Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Gdzie są wyniki PiSu z wyborów do Europarlamentu?
Wysłane przez adriano w 29-06-2014 [11:36]
Skoro nie poszło... Który działacz PiS - u poniósł odpowiedzialność za to, że w poszczególnych rejonach Polski nie udało się policzyć głosów? Czy jakiś członek zarządu okręgowego został wyrzucony z partii? Czy komuś spadł włos z głowy za ten blamaż? Domagamy się sprawiedliwości wobec tych, którzy są odpowiedzialni za to, że polskie państwo nie działa, a gdzie odpowiedzialność w strukturach partii, która ma w tym kraju objąć władzę? Tak Panie Prezesie będzie wyglądało rozliczanie miernot politycznych za Pana rządów?
Deklaracja Prezesa wisi tutaj do dziś: http://uczciwe-wybory.pl/
Przypominam, że wyniki PiSu miały być opublikowane tydzień po eurowyborach. Owszem możemy dalej psioczyć na TW Stokrotki i inne magdalenkowe bękarty medialne i polityczne, ale co to zmieni jeżeli w największej opozycyjnej partii tak wiele nie działa jak należy? Chcemy zmieniać Polskę, zacznijmy od siebie. Nie wydaje mi się żeby masowe przyjmowanie spadochroniarzy z Platformy do PiSu (co obecnie ma miejsce), pomogło temu krajowi, bo gdy ci ludzie dojdą do władzy, będą robili to samo co obecna PO.
http://www.obiektywnie.com.pl/artykuly/gdzie-sa-wyniki-pisu-z-wyborow-do-europarlamentu.html
Komentarze
29-06-2014 [11:51] - NASZ_HENRY | Link: Korwin-MIkke miał złożyć
Korwin-MIkke miał złożyć protest na niezarejestrowanie list wyborczych 3 lata temu, też się opóźnia ;-)
29-06-2014 [11:56] - adriano | Link: Zgadza się. Dlaczego nie
Zgadza się. Dlaczego nie złożył? Przecież jest taki antysystemowy.
29-06-2014 [18:13] - wandaherbert | Link: jakby wygral PiS ,to by
jakby wygral PiS ,to by zlozyl
29-06-2014 [22:04] - misio | Link: Niewątpliwie dokładnie o to
Niewątpliwie dokładnie o to właśnie chodziło - ostatnia linia obrony POlszewii gdyby jakimś cudem nie pomogły cuda nad urną.
29-06-2014 [11:52] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Takie pytania? Tutaj?
Takie pytania? Tutaj? Eeee...
Wychodzi na to, że Pan jesteś ruski agent :-)
29-06-2014 [11:55] - adriano | Link: Mogę być ruskim agentem. To
Mogę być ruskim agentem. To co zobaczyłem przy "aferze taśmowej" zmusiło mnie do zadania tego pytania.
Ja widzę, że PiS stało się apatyczne. Wiele nie działa. W moim rejonie do PiS należą byłe komuchy, w dodatku rozważa się przyjęcie starego Platformersa w szeregi partii...
29-06-2014 [12:02] - NASZ_HENRY | Link: W ramach rewanżu bo Sikorski
W ramach rewanżu bo Sikorski to POdobno był POprzednio w PiSie ;-)
29-06-2014 [12:20] - adriano | Link: A redaktor Warzecha - ten od
A redaktor Warzecha - ten od przenikliwych analiz, wróg uproszczeń w stylu Tusk to zdrajca - przeprowadził z nim wywiad rzekę "Strefa zdekomunizowana".
Takich ludzi nam trzeba :-P
29-06-2014 [13:12] - waga | Link: @autor Jeśli masz dobre
@autor
Jeśli masz dobre intencje to znajdziesz
adresy mailowe do PiS.
Publiczna krytyka (niezależnie od intencji)
ułatwia ataki medialne przeciwnikom Polski.
29-06-2014 [13:41] - Sir Winston | Link: Przeciwnicy Polski (a
Przeciwnicy Polski (a zwolennicy PO) jakoś nie palą się do piętnowania tej porażki.
A niechże atakują, niech ataki spowodują skuteczną kontrolę wyborów!
29-06-2014 [15:15] - waga | Link: Życzliwi niech kontrolują
Życzliwi niech kontrolują "nie wylewając dziecka z kąpielą".
Pozdrawiam serdecznie Sir Winstona.
29-06-2014 [22:17] - misio | Link: A gdzie tu jest wylewanie
A gdzie tu jest wylewanie dziecka z kąpielą?
Kolejny raz udawanie, że nic się nie stało w niczym PiSowi nie pomaga, a wręcz przeciwnie - dramatycznie szkodzi całkowicie demobilizując to ugrupowanie.
Samo tylko trwanie PiSu, w bezwładzie i niemocy, nie jest Polsce do niczego potrzebne, posłom i aparatczykom może owszem bo swoją dolę dostają.
Tym wszystkim ludziom potrzebny jest wstrząs, tylko że skoro nawet wstrząs smoleński nie pomógł to ja już nie wiem co może pomóc.
Nie można też wykluczyć, że jest dokładnie odwrotnie - Smoleńsk im uświadomił, że lepiej się nie wychylać.
29-06-2014 [17:41] - adriano | Link: Właśnie Sir Winston, powinni
Właśnie Sir Winston, powinni to krytykować.
29-06-2014 [17:41] - adriano | Link: Skieruję pismo do biura
Skieruję pismo do biura prasowego. Może być? tu nie chodzi o to, żeby krytykować PiS. Tu chodzi o to żeby wybory były uczciwe a potencjał mężów zaufania nie był marnowany.
29-06-2014 [20:23] - waga | Link: @adriano 2014-06-29
@adriano 2014-06-29 [17:41]
Życzliwa krytyka ma na celu osiągnięcie jakiegoś dobra albo przestrogę.
Dlatego ważna jest forma (nie powinna obrażać)i kolejność upomnienia.
Najpierw "w cztery oczy" np. pismo do biura prasowego,
później (jeśli brak reakcji) wobec świadków np.wpis na blogu.
29-06-2014 [20:56] - adriano | Link: Ja to nie widzę obrazy. Co
Ja to nie widzę obrazy. Co obraża PiS w tym tekście?
29-06-2014 [22:08] - waga | Link: @adriano 2014-06-29
@adriano 2014-06-29 [20:56]
Zgadza się. Twój tekst nie obraża nikogo.
Uwaga o formie pojawiła się przy okazji.
29-06-2014 [13:39] - Sir Winston | Link: Przykro mi, ma Pan rację. Do
Przykro mi, ma Pan rację.
Do tej pory ograniczyłem się jedynie do skomentowania wypowiedzi Antoniego Macierewicza. Ale Prawo i Sprawiedliwość nie powinno liczyć na to, że nikt tego pytania nie zada.
Milczenie po buńczucznych zapowiedziach sprawia wrażenie, jakby coś wykryto, lecz uznano, że lepiej na sprawę spuścić zasłonę miłosierdzia. Druga możliwość to ta, że - w rozumieniu wspomnianej akcji - nie wykryto nic, ale nie ma się ochoty do tego przyznać, co można do jakiegoś stopnia zrozumieć, skoro w 1/5 danych nie ma.
Ciekaw jestem tylko, jaką argumentacją Prawo i Sprawiedliwość chciałoby zatrzymać te 40 tysięcy ludzi, którzy tym razem pilnowali wyborów. I znowu - mówię tylko o akcji równoległego liczenia. Jeśli teraz nie ma się dobrych argumentów, to co dopiero za kolejne miesiące?
29-06-2014 [13:49] - neatus | Link: Z uwagi na pismo PKW
Z uwagi na pismo PKW skierowane do komisji obwodowych w którego treści m. in. był zakaz kopiowania protokołow, chyba cześć ludzi się przestraszyła i nie zrobiła kopii (zdjęć). Intencje też się liczą, bo może przy następnych wyborach się uda. W końcu nikt inny takiej inicjatywy nie przejawił (tylko PiS)
29-06-2014 [17:32] - adriano | Link: Żartuje Pan. Jaki zakaz? Jak
Żartuje Pan. Jaki zakaz? Jak był zakaz trzeba było zrobić najpierw raban a potem kopię.
Bo był zakaz. I co z tego? Tak to można każde wybory przerżnąć.
29-06-2014 [13:58] - Deidara | Link: Cóż, po wyborach, więc
Cóż, po wyborach, więc lokalni politycy dali sobie przysłowiowego siana, wychodząc z założenia, że murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść. Takim pytaniem mąci Pan ich święty spokój.
29-06-2014 [17:46] - adriano | Link: Głosuję na PiS i domagam się
Głosuję na PiS i domagam się prawdy a nie lipy. Muszę być pewien, że ludzi, na których głosuję po wyborach mnie nie oszukają.
29-06-2014 [18:38] - arieltiamson | Link: Podobno o tych wynikach
Podobno o tych wynikach mowiono w czasie afery tasmowej wiec chyba rzecza naturalna jest, ze zostaly na razie utajnione. Miejmy sie na baczosci - wruk czuwa!
29-06-2014 [21:58] - misio | Link: Nic dodać, nic ująć. Ten sam
Nic dodać, nic ująć.
Ten sam schemat grany w kółko aż do znudzenia - solenne zapowiedzi, potem kicha.
Niemal mogę się założyć, że dokładnie to samo będzie przy najbliższych wyborach krajowych.
Tak samo jak niemal na pewno w pewnym momencie znowu pojawi jakieś "opóźnienie" bądź "awaria" po której PKW ogłosi cudowne wysunięcie się na prowadzenie Platformy.
Aż się już nawet nie chce tego komentować.
29-06-2014 [21:59] - tipsi | Link: Sprawa jest prosta jak budowa
Sprawa jest prosta jak budowa cepa i szkoda, że nikt o tym nie pomyślał zawczasu, bo sporo pary poszło w gwizdek (co nie znaczy, że cała akcja była pozbawiona sensu). Otóż, żeby móc przeprowadzić tę akcję w danym powiecie, trzeba było mieć członków i mężów zaufania we wszystkich komisjach. Tam zaś, gdzie oni byli i byli nastawieni na kontrolę prawidłowości głosowania, potencjalni oszuści musieli mieć się bardziej na baczności i najczęściej woleli czy musieli porzucić swe niecne zamiary. Wiem to z doświadczenia, bo sam byłem koordynatorem w moim powiecie i nasi członkowie komisji, bywało, toczyli zawzięte i skuteczne pojedynki z PSL-owskimi przewodniczącymi o przestrzeganie zasad. Więc wyniki się zgadzały.
Natomiast tam, gdzie "pisowców" w komisjach zabrakło, nie sposób ustalić drogą kontroli protokołów, czy wybory zostały sfałszowane, bo z braku naszych członków komisji i mężów zaufania, nie ma ich z czym porównać. Dochodzą jeszcze dwa czynniki zakłócające -- centralny, bo gromkie zapowiedzi PiS o sprawdzaniu protokołów, centralny system liczenia głosów, szkolenia i cały szum medialny mogły skłonić npla do wycofania się z planów fałszowania głosowania na najniższym szczeblu (albo znacznego ich ograniczenia). I wewnętrzny, bo tam, gdzie pisowski członek komisji czy mąż zaufania, mówiąc kolokwialnie olał sprawę (przez pół dnia go nie było albo nie przepisał protokołu czy nie pilnował liczenia głosów), po prostu przepisał on gotowca ze strony PKW i udaje, że się wszystko zgodziło. Pewnie można wymyślić jeszcze inne kombinacje, w wyniku działania których słuszny pomysł został zrealizowany w niezbyt efektywny sposób.
O ile system nie sprawdził się w 100% jako narzędzie kontroli uczciwości wyborów (bo i nie mógł z racji wrodzonych ograniczeń), to zadziałał regionalnie i lokalnie jako niezły mobilizator aktywu i straszak na oszustów drobniejszego płazu, na poziomie komisji obwodowych i okręgowych. Ja osobiście jestem z niego dość zadowolony, bo pomógł mi zmotywować trzydziestu paru ludzi do porządnej roboty. A jego ograniczenia były oczywiste od początku dla każdego, kto umie dodać dwa do dwóch.
29-06-2014 [23:02] - misio | Link: Wszystko pięknie, ale czy w
Wszystko pięknie, ale czy w ogóle ktokolwiek w PiSie analizuje te góry danych?
Czy szeregowy wyborca może się gdzieś z tymi analizami zapoznać?
Bo mnie, i chyba również wielu innych, interesuje czy np. wyniki z komisji dobrze obsadzonych przez PiS jakoś się różnią statystycznie od tych nieobsadzonych w sąsiedztwie.
Statystyka to potęga i często potrafi wykryć to czego nie udało się na gorącym uczynku.
Mam niestety przykre wrażenie, że w PiS sprawa jest traktowana jako zamknięta i żadnymi tego typu analizami nikt tam nie zawraca już sobie głowy. Jeśli się mylę to oczywiście proszę o sprostowanie.
30-06-2014 [00:21] - tipsi | Link: Kto niby miałby to prostować?
Kto niby miałby to prostować? Ja tylko wypełniłem formularze i poszło wyżej. A góra, jak zwykle, odwala sfinksa.
04-07-2014 [12:47] - tipsi | Link: W uzupełnieniu do dyskusji
W uzupełnieniu do dyskusji link do raportu, właśnie został opublikowany:
http://www.witkomarcin.pl/aktu...