Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Grzegorz Braun – Świadek Jehowy prawicy

hrabiaEryk, 08.06.2016
Świadkowie Jehowi wyróżniają się tym z innych sekt, że są zawsze mili i często robią ogromne wrażenie na Katolikach dokładną znajomością Pisma Świętego. Oczywiście większość, która im ulega to ludzie, którzy mają zbyt małą wiedze, aby sprawdzić ich prawdziwy potencjał i nie wiedzą, że są oni trenowani, aby robić dobre wrażenie. Ale większość z nich wierzy w to co robi. Podobnie jest z Grzegorzem Braunem. Zaczynał jako reżyser filmów dokumentalnych w których naruszał tabu III RP i tak powoli stawał się znany w środowiskach, które nie należały do mainstreamu. Jako, że jego filmy nie były emitowane to różne organizacje zapraszały go na autorskie pokazy, a później na dyskusje z reżyserem. Jego ostre opinie i wypowiedzi na temat sytuacji w Polsce zaczęły sprawiać, że stawał się popularny na youtubie, a i czasem Gazeta Wyborcza o nim wspomniała. Pod wpływem swych fanów, którzy lubią kiedy prezentuje się im nie tylko ostre sądy, ale i ciekawe teorie podparte przykładami, pan Grzegorz wystartował w wyborach prezydenckich, już uzbieranie 100 tysięcy można było uznać za sukces. Dzięki telewizji, kto jeszcze nie słyszał o panu Braunie mógł się dowiedzieć, że jest ktoś kto głośno mówi o tym kto tak naprawdę rządzi w „Kondominium”. Później nie udało się już zarejestrować Listę Grzegorza Brauna do Sejmu ( już sama nazwa świadczy o wielkiej megalomani, ale jak się non stop słucha komplementów to tak bywa). Jednak nie zmarnował potencjału i postanowił założyć organizacje o nazwie „Pobudka” Cóż zatem łączy Grzegorza Brauna z heretykami, ano kilka rzeczy. Mówi pięknie, robi dobre wrażenie, posługuje się przykładami z historii, używa cytatów na potwierdzenie swoich tez i ma oddanych wiernych. W przeciwieństwie do Jehowych (którzy już tyle razy się skompromitowali podając datę końca świata, iż wspominają tylko, że koniec jest bliski) co roku wieszczy jakiś konflikt i koniec polskiej niepodległości i co roku przedstawia nowe tezy jako dowód i nie przeszkadza mu wcale, że już wielokrotnie się pomylił.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 26613
gorylisko

gorylisko

08.06.2016 20:30

qrka wodna, trafiłeś pan w sedno... też takie wrażenie mam... gadana błyszcząca jak psie jajco... jedyne co mnie zastanawia czy on wie, ze jest kukiełką czy nie ?
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

08.06.2016 22:20

Braun jest perfidnym szkodnikiem i sam się obłożył anatemą wśród uczciwych ludzi. Polaków. Postawił na pierwszym planie swój intelekt i obraża Polskę i Polaków. Niżej załączam linki do jego haniebnych wypowiedzi o uczestnikach polskich zrywów powstańczych. Tak zelżyć Powstańców nie śmiał nawet Michnik ani Kiszczak. Braun: "...w Noc Listopadową pod Arsenałem skład socjologiczny... tych trzech tysięcy ludu Starego Miasta pod Arsenałem, że to są ni mniej ni więcej proszę państwa w dużej ilości PRZEMYTNICY, BANDYCI, KU.WY I ZŁODZIEJE. Tak sądzę." Link do strony grzegorzbraun.pl gdzie pierwotnie można było to odsłuchać. „O prawdziwych przyczynach wybuchu powstania listopadowego”. Film został w całości usunięty. Wstyd? A może własne słowa stały się tylko niewygodne? http://grzegorzbraun.pl/… Link do "Braun - genialny wykład o powstaniu listopadowym (2/3)". Ten sam wykład wrzucony pół roku temu na youtuba pod innym tytułem, jakby było szkoda Braunowi zmarnować tej intelektualnej erupcji. https://www.youtube.com/… od 7:20 słowa: "...w Noc Listopadową pod Arsenałem skład socjologiczny ..przekrój tych plus minus tych trzech tysięcy ludu Starego Miasta pod Arsenałem, że to są ni mniej ni więcej proszę państwa w dużej ilości PRZEMYTNICY, BANDYCI, KU.WY I ZŁODZIEJE. Tak sądzę." Link https://www.youtube.com/… "Kto tu rządzi?" Spotkanie autorskie z Grzegorzem Braunem. W 45 minucie zacytowałam Braunowi kilka jego wypowiedzi, w tym te o ku.wach i złodziejach i poprosiłam, aby jako kandydat na urząd prezydenta RP z tych slow - hipotez badawczych - się wytłumaczył. Nie tylko nie przeprosił, ale w 1:07:20 dobitnie powtórzył te same haniebne słowa. Link do programu Jana Pospieszalskiego „Bliżej”, „Grzegorz Braun reżyser, dokumentalista o historii polski.” https://www.youtube.com/… 8:45 „...cała reszta to jest żałosna amatorka i to jest pasmo prowokacji, któremu ulegają...” /pożyteczni idioci/ 24:20 „Powstańcy 63 prostowali ścieżki LENINOWI i TROCKIEMU” !!! Nie będę przemilczać, bo nie czuję się onieśmielenia szeroko autoreklamowanym konserwatywnym intelektem Brauna, i nie pozwolę, żeby obrażał on Matkę naszą umiłowaną, Polskę. Nie pozwolę, żeby ktokolwiek, byle kto, wyrażał się i Niej w ten sposób.
mada

mada

09.06.2016 10:56

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Braun jest perfidnym

Przestańcie być tacy sierioźni! Braun pokazuje jak niejednoznaczna i skomplikowana jest historia. W zależności od intencji badającego - można w niej znaleźć przesłanki do różnych "prawd". Trzech ludzi patrzy na wypadek i każdy widzi co innego.
Domyślny avatar

HenrykHenry

09.06.2016 12:29

Dodane przez mada w odpowiedzi na Przestańcie być tacy

Wlasnie !!!
admin

Admin Naszeblogi.pl

09.06.2016 16:12

Dodane przez mada w odpowiedzi na Przestańcie być tacy

A dyletanci historyczni widzą tylko agentów.
Domyślny avatar

cassiodorus

08.06.2016 22:37

Nie wiem czemu, ale mnie jego nowy wizerunek profesora bardziej przypomina malpiaka cyrkowego niz medrca nad medrcami Madrosc Brauna to manipulacja, przybrana w ladne piorka, Chesterton powiedzial, kiedys, ze .udzie nikczemni jak chca jakas niegodziwosc uczynic godziowscia nadaja jej najpierw dobrze brzmiaca nazwe,- cos w tym sensie Braun mieszajacy z blotem wszystkich tzw socjalistow z PiSu, przeciwstawia katolickiej nauce spolecznej liberalizm, czyli niby cos dobrego, cos co kojarzy sie z wolnoscia, z dobrobytem, tymczasem liberalizm zostal potepiony przez Kosciol Chrystusowy, ktorego mieni sie czlonkiem, juz w XIX wieku, Polskim zrywom niepodleglosciowym, czyli k... i zlodziejom przeciwstawia rozum moskali, co jest nie rozumne, chociaz niezle brzmi, a glupie i podle, a byc moze zahacza o zdrade, sam Aleksander powiedzial, ze zrobi z Polakow moskali, tak, ze sami o tym nie beda wiedzieli, takich przykladow manipulator polska historia pan Braun nie podaje, a chetnie bym posluchal jak recytuje listy ks Czartoryskiego do milosnika Polski, wolnosci i liberalizmu cara Aleksandra
Józef Darski

Józef Darski

08.06.2016 22:57

Przypominam, że w Centrum Kopernik twierdził, że Amerykanie przemycają z uzbrojeniem bomby chemiczne, bo kontenery są duże i będą te bomby detonowali w metrze warszawskim by mordować Polakó i zrobić miejsce dla żydów. Cna ofiary Mieliśmy nie przechodzić na lewą stronę Wisły, bo w marsz przeciw Targowicy miały uderzyć prowokacje i miała nas czekać krwawa łaźnia. Pytam gdzie są ofiary, bo nie znam żadnej. USA miała dać 5 mld na demokrację na Ukrainie. Mam wykres. Dali 800 mln w ciągu 21 lat czyli 3 tys. dolarów miesięcznie. Nie każdy ma czas by odszukać i sprawdzić te kłamstwa, które muszą się ułożyć jak u każdego maniaka w spójny system. W tym wypadku przeciwko sojuszowi z USA byśmy byli sami w obliczu Rosji. Cel jest jasny. A to podlane pseudohistorią o prowokacji jako czynniku sprawczym w historii Polski. Oczywiście nie jest agentem ruski on tak sam z siebie
Ptr

Ptr

09.06.2016 10:50

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Przypominam, że w Centrum

Pomimo dzisiejszego oderwania od rzeczywistości doceniłbym całokształt działalności Brauna z lat poprzednich. Niektóre tezy zmuszają do ich poważnej weryfikacji , a z pewnością nie były to tezy błahe. Teza o planowanej wojnie konwencjonalnej w Europie wschodniej też nie wydaje się bezsensowna. Odegrał jakąś znaczącą rolę w pobudzaniu do myślenia. Choć teraz to nie najlepiej mu idzie. W ogóle w czasie gdy Pan Prezydent honoruje medalami w Krakowie lub dzwoni z życzeniami do jakichś drugorzednych ludzi zastanawia mnie kto rzeczywiście był i jest ważny w ostatnich kilku latach. I jest kilka osób od których bardzo wiele zależało. Paradoksalnie moga to być osoby , które ze względu na swój polityczny wizerunek mogą nie doczekać się nagród. To znaczy nie są poprawne politycznie. Prawdopodobnie medal od PAD nie jest ich jedynym marzeniem. I nie wypłaca się zapłaty w trakcie roboty. Niektóre z nich prawdopodobnie już nie żyją. Niektóre przejdą do historii w sferze mitu , jako ikony, być może tej wartościowszej warstwie przeżywania historii.
Domyślny avatar

RobertJerzy

09.06.2016 01:47

Świetny temat, ten Braun... W dobie wielu wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń, jak najbardziej na czasie.Czymże zatem naraził się Grzegorz Braun niektórym historykom-politologom-orientalistom i szacownym blogerom z NB? Ano powołał do życia stowarzyszenie o nazwie "Pobudka" pod hasłami: Kościół, szkoła, strzelnica, mennica. W Polsce powstawały i powstają nadal różne partie i stowarzyszenia o różnych programach, czasami tak niedorzecznych, jak Partia Posiadaczy Magnetowidów czy Partia Przyjaciół Piwa. Zrozumiałe, polityczny folklor. I nikt się temu specjalnie nie dziwi. Demokracja. Publiczna telewizja obficie korzysta z przebogatej palety prelegentów, rodem z Krytyki Politycznej czy ostatnio, odkrytych dla debaty przez Telewizję Republika, redaktorów Liberte. To, co wygadują niektórzy z tych panów, potrafi nieźle zamącić w głowach ale co tam, takie są prawa demokracji i tak w praktyce wygląda misyjność TVP. Ten cholerny Braun kompletnie się w ten ton nie wpisuje. Po pierwsze: kala polską historię(bezprawna analiza historyczna Powstania Listopadowego) - nie jest dyplomowanym historykiem, wara mu od tego. Po wtóre: odważył się zaatakować wypróbowanego przyjaciela Polski - ambasadora Szewacha Weissa (podczas debaty w internetowej telewizji) a co więcej, zaatakował naród żydowski, który przez wieki był i byłby dalej wypróbowanym druhem, doradcą i obrońcą Polaków (wiadomo: jak bida, to do Żyda)gdyby tylko Polacy nie odpłacili się pogromami i zwierzęcym antysemityzmem. Po trzecie: jest zdrajcą na pasku Rosji, bo ośmielił się określić światową politykę Stanów Zjednoczonych mianem "imperialistycznej" a to pachnie Gomułką, Stalinem i nie wiem, kim jeszcze. Po czwarte wreszcie: ośmielił się zakwestionować supremację demokracji nad innymi ustrojami i coś bredził o aktywnej neutralności Polski...Aha, cechuje go krańcowa megalomania, bo użył swojego(sic!)nazwiska przy tworzeniu listy kandydatów do Sejmu - a to już jest niewybaczalne i nieprofesjonalne. .Nowoczesna - o tak, to nowatorskie podejście do gramatyki języka polskiego przysporzyło tylu wyborców! A teraz ta cholerna "Pobudka" i ta, niestety ogromna, bo idąca już w setki tysięcy, oglądalność jego wypocin na YouTube. Tak, trzeba kończyć poza systemowego Brauna jak najprędzej, bo jeszcze ciemny lud to kupi...
Domyślny avatar

HenrykHenry

09.06.2016 03:03

Dodane przez RobertJerzy w odpowiedzi na Świetny temat, ten Braun... W

RobertJerzy ... tak wlasnie !!!. Masz racje. Ja dodalbym jedno ... wiedza , wiedza jaka posiada Braun . Widocznie gdzies cos zbyt "dosadnie" powiedzial ... jak to on. Pewni ludzie , jakies grona , poczuli sie zagrozeni , moze dlatego trwa odbieranie mu wiarygodnosci. Raczej na pewno. Przypisywanie Braunowi ze jest na "rosyjskiej smyczy" , jak to bylo do tej pory , powoduje ze ten atak na niego jest niewiarygodny , wiec zaczyna sie druga czesc , taka w wersji "Light" ... to wariat. Wydaje sie ze ktos sie bardzo boi. To tak celem uzupelnienia ... "Świetny temat, ten Braun... W dobie wielu wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń, jak najbardziej na czasie" !!!.
Jabe

Jabe

09.06.2016 07:53

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na RobertJerzy ... tak wlasnie

Tak właśnie sobie pomyślałem, że jest zamówienie na Brauna. Czyżby nakręcił nowy film? Ciekawe o kim.
Domyślny avatar

cassiodorus

10.06.2016 01:28

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na RobertJerzy ... tak wlasnie

Wiedza? Mozliwe, ale wszystko podszyte klamstwem, dlatego jest niebezpieczniejszy od komunistow, bo wyglada na naszego Ale moze jakis konkret, Braun twierdzi, ze powsanie listopadowe wywolala brupka zlodziei i prostytutek, sterowane wszystko bylo przez zydow, masonow i anglikow, chociaz to jedno i to samo, a moze dla porownania przytoczmy fragment odezwy napisanej przez jednego ze swiadkow wydarzen listopadowych, cytuje ?'' ''Rodacy!...od lat pietnastu przed naszymi oczyma w obliczu narodow codziennie prawie konstytucja gwalcona jest i nadwerezana w sposob przynoszacy hanbe ludowi i tym ktorzy go uciskali. Rozmnozyli sie u nas wyniosli satrapowie swiadomi intryg, stroiciele kabal, dalekim upominkiem na zle przywodzili serca, malo statku majace. Mielismy sluzalcow co nam rozkazywali, mielismy podszczuwaczow ktorzy narod polski i cesarzewicza dla wlasnego zysku utrzymywali w rozdzieleniu wzajemnym i nienawisci....Grosz publiczny marnowano i rozkradano, sciesniano edukacje narodowa, lud biedny ucisniony przywiezc chciano mu ostatecznej ciemnocie zakazem mowienia , pisania i myslenia, a to zeby o krzywdach swoich nie rozpamietywal i skarg swoich nie rozwodzil przed swiatem. ADMInistarcja ostatni krwawego potu zarobek wyciskala od obywatela i rolnika.. pelno h,o naduzyc, wszezie pelno sromoty i hanby...Naresz ie w ostaniej rozpaczy nie mogac tego wszystkiego przemoc na sobie, podnieslismy orez w dniu 29.xi.1830 w obronie praw i swobod naszych, dla pokazania tego przed calym swiatem, ze chociaz ciemiezeni obca przemoca nie przyslismy jeszzce ku temu spodleniu, zebysmy krzywd naszych i obelg nie znali i dla polozenia im tamy wszyscy razem nie mjeli zginac odwagi. Ziomkowie, Bracia, Walczmy dla wolnosci myslenia, wyjawienia mysli naszych. Walczmy dla zachowania moralnego charakteru naszego , ktory spodlic i demoralizowac w nas chciano.Walczmy dla usuniecia od rzadu ludzi nieudolnych, zaprzedanych, dla porazenia szpiegow, dla pociagniecia do odpowiedzialnosci zlodziejow, wezwawszy Boga aby w tej slusznej sprawie rozpaczajacego narodu poblogoslawil'' T TO odezwa do mieszkancow Warszawy, jezeli takimi ideami kieruja sie prostytutki i zlodzieje, to ja twierdze, ze Braun nest klamca i intelektualnym oszustem
Magdalena Figurska

Magdalena Figurska

09.06.2016 13:03

Dzięki, hrabio Eryku, choć ja nie stawiałabym Brauna tak wysoko, jak Pan. Ot, zwykły akwizytor katastrofizmu. I jeszcze jedno. Bójcie się Windowsa 8 - mówi - bo to zagrożenie duchowe.
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

09.06.2016 08:20

Braun bełkocze o mieszkaniu+. Facebook, youtube. https://www.youtube.com/… Pewnie sam, dzięki "zrządzeniu opatrzności", już dysponuje jednym lub dwoma.
Domyślny avatar

HenrykHenry

09.06.2016 13:05

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Braun bełkocze o mieszkaniu+.

Oooo , tu bardzo ladnie widac ... jak to idzie ... Gdybym tak ja napisal ... "Pyza na Mazowie" posiada konto ponad 3 lata 38 tygodni ... czy widzial ktos komentarze , jakies wpisy , tudziez inne teksty tu umieszczone , na NB w ostatnim ... nawet troche w odleglejszym czasie ?!. Jakis udzial w dyskusji na inne tematy poruszane tu na NB przez innych blogerow. To byloby mniej wiecej to samo czym Pyza tu "smrodzi ... "Braun bełkocze o mieszkaniu+ ... Pewnie sam, dzięki "zrządzeniu opatrzności", już dysponuje jednym lub dwoma." No wiec ... dlaczego ,po co , to nagle zainteresowanie Braunem ... i od razu wsparcie takie "doglebne" w ataku na tego czlowieka. Taka "zadre" nosil/a Pyza w sobie od dawna i teraz mu sie nadarzyla okazja ?!. Braun "Zadra" go tak uwiera ... inne sprawy , osoby ... nie !!!. Kim jest ten Braun ??? ... a moze nalezaloby dociekac co to za "zadra" ktora tak uwiera co poniektorych ?!. W jakiejs tam czesci nie zgadzam sie z tym co "przekazuje" Braun. Jakas czesc tych wypowiedzi jest dla mnie nie do przyjecia , ale duza czesc jego wiedzy ma pokrycie w rzeczywistosci i nawt podawana jako "przepowiednie" po pewnym czasie znajduje odbicie w faktach. Takie jego "zbojeckie prawo" mowic to co mysli , czuje i wie. Nic mnie nie przekona ze jego dzialalnosc prelegenta , jego spotkania , odczyty sa szkodliwe ... dla kogo szkodliwe ?!. Mysle ze klucz do tej nagonki na Brauna lezy gdzie indziej ...
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

09.06.2016 15:50

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Oooo , tu bardzo ladnie widac

Kolego, kiedy ja tu pisałam, ty jeszcze się nie narodziłeś na niezalezna.pl. Zajrzyj do archiwum naszychblogów i opinii. Mam teraz inne zajęcia niż komentowanie tutaj. "Zadrę" przedstawiłam aż nadto dokładnie: " w dużej ilości PRZEMYTNICY, BANDYCI, KU.WY I ZŁODZIEJE". Jeszcze coś???!!!
Domyślny avatar

HenrykHenry

09.06.2016 20:38

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Kolego, kiedy ja tu pisałam,

Prosze Pani/a czy napisalem cos niezrozumialego. To dlaczego Pani/a "chachmenci" w tej niby odpowiedzi komentarzu ???!!!. Ja wiem ze ma Pani/a inne zajecia ... to "tlumaczy" ten nagly przyplyw troski o Brauna. Gdzie to mozna bylo ostatni raz czytac Pani/a ???. Prosze nie grac "cwaniaka" ... tego nie ugra Pyza ... Jeszcze jedno ... Kolege prosze sobie poszukac wsod "swoich" ... na "ty" - nie przypominam sobie. Dla mnie to niestosowna forma zwracania sie. Dlatego mam dla Pani/a inny zwrot ... "popy.....o". Zapewne juz Pani/a wie co ja wiem.
Domyślny avatar

cassiodorus

10.06.2016 00:58

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Oooo , tu bardzo ladnie widac

Oczywiscie, ze pan Braun belkocze w sprawie mieszkanie plus, nie podoba mu sie wszystko, tak jak komunistom i neoliberalom Bredzi cos o tym, ze prywatni deweloperzy straca, a nie moga stracic bo sa prywatni, cos w tym sensie Tylko co czlowieka, nie majacego gdzie mieszkac obchodza deweloperzy, ktorzy moga mniej zarobic, a jesli chodzi o Druckiego-Lubeckiego to bredzil niemilosiernie, ze az takie glupoty mozna wygadywac no no
Domyślny avatar

cassiodorus

10.06.2016 01:48

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Oooo , tu bardzo ladnie widac

A skad wzial pan Braun grupke pijakow, zlodziei i panienek lekkich obyczajow? Prosze posluchac co Mochnacki pisze, cytuje ''?...nieprzyjaciel wkroczyl, rozposciera sie i wszedzie przemawia do ludu, ze 'nie przeciw narodowi, ale przeciwko garstce wichrzycieli dzialac bedzie' Moskale kupuja zywnosc, z mieszczanami obchodza sie lagodnie, wroza ze otrzymali rozkaz maszerowania do Warszawy dla powsciagniecia buntownikow i ze nikomu wlos z glowy nie spadnie, byle tylko nikt ich postepowi nie przeszkadzal.Ta polityka moskiewska jest bardzo zreczna. Dybicz musial postrzec ze nasza wojna nie bedzie narodowa'' Prosze zwrocic uwage na slowa garstka wichrzycieli, takie teksty sa elementem polityki moskiewskiej A ze waza sie losy narodu, to wielu jest przekonanych, Mochnacki dalej pisze ''Zdrowy rozsadek te mysl narzuca zetylko powstanie mas mas ten kraj uratowac zdola , ze zolnierz tylko wtedy jest niezwyciezony, kiedy go ze wszystkich stron masy otaczaja, kiedy go otaczaja z wlasnej ochoty.....Mamy 60, 80 dajmy na to 100 tys Polakow pod bronia , sprobujmy wtargnac z ta sila na Wolyn, Podole, Ukraine. Tym sposobem osmielimy Turkow, Persow i kaukaskie ludy, niesfornie znoszace rosyjska dominacje. TYm sposobem w osmiu guberniach rozszerzymy powstanie , staniemy sie panami wszelkich dostatkow i wszelkiego sprzetu wojennego....'' Mozna pisac dalej, jest tu madra mysl wojskowa i piekna mysl patriotyczna, nie ma mowy o grupie pijakow i zlodziei, Braun przemyca do po,skiej swiadomosci polityke moskiewska, i co gorsza przenosi ja na dzisiejsze czasy.. T.
gal

ant.an

09.06.2016 08:54

Występował też w parze ze znanym aspirantem do bycia znanym pisarzem, Maciejewskim. Trudno jest o lepsze samookreślenie.
Domyślny avatar

HenrykHenry

09.06.2016 12:31

Dodane przez gal w odpowiedzi na Występował też w parze ze

Wystepowalo tez i paru innych z ... rozumiem , to dyskwalifikuje. Ale dlaczego tylko Brauna ?!.
hrabiaEryk
Nazwa bloga:
Zapiski na ruinach cywilizacji
Miasto:
Dublin, Irlandia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 131
Liczba wyświetleń: 359,504
Liczba komentarzy: 218

Ostatnie wpisy blogera

  • Nicolas Gomez Davila - cytaty (video)
  • Komańcza i Prymas Wyszyński
  • Święty Patryk i Wzgórze Slane (Irlandia)

Moje ostatnie komentarze

  • Zgadzam się, że obecny system społeczno - ekonomiczny, który wytworzył się na Zachodzie po II Wojnie Światowej powoli staje się niewydolny, a jednocześnie ludzkie aspiracje nie chcą się z tym…
  • Msza Trydencka, jest piękna i zgadzam się, że łonie Kościoła pojawia się wiele zachowań o charakterze herezji, ale na miłość boską nie badźcie bardziej   paapiescy od Papieża. 

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Grzegorz Braun – Świadek Jehowy prawicy
  • Dunkierka - wojna zwykłych ludzi
  • Max Kolonko - agent wpływu?

Ostatnio komentowane

  • u2, Sam fakt, że w Irlandii mają swoje siedziby największe korporacje, które uciekają od płacenia podatków w innych krajach Unii, świadczy o pewnego rodzaju korupcji.
  • Jan1797, Dobra chwila wytchnienia od nieustannego epatowania się mianownikami orwellowskiej "przyszłości".  
  • Jan1797, Mimo zachowawczych I neutralnych postaw państw europejskich do powstania przybyli spoza granic, niekiedy z daleka, ochotnicy, aby wesprzeć Polaków w ich walce o niepodległość. Wśród nich znajdowali…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności