ta przewaga została wyczerpana.
07-01-2021 [20:49] - jazgdyni | Link: Miałem wątpliwą przyjemność
Miałem wątpliwą przyjemność dłuższego obcowania z milionerami z Teksasu. Sporo rozmawialiśmy, bo oni się na to napalali, o parytecie złota w stosunku do dolara, a z drugiej strony o bitkoinach.
Wniosek końcowy taki, że system finansowy jest już taki, że rządzą banki i banksterzy i oni już nigdy nie oddadzą pieniądza fiducjarnego. Chyba żeby nastąpił jakiś światowy kataklizm.
Państwa BRICS by chciały obalić dolara, tylko sami nie mogą dojść do porozumienia między sobą.
07-01-2021 [21:22] - Imć Waszeć | Link: Nie "sami między sobą", tylko
Nie "sami między sobą", tylko są nafaszerowani wiadoma agenturą, bo banksterzy nie lubią zbędnego ryzyka. Wystarczy tylko popatrzeć kogo u nas obsadza się w bankach i okolicach "na wszelki wypadek". Oczywiście samych fachowców z urodzenia zaaprobowanych przez śmietankę banksterską.
07-01-2021 [19:36] - angela | Link: I dobrze. Naiwni Amerykanie.
Kompleks medialny , i dobrze. Naiwni Amerykanie.
Na to wygląda, ze tylko Trump ma orientację właściwą, na sprawy polityczne, ale to w dużej mierze zasluga naszych politykow, prez.Dudy, ktorzy go uswiadomili w wielu sprawach dotyczacych Rosji i poczynaniach komuchów i lewactwa, z ktorymi Polska ma caly czas problemy.
07-01-2021 [20:22] - tricolour | Link: Tak, tak, cała sieć i studia
Tak, tak, cała sieć i studia medialne. Grażynka z piaskownicy powiedziała gdy wiaderkami budowali babki.
Całą noc nie spał i ręce zacierał podczas wyborów, a tu klapa i lipa...
07-01-2021 [21:57] - angela | Link: Taaaa, zadowolony z oszustwa,
Taaaa, zadowolony z oszustwa, to oszukanstwo wam lewaki wczesniej czy później bokiem wyjdzie. Ludzie nie lubią byc oszukiwani. Ale lewactwo bez oszustwa nie da rady, bo prawda by ich zabiła.
07-01-2021 [22:35] - tricolour | Link: Takie to oszustwo jak
Takie to oszustwo jak wsadzanie złodziei z PO co kradli miliardy, ale nikomu krzywdy nie zrobiono. Wrak już wrócił i udowodnił katastrofę?
07-01-2021 [16:50] - Pers | Link: I pomyśleć, że będę trzymał
I pomyśleć, że będę trzymał kciuki za dziwkarza, zbrodniarza wojennego i mordercę?
Koniec świata...
07-01-2021 [19:36] - Jan1797 | Link: Bzdurna łaska, być może
@Pers [16:50] -
Bzdurna łaska, być może wynikająca z wczorajszego wezwania totalnych do zerwania
kontraktów zbrojeniowych ze Stanami, całe szczecie bez znaczenia politycznego.
07-01-2021 [20:13] - sake3 | Link: @Pers...Czy Biden to
@Pers...Czy Biden to świetlana postać? Wydaje się ,że Trump w porównaniu z nim czy jego synalkiem wypada dośc bezbarwnie.
08-01-2021 [00:47] - Pers | Link: Miałem na myśli Trumpa.
Miałem na myśli Trumpa.
08-01-2021 [07:02] - sake3 | Link: @Pers......Doskonale
@Pers......Doskonale zrozumiałam Pański poprzedni komentarz,wiem że miał Pan na myśli Trumpa,dlatego pytam powtórnie-czy Biden jest świetlaną postacią albo jego syn?
08-01-2021 [10:57] - Pers | Link: Skoro trzymałem kciuki za
Skoro trzymałem kciuki za Trumpa?
Biden (a tak naprawdę Kamala) to tragedia dla świata. Następna Hitlery Clinton.
07-01-2021 [17:16] - Ptr | Link: Mi to przypomina sytuację ,
Mi to przypomina sytuację , gdy pod wpływem zewnętrznego nacisku Sejm uchwalał coś nieprzyjemnego tak , że nawet rzucenie się Rejtanem nie mogło odwóćić biegu spraw.
Owszem ten nacisk jest tam jakby wewnętrzny, a zamiast dział są stacje tv. Ale chodzi o to , że jakaś znaczna niespójność w systemie została klepnięta przez establishment.
Jeżeli iść tym tokiem myślenia, to w przyszłości należy się spodziewać dalszych kroków typu zmiana konstytucji USA aby nie przeszkadzała. Pewnie ustawa o broni na początek. Nawet nie wdając się w analizę rządów DT, bo to drugorzędne. Juże wcześniej były symptomy tego syndromu.
07-01-2021 [20:09] - sake3 | Link: Nedługo trzeba będzie czekac
Nedługo trzeba będzie czekac by Amerykanie obudzili się z ręką w nocniku.Sfałszowanie wyborów,zablokowanie konta Trumpa apelującego o spokój,nawoływania Demokratów do siłowego usunięcia Trumpa przed końcem urzędowania pokazują wyraźnie kto łamie praworzadność ,wolność słowa i demokrację.
07-01-2021 [20:34] - mmisiek | Link: Komu pokazują?
Komu pokazują?
O tym gdzie jest "demokracja" i "praworządność" decyduje ten kto ma siłę i narzuca narrację.
07-01-2021 [21:31] - Imć Waszeć | Link: A była świetna okazja ku temu
A była świetna okazja ku temu, oczywiście zmarnowana przez pyszałkowatość, żeby murzynom na obrazkach pokazać, kto w historii trudnił się niewolnictwem i kastrował chrześcijan przed sprzedażą na ówczesne "pola bawełny" i do "burdeli". Wtedy w cieple dopalających się samochodów losy wyborów mogłyby potoczyć się zupełnie innym nurtem. Przynajmniej spadłby zachwyt dla wiadomych mediów. Człowiek ze środka pomiędzy wschodem i zachodem jest za mało bezwzględny, żeby mógł kiedykolwiek wygrać z wytrawnymi oszustami ;)
07-01-2021 [21:37] - mmisiek | Link: Wytrawni ćwiczą się w
Wytrawni ćwiczą się w wytrawności od pokoleń, mają w tym przewagę co najmniej kilkunastu okrążeń.
07-01-2021 [22:48] - Imć Waszeć | Link: Tak jest. Upewnił mnie w tym
Tak jest. Upewnił mnie w tym ten oto film: https://www.bitchute.com/video...
Typowy deflektor, który ja nazwę oszołomizacją tematu.
07-01-2021 [22:04] - Teresa Bochwic | Link: Wpisałam się pod Pana
Wpisałam się pod Pana komentarzem u elig. Proszę zajrzeć
08-01-2021 [02:10] - paparazzi | Link: Niech pan zauważy ze w
Niech pan zauważy ze Trumpa wmanipulowali z dziecinna łatwością prowokatorzy którzy zostali zaprzęgnięci w imię jego obrony być może z antify . Ten manewr był kontrolowany by pokazać "do czego Trump jest zdolny". Wybijanie pokazowe okien itd.Tak dla gawiedzi i mediów. Jeżeli chodzi o rewolucje i jej kontrole to lewaki maja w jednym paluszku. Konserwatyści, republikanie ci jeszcze nie z korumpowani nie dorastają im do piet a trzeba być przezornym. Niestety, tu potrzeba profesjonalnej kontroli nad sytuacja bo przejmie ja kto inny. I tak się stało. Mogło być tak w Polsce ale widocznie było niepotrzebne ;-).
08-01-2021 [01:15] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: PILNE!
PILNE!
Oglądać zanim zablokują :
https://twitter.com/i/status/1...
Wnioski wyciągać samemu.
Policjant został wysłany na urlop "administracyjny" i pozbawiony uprawnień policjanta.
08-01-2021 [07:48] - jazgdyni | Link: Kurcze, trzeba mieć wzrok,
Kurcze, trzeba mieć wzrok, jak sokół. Ale wierzę wszystkim, brutalnie zastrzelił niemalże z przyłożenia.
Też coraz bardziej jestem pewny, że wejście do Kapitolu było przez antytrumpowców wyreżyserowane. Analiza chronologiczna video, a nawet te upublicznione fragmenty, pokazują dziwne zachowania po obu stronach.
08-01-2021 [10:36] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: W ostatniej chwili gwardię
W ostatniej chwili gwardię przebrali w czarne. Widać to na korytarzu. Chodziło o przewidywaną, przygotowywaną, prowokację. Pani Major (burmistrz) Waszyngtonu, zdjęła zewnętrzną ochronę parlamentu. Szef ochrony wewnętrznej złożył dymisję z dniem 16 stycznia, i poszedł na chorobowe. Teorie bazujące na chaosie mówią o "stworzeniu idealnych warunków" dla zaistnienia bifurkacji.
08-01-2021 [10:51] - Pers | Link: Dobre podsumowanie
Dobre podsumowanie
http://xn--niepodlegy-i0b.pl/#...
08-01-2021 [22:55] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Skoro chłopaki mają własny
Skoro chłopaki mają własny portal, to po co trollują na innych ? Treści raczej marne.
09-01-2021 [07:24] - Pers | Link: Oczywiście, że marne!
Oczywiście, że marne!
Dlatego ja czytam tylko Nasze Blogi. Zwlaszcza jazgdyni. Przeżywam wtedy orgazm intelektualny.
09-01-2021 [13:45] - jazgdyni | Link: Onanista.
Onanista.
09-01-2021 [21:26] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Błąd logiczny!
Błąd logiczny!
Onanizmem byłby orgazm podczas czytania własnych tekstów. Niektóre trolle tak mają. Tu obiektem Jest Twój tekst.
No coś w tym jest! ;-))