Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Tusk szuka 100 mld zł z budżetu RP nie tam gdzie są
Wysłane przez Alina@Warszawa w 15-08-2024 [23:57]
No szuka i szuka pan Tusk 100 mld zł i zaczyna oskarżać PiS o rozpuszczenie tej góry pieniędzy na bzdety wyborcze.
Tymczasem niezależny dziennikarz z Wybrzeża Henryk Jezierski pisze 16 LUTEGO 2024 takie coś:
RELACJA WŁASNA Z WIEJSKIEJ: FOLWARK W ROZBUDOWIE
(...) Sprawność systemu stanowienia prawa w oparciu o starannie wyselekcjonowanych parlamentarzystów widać najlepiej podczas sejmowych posiedzeń. Nie widzę sensu w opisywaniu ich pełnego, trzydniowego przebiegu. Warto jednak odnotować dwa istotne wątki.
Pierwszy dotyczy tzw. procedowania „rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osob prawnych”. Mówiąc krótko: w zamyśle rządu Donalda Tuska jest kontynuowanie okradania Polaków na rzecz ukraińskich nachodźców przez następne trzy miesiące, konkretnie do końca czerwca br. Te trzy miesiące ma nas kosztować co najmniej 6 mld zł i wszystko wskazuje na to, iż ciąg dalszy nastąpi.
W sumie dotychczas nieodwzajemniona miłość do obywateli Banderlandu kosztowała Polaków – według danych niemieckich – około 100 mld. zł. Pozytywnych skutków tej pomocy jednak nie widać. Wprost przeciwnie.Mimo upływu dwóch lat od rozpoczęcia masowego najazdu Ukraińców na Polskę nadal prawie połowa z nich nie podjęła jakiejkolwiek pracy. Różnorodne formy pomocy socjalnej wystarczą im w zupełności. Zwłaszcza, gdy pieniądze pobiera się w Polsce, a wydaje na Ukrainie. Co gorsze, wystarczy im jeden dzień pracy w naszym umęczonym kraju, aby uzyskać pełne prawa do polskiej emerytury. Ta w najniższym wymiarze wynosi u nas 1,6 tys. zł, czterokrotnie więcej niż za wschodnią granicą. Nic dziwnego, że pasożytowanie na Polakach idzie pełną parą.
Powyższe argumenty pojawiły się w wypowiedziach kilku posłów, głównie z Konfederacji. Bez jakiegokolwiek skutku. Pierwsze czytanie projektu odbyło się w środę, 7 lutego br. Za wnioskiem o jego odrzucenie głosowało 16 posłów z Konfederacji. Reszta czyli „koalicja demokratyczna” ramię w ramię z PiS głosowała przeciw. Następnego dnia, po drugim czytaniu skierowano projekt do Komisji Finansów Publicznych w celu ewentualnego naniesienia poprawek. Tego samego dnia poprawki zostały odrzucone.
W piątek, 9 lutego br. odbyło się trzecie czytanie projektu, a zaraz po nim głosowanie nad nim w całości, czyli bez jakichkolwiek zmian. Za było 173 posłów PiS (przy jednym wstrzymującym się) oraz wszyscy posłowie KO (150), Polski2050-TD (32), PSL-TD (31), Lewicy (25) oraz Kukiz15 (3). Sprzeciwiło się jedynie 15 posłów Konfederacji.Mówiąc krótko: 430 do 15 dla zwolenników dalszego okradania Polaków. Banderowcy dobrze wiedzą, że USrAel nie dopuści do innego scenariusza. Lachy będą płacić nadal, choćby komik i ćpun W. Żeleński po raz kolejny potraktował prezydenta A. Dudę jak śmiecia.
(...)
Tak więc wygląda poszukiwane 100 mld zł z innej strony. Co warto rozgłosić, żeby Rodacy nie mieli złudzeń kto nami rządzi ...
Całość artykułu jest warta uwagi, bo autor w opisywaniu naszej rzeczywistości jak zwykle prezentuje żelazną logikę i zdrowy rozsądek, czyli dobra, których nie można ostatnio spotkać w tzw, mediach głównego nurtu.
A tu film z konkretnymi liczbami 1/4 przewidywanego budżetu to wydatki na zbrojenia - jak na wojnie! Większość z tego to kontrakty z ... USA:
YouTube:
Komentarze
15-08-2024 [22:58] - Jabe | Link: Mówiąc krótko: w zamyśle
Mówiąc krótko: w zamyśle rządu Donalda Tuska jest kontynuowanie okradania Polaków na rzecz ukraińskich nachodźców...
Należy zwracać uwagę, w jakich kwestiach jest zgoda ponad podziałami. Tam kryje się wola suwerena.
15-08-2024 [23:26] - Alina@Warszawa | Link: Uściślijmy to zdanie: "Tam
Uściślijmy to zdanie: "Tam kryje się wola suwerena." To oczywiste kłamstwo!
To wola chanukowej części posłów w polskim sejmie.
Ci posłowie są tam tylko dlatego, że ukryli przed polskim Suwerenem swoje pochodzenie i interesy w kampanii wyborczej, przez co wprowadzili wyborców, czyli Suwerena w błąd, czyli OSZUKALI, a więc są posłami wskutek przestępstwa, a więc BEZPRAWNIE.
Mam nadzieję, że znajdzie się grupa - koniecznie ANONIMOWYCH prawników, którzy to potrafią wykazać, udowodnić i doprowadzić do nowych wyborów parlamentarnych i prezydenckich. Sprawa jest dość oczywista, a pokazanie części chanukowej Sejmu jest bardzo proste. Wystarczy przeanalizować nagrania z akcji G. Brauna z gaszeniem chanuki.
A ilość posłów chanukowych jest tu: https://wydarzenia.interia.pl/...
- za odebraniem immunitetu było 402 posłów, przeciw 15, wstrzymało się 4...
Prawdziwy stosunek Polaków do chanukowców w polskim społeczeństwie jest dokładnie taki sam jak stosunek komentarzy popierających gaszenie chanuki do oburzonych - tak ok. 98:2
16-08-2024 [07:51] - Jabe | Link: Miałem na myśli rzeczywistego
Miałem na myśli rzeczywistego suwerena.
15-08-2024 [23:15] - Adam66 | Link: No cóż, ci wszyscy którzy
No cóż, ci wszyscy którzy uprzedzali, że włażenie w dooopę banderowcom do niczego dobrego nie doprowadzi, zostali natychmiast okrzyknięci "ruskimi onucami". A tymczasem budowa ukropolin idzie pełną parą, najważniejsze resorty siłowe w Polsce są obsadzone banderowcami, nabór tychże na niższe stanowiska też idzie pełną parą. "Patriotyczny" PIS głosuję rąsia w rąsię z antypolską koalicją firmowaną przez ryżego folksdojcza a "patriotyczne" media nawet słówkiem o tym nie pisną...
16-08-2024 [10:04] - mjk1 | Link: Ciekawe dlaczego, żaden
Ciekawe dlaczego, żaden dziennikarz TV Republiki, podobno jedynej stacji wolnego słowa w Polsce, nie przeprowadzi wywiadu z Grzegorzem Braunem?
16-08-2024 [10:46] - sake3 | Link: @mjk.......A skąd ma pan
@mjk.......A skąd ma pan pewność,że Grzegorz Braun chce by z nim wywiad TVRepublika przeprowadziła? Może wpaść w furię ,że ta pogardzana przez niego stacja miałaby nawet czelność prosić o wywiad.
16-08-2024 [10:57] - Alina@Warszawa | Link: Braun da sobie radę w każdej
Braun da sobie radę w każdej tv. Był nawet u M. Jaruzelskiej i bynajmniej peanów na temat ojca dziennikarka nie usłyszała...
TV Republika jest kolejną partyjną telewizją (inne są albo partyjne, albo agenturalne, albo "SłużBowe"). Tylko TV Trwam powstała z datków wiernych, słuchaczy Radia Maryja. (tak mniemam). Najlepiej sprawdzić skąd pochodzą pieniądze na poszczególne telewizje.
Republika jest telewizją PiS-owską, więc nie jest w interesie PiS zapraszanie Brauna i Konfederacji, bo odbierają głosy PIS-owi.
Będzie zupełnie inaczej, kiedy PiS wejdzie w koalicję z Konfą i PSL, i przejmą władzę w Polsce. Z tym, że Braun będzie i tak konkurentem dla kandydata PiS na fotel prezydenta. Co więcej, będzie bardzo groźnym konkurentem.
Teraz jest w TV Republika przedstawiciel Konfy i ma bardzo rozsądne wypowiedzi, na tle innych zaproszonych gości (program "Po 10.00" - prowadzi Klarenbach).
16-08-2024 [11:16] - sake3 | Link: Hołdy składane Braunowi nie
Hołdy składane Braunowi nie pozwalają pani na osądzenie TVRepublika jako stacji dla Polaków. Już z góry ją pani przekreśla nazywając partyjną,pisowską a nawet agenturalną w której wg pani rozsądne wypowiedzi padają jedynie z ust przedstawicieli Konfederacji. Przy takim nastawieniu jakie pani reprezentuje-pogardliwym, niechętnym, jednostronnym chyba trudno o jakiś wywiad.Dziwi mnie,że jak dotąd nie zauważyła pani,że we wszystkich debatach w tej stacji biorą udział bez przeszkód przedstawiciele KOnfederacji.
16-08-2024 [11:18] - Alina@Warszawa | Link: Przepraszam, ale nie mam
Przepraszam, ale nie mam żadnego wpływu na to jak @sake3 rozumie prosty tekst pisany mojego autorstwa ... Widzę, że zupełnie nie rozumie.
16-08-2024 [11:40] - sake3 | Link: Oczywiście,bo jest pani tak
Oczywiście,bo jest pani tak zacietrzewiona że nie jest w stanie przyjąć do wiadomości inne niż pani zdanie.
16-08-2024 [11:52] - Alina@Warszawa | Link: Gdzie sake3 wyczytała jakieś
Gdzie sake3 wyczytała jakieś zacietrzewienie? Albo hołdy składane Braunowi? Dla mnie każdy polityk to narzędzie! Do realizacji polityki zgodnej z moimi poglądami i interesami! To takie trudne do pojęcia? Co mam jeszcze przyjmować do wiadomości? Że jedyna opcja do rządzenia Polska to PiS? Ten PiS, który pali chanukę w polskim sejmie?! Że o pałacu prezydenckim nie wspomnę?
16-08-2024 [12:13] - sake3 | Link: Sama pani swoim wpisem
Sama pani swoim wpisem potwierdza zacietrzewienie. Czy kryterium oceny polityków mamy opierać na na ich pracy czy na ich stosunku do palenia świeczek chanukowych? Ja nie uważam,że PiS jest jedyną opcją do rządzenia w Polsce,a tylko od dawna bronię przed waszymi atakami .Nie widzieliście w PiS-ie ani ludzi godnych szacunku,ani mądrych,ani oddanych pracy więc teraz macie jak na dłoni wynik waszego ujadania-ruina gospodarcza,podległość każdemu,brak perspektyw.Nie widzicie nadal w PiS-e nic pozytywnego głosno wołacie ustami Bosaka o delegalizację,wasza sprawa-macie prawo do własnych ocen,ale dlaczego nadal widzicie w PiS jedynie wroga do likwidacji? Z kim chce maszerować po władzę?
16-08-2024 [12:20] - Alina@Warszawa | Link: Dyskusja przypomina rozmowę
Dyskusja z sake3 przypomina rozmowę ze ścianą ...
https://www.youtube.com/shorts...
16-08-2024 [12:37] - sake3 | Link: Oczywiście,bo pani chce by
Oczywiście,bo pani chce by każda rozmowa czy dyskusja była podporządkowana pani poglądom jako jedynym słusznym i akceptowalnym.
17-08-2024 [05:11] - Adam66 | Link: @[10:57] - Alina@Warszawa
@[10:57] - Alina@Warszawa
"Republika jest telewizją PiS-owską" - Republika jest przede wszystkim telewizją ukropolińską bo taką partią jest PIS, a przynajmniej wierchuszka PISu. Powtórzę się po raz kolejny, Polska nie miała polskiego rządu od 400stu lat, z wyjątkiem krótkiego epizodu pomiędzy pierwszą i drugą wojną światową, wszystkie pozostałe to sługusy ruskie, pruskie, chazarskie ale nie polskie. I to jest największy problem Polski, czy ten najazd Polska przegra, zobaczymy wkrótce...
17-08-2024 [11:04] - Alina@Warszawa | Link: Jeśli od 400 lat nie mieliśmy
Jeśli od 400 lat nie mieliśmy polskiej władzy, to znaczy, że Polska dawno przegrała, a teraz próbuje się jakoś odrodzić.
Jak na razie trzeba oglądać TV Republika, bo jako jedyna zawiera mimo wszystko najwięcej treści polskich. Być to może dla uwiarygodnienia się, ale póki co warto.
Przede wszystkim trzeba śledzić aferę ruskiego pułkownika GRU ksywka dla zmyłki hiszpańska "Gonzales", który znalazł sobie w Polsce (albo została mu przydzielona, co bardziej możliwe) lewacką kochankę dziennikarkę, i razem brali udział w lewackim życiu politycznym. Dla mnie to on nie "brał udział" tylko sterował, kierował i płacił temu całemu towarzychu za konkretne rozróby, jak np. "Strajk Kobiet", czy kolejne parady zboczeńców.
Co powinni Polacy przyswoić w pierwszej kolejności? Otóż taką podstawową rzecz:
POLSKA JEST WŁASNOŚCIĄ POLAKÓW, ZAWSZE BYŁA I NASZYM OBOWIĄZKIEM JEST PILNOWANIE, ABY TAK BYŁO W PRZYSZŁOŚCI. JEST TO NASZE PAŃSTWO NASZE MIEJSCE DO ŻYCIA NA ZIEMI I NIKT OBCY NIE MA PRAWA DO NASZEGO PAŃSTWA. NIKT SPOZA POLSKI, BEZ POLSKIEGO RODOWODU I OBYWATELSTWA NIE MA PRAWA DECYDOWANIA O NASZYCH SPRAWACH.
KAŻDY KANDYDAT DO FUNKCJI URZĘDNIKA PAŃSTWOWEGO/SAMORZĄDOWEGO MUSI PODAĆ SWÓJ RODOWÓD DO 3 POKOLEŃ WSTECZ WRAZ ZE ŹRÓDŁAMI UTRZYMANIA RODZINY.
To takie minimum na początek. Najważniejsze wg mnie jest silne poczucie własności, bo jak na razie to jakieś ciemne siły usiłują nas tego poczucia i własności po prostu pozbawić. Robią to konsekwentnie od 1945 roku. A bez własności nie ma niczego ...
17-08-2024 [11:52] - sake3 | Link: @Adam66......TVRepublika jest
@Adam66......TVRepublika jest telewizją pisowską, agenturalną, niemalże wrogą teraz jeszcze dodano ukropolińską. Czy jest przymus jej oglądania,zwłaszcza że do wyboru są inne ,,wiodące'' telewizje? Dlaczego ma być oglądana jak tu padło ,,na razie''? Są jakieś plany zbudowania innej stacji spełniającej warunki by nie była pisowska, agenturalna, wroga i ukropolińska? Używanie słowa ,,pisowski,pisowska''ma być straszakiem,ostrzeżeniem i wskazówką dla społeczeństwa jak nie należy prowadzić polityki,uczyć szukać wroga podanego już na tacy i jak z nim postępować.Tak osmiogwiazdkowo tzn w imię polityki miłości.
17-08-2024 [16:16] - Adam66 | Link: @[11:52] - sake3
@[11:52] - sake3
Nie oglądam żadnej telewizji ani żadnych mediów oficjalnych, wszystkie uprawiają propagandę wychwalającą tego kto im obecnie płaci. Proszę sobie przypomnieć "patriotyczną" gazetę wyborczą, na początku też była prosolidarnościową a gdzie jest teraz?
Trochę nie na temat, czy w GP albo TW Republika coś się wspomina o kilkudziesięciu tysiącach Polaków, potomków Polaków wywiezionych do Kazachstanu przez sowietów, a od lat dopraszających się o umożliwienie im powrotu do Polski? Dla nich "piniędzy ni ma i nie będzie" ale dla setek tysięcy antypolskich banderowców pieniądze są i będą. Czy ktoś coś o tym mówi w wyżej wymienionych mediach?
17-08-2024 [17:07] - u2 | Link: ***czy w GP albo TW Republika
***czy w GP albo TW Republika coś się wspomina o kilkudziesięciu tysiącach Polaków, potomków Polaków wywiezionych do Kazachstanu przez sowietów, a od lat dopraszających się o umożliwienie im powrotu do Polski?***
Oczywiście że się wspomina. Robi to np. poseł Czarnecki wyzywany i poniżany na NB przez pachołków 67-letniego Tuska. No, ale taki mają befehl ci uebermenschen od 67-letniego Tuska :-)
17-08-2024 [17:49] - sake3 | Link: @Adam66.....Dziękuję za
@Adam66.....Dziękuję za komentarz i jego spokojny ton co często jest tu rzadkością.Myślę,że nie ma mediów w pełni obiektywnych i zaspakajających ciekawość i poglądy telewidzów. Zawsze jest czegoś brak, czegoś z kolei niepotrzebnie za dużo. Republika nie jest wyjątkiem ale z pewnością nie jest wroga Polakom,agenturalna czy pisowska jak to państwo utrzymujecie. Mnie brak podawania konkretów przez ekspertów w poruszaniu spraw gospodarczych, brak programu w którym telewidzowie dzwonią do studia. W ten sposób byłoby wiadomo czego najbardziej oczekują ludzie.Brak mi programów naukowych gdzie pokazuje się polską myśl techniczną chociazby wysłanie na niską orbitę okoloziemską polskiego satelity nowej generacji. Nawet nie wiemy jakie osiągnięcia ma Polska w tym zakresie. Ale rozumiem, że nie każdy ma podzielać moje zainteresowania i nie ja jestem włascicielem stacji. Nazywacie państwo pogardliwie tę telewizję pisowską.W ogóle odnoszę wrażenie,że wyraz pisowski wg was ma wymiar równie negatywny jak przekleństwo czy najgorsze wyzwisko a elektorat PiS-u to podludzie.To niestety nie pomaga ani w dyskusji ani w opanowaniu agresji ani w stosunkach międzyludzkich.
16-08-2024 [11:30] - mjk1 | Link: Dla Sake: https://www.tiktok
Dla Sake: https://www.tiktok.com/@piotrs...
Braun nie chce, czy Brauna nie chcą zaprosić na żywo?
16-08-2024 [11:50] - sake3 | Link: @mjk1......Czyżby Braun
@mjk1......Czyżby Braun widział potrzebę być zapraszanym do stacji o której zawsze wyraża się jak najgorzej? Po co? Przecież swoją niechęć i pogardę do PiS-u może swobodnie przedstawić w TVN.Tam będzie to przyjęte z zachwytem.
16-08-2024 [11:54] - Alina@Warszawa | Link: Gdzie Braun wyraża się o TV
Gdzie Braun wyraża się o TV Republika jak najgorzej? Link poproszę!
Dla porównania poszukaj co mówili koalicjanci 13.grudnia o TVP przed wyborami...
17-08-2024 [11:25] - Alina@Warszawa | Link: @ sake! No gdzie ten Braun
@ sake! No gdzie ten Braun szkaluje TV Republika? Myślisz, że jakiś polityk jest taki głupi, żeby zadzierać z jakąkolwiek telewizją?
16-08-2024 [17:21] - Adam66 | Link: @[10:04] - mjk1
@[10:04] - mjk1
Pomijając chęć czy niechęć do przeprowadzenia wywiadu z Braunem, dlaczego żaden dziennikarz TV Republiki albo Gazety Polskiej nie mówi czy też pisze o problemie z banderowcami i stanowisku PISu wobec tego wazeliniarstwa polskich (?) władz?
16-08-2024 [11:15] - Alina@Warszawa | Link: Tusk zwariował? czy on tak ma
Tusk zwariował? Czy on tak ma?
Tu szuka jakichś 100 mld, płacze, że nie ma pieniędzy w budżecie a jednocześnie stara się o organizację igrzysk olimpijskich!
Donald Tusk: Polska podejmie starania o organizację igrzysk olimpijskich
- Formalnie podejmiemy starania o organizację igrzysk olimpijskich - powiedział premier Donald Tusk podczas piątkowej konferencji prasowej. Premier dodał, że "działania na rzecz urealnienia tego marzenia trwają od wielu miesięcy". Mowa o olimpiadzie w 2040 lub 2044 roku. (...)
Dziś Europa jest w stanie wojny, która może w każdej chwili przenieść się do Polski. Jeśli 25% PKB Tusk chce wydać na zbrojenie, to ma świadomość, że bardziej prawdopodobna od olimpiady jest ciężka wojna.
Z czego więc chce wybudować obiekty olimpijskie, których w Polsce nie ma? Wykończy emerytów (do tej pory emerycki wyż demograficzny wymrze...)? Sam Tusk ma małe szanse doczekać do 2040 roku.
Czy ktoś wpadł na pomysł, żeby zorganizować referendum z pytaniem czy Polacy chcą urządzać u siebie olimpiadę? Albo chociaż sondę internetową?
Kto Tuskowi kazał wyjść z taką propozycją? Niemcy i niemieckie firmy, które planują ynteres jak nie u siebie, to u nas, albo wspólnie? Może planują wchłonięcie Polski do 2040 roku?
Czy wiadomo jakie koszty poniesie każdy Polak na tę imprezę?
A może do tej pory Niemcy zapłacą nam reparacje wojenne i będziemy mieli forsy jak lodu?
To jak panie Tusk - odpowiedz na te pytania.
16-08-2024 [16:56] - Alina@Warszawa | Link: Tu filmik z analizami
Tu filmik z analizami ekonomicznymi z państw, które robiły olimpiady:
DLACZEGO PARYŻ UPADNIE PRZEZ IGRZYSKA?
28-08-2024 [21:38] - Alina@Warszawa | Link: Okazuje się, że poszukiwane
Okazuje się, że poszukiwane przez Tuska 100 mld zł jest na Ukrainie:
Ukraina Domaga się od Polski MIG-29! Wojna z Rosją: NOWE PROWOKACJE? Pierwszy F-35 dla Polski!
To dobrze, czy źle? Kto je zwróci i kiedy?
Kto podjął decyzję o przekazaniu tej góry pieniędzy - czy to nie darowizna, tylko interes? Wie ktoś?