Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

" ZA GROSZ NIE UFAM ZAWODOWYM POLITYKOM" - KUKIZ PAWEŁ

Andrzej Wolak, 11.05.2015

To powyborcze słowa trzeciego w wyścigu do objęcia godności Prezydenta Polski; Antysystemowca - a jakże - pozostającego jednak z szacunkiem dla dziennikarstwa towarzyszki redaktorki Olejnik Moniki.

Tym, którzy zachwycają się, że Kukiz Paweł umieszcza w tym zbiorze oszustów swój – do niedawna – ideał obywatelskości, czyli towarzysza Bronka, za którego pięć lat temu poręczył, należy współczuć.
Z powiedzenia, że wszystkie kobiety to – za przeproszeniem – k…y mogą być zadowolone tylko te ostatnie. To je w jakimś sensie usprawiedliwia. W takiej perspektywie tracą natomiast kobiety czyste i szlachetne.
A już zupełnie cynicznie, bezczelnie i wulgarnie brzmi taka generalizacja w ustach kogoś, kto sk....ł się z tymi wiadomego autoramentu.

Jeśli chodzi o powyborczą wypowiedź kandydata Kukiza Pawła o TVN z wyłączeniem Olejnik Moniki, gdyż, jak powszechnie antysystemowcom wiadomo, ona jest ta czysta i szlachetna, to byłaby ta wypowiedź ciekawa, gdyby nie to, że jest to prawda znana wszem i wobec. Od dawna i  bez wyłączania kogokolwiek stamtąd.

Lecz ja się chcę skupić na innej wypowiedzi Kukiza Pawła:
„Wy jesteście czarni! Źli! Okrutni. Mało co nie wykończyliście mojej rodziny. To co potraficie zrobić zwykłym ludziom. Stłamsić, zniszczyć!”

I to jest przykład absolutnie modelowy i ja tutaj wcale nie ironizuję. To jest przykład modelowy wręcz definitywnie.

W Smoleńsku wykończono zupełnie dosłownie czyjeś rodziny.
A potem wykańczano bliskich tych, których tam zamordowano. Wykańczano godzina po godzinie, dzień po dniu.
Wykańczano rodzinę generała Błasika, wykańczano rodzinę Kaczyńskich, wykańczano rodzinę Anny Walentynowicz. Wykańczano rodziny innych zabitych.
Wykańczano tych, którzy prowadzili niezależne badania. I wykańcza się po dziś dzień.

Robili i robią to ci sami, których dziś osobiście dotknięty Kukiz Paweł wtedy popierał.
I robili to jego dobrzy znajomi - celebryci.
I robiła to towarzyszka funkcjonariuszka Olejnik Monika, przed której dziennikarstwem antysystemowy Kukiz Paweł pada na kolana i przeprasza.

I dziś Kukiz Paweł mówi : " Mało co nie wykończyliście mojej rodziny".

Teraz, ja już  ostatecznie wiem, dlaczego Kukiz Paweł jest mi tak absolutnie i definitywnie mentalnie obcy.

A o prognozach związanych z projektem pod nazwą „Kukiz Paweł” następnym razem.





https://www.youtube.com/watch?v=HET4pN6zTm4
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5006
Sir Winston

Sir Winston

11.05.2015 19:48

Kukiz nie jest samoistnym bytem politycznym, gdyby już dla jego dobra chcieć w ogóle przyjąć, że jest jakimkolwiek bytem politycznym. Ponadto, zgodnie ze starym powiedzeniem, im "wyżej małpa wchodzi na drzewo, tym bardziej odsłania swój tyłek". Kilka haseł w kampanii, haseł, pod którymi wielu mogłoby się (w spójnym szerszym kontekście) podpisać, nie wystarczy za program, a tym bardziej - za gwarantujący wiarygodność życiorys. Ba! nawet przeciwnie.
Projekt Kukiz uważam osobiście za skończony, jego wzlot meteorytu - za szkodliwy dla racjonalności wyborów, i źle się zapowiadający w kontekście wyborów we wrześniu. Jestem pewien, że Schetyna zechce dostać więcej ze swojej inwestycji.
Pozdrawiam
Andrzej W.

Andrzej Wolak

11.05.2015 20:05

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Kukiz nie jest samoistnym

Ma Pan rację, ale - moim skromnym zdaniem - nie do końca. Jeśli ten projekt, jak Pan twierdzi (a ja też tak właśnie uważam) źle zapowiada w kontekście jesiennych wyborów, bo Schetyna ( twierdzę, że cały układ ) zechce coś więcej wyciągnąć z wkładu, to trzeba przyjąć, że nie jest to projekt skończony. Osobiście uważam, że jest to projekt całościowy, obecnie na drugą turę wyborów. Dlatego w krótkiej polemice z Panem Darskim na Pańskim blogu pisałem, że fałszerstwa zostaną dokonane w "białych rękawiczkach", a nie na rympał w pierwszej turze. Bardzo chciałbym się mylić, ale niestety wierzę w te swoje przewidywania. Dałby Bóg, abym wyszedł na oszołoma. Serdecznie Pana pozdrawiam.
Domyślny avatar

HenrykHenry

11.05.2015 20:51

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Ma Pan rację, ale - moim

" bo Schetyna ( twierdzę, że cały układ ) zechce coś więcej wyciągnąć z wkładu, to trzeba przyjąć, że nie jest to projekt skończony." Z cala pewnoscia nie jest to projekt skonczony. To by bylo zbyt prymitywne. Juz wspominalem kto bedzie "rozbijal" PiS wrazie wypelniania sie tego scenariusza pomyslnie . Ale to jest jeden ze scenariuszy czy projektow ktore tocza sie bytem rownoleglym. Do tego dodac nalezy "projekty" ktore czekaja w szafie lub sa w fazie rozgrzewki na wypadek gdyby cos poszlo nie tak. A tak a pro po . Prosze spojrzec jak Pasierbiewicz orgazmu dostaje. Krakow i to srodowisko , krakowskie ma noz. Och , tych nozy jest wiecej. O czyje plecy tu chodzi ?. Pozdrawiam serdecznie.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

11.05.2015 23:18

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na " bo Schetyna ( twierdzę, że

Proszę Pana. Pan Pasierbowski zupełnie nic nie znaczy. Nie ma potrzeby go przeceniać, ani nawet o nim dyskutować. Pozdrawiam serdecznie. A.
Domyślny avatar

HenrykHenry

11.05.2015 23:53

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Proszę Pana. Pan Pasierbowski

Niby przyznam Panu racje. Ale to nie do konca tak , nie do konca. Pozdrawiam
Andrzej W.

Andrzej Wolak

12.05.2015 00:13

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Niby przyznam Panu racje. Ale

Napisałem : nie ma potrzeby go przeceniać, ani o nim dyskutować. Nie napisałem : nie zwalczać. Serdecznie pozdrawiam.
Sir Winston

Sir Winston

11.05.2015 21:17

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Ma Pan rację, ale - moim

Z tym skończeniem, to źle się wyraziłem, powinienem był napisać, że jest już zdemaskowany, wystarczająco czytelny, by nie nabierać się na 'antysystemowość' kandydata Kukiza. Tym bardziej, nawiasem dodam, że wybory w Wielkiej Brytanii w ostatni czwartek wykazały dobitnie absurdalność jego postulatów, brzmiących może i sensownie, ale tylko w oderwaniu od rzeczywistości, w której on chce je realizować. Tyle tylko, że on właśnie w tej rzeczywistości umieszcza swoje rojenia.
Nie jest to natomiast projekt skończony w takim sensie, że go ostatecznie nie pogrzebano, choć nie byłoby od rzeczy się tego spodziewać, prawda? W końcu ludzie powinni myśleć i dostrzegać te wszystkie ślady i demaskujące promowanie, by nie rzec - windowanie Kukiza, świadczące o źródłach inspiracji wykonawcy "ZChN zbliża się". Ja mu nawet wierzę, że go nikt nie kupi. Ten, który mógłby, już go ma.
Być może ma Pan rację, że sprawa zostanie załatwiona finezyjnie, w białych rękawiczkach. W sumie to bez różnicy, czy na rympał w pierwszej, czy na rympał w drugiej; czy na złotą rączką kasiarza Szpicbródki w pierwszej, czy w białych rękawiczkach w drugiej. Rzecz się zasadza na tym, że MY potrzebujemy obu zwycięstw, w wyborach prezydenckich i parlamentarnych (w tych - wręcz na poziomie większości konstytucyjnej), by móc ratować Kraj, ONI zaś nie mogą sobie pozwolić na żadną z dwóch porażek.
Pan Kukiz jest w wymiarze politycznym IED, a dla jego konstruktora liczy się wyłącznie skuteczność działania, można by się nawet dziwić planowi użycia go w trzech wyborach z rzędu.
Ja też bym chciał, żeby Pan wyszedł na oszołoma ;-) Sam bym na takiego wyszedł razem z Panem.
Liczę, że nie nastąpi rozprężenie w szeregach ochotników kontrolujących wybory, którzy tak dobrze zasłużyli się Polsce w tę niedzielę. Chrzest bojowy należy oceniać jako zdany pomyślnie, metoda pracy budzi nadzieje.
Andrzej Duda nie może mówić takich rzeczy o osobie, na którą głosowało w dobrej wierze 20% wyborców.
JA MOGĘ.
Liczę na to, że ci głosujący na Kukiza - naiwnie, bo naiwnie - w dobrej wierze oddadzą głos przeciw antypolskiemu Systemowi PRL II.
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej W.

Andrzej Wolak

11.05.2015 23:13

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Z tym skończeniem, to źle się

Znakomite uzupełnienie. Oczywiście, w paru zdaniach nietrudno o pewne niedopowiedzenia. Chciałbym podkreślić coś, co Pan zauważył. Sir Winston : "Liczę, że nie nastąpi rozprężenie w szeregach ochotników kontrolujących wybory, którzy tak dobrze zasłużyli się Polsce w tę niedzielę. Chrzest bojowy należy oceniać jako zdany pomyślnie, metoda pracy budzi nadzieje." To jeden z elementów, który ONI mogli wkalkulować, więc procedury kontroli trzeba zaostrzyć. Pozdrawiam Pana. A.
Domyślny avatar

Dorota M

11.05.2015 20:11

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Kukiz nie jest samoistnym

Myślę, że pan Kukiz po to się zjawił na scenie politycznej, a właściwie wyskoczył z kapelusza sił stojących za panem Komorowskim, prawdopodobnie sam o tym nie wiedząc, żeby odwrócić uwagę od głównego celu wielkiej pracy naszego kandydata i PIS, uzmysłowienia Polakom dlaczego jest konieczna pilna zmiana władzy.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

11.05.2015 23:49

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Myślę, że pan Kukiz po to się

" (...)prawdopodobnie sam o tym nie wiedząc, żeby odwrócić uwagę od głównego celu wielkiej pracy naszego kandydata i PIS, uzmysłowienia Polakom dlaczego jest konieczna pilna zmiana władzy." Myślę, że trafia Pani w sedno. Serdecznie pozdrawiam. A.
Domyślny avatar

HenrykHenry

11.05.2015 20:39

To jest wlasnie tak . Bloger i komentator pod wpisem sirWinston maja absolutnie racje. Kukiz nie jest zadnym "samodzielnym bytem" To z cala premedytacja wykreowany przez uklad ruch i zabezpieczenie.Stawiam na obecnego szefa MSZ.Stronnictwo ruskie chce wymiany. Czy stoi za tym choroba Komorowskiego ?!. Czy poprostu zrozumieli ze popelnili blad 5 lat temu a teraz doszli do sciany - "dysfunkcyjnego nie da sie dalej chronic. Ze swoja glupota zaczyna byc grozny nawet dla "swoich". Cos napisalem w jednym komentarzu moze przytocze - " Andrzej Duda wygrał dzięki samemu sobie. A wygrałby jeszcze bardziej zdecydowanie, gdyby nie Kukiz właśnie . Bierzemy udzial w "spektaklu" teatrze. Scenariusz juz dawno zostal napisany. Nie po to zamordowali nam Elity z P.Prezydentam Kaczynskim na czele by teraz oddawac wladze . Tu nie ma mowy o jakichs demokratycznych wyborach. To bzdura. Ci co Polske maja na "wlasnosc" w zyciu nie dopuszcza do tego by zwyciezyla demokracja , ludzie , Polska. Polacy jak beda sie stawiac dostana jedna kielbaske wiecej na grilla i cicho sza. Ci co juz widza ta gre , a jest ich nie male grono , wyjada . Juz nie beda walczyc. O to im chodzi. Zaprzancy i potomkowie tych co na czolgach w 45 przyjechali od sowietow , wytlumacza , zadbaja o odpowiednie tlumaczenie itp. Kukiz - a Kukiz to jeszcze jeden ,(chcialbym wierzyc ze to tylko idiota) co o "korycie tylko sni", co byl przygotowywany i tu tez itp. Zal mi go , a szczegolnie zal jego rodziny. Mysle ze on sobie nie do konca sprawe zdaje w co wdepnal. W Moskwie odbywaja/odbyly sie targi i to tam zapadnie/zapadly decyzje. Moze ten mniej wiecej "scenariusz" i jak to bylo przygotowywane u kogos na blogu opisze w komentarzu i w zarysie. Innej mozliwosci nie ma. Przypomnijcie sobie w ostatnich , przynajmniej dwoch latach , gdzie Kukiz bywal i ile razy znikal i czy to zawieszenie kampani nie mialo na celu , po prost znikniecie. Pod slowem znikniecie mam na mysli "szkolenie". Pamietacie przed waznymi wydarzeniami Tusk tez znikal.

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 79
Liczba wyświetleń: 676,536
Liczba komentarzy: 867

Ostatnie wpisy blogera

  • ARCYBISKUP DZIĘKUJE PREZYDENTOWI.
  • WETO PANA PREZYDENTA.
  • Czy to początek zwycięstwa ?

Moje ostatnie komentarze

  • Jak wyciąć marksistowskie insynuacje leninowskiego kocmołucha z GieWu to zostanie pusta strona...
  • To prawda, lecz już z Panem Adminem pewne rzeczy sobie wyjaśniliśmy.
  • Czekam na Admina

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • CZY TEŻ MACIE KŁOPOT Z NADZWYCZAJNYMI SZAFARZAMI KOMUNII ŚW?
  • "RUCHY CHARYZMATYCZNE" W KK - LUCYFERYCZNY PLAN ZNISZCZENIA.
  • To jest Wasza Matka ta Ojczyzna ! List do Episkopatu Polski.

Ostatnio komentowane

  • malgozata, U nas nie ma zadnych "nadzwyczajnych" szafarzy. Zreszta, to jest kpina z Eucharystii by jacys zwykli ludzie dotykali grzesznymi rekoma Cialo Chrystusa. Nie mieszkam w Polsce , ani na zachodzie.…
  • malgozata, http://prorocykatolik.pl…
  • Izejus, trafiłem na ten stek bzdur i zastanawiam się czy to jest objaw jakiejś choroby (wtedy można usprawiedliwić), czy jednak przejaw celowego wyrafinowanego działania. Bóg działa poprzez Neokatechumenat i…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności