Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kiedy wściekłość się obudzi.

jazgdyni, 25.03.2015
 
Czy staliśmy się krajem eunuchów? Straciliśmy naszą naturalną zdolność do protestu.
Gdzie ludzie roku 1970 i Solidarności 1980? Przecież bolków, borsuków i agentów była znikoma ilość. A reszta to bitny naród gotowy do poświęceń.
 
Tysiące górników, nazywanych przez agentów propagandy chuliganami i bandytami, stoi biernie na przeciwko może pięćdziesięciu policjantów, wznosząc okrzyki,  strzelając z petard i gdzie nie gdzie rzucając niemrawo kamieniami. A tymczasem policja, prawdziwi bandyci, strzela do ludzi, jak do kaczek – nie ma strachu – tylko gumowymi kulami. Lecz oberwij taką kulą: popękane żebra, wybite oko, pęknięta podstawa czaszki.
Co jest z tymi mężczyznami, ciężko pracującymi górnikami, niewątpliwie dzielnymi ludźmi? Dlaczego dają się bezkarnie polewać wodą pod ciśnieniem w te zimowe mrozy?
Nie ma w nich dosyć złości; nie potrafią się wściec, ruszyć hurmem i zmieść tych oprawców?
W 1970 roku, w pierwszy dzień walk w Gdańsku, przez długie godziny, od zmierzchu do północy, zmotoryzowana milicja, ZOMO i wojsko dostawało od nas w dupę. Mimo transporterów opancerzonych, gazików i wielu rodzajów gazu, nawet nie łzawiących, a chyba bojowych. Tłum przewracał wielotonowe, wojskowe transportery opancerzone. Zdobywał gaziki i milicyjne suki, wypełniał ją łatwopalnymi materiałami i puszczał z powrotem same w zomowską tyralierę.
Tacy byliśmy wściekli, a przez to nadspodziewanie silni.
Gliniarze poniedziałkową bitwę wokół Huciska wygrali. Przegonili nas "ścieżkami zdrowia" i wróciliśmy do domów.
Nie wszyscy... We wtorek rano już Komitet Wojewódzki płonął, jak pochodnia.
To potrafi dokonać wściekły tłum.
Aż w czwartek musieli zacząć nas zabijać, bo mimo wojska, czołgów, transporterów, mogli przegrać.
 
Cała litania polskich powstań...
1794 – Powstanie kościuszkowskie, 1830 – Powstanie listopadowe, 1846 – Powstanie krakowskie, 1863 – Powstanie styczniowe...
 
To wówczas, gdy właściwie Polski nie było, ale byli wściekli i chętni do walki Polacy. I to tylko te najważniejsze powstania. Bo jeszcze tych mniejszych było więcej: –czortkowskie, oleskie, sejnieńskie, leskie, chochołowskie i parę insurekcji...
 
Zawsze dawaliśmy wyraz sprzeciwu ciemiężcom i wrogom Polski.
Przegrywaliśmy, ale biliśmy się nadal.
 
Czy jest tak dobrze, że zatraciliśmy instynkty narodowe i powróciliśmy do biernej roli chłopa pańszczyźnianego? Pozbawiono nas dumy i godności do tego stopnia, że gotowi jesteśmy zaakceptować każde świństwo dokonywane codziennie na narodzie.
 
Tymczasem Grecy wyszli na ulicę, zmietli poddańczą wobec złodziejskiego kapitału Europy władzę i wygląda na to, że wygrają coś dla siebie.
Dlaczego oni potrafią, a my nie?
 
W tych dniach, spokojni zazwyczaj Niemcy, pławiący się przecież w dobrobycie i raczej nie mający podstaw do złości, też się wściekli. We Frankfurcie doszło do gwałtownych ulicznych zamieszek. Spalono policyjne samochody. A tylko dlatego, że międzynarodowa finansjera, którą reprezentował jeden niemiecki bank, przekroczyła granicę przyzwoitości.
Ile granic przyzwoitości trzeba w Polsce przekroczyć, by wzbudzić wściekłość w narodzie?
Mało tego było startując choćby od 10 kwietnia 2010 roku? Już to jedno tragiczne wydarzenie, nieudokumentowana do dzisiaj zbrodnia, bo władza polska sobie tego nie życzy, powinna spowodować przewrót i pognanie zdrajców narodu. Nic naród nie zdziałał. Nawet nie próbował.
Gorzej nawet. Patrioci zachwycali i łaczyli się z kobietą, która własnym ciałem broniła krzyża przed policją. W tym samym czasie lewacka swołocz sikała na upamiętniające tragedię znicze. I nikt nie podniósł ręki. Nikt nie dał im po pysku. Nie przegonił
Patrzyłem na to ze zgrozą. Tak bardzo upadła prawicowa duma, że symbolem Krakowskiego Przedmieścia staje się szamocząca przy krzyżu kobieta.
Pięć lat minęło i jest tylko gorzej. Na dodatek tyko, ta bierność i brak oporu rozbestwia szubrawców u władzy. Sondują coraz głębiej cierpliwość narodu. I mimo szczególnych starań: – kradzież obywatelskich pieniędzy z OFE, przesunięcie wieku emerytalnego, pozbawienie tanich leków i łatwego dostępu do leczenia, likwidacja miejsc pracy - jedyne z czym mogą w zamian się zetknąć, to w najgorszym wypadku strajk głodowy.
Bierność i niemoc.
Gdy od lat pięciu wzywam do stanowczych działań, to tu, na prawicy wyzywany jestem od krwawych prowokatorów, który znowu namawia by krew polską przelać. Durnie w swojej gnuśności i mini-dobrobycie, jaki im Tusk zaserwował, nie pojmują, że gdyby nie te wymienione przeze mnie powstania, to dzisiaj Polski by nie było. Wiem dobrze, że wielu sobie myśli na to – a może to i lepiej by było? Tacy prawicowi patrioci. Na zawsze, aż do śmierci otumanieni hasłem "Proletariusze wszystkich krajów łączcie się".
Jak trzeba będzie, gdy zapłonie iskra wściekłości, to ja, stary dziad, pójdę przeciwko pałkarzom. Niech połamią mi ręce i nogi. I znam jeszcze paru takich staruchów, jak ja, co też pójdą.
Niech sobie reszta grudniowych i solidarnościowych emerytów rozpamiętuje minione "sukcesy", chodzi po cmentarzach i robi sobie fotki przy grobach Inki i  Żołnierzy Wyklętych. Niech sobie rozpamiętują czasy, kiedy im się chciało. A teraz są już zużytymi wrakami.
 
Pamiętam dokładnie, jak w grudniowy poniedziałek 1970 roku robotnicza demonstracja dotarła przed gmach główny Politechniki Gdańskiej. I hasło – "Chodźcie z nami!" miało spodziewany i skuteczny oddźwięk. Stoczniowcy nadeszli krótką aleją prowadzącą do gmachu głównego.
Do tłumnie gromadzących się studentów zaczął przemawiać jeden z nich, widocznie jeden z przywódców. Starszy siwy stoczniowiec. Na przeciw wyszedł ówczesny rektor Staliński i oczywiście pierwszy sekretarz Komitetu Uczelnianego PZPR Przewłócki. Wyrwali stoczniowcowi mikrofon i rozpoczęli swoją klasyczną partyjną gadkę, obrażając demonstrantów. Wskazując na starszego przywódcę, wołał Staliński: - Studenci! Nie słuchajcie tych wichrzycieli! To podstępny prowokator – wskazał na starca w kufajce i hełmie – to wichrzyciel występujący przeciwko Polsce i władzy.
Po tych słowach dostojny rektor gdańskiej uczelni, otwartą ręką dostał w twarz od starego stoczniowca.
To wspomnienie oznacza tylko jedno: - my starsi, którzy czujemy się na siłach, musimy dawać młodszym przykład, jak należy się wściec i jak należy się przeciwstawiać.
Bo gdy nie będą wiedzieli jak, to psy rzucą ich na glebę, jak posła Wiplera, a szkolona policjantka będzie kopała po jajach.
 
Wściekłości często towarzyszy bezsilność. Ileż można pisać, na jakie demonstracje jeszcze pójść, aby zobaczyć choć promyk nadziei, że to daje jakiś efekt.
Obecna bardzo zła władza wyraźnie pokazuje, że typowymi działaniami nie odsunie się. Cóż więc robić?
Każde wybory to parodia i nie ufam żadnym już. Nawet gdy kogoś na fałszerstwie złapano za rękę, to skorumpowane i popierające władzę sądy bagatelizują łamanie wyborów.
Więc, jak nie wybory, to zmiecenie władzy siłą. Tylko kto to zrobi?
Nikogo nie widzę...
 
 
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 16221
Domyślny avatar

cichy

25.03.2015 08:03

W naszej najnowszej historii Polski to sobotni kwietniowy poranek miał być testem na wytrzymałość..jeśli nikt wtedy nie wdrapal się na pałacowy płot i nie wrzeszczal o skrytobojczym zamachu,nikt nie zażądał dymisji całego rządu,międzynarodowej komisji śledczej..ten następny numer z "głosami nie ważnymi"i "odmetami szaleństwa"..,świadczy o jednym.jak ten wspaniały film "piłkarski poker"..gdzie to dwaj główni bohaterowie kopią się po dupach i w spazmatycznej radości mówią szczerze ze "teraz to już mogą robić wszystkie numery świata"..zapewniam cię ze takich duetow jest kilka..gajowy kopie w dupe szoguna..Graś kopie w dupe tuska.. Palikot kopie Millera.. Etc..etc..etc.. JA POWTÓRZE COŚ...jak ten zajączek co do białej goraczki doprowadził niedźwiedzia pytaniami o to czy jest MARCHEWKA.. bez przezroczystych pleksiglasowych skrzynek ze skanerem i licznikiem nikt poza gajowym nie wygra JUŻ NIGDY żadnych wyborów... Pozdrawiam..
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 09:26

Dodane przez cichy w odpowiedzi na W naszej najnowszej historii

Ja bym tak nie oceniał pierwszej reakcji społecznej na Tragedię Smoleńską. Ludzie byli zdezorientowani i przerażeni. Sam taki byłem. Lecz to co później się działo, zajęcie pałacu, czy walka o krzyż, powinny wzbudzić wściekłość. Tymczasem była mała grupka walczących, potężny tłum biernych obserwatorów, oraz liczniejsza od obrońców grupa otumanionych przeciwników.
A później już tylko było gorzej.
Pozdrawiam
Czesław2

Czesław2

25.03.2015 08:14

Witam, jeśli chodzi o górników, to na kopalniach pracujący Ślązacy to już zdecydowana mniejszość, jak na całym Śląsku. Jeśli chodzi o naród, to niestety czarno to widzę. Wygląda na to, że ambicje większości zostały spełnione. Mają wodę w kranie, piwo na wieczór i mogą legalnie żerować na tych, których można złupić przy pomocy państwowego ( czyli swojego) aparatu przymusu. Jeśli ta MNIEJSZOŚĆ się nie ocknie i nie zrobi rewolucji, demokratycznymi wyborami nic nie zrobimy.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 09:29

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Witam, jeśli chodzi o

"Wygląda na to, że ambicje większości zostały spełnione. Mają wodę w kranie, piwo na wieczór i mogą legalnie żerować..."
To jest niestety przykra, ale bardzo trafna diagnoza.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

jaDOCENT

25.03.2015 08:38

"Gdzie ludzie roku 1970 i Solidarności 1980? Przecież bolków, borsuków i agentów była znikoma ilość." I to jest najdoskonalsza analiza Polaków. Jak na czele protestu mają agentów, to protest zaczyna być skuteczny. Tak np. było z "białym miasteczkiem". A była to przecież próba zamachu stanu na rząd koalicji PiS, Samoobrony i LPR.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 09:32

Dodane przez jaDOCENT w odpowiedzi na "Gdzie ludzie roku 1970 i

Witam
Czy każdy protest, każdy przewrót musi być prowadzony przez agentów? To ciekawa konstatacja i bardzo prawdopodobna.
Dochodzi jeszcze aspekt finansowy. Oligarcha Poroszenko przez długie tygodnie żywił Majdan.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

ruisdael

25.03.2015 09:05

A mnie zawsze śmieszą opinie "yntelektualistów", że na naród nie wolno powiedzieć złego słowa, bo jest on dumny i mądry jako całość. Tymczasem "król jest nagi". Węgrzy też niedawno przepędzili swoich przestępców, ale, jeśli po zamachu 2010 nic się nie stało... to już się nie stanie. (symptomatyczny jest rozbiór tak dużego kraju w Europie końcem XVIIIw- daje do myślenia jak to było możliwe).
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 09:34

Dodane przez ruisdael w odpowiedzi na A mnie zawsze śmieszą opinie

Witam
Cholera, wszyscy tacy pesymistyczni... Ja przecież też. Myślałem sobie, że ktoś coś powie, co może Polaków wściec.
Pozdrawiam
Andy51

Andy51

25.03.2015 09:18

Cześć 
Jest przysłowie , że lepiej być baranem na czele lwów, niż lwem na czele baranów. U nas lwów jest coraz mniej, same wałach i kapłony, ludzie bez jaj. III RP tak wyjałowiła patriotyzm z głów młodych, że lepiej tego nie zrobił żaden okupant.
Smutno pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 09:36

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć  Jest przysłowie , że

Cześć Andrzejku
Nawet z twojej strony nie ma pociechy?! ;((((
Czyli co? Czekać tylko na to, jak się na górze między sobą pogryzą.
Serdeczności
Andy51

Andy51

25.03.2015 09:49

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Cześć Andrzejku Nawet z

Cześć Janusz
To nie chodzi o pociechę, to jest stwierdzenie faktu, ale powtarzam jak Piłsudski rozpoczynał walkę o niepodległość Polski z Oleandrów w 1915 r. wyruszyło z nim 162 osoby. Nas jest znacznie więcej , czasami iskra wywoła wybuch i nikt ani ja ani Ty nie wiemy kiedy ta iskra wybuchnie.
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 10:18

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć Janusz To nie chodzi o

Myślisz, że iskra podpali? A jaka to musi być iskra, jeżeli i Tragedia Smoleńska i ewidentnie i bezdyskusyjnie sfałszowane wybory nic nie spowodowały?
Doprawdy nie wiem, co się jeszcze musi zdarzyć.
Poza tym, sam wiesz, że PiS unika ostrych reakcji.
Pozdrawiam
Optymista1930

Optymista1930

25.03.2015 09:41

W pełni się zgadzam z Panem! Wiele razy o tym pisałem, że demonstracje - bez fizycznego wywleczenia skurwysynów z ich gabinetów - nic nie pomogą. Potrzeba po prostu naprawdę zacząć wieszać, gonić ulicami i batożyć, wywalać z ich posesji, odbierać prawa na zawsze!...No, ale kto to zrobi, skoro nawet tu, bez przerwy brzmi chór 'uspokajaczy', wyzywający ludzi czynnych od prowokatorów...
Domyślny avatar

cichy

25.03.2015 10:11

Dodane przez Optymista1930 w odpowiedzi na W pełni się zgadzam z Panem!

Problem jest że tak się wyrażę..w literze i w duchu prawa..u nas w kodeksie karnym wykonawczym nie ma KARY GŁÓWNEJ..ani za gwałty na kobietach i dzieciach,ani za szpiegostwo i zdradę stanu, ani za grabierze i całą patologie która może się wydarzyć w czasie wojny..ot chociażby takie sytuacje jakie widzimy teraz na Ukrainie gdzie ludzie rzucają się sobie do gardeł za splesniały bochenek chleba we wcześniej spladrowanym sklepie spożywczym..
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 11:34

Dodane przez cichy w odpowiedzi na Problem jest że tak się

U nas nawet nie ma paragrafu na konfiskatę mienia bandziorom, gangsterom i malwersantom.
Ukraść 10 milionów, dwa lata odsiedzieć, a potem z całym szmalem spokojnie wyjechać na Karaiby.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 10:12

Dodane przez Optymista1930 w odpowiedzi na W pełni się zgadzam z Panem!

Słusznie!
Kiedy u nas ostatnio został wywieziony na taczce lokalny oszust?
Na Ukrainie nawet takich wyrzucali do śmietnika.
Jak pisałem, w poniedziałek w 1970 zomowcy nas pokonali. Nie przeszkodziło to nam spalić Komitetu Wojewódzkiego we wtorek i obserwować, jak ówczesne tłuste misie muszą się z dachu ewakuować helikopterem.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

wilniuk

25.03.2015 09:47

"pójdę przeciwko pałkarzom" - Ja też pójdę, choć jestem jeszcze starszym dziadem !!!
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 10:15

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na "pójdę przeciwko pałkarzom" -

Chyba będziemy musieli zorganizować taki "protest dziadów".
I wezwać światowe telewizje, jak władza na to reaguje.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Adam

25.03.2015 10:11

Gdzie jest nasza odwaga ? Spytaj korwina mike , ziemkiewicza - nie mamy sie bic mamy robic szmal a jak nas okradaj to sa niezlalezne sady.... . Niprzypadkowo UPR Byla tak forowana na pocztku transformacji.. oto kilka mysli narodowo korwwinowskiego bydla .. -Kosciuszko: nieudacznik zdrajca -powstanie lisyopadowe /styczniowe: glupota , zbrodnia ( polskich przywodcow) -warszawskie zbrodnia AK "podpinaja" sie pod sukces 1920 roku tylko "zapominaja " wspomniec ze dokonalo to pokolenie bedace pogrobowcami powstania styczniowego . Napisalem zapominajac w cudzyslowiu bo goscie ktorzy oplacaja ta chołotę doskonale wiedza, ze ktos kto nie pojdzie do powstania Warszawskiego to I nie bedzie chcial glosowac o odwolanie HGW ( po co moze sie nie udac ...) I nie wezmie udzialu w Bitwie Warszawskiej....
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 11:25

Dodane przez Adam w odpowiedzi na Gdzie jest nasza odwaga ?

Korwin jest kandydatem opozycji antysystemowej ! Jakiej Qu#wa antysystemowej???!!!!
Ja jestem antysystemowy - on na pewno nie. To właśnie systemowy mąciciel - idiota, a pewnie też zadaniowiec. Ma taki sam rozkaz Jak Owsiak - odciągać młodzież od prawdy i tradycji. Nie dopuścić by zmądrzała.
Taki antysystemowiec, jak i pozostali antysystemowi kandydaci.
Pozdrawiam
Jabe

Jabe

25.03.2015 15:21

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Korwin jest kandydatem

Każdy, kto nie popiera całym sercem PiS-u w jego bierności i nijakości, jest mącicielem i agentem. Nawet bycie z PiS-em nie wystarczy. Profesor Nowak na cal się wychylił z szeregu, posypały się na niego gromy. 24 maja będziecie sekciarze potrzebować tych pozostałych. Co wtedy?
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 17:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Każdy, kto nie popiera całym

Panie Jabe
Ja już 30 lat obcuję w tym kraju z Korwinem. I te 30 lat temu mnie zafascynował. Ale wyleczyłem się.
To dziwny i podejrzany człowiek. To on własnie doprowadził w Sejmie do obalenia pierwszego niezależnego rządu RP Jana Olszewskiego.
I to co najważniejsze u polityka - skuteczność działań = zero.
Proszę przemysleć.
Jabe

Jabe

25.03.2015 18:56

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Jabe Ja już 30 lat

Pan o JKM, ja o kandydaturze Dudy. Obalenie rządu Jana Olszewskiego rękami Korwina jest elementem mitologii PiS-u. Przyszedł Korwin i misternie przygotowywany plan lustracyjny zniweczył. Przyszedł Braun i przedwczesną okupacją sali w PKW rewolucję ugasił. Jak przychodzi czas, żeby coś zrobić, to akurat PiS-u w tym nie ma. Nie mówię, że powinien być, może inna filozofia, ale niechże się nie oskarża tych, co próbują coś robić. Kto nie jest z nami, ten jest przeciw nam. Powodzenia.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 20:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pan o JKM, ja o kandydaturze

Dobrze wyuczona agitka...
na każde niebezpieczne pytanie juz jest przygotowana odpowiedź. Tylko ja juz to dziesięć razy słyszałem. Te same słowa, te same akcenty i ta sama niezbita pewność siebie.
Brawo! Zwolniony od myślenia. Pięć. Siadać. Czerwone chusty przyjdą jutro.
Za pabiedu!
Jabe

Jabe

26.03.2015 11:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dobrze wyuczona agitka... na

Jak już wspomniałem, ktokolwiek mówi inaczej niż nakazuje oficjalna linia PiS-u, jest ruskim agentem nasłanym przez system, żeby agitować przeciw jedynie słusznemu patriotyzmowi. Wszyscy kandydaci, prócz pana Dudy, są albo jawnie systemowi, albo skrycie nasłani przez system, żeby panu Dudzie zaszkodzić. To jest sekciarstwo. Chcecie te wybory wygrać, nie szukajcie sobie wrogów dookoła. No chyba że wolicie być jak te nieszczęsne XIX-wieczne powstania: wiecznie słuszni, wiecznie przegrani. Polityczny masochizm.
Domyślny avatar

cassiodorus

25.03.2015 19:25

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Każdy, kto nie popiera całym

łgarstwo nr 1 ''Każdy, kto nie popiera całym sercem PiS-u w jego bierności i nijakości, jest mącicielem i agentem'' [pomijam tu wyrazistość Mikkego i 3 jego rumcajsów w PE, Barroso i Buzek mieli siedziec w więzieniu, mamy grubego Korwina przy żłobie i nic więcej] Popieramy PiS miedzy innymi dlatego, że jest polityczną zaporą przed takimi szaleńcami jak Korwin, Braun czy Putin, jeżeli taką zaporą być przestanie to zejdziemy do katakumb koscielnych. My nie chcemy już żadnych eksperymentów u nas w kraju, zabierajcie Mikkego, Brauna i innch darwinistów, tam gdzie są ku temu przychylne czynniki społeczne, może jest gdzies jeszcze jakiś dziki zachód, nie wiem, może Somalia, Afganistan? Przeczytać kilka razy i nie łgać wiecej łgarstwo nr 2 ''Profesor Nowak na cal się wychylił z szeregu, posypały się na niego gromy.'' Nie posypały się żadne gromy, profesor tak jak może krytykować, tak i sam również może [podlegać krytyce..To nie Mikke-Baal ''24 maja będziecie sekciarze potrzebować tych pozostałych. Co wtedy?'' Z diabłem się nie wchodzi w alianse dranie, ale zawsze możecie się nawrócić. Jest czas..
Jabe

Jabe

25.03.2015 15:11

Dodane przez Adam w odpowiedzi na Gdzie jest nasza odwaga ?

Pan jest kłamcą. UPR nie była forowana na początku transformacji. Rzezie polskich patriotów im się nie podbają. Taki pogląd na historię. To nie jest powód, żeby kogokolwiek nazywać bydłem. Raczej przeciwnie. Nie wiem, o co chodzi z tym podpinaniem się pod sukces 1920 roku, przypuszczam, że ma Pan im za złe zarówno gdy chwalą, jak i gdy ganią.
Domyślny avatar

cassiodorus

25.03.2015 18:58

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pan jest kłamcą. UPR nie była

''Rzezie polskich patriotów im się nie podbają.'' Tzn konkretnie których patriotów rzezie?? Tych z Baru??[pomijam ohydną sugestię jakby innym , tzn pismeńskim sekciarzom się podobaly] Bzdura. Sodomita Korwin pisze Uwaga cytat '' pierwszą poważną tragedią była Konfederacja Barska. Barzanie – ludzie o mentalności PiSmenów (i działający na terenach do dziś PiSowskich!!) - terroryzowali ludność, czym doprowadzili do tego, że wkraczające wojska JCM Katarzyny II Wielkiej witano jak wybawienie: zawsze-ć to Pomazanka Boża – i zaprowadzała Prawo i Porządek'' Kościuszkowcy może/?? Znowu bzdura Uwaga, cytuje Korwina ''Potem była Insurekcja Kościuszkowska. Pomyślana jako pomoc dla rewolucji francuskiej. Oczywiście: trzy rządy zaborcze wydały okrzyk oburzenia i czym prędzej zdławiły ognisko rewolucji – jak najsłuszniej zresztą'' Może Traugutt byl patriotą? Cytuję Korwina ''Terror powstańców był skierowany nie tylko przeciwko Rosjanom: przede wszystkim przeciwko Polakom, którzy jakoś nie chcieli słuchać tzw. „Rządu Narodowego”. Kto jednak mówił o tym głośno mógł spodziewać się wizyty „sztyletników Traugutta”, który był po prostu zbrodniarzem wojennym, terrorystą na pewno.'' ''To nie jest powód, żeby kogokolwiek nazywać bydłem. Raczej przeciwnie'' Zgadza się, ubliżać nikomu nie wolno,[tzn katolicy nie mogą, liberalowie sami decydują co im wolno] znaczy nie wolno nasadowac korwinistycznych fanatyków, wyzywających nwet profesorów ekonomii od suk... , którzy zaslugują na nkarę śmierci bo nie wyznają jedynie slusznych poglądów korwinowskich maniaków Wyzywac nie wolno, ale za antypolskie teksty karać trzeba i to najlepiej Berezą.. W wolnej Polsce to nie korwin0owcy będa wieszac ludzi na latarniach, to korwinowców nalezy pozamykac w zakladach zamkniętych, muszą tam siedzieć razem z komunistami.. Inaczej wolnej Polski nigdy nie bedzie
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 19:52

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''Rzezie polskich patriotów

Korwin nazywa siebie opozycją antysystemową. Ale aż w gacie moczył by się dorwać do systemowego koryta w Europarlamencie.
To faryzeusz najwyzszej kategorii.
I szkodnik kremlowski najwyzszego kalibru. Tu nawet widać ile on młodzieży zmarnował. Pięć lat po nim bedą chodzić otumanienie w poszukiwani korwińskiego raju.
Domyślny avatar

Dorota M

25.03.2015 10:11

Gdyby każdy z młodych ludzi był przeszkolony w wojsku, potrafił trzymać broń, nabrałby ducha walki i to pozostałoby w jego świadomości na zawsze. Poza tym trzeba pamiętać, że ponad dwa miliony młodych ludzi wyjechało z Polski. I trzeci czynnik powodujący bierność, to trend wychowania konsumpcyjnego młodego pokolenia i to wystarczyło do spacyfikowania społeczeństwa. Obawiam się, że wykonano to celowo, jako zadanie narzucone z zewnątrz, dla wytworzenia narodu niewolniczego i bezwolnego.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 11:30

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Gdyby każdy z młodych ludzi

Witam
Pewnie, że wykonano to celowo. Tak, jak poniżej napisałem, m.in. przy pomocy Owsiaka i Korwina Mikke. Choć szkody największe - sprzedaż, bo tak otwarcie trzeba to nazwać, tych dwóch milionów młodych do roboty w Angli, Niemczech, Francji i Norwegii przez Tuska i ferajnę. To był deal.
Nawet pobór zlikwidowano, by młodzi mogli łatwiej wyjechać.
Pozdrawiam
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

25.03.2015 11:12

Przestańmy własną pieścić się boleścią, Przestańmy ciągłym lamentem się poić! Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić ;-)
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 11:31

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Przestańmy własną pieścić się

Ostrzysz kosę codziennie?
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

25.03.2015 13:18

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ostrzysz kosę codziennie?

Katanę ;-)
Domyślny avatar

PIOTR Z GDAŃSKA

25.03.2015 12:15

Przecież władza ludowa i jedynie słuszny "prezydęt" ze wsi robią wszystko aby spacyfikować nieszczęsnych obywateli. Afery, aferki, przewały i przekręciki zamiatane pod dywan to nie tylko źródło kasy dla naszych umiłowanych przywódców, ale sposób na znieczulenie ludzi. Jest takie zjawisko w biologii - jeżeli bez przerwy oddziałujemy na organizm jakimś bodźcem to po pewnym czasie przestaje on na ten bodziec reagować. Jeżeli odpuściliśmy 10.04 to późniejsze prztyczki przestały nas boleć, teraz dostajemy z liścia i piąchy i też już nie boli. Próg "bulu" zrównał się z progiem "nadzieji". PS. Zgłaszam swój udział w proteście dziadów
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 13:34

Dodane przez PIOTR Z GDAŃSKA w odpowiedzi na Przecież władza ludowa i

Witaj
Ale my bardzo łatwo dajemy się pacyfikować. Ustawiono nasze ambicje na bardzo niskim poziomie.
A powiedzieć NIE! przeciwstawic się. Dawać znaki i przykład.
I najważniejsze - posłuchać w końcu kogoś mądrego.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

ronin

25.03.2015 11:47

Spokojnie Panie Szanowny Jazgdyni! Jest nas tysiace Silnych patriotow majacych w sercu Polske! Jeszcze czekamy na maj! Wiem ,ze boli,ale poczekajmy na Pana Dude! Pozdrawiam Panstwa!
Domyślny avatar

Józef Skrzyszowski

25.03.2015 12:31

Dodane przez ronin w odpowiedzi na Spokojnie Panie Szanowny

Ja już czekam 25 lat (w ciągu 25-u lat przegrane Niemcy stały się potęgą światową). Ja żyję w biedzie, moje dzieci żyją w biedzie i ich dzieci, jak tak dalej pójdzie, będą żyły w biedzie chyba że wyjadą na emigrację. Ile można czekać.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 13:32

Dodane przez ronin w odpowiedzi na Spokojnie Panie Szanowny

Witam
Przypomnę, że uciekło już 25 lat. II RP przez lat dwadzieścia pokonała ruskich, utworzyła państwo, zbudowała z niczego moją Gdynię i COP.
Do maja poczekać jeszcze można...
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 13:36

Dodane przez ronin w odpowiedzi na Spokojnie Panie Szanowny

@ronin
To jest bardzo optymistyczne stwierdzenie.
Gdybym tylko jeszcze wiedział, kto nas poprowadzi?
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Józef Skrzyszowski

25.03.2015 12:01

Wnioski należy wyciągać z historii. W latach solidarności nie było więcej niezadowolonych niż teraz. Znaleźli się jednak ludzie, którzy potrafili w imię poprawy Polski pociągnąć zwykłych ludzi do walki o swoje. Teraz takich ludzi nie ma. PIS jedyna opozycyjna partia mogąca zagrozić obecnie panującemu układowi działa jak by była partią w innym kraju. To samo związki zawodowe, ich głosu w ogóle nie słychać. Ma się wrażenie, że zajmują się oni tylko sobą. Weźmy dla przykładu protest rolników pod KPRM, tam posłowie PiS powinni sterczeć na okrągło, to samo p.Duda związkowiec, tam co weekend PiS i związki zawodowe powinny organizować demonstracje poparcia. To się nazywa SOLIDARNOŚĆ, a nie siedzenie w ławach sejmowych czy pisanie na blogach. Jedyna forma szerokiego dotarcia do społeczeństwa, nie mając dostępu do środków masowego przekazu jest wyprowadzenie ludzi na ulicę i tam przekazanie im poprzez wystąpienia, kolportaż prasy niezależnej itp. prawdy o obecnej sytuacji i jak ją zmienić.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 13:38

Dodane przez JAMS w odpowiedzi na Wnioski należy wyciągać z

Zgadzam się - dlaczego na protestach nie widać PiSu? Dlaczego nie widać Solidarności i jej przywódcy Dudy?
Czy oni też jakąś grę z narodem toczą?
Pozdrawiam
smieciu

smieciu

25.03.2015 13:47

Dodane przez JAMS w odpowiedzi na Wnioski należy wyciągać z

Zgadza się.
Dlaczego ktokolwiek w tym kraju ma stawiać fizyczny opór skoro NIKT się za nim nie wstawi. PiS się nie wstawi bo to nie będzie PiSowiec. Znowóż PiSowiec nie stawi fizycznego oporu bo to partia "prawa i porządku". Nie złamią żadnego paragrafu. Natychmiast odetną się od każdego wykroczenia. Nawet myślowego. Są bardziej poprawni politycznie niżby tego chciał sam System.
Nie zrobią zadymy nawet na Marszu Niepodległości.
Jeśli ktoś zrobiłby coś drastycznego to dosłownie od wszystkich dostałby łatkę oszołoma! Ale nie tylko. Agenta! Tu własnie na tych blogach zaraz pojawiłby się chór potępienia!
Weźmy choćby niewinną akcję Brauna w PKW. Jedyne co zyskał to kolejny "dowód" na bycie agentem. Czy oszołomem. A może zwykłym głupkiem.
Każdy by chciał by pojawił się ten ktoś kto niego zbierze te baty. Zostanie pobity (jak Braun czy inni). Niech tam walczą. Niech trafiają do więzień. Niech pokazują że istnieją jeszcze prawdziwi Polacy. Może po latach dyskusji nad słusznością ich postawy zasłużą sobie na to miano i będą mogli być dumni kiedy za wyżebrane skądś pieniądze będą opłacać recepty za swoje leki.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 16:09

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Zgadza się. Dlaczego

Tu trzeba mieć "chińską" percepcję - nie widzieć fragmentów i elementów, tylko całość. Każdy z nas może się indywidualnie wściec i będzie tak, jak napisałeś. Natomiast, gdy wścieknie się spora zbiorowość, to już będzie coś innego. Taka dlatego jest taktyka władzy i policji - zatomizować zgromadzenie, tłum i powyciągać tych naprawdę wściekłych. Na takich właśnie najbardziej polują.
Weźmy przykład z akcji pod i wewnątrz PKW. Z dużym napięciem obserwowałem do końca u siebie w Gdyni. Na co czekałem? Czy tłum osiągnie masę krytyczną. Zarówno Stankiewicz i Braun spełnili swoją rolę. Dali iskrę do działania. Lecz nie było dosyć "paliwa" - wściekłych ludzi, by odnieść sukces. Proszę uwierzyć, byłbym w stolicy to bym się przyłączył i rozrabiał. Lecz ilu tylko przyszło? Kilkaset? Maksymalnie tysiąc? Lecz nawet tyle by wystarczyło, gdyby byli zdeterminowani.
Ktoś w komentarzu napisał, że Piłsudski jak wyruszył walczyć miał ze sobą tylko 167 ludzi. Ale jakich! Zdecydowanych na wszystko.
A PiS się może przewieźć. Jeżeli trafi się w końcu dobry, charyzmatyczny i silny przywódca, to może rónież PiS zmieść ze sceny.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Dorota M

25.03.2015 13:50

Jest kilka słów, którymi w nas rzucają rządzący i ich sługusy z mediów: "podpalacze Polski, chcecie wojny z Rosją? Bo Unia nam nie da" i wiele innych, które działają hamująco na część biednego i zastraszonego społeczeństwa. To ci co nie chodzą głosować, bo nie mają żadnej nadziei na poprawę ich losu. Mam nadzieję, że chociaż pewną część tych ludzi przekonał pan Andrzej Duda, że może być inaczej i to własnie zobaczymy 10 maja. Jeszcze takie pytanie, czy Ruch Kontroli Wyborów poradzi sobie z tymi doświadczonymi w boju fałszerzami, operującymi ruskimi sposobami, czyli najbardziej sprawdzonymi na świecie.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 16:17

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Jest kilka słów, którymi w

Witaj
Taka jest właśnie taktyka Komorowskiego, który oświadczył: - Czego chcecie - racjonalności, czy radykalności? To bardzo wredny przekaz, stygmatyzujący wszystkich, którzy chcą zmian, a wiadomo, że można to zrobić tylko radykalnie. I już, jak za komuny jesteśmy warchołami, chuliganami, radykałami i w odmętach szaleństwa. A Komorowski to spokój i rozwaga.
Lecz od nas zależy, czy walkę podejmiemy. PO i Komorowski dążą do zwarcia. Prowokują. Właśnie Komorowski przed chwilą zdecydowanie powiedział, że likwidacja WSI to hańba i szaleństwo.
Walkę należy podjąć, ale atakować z naszych pozycji.
Pozdrawiam
Andy51

Andy51

25.03.2015 13:56

Zaatakowano Cię nazywając g(Dyniarzem) nijaki Andrzej Śniady z naszych blogów z miasta Wrocławia.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.03.2015 18:44

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Zaatakowano Cię nazywając

To ten co kiedyś wzywał blogerów do ujawnienia się :)  naszeblogi.pl
jazgdyni

jazgdyni

26.03.2015 06:16

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na To ten co kiedyś wzywał

Jest autorem jeszcze lepszego kawałka:
naszeblogi.pl
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

25.03.2015 15:44

"Każde wybory to parodia i nie ufam żadnym już. Nawet gdy kogoś na fałszerstwie złapano za rękę, to skorumpowane i popierające władzę sądy bagatelizują łamanie wyborów.
Więc, jak nie wybory, to zmiecenie władzy siłą. Tylko kto to zrobi?
Nikogo nie widzę..."
------------------------
Ja również Panie Januszu. I czasem odnoszę wrażenie, że Polaków wykastrowano.
Ale jak pamiętam w roku 1968 też się tak wydawało, a jak zdjęto z afisza Dziady młodzi migiem się skrzyknęli, choć komórek nie było.
Serdecznie Pana pozdrawiam.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 16:21

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "Każde wybory to parodia i

Witam Panie Krzysztofie.
też na coś takiego liczę. W końcu zrobią o jeden błąd za dużo. Już, bodajże w Legionowie było blisko. Widać, że ludzie zrobili się czuli. To już jest dobrze.
Trzeba odrzucić pokorę i szkolone poddaństwo.
Pozdrawiam
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

25.03.2015 17:29

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Panie Krzysztofie. też

"Trzeba odrzucić pokorę i szkolone poddaństwo..."
----------------
Nie będzie łatwo, bo szkolono Polaków całymi latami. Ale coś wisi w powietrzu.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
PS. Widzę, że Pan też nie ma lekko na Naszych Blogach.
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 17:47

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "Trzeba odrzucić pokorę i

Gość jest chyba pijany, albo pod wpływem czegoś innego.
Biedny człowiek - doktor inżynier...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.03.2015 18:32

Proszę Państwa
Jest co jeść ? JEST !
Jest co wypić? JEST ! Co czasem widać i na NB ;)
Czy w pierdlu żule mają źle? NIE ! ... więc jak którego od polityki oderwą granatem, to i w pierdlu może głosować, a byli i tacy, co nawet z pierdla rządzili ! Żule w pierdlu mają nawet intymne widzenia z "żonami", więc czym chcecie wystraszyć żuli którzy rządzą ? A może srogimi sądami w których tyż często i gęsto żule ?
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 20:07

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Proszę Państwa Jest co jeść ?

Witaj Ulo!
Jak widzisz, tu się toczy dyskusja. Mądra dyskusja i na temat. Jesteśmy już dosyć wściekli.
Teraz tylko tą wściekłość trzeba szerzyć.
A pan Komorowski straszy sądem za słowa o Wołominie.
A banki w 2014 wyprowadziły z Polski 16 miliardów USD czystego zysku.
Jak tu qu#wa ma być źle??? No i co? STABILNOŚĆ, CZY RADYKALNOŚĆ???
Usciski
Domyślny avatar

samarytanin1

25.03.2015 22:00

"Nikt nie dał im po pysku, nie przegonił. Patrzyłem na to ze zgrozą." I do tego ograniczyła się pańska działalność? A gdzie zdobyczne kałachy i "ten z Gdyni" na czele?
jazgdyni

jazgdyni

25.03.2015 22:44

Dodane przez samarytanin1 w odpowiedzi na "Nikt nie dał im po pysku,

Masz kałacha i naboje?
To umówmy się i chodźmy na spacer.
Domyślny avatar

samarytanin1

25.03.2015 23:07

Ani kałacha ani magazynku. Natomiast Twoje teksty mogą naprowadzić niektórych na bardzo radykalne ścieżki skutkujące niewyobrażalnymi tragediami. Zastanów się może nad tym. Ty będziesz jedynie "patrzył ze zgrozą".Na spacer weź psa. Taki refleksyjny spacer. Pozdrawiam!
jazgdyni

jazgdyni

26.03.2015 06:13

Dodane przez samarytanin1 w odpowiedzi na Ani kałacha ani magazynku.

Zastanawiam się, czy kierujesz się dobrą wolą?
Bo wtedy nasuwa się pytanie, czy to jest rada, czy ostrzeżenie?
A to, że jestem radykałem dążącym do zmian, to chyba już każdy pojął.
Psa nie mam. I wolę być uczestnikiem niż obserwatorem.
To ty masz rolę obserwatora obserwatora.
minimax

minimax

28.03.2015 22:27

Witam Nie lubię się powtarzać, ale jak widać trzeba. Pokolenia PROTESTUJĄCYCH Polaków to wychowankowie duchowych przewodników Narodu kształtowanych przez ducha Prymasów HLONDA i WYSZYŃSKIEGO. Ich miejsce zajęło pokolenie jpii, kształtowane przez naśladowców różnych glempów, paetzów, życińskich, gocłowskich, pieronków czy kowalczyków, o wesołowskich et consortes ze wstydu za nich nie wspominając. Walka z komuną ZAWSZE groziła śmiercią, a śmierć zwyciężył TYLKO CHRYSTUS. Gdzie szukać sił by przezwyciężyć strach przed śmiercią jak nie u Jego NASTĘPCÓW??? Tragedia polega na tym, że ci są, oględnie mówiąc, niegodni, a mówiąc wprost - sqrwieni. Owieczki są tam, gdzie je zawiedli pasterze, i jeśli są to manowce - to kogóż winić? Owce, które poszły za pasterzami z COMECE??? Czy może jednak sprzedawczyków spod tego znaku ekumenojewrosojuza...
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,960,307
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności