Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Nasza odpowiedź

Ula Ujejska, 28.09.2017
1.
Przetrwaliśmy czas rozbiorów, I brunatne zło.
Komunistów i lewaków. Genderowe dno.
Od dżihadu ocalimy świat kolejny raz
Tylko Panie miej w opiece nas!

(autor: Lech Makowiecki)

2.
Ani zdrajca, ani warchoł
I unijne lewe ciecie,
Ani WSIowy cwany pachoł,
Nie dorówna tej kobiecie!
Daremne żale próżny trud,
Dobrej Zmiany nic nie spęta!
Niech się dowie wszelki lud:
BEATA NA PREZYDENTA!

(autor:Drago)
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 166195
Pers

Pers

28.09.2017 12:05

I co Dzika i upierdliwa Kaczko?
Poleciał z wami w kulki? Hehehehehehe
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 18:17

Dodane przez Pers w odpowiedzi na I co Dzika i upierdliwa

A co ma być kocie?  Cieszysz się, zacierasz łapki i pewnie jak drrr, może liczysz teraz na wolne etaty w kancelarii prezydenta?
Ptr

Ptr

28.09.2017 13:45

Piękne,  piękne ,  piękne !
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 17:44

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Piękne, piękne , piękne !

Dzięki - i proszę o poparcie dla Beaty :)
Ptr

Ptr

28.09.2017 19:04

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Dzięki - i proszę o poparcie

Oczywiście , jeżeli to najlepsza kandydatura obozu patriotycznego. a sądzę ,że jest bardzo dobra. Przypomniało mi się kto na NB podsuwal kandydaturę PAD. - to kontrowarsyjny blogier z Krakowa. Wyborcy swoją rolę wypełnili dobrze. Ale któż mógł przypuszczać ,że establish menty z różnych opcji będą bronić swojej przewodniej "roli duchowej". To miasto Kraków pod pada mi już drugi raz. Pierwszy raz był jeszcze za komuny, gdy miałem pewne nieprzyjemności w podróży. Przekonałem się ,że miasto królewskie mamy gdzieś we wlasnym  duchu ,  a w rzeczywistości jest ono we władaniu prymitywnej codzienności. Jednak od czasu do czasu i gnuśność oświetla blask światła, toteż ta ostatnia bardzo cierpi widząc się taką jaką jest naprawdę. Niedowierzając ,że jest taka brzydka, że nie zasługuje już na nic nawet we własnych oczach wpada w histerię.
Mniej światła ! Zgaście to światło - niech będzie tak jak było !
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 22:07

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Oczywiście , jeżeli to

@Ptr
Beata Szydło to alternatywa dla Andrzeja Dudy - on dzisiaj musi to mieć jasno powiedziane. Pan Prezydent musi wiedzieć, że nie jesteśmy bezbronni. Dlatego min. napisałam taką notkę.
Ptr

Ptr

28.09.2017 23:35

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na @Ptr

Po zakończonej kadencji , a nawet może i drugiej, wszyscy doradcy opuszczą, kozacy opuszczą, prawnicy opuszczą , a Polacy jakoś w dziwny sposób bardzo sie zmienią : stana się bardzo niegrzeczni i niewdzięczni. Staną sie gorsi od platformersów.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.09.2017 09:29

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Oczywiście , jeżeli to

@Ptr
Proszę przeczytać tę notkę, a przekona się Pan, jakie głupoty wypisuje - vide: salon24.pl
Ptr

Ptr

29.09.2017 12:59

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na https://www.salon24.pl/u

dość już. A argumenty wyciągane post factum nie liczą się.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.09.2017 14:40

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na dość już. A argumenty

O Kukizie to już nie ma co przypominać, dziadzina już dawno pogubił się w tym, kogo popiera i "konstruktywnie" krytykuje czytaj: aktualnie oczernia. Światopogląd dziadziny także jest pojęciem względnym w zależności od  politycznej perspektywy :) Demencja? Nie wiem, ale mój Smok ocenił to jednym słowem: pieczeniarz.
Domyślny avatar

Domasuł

29.09.2017 14:54

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na O Kukizie to już nie ma co

Przygadal emeryt emerytowi. Sorry Winnetou, ale jeśli chodzi o klase i przytomność umysłu to długo jeszcze pani Ula musiałaby terminować u pana Krzyśka żeby choc troche się do niego zblizyc. I to jest raczej wersja optymistyczna.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.09.2017 16:54

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Przygadal emeryt emerytowi.

W pewnym sensie ma Pan rację :))))
Do poziomu oszczerstw i manipulacji owego dziadziunia to raczej nigdy nie zejdę. I rzeczywiście jest to wersja raczej pewna. Mogę kogoś nie lubić, ale nie posunę się w walce politycznej do takich głodnych kawałków jak dziadunio wobec posłanki Pawłowicz i posła Terleckiego. Informuję Pana, że władze PiS postanowiły ukrócić pisanie takich oszczerstw przez blagierów także. Będą pozwy za takie wrzutki.
Domyślny avatar

Domasuł

28.09.2017 14:31

Hehe pani Ula-emerytka w swoim zywiole
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 18:18

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Hehe pani Ula-emerytka w

Domasuł
Panu nie przeszkadza WSI i esbecja w BBN mająca dostęp do najtajniejszych informacji - więc klepie Pan głodne kawałki o autorce. Panu nie przeszkadza, że nasz Prezydent dopiero po ujawnieniu tego skandalu raczył niektórych pozwalniać? A przecież ten konflikt z MON właśnie takie miał podłoże. Pan zwyczajnie rżnie głupa jak tutejszy drrr.
Jaką Pan tu rolę pełni to już można się domyślić bez trudu, czytając Pańskie bzdety.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

28.09.2017 20:34

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Hehe pani Ula-emerytka w

Ponć a nawet już na pewno przechodzicie do partyzantki zakładając RRO-Regionalny Ruch Oporu jak mzapowiedział wasz komisarz-jeszcze chwilowo tutaj a ma przenieść sie w lasy Kabackie.Macie być takim dwa w jednym bo i Gl i Al bo ci donoslili niemcom na AK a wy donosicie do PE I Komisji ,każdemu zreszta komu to miłe.
Ciekawy jestem kto będzie jankiem krascikim a kto mołojcami i kogo wam zrzucą na spadochronach jako politruków z PE -stawiam na timermansa i schulce,może i rudego i on będzie wtedy jankiem....
Domyślny avatar

Tarantoga

28.09.2017 14:59

Fajne...ale komentarze @pers i@domasuł Panu Adminowi pasują...ważne,że są...prezentuja wartość żetonu do toalety na dworcu w Chobielinie,ale są.
Dyżurni trolle dają przerób...
Ptr

Ptr

28.09.2017 15:21

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Fajne...ale komentarze @pers

D-ł, P-s, wielkopolski, ...
ale szanuję Anakondę za przyznanie ,że jest Niemcem.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 17:46

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Fajne...ale komentarze @pers

Tarantoga
Ale za to wiemy z kim mamy do czynienia i jakie jest kontekst ich "tfurczości" :)
Domyślny avatar

xena2012

28.09.2017 15:30

Spekulacje czy już wysuwamy kandydata na prezydenta wydaja mi się przedwczesne.Pani Beata Szydlo to naprawdę wymarzony premier,jest świetnym organizatorem i gospodarzem w kraju.Dowiodła tego prowadzac sztab wyborczy kandydata na prezydenta żelazną ręką i z oczekiwanym skutkiem.Jej aktywność jest już podziwiana za granicą a ilość szkalujacych ja wypowiedzi padajacych z opozycji tylko swiadczy o niej jak najlepiej.Beata Szydło nigdy by się nie rozkraczyła na czerwonym dywanie jak onegdaj pani Kopacz,bo nie ma kompleksów za to wielką wolę dokonywania pozytywnych zmian. I dlatego myślę że powinna być nadal premierem.Nie skreślajmy prezydenta Dudybo on równie aktywnie pełni swój urząd,może powinien tylko zmienic doradców.Prosze tylko porównać prezydentury Komorowskiego Kwasniewskiego,Wałęsy i prezydenta Dudy.Naprawde nie widzi Pani różnicy?
Domyślny avatar

Domasuł

28.09.2017 15:41

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Spekulacje czy już wysuwamy

Pani Kseniu, nie widzi Pani ze Duda z nich najgorszy? No jak to? Czyzby jeszcze nie dobila Pani do prawicowej awangardy? Pani Ula pędzi na samym jej czele (jak struś pędziwiatr).
Domyślny avatar

xena2012

28.09.2017 16:44

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pani Kseniu, nie widzi Pani

Nie muszę dobijać do żadnej awangardy,po prostu dodałam swój głos do dyskusji. Jakkolwiek nie osądzać prezydenta Dudę to wiadomo,że nigdy nie osiągnie takich,, szczytów'' głupoty,niekompetencji ,chamstwa i nieróbstwa jak Polmos,Donos i Bigos choćby nawet stawał na głowie.Nie wyobrażam sobie prezydenta Dudę w stanie upojenia alkoholowego słaniajacego się na państwowej uroczystosci,skaczącego po krzesłach , opowiadajacego kretyńskie dowcipy czy wychodzacego ,,do ludu'' z pania za plecami instruujaca co ma mówić i kogo przytulić,o Wałęsie litościwie zamilczę. Uzasadniłam wystarczajaco?
Domyślny avatar

Domasuł

28.09.2017 18:24

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Nie muszę dobijać do żadnej

Pani Kseniu, co tam Polmos, Donos i Bigos? Nie ma nic gorszego jak zdradzic idealy prawicy! Tego mu ciotki klotki nie darują :)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 22:16

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pani Kseniu, co tam Polmos,

Domasuł, a alternatywą z Pana strony jaka opcja jest? Może nadzwyczajna kasta kumatych inaczej oraz aferały i przydupasy obcych rządów? Bo wyborcą PiS i Dudy Pan i tutejszy drr nigdy nie byliście - mnie na to nie nabierzecie. Pan podobnie jak tutejszy drrr, nie może znieść tego, że mimo takich nakładów i starań z waszej strony "oszołomów" i "ortodoksów" ciągle przybywa :)))
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 18:11

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pani Kseniu, nie widzi Pani

Domasuł
Już Panu tłumaczę ...
Po kluzikach, poncyliuszach i trefnych koalicjach z poprzednich kadencji, dzisiaj nie czekam na finał, dzisiaj bez pardonu piszę o swojakach zanim nam zaszkodzą jeszcze bardziej. Ale ja już Panu gdzieś pisałam, że nie zna Pan naszego środowiska, więc prawdopodobnie korzysta Pan z "gotowców" pisanych  przez innych :)
Słabiutko i prymitywnie.
Domyślny avatar

Dorota M

28.09.2017 16:17

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Spekulacje czy już wysuwamy

Pani Xeno. Tam gdzie wystarczy sie usmiechać, ładnie przemawiać i opowiadać ładnie o Polsce, rzeczywiście pan Duda jest nie do przebicia. Jjednak skoro mamy sie bez przerwy bać, że ktoś o silnej osobowości, niezaleznie od opcji politycznej go nagle do czegos przekona i prezydencik szybko podejmie decyzję, bez głębszego zastanowienia, jak teraz to sie dzieje, bez analizy z udziałem własnego zaplecza i nawet zasięgnięcia opinii służb państwa, Ta niepewność jest, zwłaszcza w obecnej sytuacji wszechobecnego ataku na Polskę, bardzo szkodliwa. Preyzdent nie ma wyczucia politycznego i do tego rozgryziono jego profil psychologiczny, co ułatwia naszym wrogom manipulowanie nim, a w rezultacie Polską. Osobiście lubię go, jako miłego człowieka, tylko nie o to nam chodzi.
Domyślny avatar

xena2012

28.09.2017 16:53

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Pani Xeno. Tam gdzie

Nie wiemy w 100% czy rzeczywiscie rozgryziono jego profil psychologiczny i na ile jako polityk posiada grubą skórę.Ale wiem też,że opozycja pracuje i cieszy się z takiego obrotu rzeczy,może juz pije szampana,że udało sie wywiercic szparę w dotychczasowym monolicie. Myślę ,że trzeba postawić na jakis kompromis aby nie dać im satysfakcji.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 18:19

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Pani Xeno. Tam gdzie

Pani Doroto
Pięknie Pani to wyłożyła - dziękuję za wsparcie. Dokładnie tak jest. Jak także mam takie obawy, i one zarysowały się już w kampanii wyborczej Andrzeja Dudy którą kończył w moim mieście. Już wtedy mój Smok mówił że część jego otocznia mu się nie podoba, ale nie mówił o szczegółach by mnie nie zniechęcać.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 17:32

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Spekulacje czy już wysuwamy

Pani Xeno
Ależ widzę różnicę, co prawda coraz mniejszą, ale jeszcze jest. Bo jeśli okaże się w najbliższej przyszłości, że to kancelaria prezydencka tak naprawdę rządzi, a nie główny lokator Belwederu, to sama Pani powie to co ja piszę - i już dziś proponuję. Przerabialiśmy  "kapciowych", speców od nocnych zmian, od spadających aureoli itd. Dzisiaj trudno nas oszukać po takich doświadczeniach. Serce podpowiada mi, że trzeba pytać Andrzeja Dudę kim jest i dokąd zmierza. Ja próbowałam go dopytać przed wyborami, a otocznie (dzisiejsi współpracownicy) prawdopodobnie nie dopuścili tych pytań. Pokazuję więc Andrzejowi Dudzie, że nie jesteśmy bezbronni. Mamy alternatywę  z którą nie ma szans jeśli okaże się że HONOR jest dla niego pojęciem względnym.
Domyślny avatar

xena2012

28.09.2017 19:17

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Pani Xeno

,,Pokazuję,że nie jesteśmy bezbronni''.......My to znaczy kto? Gołym okiem widac ,że uaktywniły się naciski na elektorat PiS-u,który tak przeszkadza opozycji.Nasiliły sie wypowiedzi osmieszajace ten elektorat,inwektywy. Nie myślę już nawet o Onetach czy Faktach gdzie ataki i wyzwiska były od zawsze,ale sa blogerzy i komentatorzy nieustannie i niewybrednie atakujący,usiłujacy wzbudzić poczucie wstydu że jest się pisowcem.Zresztą pojęcie pisowiec uważają za negatywne i równoważne z przekleństwem.Niestety tu okazuje się że jestesmy bezbronni.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

28.09.2017 21:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,Pokazuję,że nie jesteśmy

Przestań wreszcie jołczyći robic za obrońcę 3/5 i trzy weta-jesli któs cie obrzuca wyzwiskami zamiast argumentamy to on słaby a nie ten obrzucany,wbij sobie to do głowy.
Polityka to nie imieniny u pani doktorowej w krakówku ale twarda walka a jak nie masz siły to zaszyj sie w mysiej norze i nie przeszkadzaj innym.
Twój ulubieniec w pałacu podkulił ogon i sie wycofuje odszczkując sie łozinskim bo wie ,że poszedł za daleko i zamiast zyskac stracił .
Co do Pani Premier nich bedzie jak najdłuzej na stanowisku Premiera bo jest taka jaki nam jest potrzebny Premier .Jesli ma byc zmaiana w Konstytucji to niech bedzie ustrój kanclerski a prezydent taki i z taka władza czyli nul jak prezydent niemiec ,trzeba raz na zawsze skończy z niejasnościa kto ma rządzić.
Rządzic ma rzad z poparciem wiekszości bo to rzad odpoiada za kraj i za wszystko a nie zaden prezydent bo on nie tworzy wartości dodanej i nie jest ważne ile głosów uzyskał w wyborach ,ten twój bezczelnie wypiera sie głosów PIS które nie miały rzekomo w niczym mu nie pomóga te niby 74% poparcia jakie mu daja to w buty sobie może włożyć
Domyślny avatar

Domasuł

28.09.2017 22:22

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Przestań wreszcie jołczyći

Widzi Pani, pani Kseniu? Oj nie warto bronic prezydenta, nie warto! On już nawet na prawicy nie jest prezydentem, tylko jest 3/5 i trzy weta. I niech to Pani sobie zapamięta, bo taka jest w tej chwili na prawicy madrosc etapu! No bo chyba nie chce Pani popaść w niełaskę wśród jedynych prawdziwych patriotow?
Domyślny avatar

xena2012

29.09.2017 10:28

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Widzi Pani, pani Kseniu? Oj

Mnie nie zależy na łasce czy niełasce kogokolwiek. Przygladam się tylko scenie politycznej i wyciagam a może tylko usiłuje wyciagac wnioski z aktualnych wydarzeń. Podtrzymuje wiec to co pisałam wyzej; to nie czas na podziały i robienie prezentów opozycji. Oczywiście kazdy ma prawo miec swoje zdanie,ale nie mozna nikogo skreślac przedwcześnie.Paradoksalnie wojna o sądy, projekty PiS-u i weta prezydenta poskutkowały pokazaniem społeczeństwu patologii w wymiarze sprawiedliwości. Własnie teraz zainteresowanie jest olbrzymie i chyba niepotrzebnie skupia się na tych wetach i osobie prezydenta.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.09.2017 14:59

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Mnie nie zależy na łasce czy

Chyba niepotrzebnie skupia sie na osobie 3/5 i trzech wetach a niby kto jest autorem awantury jak nie Pani bustfo ,bustfo bo niby ma byc nietykalne.Poszturchiwanie Pana Macierewicza,Waszczykowskiego ,Ziobry to nie od dziś sie dzieje.
Za dobrze rządowi szło bo sobie nic co by zapadło w pamieci wyborców nie wykombinował np.500 + ale taka była umowa ,że on podpisuje a nie wetuje istotne ustawy a te trzy były a dwie o KRS I SN to podstawa bytu państwa.
Nie jest wbrew temu co pisza poplecznicy obojętnie jakiego bo nie wszystko mu wolno i nie on odpoiada za finanse państwa i nie on ma dbać aby każdy dostal kromkę chleba.
Nie może samodzielnie prowadzic nawet polityki zagranicznej bo potrzebna jest kontrasygnata premiera.
Ja mu już nigdy nie uwierzę natomiast jest niewiadomą co mu jeszcze w duszy gra...!?
Domyślny avatar

xena2012

29.09.2017 16:56

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Chyba niepotrzebnie skupia

Najbardziej niepotrzebne wydaje mi się zacietrzewienie autora komentarza w stosunku do mnie i dobre rady abym zaszyła się w mysiej dziurze. To że bronie prezydenta nie oznacza ,że jest dla mnie ,,bustfem'' i że nie dostrzegam negatywnych konsekwencji weta. Nie podoba mi się szarogęsienie się pani Romaszewskiej w Pałacu Prezydenta.Jej wypowiedzi w RMF FM nie usprawiedliwia ani słuszny wiek,ani opozycyjna przeszłość,a warto tym wypowiedziom się przyjrzeć. Pani Romaszewska wskazuje ministra Ziobrę do odstrzału podając jako powód jego nieróbstwo.Mozna nie lubić Ziobry ale żądanie zwolnienia tego aktywnego i zapracowanego ministra jest wprost kuriozalne.Przecież minister Sprawiedliwości podlega jako członek rządu premierowi a nie prezydentowi czy pani Romaszewskiej i tylko premier jest władny go zdymisjonować. Pani Romaszewska postuluje również rekonstrukcję rządu tym samym znowu wchodzac w buty premiera. Zamiast jalowej dyskusji na blogu sięgajmy do faktów.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.09.2017 17:08

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Najbardziej niepotrzebne

Brawo Pani Xeno !
I znów przypomnę tu jeszcze innych członków/doradców Prezydenta których już nie ma: esbek i WSIok z dostępem do wszystkich tajemnic oraz tego który jeszcze jest w BBN, który dzisiaj się tłumaczy że nie wiedział dlatego nie zwalniał. A że kłamstwo ma krótkie nóżki, to pokazał min. Macierewicz cofając certyfikaty i informując opinię publiczną że informował BBN. Mało tego, bo to dopiero publikacja Gazety Codziennej wymusiła dymisje.
Domyślny avatar

xena2012

29.09.2017 17:37

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Brawo Pani Xeno !

Brawa nie są mi potrzebne.Stoję na stanowisku że trzymać należy się faktów i je analizować zamiast obrzucania prezydenta i siebie nawzajem inwektywami. Bez wzgledu na obecną sytuację prezydent Duda to nadal mój prezydent,nie zamierzam go nazywać Dudusiem czy Adrianem chocby dlatego,że nie wiem jaka jest w istocie  prawda.Na razie trudno powiedzieć czy winą należy obarczyć chaos w Kancelarii Prezydenta czy swiadome przejęcie uprawnień rządu. Wypowiedzi pani Romaszewskiej uważajacej się za ,,obrończynię dobrej zmiany'' jak sama o sobie mówi i której marzy się rekonstrukcja rządu  brzmi niestety złowrogo.
Ptr

Ptr

30.09.2017 11:23

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Brawa nie są mi potrzebne

Ale kojarzy mi się to z bolesnymi doświadczeniami z historii, gdy przez brak zdecydowania generałów nie mogli wygrać powstań, gdy nie mogli faceta znaleźć w szafie lub 2 tys. żołnierzy nie dotarło na czas na ostateczną bitwę, już nie mówiąc o królu Stasiu. (Chyląc czoła przed niewyobrażalnym poświęceniem powstańców jednakże.)
Poza tym zapisy w Konstytucji prowadzą do konfliktu , a ten jest wzmacniany w oczach opinii publicznej przez położenie nacisku na kompleks Adriana. Czy w Kościele wszyscy cierpią na kompleks Adriana ? Czy punktem honoru każdego kapłana jest usamodzielnienie się ?
A jest tu pewne podobieństwo misji. Dlaczego w przypadku Polski prezydent ma być w swojej roli tylko wtedy , gdy odchodzi od misji i miesza ?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.09.2017 21:50

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,Pokazuję,że nie jesteśmy

Pani Xeno
My, to znaczy wyborcy Andrzeja Dudy i PiS. Co do ośmieszania i dyskredytowania wyborców tej opcji ...
To skowyt z bezsilności wobec faktów. Możemy się z tego śmiać i drwić. Bo jakąż to alternatywę przedstawiają dla Polaków ci  co próbują nas zawstydzić? Może powrót do władzy złodziei i nadzwyczajnej kasty i innych aferałów i przydupasów obcych rządów? Mogą sobie wzbudzać poczucie wstydu jedynie wśród lemingów. To już Pani wie dlaczego PiSowi ciągle rośnie poparcie. Polacy doskonale czytają bieżącą politykę :)
Pers

Pers

28.09.2017 23:33

A takie pi...e głupot to kaczki pasja czy forma dorabiania do odchudzonej emerytury?
Tak się tylko pytam...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.09.2017 14:10

Dodane przez Pers w odpowiedzi na A takie pi...e głupot to

Kocino, czyli jak zwykle, nie masz nic mądrego do powiedzenia, tylko prymitywne insynuacje.
gracz ogame

gracz ogame

29.09.2017 11:13

Też zadaje sobie od pewnego czasu pytanie, czy J.K. będzie chciał ponownie postawić na A. Dudę.
Teraz jeszcze Prezydent Duda musi mieć na uwadze to czy dostanie poparcie PiS-u, ale w następnej kadencji będzie mógł sobie pozwolić na jeszcze większą niezależność.
Idealny byłby ktoś, kto uważa że "Prezes ma zawsze rację". Tylko, że ktoś taki nigdy nie będzie miał takiego poparcia, jak obecny Prezydent.
Ponad to takie posunięcie, że Prezydentowi Dudzie już dziękujemy wyglądałoby źle i miałoby negatywny wpływ na szanse innego kandydata PiS.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.09.2017 14:16

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Też zadaje sobie od pewnego

Nie. Idealny byłby ktoś podobny do śp. Lecha Kaczyńskiego - Beata Szydło jest najbliższa ideałowi. A najlepiej byłoby wtedy, gdyby dzisiejszych problemów z tożsamością Andrzeja Dudy w ogóle nie było.
gracz ogame

gracz ogame

30.09.2017 04:14

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Nie. Idealny byłby ktoś

Czy Lech Kaczyński mógłby powiedzieć, że "Prezes ma zawsze rację"? Nie sądzę.
Tak jak A.Duda nie zgadza się na pewne rzeczy jakie proponuje PiS, tak też zapewne nie zgodziłby się na nie Lech Kaczyński.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.09.2017 11:29

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Czy Lech Kaczyński mógłby

Przypominam, że partia to gra zespołowa i program wyborczy który obowiązuje wszystkich - a nie jakieś zgadzanie się z czymś lub nie, po fakcie wyboru na ten czy inny urząd.
gracz ogame

gracz ogame

30.09.2017 12:06

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Przypominam, że partia to gra

Prezydent Duda powiedział np. że w programie PiS nie było postanowienia o kontroli nad Sądem Najwyższym, ani że Prokurator Generalny będzie decydował kto będzie sędzią, a kto nie.
Pisząc, że idealny byłby ktoś, kto uważa że "Prezes ma zawsze rację" oczywiście zażartowałem sobie :) Byłoby to wygodne dla Prezesa, ale takie zdanie jest kompromitujące.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

30.09.2017 12:37

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Prezydent Duda powiedział np.

3/5 i trzy weta zapomniał chyba ,że Pan Ziobro jest Ministrem Sprwiedliwości Prokuratorem Generalnym ,chyba jednak nie zapomniał ale zagrał poniżej pasa.
Prokurator Generalny może nie miec wpływu na wybór sędziów ale Minister Sprawiedliwości to jak najbardziej.
Sam mu wręczał nominacje gdzie jak byk stało jakie stanowisko w pe lnym brzmieniu Panu Ziobrze powierza!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.09.2017 14:42

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Prezydent Duda powiedział np.

@ gracz ogame
I tu się Pan myli. W programach nie pisze się o takich ustawowych szczegółach. Ale ustawy owszem, zawierają już szczegóły. Piszą je prawnicy przed wyborami i Prezydent znał główne kierunki reformy wymiaru sprawiedliwości - przynajmniej te najistotniejsze, dzisiaj niby sporne :) Powoływanie się teraz na program to ściema.
Jabe

Jabe

30.09.2017 15:44

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na @ gracz ogame

Nie sposób nazwać szczegółem podporządkowania sądów rządowi. Pisze Pani, że prezydent znał ogólne kierunki i że prawnicy napisali te ustawy jeszcze przed wyborami. Czy prezydent znał te projekty?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.09.2017 16:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Nie sposób nazwać szczegółem

Jabe
No to jedziemy od podstaw. Sądy miały się same oczyścić z łotrów wiele lat temu - jak zapewniał profesor Strzembosz ich ówczesny nadzorca. I co? Ano nic się takiego nie stało. Obóz Patriotyczny pisząc programowe priorytety postanowił dokonać głębokiej reformy wymiaru sprawiedliwości, biorąc to właśnie pod uwagę. Ktoś przecież dosłownie ręcznie musi to zrobić, bo na samoczyszczenie nadzwyczajnej kasty nie ma co liczyć. I po co tu bzdecić o jakimś podporządkowaniu? Prezydent przed wyborami doskonale wiedział co będzie. Dlaczego teraz to on chce być tym oczyszczającym, skoro przed wyborami było wiadomo jaki będzie kierunek i kto będzie wykonawcą? Napiszę że nie wiem. I na tym skończę co do Prezydenta, bo samo życie już podpowiada nam odpowiedź. Polski tylko szkoda. Jeśli ktokolwiek myśli, że uda mu się wybić nam z głowy radykalne reformy w wymiarze sprawiedliwości, to już mu mówię: ZAPOMNIJ. Mamy mandat od Polaków którzy dokładnie chcą tego co było w zawetowanych ustawach.
Domyślny avatar

Domasuł

30.09.2017 16:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe

Z taka przenikliwoscia pani Ula na bank awansuje w partyjnej hierarchii. Strach pomyslec, jak to ona będzie decydować o kierunku jej rozwoju.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.09.2017 17:06

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Z taka przenikliwoscia pani

A do czego mi to? Mam bogatego męża i jestem szczęśliwa - żadne kariery mnie nie interesują - młodym pomagam. Ale ... żeby było w temacie to: BEATA NA PREZYDENTA!
Jabe

Jabe

30.09.2017 16:58

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe

Ktoś przecież dosłownie ręcznie musi to zrobić – Reforma powinna polegać wprowadzeniu odpowiednich mechanizmów, nie ręcznego sterowania. Inaczej jest to zwykłe zagarnianie władzy. Na to mandatu nie macie.
Dodam jeszcze, że sędziowie powinni być nadzwyczajną kastą.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

01.10.2017 00:06

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ktoś przecież dosłownie

Czekaliśmy ponad 20 lat aby zadziałały mechanizmy - one przecież cały czas są w praktyce sądowniczej. I co? Łotrów przybywa a nie ubywa. Zmienimy te mechanizmy i dodamy kontrolę społeczną. I MAMY NA TO MANDAT.  Pan znów sobie marzy, bo gdyby w czasie kampanii prezydenckiej, był Pan chociaż na jednym spotkaniu Dudy z Polakami, to by Pan tu nie bzdecił o tym do czego nas upoważnili Polacy. Nie wspomnę już o spotkaniach Beaty Szydło, bo tam było jeszcze ostrzej na temat reformy wymiaru sprawiedliwości.
Jasne?
gracz ogame

gracz ogame

01.10.2017 04:23

Skoro Polacy "dokładnie chcą tego co było w zawetowanych ustawach" to po co ta cała kampania za grubą kasę?
Przyglądając się na to, jak wyglądały prace nad tymi ustawami można było odnieść wrażenie, że partii rządzącej nie zależy na tym żeby się Polacy dowiedzieli dokładnie co jest w tych ustawach, żeby była nad tym jakaś większa dyskusja. Pamiętam nawet taką wypowiedź jednego z wiceministrów, który powiedział żeby sobie Polacy jechali na wakacje, a nie się tym interesowali.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

01.10.2017 23:02

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Skoro Polacy "dokładnie chcą

Kampania ma na celu min. popularyzację WSZYSTKIM  kierunku reformy oraz przypominanie że w tej materii nie odpuszczamy. Zapewniam Pana, że gdybyśmy dosłownie proponowali w ustawach to, co chcą Polacy, byłyby to ustawy jeszcze bardziej radykalne. Wielu Polaków np. chce opcji ZERO tak jak w przypadku WSI.
Domyślny avatar

Dorota M

01.10.2017 21:11

Nie chodzi tylko o złych sędziów, którzy, jako specjalna kasta są bez rozliczenia. Chodzi o dosłownie wszystkie dziedziny życia naszego państwa. Każdy przekręt, kazde zdarzenie niekorzystne dla zwykłyuch ludzi, czy to w słuzbie zdrowia, czy w edukacji, czy w gospodarce, nie mówiąc o nietykalnej mafii przestepczej na przykład w złodziejskiej reprywatyzacji, kończy sie zwykle w sądzie. Dlaczefo na przykład nie sa brane pod uwagę dowody strony pokrzywdzonej, jeżeli to jest zwykły Kowalski? Dlatego jezeli nie wymieciemy tych sędziów łobuzów, zadna sprawa ludzka nie będzie sądzona sprawiedliwie. Prezydent to doskonale wie i nie możemy go tłumaczyć, że ma złych doradców. To on ich wybrał i nie zwalnia, nawet po grubych wpadkach, które udało się naszym świetnym dziennikarzom wyśledzić /dlaczego nie służbom obecnym ?/. Prezydent, wbrew temu, co mówia politycy PIS, którzy jeszcze liczą na opamietanie sie PAD, jest i BYŁ w zamyśle V kolumną. Oddanie mu pełni władzy, to oddanie Polski w łapy Merkel i Putina, a może TYLKO? reaktywacja dawnej UW, co na jedno wychodzi..
Ula Ujejska

Ula Ujejska

01.10.2017 23:08

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Nie chodzi tylko o złych

Pani Doroto
Te dwie ustawy o ustroju sądów, to dopiero początek reformy, a już jest wrzask i kwik wielki. Przed nami jeszcze są zmiany np. w kodeksach itd.
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,409,272
Liczba komentarzy: 14,884

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • paparazzi , Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza również zgadzam. Ten polityczny słowotok zabija meritum i tylko elity – o ile jeszcze takie istnieją – mogą uruchomić mechanizmy sprawcze. Spójrz na…
  • spike, no dobra, "wybaczam" :)zastanawiają mnie te wieści od komornika, czy każdy ma do ich dokumentów wgląd?także te inne wieści SE, jakoś nic nie słychać by rozlana zupa Żurkowa bił na alarm o…
  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności