Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Niemoc PiS-u zaczęła się w lipcu 2017r.
Wysłane przez adriano w 16-01-2019 [10:22]
Niestety nakręca się spirala nienawiści wobec Prawa i Sprawiedliwości. Pobłażanie bandytom i "najwyższej kaście" doprowadziło do tego, że PiS cofnął się do defensywy bardziej niż kiedykolwiek. Moim zdaniem ten szkodliwy dla PiS-u proces rozpoczął się (a może nabrał na sile?) w lipcu 2017r., kiedy Andrzej Duda zmiękł i zdradził swoje środowisko, wetując ustawę o sądach. Wtedy Gersdorfy, Schetyny i Timmermansy dostały wiatru w żagle, miały mnóstwo czasu na zorganizowanie się i zaczęły atakować jeszcze zajadlej, jeszcze złośliwiej. Mogło być już pozamiatane, a nie jest i jest coraz gorzej.
Pamiętamy jak zamordowano Marka Rosiaka, jak zginęła polska elita w tragedii smoleńskiej, jak z miłością UB-watele RP i KOD-ziarze blokowali miesięcznice smoleńskie, jak sikano na znicze palone ofiarom katastrofy smoleńskiej. Wszystko było dobrze. A teraz? Wielka histeria, że zamordowano Adamowicza. To nie powinno się stać, ale ze strony wrogów prawicy i ludzi zbałamuconych propagandą TVN i GW brakuje tylko okrzyku: Santo subito!
Zbiorowa głupota postępuje. Moi znajomi na FB popierają akcję Murem za Owsiakiem (cynicznym i zepsutym do szpiku kości chamem, który teraz próbuje zbić kapitał na śmierci Adamowicza). Nie mają pojęcia i nie chcą nawet wiedzieć kim on jest, bo dali się porwać zbiorowej histerii. Niektórzy weszli w myślenie sekciarskie. Mało tego, ma się odbyć jakaś demonstracja - Stop nienawiści w TVP. Ja się pytam o jaką nienawiść chodzi? To pytanie retoryczne, bo nienawiścią jest wszystko co uzna rządząca Polską lewica (tak, to lewica rządzi w przekazie, a nie PiS). Więc nienawiścią jest: mówienie prawdy o islamie i rzeczywistych intencjach wielu "nachodźców", mówienie o przekrętach polityków PO, w tym Adamowicza. Nienawistnikiem jest Michał Rachoń, który bezkompromisowo poruszał najtrudniejsze tematy. Jedyny dziennikarz telewizyjny z jajami.
Demokracja ma swoje zalety, ale ma też wady. To w demokratycznym głosowaniu Jezus przegrał z Barabaszem, bo wcześniej udało się zbałamucić lud. Nie porównuję sądu nad Jezusem, z tym co się dzieje w Polsce. Celowo nieco przerysowuję, żeby dać Czytelnikom do myślenia i zachęcić do działania i obrony prawdy, nawet za cenę ostracyzmu towarzyskiego. Gra jest o najwyższą stawkę - o "być, albo nie być" Polski.
Komentarze
16-01-2019 [10:52] - Jabe | Link: Jak Armia Czerwona do
Jak Armia Czerwona do ostatniego naboju walczyła o pokój, tak popisowcy walczą z nienawiścią. Przestańcie się zajmować sobą nawzajem. Pana martwi, że PiS się cofa, ale nie interesuje Pana, dokąd właściwie należy zmierzać. Tu nikogo nie zajmuje, jaka powinna być Polska. Liczy się walka. Jaki jest cel tej walki? Pokonać nienawistnego wroga.
16-01-2019 [12:29] - adriano | Link: Celem tej walki jest pozbycie
Celem tej walki jest pozbycie się czerwonych sędziów, którzy krzywdzili ludzi, z wymiaru sprawiedliwości, celem tej walki jest silna polska gospodarka, celem tej walki jest poprawa polskiej demografii i utrzymanie chrześcijańskiego charakteru Europy. Bez doniesienia do Boga, historii i arystotelewskiego pojęcia prawdy Europa zginie, a nasze dzieci i wnuki czeka harówa u nowych panów. Celem tej walki jest poprawa sytuacji finansowej Polaków i spółek skarbu państwa, zabezpieczenie militarne, komunikacyjne, handlowe, energetyczne i gospodarcze kraju.
Celem tej walki jest wielka i dumna Polska, która nie musi się nikomu kłaniać i przed nikim kajać. Tylko totalny laik niemający zielonego pojęcia o polityce i o świecie zadaje takie pytania jak Pan. Ja o zagrożeniach dla Polski i ułomnościach PiS-u piszę od dawna. Polecam mniej TVN-u i GW - mediów, które naprawdę sieją nienawiść. Polecam mniej też słuchać polityków jak Sikorski, Niesiołowski i Schetyna, którzy podżegają do nienawiści i fizycznych ataków.
16-01-2019 [12:38] - wielkopolskizdzichu | Link: Więcej Pawłowicz i
Więcej Pawłowicz i Tarczyńskiego, a będzie Polska wówczas Silna Zwarta i Gotowa.
16-01-2019 [12:58] - adriano | Link: Nawołującym wprost do
Nawołującym wprost do nienawiści i siłowych rozwiązań politykom PO i redaktorom GW, Bolkom nikt nie dorówna. Mam nadzieję, że PiS się otrząśnie i zacznie walczyć z kłamstwem, ze to on jest winny nienawiści. Odwróciliście pojęcia, ale to nie będzie trwało wiecznie.
16-01-2019 [12:52] - Jabe | Link: Weźmy choćby to: Celem tej
Weźmy choćby to: Celem tej walki jest wielka i dumna Polska, która nie musi się nikomu kłaniać i przed nikim kajać. Co świadczy, że taki jest cel?
16-01-2019 [13:38] - adriano | Link: No debil
No debil
16-01-2019 [12:12] - mmisiek | Link: Niemoc PiSu zaczęła się
Niemoc PiSu zaczęła się niemal zaraz po wyborach i PiS pozwolił zepchnąć się do defensywy w tempie iście rekordowym. Wystarczyło, że targowica otrząsnęła się tylko z pierwszego powyborczego szoku i zorientowała, że PiS może i trochę szczeka, ale wcale nie gryzie. Warto sobie przypomnieć te wszystkie pisowskie ręce "wyciągane do zgody" zamiast zdecydowanych działań - krytycy od samego początku ostrzegali, że to polityka samobójcza, ale kto by tam ich słuchał.
16-01-2019 [12:56] - adriano | Link: Racja.
Racja.
16-01-2019 [15:02] - Imć Waszeć | Link: Już o tym pisałem, że jest
Już o tym pisałem, że jest wynik mentalnego wynicowania. Błędu myślenia głęboko zakorzenionego w osobowości. Wynik rozciągnięcia kościelnej kruchty na resztę aspektów życia. Pacyfizm, ale już nie hejowski. Tacy osobnicy nie robią rewolucji.
16-01-2019 [16:12] - mmisiek | Link: Ja bym "kościelnej kruchty"
Ja bym "kościelnej kruchty" tu jednak nie mieszał bo jasno widać, że chrześcijańskimi fundamentami naszej cywilizacji ten obóz raczej nie jest realnie jakoś szczególnie zainteresowany. Inny czynnik tu decyduje, a zapewne splot kilku na raz.
16-01-2019 [21:54] - Imć Waszeć | Link: Słusznie, bo ja właśnie o
Słusznie, bo ja właśnie o pustych gestach mówię :/
Zresztą co to za chrześcijanin, który gorąco pragnie porozumienia z tymi, którzy jego Boga nazywają "sk...synem". Jak żona alkoholika.
16-01-2019 [13:05] - Dorota M | Link: Myślę, że dopiero teraz sie
Myślę, że dopiero teraz sie zacznie prawdziwe cofanie rządu ZP. Zapewne pod naciskiem awanturników powstanie nowa ustawa o nienawiści w przestrzeni medialnej, oczywiście dotyczaca jedynie wypowiadania prawdy o bieżącej polityce UE i naszych rodzimych zdrajców. Zaczynam podejrzewać, że ten straszny mord był na zamówienie jakiś służb obcej agentury, żeby przyspieszyć upadek tego rządu, bo widzę te bezpośrednie ataki ze strony lewckich mediów z zagranicy, na naszych głównych polityków PIS i własciwie na nas wszystkich ich wyborców. Do tego służy też stygmacja Pana Adamowicza, ofiary tych machinacji, jako męczennika.
16-01-2019 [13:55] - xena2012 | Link: A jakże rzad ZP ma się nie
A jakże rzad ZP ma się nie cofać,choć i ten ruch niemożliwy bo rzad został zepchniety do ściany.W Fundacji Batorego odbyła się konferencja na której pierwsze skrzypce grała Irena Kamińska.Ta to ta paniusia,która wprowadziła w nasze życie słowo kasta.Pani Kamińska na tej konferencji zapewniła że będzie MŚCIĆ się na rządzie.Co to oznacza? Że zaczną się kapturowe sądy i wyroki jak za czasów UB?Że każdy związany z PiS czy elektorat ma z automatu przegraną w sądzie? Że nie będzie miał żadnych praw? Że dla kasty praworzadnośći Konstytucja sa pustym sllowem?
16-01-2019 [15:16] - Dorota M | Link: Pozostaje odwołanie się do
Pozostaje odwołanie się do Narodu, czyli do ludzi opcji patriotycznej, którzy są zaniepokojeni, lub zupełnie zwatpili w nasz rząd, z dokładnym powiedzeniem co nam grozi jasno i bez ogródek, nie zważając na UE oraz wprowadzenie stanu wyjatkowego, jeżeli sądy spełnią swoje groźby.a sytuacja polityczna do tego dojrzeje.To czego nie można dokonać w sytuacji normalnej, czyli poskromienia anarchi, można za pomocą sytaucji wyjatkowej, dopóki jeszcze rzadzą nasi. Nie wiem, czy Kaczyńskiego i Morawieckiego stać na taki ruch, bo na Dudę nie liczę. Jeżeli wtedy przegrają i ludzie ich nie poprą to ci ludzie sami sobie będą winni tego co nastąpi potem.I jeszcze dodam, że w obliczu takiej możliwości te wszystkie nowe ruchy na prawicy, powinny poprzeć rząd, a nie wygrywać chwilowe poparcie ludzi niezrównoważonych.To co w tej chwili narasta z dużą mocą, to anarchia i do tego dążą ONI przy pomocy światowego lewactwa i okolicznościowej zbrodn, nie wiem, czy nie przypadkiem wyreżyserowanej, przez obce słuzby, w celu jeszcze jednego narzędzia do obalenia rzadu.
16-01-2019 [16:28] - Jabe | Link: Gdyby popisowa wojenka ludzi
Gdyby popisowa wojenka ludzi postronnych absorbowała, to by się dawno do którejś ze stron przyłączyli. Dlatego nie radzę liczyć na poparcie jakichś nowych ruchów na prawicy, a tym bardziej ogółu. PiS nie zaproponował kompleksowych reform, więc jest w tym sam na własne życzenie. Czasem wydaje się, że nawet sam siebie nie popiera. Myślę, że to dlatego, że cała heca jest w dużej mierze pozorem kreowanym głównie dla podtrzymania wyznawców w stanie alertu.
16-01-2019 [15:55] - Chatar Leon | Link: Problem w tym, czy faktycznie
Problem w tym, czy faktycznie PiS chce przeprowadzić jakieś gruntowne zmiany, czy jedynie przy pomocy paru chwytliwych zagrań chce pozyskać pewną ilość głosów (co notabene robi niekoniecznie umiejętnie).
Niestety, jak na razie cała masa różnych lobby i grup nacisku, bezkarna i dopieszczana w czasach PO, załatwiająca sobie zakulisowo różne korzyści, równocześnie działająca na szkodę obywateli i na szkodę państwa, robi to nadal. Nadal załatwia się konkretne przepisy ustawowe, które po wyreżyserowanych "konsultacjach" są przepychane przez ministerstwa i przez sejm, o których ogół posłów, (nawet tych z PiS, sprawdzałem) nie ma pojęcia. Zwykli ludzie próbujący zwracać uwagę na tego rodzaju procedery, są arogancko zbywani przez urzędników ministerstw udających głupa i odpisujących, że wszystko działa wspaniale.
16-01-2019 [18:02] - smieciu | Link: Problem w tym, czy faktycznie
Problem w tym, czy faktycznie PiS chce przeprowadzić jakieś gruntowne zmiany, czy jedynie przy pomocy paru chwytliwych zagrań chce pozyskać pewną ilość głosów
Ani to ani to. Nie ma czegoś takiego jak PiS. Jest jedynie realna władza, która wystawia swoich pachołków do realizacji zadań. Obecny zestaw pachołków nazywa się PiS. Poprzedni nazywał się PO. A jeszcze wcześniej były inne nazwy, inni ludzie, choć spory zestaw z nich powtarza się od dawien dawna.
Rząd dostaje swoje zadania i je wykonuje. Nie jest jego rolą zabieganie o popularność, zdobywanie głosów. To bez znaczenia gdyż zadaniem każdego rządu jest ogólnie dokręcanie śruby. Więc wiadomo że każdy rząd, każda partia prędzej czy później dostanie wyborczego kopa. A skoro to jest jasne jak słońce to wiadomo że realna władza jest na to przygotowana ze swoim nowym zestawem pachołków.
Nie ma z tym żadnej większej trudności gdyż pamięć typowego wyborcy nie sięga dalej niż rok no i nie ma on żadnych idei. Nie mając idei, zasad bardzo łatwo można mu włożyć do głowy co ma myśleć. Znakomitym przykładem są działania PiS. Kompletnie bezsensowne, kompletnie wbrew jakiejś idei (zwłaszcza mającej coś wspólnego z wolnością czy niepodległością) i też kompletnie nie robiące wrażenia na wyborcy. Ot. wyborca jest szczęśliwy jak szczęśliwy niewolnik, który zmienił pana z takiego co lał ostro i się śmiał na takiego co klepie po plecach i mówi „dobrze ci idzie, haruj tak dalej”. Nowy pan zabrał ale troszkę oddał i to jest powodem do szczęścia przesłaniającego wszystko inne. Np to że zadbał także by zabrać niewolnikowi to co mu właśnie oddał.
Nie ma co już o tym pisać i gadać. Lepiej krótko i na temat. Co konkretnie jest zadaniem PiSu? Skoro nie są jakiekolwiek zmiany, personalne czy systemowe to co? To co zwykle czyli zwiększanie obciążeń oraz kontroli nad niewolnikiem. Ale oni mają jeszcze zrobić coś naprawdę ważnego.
Po pierwsze ich rolą jest ostateczna likwidacja niepodległości Polski. PiS jest idealny gdyż przedstawiając się jako „prawica” zyskał autorytet wśród przeciwników tej koncepcji. Ale skoro szef powie że tak trzeba, nie ma poza UE innej drogi ten właśnie zwolennik uzna że tak trzeba i tyle. Nie ma innej drogi. Gdyby to powiedział Tusk, nie uwierzono by mu ale gdy mówi to Kaczyński, Szydło, Morawiecki to znaczy że tak musi być. Koniec tematu.
Ale jest jeszcze jeden poważny problem: Wolność Słowa. Którą PiS dostał za zadanie zlikwidować również. To będzie trudniejsze ale też PiS jest predysponowany do tego wyzwania. Na tej samej zasadzie. Że przecież muszą istnieć jakieś granice tej wypowiedzi. No nie? Że przecież Brudziński dobrze robi każąc za niepoprawne wypowiedzi w sprawie Adamowicza. Że skoro nawet Kościół każe również to znaczy WSZYSCY czują tą potrzebę. Że jest to coś co naprawdę łączy ludzi i co trzeba wdrożyć. Trudne, nieprzyjemne ale przecież oczywiste w społeczeństwie wysokiej kultury.
16-01-2019 [18:36] - angela | Link: Czegoś tutaj nie rozumiem,
Czegoś tutaj nie rozumiem, jeżeli się mylę, to proszę wyprowadzić mnie z błędu.
Cyt." PiS przyprawy do muru, PiS potrzebny PR, PiS za miękki, rząd dawno skapitulowal, sędzia Kwiatkowska nie popusci"" dość.
PiS, zjednoczona prawica rządzi, zgiełk w mediach, każdy wyrzuca z siebie, że i powtarzać nie ma sensu, w gorsze sytuacji byli, i przeżyli, dlatego: NO I CO TEGO?
Jaka jest możliwość w tej chwili, żeby rząd odsunąć od władzy, sądzę że żadna!!!
Napaść na nich, nie napadna, do wyborów jest czas, więc wypluc się wypluja, a po tylu walkach to i wigor się wypalił.
Taniec na trumnie Adamowicza? Nic z TEGO, naród wie, że anioła nie bronią, a ewidentnego ...../ nie będę pisać kogo/.
Jurasowi śledczy w sprawie organizacji imprezy wkrótce do dupy się dobiora / i po panu/.
Niech szczekają, karawana jedzie dalej.
16-01-2019 [20:31] - xena2012 | Link: Jurasowi się dobiorą? Już to
Jurasowi się dobiorą? Już to widzę! Przecież ze wszystkich stron płyna błagania by został,by sie nie obrażał,Nobla obiecują wywalczyć. A on udaje,kryguje się jak panna na wydaniu.Już kolejny rok urządza dziwaczne popisy -jak nie szuka sloika to udaje zaszczutego sam bezwstydnie zachowując się wobec tych którzy ośmielili się jego ,,sukcesy''niestety krytycznie oceniać.
16-01-2019 [19:57] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: https://www.salon24.pl/u
https://www.salon24.pl/u/ronin...
Ważne!!!!
16-01-2019 [21:52] - Imć Waszeć | Link: Tak. To jest bardzo ważne.
Tak. To jest bardzo ważne. Wszystko wskazuje na to, że miał zamontowany jakiś "kołowrotek" w głowie. Taki nakręcany zombie. Jeżeli ktoś nie wierzy i nigdy w życiu nie próbował, to niech spróbuje sam stanąć przed większym audytorium i powiedzieć coś mądrego. Dla niektórych po raz pierwszy to jest nierealne, a tu facet zachowuje się jak jakiś wieloletni raper. Ale przecież ja to już tu mówiłem bodaj ze dwa razy - inny Ronin?
16-01-2019 [22:56] - Gniewko | Link: PiS wszystko robi, żeby
PiS wszystko robi, żeby przegrać i żadne argumenty do nich nie docierają, "naczelnik" zamknął się w bunkrze i nic do niego nie dociera, a Bankster uważa wyborców za głupią masę. Przyłączanie się do PiS-u prawicowych ugrupowań nic nie pomoże, tylko utworzenie koalicji na prawicy niezależnej od nich i przejęcie zdegustowanego rządami PiS-u elektoratu może uchronić Polskę przed powrotem POpaprańców do władzy. Może ta koalicja przyjmie PiS do współudziału w rządzeniu.
16-01-2019 [23:19] - Imć Waszeć | Link: Gdybanie, można wymyślać
Gdybanie, można wymyślać wiele dziwnych teorii. Może "naczelnik" ma jakiegoś doradcę z demobilu od Chabad Lubawicz? A może kierownictwo PIS wie już co się w około święci i postanowiło tą dziwną metodą przenieść aktywa do narodowców? :/
16-01-2019 [22:56] - Gniewko | Link: PiS wszystko robi, żeby
PiS wszystko robi, żeby przegrać i żadne argumenty do nich nie docierają, "naczelnik" zamknął się w bunkrze i nic do niego nie dociera, a Bankster uważa wyborców za głupią masę. Przyłączanie się do PiS-u prawicowych ugrupowań nic nie pomoże, tylko utworzenie koalicji na prawicy niezależnej od nich i przejęcie zdegustowanego rządami PiS-u elektoratu może uchronić Polskę przed powrotem POpaprańców do władzy. Może ta koalicja przyjmie PiS do współudziału w rządzeniu.