Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Fikcyjny terroryzm i fikcyjna oświata

elig, 25.06.2013
  Mam wrażenie, że komuś w Polsce brakuje prawdziwego terroryzmu.  Jak na razie musi się on zadowalać namiastkami, takimi jak "Brunobomber", czy też dzisiejsze fałszywe alarmy bombowe.  Mamy więc fikcyjny terroryzm.  Nie jest to jednak jedyna fikcja.  Dziś okazuje się także, iż fikcyjny jest też polski system oświaty.

  Ostatnie wiadomości w sprawie tych ok. 22 "bombowych" e-maili przekazał minister Sienkiewicz  /TUTAJ/.  Zatrzymano już jakiegoś faceta z Chrzanowa i minister ma nadzieję, że za trzy dni sprawa się wyjaśni.  Ciekawe tylko, czy nie okaże się, iż ta grupa przestępcza składała sie z funkcjonariuszy tajnych służb, tak jak to było w przypadku Brunona K. /zamach na Sejm planowali ludzie z ABW/.  W portalu Niezalezna.pl ukazał się ciekawy wywiad z Piotrem Woyciechowskim, byłym pracownikiem MSW, który mówi  /TUTAJ/:

  "Reakcja służb pokazuje, że do sytuacji zdecydowano się podejść bardzo poważnie. Zaangażowanie jakie, zostało podjęte, wskazuje na fakt, że jeśli nawet jest to dezinformacja, to bardzo profesjonalnie przygotowana i przeprowadzony przez więcej niż jedną osobę. Widać, że bodźce które dotarły do służb zostały potraktowane bardzo poważnie. (...)

   Kto może za tym stać?

Należy sprawdzić, czy nie mamy tutaj do czynienia z działaniem zewnętrznym, spoza Polski. Takie działanie może mieć wydźwięk psychologiczny. Należy także pamiętać, że w takiej sytuacji uwaga wszystkich służb jest skierowana właśnie w kierunku tych alarmów, co za tym idzie, odwraca się uwagę od innych obszarów. Dlatego należy rozłożyć te sytuacje na części pierwsze i tego powinni żądać parlamentarzyści. Należy sprawdzić adekwatność działań, bo czegoś takiego nie było od lat.  

Czy należy to wiązać z bieżącą sytuacją w kraju?


W kraju trwają wybory uzupełniające w Elblągu, szykowane są referenda w Łodzi i Warszawie, do strajku przygotowuje się NSZZ „Solidarność”. Należy tę sytuację rozpatrywać na bardzo wielu płaszczyznach.".

  Cokolwiek by się nie okazało, akcja autorów fałszywych alarmów jeden sukces już odniosła - skutecznie odwróciła uwagę od wszystkich innych dzisiejszych wiadomości.  A dziś /25.06/ właśnie portal RFM24.pl ujawnił fakt o wielkim znaczeniu dla przyszłości Polski.  W artykule "Tajne wytyczne, czyli ręczne sterowanie poziomem egzaminów", Romana Osicy i Krzysztofa Zasady  /TUTAJ/, czytamy:

  "W Polsce ręcznie steruje się poziomem trudności egzaminów. Według tajnych wytycznych, co roku maturę musi zdać 80 procent przystępujących do egzaminu dojrzałości. Jak ustalili reporterzy śledczy RMF FM, Centralna Komisja Egzaminacyjna w tajemnicy przeprowadza badania oceniające wiedzę uczniów. Wyniki mają pomóc w ustaleniu poziomu trudności egzaminów zewnętrznych - np. matur czy testów gimnazjalnych.  Badania - jak wynika z naszych ustaleń - przeprowadzane są w losowo wybranych miejscowościach tak, by odzwierciedlały najdokładniej ogólną wiedzę uczniów w konkretnym regionie. Klasówki z danych szkół są później analizowane przez ekspertów z Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Jak mówi nieoficjalnie nasz rozmówca z MEN-u, operacja jest tajna. Nauczyciele, którzy te klasówki przeprowadzają, nie mają pojęcia, że biorą udział w badaniu.

I tak, jeśli na podstawie badań okaże się, że połowa uczniów w Polsce nie radzi sobie z jakimś rodzajem zadań z matematyki, to - według naszych rozmówców - później, na maturze nie znajdziemy go w egzaminacyjnym zestawie pytań. Poziomem trudności egzaminu steruje się w ten sposób, że z grupy zwykle około tysiąca zadań wybiera te łatwiejsze lub trudniejsze, w zależności od wyników - twierdzi przewodniczący Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk, profesor Bogusław Śliwerski.

Według niego, Centralna Komisja Egzaminacyjna steruje poziomem trudności egzaminów maturalnych na polecenie polityków. Chodzi o utrzymanie wyników w sondażach poparcia.Politycy traktują egzaminy państwowe jako sprawdzian jakości własnej władzy - wyjaśnia. I dlatego określany jest minimalny procent uczniów, którzy mają zdać egzamin. O jakości wykształcenia pokolenia nie decyduje to pokolenie i jego rzeczywista wiedza oraz kompetencja, tylko politycy, którzy oczekują takiego ustawienia trudności zadań, aby ta zdawalność była jak najwyższa - dodaje Bogusław Śliwerski.".

  Dlaczego uważam powyższą informację za tak ważną?  Otóż widać, że potajemnie wbudowano w system egzaminów mechanizm, powodujący, że z roku na rok ich poziom MUSI się obniżać.  Dobrze wychwycił to komentator Wiejski_głupek przytaczając znany dowcip:

  "~wiejski_głupek - Dzisiaj (15:50)

Postępy edukacji w Polsce: Zadanie z matematyki na maturze rok 1950 Drwal sprzedał drewno za 100zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty. Ile zarobił drwal? rok 1980 Drwal sprzedał drewno za 100zł .Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty czyli 80zł. Ile zarobił drwal ? rok 2000 Drwal sprzedał drewno za 100zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty czyli 80zł. Drwal zarobił 20zł. Zakreśl liczbę 20zł. rok 2013 Drwal sprzedał drewno za 100zł. Pokoloruj drwala."

  Żarty, żartami, ale oświata w Polsce staje się już kompletną fikcją.  Szkoły przestają uczyć czegokolwiek, stając się tylko przechowalniami młodzieży.  

  W ogóle mam wrażenie, że żyję w świecie fikcji.  Mamy fikcyjną demokrację i fikcyjne państwo, a służby straszą nas fikcyjnym terroryzmem.

.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 4017
Domyślny avatar

xena2012

26.06.2013 06:39

po to ,by bardziej skutecznie straszyć opozycją i narodowcami.Cóż bowiem nie podziała lepiej na chorych zmuszonych znosić klopotliwą ewakuację niż wciśnięta w świadomość informacja,że odpowiedzialni są za to ,,faszyści''.A powracający jak bumerang i podtrzymywany z uporemosła przez pania Lipowicz temat Trybunału Stanu dla Kaczyńskiego to też jeden z elementów walki o utrzymanie władzy.Przyszły,potencjalny koalicjant Tuska w postaci Leszka Millera też żąda i wymaga np. powrotu do przestrzeni publicznej kanalii typu Zygmunta Baumana i nawrócony na socjaldemokratę Tusk musi warunki spełniać...Terroryzm'' skutecznie odwraca uwagę od kłpotliwych pytań i problemów.przypuszczam,że chodzi tu o oddanie Rosjanom Orlenu.
elig

elig

26.06.2013 11:45

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na terroryzm ? raczej intryga

"Terroryzm" był już wykorzystywany w 2005 roku, kiedy to przed drugą turą wyborów prezydenckich ktoś podłożył w Warszawie 14 atrap bomb.  Do dziś nie wiadomo, kto za tym stał.  W 2011 ABW twierdziła, że namierzyła sprawcę, ale prokuratura ustaliła, że podejrzany miał alibi.
tagore

tagore

26.06.2013 19:24

Ujawnione przez Pana Osicę i Zasadę informacje o dostosowywaniu poziomu egzaminów , generalnie nauczania dla potrzeb propagandowych i co było przez autorów pominięte finansowych uzupełnia brakujące ogniwo w łańcuchu przyczyn i skutków ,które doprowadziły w ostatnich latach do drastycznego ,praktycznie co roku pogłębiającego się obniżenia poziomu studentów na naszych uczelniach ,sam sposób finansowania uczelni zmuszający do możliwie taniej "produkcji" licencjato magistrów najlepiej najtańszych kierunków przysłowiowej "mniemanologii stosowanej" nie dał by tak szybko widocznych na uczelniach efektów .Ale synergiczny efekt działania powiedzmy komisji "korekcyjnej" oraz pozostałych czynników przeszedł chyba najśmielsze oczekiwania pomysłodawców. Klęską jest wypuszczenie w Polskę co najmniej pięciu roczników ludzi z papierem w ręku i niczym więcej. Jest to porażka osobista studiujących ,którzy coraz częściej udają ,że studiują ,ale i klęska naszego kraju w wymiarze ekonomicznym. Bardzo poważne kwoty wydawane na oświatę idą w przysłowiowe błoto ,w konwencji Gomułkowskiej to czystej wody sabotaż. Nie ma wiele czasu na zmianę sytuacji ,jeśli w ciągu 5-6 lat radykalnie tego nie zmienimy to odejdą ostatni wykładowcy świadomi koniecznych wymagań ,bez ich pracy dojście do poziomu nauczania choćby z lat siedemdziesiątych wydaje się mało realne do wykonania w rozsądnym czasie trzech czterech lat. Pomijam tu kwestię uzupełnienia wiedzy ludzi ukształtowanych przez dzisiejsze uczelnie gdyż będzie on raczej związany z postawą zainteresowanych z jednej strony ,a pojawiającą się po podniesieniu poziomu nauczania dyskryminacją na rynku pracy upośledzonych przez system kształcenia. Skala problemu warunkującego nasze perspektywy rozwoju gospodarczego jest duża i jak sądzę dotąd nie brana pod uwagę przez polityków opozycji jako istotne potencjalne ograniczenie tempa rozwoju naszej gospodarki w najbliższych latach. tagore
elig

elig

26.06.2013 20:24

Dodane przez tagore w odpowiedzi na Brakujące sprzężenie zwrotne

W Niezaleznej.pl jest dobry felieton Jakuba Pilarka na ten temat  /TUTAJ/.
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 13,984,824
Liczba komentarzy: 23,390

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.
  • Maverick, TV Pitoń i zdrowo myślący Polacy są niewielu głosami w chłamie ogłupienia i naćpania propagandą globalistów w Polin.  https://www.youtube.com/…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności