Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Skandal z listem Mosbacher

Andrzej Owsiński, 28.11.2018
Przeczytałem list amerykańskiej ambasadorki i nie tyle oburzył mnie ile rozśmieszył.
Jest to bowiem szmatławe pisemko pisane na poziomie godnym „Sowy”, a najlepsza jest jeszcze pogróżka na końcu w postaci odręcznego dopisku – to już czysta przekupka z najgorszego bazaru.
Z treści wynika, że autorka nie jest wcale ambasadorem i to najpotężniejszego kraju na świecie, ale handlowym faktorem najniższej gildii jakichś trzeciorzędnych firm.
Po czymś takim to nie Polska powinna domagać się jej ustąpienia, ale Amerykanie schować ją czym prędzej w mysiej dziurze, żeby świat jak najrychlej o niej zapomniał.
 
Premier natomiast powinien ten list zwrócić „bez czytania” jako że nie został do niego napisany, tylko do jakiegoś ministra Moraweickiego, a takiego w Polsce nie ma.
Pani Pawłowicz mimo zapewne dobrych intencji okazała niedźwiedzią przysługę nadając sprawie znaczenia, którego nie może ona posiadać.
Najniższy rangą urzędnik w RM powinien napisać, że zapewne omyłkowo został z ambasady wysłany ten śmieć wobec tego zwracamy go nie chcąc poważnej ambasady zaprzyjaźnionego państwa kompromitować.
 
Po pierwsze nie wyobrażam sobie nawet ażeby jakikolwiek ambasador w Polsce przedwojennej ośmielił się coś takiego w tym tonie napisać. Już nie mówię o stylu, bo to było nie do pomyślenia.
A to przykład jak nisko upadliśmy, niewykluczone, że po przeczytaniu stenogramów z „Sowy” postanowiono kogoś na tym poziomie przysłać do Polski.
W efekcie po prostu trzeba przestać utrzymywać kontakty z kimś na takim poziomie umysłu i wychowania.
Nie oznacza to zerwania kontaktów ambasadą USA, która ma zapewne dostateczną liczbę urzędników odpowiadających wymaganiom dyplomacji.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12452
Pani Anna

Pani Anna

28.11.2018 18:04

Dokładnie, tu nie ma co strzelać do tego czegoś z grubej rury, Amerykanie sami ją sobie powinni zabrać. Oby tylko nie przysłali nam na jej miejsce jednej z Kardaschianek na przykład...
Z drugiej strony to to zapisało się już chyba na stałe w historii dyplomacji i być może będzie pokazywane w przyszłości w akademiach jako antyprzykład dyplomaty - osoby z założenia kulturalnej, powściągliwej, eleganckiej i dyskretnej :-))
Z trzeciej strony nie ma tego złego, bo aż miło popatrzeć jak naród się jednoczy w ocenie tego czegoś - ze lewa do prawa, poprzez środek.
Domyślny avatar

mmisiek

28.11.2018 18:21

Nic takiego nie nastąpi i to z bardzo prostego powodu, już nawet abstrahując od problemów mentalnościowych i przyrodzonego braku odwagi.
Otóż, jak Pan myśli - jak długo PiS byłby w stanie utrzymać się na własnych nogach przy nietkniętej V kolumnie, nietkniętych wrogich mediach, wrogich "fundacjach" i przy braku polskich służb? Mnie się widzi, że może jakieś dwa miesiące i byłoby pozamiatane.
Zmarnowano całe trzy lata i to się coraz bardziej mści.
W Departamencie Stanu nie pracują idioci i doskonale tam sobie zdają sprawę jaka tu jest sytuacja - pani Mośbacher to nie przypadek tylko raczej właściwa osoba na właściwym miejscu. Taki mamy realny status co widać właśnie w takich chwilach jak obecnie gdy na chwilę prawda wyziera przez opary propagandy.
Jaworowski

Jaworowski

28.11.2018 18:54

I znowu Żydy hamerykańskie pokazały nam nasze miejsce. Siad, leżeć, waruj, aportuj. Bidna ta polska psina. Już niedługo kopnął nas w zad i będziemy jeszcze za to dziękować. Jak nie germański but, bolszewicka nahajka to teraz pejsaty zza morza "ręcyma" do tego starej, nabotoksowanej dziewki nas batoży.
Domyślny avatar

Zunrin

28.11.2018 20:25

Dodane przez Jaworowski w odpowiedzi na I znowu Żydy hamerykańskie

Tak właściwie, to Żydów należałoby wykorzystać, żeby pozbyć się pani ambasador. Ot, parę wystąpień naszych dyplomatów w USA (najlepiej w NY, gdzie jej kariera kwitła), że występuje ona w obronie stacji propagującej faszyzm, że broniła hajlującego operatora tej stacji...
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

29.11.2018 01:00

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na Tak właściwie, to Żydów

Już się z takimi wystąpieniami szykują prezydent, premier i naczelnik... Bilety na tanie linie lotnicze ponoć zlecili zakupić...
paparazzi

paparazzi

29.11.2018 02:02

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na Tak właściwie, to Żydów

To jest to. Pisałem na innych blogach, toż ona jest antysemitka.
Jabe

Jabe

28.11.2018 18:56

Postawiliśmy wszystko na dobre stosunki z USA i są tego efekty. Nie spodziewałem się tylko, że będą nam okazywać tak otwarcie, w jakim jesteśmy położeniu.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

28.11.2018 19:02

Szanowny Autorze, wszystko świadomie, nawet Departament Stanu wydał oświadczenie, że Pani Mosbacher jest OK. Następne pismo będzie polane kawą, a może zupą...?
smieciu

smieciu

28.11.2018 20:45

Wiecie co mnie najbardziej rozśmiesza?
Że kiedy Tusk robił sobie ordynarne jaja to mieliśmy tutaj nieustanny lament i pogardę do peowskiego leminga. A teraz mamy jeszcze większe jaja. List, który świadczy o całkowitym lekceważeniu rządu, o tym że rząd jest postrzegany w charakterze psa do tresowania. Albo do rozrywki, jeśli ktoś jak np. Trump będzie mieć dobry humor i  tylko będzie chcieć pobawić się w aportowanie pieska.
Rząd PiS robi sobie jaja, rozpłaszcza się, upokarza się, wykazuje hipokryzją większą niż za Tuska (gdyż ten nie udawał patrioty) i nic.
PiSowski leming WSZYSTKO wytłumaczy, zrozumie, przyjmie. I nigdy się nie ugnie. Jest po prostu twardszy od peowskiego. Lepsza odmiana, rasa :)
Ptr

Ptr

28.11.2018 20:55

Kiedyś pracowałem u pewnego autorytarnego dyrektora. Zadawał pytania podległym kierownikom. Ci dawali różnorakie odpowiedzi  , czasem niekonkretne , tym bardziej , że mogli nie mieć od razu pełnego stanu wiedzy na dany temat. I kierownicy słyszeli - Nie  , nie o to chodzi. Zaczynali więc z innej strony. I znów slyszeli : Nie , to nie ma znaczenia. 
Tak samo tutaj muszę powiedzieć : Nie , nie ma znaczenia na jakim papierze napisała ambasadorka list do Ministra, czy kogokolwiek. Ale ma znaczenie , czy wszystkie służby szukają tych dwóch od 20. tys zł. .  I ma znaczenie , czy planowana ustawa o repolonizacji , czy inaczej nazwana ustawa o politycznej obcej nieingerencji za pomoca mediów zostanie KIEDYKOLWIEK  wdrożona. I ma znaczenie jakie są rzeczywiste  intencje Departamentu Stanu , Prezydenta , Kongresu w kluczowych dla nas sprawach, bo widać ,że to jest na razie jakaś gadka szmatka o przyjaźni. Z tej gadki na plan pierwszy wysuwa się głoszenie WARTOŚCI, aby nasi parlamentarzyści od razu , na wyścigi, mogli się z nimi zgodzić.Jak wiadomo, podstawową funkcją każdego ambasodora w Polsce , każdego państwa świata - pisać listy do Polaków o wartościach, aby Polaków pouczyć.
Marek1taki

Anonymous

28.11.2018 23:07

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Kiedyś pracowałem u pewnego

A może jednak nas kochają tylko nie obnoszą się z miłością?
Ptr

Ptr

29.11.2018 12:05

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na A może jednak nas kochają

Niezbyt mądre to generalizowanie - oni, my. Oni mają kilka stronnictw , my mamy kilka stronnictw. Co wydawało mi się prawdą , i było chyba prawdą, że jest możliwe takie poprowadzenie polityki, że polska oryginalna dobra zmiana polubi się z amarykańską dobrą zmianą. Ale wykonanie jest słabe, po obu stronach.
Marek1taki

Anonymous

30.11.2018 18:03

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Niezbyt mądre to

Też tak to odbieram. Przez analogię do układu PO - PiS. Tam dwa awatary: demokraci i republikanie.
Po czynach i osobach widać, że to nie tylko nie są monolity, że są antagonizmy wewnątrzpartyjne. Widać też jednak, że działa na te stronnictwa żelazna ręka soft power i w kwestii kardynalnej, w kwestii globalnej rewolucji, nie ma zmiłuj i tzw. prawica realizuje program lewicy.
Z racji chociażby wieku, ludzie tacy jak np. Kaczyński i Trump są bardziej konserwatywni, ale to nie  jest oczywiste. Do republikanów oddelegowany był np.McCain, a w PiS mamy Rafalską. Oboje ludzie lewicy z przekonania. Nie znam poglądów ludzi z gabinetu Trumpa. W Polsce pierwsza zmiana dobrej zmiany nie uchowała się ze wzgl. na odchylenia patriotyczne i twardy elektorat PiS zderzył się z rzeczywistością, w której reprezentuje go ekipa o rodowodzie UD/UW/PO. Słowo zmiana jest więc używane w sensie: zmiennicy, a nie zmiany rzeczywistości.
Dobra zmiana z Ameryki zapowiedziała lidera Trójmorza i jak kulą w płot: po tygodniu było już po sprawie. Ten przekaz nie przeszkadzał globalnej koncepcji, bo Trójmorze jest obrotowe i może być eksploatowane politycznie na różne sposoby. W dodatku nie można wykluczyć, że było to tylko wystawienie na pokaz, bo od razu planowane były Węgry.
Przemawia za tym położenie centralne w tym rejonie, słabość państwa niewielkiego terytorialnie i liczebnie, osiągnięte pod przywództwem Orbana skupienie władzy, wyeliminowanie z gry Sorosów( i podobnych przeciwników obozu Trumpa w USA), kreowanie go niedyskretne na tle Hucka Norisa, brak antagonizmów z Niemcami, a przede wszystkim słynne przemówienie w Siedmiogrodzie - tak się nie dzieje w przyrodzie, to teren ważnego sojusznika USA - Rumunii.
Tylko patrzeć jak w ramach naszego sojuszu z USA przyjedzie przemawiać na Opolszczyznę Aniela z ziomkami. Czy w tych planach amerykańskiej dobrej zmiany Rumunii mają coś dać Węgrom w zamian za Mołdawię z Rosjanami, a Polska coś Niemcom za Lwów z banderowcami?
Ptr

Ptr

30.11.2018 22:33

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Też tak to odbieram. Przez

Trójmorze to potencjalne koryto przez duże K , więc jeżeli pierwsza faza się uda to w fazie wzrostu będą złote jaja, ale teraz wszyscy chcą mieć tę kurę. Oby jej nie udusili.  A więc Ci najzachłanniejsi chcą mieć pole position. Jak zawsze, wynalazca wynajduje coś dobrego , a później następuje przejęcie i dalej jest już tylko eksploatacja.
Marek1taki

Anonymous

01.12.2018 00:22

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Trójmorze to potencjalne

"pole position" Dobre. Liczymy, że źle dobrali opony.
Roz Sądek

Roz Sądek

28.11.2018 21:24

Dobrze, że chociaż odpowiedź jest adekwatna.
Domyślny avatar

xena2012

28.11.2018 21:30

Już sam fakt przysłania do nas tego odrażającego indywiduum było policzkiem dla Polski.Przecież ta nadymana botoksem lala nie ma nawet zielonego pojecia o pracy,obowiazkach i zachowaniu dyplomaty o czym nawet świadczy jej życiorys.Chyba nawet mylnie kojarzy stanowisko ambasadora z byciem namiestnikiem czy gubernatorem Polski.Oprócz lobbowania na rzecz TVN wywierała naciski na ministrów i urzedników,by obciążenia podatkowe dla firm amerykańskich były niższe niż dla innych podmiotów na polskim rynku,a tym samym aby przepisy podatkowe stawiały w uprzywilejowanej pozycji firmy amerykańskie w stosunku do firm polskich.I ta pani pełni funkcję ambasadora? Powinna raczej zająć się szkoleniem pań jak znaleźć bogatych mężów i wycyckac ich z pieniędzy co umiała najlepiej.
Jabe

Jabe

28.11.2018 22:09

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Już sam fakt przysłania do

Pani jej zarzuca, że dba o amerykańskie interesy, a zatem, że wykonuje swoją pracę.
Domyślny avatar

xena2012

28.11.2018 22:53

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pani jej zarzuca, że dba o

Ona nie wykonuje swojej pracy ambasadora o której zreszta nie ma pojecia tylko robi za lobbystę.i to w wyjatkowo chamski sposób.Jesli jej zadaniem jest dbałość o amerykańskie interesy powinna przyjechać jak przedstawiciel amerykańskich firm.
Jabe

Jabe

28.11.2018 23:41

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Ona nie wykonuje swojej pracy

Myślę, że będąc ambasadorem, jako przedstawiciel amerykańskich firm sprawdzi się lepiej. Właśnie brak taktu mnie zastanawia. Może delikatnie próbuje uzmysłowić rządowi, co o nim myśli, żeby zmiękł przed zadaniami, które go czekają.
Marek1taki

Anonymous

28.11.2018 23:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pani jej zarzuca, że dba o

Chodzi o interesy ludu pracującego miast i wsi USA?
Jabe

Jabe

29.11.2018 00:03

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Chodzi o interesy ludu

Zawsze chodzi o interesy ludu, u nas też.
paparazzi

paparazzi

29.11.2018 02:32

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pani jej zarzuca, że dba o

To nie prawda, interesów jest pełno a szczególnie w USA. Pani, Madame wykonuje zadanie i tu wstaw sobie co chcesz. Ja się pytam gdzie jest Jack Daniels. Jabe wyjdź z podwórka.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

30.11.2018 07:32

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Już sam fakt przysłania do

@ xena2012
100/100
Dokladnie TAK !!!
Pozdrawiam z USA
Marek1taki

Anonymous

28.11.2018 23:00

To niestety nie jest śmieszne.
1.To konsekwentna taktyka tresury.
Najpierw Aznari teraz Mosbacher. Bez udziału spolegliwych wśród narodów świata by to nie zadziałało, bo wymagałoby naprzemiennego stosowania kija i marchewki. Tymczasem ta tresura opiera się na biciu za każdy ruch. Ofiara głupieje. Jest bezradna. I tak ma być. Ma nie być oporu. Ma być zgoda na grabież, na wyzucie z człowieczeństwa. Terror i dialektyka są tu stosowane nie w kategoriach politycznej poprawności tylko w kontekście antysemityzmu jako pałki na opornych.
2. To element szerszej strategii, w której jesteśmy zawadą z racji położenia i przekonań.
Od Azari do Mosbacher poprzez iwenty wokół wizyty Prezydenta RP. Do tego eskalacja imigracji ukraińskiej połączona z podsycaniem nienawiści banderyzmem. W tle nasze zbrojenie się u lichwiarzy (wspólnota produkcji broni i emisji $). To po linii wielkiej przyjaźni amerykańsko-izrealskiej.
Z drugiej mańki spotyka nas przyjaźń unijna z niemieckim kapo. Od lat tresura w dostosowywaniu się - z góry skazanym na porażkę.
Z trzeciej strony straszenie Rosją, która niezależnie od wrogich Polsce intencji zawsze kończy jako sojusznik naszych sojuszników.
W tej ustawce aktywność w robieniu dobrze jest przesadna.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

29.11.2018 01:38

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na To niestety nie jest śmieszne

Punkt po punkcie - 100%!!! Nic dodać, nic ująć. A dla uzupełnienia i otrzeźwienia przypomnę coś takiego: naszeblogi.pl
paparazzi

paparazzi

29.11.2018 02:41

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Punkt po punkcie - 100%!!!

Lubie Pana, bo pan radykalny ale niech pan poda kogo pan ustawia w hierarchii żeby lubić. Z PiSem to pan przesadza, jeden wódz  nie znaczy ze masy mogą być poprowadzone przez innego. Tylko znajdź pan takowy.
Warmia

Warmia

29.11.2018 12:22

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na To niestety nie jest śmieszne

Położenia nie zmienimy. Problem w tym, że nie mamy odpowiedzialnych elit, które potrafią w zaistniałych warunkach sprawnie i odpowiedzialnie zarządzać firmą "Polska". O co ten rwetest ze stacją tvn, czy chcecie mieć Państwo media po jednej linii. Mamy kilka stacji tvp1, tvp2, tvp kultura, tvp historia - mało żeby stworzyć super konkurencję dla tvn- u ? Jak mantra powtarzamy repolonizacja mediów. Kto nam broni stworzyć media na wysokim poziomie dziennikarskim. Nieustanne narzekanie, co zrobili z tego czym dysponują, a chcemy jeszcze więcej. Nie tędy droga. A może zrobimy listy jedynie słusznych czasopism, książek, filmów, programów etc. Albo jesteśmy poważnym narodem i mądrze zarządzanym albo znikniemy. Aby stworzyć państwo potrzebne są 4 elementy: ideologiczny, polityczny, militarny i finansowy.  Krótko - siła i wiedza.
Marek1taki

Anonymous

30.11.2018 18:15

Dodane przez Warmia w odpowiedzi na Położenia nie zmienimy.

Wymienione  elementy kształtują media przez ich pracowników. I to jest formatowanie nie po drodze z racją stanu.
Domyślny avatar

xena2012

29.11.2018 07:41

Nie zgadzam się z Autorem ,że ową niechlujnie sporzadzoną ,,notę dyplomatyczną'' należy potraktowac jedynie żartem i z przymrużeniem oka.To nie pierwsza już ,,lekcja dyplomacji'' w wykonaniu ambasadorek Azarii i Mosbacher,które ostentacyjnie usiłują rzadzić Polską i dyktowac co nam wolno a co nie.Obie panie stosunkowo krótko pełnią w Polsce funkcję ambasadora a incydenty z  nimi zwiazane są od poczatku.Pani Azari już w pierwszym dniu urzedowania wezwała na dywanik premiera Morawieckiego w sprawie polskiego rzekomego antysemityzmu.Skandal zażegnano polowicznie wysyłając do niej marszałka Karczewskiego zamiast pouczyć ją o obowiązkach ambasadora.Kolejny skandal w Muzeum Auschwitz z jej udziałem usprawiedliwiono a nawet nagrodzono rzesistymi oklaskami w wykonaniu wiceminister Gawin.Potem już było tylko gorzej,bo pani ambasador zaczeła ingerowac bezczelnie w wewnętrzne sprawy Polski,mieszac sie do ustaw,zakazywać ,nakazywać.Mosbacher-zwykła prostaczka po prostu nasladuje koleżankę po fachu,swoje urzędowanie rozpoczeła od incydentu z antysemityzmem,teraz kolejny.Może się wkrótce okazać,że premier zastanie zamkniete drzwi do swojego gabinetu bo pani Mosbacher mianowała już innego premiera.Szokująca jest też reakcja rządu i wypowiedź rzecznik Kopcińskiej mówiąca nam ,,Polacy nic sie nie stało''.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.11.2018 10:19

Pani amabasador jest klasycznym przykładem pójścia w ambasadory osób które tego chciały po zakończeniu kariery w biznesie a bycie ambasadorem to dla nich jak szlachectwo.
To dawny już zyczaj gdy do mało znaczącego państwa wysyłano kogoś takiego bo szkoda było zawodowego dyplomaty a często taki nominat nie brał wynagrodzenia i sam wszystko finansował.
Ta pani od zawsze związana jest z republikanami i osobiście z prezydentem  i tylko idiota liczy ,że on ją odwoła  a na pewno nie teraz i nie powodu jakiegoś listu ponieważ babsztyl może i niedouczony o Polsce i tego co tu się dzieje ale wpływoy i robic sobie z niej wroga nie będzie ale liczę ,że przez delikatny nacisk naszych speców ktoś jej wytłumaczy ,że Polska to nie jakiś nic nie znaczący kraj dla USA i nie na zadupiu świata.Jesli nie porzuci zwyczajów wyniesionych z korporacji gdzie panuje powszechny zamordyzm i lokajstwo to będie żle a nawet gorzej tym bardziej ,że nie zna języka polskiego w personel ambasady pozostał ten sam i to oni będa jej tłumaczyli na angielski to co będa chcieli;i dolary przeciwko orzechom ,że przetłumacza wszystko co wychodzi z gazwymiot i jej podobnych.
Discovery pokazał to co pokazał a nie musiał bo to materiał nakręcony jeszcze przed tym nim kupił łże 24 a puścił i teraz rżnmie niewiniątko skarżąc sie pani ambasador a ,że może beknąć i to zdrowo to robi to na zapas a pania ambasador nie znając tematu broni amerykańskiej firmy.
Jak Discovery beknie finansowo a powinien to i odczuje to Agora od lat prowadząca wspólne interesy z nimi tu w kraju i nie tylko.
PS.Niektórzy a nawet bardzo wielu już piało z zachwytu o rzkomych jej polskich korzeniach i jak to będzie dobrze,otgóz przodkowie tej pani nigdy nie byli związani z Polska nawet jako mniejszość etniczna.
Swoja droga od 89 roku mamy to "szczęście" ,że amabasadorami w Polsce byli lewusy bardziej dbajacy o interesy Przedsiebiorstwa Holocaust niż o interesy USA.
foros

foros

29.11.2018 20:49

Najfajniejsze jest jednak to, że zaraz po tym liście żądania pani Mossbacher zostały co do joty wykonane: m.in. ABW odwołała przesłuchanie reportera Wacowskiego z TVN.
Dopiero po wykonaniu instrukcji władze RP zaczęły się na list oburzać.
Wstajemy z kolan.
Imć Waszeć

Dark Regis

29.11.2018 23:36

Dodane przez foros w odpowiedzi na Najfajniejsze jest jednak to,

Wniosek z tego jest prosty. Albo w ABW grasują amerykańscy agenci, albo ktoś tam seryjnie nadużywa uprawnień lub nie dopełnia obowiązków, na zmianę. W każdym razie świadczy to tylko o tym, że nie mamy żadnego polskiego kontrwywiadu. Gorzej. Pewna partia parlamentarna działa jak wywiad niemiecki, pewne muzeum i związana loża jak wywiad izraelski, zaś pewna firma medialna jak wywiad amerykański. Wszyscy to widzą gołym okiem.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.11.2018 22:34

Zaiste do rozpuku mnie rozbawiła wiadomość ,że całkowicie prywatny list opublikowano ale juz dom łez rozbawiły mnie pouczenia i zaklęcia co jest ważne dla niej ,ot babol zapomniał ,że jej prezydent osobiście wywalił na zbitą mordę dziennikarzy z CNN i zakazał wstępu a inni mogą się tego spodziewać.Tylko ,że ja go za to chwalę a nie potępiam!
Domyślny avatar

xena2012

30.11.2018 10:13

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Zaiste do rozpuku mnie

A mnie rozbawilo do łez stwierdzenie Metthieu Tyrmanda,że list pani Mosbacher z odrecznym dopiskiem świadczy o sympatii i ,,pewnym stopniu familiarności''.Jak widać sympatycznie i familiarnie nastawiona do premiera pani ambasador nawet nie zna jego nazwiska ani funkcji pełnionej w rzadzie.
foros

foros

30.11.2018 16:59

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A mnie rozbawilo do łez

Nie od dziś wiadomo, że, przynajmniej w części bogatych domów, lokaje to jakby część familii. I pan/pani wcale nie musi pamiętać ich imion a tym bardziej nazwisk.
Domyślny avatar

xena2012

30.11.2018 17:19

Dodane przez foros w odpowiedzi na Nie od dziś wiadomo, że,

No ale ta ,,bogata' pani z bogatego domu jakim jest ambasada jakoś pamięta nazwisko Wałęsy,a na dzień jego urodzin zjawiając sie na uroczystosciach.Dziwne też ,że choć nie wchodzi to w zakres obowiązków ambasadora spotyka się z polską opozycją.
foros

foros

30.11.2018 17:29

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na No ale ta ,,bogata' pani z

dlaczego dziwne? Amerykanie w PL jadą na dwóch koniach: PiSie i WSI.I nie pozwolą zrobić krzywdy ani jednemu ani drugiemu, nie dopuszczą też do ich sojuszu. Divide et impera.
Andrzej Owsiński
Nazwa bloga:
Blog autorski

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 182
Liczba wyświetleń: 2,985,772
Liczba komentarzy: 5,489

Ostatnie wpisy blogera

  • Po śmierci Andrzeja Owsińskiego
  • Zmarł Andrzej Owsiński, autor tego bloga, 1 stycznia 2024 r.
  • Finis Poloniae et Europae

Moje ostatnie komentarze

  • Proszę bardzo, można dokonać przedruku, z zachowaniem wszelkich oczywistych zasad, naturalnie. Pozdrawiam.
  • Po pierwszej wojnie światowej budownictwo okrętowe w Szczecinie upadło całkowicie. Dlatego moje sformułowanie, że nie było przemysłu okrętowego jest prawdziwe, istniały obiekty stoczniowe dawnych…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przyczyny upadku Rzeczpospolitej Obojga Narodów
  • Nie dajmy się skołować pół, lub ćwierćinteligentom
  • Uwagi na temat wypowiedzi o Tadeuszu Mazowieckim

Ostatnio komentowane

  • mada, Serdeczne kondolencje.
  • Jacek K. Matysiak, Panie Janie, gratuluję pięknego, mądrego Ojca, którego każdy chciałby mieć. Gratuluję też dobrych genów. R.I.P. Panie Andrzeju...
  • sake2020, Ojciec pana Jana byłby zasmucony widząc obecne zakusy likwidacji Instytutu Pileckiego przez ministra Sienkiewicza.Instytutowi zarzuca się ..zaciemnianie prawdy o zbrodniach Polski w czasie wojny.…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności