Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czego chce Ordo Iuris i Łukasz Warzecha?

jazgdyni, 06.10.2016
 

Uporządkujmy sobie dla pełnej jasności:
  • Prawa człowieka są prawami uniwersalnymi
  • Wg. ogólnoświatowego rozumienia, człowiekiem staje się w momencie poczęcia
  • Życie i jego ochrona jest sprawą pozaprawną. A w polskiej Konstytucji jest wartością nadrzędną i pierwszoplanową.
 
 
 
Jestem głęboko przekonany, że odnośnie tego nikt nie ma najmniejszej wątpliwości.
To jest sprawa tak ważna i tak zasadnicza, że jakakolwiek dyskusja powinna odbywać się w pełnej powadze, a także pomiędzy ludźmi o wybitnych umysłach, wielkiej wiedzy i niekwestionowanych autorytetach.
I co najistotniejsze – w odpowiednim czasie i w odpowiednim miejscu.
 
Niemalże już od roku staramy się odzyskać i odbudować Państwo Polskie. Nie jest łatwo. Ci, co mają dużo do stracenia, świetnie się czujący w zgniłej III RP, zarówno wewnątrz kraju, jak i poza jego granicami, robią wszystko, by naprawa państwa się nie udała.
To nie tylko minione osiem lat tragicznych rządów Platformy Obywatelskiej, ale całe stracone ćwierćwiecze rujnowania kraju i obywateli.
 
Proces odbudowy i tworzenia ponownie państwa opartego na podstawowych wartościach cywilizacji łacińskiej, z uwypukleniem takich cech jak uczciwość, sprawiedliwość i dbałość o dobrobyt wszystkich obywateli jest zadaniem niezwykle delikatnym. Naród nie jest niestety w pełni jednomyślny. Zdecydowana większość pragnąca dobrej zmiany jest spokojna i poważna, natomiast tracąca władzę i przywileje mniejszość - krzykliwa i awanturnicza.
Można nawet powiedzieć, że tym, którzy są w opozycji do nowej władzy, czyli także do "dobrej zmiany" zależy na nieustannej awanturze i grzaniu nastrojów, szczególnie w tej mniej świadomej, ale głośnej części społeczeństwa, którą kiedyś opisywaliśmy jako "młodzi, wykształceni i z dużych miast". Czyli całego tego mięsa armatniego korporacji i urzędów.
 
Proces odbudowy odbywa się w atmosferze nieustannych ataków przeciwników wybijania się Polski na suwerenność. Wspierani są oni przez międzynarodowych lewaków, czyli po prostu kryptokomunistów, oraz, co jest ewenementem od którego Karol Marks przewraca się w grobie, światowe korporacje i instytucje finansowe.
A całość jest nagłaśniana i podsycana przez wrogie naszej ojczyźnie media.
Wszystko to powoduje, że zamiast tworzyć w spokoju i porządku, nowa władza musi nieustannie walczyć z przeciwnikami. Walczyć w atmosferze wysokiego napięcia, wrzasków, jazgotu, jawnych kłamstw i pomówień, oraz manipulowania podenerwowanymi obywatelami.
 
 
Czy w takim właśnie momencie Instytut na Rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris dokładnie przemyślał swoje postępowanie wprowadzając na scenę polityczną temat aborcji i ochrony życia? Wprowadzając go w gorącym momencie brutalnej walki politycznej.
 
Opozycja, nazywająca siebie totalną, potrzebuje nieustannie paliwa, żeby podgrzewać emocje i manipulować nieświadomym tłumem. Temat Trybunału Konstytucyjnego wyczerpał swoją energię, a ludzie zobaczyli i pojęli, że sędziowska kasta uzurpatorów jest szkodnikiem działającym wyłącznie we własnym interesie, lekceważącą zwykłych obywateli i dobro państwa.
To paliwo trybunalskie właśnie wyczerpało się i przeciwnicy władzy panicznie rozglądali się, co by dorzucić, by podtrzymać ogień gorących emocji.
 
I oto, jak dar niebios, spada Instytut Ordo Iuris i przedstawia w takim krytycznym momencie obywatelski projekt przeciw aborcji, projekt tak drastyczny, że nawet kościół oficjalnie odcina się od niego.
Rozmyślam i nie wiem, czy to tylko zwykła głupota, zaślepienie ideologiczne, brak politycznego wyczucia, czy może świadome rzucenie koła ratunkowego przeciwnikom władzy. Nie sądzę, bo byłaby to świadoma dywersja we własnych szeregach.
 
Wygląda na to, że opozycja tylko na to czekała i wyciągnęła swój projekt obywatelski, skrajnie przeciwny do Ordo Iuris, zezwalający na aborcję na każde życzenie.
Przypomnę tutaj, że w takim działaniu pierwsi na świecie byli komuniści i to Stalin dopuścił powszechną aborcję. To tego ponownie żądają komunistki z Parlamentu Europejskiego.
 
Widzimy jaki jest rezultat bezrozumnego działania.
Rozhisteryzowane kobiety na ulicach, na które skierowano tysiące kamer z całego świata.
Oszalałe, z obłędem w oczach, posłanki opozycji wrzeszczące niezrozumiale do podtykanych mikrofonów.
A z tyłu zadowoleni macherzy, zacierający tłuste łapki, że znowu udało się podkręcić nastroje, że władza dostała kopa w dupę, a kłoda rzucona jej pod nogi jest wyjątkowo nieprzyjemna.
 
Czy szacowni profesorowie i doktorzy z Instytutu Ordo Iuris nie zdawali sobie sprawy z możliwych efektów swojego postępowania i ogromu szkód, jakie to może spowodować dla państwa?
 
Czas leci. Ludzie mogą się zacząć niecierpliwić. A przed władzą na prawdę ważne wyzwania. I jest ich mnóstwo. Jak je spokojnie realizować, jak co rusz pojawia się nowy, skrajnie emocjonalny problem, dezorganizujący prace na wiele dni.
 
Zgadzam się z redaktorem Łukaszem Warzechą, że sprawa ochrony życia jest tematem fundamentalnym.
Lecz jak się mocno chce kupę, to nie da się poważnie myśleć o świętym sakramencie.
 
 
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9017
Domyślny avatar

cyborg59

06.10.2016 12:58

Spieniłem się i wylogowałem z Niepoprawnych. Widziałeś występ przedstawiciela Ordo Iuris w TVPinfo ? Już wszystko jasne! Facet wiedząc, że temat może zgasnąć, wygłosił : "jestem głęboko przekonany , (w mojej opinii) Jarosław Kaczyński jest za zabijaniem dzieci poczętych". I co ty na to? Wszystkie działania prowadziły, nie do ustawy a do konfliktu pozwalającego oskarżyć J.K.! Antypisy szaleją na NP - będziesz wklejał ?
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2016 14:59

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Spieniłem się i wylogowałem z

Widziałem i byłem zszokowany. Myślałem, że to poważny Instytut. A to ideowi zaganiacze. Rozumiem pojedyńcze akcje Marka Jurka, czy Terlikowskiego, lecz chyba najpierw musi być dobro państwa i utrzymanie nowej władzy, bo jak rozwalą PIS, to europejskie komunistki będą skrobały na każdym rogu ulic. A na NP dopiero zajrzę.
OLI

OLI

06.10.2016 15:04

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Spieniłem się i wylogowałem z

Antypisy są również okopane na portalu Polonia Christiana PCh24.pl. Wchodzę tam, bo umieszczają wiele wartościowych artykułów, niedostępnych gdzie indziej. Jeśli chodzi o bieżące komentarze polityczne serwowane tam przez z grubsza ociosanych panów, marzących zdaje się o tym, że uda im się w końcu zostać dziennikarzami - to brak mi słów, żeby je skomentować. Hybryda dziennikarstwa polegająca na skrzyżowaniu epigona korwinizmu późnym Warzechą i wczesnym Ziemkiewiczem, zaszczepiona na Marku Jurku a może nawet na jakimś biskupie. Napastliwość, brak obiektywizmu, uporczywe zwalczanie wszystkiego, co PiS robi, nieważne- dobrze czy źle. A wszystko podlane pragnieniem i nadzieją, że to jacyś INNI powinni rządzić. Nie mówią co prawda kto by to miał być, bo albo im wstyd się przyznać do młodzieńczych mrzonek, albo jeszcze nie wiedzą, ale na wszelki wypadek średnio raz na tydzień usiłują obalić PiS. Za którymś razem to się czasowo zgra z wyłonieniem się nowej władzy np z piany morskiej i zwolnione miejsce po Pisie będzie jak znalazł.
Mind Service

Mind Service

06.10.2016 15:18

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Spieniłem się i wylogowałem z

Od dawna twierdzę, że Niepoprawni to w większości ruska agentura... Pozdrowionka :)
Domyślny avatar

cyborg59

06.10.2016 21:55

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Od dawna twierdzę, że

Pozdrowionka - odwzajemnione ! Warto był się przyczaić i poczekać ile masek opadnie.
Domyślny avatar

Denker

06.10.2016 14:38

Można się zastanawiać, czy Ordo Iuris nie mogło przewidzieć skutków. Wiem jednak, z pewnością, ze w takich przypadkach nie ma przypadków są tylko znaki.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2016 15:12

Dodane przez Denker w odpowiedzi na Można się zastanawiać, czy

Dla mnie sprawa jest dziwna. Szczególnie moment. Akurat Rzepliński się skończył
Marek1taki

Anonymous

06.10.2016 14:46

"Niemalże już od roku staramy się odzyskać i odbudować Państwo Polskie. Nie jest łatwo. Ci, co mają dużo do stracenia, świetnie się czujący w zgniłej III RP, zarówno wewnątrz kraju, jak i poza jego granicami, robią wszystko, by naprawa państwa się nie udała." To prawda. Zagranie z omawianym projektem ustawy jest czytelne i taktycznie zrozumiałe, aby przyszły sejm nie przegłosował zaostrzenia walki z życiem. Tak to postrzegam na tle dotychczasowych, kompromisowych działań PiS wobec wielu oczekiwań pozostających pod wpływem przeszłości i bieżącej propagandy, bo nie oznacza to kroku w lewo, ani rezygnacji z celu, jak w innych działaniach politycznych. Oczywiście oznacza to stanie w miejscu, czyli ofiary będą. Zakładam, że mają dać szansę na przeżycie następnym. Nie znamy jednak celu, do którego dążymy. W działaniach nie ma przewidywalnej strategii. Sądząc po taktyce kierunek zmian nie jest aż tak różny od dotychczasowego. PiS ustawia się w roli partii umiarkowanej aby zyskiwać elektorat środka. Można powiedzieć, że walczy o jedno odchylenie standardowe. To oczywiście może być skuteczne. Może, bo mimo wystrzelania się z lewicowych obietnic nic nie wiadomo o wzroście poparcia. Taktyka w sprawie Ordo Iuris jest innowacyjna, bo dotąd PiS skupował poparcie za ciężkie pieniądze bez widocznych efektów, a teraz wykorzystał nacisk prawicy i kontrę lewicy do zyskania roli rozjemcy. W sprawach gospodarczych taktyka poszukiwania optymalnego, kompromisowego rozwiązania jest nie tylko akceptowalna, ale może przynieść powszechną korzyść. Tu jednak działania PiS wspierają najbardziej lewe z lewych odnóży. Tu nie ma taktyki. Jest bezkompromisowość o przewidywalnych, złych konsekwencjach. W sprawie, w której chodzi o etykę okazuje się, że PiS potrafi prowadzić taktykę kompromisu. Są różne możliwe przyczyny takich działań, w tym takie, które budzą obawy.
3rdOf9

3rdOf9

06.10.2016 14:51

Nie sądzę, bo byłaby to świadoma dywersja we własnych szeregach. W naszych szeregach jest sporo dywersantów, zawsze było i zawsze będzie. Lecz jak się mocno chce kupę, to nie da się poważnie myśleć o świętym sakramencie. Zdanie stylistycznie dziwne i nie pasuje do reszty artykułu - złagodziłbym środki wyrazu nie rezygnując z sensu. Ogólnie rzecz biorąc artykuł bardzo dobry, wnioski i spostrzeżenia słuszne, zgadzam się z tym. Dobrze jest, że wielu z nas orientuje się w sytuacji -> prawicowa ławka może wkrótce się wydłużyć.
Marek1taki

Anonymous

06.10.2016 15:05

Odnośnie Marksa, nie zgodzę się, że kryptokomunizm światowych korporacji i instytucji finansowych jest ewenementem. To właśnie te instytucje w walce z kapitalizmem zyskały oręż w ideologii Marksa, a później Keynesa. Oto co mówi "nasz" Mateusz Morawiecki: "Społeczna odpowiedzialność biznesu jest kluczem do lepszego świata przyszłości" "Poprzez rozmowę, poprzez dialog taki, jaki jest inspirowany przez OECD, przez nas tutaj, mamy okazję jednocześnie przybliżać do siebie te dwa wymiary. Czyli biznes, który z natury rzeczy patrzy na zysk, oraz wymiar społeczny. Właśnie takie prowadzenie biznesu, który przyciąga, który szuka tego wspólnego mianownika pomiędzy różnymi grupami społecznymi, który daje im szansę, bo wciąga się ich do wspólnego rozwoju - ma wymiar odpowiedzialnego rozwoju" Dalej w wywiadzie dla wPolityce.pl padają słowa: "o społecznym prowadzeniu się biznesu". Trudno w jego wypadku mówić o kryptokomunizmie. Raczej określiłbym to jako szczere rozwinięcie marksizmu-keynesizmu.
Jozue

Jozue

06.10.2016 15:39

Ma Pan rację. Oni są za a nawet przeciw jak to mówiła pewna kanalia. Pytam się po co to karanie kobiet umieścili w projekcie. Jako amunicję dla opozycji?. Wiadomo było iż jeśli usłyszą o karaniu, to będą się bały. Karanie to była największa amunicja.
Józef Darski

Józef Darski

06.10.2016 17:09

Dodane przez Jozue w odpowiedzi na Ma Pan rację. Oni są za a

bo to prowokacja była i będą kontynuowali. IBRIS dało wyniki sondażu zafałszowane jak w wypadku rzekomego poparcia dla Petru w ich "badaniach", żeby dać paliwo prowokatorom.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2016 18:59

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na bo to prowokacja była i będą

Co było do okazania Pozdrawiam
wsiowynieuk

wsiowynieuk

06.10.2016 21:43

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na bo to prowokacja była i będą

"w odpowiednim czasie i w odpowiednim miejscu." Prawdopodobnie była to prowokacja ale... Nikt nie nakazał wprowadzanie pod obrady Sejmu obu projektów "w tym czasie", nikt nie nakazał wyrzucenia komuszego projektu do kosza po pierwszym czytaniu i... PiS wdepnął na minę. Sprytnie zneutralizował skutki jej wybuchu, sprawcy zamachu ujawnili się sami i ma Pan rację: "będą kontynuowali". Odłamki niestety pozostały "w ciele". Szkoda! Niegdyś, przy przejściu przez pole minowe, piechurzy szli za czołgiem, który przed sobą pchał trał. W tym przypadku trału zabrakło - oba projekty w Komisji aż przyjdzie "odpowiedni czas" Prawnicy to potrafią.
Domyślny avatar

cyborg59

06.10.2016 21:52

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na bo to prowokacja była i będą

Nawet blokada prac Senatu była przygotowana. Pytanie : co jeszcze było przygotowywane, i na sukces, i na wpadkę ?!
Jozue

Jozue

06.10.2016 15:41

Wytrącili amunicję opozycji z rąk, ostał im się jeno sznur.
Jabe

Jabe

06.10.2016 17:13

Pamiętam, że po tym jak rząd Jana Olszewskiego upadł w wyniku kontrataku po sporządzeniu przez ministra Macierewicza sławnej listy, zaczęto winić JKM, autora uchwały, że tym działaniem zniweczył przygotowywany skrupulatnie plan lustracyjny. Wykazał zaślepienie, brak politycznego wyczucia i rzucił rządowi kłodę pod nogi. Sabotażysta! A przecież nikt lustracji przeciwny nie był. Miała być tylko cywilizowana, a nie dzika. Gorące głowy tylko przeszkadzały ludziom rozumnym w tym dziele. Tak się jednak zawsze okazywało, że ten akurat projekt, który był rozważany, okazywał się nieodpowiedni i dziki. To uciszanie bynajmniej nie płynęło z kręgów związanych z Janem Olszewskim czy Antonim Macierewiczem, inny uciszacz wziął to na siebie. Kto uważnie obserwował, mógłby zapewne podać więcej przykładów. Na przykład, dwa lata temu ponoć sfałszowano wybory – tzn. wtedy wydawało się, że tak, a teraz okazuje się, że nie ma tematu. Był nawet proteścik połączony z naruszeniem miru. Ktoś chyba nawet poszedł za kratki. Wówczas też odezwali się uciszacze. (Link od Pana) Ja nie chcę się jednoznacznie wypowiadać o tej odsłonie uciszania, ale to ma swoją historię.
Domyślny avatar

xena2012

06.10.2016 17:20

podano,że obecna liczba legalnych aborcji w Polsce w tym roku wyniosła 1044,w tym jedna z gwałtu,10 z powodu zagrożenia zycia matki,pozostałe to ciężkie ,nieodwracalne uszkodzenia dziecka w łonie matki.Mozna zadac pytanie tylko tyle czy aż tyle? Ale trzeba tez zadać inne pytanie i skierowac je do organizacji Ordo Iuris:jeśli upadnie rząd PiS-u a lewactwo uchwali aborcje na życzenie to ile tych aborcji będzie? Przypuszczam że liczba sięgnie wtedy dziesiątek tysiecy i to jest ten zysk jaki Ordo Iuris osiagnie?.Tyle że wtedy będzie zachowawczo milczał tak jak za czasów rządów poprzedników.
eska

eska

06.10.2016 17:58

Polecam własny tekst - nie mam zdrowia walczyć na dwa fronty, więc jest tylko na S24 > http://eska.salon24.pl/7…
Jabe

Jabe

06.10.2016 18:46

Dodane przez eska w odpowiedzi na Polecam własny tekst - nie

To proszę walczyć tu.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2016 19:22

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na To proszę walczyć tu.

Tu jest lepiej, prawda?
Jabe

Jabe

06.10.2016 19:59

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Tu jest lepiej, prawda?

Tamtejszy chaos w komentarzach sprawia, że S24 nie jest dla mnie opcją (bo ja lubię popatrzeć na reakcje). Decyzję pani Eski traktuję jako zamach na moje zdrowie.
jazgdyni

jazgdyni

06.10.2016 18:58

Dodane przez eska w odpowiedzi na Polecam własny tekst - nie

Od dawna podziwiam Twój instynkt i mam dużo satysfakcji, że dochodzimy do podobnych wniosków. Tym bardziej, że prawda faktów przykryta jest sprytną siatką przekłamań i półprawd. No i emocje dają znać, spychając nasze myśli na wrzeszczące, okropne jędze. Serdecznie pozdrawiam
gorylisko

gorylisko

06.10.2016 17:59

metafora...nie powiem, malownicza... ale baaardzooo celna... zaczynam się zastanawiać, że Ordo Iuris wykonał krecią robotę... moim zdaniem tak... po prostu albo cała instytucja to judasze albo kilku oficjeli... czas pokaże bo sprawa ucichła... a zaczyna im sie palić koło d... więc coraz więcej rozpaczliwych ruchów... bo gdy donka przyskrzunią w pierdlu to może on zacząć sypać choćby za dodatkowe porcja kawioru za kratami ;-) a może nawet dadzą mu drużynę piłkarską stworzyć w jakimś pierdlu...
Domyślny avatar

Tarantoga

06.10.2016 19:59

Kolejny mój komentarz na Pana blogu...nie dostąpił imprimatur...tylko poleciał do kosza. Dotyczył Warzechy,więc nie mógł sie ukazać,bo Warzecha et.etc.etc. To juz nie jest smieszne..."Strefa wolnego słowa"...ale...wicie,rozumicie...my se tak zartujemy. Serdecznie pozdrawiam---P.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 130
Liczba wyświetleń: 8,832,786
Liczba komentarzy: 31,995

Ostatnie wpisy blogera

  • PO/KO do góry a PiS dołuje. Dlaczego?
  • Spanikowany Bilderberg wściekle atakuje
  • PAŃSTWO NALEŻY DO NAS

Moje ostatnie komentarze

  • @@@Koncentrując się na antypolskich działaniach tych międzynarodowych cwaniaków z realizacją przez część władzy kraju można sobie wyobrazić w zakresie teorii spiskowych inny, bardzo prawdopodobny…
  • @@@Wyjątek: - cwaniacy z Berlina i opanowanej przez nich Brukseli, to dzisiaj wyjątkowi durnie.Wystarczy sobie przypomnieć zaproszenie emigrantów do siebie, bo tak socjalem rozleniwili swoich Niemców…
  • @Imć WaszećMam glupie pytanie, do dzisiaj zafascynowany linijkami zer i jedynek w chaoyucznej kolejności. Tak więć: - czy wy, matematyce, pracujecie głównie w systemie binarnym, czy również w…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • spike, Jeżeli dobrze pamiętam, chodziło o Sumerów, odkryto że posługiwali się systemem liczenia trzydziestodwójkowym (32), co było zaskoczeniem.
  • Lech Makowiecki, [email protected] właśnie miało być. Dziękuję, już poprawiłem...Ostatni nabój (raper Basti & Lech Makowiecki)https://www.youtube.com/watch?v=qBI0g5ZR1uc
  • Zofia, Nastał już czas wskrzesić zapomnianą organizację późnych lat siedemdziesiątych XX wieku o nazwie TOTO. Kto walczył z komuną ten ten skrót rozszyfruje. Oni znowu łby podnoszą i protestują.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności