Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czas pomyśleć o wyjściu z tej Unii!

Piotr Szlachtowicz, 20.12.2017
Zaczyna się kolejna hucpa związana z badanie praworządności w Polsce. Osądzającymi w tym całym cyrku są panowie z Komisji Europejskiej na czele z guru „Gaduły Wybiórczej” – Hansem Timmermansem. Ci nie wybrani eorokraci mają decydować czy i jak łamana jest praworządność w naszym kraju? Oczywiście tak naprawdę nie chodzi tutaj o te sprawy, tylko o to, że nasz obecny rząd przestał być lokajem na salonach brukselskich, a zaczął podchodzić do interesów swojego kraju w sposób jaki powinien robić każdy normalnie wybrany rząd Rezczpospolitej. Za rządów Tuska wspomniani eurokraci „dymali” nasz kraj jak chcieli i teraz robią wszystko, by doprowadzić do starego porządku. Czy im się uda, czy nie -  jedno jest pewne. Czas konkretnie pomysleć o wyjściu z tej haniebnej Unii! Więcej na: http://thenowypolskishow…
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11654
Domyślny avatar

Dorota M

20.12.2017 10:26

Popieram, ale czy nasz dług w tej sytuacji nie stałby się natychmiast wymagalny, czy czekałyby nas kilkuletnie i bardzo dla nas niekorzystne negocjacje? W przypadku takiej słabej gospodarki, jak polska skończyłoby się sporym deficytem i w końcu jak przekonać do takiego kroku żyjące w izolacji mentalnej społeczeństwo, bo tylko wtedy ten krok byłby racjonalny. Należy tez wziąć pod uwagę następstwa naszego wyjścia z tego badziewia, ze strony Rosji, Ameryki i Izraela. Jak Polska poradziłaby sobie z ekspansją Rosji na każdym możliwym polu aktywności. Myślę, że jest to melodia możliwie niedługiej przyszłości, do której powinniśmy dążyć i pod tym kątem planować naszą obronność, gospodarkę i edukację, jakieś 2 kadencje zdeterminowanego na to rządu. Ale czy go mamy?
smieciu

smieciu

20.12.2017 12:00

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Popieram, ale czy nasz dług w

Wyjście nie jest łatwe tak jak nie jest łatwe wyjście z uzależnienia od narkotyków. Diler z przyjemnością parę pierwszych działek sprzeda po niższej cenie. Tak samo jest z długiem. Ale jeśli tego nie zrobimy to czeka nas to samo co uzależnionego człowieka. Sprawa długu jest trudna. Ale głównie z powodu otępienia społeczeństwa. Przykładowo jakim prawem uznany został dług Gierka skoro nie byliśmy państwem suwerennym i to nie my podejmowaliśmy decyzje? Dalej jest nieco trudniej ale idea jest ta sama. Polska wciąż nie była i nie jest suwerenna. Kolejne długi powstały na wskutek przestępczych działań. Takich jak FOZZ czy słynnego przekrętu sztywnego kursu złotówki. A potem układu władzy znów narzuconego przez obcych
Problem jest w tym że ci przestępcy są kryci przez ludków z CIA itp. a to jest faktycznie trudne do przeskoczenia. I jest tylko jedna droga by to zrobić: Ludzie, społeczeństwo muszą sobie to uświadomić i chcieć z tego wyjść. To jest niemożliwe do zrobienia przez rząd partyjny, gabinetowy. Taki rząd zresztą w ogóle nie jest zdolny do rzeczywistego rządzenia, jak często wspominam. Nie będąc zakładnikami społeczeństwa zawsze będą zakładnikami obcych potężniejszych sił.
Z UE trzeba wyjść bo jest ona dla nas jak wędzidło w pysku konia. Jednak żadna klasyczna siła polityczna nie dokona tego.
A co do reszty strachów to proszę się zastanowić. Jeśli boimy się że na nas napadnie Rosja albo ewentualnie Rosję na nas napuści Izrael gdy nie będziemy posłuszni to jak naprawdę wygląda polityka światowa? Jest jedynie zamordyzmem silniejszego. A skoro tak to po co te wszystkie złudzenia? Idiotyzmy w stylu pisowskiego rządu? Przecież i tak nie mają kompletnie NIC do powiedzenia.
Sprawa ostatecznie jest prosta. Niepodległość i wolność wymaga walki. Jak najbardziej rzeczywistej. Z ryzykiem bardzo wielu rzeczy. Łącznie ze śmiercią. Tak było zawsze. Samo się nie zrobi. Inteligenty człowiek będzie starał się to przeprowadzić jak najmądrzej by ograniczyć straty. Ale te będą.
Dlatego współczesny neokolonializm, wyzysk jest taki prosty. Bo jest więcej narzędzi, więcej iluzji ale strach wciąż jest ten sam. I dlatego jak się wydaje nic nie da się zrobić. I dlatego Morawiecki wie co mówi. Wie dobrze że nic nie da się zmienić poza jakimiś pozorami, utrzymaniem ciepłej wody w kranie. To jego misja a jedyne pytanie brzmi czy jest nadętym głupkiem czy faktycznie wie jak osiągnąć te parę prostych ale być może niełatwych celów.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

20.12.2017 12:13

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Wyjście nie jest łatwe tak

Słusznie. Dlatego póki czas trzeba tworzyć Unię w Unii. Zwłaszcza, że poszczególne państwa starej Unii wreszcie się budzą, jak powiedzmy Austria.
Domyślny avatar

Goral Supreme

20.12.2017 14:05

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Popieram, ale czy nasz dług w

Wszystkie obligacje maja due date...Nie mozna jednostronnie zazadac natychmiastowego zwrotu zaciagnietego dlugu..Pzdr.
Domyślny avatar

xena2012

20.12.2017 15:46

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Popieram, ale czy nasz dług w

,,Ale czy go mamy''.......Rząd czy czas?
Domyślny avatar

Dorota M

20.12.2017 23:06

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,Ale czy go mamy''......

Myślałam o rządzie, ale sytuacja jest tak dynamiczna, że może dotyczyć także czasu, bo zbyt dużo tracimy marnując go na bezprzedmiotowe tłumaczenia się.
Lektor

Lektor

20.12.2017 11:34

Zgadza się !  To jest najwyższy czas, aby o tym pomyśleć !!!  Tak jak kierujący Unią to lewackie przygłupy, tak i większość parlamentu to paskudne lewactwo. I tak jak w Polsce z totalną opozycją (śmierdzące lewactwo) nie mośna dojść do porozumienia tak jest i będzie w UE.
Zdrajcy z PO grzejący tyłki na fotelach UE, a także przygłupy z PO w Polsce głosują i domagają się ultimatum dla Polski.  Nadszedł czas, aby im dać ultimatum, że jak jeszcze raz ci zdrajcy podniosą rękę na Polskę, to Polska uruchomi "artykuł " wyjścia z UE (artykuł ten mówi o rozpisaniu referendum, i jeśli większość opowie sią za wyjściem - to adijo amigo !)
Jabe

Jabe

20.12.2017 12:11

Problem polega na tym, że naszym przemysłem narodowym jest absorbcja funduszy.
Gniewko

Gniewko

20.12.2017 13:13

Nie ma się co spieszyć. Myślę, że liberałowie i socjaliści chcą się pozbyć Polski jak Wielkiej Brytanii i przekształcić UE w eurokołchoz. Trzeba robić swoje i czekać na wybory do Euro Parlamentu. Można pomóc prawicy w Szwecji i Włoszech w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Przewiduje, że za dwa tata wymieciemy te lewackie g_wno z rządzeniem UE.
spike

spike

20.12.2017 13:16

Witam.
Wg mnie, wyjście z UE na własny wniosek, jest niekorzystne dla nas, lepiej będzie, jak sami to zaproponują, wtedy spłata potencjalnego zadłużenia my będziemy dyktować,
oczywiście po zbilansowaniu naszej wpłaty, z tym co "otrzymaliśmy", bo prawda jest taka, że te dotacje to nie są darowizny, pochodzą z wpłat wszystkich członków Unii, coś na podobieństwo kasy zapomogowej, czy SKOKów, dotacje się skończą, a płacić frycowe będziemy dalej.
Co do samych długów względem Unii, można wykorzystać sprawę reparacji wojennych od Niemiec, od tego to uzależnić, ten zbrodniczy naród jest nam winien tyle pieniędzy, że byśmy mogli "kupić" całą Unię.
© Następna sprawa, jak byśmy mieli wyjść, to namówić do tego inne państwa naszego bloku, stwarzając własną
Unię Suwerennych Państw Bloku Wschodniego.
Z tylu państw możemy stworzyć równie sprawny i bogaty układ nie tylko gospodarczy, ale i obronny.©
Pzdr.
Domyślny avatar

Goral Supreme

20.12.2017 14:09

Dodane przez spike w odpowiedzi na Witam.

Taka Unia jest juz w realizacji..nazywa sie 3 Seas Initiative...
paparazzi

paparazzi

20.12.2017 15:35

Dodane przez spike w odpowiedzi na Witam.

Bardzo rozsądna idea.
Domyślny avatar

Goral Supreme

20.12.2017 14:03

Witam.
Dopiero co komentowalem ten temat  tutaj http://naszeblogi.pl/489…
Wyglada na to,ze EUSRR jest rownie zainteresowane wykopaniem Polski z Euro-kolchozu  tak jak to zrobili z UK..
Polityka Germanii ,Holandi i Francji jest taka sama od wiekow...dasz sie skolonizowac lub bedziesz izolowany...Wymienione kraje nie toleruja konkurencji na swoim podworku i podworkach ktore uwazaja za swoje..
Polska jest tylko czescia geo-poltycznej ukladanki.
Odradzajaca sie Germania  ze swoimi starymi Imperialnymi ambicjami,podobnie Rosja i Francja...
Germania chce sie uwolnic od Amerykanskiego jarzma...Amerykanie nigdy sie nie zgodza na wykopki z Europy..
Stad pomysl Miedzymorza znalazl uznanie w USA...120 milionow ludzi w srodku Europy z historycznym pro-amerykanskim nastawieniemto oraz bezposrednia granica z Rosja to okazja ktora USA nie moze zmarnowac..
Aby stworzyc nowy i potezny byt polityczny jak Miedzymorze potrzeba zainwestowac mase pieniedzy..No i ktos musi gwarantowac zwrot kosztow tej inwestycji..
Nieprzypadkowo wiec Chase Manhattan Bank zjawia sie w Warszawie i otwiera tutaj swoje European Headquarters...Warunki ustalal nie kto inny jak Morawiecki
Nowy PIS z twarzami Dudy i Marawieckiego jest inna partia niz patriotyczny PIS z twarzami Macierewicza czy Beaty Szydly..
Polski Patriotyzm i Nacjonalizm rowniez stoi koscia w gardle tym z Manhatanu...stad te polityczne zmiany  w PIS..Podejrzewam ,ze to byl warunek "amerykanow" na tworzenie Miedzymorza .aby pozbyc sie Patriotycznych i pro-polsko zorientowanego skrzydla w PIS...
Polska (prawicowa) klasa polityczna  nie uwierzyla  w mozliwosci Polakow i uznala ze lepiej sprzedac Polske kapitalowi amerykansko-zydowskiemu niz byc Niemiecko-Holenderska-Francuzka  Kolonia  ...Tak to ja widze...
spike

spike

20.12.2017 17:03

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Witam.

"Polska (prawicowa) klasa polityczna  nie uwierzyla  w mozliwosci Polakow i uznala ze lepiej sprzedac Polske kapitalowi amerykansko-zydowskiemu niz byc Niemiecko-Holenderska-Francuzka  Kolonia  .."
Nie oszukujmy się, Polski nie stać na niezależność, z kimś musimy zawierać sojusze, taka "nasza karma", kwestią jest, z kim się ugadywać. Historia nas powinna nauczyć, że na Francję, Anglię i inne kraje zachodnie, nie mamy co liczyć, widać to po Brukseli, w czasach wielkiej potrzeby, nas zdradzili, zdradzają i teraz, nawet przez myśl im nie przejdzie, że tym sposobem są współwinni mln polskich istnień, niewyobrażalnego zniszczenia Polski i grabieży majątku, a najmniej winy odczuwają sami Niemcy, grabią Polskę od wieków, nie bezpodstawne jest przysłowie "jak świat światem, Niemiec nigdy nie będzie Polakowi bratem" (poza paroma wyjątkami).
Wracając do tematu, wg tego co widzimy, korzystniejszy może być sojusz z USA i ich żydami (pozostaje kwestia bezpodstawnych i złodziejskich roszczeń od Polski), niż z całym lewactwem i dewiacją unijną.
Ogólnie, "tak źle i tak niedobrze", kiedyś w podobny sposób sprowadziliśmy do siebie Krzyżaków, a także koszerną V kolumnę, inne nacje się tak nie wtrącają w sprawy polskie.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

20.12.2017 23:45

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Witam.

Goral Supreme:
Cytuje: " to byl warunek "amerykanow" na tworzenie Miedzymorza .aby pozbyc sie Patriotycznych i pro-polsko zorientowanego skrzydla w PIS..." naprawde? Jest chyba na odwrot. Amerykanie wlasnie postawili na Macierewicza jednego z najbardziej znanych tutaj w USA polskiego PATRIOTE i na propolskie skrzydlo w PiS bo to gwarantuje im STABILIZACJE w EUROPIE Srodkowo-Wschodniej. Tak USA z administarcja Trumpa jest przeciwko zblizeniu Rosji i Niemiec i powstaniu super-hiper "mocarstwa" Euro-Azji i dlatego popiera Intermarium czyli Trojmorze. Macierewicz NIGDY jeszcze NIE ZDRADZIL POLAKOW i o tym Amerykanie doskonale wiedza! Tak, Amerykanie chca aby Polska wlaczyla sie w "projekt chinskiego szlaku jedwabnego" bo bedzie w EU "koncowka" tego szlaku i skoro Polska bedzia miala na to wplyw to i poprzez Polske USA tez beda kontrolowac ten projekt. USA wprowadzajac do Polski swoja US Army i przesuwajac dowodztwo z Niemiec do Polski DAJE WYRAZNY SYGNAL ze stawia strategicznie na Polske i stad bedzie kontrolowac Europe i NIGDY nie dopusci do powstania "armii europejskiej" co byloby absurdem! Np. polski zolnierz walczacy "ramie w ramie" z Niemcem i ci dwaj dowodzeni przez Francuza? To jakis koszmar i Polska NIGDY nie powinna partycypowac w tak idiotycznym projekcie, zreszta USA na to nie pozwoli. Warto posluchac paru wystapien Georga Friedmana ktory to bardzo dobrze wyjasnia !!!
Domyślny avatar

Dorota M

21.12.2017 10:50

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na Goral Supreme:

Jaka w tym wszystkim jest rola Dudy? Może widząc nasz zwrot w stronę USA, Unia tak histerycznie reaguje. Wymykamy się Niemcom z rąk, a Izrael ma nadzieje na grubą kasę, jeżeli nam pomoże odzyskać reperacje wojenne. Gdzie w tym wszystkim jest przyszłościowo nasz interes narodowy? Obawiam się żeby Kaczyński nie przeszarżował.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

21.12.2017 19:07

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na Goral Supreme:

Są Amerykanie i Amerykanie. Demokraci mają zupełnie inną koncepcję zagospodarowania tego regionu świata, a jeszcze inną ma diaspora z Manhattanu. Góral ma rację traktując jako przewodnią koncepcję obecnej administracji USA. Jednak gdy kiedyś demokraci będą dochodzić do władzy, my musimy mieć już wypracowane jakieś koncepcje polityczne na zaś.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

21.12.2017 19:03

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Witam.

To jest bardzo prawdopodobne, zwłaszcza że lobby izraelskie dostało ostatnio niesamowitego wiatru w skrzydła.
Piotr Szlachtowicz
Nazwa bloga:
Nowy Polski Show
Zawód:
Dziennikarz
Miasto:
Crawley

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 340
Liczba wyświetleń: 962,431
Liczba komentarzy: 815

Ostatnie wpisy blogera

  • W Sumliński mówi o zatrzymaniu na lotnisku w Luton cz.1
  • Polonia w USA jest totalnie wkur...na PiS! -W. Rosowski cz.3
  • W USA mamy ostrą nagonkę na Polaków - W. Rosowski cz.2

Moje ostatnie komentarze

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • "D.Tusk brał pieniądze od niemieckich służb specjalnych" !!!
  • „B. Geremek zginął w ramionach prostytutki!” - W. Sumliński
  • "Seksualne fiki-miki pijanej H. Krzywonos" - K. Wyszkowski

Ostatnio komentowane

  • , ..." ignorantia legis neminem excusat".. Wytrzymalem do polowy komentarza... Panie Sumlinski...wykonujesz pan zawod gdzie podstawy prawa powinny byc ci znane dla ochrony wlasnego interesu.. Jak…
  • gorylisko, ale zdaje się, że autor powyżej nie jest na etacie doradcy rządu...tylko wskazuje na sprawy delikatnie mówiąc, dziwne... to może pan sam zaproponuje komu dać miotłę zaprogramowaną na darmowy przelot…
  • , A ja, z kolei, jestem wkur.... na ciebie Rosowski czy Szlachtowicz (obojętne) ! Bo zamiast pisać tą głupią notkę, może pokusiłbyś się napisać jakie to kroki powinien podjąć polski rząd, albo…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności