Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Odmowa debaty z Jarubasem jest mądra?
Wysłane przez jan.kalemba w 12-02-2015 [10:51]
Andrzej Duda praktycznie nie ma wstępu do telewizji publicznej. Można tam spotkać o nim tylko nieprzychylne komentarze i wręcz zmanipulowane, kłamliwe doniesienia.
I oto, w myśl porzekadła - „Gdy Pan Bóg chce kogoś pokarać, to mu wpierw rozum odbiera” - kandydat na prezydenta Adam Jarubas z PSL zakrzyknął w niedzielę na krakowskim rynku - „Andrzeju Dudo stań do debaty z Jarubasem!”
Zatarłem ręce z radości pomyślawszy, że Duda natychmiast podejmie rękawicę, bo trzeba kuć żelazo póki gorące, wszak Jarubas jest przedstawicielem koalicji rządzącej. W sytuacji blokady w mediach mainstreamowych kandydata PiS, debata w telewizji publicznej byłaby istnym darem niebios.
Jednak po trzydniowe ciszy, z ust czołowego działacza PiS, Joachima Brudzińskiego usłyszałem dzisiaj w Radio Wnet, że pan Jarubas nie jest partnerem do debaty z Andrzejem Dudą...
Oczywiście mogę się mylić i taka okazja jest panu Dudzie niepotrzebna.
Komentarze
12-02-2015 [11:02] - angela | Link: Powiedział JBrudzinski, nie
Powiedział JBrudzinski, nie ADuda.
Przecież AJarubad to worek do bicia, zamiast BKomorowskiego.
Z kolei mozna zrobic dyskusję wszystkich kandydatow.
12-02-2015 [11:15] - Deidara | Link: Dobrze powiedziane. Teraz
Dobrze powiedziane. Teraz Komorowski dostał bardzo wygodny argument - jak ktoś go będzie pytał, to zawsze może odpowiedzieć, że Duda nie uznał za stosowne rozmawiać z innym kandydatem, więc on nie będzie rozmawiał z Dudą. Błąd, zdecydowanie błąd.
12-02-2015 [11:39] - Ewa50 | Link: Komorowskiemu podsuną kilka
Komorowskiemu podsuną kilka dodatkowych "powodów", dla których nie spotka się z Andrzejem Dudą. On doskonale wie, że w otwartej debacie - bez kartki - nie ma najmniejszych szans. I wykorzysta choćby muchę na biurku, aby uciec od sprawy. Jarubas nie ma tu żadnego znaczenia. To pionek.
12-02-2015 [11:56] - Deidara | Link: I co z tego? Obraz w mediach
I co z tego? Obraz w mediach bazuje na prostych zestawieniach. Duda nie chce rozmawiać z innym kandydatem - inni kandydaci nie chcą rozmawiać z Dudą. I mamy najwygodniejszy z możliwych pretekstów by żadnych debat nie było.
12-02-2015 [15:16] - Mastiff | Link: Problem może nie tyle debaty
Problem może nie tyle debaty , tylko gospodarza , prowadzacego np.Lis itp.którym nie zależy na pokazaniu debaty z klasą , tylko wszystko zrobią żeby zgnoić przeciwnika , jak ostatnio w TVinfo dziennikarz prowadzący robił sobie j...a z publicysty łukasza Warzechy , ale łukarz świetnie zrobił że wyszedł. Niezapominajmy że jest w naszej Ojczynie mnóstwo lemingów.Sam mam na co dzień z takimi do czynienia , staram się nie rozmawiać z nimi jesli nie muszę
19-02-2015 [17:26] - zawadiaka | Link: Błąd. Z lenigami nalezy
Błąd. Z lenigami nalezy rozmaiwać tak często jak tylko siędaje. Dlaczego? Bo leming przyjmuje podświadomie pewne rzeczy. On nie myśli krytycznie tylko kalkami myślenia. Zatem jeśli dostatecznie często bedzie słyszał pewne zbitki słowne to zacznie je przymować podprogowo. Ergo, leming przestaje być protym lemingiem i zaczyna dostrzegać rzeczywistość taką jak ona jest. Niektorzy zaczynaja po takiej "terapii" dostrzegać" dychotomię i kłamstwa TVNu. Ale tylko niektórzy. Leminga nie wolno pozostawiać samemu sobie i w tak zwanym spokoju. To droga do nikąd. NIgdy nie wiadomo co leminga ugryzie w naszej opowieści o rzeczywistości. Czasem leming reaguje właściwie w zupełnie nieoczekiwanym momencie. Wtedy należy tylko pociągnąć to tak daleko jak sięda. Leming potrzebuje czasu na przemyślenie. Dajmy mu czas na oswojenie isęz nową rzeczywistościa wyzierjącą z naszej bajki. Po czasi sam przyjdzie po następną porcję. Będzie go korciło żeby sobie użyć na nas, ale nie od parady jest porzekadło:" Z kim przystajesz takim się stajesz".
12-02-2015 [16:33] - postman | Link: Oj Deidara, Deidara - daj se
Oj Deidara, Deidara - daj se pozór !
12-02-2015 [11:21] - NASZ_HENRY | Link: Jarubasie zaproś Brauna do TV
Jarubasie zaproś Brauna do TV ;-)
12-02-2015 [11:32] - Ewa50 | Link: Zgadzam się z panem
Zgadzam się z panem Brudzińskim - debata z Jarubasem byłaby obniżeniem prestiżu Andrzeja Dudy. No bo skoro z Jarubasem to następna w kolejce ustawiłaby się Grodzka, Palikot, itd.
Andrzej Duda jest prawdziwym Mężem Stanu!
Debata jest mu o tyle potrzebna, o ile rządowe media - za jej przyczyną - odsłonią "poziomek" Komorowskiego i w ten sposób wpłyną na niezdecydowanych. Sadzę jednak, że taka się nie odbedzie, bo Komorowski ma świadomość, że Andrzej Duda znokautuje go w pierwszej rundzie.
12-02-2015 [11:51] - Janko Walski | Link: "bo trzeba kuć żelazo póki
"bo trzeba kuć żelazo póki gorące"
żeby rozmienić się na drobne?
Jeśli nasz kandydat nie będzie się szanował i stawał w szranki z podstawionymi kukłami to ludzie będą go szanować i wybiorą?
12-02-2015 [11:51] - Magdalena Figurska | Link: Najpierw niech wszyscy
Najpierw niech wszyscy kandydaci zarejestrują swoje komitety, później niech zbiorą 100 tys. podpisów i zarejestrują siebie jako kandydata, a wtedy przyjdzie czas na debaty.
12-02-2015 [14:21] - Marcin Gugulski | Link: Tak jest!
Tak jest!
12-02-2015 [16:33] - mada | Link: To jeszcze nie mają tych
To jeszcze nie mają tych podpisów?
19-02-2015 [14:58] - Marcin Gugulski | Link: Kto ma ten ma, a kto nie ma
Kto ma ten ma, a kto nie ma ten nie ma.
Termin na zebranie 100.000 podpisów mija 26 marca.
12-02-2015 [13:14] - angela | Link: Bardzo slusznie!!!
Bardzo slusznie!!! nawystawiaja slupow, dewiatow, slicznotek,ludzi co z gory wiadomo ze wygrana zadna, i "dyskutuj" z nimi.
Madry polityk wie jak sie szanowac.
12-02-2015 [14:40] - Deidara | Link: I wie, że każda okazja do
I wie, że każda okazja do zaistnienia w mediach i zaprezentowania w nich swoich poglądów jest dobra. Nie ma co się krygować jak panienka. To byłaby dobra okazja, by walnąć w PSL i rządzących. Duda ją niestety zmarnował.
12-02-2015 [16:45] - Freiherr | Link: 1.Nie ma żadnej pewności, że
1.Nie ma żadnej pewności, że debata pp.Duda - Jarubas byłaby uczciwie transmitowana w mediach publicznych.
2.Prawdziwym przeciwnikiem p.Dudy jest urzędujący Prezydent i to z nim oczekujemy debaty.
3.Z tych samych powodów nie ma potrzeby debat dwustronnych p.Dudy z pozostałymi kandydatami.
4.Debata przed pierwszą turą albo z udziałem wszystkich zainteresowanych albo wcale.
5.Komorowski nie stanie do debaty przed pierwsza turą.
6.Ceterum censeo "Platformem" delendam esse.
12-02-2015 [18:06] - jan.kalemba | Link: Też mi argument, a co, debata
Też mi argument, a co, debata z Komorowskim będzie transmitowana uczciwie?
13-02-2015 [10:38] - Freiherr | Link: Ale przedmiotem dyskusji była
Ale przedmiotem dyskusji była debata Duda - Jarubas a nie Duda - Komorowski. Możliwość manipulacji ze strony mediów na korzyść Jarubasa jest bardzo duża a sztab Komorowskiego niczego tu nie ryzykuje. Co do tej drugiej to będzie na takich warunkach transmitowana jakie sztab Dudy wynegocjuje. Sztabowi zaś Komorowskiego będzie znacznie trudniej manipulować a i ryzyko dużo wyższe.