Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Dziękuję za pamięć
Wysłane przez Marta Kaczynska w 13-04-2011 [16:49]
Pragnę podziękować Wszystkim, którzy chcieli dziś uczcić pamięć mojej śp. Mamy.
13 kwietnia 2010 roku Mama udała się w swoją ostatnią podróż do Pałacu. Jadąc wówczas za karawanem wiozącym Jej ciało, miałam nadzieję, że może patrzy na nas gdzieś „z góry” i widzi żegnające ją wzdłuż całej trasy tłumy ludzi i tysiące jej ukochanych kwiatów. Na pewno byłaby bardzo wdzięczna i wzruszona. Rok temu okazało się, że mimo licznych prób fałszowania Jej wizerunku tak bardzo wielu z nas chciało Ją docenić.
Dziś – w rocznicę powrotu do Warszawy mojej śp. Mamy - wiele osób postanowiło znowu podarować Jej kwiaty, kładąc je wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia. Zrobili to spontanicznie, nie wadząc nikomu. Nie zdążyli się jeszcze rozejść, gdy Straż Miejska zaczęła zbierać rozłożone na krawędzi chodnika tulipany. Przykro mi.
Komentarze
14-04-2011 [01:43] - Ewa (niezweryfikowany) | Link: Słowo do moich Rodaków w pierwszą rocznicę tragedii pod Smoleńsk
Ks. Jacek Bałemba od wielu miesięcy modli się codziennie na Krakowskim Przedmieściu, tam gdzie stał Krzyż. Oto co mówił 10 kwietnia 2011:
"Słowo do moich Rodaków w pierwszą rocznicę tragedii pod Smoleńskiem
Czcigodni członkowie Rodzin Ofiar tragedii smoleńskiej,
Wielebni Kapłani,
Szanowni Parlamentarzyści i Przedstawiciele władz różnych stopni i struktur,
Szanowni Państwo,
Rodacy żyjący na polskiej ziemi i na wszystkich kontynentach, w różnych krajach!
Gromadzi nas tutaj wydarzenie sprzed roku. Smoleńsk pamiętamy!
De mortuis nil nisi bene (Diogenes Laërtios, Chilon). Z szacunkiem należnym zmarłym
myślimy o Panu Prezydencie Rzeczypospolitej Polskiej i jego Małżonce, o ostatnim
Prezydencie Rzeczypospolitej na Uchodźstwie i o pozostałych Uczestnikach tragicznego lotu.
Warszawa. Krakowskie Przedmieście. To miejsce, w którym trwa modlitwa Polaków przez dwanaście miesięcy - codziennie! Jest to Miejsce Pamięci, Prawdy i Nadziei.
Całość tutaj:
http://novushiacynthus.blogspo...
http://novushiacynthus.blogspo...
14-04-2011 [02:56] - ontaryjka (niezweryfikowany) | Link: ..tulipany...
...nam tez,wszystkim,bardzo przykro...ale i tak, JEDYNA,PRAAWDZIWA PIERWSZA DAMA-MARIA KACZYNSKA,na zawsze zostanie w naszych sercach!!!pozdrawiam.
14-04-2011 [09:20] - Aleksandra (niezweryfikowany) | Link: Pani Maria była faktycznie
Pani Maria była faktycznie piękną i cudowną osobą ale nie JEDYNĄ PRAWDZIWĄ PIERWSZĄ DAMĄ... owszem Pierwszą Damą i świetnie się w tej roli sprawdziła... ale nie jedyną. Nie mniej jednak pamięć po Niej zostanie baaaardzo pozytywna. Szkoda, że Jarosław się takiej nie doczeka... na szczęście nie był z Panią Marią spokrewniony więzami krwi i w zasadzie obcy człowiek.
Pozdrawiam
14-04-2011 [19:10] - mg (niezweryfikowany) | Link: Widzę ,że brakuje Ci
Widzę ,że brakuje Ci właściwego oglądu rzeczywistosci.Pan Jarosław to człowiek odwazny uczciwy,patriota taki sam jak śp.Prezydent.Widocznie za duzo słuchasz komercyjnych kłamstw i zamieszały Ci w głowie.Jeżeli masz argumenty na krytyke Pana Jarosława to je przedstaw moze podyskutujemy i zmienisz zdanie. Pozdrawiam
14-04-2011 [10:15] - szara_komórka (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto - szczerze oddany
Pani Marto , znając Pani wypowiedź na temat Pomnika Światła, w której pozytywnie wyraziła się co do jego symboliki, zwracam się do Pani o krytyczne przemyślenie poparcia idei budowy pomnika w tym kształcie. Jeżeli Pani już takie poparcie wyraziła, proszę o przemyślenie wycofania się z tego poparcia. Nie będę tutaj szeroko uzasadniał swoich wątpliwości. Lepiej ode mnie zrobili to blogerzy.
Podaję linki do stron :
http://niezalezna.pl/9076-zata...
http://niezalezna.pl/9014-ostr...
Naprawdę warto się z nimi zapoznać.
Od siebie jedynie dodam, to co napisałem pod jednym z blogów, że
"zgadzam się z Pani zdaniem co do symboliki takiego pomnika, ale uważam, że nie może to być jedyny element pomnika. A co będzie, gdy jakiemuś gospodarzowi "spowoduje się" awarię elektryczności, akurat na rocznicę? ( przykłady mamy z awarią ropociągu zasilającego rafinerię Możejki) Oprócz światła powinien być materialny znak, dla podziękowania za Służbę Ojczyźnie jednych i przypominania Hańby drugich. Warto nawet poczekać. Zbudujemy jeszcze taki pomnik, którego nikt dla swojego widzimisię na zgasi."
Rozumiem, racje artystyczne twórców.
Rozumiem, że młoda osoba jak Pani, może być urzeczona pewną nowoczesnością projektu.
Rozumiem też "nieśmiało zaznaczone przychylne stanowisko obecnych władz " (żeby nie wyglądało na narzucanie się). Rozumiem to stanowisko bardzo dobrze, szczególnie w świetle walki z tulipanami, zniczami i wszelkimi przejawami pamięci o Pani Rodzicach. Załączone linki dokładnie wyjaśniają, dlaczego nagle władze chcą się zgodzić na taki rodzaj pomnika.
Dodatkowo podaje jeszcze jeden link uzmysławiający jaka może być rzeczywista twarz tych, którym niby zależy na pojednaniu i upamiętnieniu tej narodowej tragedii.
http://niezalezna.pl/8991-%E2%...
14-04-2011 [12:17] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Pomnik światła
Pomnik światła wygląda pięknie ale...jakoś nie wyobrażam sobie chodzenia po tabliczkach upamiętniających ofiary-jeżeli już taki miałby być to w miejscu za balustradami gdzie nie można sobie ot tak chodzić.Poza tym-zimą jak spadnie śnieg światła nie będzie widać,bo nie ma co wierzyć że miejsce świateł będzie ciągle odśnieżane.Poza tym-w ciągu dnia zwłaszcza latem w słoneczne dni światło będzie słabo widoczne...
Pomnik powinien być stale widoczny.
A może obelisk z nazwiskami wszystkich a pod nazwiskiem stale zapalone małe swiatełko.Ale tutaj jest oczywiście potrzebna dobra wola innych...wiadomo..
Bo przecież wiadomo-władzom chodzi o to,że wśród nazwisk jest nazwisko Pani rodziców- z tym nie mogą się pogodzić ze w centrum miasta ludzie będą oddawać hołd 94 i dwóm osobom...
Nie mieszkam w Warszawie i chciałabym,jak przyjadę odwiedzić stolicę oddać hołd właśnie wszystkim którzy zginęli,w miejscu dla mnie łatwo dostępnym...Przystanąć,zadumać się,...
Natomiast na odrębny pomnik tylko Pani ojca..nie upierałabym się....z całym szacunkiem dla Prezydenta...
14-04-2011 [18:31] - asia (niezweryfikowany) | Link: Czy to wolny kraj?
Pani Marto mnie również jest ogromnie przykro patrząc na film z akcją sprzątania tulipanów.Dziecinada lub strach. Dla mnie żałosne.Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
14-04-2011 [19:10] - Hubert Piotrowski (niezweryfikowany) | Link: POCHWAŁA NIEZŁOMNOŚCI .
Dobrze, że ponowiła Pani spisywanie swoich przeżyć, odczuć i przemyśleń. W takich okolicznościach potrzeba niezłomności i konsekwencji. To utrudni de-humanizację wizerunku Pani rodziców przez rozpaczliwie walczącą o utrzymanie się przy władzy 'ekipę' P.O.. Pozdrawiam.
HUBERT PIOTROWSKI, prawnik; [portal "Nasza Klasa", I LO w Giżycku; facebook ].
14-04-2011 [20:25] - Magdaa (niezweryfikowany) | Link: Dla mnie takie coś jest
Dla mnie takie coś jest straszne ludzie są nieczuli... Życze pani, pani Marto wszystkiego dobrego, proszę się trzymać i wspierać wuja.
Pozdrawiam
14-04-2011 [20:52] - marsie (niezweryfikowany) | Link: Marta
Pani Marto! Życzę dużo zdrowia Pani i Pani Rodzinie. Proszę nie przejmować się opiniami i docinkami idiotów!
14-04-2011 [21:02] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Nielegalne kwiaty, Zakazany Krzyż
"Nielegalne kwiaty, zakazany Krzyż" pana Jana Pietrzaka znakomicie opisują czym są te kwiaty. Aż trudno uwierzyć jak aktualne są słowa tego wspaniałego utworu. Ostatnia zwrotka szczególnie celnie podsumowuje działania, utrzymującego się przy władzy ugrupowania.
Wiele polskich kwiatów
rozkwitało już,
pod Cassino maków,
pąków białych róż.,
kwiatów, co czerwieńsze
były niźli krew,
w wierszu i piosence,
i w okopów mgle...
Ale taki kwiaty,
jakie kwitną tu,
na warszawskim placu,
to prawdziwy cud.
Szpicle i armaty
stoją przeciw nim,
pałki, automaty,
tresowane psy.
Nielegalne kwiaty,
zakazany krzyż,
co dnia rozkwitają
z betonowych płyt.
Ludzie je składają,
wierni sercom swym,
co w nadziei trwają
przeciw mocom złym.
To najdroższe kwiaty,
jakie widział świat.
Można za nie płacić
w celi parę lat,
można stracić zęby
za goździki trzy,
liczyć krwawe pręgi,
długo łykać łzy...
Takich drogich kwiatów
co dzień świeży stos
niosą warszawiacy
kiedy mija noc.
Ciemna noc dla tamtych,
dla nas jasny dzień.
Z nami słońce prawdy,
z nimi zdrady cień.
Niepodległe kwiaty,
niezniszczalny krzyż.
Huczą gabinety
i imperium drży.
Szydzi z generałów,
nie lęka się wojska
nielegalny naród,
zakazana Polska!
96 na honorowej warcie przy grobach 22 tysięcy. Nielegalne kwiaty, zakazane krzyże dla tych 96 w sercach milionów Polaków. Jestem dumny z tego, że Pani ojciec był moim Prezydentem. Parafrazując utwór Zbigniewa Herberta, Pani ojciec nie urodził się po to aby żyć, miał mało czasu aby dać świadectwo. Znakomicie wypełnił zadanie, które mu powierzono. Pierwszy Prezydent Warszawy, który właściwie uhonorował pamięć o bohaterach Powstania Warszawskiego budując Muzeum Powstania. Pierwszy Prezydent Polski, który odnosił się z szacunkiem do Polaków, którzy złożyli najwyższą ofiarę w lasach Katynia, Charkowa czy Miednoje. Pani rodzice zginęli za prawdę, prawdę o Polsce. Dzięki takim ludziom jak Pani rodzice Polska była, jest i będzie. Dzięki takim ludziom jak Pani rodzice udało się zachować narodową tożsamość przez 123 lata rozbiorów czy dziesięciolecia okupacji radzieckiej. Dzięki takim ludziom jak Pani rodzice na miliony Polaków nałożono obowiązek przekazywania prawdy o Polsce kolejnym pokoleniom. Dla takich ludzi jak Pani rodzice nielegalne kwiaty, będą co dnia rozkwitać gdyż ci co je składają, są wierni swym sercom. Takiej wiary nie można kupić, na nią trzeba zasłużyć - tak jak zasłużyło na nią tych 99 "zdradzonych o świcie".
14-04-2011 [21:39] - x. Krzysztof (niezweryfikowany) | Link: jestem z Wami
Pani Marto, jestem z Panią i Pani rodziną. Łączę się w bólu, bo mimo, że minął rok, to pustka została. pozdrawiam serdecznie
14-04-2011 [21:57] - Iza (niezweryfikowany) | Link: Marto
jest Pani piękną i mądrą kobietą , chociaż nigdy z Panią nie rozmawiałam , to uważam , że jest Pani silną kobietą i masz klasę . To przykre , że Pani rodzice odeszli .. do dziś nie mogę się pogodzić z tak wielką stratą ... Mam nadzieję, że Polacy w końcu się obudzą i docenią to co stracili ... ja od zawsze lubiłam Twoich rodziców i uważam ,że byli najlepszą Parą Prezydencką .. Polska bez Pani rodziców to już nie Polska ... Bardzo Pani współczuję i całej Pani rodzinie . Proszę ode mnie pozdrowić męża oraz córeczki .. Pozdrawiam Cię Martuś ;*
14-04-2011 [22:58] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Mi też jest przykro!
Bardzo Pani współczuję, ale jest jeszcze coś takiego jak ocena Historii - wiem, że ona prawidłowo doceni Pani śp. Rodziców. Jestem osobą młodą, ale nie daję się wplątać w tą nienawiść wobec PIS-u itp. Niektórzy nie są warci tego, żeby Pani się martwiła ich decyzjami. Te osoby same sobie szkodzą, bo dowodzi to o ich zupełnym braku kultury i taktu. Pozdrawiam
15-04-2011 [04:52] - zosia (niezweryfikowany) | Link: Kochane nasze, polskie dziecko..
Wszyscy POLACY są z Tobą każdego dnia.
15-04-2011 [11:43] - Beata (niezweryfikowany) | Link: Kwiaty dla Pani Marii
I będziemy je tam dalej składać. Pamięci tak łatwo nie zgaszą. Serdecznie pozdrawiam. Jesteśmy z Panią. Nawet Pani nie wie ile ma Pani przyjaciół
15-04-2011 [15:25] - Patriota (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto - bardzo proszę o kontakt.
Proszę o kontakt - może uda mi się z Panią chociaż porozmawiać mailowo - czuję potrzebę powiedzenia Pani pewnej kwestii o katastrofie. Nie wiem, czy zostanie to skasowane czy wyświetlone - mój mail jest podany w formularzu, który trzeba wypełnić aby wstawić komentarz - strażnik na pewno ma do niego dostęp, a co za tym idzie może się Pani z nim skontaktować, by napisać do mnie - choćby z fikcyjnego konta na które mógłbym odpisać. Pozdrawiam i czekam na wiadomość.
15-04-2011 [16:54] - Jerzy Zygarłowski (niezweryfikowany) | Link: Zaproszenie
Pani Marto!
Napisałem pięć listów do Pani Tatusia z prośbą o przybycie na uroczystość poświęcenia parafialnego Pomnika Bożego Miłosierdzia w Baranowie - votum wdzięczności za pontyfikat Jana Pawła II.
Nie udało się Rodzicom przybyć osobiście na tę uroczystość. W tym roku mija piąta rocznica od tego wydarzenia. Mam propozycję - tym razem skierowaną do Pani. Proszę rozważyć możliwość uczestnictwa w niedzielę, dnia 8 maja o godz. 15:00 we Mszy św. dziękczynnej przed Pomnikiem Bożego Miłosierdzia w Baranowie (tuż za granicą Poznania) za wyniesienie na ołtarze naszego rodaka Papieża Jana Pawła II. Po Mszy św. zapraszam do domu, do siebie na kawę.
Jerzy Zygarłowski
inicjator i Przewodniczący Społecznego Komitetu Budowy Pomnika.
16-04-2011 [17:10] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Twoje zaproszenie brzmi jak nęcenie pedofila
a poza tym "Tatusia" to zamierzony efekt ironiczny.. KIM JESTES KOLES?
16-04-2011 [20:25] - Jerzy Zygarłowski (niezweryfikowany) | Link: Nie wstydź się Gościu
Mnie matka nauczyła bym o ojcu mówił „tatuś”, a do dziadka „kochany dziaduś”.
Dzisiaj moje wnuki mówią mi podobnie.
Życzę ci Gościu by i do Ciebie Twoje dzieci i wnuki z podobnym szacunkiem się zwracały.
Bądź zdrów i na przyszłość nie wstydź się swojego imienia i nazwiska.
Spróbuj siać dobro, a poczujesz się dowartościowany.
Jerzy Zygarłowski
17-04-2011 [17:55] - DZIECKO POLSKIE (niezweryfikowany) | Link: Szanowna Pani
Szanowna Pani Marto,
znalazlam na blogu FREE YOUR MIND komentarze ( nizej ) i pozwolilam sobie je tutaj wkleic z mysla ze komentatorzy mi wybacza ,poniewaz mysle identycznie tak jak oni , ze pomnik ze swiatel to iluzja :
Iluzja
Ten pomnik to iluzja, bo pomijając wszystkie argumenty FYM-a (z którymi w zasadzie się zgadzam) to jest jeszcze jeden powód by odrzucić ten projekt, to właśnie iluzja. Na pozór wygląda ok., ale tu właśnie wychodzi jego ILUZJA (nieźle wam wpajam do głów tę ILUZJĘ) bo
- Polska to nie rejon polarny gdzie noc polarna trwa ok. 6 miesięcy, a ten pomnik widoczny jest tylko nocą.
- a skoro jest widoczny tylko nocą, to dla kogo jest ten pomnik, dla (i tu przepraszam jak kogoś urażę) ku...w, meneli itp.
- Polska to kraj gdzie zima trwa dłużej niż na Florydzie, i śnieg tu pada częściej, a tym samym zasypie naszą ILUZJĘ
- estetyka pomnika jest do bani, bo jak mam się czuć gdy po nim depczę
- co do deptania, jeśli wpadną na koncepcję by go odgrodzić to jak dowiemy się kogo jest ten pomnik, co upamiętnia.
Dlatego twierdzę że to iluzja,namiastka a nie pomnik. Bardziej to przypomina anglosaskie wygłupy z poprawności politycznej, gdzie Boże Narodzenie nazywa się świętem światła, tak by nie urazić "innowierców", a może o to chodzi by nie urazić współwinnych ....
SZYJAMONI 18 82 | 12.04.2011 15:56
autor
Mnie osobiscie projekt podoba sie.
Jedyna watpliwosc to taka, czy wladze miasta zdobylyby sie na odsniezanie miejsca i samych reflektorow zima, czy - poza awariami w dostawie elektrycznosci - pomnik nie bylby 'skuty lodem i zasypany sniegiem od pierwszych opadow az po kwiecien...
TRZY ZDANIA TRZY SLOWA 337 6067 | 12.04.2011 15:44
@Trzy Zdania Trzy Slowa
sam projekt jest ładny, tylko niech się nie odnosi do ofiary złożonej przez członków delegacji prezydenckiej. Niech to będzie pomnik światła upamiętniający obchody tygodnia żałoby na przykład.
FREE YOUR MIND 1266 47697 | 12.04.2011 15:48
17-04-2011 [21:22] - ela (niezweryfikowany) | Link: Kochana Pani Marto
Chciałabym tyle napisać, ale to wszystko nic. Jestem z Panią. Ludzie serca nie maja, kraj niby katolicki a nienawiść taka, że jak czytam niektóre wypowiedzi to jakby potwory pisały. Ludzie opamiętajcie się !!!
Żal mam niezmierny wystarczy, że widzę naszego zmarłego Prezydenta i panią Marię w TV, to serce mam rozdarte, i pytam DLACZEGO?, tak się potoczyło i nie jestem w stanie nawet wyobrazić sobie co Pani czuje, mogę powiedzieć, że jest mi naprawdę przykro. Życzę Pani dużo sił. pozdrawiam Ela
18-04-2011 [10:31] - też Marta (niezweryfikowany) | Link: Mnie też przykro. Ale z
Mnie też przykro. Ale z drugiej strony proszę pomyśleć - sam fakt, iż ludzie w zupełnie naturalny sposób złożyli kwiaty to już ogromny sukces. Oni pamiętają I TO SIĘ LICZY! To jest najważniejsze, a nie to, co robi straż miejska kierowana jakimiś tam pustymi przepisami...
Btw. gdzie w prawnym zapisie jest paragraf mówiący o tym, że nie można składać kwiatów w pamiętnym miejscu?
Pozdrawiam serdecznie!
18-04-2011 [13:54] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto
Pani Marto ,jak czytam Pani wspomnienia na temat rodziców to zazdroszczę Pani.Ja takiego szczęścia nie miałam.Niech Pani nie zaprzepaści tego co Oni Pani ofiarowali i postara się przekazać swoim córeczkom , bo to jest bardzo ważne , proszę mi wierzyć. Pozdrawiam bardzo serdecznie i proszę się nie przejmować złośliwymi komentarzami. Wiem, że to trudne. Ale prawda wdeptana w ziemię odrośnie.
24-04-2011 [03:54] - basia (niezweryfikowany) | Link: Kochane dziecko - nie lekaj
Kochane dziecko - nie lekaj sie niczego.Pomimo tego ze zycie musimy sami przezyc - nikt nam w tym nie pomoze - ale dobrze jest wiedziec ze sie ma przyjaciol. A masz ich wielu - choc nie zawsze blisko. Wzystkiego dobrego Martusiu.
18-04-2011 [19:49] - Maria (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto
pamięć pozostaje w sercu, również w moim.
19-04-2011 [12:52] - Justyna (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto Pani Rodzice byli
Pani Marto Pani Rodzice byli rodzicami całego Narodu tego Polskiego, i mu Ich nigdy n ie zapomniy, Co co staraja się rozdeptać Ich wielkie czyny, rozdeptują siebie, bo takich wspanaiłych ludzi jak Pani Rodzice nikt nigdy nie wymarze z pamięci ani serc Polaków
20-04-2011 [21:00] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Trzymaj sie mocno Marto!
Dzisiaj nagle sie zdecydowalam na odnalezienie bloggu Marty po przeczytaniu artykulu z Jej udzialem. Mialam lzy w oczach.......znowu, tak jak przez wiele dni w kwietniu zeszlego roku. Podziwialam jej rodzicow a teraz mam ogromny szacunek i wspieram Jej Stryja. Mam 41 lat i zbyt bardzo mi brakuje ludzi w moim wieku o podobnym spojrzeniu na dzisiejsza sytuacje mojej ukochanej ojczyzny. Jestem czlonkiem PiS i jestem z tego bardzo dumna. Wychowuje dwojke moich dzieci w poczuciu milosci do naszej tradycji i histori. Trzeba wiedziec skad sie pochodzi aby wiedziec w jakim kierunku podazac....Rozumiem Marte bardzo....czulam dzisiaj jakas taka z Nia bliskosc. To bylo dobre uczucie, takie spokrewnione-ja tez bardzo kocham moich rodzicow i chce Im pomagac tyle ile bede mogla. Pozdrawiam Marte i Jej najblizszych-Monika A.Kristiansen.
22-04-2011 [08:01] - Gosia (niezweryfikowany) | Link: może gdybyśmy przyszli z kosami
Pani GW nie odważyłaby się na ich natychmiastowe sprzątanie?
22-04-2011 [11:29] - bacha (niezweryfikowany) | Link: Dziedzictwo Rodziców
Pani Marto,Dziecko Kochane.
Ośmielam się tak zacząć,bo jestem mamą dwóch synów w Pani wieku.Myślę jak matka.
Myślę,co z przekazanych wartości zostaje w sercu i umyśle dzieci.
10 kwietnia 2010 wyniósł Panią do roli,jaka - zapewne - nie była Pani scenariuszem życia.
To bardzo trudne zadanie , ale dla nas - którzy lepsze losy Polski wiązaliśmy z osobami Pani Rodziców
to szczęście w nieszczęściu - że Pani jest.
Jestem pewna , że zawsze będziemy Panią darzyć zaufaniem , szacunkiem i wsparciem jak Rodziców.
Nie mam córki.Przyrzekam Pani Marii Kaczyńskiej , że Jej córkę - Martę zawsze będę wspierać myślą , mową i uczynkiem.
23-04-2011 [23:53] - Beata K. (niezweryfikowany) | Link: Mnie również jest przykro...
Pani Marto, jak wszyscy, bardzo Pani współczuję, jestem całym sercem z Panią i jestem też pełna podziwu jak dzielnie Pani to wszystko znosi... i tą tragedię i to co dzieje się teraz... ja też jestem jedynaczką i nawet nie próbuję sobie wyobrazić, jak zareagowałabym będąc w Pani sytuacji...
również jest mi bardzo przykro, kiedy wspominam np usuwanie krzyża sprzed Pałacu Prezydenckiego, szkalowanie tego pięknego symbolu naszej wiary, kiedy czytam o usuwaniu kwiatów... komu przeszkadzają te piękne gesty, nasze symbole religijne? komu przeszkadza, że pamiętamy o tej okropnej tragedii? czy tak trudno zrozumieć, że te rany są wciąż jeszcze żywe?... przecież każdy z nas miał kogoś bliskiego w tym samolocie... np w moim rodzinnym mieście mieszkał i działał śp. p. senator Stanisław Zając, wspaniały człowiek, wiele dobrego zrobił nie tylko dla Jasła ale też dla całego Podkarpacia - mimo, że minął rok od katastrofy, trudno mi sobie wyobrazić, że Go nie ma... choć osobiście Go nie znałam...
Nigdy nie zapomnimy o Pani Rodzicach, byli wspaniałymi ludźmi, nadal żyją w naszych sercach, pamięci... i nikt nie zabroni nam Polakom czcić Ich pamięć...
oczywiście, że jest w Polsce wiele takich osób, które zrobią wszystko, żebyśmy o Smoleńsku nie pamiętali, ale to jest działanie na krótką metę, bo żeby nie wiem co zrobili, my nie zapomnimy i wierzymy, że dowiemy się w końcu całej prawdy...
Pozdrawiam serdecznie, proszę się nie załamywać i nie myśleć o tych, którzy niszczą dowody pamięci, bo oni nie są warci uwagi...
24-04-2011 [08:13] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Marta
Jesteś piękna... Żałuję że nigdy nasze ściezki się nie zwiąża...
pozdrawiam
Współczuję Ci
25-04-2011 [12:44] - haja (niezweryfikowany) | Link: Wesołych Swiąt!
Wesołych Świąt Pani Marto i wiele błogosławieństwa od Zmartwychwstałego Chrystusa !
25-04-2011 [14:44] - Artur, Boguszów (niezweryfikowany) | Link: Prawda, pojednanie, Republika Śląska
Pani Marto, zainspirowany tak pochopnym wyzbieraniem kwiatów z Krakowskiego Przedmieścia napisałem wiersz - ilustrację aktualnej sytuacji w Polsce. Proszę go przyjąć jako hołd dla Pani Rodziców i wszystkich tych którym dobro Polski zawsze było bliskie...
"Prawda, pojednanie, Republika Śląska"
Co to jest prawda ?
Może...bieg wydarzeń
Wygodnych bardziej lub mniej,
Dla tych sprawujących władzę
Którzy zrobić z niej chcą cień ?
W imię fałszywie pojętej przyjaźni
Poświęcić pamięć o miejscu kaźni
Wyrzec się faktu,
Że to było ludobójstwo,
Że tylu ważnych Polaków,
Musiało zginąć przez zaniedbanie,
I czyjeś niechlujstwo ?
Im przeszkadzają polskie tablice
A naszych w oczy kolą kwiaty,
Jeśli wspominać - to trochę ciszej
I nie wymieniać tak często tej daty,
Łatwo jest szargać im pamięć
Tych którzy sami, bronić się nie mogą,
Jeśli nie na mgłę,to zamieść pod dwyan
Byleby z bagna wyjść suchą nogą
I żeby nikt nie stawiał już pytań
Pojednać się ponad podziałami -
- Takimi szastają hasłami
Szkalują wojsko, pilotów a sami
Dzielą się już stanowiskami,
Teraz tak dobrze im się już powodzi,
Że nie widzą problemu
Co pod nosem ich się rodzi:
Coraz bliżej proklamacji
- Republika Śląska -
Czy też w imię demokracji
Ma się wyrzec Go dziś Polska ?
25-04-2011 [18:17] - aoo7 (niezweryfikowany) | Link: Wielkanoc
Pani Marto!
Przeczytałam Pani wypowiedz na temat pamiętników pani mamy oraz nadchodzących świat i bardzo się wzruszyłam. Sama jestem w wieku pani rodziców i myślę ,że Pani mama nie chciałaby żeby Pani żyła w smutku i rozpaczy. Czas powoli uleczy rany , bo ma pani wspaniałą rodzinę i dzieci. Po za tym nie jest pani sama, wiele osob duchowo Panią wspiera, a rodzice Pani już dawno maja pomnik w wielu sercach Polaków i to jest cenniejsze niż cale zło , które Panią otacza. Pani rodzice jak mało kto zasługują na to aby spoczywać na Wawelu, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę to , kto tam jest pochowany. Pani rodzice zrobili bardzo duzo dobrego dla społeczeństwa, dbali o Polskę .Pokazali ,że można być uczciwym w życiu zawodowym i osobistym, bardzo się kochali co było widać i to wywierało bardzo pozytywny wpływ na ludzi. Czego nie można powiedzieć o wielu celebrytach takich jak p.Wajda przedstawiciele TVN i Wyborczej na czele ze swoimi gwiazdami medialnymi, którzy jak hieny cmentarne szkalują Pani rodziców okradając ich z godności. Nie dają Pani spokoju i sieją zgorszenie w społeczeństwie , przez zakłamywanie prawdy. Przecież to rząd na czele z premierem i prezydentem związali się czwartą władzą , aby uchodzić za tych dobrych, natomiast media wykonują za nich brudną robotę przez napuszczanie partyjek między sobą. Robili to już wcześniej z Samoobroną i LPR , a teraz rozgrywają PJN do swoich celów. Taki rząd i ci wszyscy ludzie zasługują na pogardę, bo nie mają cywilnej odwagi do rozmów ze społeczeństwem. W związku z tym proszę się nie poddawać i nie zamartwiać ! Taki już jest los osób , których rodziny pełnią ważne polityczne funkcje. Władza i nienawiść Pani przeciwników nie jest wieczna, zło zawsze przegra z dobrem. Z okazji świąt Wielkiej Nocy życzę Pani zdrowych , pogodnych świat , pełnych wiary nadziei i miłości
25-04-2011 [20:59] - Barbara Trajdos (niezweryfikowany) | Link: Droga Pani Marto
Obejrzałam film pokazujący straż miejską sprzątająca do samochodu dopiero co złożone tulipany. Nie mogę uwierzyć w to co widzę. Czy to dzieje się naprawdę? Czy ludzie, którym apelowanie o tolerancję, akceptację różnorodności utorowało drogę do władzy, mogą ostentacyjnie zaprzeczać czynami swoim deklaracjom? Czy nie jest to cyniczne i głęboko niemoralne? Dlaczego nasze autorytety nie manifestują swojego oburzenia ???!!!!!
27-04-2011 [07:09] - NuNu (niezweryfikowany) | Link: Pan Prezydent Lech Kaczynski
Brak nam slow na okreslenie naszego bolu tudziez smutku z powodu tragicznej smierci Pana Prezydenta Lecha Kaczynskiego wraz z malzonka .
Ale jest muzyka , ktora moze to oddac !
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Janusz z Vancouver
29-04-2011 [22:51] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto!
To ja dziękuję za wszystko...
03-05-2011 [20:03] - zosia (niezweryfikowany) | Link: Pisz nasze ukochane polskie dziecko!
Czekamy, my Polacy, na twoje wpisy.:) Pozdrawiam serdecznie..
10-05-2011 [23:22] - Kinga (niezweryfikowany) | Link: Pamięć o Pani Rodzicach nigdy
Pamięć o Pani Rodzicach nigdy nie zgaśnie!!
14-05-2011 [01:31] - Chudy (niezweryfikowany) | Link: Pani Ojciec!!
BYL WSPANIALYM CZLOWIEKIEM I WIELKIM PATRIOTA!!PANI MAMUSIA WYJATKOWYM O CIEPLYM SERCU CZlOWIEKIEM!!
PIERWSZY PREZYDENT POLSKI,KTORY WALCZYL DLA DOBRA NARODU,ORAZ SWOJA INICJATYWA I WIELKA SILA WSPOMAGAL
INNE NARODY!!
Serdecznie pozdrawiam!!
14-05-2011 [19:10] - Gość 78 (niezweryfikowany) | Link: Proszę nie przestawać pisać,
pani Marto. Czekamy.
15-05-2011 [09:30] - Dariusz Cichocki (niezweryfikowany) | Link: Rocznica śmierci Mamy
Pani Marto,
Współczując Pani z powodu tragicznej śmierci Rodziców, chcę podzielić się z Panią taką oto refleksją: Po tym jak odeszli moi Rodzice, staram się o Nich pamiętać, niekiedy z nimi rozmawiać i Ich wspominać. Potrzebne mi jest do tego specjalne miejsce. Najbardziej lubię być blisko Nich, a więc tam, gdzie są pochowani. Tam mi się z nimi najlepiej rozmawia. Nie w zgiełku ludzi, pomiędzy okrzykami nierzadko nie licującymi z Ich i moim poczuciem godności. Krakowskie Przedmieście nie jest chyba miejsce przeznaczonym do głębokiego namysłu i skupienia. Może warto w takim dniu przysiąść u stóp grobu Pani Rodziców i porozmawiać przez chwilę z Mamą o tym, co było w Was dobre, szlachetne, czego Ona Panią nauczyła i czy Pani idzie w ślad za jej wrażliwą troską. To jest dobra chwila do takiego namysłu. Mnie te kilkanaście minut przed grobem moich Rodziców daje wiele siły, a przede wszystkim dystansu do otaczającego mnie świata.
12-07-2011 [12:28] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Rocznica
W całości popieram opinię Pana Dariusza. Bardzo współczuję Pani Marcie.
15-05-2011 [20:38] - Gość (niezweryfikowany) | Link: kwiaty
Droga pani Marto! Jesienią wsadziłam cebulki tulipanów nazwane imieniem ś.p. Marii Kaczyńskiej. Wykwitły pięknie,było nawet o 1 więcej kwiatów niż cebulek.Zamierzałam je złożyć w hołdzie na Krakowskim. Z powodu choroby nie mogłam. W przyszłym roku uda się. Te kwiaty kwitnące corocznie, to też pamięć, która nie umrze.Myślę o Pani Rodzicach poległych nad Smoleńskiem codziennie. I modlę się. Jestem pewna, że poznamy prawdę, a winni poniosą konsekwencje. Pozdrawiam serdecznie.
17-05-2011 [13:52] - Gość (niezweryfikowany) | Link: NASZA PRZYSZŁOŚC...??
ja osobiscie nie moge uwierzyc w to co sie dzieje , mam 29 lat i myslalam ze obawy mojej babci wzgledem ze tak powiem pogardliwie -kacapow to jakies mamrotanie.A tu widze, ze my niby mamy demokracje , a nic nam nie wolno.Kwiatow kłasc na ulicy nie wypada , smucic sie po takiej tragedii, którą powinien rozumiec kazdy Polak, ba nawet zapalac zniczy...coz ja mam taka cicha nadzieje, ze moze wymodlimy to przebudzenie sie ludzi , ktorzy moga zdzialac duzo, ze moze rosjan zaleja jakies plagi na tyle ze zostawia nasz kraj w spokoju. Ten lot nan nami to jakas farsa, moze by go zestrzelic-i upozorowac wypadek tak jak to oni zrobili?Moze to brzmi infantylnie, ale wciaz mam nadzieje na sprawiedliwa silna Polske- bo tego nauczył mnie Lech Kaczyński-najlepszy prezydent jakiego moglismy miec.Licze ze moze znajdzie sie jakis godny zastepca.Szczególnie jednak żal tych ktorzy dla POLSKI mogli zrobic jeszcze baaardzo wiele.
17-05-2011 [22:24] - Lukasz (niezweryfikowany) | Link: ...
Czesc Marta ! Czytajac to wszystko, bardzo mnie to porusza. Rozumiem Cie .Zycze Ci pogody ducha i spokoju o jutro.
Ps.Napisalem krotki wiersz o Tobie, dla Ciebie. Mam nadzieje ze zostane on wlasciwie odebrany.
Pozdrawiam
http://cymonek.blog.onet.pl/
13-06-2011 [05:25] - Cyrk (niezweryfikowany) | Link: Chciałbym tylko sprostować nieprawdziwe stwierdzenia...
w tym przypadku mniemania...
o których obok pani Basi na tym blogu, błędnie przeświadczonych jest niestety tylu autentycznych Polaków... a co za tym idzie i jest niezwykle deprymujące a zarazem mylące dla mniej wtajemniczonych to to, że sowiecka propaganda w tym temacie podtrzymywana w skali całego kraju przez osobników sowieckich ze WSI, powtarzana jest nieświadomie przez tak znaczną liczbę autentycznych Polaków w kraju i zagranicą...dotyczy to szczególnie Rodaków z zagranicy, którzy zamiast obwiniać kałmuckich przewrotnych oszustów rezydujących na stałe w Polsce, Polacy spontanicznie obwiniają jeden drugiego za takie a nie inne rezultaty wyborów ogólnopaństwowych do namiastki polskiego parlamentu w 2007 roku i w ubiegłorocznych wyborach prezydenckich 2010 roku zaraz po zamordowaniu śp Prezydenta Lecha Kaczyńskiego...
A rozwiązaniem tej wyborczej mistifikacji ostatnich lat, zresztą tak samo jak wszystkich poprzednich mistyfikacji wyborczych przez te wszystkie lata od czasu zakończenia przegranej przez Polskę drugiej wojny światowej, dla niedowiarków bądź podejrzliwych niech będzie ten najprostszy argument i nie potrzeba tu żadnych dowodów, ponieważ uzasadnienie samo w sobie jest niewspółmiernie proste i logiczne...
W pierwszej kolejności trzeba sobie też jednoznacznie ustalić i uświadomić najważniejszy pewnik, że jest nas w Rzeczypospolitej Polskiej nie mówiąc o zagranicy więcej jak 98% autentycznych z krwi, kości oraz z pokoleń autentycznych Polaków spośród całego polskiego społeczeństwa... w tym samym czasie należy nie zważając na medialną kałmucką natarczywość ignorować statystyki rozpowszechniane przez sowieckich smrodów, kundli i bękartów z ich sowiecką propagandą, aktywną szczególnie w polsko-języcznych mediach ze WSI, której wiodącymi libertyńskimi liderami są bezspornie volksdeutsche Donald Thusk i sowiet Sromosław Wsinorawicz Komorow...
A teraz pytanie: czy przy tak ogromnej przeważającej liczbowo ilości autentycznych, prawdziwych Polaków w odniesieniu do niepolskiego natomiast sowieckiego pochodzenia osobników rezydujących na stałe w Polsce, których jest mniej jak 2% w skali całego polskiego społeczeństwa, jest możliwe aby prawdziwie autentyczny polski Naród wybierał na swych reprezentantów, a teraz wymienię: komunistów, postkomunistów, liberałów, libertynów i im podobnych sku....synów, a wraz z nimi i z nimi związanych oszustów, złodziei, morderców, jak również tolerował na wolności kryminalnych recydywistów takich jak sowiet Kiszczak i cynicznych morderców takich jak sowiet nazywany Jaruzelskim (prawdziwe nazwisko nieznane), sowieckich kryminalistów, złodziei i oszustów Kwaśniewskiego-Stolcamana, Cimoszewicza, Millera nazywanego Leszkiem i polsko-języcznego sowieta Berie nazywanego Mazowieckim???
Każdy logicznie, normalnie i rozsądnie myślący Polak odpowie nawet więcej jak nie i nie!!! (nie będę tu przytaczał popularnych a cenzurowalnych polskich sformułowań w odniesieniu do wyżej wymienionych niepolskich osobników, które byłyby użyte przez każdego autentycznego Polaka)... pozostaje jednak stuprocentowa pewność, że odpowiedzią każdego autentycznego Polaka będzie zdecydowane w całej rozciągłości przeczenie w odniesieniu do wyboru wyżej wymienionych przestępców kryminalnych na najwyższych stanowiskach państwowych w Polsce...
Dlaczego więc pomimo tak ogromnego polskiego gremium sprzeciwu sowieckie smrody, kundle i bękarty posiedli pełnię władzy w Polsce???
Ano dlatego, że raz zamordowali całą najbardziej aktywną polską opozycje cywilną i wojskową pod Smoleńskiem, a dwa, że każde wybory ogólnopaństwowe w Polsce są w bezkompromisowy, zakamuflowany sposób fałszowne, a momentem kulminacyjnym jest w każdych wyborach ostatnich 22u lat ostatnia faza wyborów, jakoby liczenia głosów, kiedy w tym samym czasie wśród „komisji” najwyższego szczebla PKW (tu odjęto od nazwy literę N na końcu) obstawionej przez sowietów i komunistów, podających się oficjalnie za demokratów, finalizowane są fałszerstwa z obwodowych komisji również obstawionych przez sowietów... chociażby takich jak koszalińskiego, rzeszowskiego czy wałbrzuskiego, gdzie doświadczeni od wielu lat, komunistyczni spece w przekrętach wyborczych preparują uryny z zafałszownymi głosami przez dodawanie skreśleń przy nazwisku kolejnego kandydata na tej samej już zagłosowanej kartce wyborczej unieważniając ten głos, lub w bezkompromisowy, bezczelny sposób podrzucają wprost uryny z milionami kartek na własnego sowieckiego kandytata z zafałszowanych, spreparowanych list nieistniejących wyborców...
Chciałbym raz na zawsze uświadomić każdemu z osobna i otworzyć oczy tym wszystkim, którym ponad wszystko polska Ojczyzna leży na sercu, że partii oszustów złodziei i morderców zwanej inaczej, wydawałoby się demokratycznie, platformą obywatelską nie wybrał Naród Polski jako swego reprezentanta na polskiej Ziemi a zarazem volksdeutscha Donalda Thuska jako powiernika i wykonawcę władzy wykonawczej w Polsce...Podobnie jak Naród Polski nie wybrał na rezydenta Belwederu sowieckiego wieprza Sromosława Wsinorawicz Komorowa... i to trzeba sobie jasno i jednoznacznie uzmysłowić, powiedzieć i raz na zawsze wyeliminować innego rodzaju stwierdzenia z publicznych rozważań czy dyskusji, a szczególnie to, że jakoby postkomuniści i ich reprezentanci zostali wybrani w demokratycznych wyborach przez Naród Polski...
Natomiast prawda jest taka, że ta sowiecka grupa kanalii wspólnie trzymająca władzę w Polsce przez ostatnie 22 lata przechwyciła władzę i pozostaje nadal przy władzy w Rzeczypospolitej nie na drodze ustaleń w Magdalence... czy z Magdalenkami...lecz poprzez zakamuflowany proces wulgarnych, bezczelnych, nieskontrolowanych i nierozliczonych do tej pory oszustw wyborczych ostatnich 22 lat!!!
13-06-2011 [20:23] - Dana i Robert (niezweryfikowany) | Link: Kochamy Panią i czerkamy nastepny wpis.
Mnostwo SERDECZNOŚCI, Pani Marto!
20-06-2011 [21:27] - Gabrysia (niezweryfikowany) | Link: Rocznica pochówku pani prezydentowej MARII KACZYŃSkiej
Dzień dobry pani Marto jestem bardzo wzruszona że tak postępuje straż miejska przecież nie wie jak to jest stracić rodziców w tragicznej śmierci i musimy parę prezydencką Marię i Lecha Kaczyńskich bardzo godnie upamiętnić żądamy od Rosjan prawdy tylko zawsze prawda zwycięża i musimy się dowiedzieć prawdy o smoleńsku.
Dziękuje p.Marto.
21-06-2011 [10:50] - Wiecho2 (niezweryfikowany) | Link: Chciałbym tutaj swoje trzy grosze wtrącić!
W 1989 r. pierwsze czerwcowe wybory, mimo niedemokratycznych reguł, w zasadzie były w pełni
demokratyczne! I to z dwóch powodów:
1. Komisje były mieszane przewodniczący był z ramienia partii a viceprzew. z Solidarności i ja takim byłem!
2. Każdy kandydat(prawie każdy) miał w komisji swego męża zaufania, który patrzył komisji na ręce!
W drugich wyborach było odwrotnie, ja przedstawiciel Solidarności byłem przew. a partyjny(wtedy chyba nie było
już partii albo w stadium rozkładu. W następnych wyborach nabór dokonała administracja i zrezygnowano
z przedstawicieli Solidarności i mężów zaufania. To bł błąd zaniechania, i nadmiernego zaufania do
kontynuacji demokratycznych reguł! Skorzystali z tego ci, którzy znają się na manipulacji "urynami", jak
to grzecznie ujął mój poprzednik! Pierwszym i bardzo poważnym argumentem dla wiarygodności o mogących
si zdarzać wypadkach cudów przy "urynach", to przedłużenie wyborów do dwóch dni! Jak ktoś nie
będzie chciał brać udziału w wyborach, to nie wystarczy nawet tydzień. Dwudniowe wybory stwarzają większą
możliwość manipulacji! Nie wiem dlaczego partie zrezygnowały z mężów zaufania i prawa umieszczenia
w komisji swoich przedstawicieli! Jakoś komuna nie bała się tego rozwiązania. Pewnie przestraszono się
nadredaktora z Czerskiej, sterowanego przez "generałów honoru" Boję się,że wybory 2011roku będą nie tylko
wyborami do parlamentu, będzie to także noc "długich noży"!
2011.06.21 10.49
25-06-2011 [05:06] - Cyrk (niezweryfikowany) | Link: Niezwykle delikatny delikwent sowiecki...
coś na kształt polsko-języcznych, ni to sowiet Beria Mazowiecki ni to jajowaty sowiet Oleksy Oleksewicz rozmowny...
Podstawowe pytanie ... jeżeli wybory 1989 roku były „demokratyczne” bez demokratycznych reguł...(nawiasem taką interpretacją demokracji posługiwał się często Bolek prawdopodobny) i jakoby kontrolowane przez Solidarność to dlaczego pomimo tak „zdwojonego oporu i jakoby kontroli” ni to opozycji ni to niewiadomo kogo... ale za to komunistów upodobnionych na demokratów takich jak Gieremek, Michnik i Kuroń, a nawet Onyszkiewicz... przekręt wyborczy został zastosowany wtedy w całej rozciągłości i bez żadnych skrupułów przez sowieckich bydlaków w Polsce dokładnie tak samo jak za czasów Bieruta, Gomułki, Gierka czy na ostatku przez jaruzela???. mało tego wypróbowany został na przyszłość i przetrwał przez te wszystkie następne lata aż do dzisiaj... rezultatem tego pierwszego oszustwa wyborczego nowej ery dalszego sowieckiego Eldorado w Polsce czyli postkomunizmu, sowiet podszywający się pod polskie imię i nazwisko Wojciech Jaruzelski (prawdziwe imię i nazwisko nieznane) na oczach całego Narodu Polski został przez sowietów w Polsce okrzyknięty prezydentem a sowiet Beria Mazowiecki premierem i stało się to nie tylko za oczywistą aprobatą sowieckich towarzyszy, którzy w dziesiątkach tysięcy jeśli nie w setkach tysięcy...już zdążyli wkręcić się do prawie każdej instancji (tak jak volksdeutsche Thusk na boisko trampkarzy) i opanować dopiero co zaistniałe związki zawodowe Solidarności, ale również przy całkowitej akceptacji popartej piciem bruderszaftowej wódki z kiscakiem i jaruzelem przez ówczesnych najważniejszych liderów tej Solidarności, którzy po latach wypłynęli przy kolejnej zainscenizowanej ogólnopolskiej powodzi jako płatni sowieccy agenci...
Weźmy na ten przykład takiego Bolka prawdopodobnego w umacnianiu komuny w Polsce w dobie postkomunizmu albo Borusowa sumienngo... w rozkładaniu Senatu nazywanego przez sowietów rezydujących na stałe w Polsce... polskim, w którym o zgrozo prym wodzi i to od tylu już lat sekretarz komitetu centralnego sowieckiej zjednoczonej partii robotniczej w Polsce towarzysz Alosza Cimoszew Białowieższczanin...aż strach pomyśleć, że jest to już połowa 2011 roku...
śp Anna Walentynowicz miała zawsze tyle do powiedzenia w tym temacie, lecz niestety z inicjatywy volskdeutscha Thuska i sowieta Sromosława Wsinorawicza Komorowa została zamordowana pod Smoleńskiem...
Dlatego towarzyszu sowieckiej zjednoczonej partii robotniczej w Polsce przerobiony na siłę... na solidarnościowca nie zaciemniaj tych stron i tekstów autentycznych Polaków, nie wypisuj głupot i nie udawaj nikogo kim nigdy nie byłeś, a przede wszystkim nie małpuj mojego słownictwa klecąc nieoddolnie a odgórnie z nadania volksdeutscha Thuska tych twoich pare prymitywnych zdań po polsku...
22-06-2011 [15:52] - Gość (niezweryfikowany) | Link: urodziny
Pani Marto, życzę wszystkiego dobrego w dniu urodzin.
Moc najpiękniejszych życzeń,pociechy z córeczek, doktoratu i przede wszystkim zdrowia.
11-07-2011 [15:25] - Dawid (niezweryfikowany) | Link: :-)
MARTA 3-MAJ SIĘ:-))))
12-07-2011 [12:23] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Czekamy!
Pani Marto,serdeczne pozdrowienia dla Pani i rodziny.Cierpliwie czekam na wpisy!
12-07-2011 [20:54] - Maja (niezweryfikowany) | Link: Droga Pani Marto
proszę, by zechciała Pani przyjąc na swoje ręce wyrazy ogromnej wdziecznosci i uznania dla nieżyjących juz Pani Rodziców, których WIELKOSC pomimo upływającego czasu, nie przeminie...i choc wciąz zmagając się z wieloma problemami, często pytam,jaki moje zycie ma sens?, to jedno wiem na pewno,iż wielkim szczęściem!!! i zaszczytem jest dla mnie to, że przyszło mi życ w czasach, gdy Jan Paweł II oraz Maria i Lech Kaczyńscy swoim świadectwem, nadawali sens wyznawanym wartosciom i zasadom.
07-08-2011 [00:38] - Gość Kazimierz (niezweryfikowany) | Link: Pamiętamy.
Wyrazy współczucia.
28-08-2011 [18:44] - emigrantka (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto niech sie pani
Pani Marto niech sie pani odezwie do nas!!!
05-09-2011 [21:52] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Marto pozdrawiam Cię
Marto pozdrawiam Cię cieplutko!! pisz dalej proszę ;* uwielbiam czytać Twoje mądre wypowiedzi
24-09-2011 [02:03] - joanna.s. (niezweryfikowany) | Link: Pozdrawiam !
Pani wpisy są na prawdę wspaniałe ! Czekam na więcej. Wcześniej nie miałam czasu na śledzenie faktów politycznych,ponieważ w tym roku zdawałam maturę,ale udało mi się uczestniczyć w rocznicę katastrofy smoleńskiej we Warszawie. Coś na prawdę pięknego,pan Jarosław Kaczyński miał niesamowite wystąpienie. Jednakże przeraża mnie to,że większość ludzi preferuje partię , która jest "modna",ponieważ TVN reklamuje właśnie ją,z poza tym obiecuje wielkie rzeczy "a tu pospolitość skrzeczy". Nie wierzę,żeby ta patria była uczciwa ,choćby w tym odwlekaniu śledztwa w sprawie katastrofy. Mam jednak nadzieję,że prawda wyjdzie na jaw,większość ludzi domyśla się co stało się tego dnia w owym lesie. W tym dnie mimo,że nie wkroczyłam prawnie w dorosłość,wkroczyłam w nią duchowo. Kiedy kilka dni po katastrofie okazało się,że w moim liceum organizowana jest "wycieczka" do Warszawy ,od razu się zgłosiłam i te 17 h ,które czekałam ,aby znaleźć się na dosłownie kilka sekund przy trumnach MOJEJ PARY PREZYDENCKIEJ były jednymi z najszczęśliwszych chwil mojego życia. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego zjednoczenia i serdeczności pomiędzy ludźmi. Bardzo irytują mnie także głupie artykuły na różnego typy portalach jak np.pudelek.pl i komentarze co do Pani,a także Pani rodziny... są po prostu żenujące...jakby nie wystarczyło już cierpienia po stracie rodziców...nie ma Pani także prawa do normalnego życia,a także do rzeczy,na które Pani sprawiedliwie zarobiła,no cóż może to po prostu uprzedzenie albo zazdrość. Chciałam jedynie ,by Pani wiedziała,że jest dużo osób ... przynajmniej w mojej łódzkiej społeczności,ale również w internetowej,która Panią popiera,a także Pani całą rodzinę !
14-10-2011 [22:14] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Wypowiedź prezesa na temat małżeństwa
Witam Pani Marto!
Zasmuciły mnie informacje o sporze między Panią a Prezesem, na temat Pani wczesnego małżeństwa.
Bardzo proszę Panią, o nie obrażanie się na Prezesa, nie miał nic złego na myśli.
Jest to człowiek, który już trochę przeżył na tym świecie, obserwuje.
Chciał pewnie powiedzieć, że kiedyś były inne czasy, a obecnie są inne. Nasze pokolenie decyzję o założeniu rodziny przedkłada na później. Wpierw chce skończyć studia, podróżować, samorealizować się, mieć w miarę ustabilizowaną sytuację zawodową i finansową. Dopiero wtedy myśleć ( i nie tylko) o założeniu rodziny. U Pani zauważył, pewnego rodzaju szybsze tempo.
Jeżeli czuła Pani Moc Bożą w tym kierunku, nic nikomu do tego. Tylko Pani życzyć wszystkiego co dobre.
Obie strony mają rację. Proszę się nie gniewać na siebie. Pan Prezes został Sam, Pani straciła rodziców. Bardzo Panią proszę.
Pozdrawiam
aneta
01-11-2011 [09:26] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Pamiętamy
Dziś Dzień Wszystkich Świętych.Niech każdy z nas zapali znicz pamięci dla tragicznie zmarłych ofiar z 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem.Pomódlmy się za ich dusze, a w szczególności za dusze Lecha i Marii Kaczyńskich.Cześć Ich pamięci.Na zawsze pozostaniecie w moim sercu.
23-12-2011 [18:56] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Wesołych Świąt!
Pani Marto,życzę Pani i całej rodzinie miłych,spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślnego,pełnego miłości i radości Nowego 2012 Roku!Serdecznie pozdrawiam.
13-01-2012 [01:30] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Smoleńsk, a jak nie Smoleńsk to i tak Smoleńsk
Naprawdę ileż można w kółko o tym Smoleńsku słuchać...
05-02-2012 [21:16] - Lucja (niezweryfikowany) | Link: Zbliża się druga rocznica-
też pamiętamy i będziemy pamiętać każdą następną-
bo ,, p a m i ę ć to siła,która tworzy tożsamość wielu istnień ludzkich!,,
p.s. serdecznie pozdrawiam Cię drogie dziecko i życzę dużo cierpliwości do niektórych durnych wpisów,bo na głupotę lekarstwa nie ma..
08-02-2012 [09:29] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Tak,nigdy nie zapomnimy...
W tym wyjątkowym dniu,bardzo smutnym dniu wywieśmy flagi z kirem.Ja tak uczyniłam rok temu.To symbol pamięci o wyjątkowych ludziach którzy tego tragicznego dnia zostali zamordowani...Tak okażmy im szacunek i patriotyzm jaki w prawdziwych Polakach nigdy nie zgaśnie.
08-02-2012 [09:30] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Tak,nigdy nie zapomnimy...
W tym wyjątkowym dniu,bardzo smutnym dniu wywieśmy flagi z kirem.Ja tak uczyniłam rok temu.To symbol pamięci o wyjątkowych ludziach którzy tego tragicznego dnia zostali zamordowani...Tak okażmy im szacunek i patriotyzm jaki w prawdziwych Polakach nigdy nie zgaśnie.
06-04-2012 [17:48] - EDYTA28 (niezweryfikowany) | Link: Pani Marto
Spokojnych i rodzinnych świąt Wielkanocnych.
09-04-2012 [14:48] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Życzenia świąteczne
Radosnych świąt w gronie najbliżych i dużo siły dla Pani i całej rodziny.
08-04-2012 [17:46] - Gość (niezweryfikowany) | Link: złożenie kwiatów
Należy złożyć kwiaty prezydentowej ale w miejscu jej spoczynku albo pod domem - miejsce pracy nie jest odpowiednie!!!! To nie był i nigdy nie będzie niczyim domem,tutaj mieszka sprawujący władzę prezydent wybierany,a jak się kończy jego kadencja to kończy się mieszkanie w pałacu.
Strony