Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

JKM kontra Macierewicz i dr Szuladziński - o dziennikarskiej szmacie

elig, 23.05.2012
Kupiłam dziś /23.05/ "Najwyższy Czas" /nr 22/2012/ i z ze zdumieniem przeczytałam w nim felieton Janusza Korwin-Mikkego "Coraz więcej pomyleńców"  Zdziwienie moje wzięło się stąd, że choć od dawna wiedziałam, że z JKM jest taki polityk, jak z koziego tyłka trąba, to jednak zawsze uważałam go za dobrego publicystę, którego prowokacyjne teksty wzbogacają debatę publiczną.  Tymczasem dziś wydaje mi się, że nawet ostatnia dziennikarska szmata z TVN nie podpisałaby się pod tym tekstem JKM.  Nie byłaby aż taka głupia.
  Wcześniejsza wersja tego artykułu została opublikowana w Nowym Ekranie  /TUTAJ/ pod tytułem "RAPORT SPECJALNY” Komisji Macierewicza – fałszywy!".  Wzbudziła spore zainteresowanie - 6429 odsłon i 213 komentarzy /w większości krytycznych/.  Według JKM ci, co nie wierzą, że samolot rozbił się pod Smoleńskiem "tak jakoś zwyczajnie" to "pomyleńcy".  Jego zdaniem:
  "Antoni Macierewicz stwierdził,ze cały czas podawał fałszywe przyczyny katastrofy.  A ty, Wierna Trzódko Pomyleńców, masz teraz uwierzyć w nowe, lepsze przyczyny!  Gdyż (...) ktoś podłożył 3-5 kg dynamitu, co rozerwało skrzydło i kadłub.  Co udowodnił australijski ekspert dr inż. Grzegorz Szuladziński. (...)  Wiemy co prawda, że to bzdura.  W Wojskowym Instytucie Chemii i Radiometrii, w Polsce "przebadano bardzo wiele elementów samolotu.  Wykluczono obecność gazów bojowych, środków radioaktywnych, materiałów wybuchowych".  Te bzdury mozna obalać, lecz ja tego czynić nie będę.  Zamiast dyskutować, proszę spojrzeć w oczy Antoniego Macierewicza.  To są oczy paranoika.  Mamy do czynienia z jawnym przypadkiem paranoi - ściślej: urojeń paranoidalnych - a paranoja ma to do siebie, że jest zaraźliwa.  W tej chwili jest nią zarażone całe PiS i ze ćwierć Polaków.".
  No cóż, wypadałoby teraz napisać: "Proszę spojrzeć w oczy Janusza Korwin-Mikkego.  To są oczy schizofrenika.  Mamy do czynienia z jawnym przypadkiem schizofrenii - ściślej schizofrenii bezobjawowej, tak gorliwie badanej przez sowieckich psychiatrów...".  To jest tak samo dobry argument.  Poza tym, jeśli nawet doszło do tych wybuchów, nie zmienia to faktu zaniedbania obowiązków przez rząd III RP, BOR i MON.  Osobiście byłam świadkiem zarówno prezentacji "Białej Księgi" przez Macierewicza, jak i jego wystąpienia za spotkaniu z prof.  Biniendą i nigdy nie wspominał on o żadnych eksplozjach.  Felieton JKM nasuwa podejrzenie, że autor dostał od kogoś polecenie zmieszania Macierewicza z błotem i wywiązał się z niego najlepiej jak umiał.
  Jedyną sensowną rzeczą w tej publikacji jest wzmianka o raporcie Wojskowego Instytutu Chemii i Radiometrii.  Byłoby dobrze, by niezależni eksperci przyjrzeli mu się i skonfrontowali z wynikami badan innych naukowców. 
  Również dzisiaj /23.05/ w "Gazecie Polskiej" /nr 21/2012/ można przeczytać obszerny wywiad z dr Grzegorzem Szuladzińskim p.t. "To była eksplozja - nie ma innej możliwości".  Naukowiec logicznie uzasadnia, dlaczego doszedł do takiego wniosku.  Kontrast pomiędzy jego rzeczowymi wypowiedziami a głupawym bełkotem JKM jest ogromny /omówienie wywiadu Szuladzińskiego - /TUTAJ/.  Niezależnie od tego, czy hipoteza Szuladzińskiego się potwierdzi, Janusz Korwin-Mikke w moich oczach skończył się jako dziennikarz.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 47133
Domyślny avatar

Gość

23.05.2012 18:32

Bos gupi! Nie wystarczylo ci ze Mikke byl zaproszony z milerem na protest solidarnosci w ktorej Duda gra role szefa/a naprawde zainstalowany przez tuska? Mikke jest to stary agencior-jak po jego wypowiedziach sie nie zorjetowales-ze jest za a nawet przeciw-to kiepsko!
Domyślny avatar

antek.

23.05.2012 18:41

Ten (ponoć wybitny)brydżysta jest specjalistą od blefu,tak trzeba patrzeć na jego publicystykę na zamówienie pisaną.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

23.05.2012 18:41

Bardzo wiele niejasnych zachowań JKM włącznie z pierwszym, najważniejszym - przedwczesnym wytryskiem lustracyjnym otwierającym drogę do zamachu 4 czerwca 1992 roku i praktycznie kończącym dekomunizację.
To jest figurant rosyjskiej agentury wpływu, uruchamiany w sytuacjach krytycznych. Mam nadzieję, że kiedyś zapłaci za to.
elig

elig

23.05.2012 18:54

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Dzięki za włączenie czerwonego światła.

Zaczynam wierzyć w to, ze on rzeczywiście jest agentem.  Takiego felietonu nie można napisać tylko ze zwykłej głupoty.
Domyślny avatar

wawa

23.05.2012 18:46

mam nieodparte wrazenie, ze to sowiecka agentura, bo ze jest rusofilem to kazdy widzi, a u niego przybiera to rozmiary patologiczne co widac na przykladzie Smolenska....dziennikmarz? to zwykly prostak
elig

elig

23.05.2012 18:52

Dodane przez wawa w odpowiedzi na obserwuje JKM od 20 lat...

Tak jest, po tym tekście trudno w to wątpić.
Domyślny avatar

Misiek

23.05.2012 18:49

Istnieje podejrzenie że to nieżle ustosunkowany polityk rozbijający prawicę od 89 r,jak można było tyle razy startować wiedząc że masie szansę na 0,2 %poparcia i jest sie najmądrzejszym na swiecie co uniemożliwia polityczne dogadanie się z ew.durną koalicją
elig

elig

23.05.2012 18:57

Dodane przez Misiek w odpowiedzi na CIEkawe czy wystartuje w kolejnych wyborach

Napisałam przecież, że z niego taki polityk, jak z koziej...  W notce chodziło o jego postawę jako dziennikarza.
Domyślny avatar

Czytelnik - Marta

23.05.2012 18:56

Od dziś "Najwyższy Czas" stał się dla mnie szmatławcem, którego nigdy wiecej do ręki nie wezmę. Felieton Janusza Korwin-Mikkego skalał do reszty to czasopismo swym tekstem i wg. mnie JKM sam siebie DOBIŁ tym tekstem i zasłużył na miano "MATOŁA". Kompletny brak logiki oraz wyrażna wrogość do tak zacnych naukowców jak prof.Binienda i Szuladziński, oraz nasz wielki patriota niezłomny w dochodzeniu do prawdy ws. tragedii smoleńskiej Pan Antoni Macierewicz wraz z całym Zespołem . Wstyd i hańba dla "Najwyższego Czasu" na czele z JKM.
elig

elig

23.05.2012 19:06

Dodane przez Czytelnik - Marta w odpowiedzi na JKM - kontra...

Rzeczywiście - wstyd i hańba.
Domyślny avatar

Angela M

23.05.2012 18:56

Ile tego jeszcze ?! JKM juz dawno utracil wiarygodnosc i jako dziennikarz i jako czlowiek. On caly czas wykonuje zadania . To taki zadaniowy czlowieczek wiecznie na czyichs uslugach.
elig

elig

23.05.2012 19:09

Dodane przez Angela M w odpowiedzi na JKM , Duda I inni

Faktycznie facet opublikował to samo dwukrotnie, zmieniając nieco tekst.  Nie ma wiec mowy o jakimś "wypadku przy pracy".  Dostał polecenie i wykonał.
Domyślny avatar

Misiek

23.05.2012 19:01

od lat nadobecność Korwina w mediach świadczy o tym, że jest dla układu i pilnującej bezpieki kimś niezbędnym. Przez całe lata zagospodarowywał dużą część polskiego elektoratu prawicowo-liberalnego, ludzi młodych, był kanapowym politykiem, opowiadającym nonsensy, lubianym i zapraszanym cały czas do telewizji. Wielu młodych widziało w nim piewcę i gwaranta kraju mądrego i liberalnego. Nigdy nie mówił źle o Moskwie, a to istotny element gry. Niestety, ale nie można być przez całe lata akceptowanym i obecnym w polskich mediach, jesli sie nie sluzy interesom post-komuny. Sytuacja ze Smoleńskiem jest tak poważna, że Korwina musieli przycisnąc, aż napisał szmatławy dziennikarsko materiał.
elig

elig

23.05.2012 22:15

Dodane przez Misiek w odpowiedzi na Nadobecność Korwina świadczy

To, ze w jego piśmie zawsze było coś na korzyść Rosji, to prawda.  Zastanawiałam się tylko, czy to za sprawą JKM, czy kogoś, kto zręcznie go podpuszcza.  Facetem, co uważa, ze zjadł wszystkie rozumy jest łatwo manipulować.  Ten tekst to jednak chyba własna inicjatywa JKM.
Domyślny avatar

Gość

23.05.2012 20:26

momentach wywija jakąś woltę z kłótnią na prawicy. Wygląda na to że Korwin Mikke jest spuszczonym z uwięzi moskiewskim agentem. Chyba jednak muszą mieć na niego jakieś kompromitujące kwity i w odpowiednim czasie dostaje prikaz.
elig

elig

23.05.2012 22:16

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Rzeczywiście w kluczowych

Na to rzeczywiście wygląda.
Domyślny avatar

Logan3331

23.05.2012 20:46

Jak czytam komenty pod tą notką, to mam przed oczami zaplutych schetynowców, siedzacych przed kompami i czychających na takie okazje xD Moze i JKM sie myli z tą opinią, że żadnego zamachu nie było, ale moze i ma racje. Jest tu taki "zapluty schetynowiec" który merytorycznie udowodni , ze JKM kłamie w 100%, czy że sie myli, mija z prawda, czy jak to tam nazwiecie ? Ja osobiście od pierwszych dni po katastrofie twierdze, ze to byl zamach, ale dowodu nie mam zadnego, tylko domysly. Wy macie taki dowod ? Przypominam, ze dowodem nazywamu fakt, ktorego nie mozna podważyć. Szanowna Elig zdaje sie nie lubi zbytniu JKM, bo on najchętniej widziałby ją przy szorowaniu garów i robieniu obiadu, a nie pisząca glupoty po różnych portalach internetowych xD Ale żeby od razu takie kalumnie pisac na swojego ... ps Zalożyłem, ze szanowna Elig ma poglady prawicowe a nie "pisowskie", dlatego te "kalumnie na swojego". xD
elig

elig

23.05.2012 22:26

Dodane przez Logan3331 w odpowiedzi na Hahahaha ...

Tu nie tyle chodzi o to, czy zamach miał miejsce /choć coraz więcej na to wskazuje/, ile o sposób argumentacji.  Ludzie mający inne zdanie niż JKM to "pomyleńcy".  JKM nie będzie dyskutował, bo Macierewicz to paranoik, PiS jest zarażony paranoją i t.p.  To, że możliwe jest, iż był wybuch, świadczy wg JKM o tym, że rząd , BOR i MON nie są odpowiedzialne za przygotowanie wizyty prezydenta w Smoleńsku.  To są nie trzymające się kupy nonsensy.  Co więcej, ta gadanina o oczach Macierewicza jest żywcem ściągnięta z Michnika.  Dno i dwa metry mułu.
Domyślny avatar

stanczykblazen

24.05.2012 08:09

Dodane przez Logan3331 w odpowiedzi na Hahahaha ...

Nie dopatrywałabym się zamachu , gdybym nie widziała jak niszczono te resztki wraku, jak walono weń łomem , jak piłowano przewody, jak wybijano szyby , jak szybko przywieziono ziemię i zasypano teren , jak wrak niszczał na mrozie , deszczu i wietrze , jak go wymyto , czy też odmalowano i wstawiono szyby , jak komisje mataczyły , jak nasz rząd asekurował Rosjan , a Rosjanie asekurowali nasz rząd. Jeśli nie są to dowody , to mocne poszlaki na chęć ukrycia dowodów.
Domyślny avatar

kol

23.05.2012 21:16

Korwin ma rację. PiS bredzą aż oczy bolą. Jarosław Kaczyński - cytaty ''Stworzenie wspólnej armii przez Unię Europejską dałoby Brukseli status supermocarstwa porównywalnego z Waszyngtonem '' '' Chcę, by Europa była supermocarstwem - powiedział polityk. - Jestem eurorealistą i popieram silną Europę, zwłaszcza w aspekcie polityczno-militarnym '' ''Zwracamy się do elektoratu konserwatywnego. W tym elektoracie jest wiele niepokojów, bywa nawet wyraźny sprzeciw. Właśnie tych ludzi chcemy przekonać'' ''Konserwatysta musi być aktywny i wiedzieć, że Unia to szansa i zadanie i, że nie opłaca się być na zewnątrz, choć trzeba niejedną bitwę tam stoczyć'' ''Silna Polska w Europie”. Zaczniemy ją niedługo po Świętach. To będzie kampania na miarę naszych możliwości, które nie są takie jak możliwości rządu, czy jak możliwości SLD, ale to będzie kampania energiczna i skierowana przede wszystkim do tych grup, które mogą być przekonane przez nas. Do grup elektoratu prawicowego, który się jeszcze waha. Mamy nadzieję, że uda nam się dużą grupę przekonać''
elig

elig

23.05.2012 22:28

Dodane przez kol w odpowiedzi na PiS eurosceptyczną partią ? Buaha

Co to ma wspólnego z JKM, Macierewiczem, Szuladzińskim i Smoleńskiem?
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

23.05.2012 23:35

Dodane przez kol w odpowiedzi na PiS eurosceptyczną partią ? Buaha

choć biorąc pod uwagę manipulacje, jako stały element jedynie słusznej narracji, bardzo prawdopodone jest, że zostały jakoś tam mniej lub bardziej zniekształcone, jeśli pochodzą z jedynie słusznych mediów. Przyjmijmy jednak, że to parwdziwe wypowiedzi JK, w których wyrażał swoje poglądy, a nie na przykład cytował wypowiedzi kogoś z kim polemizował bądź kogo wypowiedzi komentował. 
Jako człowiek z pewnością inteligentny, o czym świadczy to, że w mgnieniu oka rozpoznaje mysli kwalifikujące się do "Buaha", nie będzie Pan miał trudności z wyjaśnieniem ciemnemu moherowi, co takiego złego jest w przytoczonych cytatach.
Domyślny avatar

Gość

23.05.2012 21:42

to już kolejna dekonspiracja. Proszę sobie poczytać też jego pomagiera na www.konserwatyzm.pl konspirującego się nieudolnie pod polskiego prawicowca.
elig

elig

23.05.2012 22:30

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Jaczejka Kryptokomuszych Moskalików

Czy chodzi o Wielomskiego?
Domyślny avatar

marekagryppa

23.05.2012 21:45

Z niego już tylko mucha została a i ta sr.... gdzie popadnie
elig

elig

23.05.2012 22:32

Dodane przez marekagryppa w odpowiedzi na JKM

Tak, dawniej pisał lepiej.
Domyślny avatar

Gośćola

23.05.2012 21:46

Okaz urody , inteligencji i zdrowia psychicznego. Prymus ze tak powiem . Ale ciut mi przypomina . Pana Niesiolowskiego. Nie wiem , bo nie jestem psych. (iatra czy psychologiem). Ale czytac umie.
elig

elig

23.05.2012 22:33

Dodane przez Gośćola w odpowiedzi na JKM to :

Nie, Niesiołowski to furiat, a JKM - megaloman, ale spokojny.
Domyślny avatar

Gośćola

23.05.2012 22:49

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Gość ola

Ze to odpowiedz fachowca.
Domyślny avatar

Jermar

23.05.2012 21:53

Warto przeczytać to, co napisał JKM na temat katastrofy smoleńskiej. To jest zupełna mizeria, brak wiedzy, powierzchowność. Odnoszę wrażenie, że on tym tematem wogóle się nie interesował, także w wypowiedziach na spotkaniach np. wyborczych. On nawet nie wie jaki to był typ samolotu, nie czytał stenogramów, nie wymieni ani jednego nazwiska pilotów, którzy zginęli. Jego teksty na tematy gospodarcze podobnie są puste, demagogiczne i szablonowe. To jest typ niereformowalny. Poza elokwencją cała reszta Korwina to miernota. Macierewicz przerasta go we wszystkim o lata świetlne.
elig

elig

23.05.2012 22:34

Dodane przez Jermar w odpowiedzi na Zapóźnienie JKM

Też tak sądzę.
Domyślny avatar

Dana

23.05.2012 22:13

w Polsce" naukowcy zbiorą się na odwagę i wydadzą oświadczenie, że pierwsze wyniki były fałszywe, złożone pod presją, a prawdziwe pokazują obecność materiałów wybuchowych? Co ten matoł wtedy powie? My, bo nas obrażał, powinniśmy mu wtedy napluć w twarz.
elig

elig

23.05.2012 22:36

Dodane przez Dana w odpowiedzi na Co, jeśli za chwilę w Wojskowym Instytucie Chemii i Radiometrii

Niewątpliwie potrzebne są nowe obiektywne badania.  Nie można z góry przesądzać ich wyniku.
Domyślny avatar

niepodległościowiec

23.05.2012 23:08

JKM to rusofil. Już dwadzieścia lat temu mówił, że naszym celem w polityce zagranicznej jest Rosja. O Gruzji wypowiadał się w kontekście prorosyjskim, uznając, że to Gruzini zagarnęli rosyjskie czołgi uzyskując niepodległość od Rosji, więc można się domyśleć, że niepodległość im się już nie należy i powinni siedzieć cicho. Dla mnie JKM jest skończony
Domyślny avatar

Jola

23.05.2012 23:43

Zwolennicy teorii "pancernej brzozy" blokuja wszelka dyskusje, mowiac: nie jestem inzynierem ani mechanikiem, nie bede komentowac wynikow badan prof. Biniendy albo dr. Szuladzinskiego. To ja sie pytam: jak wejdziesz do kuchni, gdzie kucharz nieudacznik, ktory gotowal zupe w tzw. szybkowarze (czyli pod cisnieniem) i ktoremu z powodu wadliwego zaworu bezpieczenstwa ta zupa "wybuchla" na sciany i sufit, powie ci, ze zupa mu po prostu wykipiala, to ty powiesz - OK, nie jestem fizykiem z wyksztalcenia, pewnie wykipiala na sciany i sufit? Inna rzecza jest obliczenie czegos i naukowe udowodnienie, a czym innym rozsadna analiza przy zastosowaniu zdrowego rozsadku. Samolot po upadku z ok. 30 metrow nie mial prawa sie rozsypac "w drobny mak", JKM sie po prostu ostatecznie skompromitowal. Pozostaje do ustalenia, jaka z tego bedzie mial za korzysc.
Domyślny avatar

ZbytyGniewu

24.05.2012 09:48

Dodane przez Jola w odpowiedzi na Myslenie nie boli

Jolu, na Boga - nie ściemiaj! Piszesz "samolot upadł" podczas gdy w istocie samolot grzmotnął w ziemię mając potworną prędkość poziomą ok. 300 km/godz, a do tego pionową prędkość swobodnego spadku rosnącą liniowo z każdą upływającą sekundą. Wagarowałaś na lekcjach fizyki?
Domyślny avatar

Jola

24.05.2012 21:39

Dodane przez ZbytyGniewu w odpowiedzi na Samolot był raczej jak taran a nie spadający kamień

Nie tylko nie wagarawalam na fizyce, ale mam w dodatku wyksztalcenie techniczne. Nie napisalam, ze samolot upadl, tylko, ze po upadku z takiej wysokosci nie mogl sie rozpasc na tysiace czesci, moglby najwyzej rozpasc sie na ziemi na kilka czesci na o wiele mniejszej powierzchni niz to mialo miejsce. Jak sam slusznie twierdzisz, dzialala sila pozioma (predkosc samolotu) i pionowa (sila grawitacji). Skad wiec wziely sie (jesli wykluczymy wybuch) sily rozrywajace konstrukcje samolotu? Wiec sam nie sciemniaj i nie obrazaj ludzi.
Domyślny avatar

Andrzej W.

24.05.2012 01:09

No i co? Jest JKM sawieckim agentem, czy nie jest?
Domyślny avatar

Pitek Antropus

24.05.2012 03:01

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Pani Elig

A teraz jeszcze wygląda to tak, jakby mu mocodawcy podogonie terpentyną wysmarowali.
Domyślny avatar

kangur

24.05.2012 05:01

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Pani Elig

...który został założony przez bywsze służby... I nic więcej w tym temacie nie trzeba dodawać...
Domyślny avatar

Pitek Antropus

24.05.2012 03:10

... od wykrywania wybuchów z Wojskowego Instytutu Chemii i Radiometrii w Warszawie…. nie mają akredytacji na przeprowadzanie badań na występowanie materiałów wybuchowych" ndb2010.files.wordpress.com ivrp.pl
Domyślny avatar

AŁTORYDET

24.05.2012 06:52

Korwin-Mikke jest wariatuńciem i ignorantem. Bloger "e2rdo" podnosił tą kwestię wielokrotnie, zamieszczając wyniki "badania" na obecność materiałów wybuchowych przeprowadzonych przez WIChiR. Skwituję jednym zdaniem: fragmentaryczne, nieprofesjonalne, niewiarygodne. JKM nie jest kimś, kogo opinię należy traktować serio. To pajac.
Domyślny avatar

Zofia

24.05.2012 08:07

Byłam rok temu na spotkaniu z panem Korwinem i mogę powiedzieć, że za wyjątkiem elegancji z początku ubiegłego wieku , ten pan nie ma co do przekazania ludziom. On po prostu nie nie lubi ludzi i nimi gardzi. To jest mój bez emocjonalny osąd wyniesiony z tego spotkania.
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 08:08

wyżej niż drugiego, sam nie będąc znawcą. Ponadto, Wojskowy.., no właśnie Wojskowy, a w wojsku są rozkazy i choć sa tam też na pewno znakomici naukowcy to wpływ na nich jest większy z tego powodu. Natomiast inaczej diagnozuję JKM (pewności nie mam bo i skąd) ale na razie dywagacje o jego agenturalności uważam za bajki by mocniej nie powiedzieć - 1 autor ustawy lustracyjnej! Niepokorny do bólu i niepoprawny politycznie od początku. Inaczej to diagnozuję, wierzy w swoją logikę (nie można mu jej odmówić i wielu przewyższa) ale (sam jako w dużej mierze jako z logiką za pan brat) zauważyłem, że on nie docenia, ze samo logiczne rozumowanie nie gwarantuje poprawności jego konkluzji. Wystarczy oprzec je o złe przesłanki. I tu wraz z jego epatowaniem ekstrawagancją i indywidualizmem diagnozuję przyczynę takiech lapsusów u JKM.
Domyślny avatar

RYSK

24.05.2012 09:03

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na Napisał głupio, chocby dlatego, że nie może cenić opinii 1

jkm to zwykly dupek ubecki pierwowzor polichama, ta sama mentalnosc i buta narcyza,nadmuchiwanego przez pyche i masochizm pseudointelektualny. Klasyczny przyklad pozytecznego idioty,szkodnik jakich malo. Na szczescie poznano sie na jego mialkosci. Dla niego kasa jest bogiem , kto placi moze nan liczyc, w zawaloowanej formie,a zawsze.
elig

elig

24.05.2012 09:41

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na Napisał głupio, chocby dlatego, że nie może cenić opinii 1

Ja też nie wierzyłam w agenturalność JKM, najwyżej sądziłam, że jest przez kogoś zręcznie "podpuszczany".  Z tym felietonem jest jednak inaczej.  Jego poprzednie wyskoki były indywidualne.  Tu jednak zaśpiewał on w chórze zwalczających Macierewicza, Biniendę i Szuladzińskiego.  Dlatego podejrzewam, że dostał taki prikaz - więc jest agentem.
Domyślny avatar

Gosia

24.05.2012 08:12

durnot do końca. Zajmuje jakieś dziwne miejsce w tej polskiej "polityce".
Domyślny avatar

RYSK

24.05.2012 08:43

wystarczy spojrzec w jego oczy--to normalne patrzalki lgarza i manipulanta na uslugach onych; vide wrzutka w 92 r ,w sejmie, w sprawie lustracji, nie uzgadniana z nikim procz ubecji--taki ruch wyprzedzajacy. Ten smiec za komuny rozbijal sie PO europie i robil drobne geszefty; wszystko pod oslona brydza, zalosny gostek.
elig

elig

24.05.2012 09:45

Dyskusja na temat tej notki jest trudna, bo wszyscy z wyjątkiem trzech komentatorów są właściwie tego samego zdania i podzielają moje podejrzenia co do roli JKM.
Domyślny avatar

andrzek

24.05.2012 10:13

zdurniał na stare lata.wygląda na to ,że zazdrości sukcesu w pracy dla Polski panu Antoniemu Macierewiczowi.Wstydzę się ,że czytałem ten jego tygodnik.
Domyślny avatar

HENRY

24.05.2012 11:15

Kilka lat temu korespondowałem z JKM. Dał mi swój adres poczty elektronicznej w Nowosybirsku (domena *.ru) jako bezpieczny i niekontrolowany POnoć przez służby. To był koniec koresPOndencji! Do dzisiaj nie wiem czy on idiota czy mnie za idiotę uważał ;-)
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 11:22

wił. Tam dopiero odkrycie, to co naplótł w tej sprawie JKM to pikuś przy talencie i geniuszu ESKI !
Domyślny avatar

HENRY

24.05.2012 12:00

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na My tu o JKM ale koniecznie zajrzyjcie do ESKI ! GENIUSZ się obja

analizy Eski są uproszczone ale poprawne. Wygoogluj stronę profesora Dakowskiego, on też używa prostego opisu do zderzenia dwóch ciał ;-)
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 12:23

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na @Niewolniku

w ramach inżynierskiego abecadła dowiedziała się ESKA na studiach u profesorów. Ja o obrażaniu, deprecjonowaniu profesora Biniendy w głupi sposób, jakby on nie wiedział że 2+2=4 i że przyjechał do Polski i zajął sie Smoleńskiem dla lansu!!! No i obrażaniem wszystkich w sumie profesorów, dzięki którym nota bene ona jest tym inżynierem. A jakim? Ma się czym - poza blogiem pochwalić w inżynierskim fachu? Bo prof. Binienda ma i wielu profesorów też, bardzo trudno w Polsce zostac profesorem. Tez chciałbym być, chciałbym i co z tego? mam im zazdrościć pozycji i dezawuować? Albo zrobić durnowaty rysunek (odkrycie ESKI) który o czym niby świadczy? Który profesor z adekwatnych dziedzin tego abecadła nie zna? Profesor Binienda też byłby zaskoczony tym odkryciem ESKI? To jakby Leibniza czy Pascala czy Fermata poniżać używając argumentu, że ja wiem iż 2+2=4. OK powiedzieliby i co z tego wynika? A my niby nie? Jednym słowem - profesor Binienda to lansjer, karierowicz co żeby w USA go cenili musiał zająć się Smoleńskiem (bo tam nie mają własnych problemów: wahadłowców, odrzutowców, Boeingów itd) i koniecznie przylecieć do Polski. Bo dopiero oklaski tu zapewnią mu karierę w USA. To nazwałem socjologiczno-naukowym prawem ESKI- DEBILIZM CZYSTEJ WODY - HRNRY. Proszę zastanów się pod tym kątem, bo taki jest wydźwięk jej notki.
Domyślny avatar

HENRY

24.05.2012 12:46

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na Co jest poprawne HENRY, że 2+2 = 4? Ja nie o tym, czego

"profesor Binienda to lansjer, karierowicz"!! Gdyby był karierowiczem to zapisałby się do PZPRu albo PO i czekał sPOkojnie aż kolejny buc prezydent nada mu tytuł profesora belwederskiego. A Binienda wyjechał do USA i musiał przebijać się od zera jak wielu zresztą Polaków zmuszonych przez Jaruzelskiego i Kiszczaka do emigracji. Jest wielu naukowców w Polsce, którzy uprawiają dobrą naukę ale cała nauka jest tak skażona brakiem lustracji, że nie wiem jakby ta minister od nauki się napinała to nie przesunie żadnego polskiego uniwersytetu nie tylko do pierwszej setki na liście szanghajskiej ale nawet o sto POzycji ;-)
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 15:31

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na I cóż piszesz:

oburzony tekstem ESKA i to ona lansuje taką tezę, ja to wykpiłem!!!!!!!!!!!! To było takie trudne zrozumiec???? To po co ja odpisywałem, szkoda mojego czasu.
Domyślny avatar

HENRY

24.05.2012 15:59

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na Czy Pan cos rozumie z tego co ja piszę??? Toż ja jestem

Pisać trzeba zrozumiale. Jak Eska która pisze: "Profesor Binienda nie jest żadnym pisowskim oszołomem, tylko człowiekiem sukcesu, który wykorzystał matactwo MAK/Millera do zastosowania i rozpowszechnienia swojej metody badań. Wcale nie musiał udowadniać kłamstwa, bo ono jest oczywiste dla fachowców, natomiast mógł pochwalić się swoimi sukcesami w przeprowadzanych badaniach i zareklamować swoją działalność, przy okazji pokazując „etykę” Rosjan i nagłaśniając temat Smoleńska – bardzo amerykańskie podejście. Zwłaszcza że powodzenie w badaniach miał zapewnione – po prostu wynik nie mógł być inny!!!" -------------------------------- No i co w tym złego? Każdy naukowiec poszukuje dziury w całym i nieważne czym się kieruje. Eska też nigdzie nie pisze, że "to lansjer, karierowicz" to Pan odczytuje w jej tekście więcej niż jest napisane. Ten tekst pozatym nie był kierowany do inżynierów. Niepotrzebnie się pan irytuje ;-)
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 12:32

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na @Niewolniku

A co do meritum, istotą badań prof. Biniendy było nie odkrycie ESKI i reakcje 2 ciał w zderzeniu (to owo abecadło inżynierskie - takie 2+2), tylko dowód numeryczny i symulacyjny, że to brzoza a nie skrzydło zostałaby przecięta!!! I tego ESKA nie zrozumiała. A w ogóle to opluwajmy autorytety: profesorów, potem księży, nauczycieli już na Onecie wielokrotnie opisywano, później lekarzy i zobaczycie co z tego wyjdzie. Ja mam wyobraźnie i rozumiem, że nie wolno tego robić i czym to (za)skutkuje!
Domyślny avatar

Zag

24.05.2012 12:17

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na My tu o JKM ale koniecznie zajrzyjcie do ESKI ! GENIUSZ się obja

Może by tak na kurs dokształcający?
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 12:25

Dodane przez Zag w odpowiedzi na Coś Waść nie kumasz tekstu pisanego?

ale twojego WAŚĆ za cholerę, pewnie ja taki głupi albo WAŚC tak głupio piszesz.
Domyślny avatar

Zag

24.05.2012 12:07

gorliwi wyznawcy "liberała" JKM - jak się z takim typem czujecie? WSI-owy bydlak i nic więcej.
kokos26

kokos26

24.05.2012 12:41

Faktycznie SZMATA
Domyślny avatar

Niewolnik v. 1.0

24.05.2012 15:39

hipokryzji, z jednej strony ESKA obraża prof. Biniendę i polskich profesorów ergo naukowców, a z drugiej zaś strony na tym samym portalu przed chwilą pojawia się artykuł pt. "Polscy naukowcy: prof. Binienda ma rację!" - schizofrenia???? A rezygnuję ze "współpracy" z tym portalem z powodu hipokryzji, bo jesli moje dzisiejsze teksty (kilka) w obronie dobrego imienia profesora Biniendy i naukowców zostały ocenzurowane (wywalone do kosza) przez W.Czc. MODERATORA to ja mam dość cenzury i hipokryzji. Brzydze się tym. Podobne standardy mam na Onecie. I pisze o tym tu bo tu dziś pierwszy raz zasygnalizowałem ten problem (efekty widać jak i poziom komentarzy). Inne, w innych miejscach - ocenzurowano. Pomijam aspekt, że poziom niektórych komentarzy też niewiele różni się jakością od onetowych i te przechodzą! Pozdrawiam i zyczę wielu czytelników!
Domyślny avatar

Logan3331

24.05.2012 18:11

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na PO PIERWSZE ŻEGNAM SIĘ Z PORTALEM I PANIĄ! Mam dość

Od niedawna jestem na tym portalu, myślałem że tu są madrzy i rozsądni ludzie a nie to co na S24 . W końcu niezależny, prawicowy portal .... Choć nie wierze w tą cenzure o której piszesz i nie mam zlych doświadczen z modami na tym portalu, to jednak poziom zwlaszcza komentujących - przypominają "hordy" schetyny -ale też blogerów jest jeszcze nizszy od niskiego. Jak ktośnie czuje sie na siłach pisac artykulów to niech nie pisze ! Ale do tego potrzebna jest samokrytyka, a nie "radosna" tworczosc pod czaszką. Czemu admini tego nie korygują - nie wiem. Internet .... siedlisko przeróżnych glupców, kretynów i debili.
elig

elig

25.05.2012 00:18

Dodane przez Niewolnik v. 1.0 w odpowiedzi na PO PIERWSZE ŻEGNAM SIĘ Z PORTALEM I PANIĄ! Mam dość

Ale co JA jestem winna?  Czego Pan chce ode mnie?
Domyślny avatar

stanczykblazen

07.12.2012 06:59

90% ludności w Polsce jest przekonana ,że to był zamach.W moim otoczeniu z kim by nie rozmawiał wszyscy mówią o zamachu , niektórzy mówili zaraz w tym samym dniu. Kto był sprawcą zamachu ? Zdania są podzielone i to jest w tej chwili zagadka.
andruch2001

Andruch

02.01.2015 12:29

W rzeczy samej , po tak tendencyjnej publikacji autorstwa JKM , nie tylko blogerce Elig zapaliła się "czerwona lampka" ! Jak powiada stare przysłowie - "prędzej czy później i tak wylezie szydło z worka" ,,, No i "wylazło" ...
V for Vendetta

V for Vendetta

02.03.2015 10:15

Szanowna Pani, on nigdy dziennikarzem nie był. Pani weźmie do ręki książkę „Alfabet Urbana” wydanie I Warszawa 1990 strona 90 i 91. Urban pracuje w Polityce jako redaktor, są lata 70-te, wspomina Korwina tak : "Łączy nas stara znajomość i niechęć do Solidarności...Drukowałem go od czasu do czasu. Stale tego robić nie było można...bałem się, że za tego wroga socjalizmu dostaniemy po uszach. Zrobiłem więc coś, czego nigdy nie czyniliśmy...zadzwoniłem do MSW i poprosiłem o ich opinię na temat roli Korwin-Mikkego...Odpowiednia komórka MSW odparła, że możemy go spokojnie drukować." pl.scribd.com
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 14,063,095
Liczba komentarzy: 23,391

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Może sami nimi jesteśmy😓
  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności