Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy były bankier Rotszyldów pogrzebie Francję?

elig, 23.04.2017
  Według zgodnych ocen trzech instytutów badawczych oceniających wyniki tzw. exit polls po pierwszej turze wyborów prezydenckich we Francji {TUTAJ} - do drugiej tury przejdą Emmanuel Macron i Marine Le Pen.  Polscy politycy w większości uważają, że najkorzystniejszy dla Polski byłby wybór Macrona, który nie jest prorosyjski [w przeciwieństwie do Le Pen].  Czy będzie on jednak korzystny dla Francji?

  Emmanuel Macron jest byłym finansistą oraz euroentuzjastą.  Jak pisze Wikipedia:
  " W 2008 przeszedł do pracy w bankowości inwestycyjnej w ramach kontrolowanego przez rodzinę Rothschildów Rotschild & Cie Banque, gdzie był zatrudniony do 2012. Zajmował się m.in. dopracowaniem dużego kontraktu pomiędzy przedsiębiorstwami Nestlé i Pfizer" {TUTAJ}.

  Bloger Adam Pietrasiewicz podsumowuje swoją notkę "I co teraz będzie" {TUTAJ} następująco:

  "Marine Le Pen te wybory przegra, bo SYSTEM słusznie wierzy w to, że ma jeszcze wystarczająco siły poprzez media masowego rażenia, by Macrona przepchnąć. Jednak może się to przełożyć w dość krótkiej perspektywie na całkowitą katastrofę we Francji, bo poczucie nadciągającej wojny domowej jest już tam dość powszechne, a wszelkie działania, które Macron będzie realizował jedynie ją przyspieszą.
  Nadchodzą bardzo trudne czasy dla Francji."

  Inny bloger, Giz 3miasto, we wpisie "oh la la, quel bordel, czyli wybory we Francji" {TUTAJ} stwierdza:

  "Klasycznym przykładem 100% kandydata mediokracji [czyli mediów kreujących rzeczywistość] na prezydenta Francji jest właśnie Emmanuel Macron (wraz z żoną), zwycięzcy pierwszej tury wyborów. W tej sytuacji wyniki drugiej tury są już raczej przesądzone, a to oznacza, że La France est foutue, ale w sumie nie ma czym się przejmować, bo Polska może tylko na tym zyskać.".

  Nie wiem, czemu Polska ma zyskać na sukcesie obozu Rotszyldów [którzy stoją m. in za Sorosem {TUTAJ}]?  Sądzę, iż Macron może się okazać dla nas fatalny z uwagi na swe związki z Niemcami.  Le Pen spowodowałaby pewne zamieszanie, które osłabiłoby eurokratów.

 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12192
Marek1taki

Anonymous

23.04.2017 22:05

Macron i Le Pen (wg "reżimowych" Wiadomości skrajnie prawicowa - żenada) są z tej samej bajki. Francuzi mogą wybierać i pięknie się różnić a zmiany mogą dotyczyć personaliów a nie idei.
smieciu

smieciu

23.04.2017 23:31

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Macron i Le Pen (wg

Pewnie tam spokojnie żartują przy dobrym francuskim winku na jakichś masońskich spotkaniach :)
Zwłaszcza muszą mieć ubaw z tekstów w stylu Macron jest mniej prorosyjski. Jakby w Francji dało się znaleźć kogoś nie prorosyjskiego...
Mi tam się w każdym razie podoba. Zapowiada się na fajny cyrk. Fajne jest też że akurat teraz jakiś zamach miał miejsce... Bawi mnie też jak to J. Kaczyński broni Unię przed oszołomską Le Pen... Podczas gdy sam na Zachodzie pewnie kreowany jest na jeszcze większego oszołoma :)
Kiedyś już wspominałem zresztą jak to PiS będzie bronił Uni, która jest głównym beneficjentem rozkradania Polski.
Co do zaś kto wygra to niekoniecznie System musi postawić na Macrona. Skoro zatwierdzono i zdecydowanie realizowany jest Brexit, skoro zatwierdzono na prezydenta USA Trumpa, to czemu nie Le Pen? Może taka jest właśnie idea?
Można sobie wyobrazić np. następujący scenariusz: Wygrywa Le Pen czyli Unia zaczyna się sypać. Źle? Jak dla kogo! Nie dla tych, którym właśnie miliardy Euro daje ECB. ECB jawnie w żywe oczy finansuje niektóre wybrane korporacje i nikt jakoś się tym nie przejmuje. Że to jest gigantyczne uwłaszczenie. Koszenie konkurencji. Przejmowanie cennych aktywów, znajdowanie kasy na fuzje itd dzięki pieniądzom stworzonym z niczego.
I teraz wyobraźmy sobie że UE się sypie, Euro też! Wszystkie te korporacje, czy też takie Niemcy, które dostały ogromne kredyty z UE w istocie teraz będą w super sytuacji! Ich dług, w gównianej walucie przestanie być problemem, natomiast te wszystkie rzeczy, które sobie teraz kupią, już u nich zostaną.
Przekręt na miarę tych z XIX w. kiedy bardzo popularna była tego typu emisja śmieciowego papieru dla frajerów.
Niektórzy więc się bardzo ucieszą!
W dalszej kolejności dojdzie do chaosu oczywiście. Europa Zachodnia zostanie opanowana zamieszkami muzułmańskimi. To będzie świetny pretekst na rozkręcenie działań policyjnych i złapania motłochu za mordę. Z jednoczesnym wytłumaczeniem że jest źle bo UE się rozpadła. Bo jej rozpad wywołał kryzys gospodarczy a ten zradykalizował imigrantów. Przekaz będzie jasny: silna Europa to był czas szczęśliwości. Prawicowe oszołomy go zniszczyły.
U nas na Wschodzie zamiast imigrantów będziemy mieć Rusków. I też przyda się stan wyjątkowy i jakaś bratnia pomoc silniejszych przyjaciół. Jeśli PiS będzie kontynuował to co dotychczas czyli CETY, gięcie karku przed UE oraz spełnianie wszelkich zachcianek sojusznika zza oceanu to pozostanie przy władzy i będzie mógł się cieszyć stanem wyjątkowym oraz dostanie pozwolenie na pożarcie paru marionetek.
Póki co nikogo nie pożarli więc napewno jakieś ofiary do wyładowania agresji się znajdą...
Wszyscy będą więc zadowoleni. Rządy, bo policyjna pała pójdzie w ruch. Przepowiadacze przyszłości wieszczący atak muzułmanów i Rusków także. No i oczywiście bankierzy finansujący cały ten cyrk.
michnikuremek

michnikuremek

24.04.2017 06:24

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Macron i Le Pen (wg

Hitler i jego NSDAP to także "skrajna prawica" według wielu telewizyjnych mędrków nierzadko z tytułami naukowymi......
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 06:50

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Hitler i jego NSDAP to także

Tym gorzej dla tych, którzy tych mędrków słuchają. Pozdrawiam ro z m.
Czesław2

Czesław2

24.04.2017 09:43

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Hitler i jego NSDAP to także

Tak, a Stalin to skrajna lewica. Słabo się robi.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 10:35

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Tak, a Stalin to skrajna

A kto tak sądzi ? Stalin był carem a nawet bogiem matiuszki Rassiji i całego prawosławia. Pozdrawiam ro z m.
michnikuremek

michnikuremek

24.04.2017 12:13

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Tak, a Stalin to skrajna

To niby gdzie umieścić komunistów jak nie na lewicy?
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 13:38

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na To niby gdzie umieścić

Tam gdzie ich miejsce. W tiurmie. A podziały lewica / prawica są sztuczne. Stalin to zwykły bandyta, który przejął władzę podstępem  i został tyranem podobnie jak wielu innych przed nim i po nim. Rosja to cywilizacja turańska ( za F. Konecznym ) - potrzeba im wodza. Putin też jest takim Stalinem i tylko trochę bardziej wyrafinowanym bandytą. Pozdrawiam ro z m.
Czesław2

Czesław2

24.04.2017 14:19

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Tam gdzie ich miejsce. W

Takie są potoczne opinie. Komuniści to lewica, Stalin był komunistą. Relatywizacja pojęć jest powszechna. Gdzie są np teraz liberałowie? Przecież powszechna tolerancja obyczajowa lub gospodarcza nie istnieje. Lub lewica? Lewicowiec to człowiek wspierający słabszych, a nie walczący z religią czy żądający aborcji.
Domyślny avatar

twardek

24.04.2017 00:05

Ciekawie to Pani zauważa. Ja trochę z innej beczki:
o partnerskiej pozycji Polski w Targach Hanowerskich wiadomo było od ponad roku. O współudziale naszej p. Premier w uroczystym otwarciu Targów wiadomo chyba od 5 dni dopiero. Czy coś znaczy ten gest ? Publikacja wypowiedzi premier Szydło we wpływowym, jak się uważa, Frankfurter Algemeine Zeitung, bez złośliwego komentarza i dzisiejsza wymiana komplementów zdaje się wskazywać, że może coś się Niemcom przewraca w głowie, gdy chodzi o stosunek do Polski. Jeśli tak, a wkrótce się przekonamy, to pewnie w związku z mocną perspektywą wygrania przez Marie Le Pen prezydenckiego fotela i rysującej się na tym tle perspektywy jej zamysłu „konwersji” ducha UE wg, bardziej, francuskiej partytury. Niekoniecznie frexitu. W nieuchronnej rozgrywce o zrównoważenie gremium kierowniczego UE na korzyść Francji, Niemcy zapewne zaczynają sobie organizować „tyły” i poprawione z Polską stosunki pewnie mieszczą się w tej krzątaninie.
Na wszelki wypadek warto wstrzymać się parę dni z deklaracjami skłonności do daleko posuniętego kompromisu w tym i owym w UE.
Opinia „śmieciu” co do „projektu”: wybory prezydenckie we Francji, prowadzi do innego porządku „po”. Jest cyniczna, ale trzeba przyznać, że to ona może być trafna.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 06:46

Dodane przez twardek w odpowiedzi na Ciekawie to Pani zauważa. Ja

"..że może coś się Niemcom przewraca w głowie, gdy chodzi o stosunek do Polski. Jeśli tak, a wkrótce się przekonamy, to pewnie w związku z mocną perspektywą wygrania przez Marie Le Pen prezydenckiego..."  Nic im się nie przewraca !   Makrela musiałaby być naiwną dziewicą orleańską,  gdyby stawiała na Marine w drugiej rundzie. Po co jej druga silna osobowość w rządzeniu  unią. " Timeo Danaos et dona ferentes " Co się wykłada w wolnym tłumaczeniu -  Obawiam się  Niemców, nawet gdy niosą  mi dary . Więcej pragmatyzmu w  polityce. Pozdrawiam ro z m.
Domyślny avatar

twardek

24.04.2017 12:20

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na "..że może coś się Niemcom

Ciekawa sprawa: wczoraj o godź. 20:08 na portalu Niezależna.pl, jako twardek, umieściłem komentarz zatytułowany „Timeo Danaos et dona ferentes” ( http://niezalezna.pl/97626-premier-szydlo-otworzyla-wielkie-targi-w-hanowerze-polskie-firmy-w-roli-glownej ).
Albo Pan tytuł zerżnął, i bardzo dobrze - nie miałbym o to pretensji, albo zadziałało pole morfogenetyczne Sheldrake’a i odwołał się Pan do tej samej przestrogi. Tak, czy owak coś w tym jest. Za apel o więcej pragmatyzmu w polityce dziękuję. Jest zabawny i w związku z tym zalecam komentarz „śmieciu” (o Boże, czemu ten inteligentny, młody człowiek wykombinował sobie taki nick ?).
Tak w ogóle jest ciekawie. Szkoda, że nikt nie otworzył wpisu o Targach Hanowerskich (mnie nie chcą otworzyć bloga mimo, że podałem nr zaświadczenia cnoty z IPN - więc mogę sadzić tylko sążniste komentarze).
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 13:48

Dodane przez twardek w odpowiedzi na Ciekawa sprawa: wczoraj o

Jak mnie wywalą, to Pan wskoczy na nb. Co do cytatu z Eneidy Wergiliusza to jest na tyle stary, że prawa autorskie dawno wygasły. Nie czytałem tego komentarza  ale przeczytam. Zabawny komentarz -  to sorry -  ale to tak na marginesie. Pozdrawiam ro z m.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 06:27

Jak pani słusznie zauważyła Macron jest przedstawicielem ( sługusem ) oligarchii finansowej rozdającej karty na politycznej scenie światowej. Nie po to go wyciągnięto  z kapelusza jak naszego Rysia ( choć to znacznie mniejszy kaliber ale i państwo mniejsze ) by teraz w drugiej turze poległ z Marine. Niestety Marine nie ma żadnych szans z Makaronem. Zadaniem Makarona jest reanimacja unii pod nadzorem Makreli. Cóż! To dla nas raczej smutna wiadomość - pozostanie prowincją - "mitteleuropą ". Może się  za to spełnić wizja Houellebecq'a, że w wyborach roku 2022 prezydentem zostaje Mohammed. Pozdrawiam ro z m.
smieciu

smieciu

24.04.2017 09:55

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Jak pani słusznie zauważyła

Tak, Macron pewnie wygra. Bo w istocie przecież póki co we Francji nie jest źle. Generalnie biali żyją swoim życiem, ciemniejsi swoim. Jest kasa rzeczy jakoś się układają. Zresztą z tego co rozmawiałem ze znajomą z Francji to radykalizm muzułmański jest raczej marginalnym zjawiskiem. Większość ludzi, niezależnie od koloru skóry stara się po prostu zarabiać pieniądze itp.
Wynik wyborów w obecnej chwili nie jest aż tak ważny. Ważniejsze jest to co zawsze: pieniądze. Jeśli te z jakichś powodów się skończą to zabawa zacznie się niezależnie od tego kto tam będzie u władzy we Francji. Wszystko zależy od planu jaki mają posiadacze drukarki wytwarzającej euro. Po ewentualnym odcięciu kasy, nastroje łatwo mogą ulec radykalizacji a potem będzie z górki.
Myślę że plan, który opisałem wyżej jest ok, i będzie realizowany. Ale chyba jeszcze nie teraz. Narazie będziemy mieć jeszcze chwilę uspokojenia. Macron wygra. Ale też będzie tworzone takie podskórne napięcie. Jak np. sprawa Korei płn, dalszy napływ emigrantów.
Stawiam że, jak zwykle, do przesilenia dojdzie dopiero we wrześniu. Coś po prostu musi się stać bo obecny system druku kasy na podtrzymanie życia Europy z wieloma wynikającymi z tego patologiami nie może trwać wiecznie. Podobnie jak gromadne sprowadzanie islamistów.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 10:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Tak, Macron pewnie wygra. Bo

" Bo w istocie przecież póki co we Francji nie jest źle. Generalnie biali żyją swoim życiem, ciemniejsi swoim. " Dokładnie tak jest. Titanic też tonął długo. Orkiestra grała, arystokracja chlała dwunastoletnią whisky. Czuć było jakieś napięcie ale nie było źle, przynajmniej przez jakiś czas.  "Jeszcze chwileczkę panie kacie " - powiedziała  Maria Antonina stojąc 16.10. 1793 r na szafocie ustawionym na Place de la Concorde w Paryżu. Pozdrawiam ro z m.
epitwo

epitwo

24.04.2017 13:01

Tu ciekawa i sensowna perspektywa francuskiego publicysty
"Prawica i lewica przechodzą kryzys bo były dwoma wersjami postępu, liberalną i bardziej socjalną, który się nie sprawdził. Dlatego zarówno prawica jak i lewica powinny zaangażować się w zachowanie esencji naszej cywilizacji. Apeluję więc o konserwatyzm lewicowy i prawicowy, zamiast fetyszyzowania postępu."
http://www.rp.pl/Wybory-…
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

24.04.2017 13:57

Dodane przez epitwo w odpowiedzi na Tu ciekawa i sensowna

Taki Finkielkraut francuski  jak ja albański rolnik. Nawija Makaron na uszy i nic więcej.  Pozdrawiam ro z m.
epitwo

epitwo

24.04.2017 16:45

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Taki Finkielkraut francuski 

Clou jego wypowiedzi nie sprowadza sie do nazwiska tylko do konstatacji, że tzw lewica i tzw prawica sa w gruncie rzeczy odmianami tego samego socjalizmu=wiary w postęp.
IMHO to kluczowe rozróżnienie i dobrze, że wreszcie pojawia się w tzw głownym nurcie.
Domyślny avatar

Zunrin

24.04.2017 17:07

Dodane przez epitwo w odpowiedzi na Tu ciekawa i sensowna

Wkurw**nie. Przykryte grubą warstwą pudru, uśmieszkiem, w oparach perfumy, ale dalej wkurw**nie. To widzę w wypowiedzi tego francuskiego publicysty. Na to, że Le Pen zdołała, wzorując się na lewicy, nauczyła się mówić w niekontrowersyjny sposób, przez co nie brzmiała tak radykalnie jak jej ojciec. Żal o zagospodarowanie wartości porzuconych przez resztę sceny politycznej. Chociaż z drugiej strony czegoś nie ogarniam - to kiedy we Francji porzucono hasło laickości? Hasło które służyło walce z chrześcijaństwem? Gość może momentami mówi całkiem mądrze (kawałek z radykalnym antyfaszyzmem jest świetny), ale szybko wraca na tory wizji apokalipsy po wygranej kiedyś Le Pen. Kiedyś, bo na razie obstawiam odwołanie się do nadsekwańskiej tradycji mobilizacji i głosowania przeciwko Frontowi Narodowemu. Chyba że coś się stanie. Nie wiem, może jakieś zamachy w wykonaniu imigrantów. Gdzie Macron wyjdzie i powie, że to przez to, że czuli się obco i że winni są Francuzi, za to, że ich nie pokochali i nie chcieli przyjąć ich wiary. Albo jakąś inną bzdurę, przy której hasła Le Pen będą krynicą mądrości.
Domyślny avatar

Goral Supreme

24.04.2017 14:23

..."UE się sypie, Euro też! Wszystkie te korporacje, czy też takie Niemcy, które dostały ogromne kredyty z UE w istocie teraz będą w super sytuacji! Ich dług, w gównianej walucie przestanie być problemem, natomiast te wszystkie rzeczy, które sobie teraz kupią, już u nich zostaną."...
Hehehehe Bingo! Zdolna z ciebie bestia :-))
ps. Moj kolega wybudowal sobie w latach 80-tych piekna chalupe  i kupil przykegajacy do niej "kawalek kasu" (1.5 hektara)  z pozyczek w miejscowym Banku Spoldzielczym.
Po "wymianie pieniadza" pozostalo do zwrotu 11700 nowych zlotych :-))
Przyjechal do mnie ...popracowal 3-ce (taki wtedy byl kurs waluty) i splacil chalupe w calosci..
Dzisiaj chalupa z dzialka i lasem warta jest okolo 5 milionow :-))
Domyślny avatar

Goral Supreme

24.04.2017 14:39

Ja,ja,ja Targi Hanowerskie hehehe..
Polska sprzedaje tam nie tylko ogorki i oscypki ale rowniez..... LAZIKI MARSJANSKIE !!! hehehe,ze ja na to wczesniej nie wpadlem....hehehe
Za pol roku beda Targi w Tokio...
Moge sie zalozyc ,ze Chinczycy beda oferowac tam LAZIKI MARSJANSKIE z dodatkiem na VENUS i Plutona na dodatek  60-77- % taniej niz te Polskie z dwokrotnie dluzsza gwarancja !!
Na szcescie na Polskie Ogorki i Goralskie oscypki nie znalezli jeszcze sposobu i wyglada na to  ,ze nie znajda hehehe.
PIS (vide Morawiecki) zaczyna robic z siebie Idiote ! Gierkowskie czasy wracaja : _))) Smucic sie czy cieszyc ?
Domyślny avatar

twardek

24.04.2017 22:15

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Ja,ja,ja Targi Hanowerskie

Przede wszystkim, Goralu Supremo, nie denerwujcie się. I nie traćcie nadziei, bo zawsze jest szansa, że się coś zamąci i popsuje. Tyle, że Wy chyba z daleka i radość z uwalenia czegoś tam trzeba będzie zdalnie przeżywać. A odległość znieświeża, hehehe.
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 13,984,811
Liczba komentarzy: 23,390

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.
  • Maverick, TV Pitoń i zdrowo myślący Polacy są niewielu głosami w chłamie ogłupienia i naćpania propagandą globalistów w Polin.  https://www.youtube.com/…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności