Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

DRUGA FALA

jazgdyni, 06.10.2020

Chyba już nikt trzeźwo myślący nie ma wątpliwości – już w maju i czerwcu zapowiadana przez naukowców i medyków druga fala ataku koronawirusa właśnie się rozpoczyna.

 
 
Powodów do paniki nie ma. Wiemy znacznie więcej teraz, w październiku o tym koronawirusie, niż wiedzieliśmy w kwietniu, czy w maju. Wtedy to była wielka niewiadoma. Nie tylko dla zwykłych ludzi, ale także dla specjalistów wirusologów i epidemiologów. Lecz przez te siedem miesięcy wiele się nauczyliśmy.
Władze państwowe z całą stanowczością oświadczają, że kolejnego lockdownu nie będzie. Nie będziemy ponownie uwięzieni w domach, zatrzymane będą zakłady pracy i pozamykane szkoły.
Wszyscy zdają sobie sprawę, że takie działania rozłożyły by państwa, w szczególności gospodarkę, na całe dziesięciolecia.
 
Jak zwykle istnieją grupy dziwaków i oryginałów, którzy wbrew faktom i naukowym doniesieniom twierdzą, że cała ta pandemia, cała ta afera z koronowirusem to lipa. A nawet światowy spisek, by bardziej zniewolić ludzi, zastraszyć, a potem odpowiednio manipulować.
Wolna wola. Niech sobie tak myślą, jeżeli ich wewnętrzna logika i szczątkowa wiedza prowadzi do takich wniosków.
Lecz gdy do mnie taki człowiek, bez maseczki i jeszcze może pokasłujący, czy spluwający, będzie usiłował się zbliżyć, to będę ostro i zdecydowanie reagował.
 
 
Media nieustannie powtarzają, jak powinniśmy się teraz zachowywać. Więc nie ma co powtarzać.
Przypomnę tylko, że noszona maseczka w żadnym wypadku nie chroni ciebie przed zarażeniem; ona chroni innych przed tobą, gdybyś przypadkiem nosił tego wirusa w trybie bezobjawowym.
Dlatego właśnie ważne jest, żeby wszyscy byli w maseczkach w miejscach, gdzie możliwy jest bliższy kontakt. Chyba szczególną uwagę należy zachować w komunikacji zbiorowej, oraz w sklepach, w tym najbardziej, w kolejkach do kasy.
Też nie ma tu powodów do wielkiej paniki. Niekwestionowany ekspert, wirusolog, prof. Włodzimierz Gut twierdzi, żeby wystąpiło wysokie prawdopodobieństwo zarażenia musimy być w kontakcie z osobą chorą w dystansie poniżej 2 metrów i przez około 15 minut.
 
Każdy Polak jest urodzonym lekarzem i wie najlepiej, jak się leczyć i co mu pomoże.
 
Licho wie, jaka będzie ta jesień 2020 pogodowo. Na razie już jest kapryśna. W takich warunkach szczególnie łatwo o typową, sezonową chorobę – przeziębienie, grypę, paragrypę i jeszcze inne infekcje dróg oddechowych. Więc niewątpliwie łatwiej też zapaść na COVID19. Nie ma co się pocieszać, że u 80% zarażonych infekcja przejdzie bezobjawowo. A może ty własnie jesteś w pozostałych 20 procentach?
A już w ogóle nie ma o czym dyskutować, gdy cierpisz na coś chronicznego od lat. Cukrzyca, nadciśnienie, choroby serca, alergie, masz więcej niż 60 lat i tak dalej. Jesteś w grupie ryzyka.
 
Powiem, za apelem profesora, generała Grzegorza Gieleraka, szefa chyba najlepszego szpitala w Polsce, warszawskiego Wojskowego Instytutu Medycznego – budujmy teraz swoją naturalną odporność. Nie trzeba dużo – codziennie 1 gram dobrej witaminy C, oraz minimum 2000 j.m. Witaminy D3, a jeszcze lepiej 4000 j.m.
Remedia medycyny ludowej również pomagają. Lecz aż takiej mocy nie mają.
 
Dodam jeszcze coś od siebie, co nie jest żadną tajemnicą i miliony rodaków to stosuje – miejcie pod ręką w domu zawsze coś takiego jak aspiryna, czy ibuprofen, albo inny wasz ulubiony lek przeciwgorączkowy i przeciwzapalny. I nie czekajcie, aż was jakaś jesienna choroba rozłoży, a temperatura zacznie gwałtownie rosnąć. Reagujcie jak najszybciej.
 
Mam nadzieję, że wszyscy będziemy sobie składać radosne życzenia w Boże Narodzenie.

 
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 19812
Jabe

Jabe

06.10.2020 01:46

Co więcej wiemy?
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 06:31

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co więcej wiemy?

Głodny wiedzy?
tricolour

tricolour

06.10.2020 07:44

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co więcej wiemy?

Znacznie więcej wiemy. Pół roku temu mariak spierał się i dowodził, że maski są be, w ogóle głupota, by je nosić. Dziś, że są wskazane, a nawet trzeba ostro reagować na opornych.
Przejscie z jednego stanu, do drugiego odbyło się gładko, w milczeniu, a oba poglądy są oczywistą oczywitością.
Wiemy zatem, że trzeba iśc z duchem wiedzy...  najlepiej bez własnego rozumu. Cudzy wystarczy.
Domyślny avatar

Trotelreiner

06.10.2020 07:20

Ziemia jest płaska!! Dowody sa w cyklu książek Pratchetta, zdjęcie dowodem!
i2.wp.com.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 10:39

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Ziemia jest płaska!! Dowody

Pratchetta uwielbiam. Bo ma duże poczucie humoru. A ty miewasz. I nie lubisz tych w szpiczastych czapeczkach.
Dlaczego uznałeś, że już wystarczy tego wszystkiego?
Ps. Źle się usadowiłeś. Nieopatrznie musiałem rzucić okiem na kretyna, który nawet nie potrafi dobrze łgać i zmyślać. A mówią, że zombie to nieprawda.
tricolour

tricolour

06.10.2020 11:57

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Pratchetta uwielbiam. Bo ma

@Jazgdyni
Nie patrz na zdjęcia bliskich stojące na biurku, to nic cię nie będzie rozpraszało w rozmowie. Zalecam też powściągliwość w ich ocenie.
Czyli jak? Maseczka w ŻADNYM stopniu nie chroni tego, który ją nosi, a chroni otoczenie, to może byś założyl taką diodową maseczkę odwrotnie?
Będzie wtedy gut.
Domyślny avatar

cyborg59

08.10.2020 22:03

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Ziemia jest płaska!! Dowody

Płaskość ziemi nie wpływa  na prawa optyki!  Nie zaliczasz egzaminu na drugim roku PS [Politechniki Szczecińskiej].
Darek65

Darek

06.10.2020 08:41

Czasami czytam Pana wpisy i wydawał się Pan człowiekiem rozsądnym. A tu taki wpis, ręce opadają. Wirus oczywiście jest, tego nie zamierzam kwestionować. Tylko, że to kolejny z setek wirusów z którymi przyszło nam żyć. I żadne noszenie szmaty na twarzy nic nie zmieni. To tak, jakby dżumę leczył cholerą  Po 20 minutach na maseczce, od wewnątrz, jest tyle wirusów, że to nas prędzej zabije niż covid. Co roku mamy sezon grypowy, co roku wiele osób umiera na powikłania po niej. Co roku apeluje się w  sezonie grypowym o to, aby ludzie po zawałach, ze słabą odpornością, itp. uważali. I tak do tego trzeba podejść, jak do kolejnego sezonu infekcyjnego, apelować o zwiększoną ostrożność. Zwrócić większą uwagę na miejsca, osoby, które mogą być podatne na "złapanie" grypy, covida, itp. I jak najszybciej nabywać odporność stadną. W ciągu jednego wrześniowego tygodnia zanotowano około 60 tys. przypadków grypy. Jak to się ma do koronovirusa? . Proszę zwrócić uwagę na dwie sprawy:
1 - Swoimi działaniami rząd rozwalił ledwo dychającą służbę zdrowia, więzi społeczne, napuścił ludzi na siebie. Ten dureń, rzecznik MZ, ostatnio "zaproponował", aby ludzi nie noszących szmaty objąć swoistą infamią !!! Choć sam nie nosi. Czyli wytykać palcami, a nawet piętnować. Co niektóry zachęcony pójdzie dalej i może kogoś bez maseczki pobić. Codziennie umiera w Polsce od 1000 do 1200 osób. Ilu z nich umarło, bo pocałowali klamkę na SOR lub innym gabinecie ? Ilu ludzi chodzi z przechodzonymi zawałami ? Co to jest, lekarz na telefon ? To wróżka jakaś ? Ten sam lekarz, po południu, za pieniądze nie boi się covida. Śmiech na sali, deprawacja. I jeszcze lekarzom POZ podnieśli stawki za wróżenie przez telefon. Lekarz boi się pacjenta, ksiądz wiernych, strażak ognia, a policjant wyjść na ulicę. To co by było, gdyby była prawdziwa epidemia, gdzie umierałoby setki ludzi na np. dżumę ?
2 - Gospodarka - pewnie z tej zapaści się już nie podniesiemy, na "walkę" z covid poszło ponad 200 mld. zł. Pytanie, od kogo i na jaki procent pożyczyliśmy ? Tylko czekać, jak zostaniemy wstawieni do niemieckiego lombardu za bezcen, jak to pisał jeden z blogerów. Proszę również poczytać, kto najwięcej i dlaczego zarobił na tzw. pandemii.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 10:24

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Czasami czytam Pana wpisy i

Dlaczego pan nie używa tego co ma z tyłu za oczami i miedzy uszami? Jak pan w ogóle skończył szkołę podstawową? Wysłał brata na egzaminy?
" Po 20 minutach na maseczce, od wewnątrz, jest tyle wirusów, że to nas prędzej zabije niż covid. ..."
Tak pan chytrze rozumuje. A maseczki powszechnie stosowane zatrzymują i filtrują pański oddech do otoczenia. A to oznacza, że jest pan składnicą, zbiornikiem wszelakich, śmiertelnie niebezpiecznych wirusów zabijających szybciej niż covid.
Ta mentalność z czworaków, albo post-pegierowska, gdzie mądrala z ławeczki z jabolem, typek a;la Wałęsa, wyśmiewa się zawsze z inteligentnych ludzi - naukowców, ekspertów i co ważne - ludzi dobrej woli, bo oni Darkowi, który ZAWSZE wie lepiej, mogą skoczyć na pukiel.
Przywołałem dwóch profesorów. I to nie byle jakich - wybitnych profesorów, a okazuje się, że to szubrawcy i sprzedajne mendy, które rozkazują zakrywać się szmatą. A jak ma się Darek zakryć, jak on przyzwyczajony i nieustannie dłubie w nosie. Kto powie jak on ma wybrnąć z tej sytuacji?
Każdy portal ma swojego Spurka. Tu się objawia kolejny. Nawet kabarety go nie wezmą. Tam nie przyjmują ludzi z różowym kisielem w łepetynie.
tricolour

tricolour

06.10.2020 11:36

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dlaczego pan nie używa tego

@Jazgdyni
Pocieszna ta nowa wersja codziennej modlitwy do św Tomasza. Ale nic tak nie umila codziennej szarzyzny jak jak telepka przy klawiaturze, co?
Darek65

Darek

06.10.2020 11:53

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dlaczego pan nie używa tego

1 - Brakuje argumentów, to trzeba zwyzywać. Taka mentalność z czworaków :)
2 - Estymacje na podstawie europejskich danych z FLUMOMO wskazują, że w Polsce co roku, z powodu grypy, umiera ok. 6500 osób powyżej 65 roku życia, co oznaczałoby bardzo duże niedoszacowanie danych publikowanych w Polsce.
3 - Cały czas mówimy o zarażonych covid, a nie chorych. Ja do końca życia będę nosił w sobie paciorkowca, który co jakiś czas się odzywa. Szczególnie, jak jestem osłabiony. I musiałem się nauczyć z tym żyć.
4 - Mówi się powszechnie o tym, że testy są niedokładne, a wręcz mogą przekłamywać. Pewnie każdy z nas ma "coś" w sobie. Zwiększamy liczbę wątpliwych testów, mamy coraz więcej mylących wyników. Proszę o tym poczytać, a nie tylko słuchać medialnych celebrytów, co to w marcu odżegnywali się od maseczek, a teraz chcą za to karać.
Szanowny Panie. Ja nie kwestionuję obecności wirusa, ja nie kwestionuję potrzeby większej uwagi, ostrożności. Ja kwestionuję zachowanie rządu, a w szczególności tego bandyty Szumowskiego, który śmieje się nam w twarz. Który zabraniał wyjazdów do Hiszpanii, a sam tam poleciał. Który ma podobno covid i powinien siedzieć w domu, a po 3 dniach są zdjęcia, jak lata z żoną po sklepach. Ja patrzę dalej i widzę straszne skutki społeczno-gospodarcze tego, co ten rząd wyprawia. Nikomu nie życzę śmierci, choroby, ale wirusy, bakterie, grzyby były, są i będą z nami. Będą również zabijały.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 15:39

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na 1 - Brakuje argumentów, to

Niby chce pan, by go poważnie traktować, co zresztą jest moją regułą wobec obcych mi osób, a potem wyjeżdża pan z bardzo emocjonalną i chamską opinią - " ...w szczególności tego bandyty Szumowskiego...". W taki sposób wyklucza się pan z dialogu. Przynajmniej ze mną. I nic tu nie da podpieranie się duńskimi medycznymi statystykami, bo one są tyle warte, że dopiero jako surowy materiał nadają się do poważnej analizy naukowej. Publikowanie przez laika wykresów i powoływanie się na nie jest śmieszne, bo brak panu wiedzy i narzędzi do interpretacji. A cóż takiego mogą wskazywać estymacje? Rozumie pan to pojecie? To tylko oszacowany parametr rozkładu do zgrubnego wnioskowania. I tyle. Nie mam zaufania do WHO, czy jakiegoś duńskiego EUROMO.
Podał pan cztery argumenty, które nijak mają się do mojego tekstu.
A na koniec wreszcie pan odkrył, że po prostu nienawidzi pan obecnego rządu. I tylko to ma pan przed oczami.
Darek65

Darek

06.10.2020 16:01

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Niby chce pan, by go poważnie

Szanowny Panie
Przywołałem tylko jedne dane statystyczne, nie silę się na naukowe analizy, bo wiedzy medycznej nie mam. Mam troszkę wiedzy życiowej, umiem obserwować, a wynika to tylko z tego, że troszkę już na tym świecie żyję. To, jak mnie Pan traktuje, jest mi obojętne. Głosowałem za PIS już wtedy, gdy bycie PIS-iorem było powodem do wyszydzania, ostracyzmu i wyśmiewania. Nigdy nie wstydziłem się swoich poglądów. Natomiast potrafię wyciągać wnioski i nie będę bezrefleksyjnym wyznawcą PIS, jak widzę, co wyczynia
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 03:39

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Szanowny Panie

Każdy stara się sobie to wszystko w głowie dobrze poukładać. A nie jest to takie łatwe w momentach zamętu.
A na dodatek wróg co rusz podsuwa sprytnie cele do nienawiści - Szumowski... Czarnek...
Darek65

Darek

07.10.2020 08:24

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Każdy stara się sobie to

W tej chwili największym wrogiem PIS-u staje się sam PIS.
Domyślny avatar

cyborg59

08.10.2020 21:55

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Czasami czytam Pana wpisy i

Darku ! Nie wiesz skąd się wzięło powiedzenie o leczeniu dżumy cholerą. W czasach przed antybiotykami, ostatnią szansą chorych na kiłę było celowe zarażenie zimnicą.. Ekstremalnie wysoka gorączka, jeśli nie zabiła chorego, zabijała krętki blade. W pierwszym półroczu 2020  na powikłania grypowe zmarło 65 osób, a na Covida 1765 ! Tak to ma  się do Covida !
Janusz ma rację ! [częściowo] Na 26 tysięcy zarejestrowanych, prywatnych lekarzy, słownie sześciu odpowiedziało pozytywnie na apel o pomoc w szpitalach covidowych.!
jazgdyni

jazgdyni

09.10.2020 05:40

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Darku ! Nie wiesz skąd się

Cześć Cybie
Ci wszyscy wątpiący i kpiący, założyli sobie mentalną blokadę, przed strachem i niepokojem, które wewnętrznie, często nieświadomie czują. Jest to atawistyczny strach przed nieznanym. I jest to bardzo słuszny niepokój - ostatnie dni pokazują, jak jeszcze mało wiemy o tej zarazie. Więc u tych wszystkich prześmiewców, nastąpiło klasyczne wyparcie. Jak reakcja dziecka - zamknie oczy i niebezpieczeństwa już nie ma.
Czy jest czego się bać? Jest. Ci w różowych okularach, z uśmieszkiem i kpiną, przekonają się o tym później. Jak przeżyją i nie zachorują.
Tylko świeże dane z Wielkiej Brytanii:
Koronawirus spowodował trzy razy więcej zgonów niż zapalenie płuc i grypa razem wzięte w pierwszych ośmiu miesiącach 2020 roku - wynika z danych brytyjskiego urzędu statystycznego (ONS).
Z danych ONS wynika, że w Anglii i Walii do września tego roku z powodu COVID zmarło 48168 osób, z powodu zapalenia płuc 13619, a z powodu grypy 394.
Spośród wszystkich zgonów w Anglii i Walii w tym okresie zgony spowodowane przez COVID-19 stanowiły 12,4 proc., zgony z powodu zapalenia płuc - 3,5 proc. a zgony z powodu grypy - 0,1 proc.

rp.pl
A JEŻELI DZISIAJ LICZBA ZAKAŻEŃ PRZEKROCZY 5 TYSIĘCY, CO WSKAŻE NA WZROST WYKŁADNICZY, TO MAMY DUŻY KŁOPOT.
Tymczasem jutro w Gdyni, na Skwerze Kościuszki masowa demonstracja przeciwko restrykcjom z powodu pandemii. Gdynia jest skrajnie lewacka - inaczej poszliby do kościoła modlić się o ratunek. Jak ta komuna nadal miesza ludziom w głowach.
Serdeczności
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

06.10.2020 09:18

Pandemia to była 100 lat temu.
100 mln ofiar. 
Hiszpanka się nazywała ☺
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 10:33

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Pandemia to była 100 lat temu

100 lat temu nie było USG, a nawet Roentgena. Nie było respiratorów i perfuzji zewnątrz-ustrojowej. Nie było antybiotyków, szczepionek docelowych, a nawet aspiryny.
Henry - cofniesz się do Mieszka, by coś niemądrego udowodnić?
A może byłbyś usatysfakcjonowany, gdyby już w te pół roku tak z 10 milionów zmarło?
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

06.10.2020 11:49

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na 100 lat temu nie było USG, a

Aspiryna już była i to ona niewłaściwie stosowana przyczyniła się do dużej śmiertelności hiszpanki. Antybiotyki na wirusy nie działają, szczepionek dalej nie ma. Nie ma też funkcjonalnego modelu epidemii czyli prognozy wirusolodzy biorą z sufitu.. Nie widzisz, że za maseczkową  maskirowką odbywa się globalne mataczenie. Bankierzy próbują ugrać swoje, Chińczycy swoje a politycy cudze ☺
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 15:58

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Aspiryna już była i to ona

Oczywiście, że antybiotyki nie są na wirusy. Co nie zmienia faktu, że w dobie hiszpanki ich nie było. Salicylany, a u nas lecznicze znaczenie kory wierzby, w medycynie ludowej znane były chyba od tysiącleci. Nazwanie 20 lat przed hiszpanką kwasu acetylosalicylowego przez Bayera aspiryną, pierwszego, właściwie prekursora wszystkich niesteroidowych leków przeciwzapalnych, było za krótkie w czasie, by wypracować standardy. Dlatego w tym samym czasie aspiryna raz pomagała, a drugi raz truła.
Co do globalnego mataczenia - uważam za obraźliwą głupotę miotanie się, w poszukiwaniu szybkich i skutecznych remediów na coś absolutnie nowego i niespodziewanego.
Przypomnę tylko - ile lat trwa taka zabawa z wirusem HIV powodującym AIDS? Gdyby Chińczycy się nie tajniaczyli, to już byśmy walczyli rok. A tak walczymy zaledwie 7 miesięcy.
I fakt - każdy amoralny drań chce coś na tym ugrać dla siebie. Więc po to piszę - byśmy się durnie nie dali rozgrywać. Nikogo nie namawiam. Każdy swój rozum ma.
Jabe

Jabe

06.10.2020 13:55

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na 100 lat temu nie było USG, a

Jak tam zakupy respiratorów?
tricolour

tricolour

06.10.2020 14:52

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jak tam zakupy respiratorów?

Zapłacone. Nie dostarczone, dobra zmiana.
Domyślny avatar

Boruta

06.10.2020 15:38

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na 100 lat temu nie było USG, a

Do pańskich adwersarzy nic nie dotrze do czasu, aż sami się nie pozarażają, a wtedy dalej będą pyskować tyle tylko, że tym razem zarzucając rządzącym, że ci cały czas bagatelizowali zagrożenie.
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 16:08

Dodane przez Boruta w odpowiedzi na Do pańskich adwersarzy nic

To prawda. To taki typ ludzi - życiowi nieudacznicy, którzy swego losu nie są winni, bo to inni zawsze ich krzywdzą i to oni są winni całego zła. czyli tego, że "znowu w życiu mi nie wyszło" - cytując piosenkę.
Pozdrawiam
tricolour

tricolour

06.10.2020 16:27

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na To prawda. To taki typ ludzi

@Jazgdyni
Hehehe - zmień płytę, bo ta o życiowych nieudacznikach zaczyna przypominać historię młodej kobiety z kolejki, która o tyle była winna, że była młoda, a ty juz nie. I przez swoją młodośc zasłuzyłą sobie na chamski epitet.
Zresztą ty dzielisz ludzi, na tych którzy liżą (sam się do nich zaliczasz) oraz na tych, którzy nie liżą, czy wszelkiej maści idiotów, kretynów i innych nieudaczników, z czego płynie prosty wniosek, że dla ciebie normą jest wazelina, oportunizm, a szczytem zorganizowania jest lizanie właściwej osobie. 
Na statkach tak jest?
PS. Mój język bardzo się cieszy, że jestem nieudacznikiem, w wyniku czego może on przebywać w buzi.
tricolour

tricolour

06.10.2020 17:18

Dodane przez Boruta w odpowiedzi na Do pańskich adwersarzy nic

@Boruta
Bagatelizują nadal. Główny macher poleciał do Hiszpanii, wrócił zarażony i po trzech dniach zmarty...  ozdrowiał na zakupach z małżonką.
Prefesjonalizm...
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.10.2020 16:30

Trup się ściele gęsto. Umieralność na covid u osób z wykrytym wirusem wynosi od 1 promila do max 3, czyli 1 do max  3 osób zarażonych umiera. Takie są fakty.  Są więc kowidianie, których żadne fakty nie przekonają  Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 17:27

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Trup się ściele gęsto.

To co się rolniku martwisz?!
Zaproś Owsiaka i zrób u siebie imprezę. Tak na 1000 osób. Wtedy osiągniesz ten promil.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.10.2020 18:38

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na To co się rolniku martwisz?!

@jazgdyni
a ja się wcale nie martwie. Od miesiecy smieje się z tego. Wyobraz sobie plaze w Nowych Gutach nad Sniardwami w weekend. Tysiace ludzi jeden na drugim i zadnych kowidowcow. To jest dopiero odpornosc stadna. Maska to symbol zniewolenia. Nie ogladaj za dużo tv
A co do Owsiaka to zapewne ty piewszy z serduszkiem i puszka zebrales w Gdyni. Pzdr
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

06.10.2020 16:35

Skoro wymyślający obostrzenia sami publicznie lekceważą zagrożenie chorobą to jak ma się zachowywać odbiorca takich niewerbalnych komunikatów.
BTW 
Wirus który dopadł Ministra Czarnka tego od zapędzania kobiet do rodzenia / ciekawe co na to Pawłowicz / to nie przypadek to znak. 
Niech go trzyma jak najdłużej, albowiem dobro dziatwy szkolnej ważniejsze jest od zdrowia Pana  Czarnka.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 17:30

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Skoro wymyślający obostrzenia

Włochy przedłużają stan wyjątkowy z powodu Corony do 31 stycznia 2021 r. z obowiązkiem noszenia maseczek w przestrzeni publicznej. Jakoś nikt nie kwiczy w PE, nad zamachem na "praworządność" i wolność osobistą jednostki.
A Polacy lubią sobie pokwiczeć. Jak te... no... zwierzęta.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

06.10.2020 16:38

Pasjonująca ta debata-pyskówka wybitnych,a nawet najwybitniejszych ekspertów od zakażania,epidemii,pandemii sarsowego koronacovidu i zwykłej grypy,a przecież wystarczać  powinny  takie sposoby na ich zwalczanie, jak oficjalne oświadczenia durniów z najwyższej półki,że nima się czego bać, bo jeśli tylko pójdziemy głosować na Dudę,to ten głupi wirus (jak go zwał,ta zwał) natychmiast zniknie w popłochu (pewnikiem przed tymi durniami) i tyle go widzieli. A że coraz więcej przypadków zakażenia pośród obecnych właścicieli Polski,to wynik walki na górze o podział koryta zwanej rekonstrukcją rządu, a nie żadna panepidemiczna zaraza, no!
angela

angela

07.10.2020 04:04

Dodane przez hr.Levak-Levatzky w odpowiedzi na Pasjonując ta debata-pyskówka

@Levak, ma defekt poznawczy,  bo nie tylko "właścicieli " dosięgnął covid .
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 04:59

Dodane przez angela w odpowiedzi na @Levak, ma defekt poznawczy, 

Widzę, że przeglądasz wszystkie komentarze. Jak filtruję. Wymienionego osobnika pomijam. Jak każdą patologię.
nonparel

nonparel

06.10.2020 16:54

Witam
1. Odnośnie covidowych płaskoziemców: Już Stanisław Lem zauważył, że dzięki internetowi po raz pierwszy zobaczył, ilu jest na świecie idiotów. Ale tak sobie wykoncypowałem, że morze bredni internetowych po części wynika też z głupot, które weszły nam w krew wciskane przez mass-media, a których nie wolno podważać z tych czy innych względów.
2. Odnośnie zakażeń covid: Wyliczyłem sobie, że kryzys szpitalny nastąpi przy około 5 -10 tys. zakażeń na dobę (bliżej tej górnej granicy). Tymczasem nie wszędzie, ale w niektórych rejonach Polski już ciężko gdzieś upchnąć covidowca. Co więcej, wzrasta odsetek dodatnich testów. A to niedobrze, być może sito jest bardziej dziurawe i coraz więcej zakażonych radośnie hula po świecie nie mając pojęcia o zakażeniu.
3. Odnośnie budowania odporności, ja to widzę nieco inaczej. Układ odpornościowy to ogromna i skomplikowana konstrukcja. Trzeba budować ją przez lata, najlepiej na solidnym fundamencie genetycznym. Jak? W trudzie i znoju. (nie pić, nie ćpać, nie kurzyć, nie jeść byle czego bez opamiętania, dużo się ruszać na świeżym powietrzu a nie w siłowni, nie stresować się, spać ile trzeba, trzymać ciśnienie i cukier za mordę). Tylko tyle i aż tyle. A co do witamin - same nie wystarczą ale i nie zaszkodzą. Oczywiście, jeżeli dobowa suplementacja witaminy D nie będzie przekraczać 4 tys. j (zimą, u dużego chłopa).
4. "I nie czekajcie, aż ... temperatura zacznie gwałtownie rosnąć." Dziś właśnie wyłapaliśmy taką jedną. Covid jak malowanie: kaszel, duszność, bóle mięśniowo - stawowe, utrata węchu i smaku - tylko bez gorączki. I dlatego testu nikt nie zrobił.
- A co pani brała?
- Naproxen, półtora grama. Bo mnie stawy bolały.
nonparel
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 17:38

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam

Z przyjemnością czyta się mądry i wyważony głos.
Tak niewielu komentatorów nie jest już w panice i histerii. Z żałosnym okrzykiem rozpaczy: - Czarnek! Czrnek!
youtu.be
Jan1797

Jan1797

06.10.2020 18:55

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam

@nonparel  @jazgdyni
Tak, precyzja wypowiedzi wzorowa z wielką dyscypliną słowa.
Jeżeli można zapytam; podobnie jak wiosną zażywam 5 dni, potas 14,9 mg.
Witamina C w kapsułce twardej 1000mg, często, 4 razy w tygodniu.
 Polimeryzowaną przyznam, omijam? Dziękuję i pozdrawiam
Domyślny avatar

Trotelreiner

06.10.2020 19:30

Twój komentarz,na mój komentarz...wybacz...nie trzyma się kupy,ani niczego innego.
Wchodząc na Twoj blog...doznaję bólu zębów...tylu trolli nie wzbudziłby sam Kaczyński...gdyby mial tu bloga.
Na szczęście śpie z dentystką...to mi daje znieczulenie...wysyp trolli starych,nowych a nawet otrzepanych z naftaliny sprzed 2005...nicki już dawno zapomniane...ale w szafie
wisiały na wieszakach...i wyciągnięte.
Aż sie nie chce wchodzić...i chyba o to chodzi!
angela

angela

06.10.2020 20:34

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Twój komentarz,na mój

😂😂😂  dobre. 
Trolle jak zwykle,  na zgranej płycie grają.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.10.2020 20:56

Dodane przez angela w odpowiedzi na 😂😂😂  dobre. 

@ Angie,
Jak to ruskie onuce. Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 03:33

Dodane przez angela w odpowiedzi na 😂😂😂  dobre. 

Też to widzę - stają się nudni. Bardzo ograniczony repertuar mają.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2020 20:59

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Twój komentarz,na mój

@Trot
Kto powiedział, że ma się trzymać kupy? Albo w ogóle się trzymać?
Taaa... Jestem magnes na trolli. Bo im dobrze za mnie płacą. Słyszałem, że 3 dychy za paskudny komentarz u Kamińskiego. Szczun wykonał 6 wejść, więc zarobił 180, Przyda mu się - zbiera na hulajnogę.
A ja czniam.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.10.2020 21:07

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Trotem, że 3 

@ jazgdyni
Masz stare info. Za trollowanie ciebie nic nie placa. Wiec wyluzuj i pisz prawde a nie jakies wyssane z palca bzdety
Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 03:22

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ jazgdyni

Nie, ciebie rolniku nie biorę pod uwagę. To oczywiste, że tobie nikt nie płaci. To raczej ty byś chętnie płacił za swoje istnienie.
tricolour

tricolour

06.10.2020 21:39

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Trotem, że 3 

@Jagdyni
Hehehe - nawet liczy moje wpisy... 
Ale pudło, szanowny koleżko - żadne 180 za sześć wpisów. Moja stawka (realna, jak bum cyk, cyk) to troszke ponad 160 zeta za godzinę.
No prawie przepraszam...
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

06.10.2020 21:46

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Trotem, że 3 

Magnesie na trolle. Na morzu byłeś kiedyś Starym czy cały czas kręciłeś się w okolicach intendentury?
Mam takie pytanie, ponieważ buńczuczny ton zdradza niespełnione tęsknoty.
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 11:46

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Magnesie na trolle. Na morzu

Nie
Roz Sądek

Roz Sądek

06.10.2020 21:19

Jeśli się rozchodzi (o wspomnianych już wątku) nieudaczników jako grupę społeczną podważającą zagrożenie covidem, to jak czytam na dwóch heh zagranicznych forach - polscy nie są niczym szczególnym. Również w Niemczech i Austrii oraz Francji antyszczepionkowcy i antymaseczkowcy to grupy ludzi o dochodach znacznie poniżej średniej krajowej. Orędownikami natomiast dokręcenia antycovidowej śruby jest prawie w 100% klasa średnia i najlepiej zarabiający. Jeśli chodzi o stan rodzinny, to za zwiększeniem restrykcji są rodziny dzietne, z przedziału wiekowego 30+ do 40, a potem 60+. Powyższe wydaje mi się logiczne, gość bez kasy, bez rodziny, po 40. i na dodatek bez etatu albo swojego biznesu, to już pozostaje tylko walczyć o prawa obywatelskie i wolność. Nie napisałem nic nowego i byłbym tego nie napisał, ale rozpiera mnie radość, że jest już w Polsce niemała grupa prawdziwych Europejczyków.
Darek65

Darek

07.10.2020 09:00

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na Jeśli się rozchodzi (o

Prawdziwi Europejczycy, czyli bezrefleksyjni połykacze wszelkiego guana, które produkuje lewacka unia. Prawdziwi Europejczycy, co to za swoją głupotę każą płacić "zwykłym" , jak to nazywacie, nieudacznikom. Przypomnijcie sobie sprawę migrantów. Prawdziwi Europejczycy klaskali za ich przyjęciem, później pozamykali się w swoich strzeżonych domach, do pracy wozi ich kierowca. Tylko znowu Ci zwykli nieudacznicy zostali z tym mieszkających obok nich problemem.
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 12:23

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na Jeśli się rozchodzi (o

@Roz Sądek
Jak najbardziej słuszne spostrzeżenia.
Niestety, użyłeś zwrotu "prawdziwi Europejczycy", a tutejsze psy Pawłowa na to hasło rozszarpią cię dokumentnie. Z powodu takich ludzi, jak Róża Thun, Europejczycy, czy jeszcze gorzej - prawdziwi Europejczycy, mają u nas fatalne konotacje. Kontekst jest nieważny - reagują na hasło.
Ci rozsądni ludzie mają coś do stracenia i starają się to chronić. A tej najniższej, szrotowej grupie zawsze wszystko zwisa. Im czystość i codzienna higiena przeszkadza, więc jeszcze dodać do tego jakieś maseczki?
Wolnościowcy pożal się Boże...
Jabe

Jabe

07.10.2020 13:31

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Roz Sądek

codzienna higiena przeszkadza, więc jeszcze dodać do tego jakieś maseczki? – Maseczki pomagają w higienie?
Teofila77

Filovera

06.10.2020 23:34

Sorry, ale wiemy, że nic nie wiemy, a dokładniej - tkwimy w chaosie sprzecznych informacji. Które są prawdziwe? Oto jest pytanie! Dlatego rozsądek wskazany, ale bez przesady, a mam wrażenie, że co poniektórzy popadli w jakiś obłęd strachu. A co do maseczek - to ta grafika ma jakiś sens tylko wtedy, gdy stosujemy maseczki jednorazowe i jednorazowo, a nie wielokrotnie, które zdejmujemy z twarzy, chowamy do kieszeni, potem znów zakładamy i nieważne jaką stroną, potem sobie leży w domu i następnego dnia znów ją radośnie zakładamy itd.
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 03:30

Dodane przez Teofila77 w odpowiedzi na Sorry, ale wiemy, że nic nie

Witam
Oczywiście, że w zdecydowanej większości używamy maseczki jednorazowe. I używamy je źle. Czasami jedną maseczkę tygodniami.Wtedy, gdy już są one siedliskiem grzybów drożdży i Bóg wie, czego jeszcze. Lecz mimo tego, to pewien symbol - gdy w końcu zdajemy sobie sprawę, że to działanie przede wszystkim altruistyczne - nie robimy tego dla siebie, tylko dla wszystkich innych. To w pewnym stopniu zmienia percepcję, konkretnie punkt widzenia.
I faktycznie - najważniejsze jest zachowanie zdrowego rozsądku. Często nie jest to łatwe, bo wiąże się ze zmianą rozlicznych przyzwyczajeń.
Pozdrawiam
sake3

sake2020

07.10.2020 12:03

@ Jazgdyni 3:39....Wróg został jak Pan zauważył określony jasno a teraz ze względu na wzrost zachorowań Szumowski wysunie sie na pozycję pierwszą.Utwierdziło mnie w tym wystąpienie w programie ,,Minęaósma''Poncyliusza obecnie działacza PO.Jego wypowiedź odnośnie rzekomej afery z respiratorami nie jest pierwszą.Dlaczego w takim rzie nie ma żadnych informacji na ten temat.Jeśli w mediach słyszymy tyle o Białorusi,sprawach mniejszej wagi dla Polaków dlaczego MZ tego nie wyjaśni publicznie?Osobiście nie wierzę w doniesienia PO bedące przeważnie kłamstwami,ale milczenie też nie jest wyjściem.Powrót pandemii wymaga skupieniem sie na sprawach zdrowia,gdzie bolączek jest wiele.Zdalne leczenie zupełnie nie zdaje egzaminu już nie mówiąc o trudnościach dodzwonienia się do przychodni.
Jabe

Jabe

07.10.2020 13:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @ Jazgdyni 3:39....Wróg

dlaczego MZ tego nie wyjaśni publicznie? – No właśnie.
tricolour

tricolour

07.10.2020 13:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @ Jazgdyni 3:39....Wróg

@Sake
Masz informacje, jak załatwiana jest sprawa 70 milionów na wybory, które się nie odbyły? Zegarek Nowaka za 20 tysięcy wam przeszkadzał, a 70 baniek już nie. No to świetnie: teraz chodzi o tysiąc respiratorów trzykrotnie przepłaconych i żadnego nie ma. A w szpitalach juz wolne się skończyły... zamiast respiratorów dostaniecie ośmiorniczki.
Pasuje?
Tomaszek

Tomaszek

07.10.2020 21:30

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Sake

Zegarek Nowaka znalazłem kiedyś na aukcji używany . Na dzień przed końcem aukcji miał nabite 30 tysia ale dolarów USA. Ciekawe ile kasy przewalił żeby go dostać albo na niego "zarobić" . A może go znalazł w nieswojej szafie obok nieswoich pięciu baniek . Z taryfikatora , który stosował to pewnie ok 100 baniek nieNowak musiał przewalić .. A nie bierzemy pod uwagę innych szaf nie Nowaka , których jest jeszcze pewnie kilka . Respiratory były zontraktowane za jedyną dostępną w tym czasie cenę , kasa wróciła . I jeszcze raz pamiętaj Banaś odzyskał dla budżetu czterdzieści miliardów złotych rocznie . To tyle mniej więcej co całość profitów z przynależności do Unii . Wszystkie błędy czy niewypały rządu to mniej niż pikuś . Dlatego Polski hymn powinien zawierać zwrotkę" Boże chroń Banasia ."
Tomaszek

Tomaszek

07.10.2020 21:51

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Zegarek Nowaka znalazłem

P.S.
I nikt nam za Banasiowe nie każe Hitlerplaców z kamienia i betonu w każdym mieście nie każe budować ani autostrad z Reichu do Ruskich . Ot i Fajno . Ja to bym się do Banasia zapisał . Po cholerę mi ta Unia .
jazgdyni

jazgdyni

08.10.2020 04:20

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Zegarek Nowaka znalazłem

Gadka z głupkiem nie ma sensu.
tricolour

tricolour

08.10.2020 07:25

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Zegarek Nowaka znalazłem

Tomaszek, nie rozśmieszaj mnie 
Banaś odzyskał, by wydać te miliardy w Biedrach i Lidlach. Przełożył z lewej unijnej kieszeni do prawej. Unia bardzo dziękuje Banasiowi za te pieniądze dzięki którym możemy kupować u nich latarki jako wyrób strategicznie skomplikowany.
Roz Sądek

Roz Sądek

08.10.2020 14:55

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Tomaszek, nie rozśmieszaj

@tricolour
powiadasz latarki; Wy podobno nawet kartki na cukier drukowaliście za granicą. To dopiero był skomlikowany wyrób.
tricolour

tricolour

08.10.2020 16:50

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @tricolour

@Roz
My nie. Bo ja - gdy byly kartki - to młodzieńcem byłem i jedyne, co drukowałem to najpierw pieczątki z kartofla jako pacholę, a pózniej to na Epsonie podłaczonym do ZX81. Ale pierwszy był kartofel.
Tomaszek

Tomaszek

08.10.2020 21:42

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Tomaszek, nie rozśmieszaj

@tricolour
No tak ale chłopaki ze WSI , SB, albo Nowak taki na przykład to w biedronkach nie kupują . oni mogą kupić Biedronkę . A tu Zonk , Banaś. On im się nawet po nocach nie śni . Oni PO prostu nie spią . God bless Banaś . Ty jednak jestęś złamasem dużego kalibru . Dzieci się najadły złąmasie . I nie ważne czy z Lidla czy z Biedronki . I nie szczawiu i mirabelek , jakto im jebliwy POseł zalecał . Kięłbasy i chleba JASNE?
Tomaszek

Tomaszek

08.10.2020 22:04

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Tomaszek, nie rozśmieszaj

P.S.
I pamiętaj , kiełbasa i chleb nawet z Lidla . Nie Hitlerplace nawet z polskiego cementu i kamienia .
tricolour

tricolour

07.10.2020 13:59

E, tam druga fala.
Mamy nowy program prospołeczny, cytuję: "To jest żadna taktyka. (...) Nie chcę nazywać tego złośliwie, ale jeśli nic się nie zmieni, to można powiedzieć, że wprowadzimy taki program 'Lombardia+' - mówi dyrektor szpitala miejskiego w Częstochowie, gdzie koronawirus sparaliżował cztery oddziały, w tym blok operacyjny. Zakażonych jest tam prawie 50 pracowników i kilkudziesięciu pacjentów"
Maseczek nie nosili...
Darek65

Darek

07.10.2020 15:01

twitter.com; - to komentarz specjalisty, warto przeczytać.
jazgdyni

jazgdyni

07.10.2020 17:01

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na https://twitter.com/baspiela

Tak mojej ulubionej pani Basi odpowiedziałem:
Szanowna Pani (podziwiam) raczej nie ma kontaktu z nauką i rozważaniami strategicznymi. To, że rokrocznie parę milionów ma katar, a testów się nie robi, nie oznacza, że postępuje się identycznie wobec nieznanego. Tu lekkomyślność i lekceważenie są zbrodnią.
Darek65

Darek

08.10.2020 08:21

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Tak mojej ulubionej pani Basi

Na profilu Pani Basi pokazał się komentarz prof. Chazan. I o niego chodzi. Uprasza się o czytanie ze zrozumieniem.
jazgdyni

jazgdyni

08.10.2020 09:39

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Na profilu Pani Basi pokazał

A u mnie ukazały się ostrzeżenia dwóch innych profesorów, proszę, niech pani prof. Chazan wybaczy, znacznie wyższej rangi w temacie koronawirusa. Niech pan dyskutuje przyzwoicie, bo takie - a ten powiedział to, a tamten tamto  - świadczy o dużej bezradności.
Pan komentuje, więc pan wyraża swoją opinię, a nie kogoś.
EsaurGappa

EsaurGappa

07.10.2020 19:11

Sranie w banie a nawet chaotyczne szukanie prawdy.W dupie mam Covid-19 i całą tą pandemie,maseczka na twarz i milcz.A mi się włącza lampka nie ufności wobec całej tej zgrai ekspertów!Samemu sobie radzić trzeba,na co mi eksperci,medycy,konowały,dziennikarze i cała rzesza obcych mi osób do tego by moje życie było bezpieczne w sferze publicznej!Nie jesteśmy takimi bęcwałami za jakich mają nas wielmożni inteligenci,zdrowie to taki obszar życia człowieka gdzie państwo i armia lekarzy zawodzi najbardziej,więc jak dla mnie nigdy wam już nie zaufam.Skaza dotyka każdą dziedzinę życia ...popatrzmy chociaż na Watykan ...Papa Franciszek milczy wobec takiego kryzysu!?Aha ...takie czasy ...pozostaje mieć bliskich obok siebie i zamknąć się na to szaleństwo!
jazgdyni

jazgdyni

08.10.2020 04:24

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Sranie w banie a nawet

No i co tu zostało powiedziane?
Ktoś coś zyskał? Przekaz do kogo? Komentarz do czego?
Jedyne słuszne słowa:  fakt = polskim lekarzom ufać nie można. W mojej obserwacji - 7 z 10 to kiepscy lekarze, niegodni zaufania.
jazgdyni

jazgdyni

09.10.2020 05:49

@@@
Powtórzę wiadomość jeszcze raz. Bo to najgłupszym winno dać do myślenia.
Wiadomość z wczoraj.
Koronawirus spowodował trzy razy więcej zgonów niż zapalenie płuc i grypa razem wzięte w pierwszych ośmiu miesiącach 2020 roku - wynika z danych brytyjskiego urzędu statystycznego (ONS).
Z danych ONS wynika, że w Anglii i Walii do września tego roku z powodu COVID zmarło 48168 osób, z powodu zapalenia płuc 13619, a z powodu grypy 394.
Spośród wszystkich zgonów w Anglii i Walii w tym okresie zgony spowodowane przez COVID-19 stanowiły 12,4 proc., zgony z powodu zapalenia płuc - 3,5 proc. a zgony z powodu grypy - 0,1 proc.

rp.pl
tricolour

tricolour

09.10.2020 08:50

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @@@

@Jazgdyni
Pol roku temu pisałem o maseczkach, powołując się nawet na własne malowanie pistoletem i zatrzymywanie przez maseczkę drobin lakieru. I co? Tonem mędrca mówiłeś ze wirusy mniejsze i przez pory maski łatwo przechodzą więc maski są bez sensu. Najmądrzejszy byłeś.
A dzis nagle pierwsza cnotka nawrócona na maseczki, które są wspaniałe. Bo jakiś profesor powiedział. Znów najmądrzejszy jesteś nie widząc obracania kota ogonem.
Więc szydzę ze starego satyra, nie z choroby.
jazgdyni

jazgdyni

18.10.2020 07:21

Wszystkim tym, co raczej wolą sobie obejrzeć coś, niż nadwyrężać swoją wyobraźnię, pragnę polecić film Marca Forstera WORLD WAR Z, co istotne - z 2013 roku. Dostępny na HBO, też na You Tube, oraz na innych kanałach streamingowych (gdzieniegdzie za 12 zł).
Dlaczego warto teraz obejrzeć? Bo jest to historia pewnej pandemii - o innym przebiegu - choroba już jest po 10 sekundach i błyskawicznie się rozprzestrzenia. Generalnie film głupi i naiwny. Nawet Brad Pitt niespecjalnie go ratuje.
Ale ukazuje jedno - jak w każdej nowej zarazie jest dużo niewiadomych. Jak trudno z pandemią walczyć. Oraz, że zawsze istnieje nadzieja wygranej.
To w tej chwili, gdy COVID19 atakuje mocno, warte jest, by zobaczyć i pomyśleć. Także o tym, że ci, co dzisiaj się wygłupiają, jutro mogą być łatwymi ofiarami.
.
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,961,738
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności