Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

11,4% przewagi załatwia wygraną.

jazgdyni, 28.06.2020
Ciągle na gorąco, ale już kalkuluję wyjątkowo na zimno.
Wprawdzie Marcin Palade, którego wysoko cenię, na Tweeterze ma jeszcze pewne wątpliwości, lecz ja wykalkulowałem, że tak wielką 11,4% przewagą nad drugim kandydatem, Rafałem Trzaskowskim zapewnił sobie zwycięstwo w drugiej turze wyborów.
 
Oto moje rachunki:
Andrzej Duda zdobył 41,8% głosów.
Rafał Trzaskowski, który będzie rywalizował w II turze uzyskał 30,4%
 
Trzeci na podium Szymon Hołownia zdobył wyjątkowo dużo, bo aż 13,3%
A kolejny interesujący mnie w tej chwili Robert Biedroń ma 2,9%
 
Z całą pewnością można liczyć, że ci właśnie byli kandydaci za dwa tygodnie poprą Rafała Trzaskowskiego. Interesujące jest – na jakim poziomie.
Zakładam maksymalnie, że Hołownia da 12%, a Biedroń 1,4% dla prostego rachunku.
W takiej sytuacji Trzaskowski prowadzi z Dudą 2 procentami. Niech jeszcze w jakiś sposób uciuła sobie jeszcze 3% i ma pięcio-procentową przewagę nad PAD.
 
No dobrze; ale przecież Andrzej Duda też zyska wsparcie niektórych kandydatów.
Na pewno dostanie całość, aczkolwiek niewiele od Marka Jakubiaka – 0,5% i Stanisława Żółtka 0,3%
Liczę, że więcej dostanie od Kosiniaka-Kamysza (konkretnie od jego elektoratu), bo szacuję to na co najmniej 2%. Może też zdobyć nawet 5% ze strony Bosaka i Konfederacji.
 
I w takim momencie Andrzej Duda odzyskuje nawet 5% przewagę, licząc tylko na przepływy głosów byłych kandydatów.
 
Ale są to tylko szybkie kalkulacje tuż po wyborach, biorąc pod uwagę tylko tych, co już oddali ważne głosy.
Czy frekwencja w drugiej turze będzie też taka wysoka? Nie wiem.
Lecz mam wrażenie, że Andrzej Duda będzie w stanie zmobilizować jeszcze więcej swoich wyborców. Jest naturalny w kontaktach bezpośrednich i o wiele bardziej wiarygodny. Poza tym, jako ciągle aktywny prezydent ma na pewno jeszcze coś w zanadrzu.
 
Dlatego jestem dość spokojny i czekam na korekty o północy z PKW.
 
 
.
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11746
Pers

Pers

28.06.2020 22:29

Obawiam się, że bardzo się mylisz.
Konfederacjia nie zagłosuje na pana Dudę.
I wygra ten drugi.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:22

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Obawiam się, że bardzo się

Bzdura.
Taka propaganda już towarzyszu nie działa.
Pers

Pers

29.06.2020 09:52

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Bzdura.

Zwrotu "towarzyszu" proszę używać w stosunku do swoich przyjaciół i dalszej rodziny bo jak widać wyniósł pan to z domu.
Domyślny avatar

angol

28.06.2020 23:07

I popatrz sie wyborco jak doskonale sa wyniki sondazy, mozesz nie chodzic na wybory. Ale niech tam, nie pozbawimy Cie tej rozrywki.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:22

Dodane przez angol w odpowiedzi na I popatrz sie wyborco jak

???
Domyślny avatar

angol

29.06.2020 13:42

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na ???

Chcialby Pan wiedziec wiecej, is fecit cui prodest
Domyślny avatar

Studentka

28.06.2020 23:20

Wszyscy oddadzą Trzaskowskiemu i będzie pozamiatane .
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:24

Dodane przez Studentka w odpowiedzi na Wszyscy oddadzą

Wszyscy - czyli kto?
Bo co do elektoratów to mam duże wątpliwości.
Es

Es

28.06.2020 23:57

O godzinie 21 było 11,4 przewagi i Duda nazywa ją "olbrzymią".Znając jednak prawidła i mechanizmy wyborcze oraz starą maksymę:"wybory wygrywa ten co liczy głosy", stawiam czapkę orzechów,że gdy się obudzimy różnica stopnieje do 6-8. I to jest punkt wyjścia do kalkulacji bliższych realu. I ja tu nie jestem tak pełen optymizmu.Liczy Pan, wzorem Girzyńskiego na  skaptowanie kogokolwiek z tefałenowskich wyborców Hołowni?Odważnie.Ludzie Biedronia dokąd pójdą?Do Dudy i wstrętnego -dla nich- PIS?Żart. PSL? Pół na pół.Ludzi Bosaka można w asadzie pominąć.Raczej zostaną w domu,niż po tym co słyszeli o sobie przez ostatnie lata będą przychylni Dudzie, głos na Trzaskowskiego to głos poparcia dla "kondominium". "Plankton" można pominąć, bo nie stanowi jakiejś znaczącej siły.
No i cóż mamy w wyniku? Jeśli jakimś nadzwyczajnym wysiłkiem, lub królikiem z kapelusza, Duda nie przyciągnie tych , którzy nie głosowali, to jesteśmy w czarnej dziurze. I obym się mylił
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:28

Dodane przez Es w odpowiedzi na O godzinie 21 było 11,4

Dziwna tu jakaś logika...
Ma spaść do 6-8 tymczasem już w tej chwili Dudzie wzrasta do około 45%, a Trzaskowskiemu spada do 29%.
Nie chodzi by Konfederaci i ci od Hołowni z radością na Dudę zagłosowali. Wystarczy by spora część nie poszła na wybory.
Taka jest logika.
Es

Es

29.06.2020 09:26

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dziwna tu jakaś logika...

Co do konfederacji, to już jest zapowiedziane pozostanie w domach, chociaż jeden taki inteligentny inaczej ogłosił chęć niesienia pomocy Trzaskowskiemu. Natomiast na jakiej podstawie sądzi pan, że wyborcy Hołowni mieli by nie pójść poprzeć w zasadzie pokrewnego kandydata, wywodzącego się  z tego samego środowiska, natomiast wyborcy i zwolennicy Dudy doznać nagłego wzmożenia i gremialnie ruszyć do urn? Zagadka. Czym Duda przekona tych których przekonać nie był w stanie przez pięć poprzednich lat, mimo miliardów rzucanych na różne " plusy"? 
A te 6-8 procent to nie żadna logika, tylko ostrożność z hurraoptymizmem, skoro w większych miastach,komisarzami zostali tacy jak słynny swego czasu Farmazon .
tricolour

tricolour

29.06.2020 00:18

Warto też zauważyć, że Twoje województwo jest bardziej za Trzaskowskim niż moje, a oba przeciw PAD.
Za dwa tygodnie wakacje w pełni, dzisiejsza frekwencja nie do osiągnięcia.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:32

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Warto też zauważyć, że Twoje

Zapomniałeś, że tu jest Mała Sycylia, gdzie wszyscy od polityków, poprzez służby i wymiar sprawiedliwości, aż po biznesmenów i niewolników korporacji kręcą wspólne lody, jak Tusk nauczył?
Tu jest matecznik pruskich tradycji.
Domyślny avatar

mmisiek

29.06.2020 02:26

Po pierwsze nie 11% tylko 11 punktów procentowych.
Po drugie - ta przewaga jest tylko pozorna i w II turze nie gwarantuje niczego. Tym bardziej, że już teraz widać, że Trzaskowski plus Hołownia mają więcej od Dudy.
Przy tak wyrównanym poparciu wystarczy, że targowica tylko trochę "poprawi" wyniki w komisjach i będzie pozamiatane. W tym akurat mają dużą wprawę, a nikt tu niczego przez ostatnie lata nie ukrócił (było przez kogoś zabronione?).
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 08:37

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na Po pierwsze nie 11% tylko 11

Niesamowite i jakie odkrywcze! "... nie 11% tylko 11 punktów procentowych." Jak na to wpadłeś? I wytłumacz internautom co to znaczy.
Już w tej chwili dochodzą informacje z PKW, że Dudzie wzrasta do 45% , a Trzaskowskiemu spada do 29%.
Gimnastykuj się dalej, by coś mądrego znów powiedzieć.
Domyślny avatar

mmisiek

29.06.2020 11:04

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Niesamowite i jakie odkrywcze

45% to już rzeczywiście nieco lepiej, natomiast różnicę między procentem i punktem procentowym to znajdziesz sobie w guglu, elementarz chyba ze szkoły podstawowej.
tricolour

tricolour

29.06.2020 12:32

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na 45% to już rzeczywiście nieco

@Mmisiek
Też szukalem w guglu swego czasu, co to diabel ten punkt procentowy. Serio.
Bo gdy sie jest inżynierem, to między np. 50% a 55% jest pięć procent różnicy, co widać (z góry i z dołu). Ale  - jak także widać - są ludzie którzy potrzebują punktów procentowych, bo dla nich jest 10% z dołu oraz 9,09(09) procent z góry, a także pięć punktów procentowych.
Jak wyraźnie widać bycie inzynierem chroni trochę przed nadmiarem głupoty.
Domyślny avatar

mmisiek

29.06.2020 18:08

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Mmisiek

Gdy się jest inżynierem to precyzja wyrażania się jest tym bardziej istotna. Przynajmniej tak było kiedyś, gdy edukacja stała jeszcze na jako takim poziomie, bo teraz to faktycznie bywa z tym różnie.
tricolour

tricolour

29.06.2020 18:21

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na Gdy się jest inżynierem to

@Mmisiek
Precyzja bedzie zachowana gdy wzrost procentowy będziemy odnosić do puli, czyli całości. Wtedy wzrost z 30% do 55% będzie wynosil 25% i tyleż spadek.
Problem zaczyna się wtedy, gdy za procenty zabierają sie spece od sprzedaży i prezentacji, których dochody zależą od wskaźników. Im zależy, by wzrost z 30% do 55% wynosił 83%. A taki sam spadek 45%.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 18:42

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na Gdy się jest inżynierem to

@mm
Z punktu widzenia poprawności i etyki zawodowej oczywiście ma pan rację. Często w życiu taka wiedza jest potrzebna, jak liczenie procentów od góry, czy od dołu. Przypomnę też oszustwo Tuska, gdy podniósł VAT z 22% do 23%. To tylko jeden procent - krzyczeli jego pijarowcy. A to kłamstwo. Podatek wzrósł o 4 procent. Można sprawdzić.
Natomiast w niefachowej publicystyce takie specjalne przestrzeganie detali wprowadza zamęt. Czytelnikom to nie jest potrzebne czy to procent, czy punkt procentowy. Sam wzrost jest istotny, a nie dokładna wiedza, czy wzrosło o 4 zł, czy tylko o 3,96 zł, Chodzi o zjawisko a nie o ekonomiczne wyliczenia.
Dlatego pozostanę przy swoim. Wiedzę którą się ma trzeba szanować i zawsze wiedzieć kiedy jej użyć.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 12:46

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na 45% to już rzeczywiście nieco

Podziwiam wszystkich uczących się z gugla.
Domyślny avatar

mmisiek

29.06.2020 18:14

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Podziwiam wszystkich uczących

Nie moja to rzecz co sobie podziwiasz, ale jak się ma takie luki z zakresu szkoły podstawowej to jednak radziłbym tam czasem zajrzeć. Bez obrazy.
Domyślny avatar

Trotelreiner

29.06.2020 08:36

Ja w swoich przewidywaniach,opartych na latach spędzonych przy takich "badaniach"...niewiele się omsknąłem.
Duda na tę godzinę [8.00] ma około 45%....to tyle ile PiS....KTÓRY nigdy nie zdobędzie większości sejmowej...SAM...bez pomagierów,którzy zawsze zdradzą.
Trzaskowski...ok.28%...to mi sie zgadza...Hołownia...był wynaleziony przez WSI,SB i trzecie pokolenie agentów,komuchów i i zwykłej bandy upiorów....ile? Ok.13% te dwa
wyniki,to LUSTRO,W KTÓRYM SIE ODBIJA DEBILIZM POLACTWA.
Miałem gotową notkę na ten temat....ale niestety...nie mogę jej wstawić....
Reszta tej zbieraniny "kandydatów"....to plankton...wystawiony na obnizenie wyniku Dudy.
PS.Oglądałem TVP Info na TVP stream ...kolejne expose Dudy! (sic!) PO CO? Wbija milion gwoździ do miliona głów? Już chyba zostanie na tych 45%...sztabowców ma beznadziejnych...z Panią Szydło na czele...
Lipiec...wakacje...bon wakacyjny...kto zagłosuje na Dudę?
PPS.Nie jestem @rolnikzmazur,którego Admin amnestionował po kilku dniach...mnie nie zechce....chyba,że bym był czarny...murzynem...negrem...niewolnikiem....
Cześć Janusz...może sie kiedyś spotkamy w dziesiątym wymiarze....trzecia planeta za gwiazdą Alfa Centauri....po południu.
HenrykH.

HenrykH.

29.06.2020 20:07

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Ja w swoich przewidywaniach

Witam.Wyniki wyborów pokazały że te następne pokolenie "ub" wychowały godnych następców.Nie wolno pisać że to debilizm ,to dobrze przemyślana taktyka.Oni chcą żeby ludzie uważali ich za debili ,wszakże debil wzbudza współczucie  i żal.Tu trzeba ostro pokazać kto jest kto , nie zapominać  i po chrześcijańsku wybaczać .Czas na  wstrząs ,bo w następnych wyborach wygra typek z tvn-u ,już teraz  krzyczą że Hołownia powinien miec drugą turę.
Na temat sztabu Prezydenta A.Dudy nic nie powiem ,ale  gdyby Prezydent nie chciał reelekcji to myślę że P.Beata Szydło wygrałaby w 1 rundzie:) .Tak ze 68 % glosów ,poważnie taki jest odbiór p.Beaty.
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 21:08

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Ja w swoich przewidywaniach

@Trotelreiner
Cześć!
Ponieważ zawsze traktuję Ciebie bardzo poważnie, to z odpowiedzią się wstrzymywałem. Miałem autentycznych mistrzów cyklinowania, więc oczywiście musiałem nadzorować.
Podejrzewam, że admina denerwuje Twoje otwarte pokazywanie i to w ostrych słowach, lichości dużej części naszego społeczeństwa. A ich rozbuchana duma, a już właściwie pycha i brak skromności nie pozwalają otwarcie o tym mówić. Oczywiście Duda stara się odbudować narodową godność. Lecz nieustanne mówienie: - Jesteście cacy - jest kontr produktywne.
Mnie najbardziej oburzyła i jest chyba modelowym przykładem, cwana baba, która za plecami swojego kalekiego syna na wózku, robiła w Sejmie protest, okupując korytarze. Z całym swoim chamstwem i chytrością. Dzisiaj ta kobieta jest posłanką na pensji całego narodu, a z syna, który miał trudności ze zborną wypowiedzią, zrobiła radnego w dużym mieście.
Nikt w Polsce nie odważy się na słowa potępienia. To jak w Stanach klękanie przed murzynami, którzy przed chwilą okradli luksusowy sklep i mycie im nóg.
W Waszyngtonie tępe debile zdewastowały pomnik Kościuszki. To za dwa dni warszawskie durnie z hodowli Trzaskowskiego zrobiły to samo. Tacy twórczy idioci.
I teraz zastanówmy się - na takiego w moich oczach Tuska-bis, totalnego pasożyta społecznego, amoralnego i cynicznego, zagłosowało prawie 6 milionów wyborców. Pamiętajmy - 6 milionów z 30 milionów uprawnionych do głosowania. W drugiej turze mogą dociągnąć, jak analizuje kolega Foros, do 8 milionów, a Duda do 9-ciu. Głównie u Trzaskowskiego młodzi do 29 roku życia i co kompletnie nielogiczne - przedsiębiorcy. I oczywiście tabuny urzędników dużych miast i wszyscy uzależnieni od magistratu. To zgroza! Mamy co najmniej 40% zdeprawowanego społeczeństwa. Ci młodzi - bez wykształconych wzorców moralnych i ci starsi - cyniczni i już amoralni kombinatorzy, którym było dobrze w czasach cichego przyzwolenia Tuska.
Jesteś socjologiem i nie muszę Ci tłumaczyć teorii moralnego rozwoju Kohlberga, czy Piageta. Wygląda na to, że ci młodzi nigdy nie wyszli (choć już dawno powinni) poza stadium 3 rozwoju - koncentracja na relacjach interpersonalnych i ciągle borykają się z problemem jak być przyzwoitym i po prostu dobrym człowiekiem i nie dojrzeli do wyższych etapów rozwoju: 4 - koncentracja na autorytecie i utrzymaniu ładu społecznego; 5 - koncentracja na umowie społecznej; 6 - koncentracja na uniwersalnej zasadzie etycznej.
Tak samo jest z tymi przedsiębiorcami, którzy w życiu kierują się wyłącznie dziecięcymi zasadami stadium drugiego - indywidualizm i wymiana, oraz nadrzędny egoizm.
Jak dobrze i spokojnie rządzić narodem, którego dobre 40% społeczeństwa jest tak niedojrzałe? Wychowywać? Szkoły? A co robić jak wychowawcy i nauczyciele też moralnie się nie rozwinęli? Rodzice? To samo.
Czy będziemy w stanie przerwać ten obłędny krąg?
Marek1taki

Anonymous

29.06.2020 08:39

Wiadomo było, że wygra Duda. Natomiast przepływy elektoratów to niewiadoma kształtowana doraźnie w mediach.
Na Bosaka zagłosowało 55% wyborców Konfederacji z jesiennych wyborów. Nie mam pojęcia kim byli pozostali wówczas i teraz. Nie znam tych ludzi i nie mam pojęcia czy w ogóle mają poglądy. Tak samo jest z elektoratem PiS. To nie żelazne elektoraty wygrywają wybory, co sprawie, że w demokracji decydują najmniej zorientowani, najmniej zdecydowani, najmniej zainteresowani. Potem zdziwienie, że władzę w państwie demokratycznym sprawuje niewiadomokto.
angela

angela

29.06.2020 10:11

Tylko całe szczęście, że wyborcy, to nie wór ziemniaków,  że gdzie go wódz postawi, tam zagłosują jego wyborcy.
Kiedy wodz przegrywa, reszta jego zwolennikow  zadba o własne interesy, i zaglosuje wg własnego sumienia.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

29.06.2020 10:04

Media PiSu powinny od rana do nocy, do samej ciszy wyborczej, puszczać gdzie się da, nagraną parę lat temu piosenkę:
Kopt /Kowalski – „Kto zabił Jolantę Brzeską”
youtube.com
Tylko to bowiem może dać Dudzie zdecydowane zwycięstwo, a przeciwników doprowadzić do takiego szału, że zaczną się pogrążać we własnym szambie ☺
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

29.06.2020 11:48

" Jak Duda nie wygra w pierwszej turze to przegra w drugiej. " Tak kiedyś napisałem i niestety się sprawdza. Poliniacy  w " tenkraju " sa tak ogłupieni, że szkoda gadać. _Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 12:47

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na " Jak Duda nie wygra w

Założymy się? O ile hektarów?
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

29.06.2020 13:51

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Założymy się? O ile hektarów?

@ jazgdyni
stawiam 2 ha na Mazurach za 1 ha w Gdyni. Co ty na to? Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 14:21

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ jazgdyni

Ha, ha, ha!
U nas nadal 100 euro za 1 mtr kw.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

29.06.2020 14:52

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ha, ha, ha!

@ jazgdyni
skoro jesteś pewny to o co chodz? Sam zaproponoeales. Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 21:11

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ jazgdyni

Bardzo ciężko o matematyczną pewność. Bo gdy przegram, to będę ci winien milion euro.
W oparciu o rachunek prawdopodobieństwa gram  w ruletkę, zawsze obstawiając i czarne i czerwone jednocześnie.
angela

angela

30.06.2020 00:39

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Bardzo ciężko o matematyczną

@Jazdg. Ostrożnie z tym rolnikiem, i jego zakładami. 
Lewakom nie wierzę.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

29.06.2020 13:52

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Założymy się? O ile hektarów?

@ jazgdyni
stawiam 2 ha na Mazurach za 1 ha w Gdyni. Co ty na to? Pzdr
sake3

sake2020

29.06.2020 17:32

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na " Jak Duda nie wygra w

@ rolnik z mazur.....A kto ich tak ogłupiał przez cała kampanię?A kto walił w prezydenta Dudę i rząd jak w bęben?Jak to było na NB,kto się dobrze wyraził o rządzie i Andrzeju Dudzie natychmiast był okrzyczany baranem,chamem,idiotą z ilorazem inteligencji równym rozmiarami buta.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

29.06.2020 20:54

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @ rolnik z mazur.....A kto

"Jak to było na NB,kto się dobrze wyraził o rządzie i Andrzeju Dudzie natychmiast był okrzyczany baranem,chamem,idiotą z ilorazem inteligencji równym rozmiarami buta"
Oczywiście poparty zostanie ten wpis cytatem
sake3

sake2020

29.06.2020 21:36

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "Jak to było na NB,kto się

@wielkopolskizdzichu......Po co mam cytować te wypowiedzi? Podam tylko że to mnie tak kulturalnie i często określano na NB.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

29.06.2020 22:58

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @wielkopolskizdzichu......Po

Dawaj Pan te obraźliwe słowa. W przestrzeni publicznej, dla wyznawców Prezesa, kwalifikuję się pomiędzy mendą a wnukiem przywiezionych na ruskich tankach.
Uważam  że w interesie Polski jest doprowadzenie do sytuacji w której Duda nie będzie Prezydentem RP.
Co Pan na to?
EsaurGappa

EsaurGappa

29.06.2020 19:22

Będzie dobrze,co już wiary wam brak ?Mnie też czasem trwoży się serce jak wczoraj wieczorem,i różne myśli przychodzą do serca.Bóg jednak może wszystko i w nim pokładajmy naszą nadzieję.Nawet jeśli prezydent Duda przegra w drugiej turze,nic to nie zmieni przecież w naszej walce.
Teraz widać jak na dłoni że ci którzy najbardziej rozpraszają są tchórzami i zdrajcami wiary,do nich pasują słowa "czemu widzisz źdźbło w oku brata swego,a na belkę która jest twoim oku,nie zwracasz uwagi".
jazgdyni

jazgdyni

29.06.2020 21:13

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Będzie dobrze,co już wiary

Oczywiście, że Bóg Ojciec może wszystko. Dlatego zdecydował się nie mieszać do naszych spraw doczesnych. Sami mamy radzić sobie z dobrocią i złem.
EsaurGappa

EsaurGappa

30.06.2020 06:22

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Oczywiście, że Bóg Ojciec

Tak do naszych spraw doczesnych się nie miesza.Gdy jednak ludzie otwarci są na działania Ducha Świętego,on nas przemienia,właśnie w tym widzę nadzieję.Myślę że wielu ludzi prawych i takich co chcą dla ojczyzny lepszej przyszłości po prostu się zagubiło.Wierzę jednak że dobry pasterz odnajdzie swe zagubione owieczki gdyż usłyszy ich wołanie.
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,962,438
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności