Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Spektakl p.t. Gowin i Duda.
Wysłane przez Janko Walski w 12-09-2013 [20:03]
Ubekistan doskonale sobie zdaje sprawę, że ściana medialna dezinformacji, dzięki której rozparł się wygodnie niszczącą Polskę tkanką nowotworową, pęka. Wzbierająca fala oburzenia oszukanych może nie tylko strącić w polityczny niebyt, ale i zapełnić nią więzienia. Tylko w ostatnich 6 latach skala popełnionych przez ubekistan przestępstw(link is external) kilkakrotnie przewyższa możliwości procesowe sądów i pojemność więzień na najbliższe 20 lat. Mając w perspektywie pasiaki ci ludzie nie cofną się przed niczym by utrzymać władzę - jedyną gwarancję bezkarności. Ważną próbą sił będą wybory prezydenta Warszawy po udanym, jak wszystko wskazuje, referendum odwoławczym. To właśnie po to zainscenizowano spektakl p.t. Gowin. Lemingi, które już nie mogą bez utraty dobrego samopoczucia głosować za kandydatem PO (a tym bardziej na PiS, którym tak osłabiająco skutecznie dali się poszczuć), zagłosują na Gowina. PO, możemy być pewni, wystawi Kopacz, Sikorskiego, Niesiołowskiego albo kogoś równie atrakcyjnego, właśnie po to, by drugie miejsce, tuż za profesorem Glińskim popartym przez Prawo i Sprawiedliwość, mógł zająć Gowin. W drugiej turze, w warunkach dobrze już znanego wzmożonego jazgotu dezinformacyjnego mediów, Gowin będzie miał szansę wygrać i zapewne wygra.
Na innym odcinku zabezpiecza interesy ubekistanu nowy Bolek - Duda. Od pierwszej chwili, gdy został wybrany jesienią 2010-tym, by zneutralizować "S" "w temacie" Smoleńska, spełnia rolę gwizdka, dzięki któremu z solidarnościowego kotła uchodzi para. Taki sens miała blokada Sejmu, gdy uchwalano 67 lat, taki sens mają także obecne czterodniowe protesty. Dodatkowo wchodzą w reflektory różni solidarnościowi panowie Andrzeje (tacy jak ten od krzyża na Krakowskim Przedmieściu) i przeginają, by media miały pożywkę. Sam też przegina. Widzimy tylko jak pięknie media rezonują po co bardziej buńczucznych wypowiedziach.
Jeśli pojawiają się wątpliwości, to wystarczy przyjrzeć się traktowaniu przez obydwu tych panów tragedii smoleńskiej. Stosunek do tej potwornej zbrodni rosyjskiej z polskim wspomaganiem określa dziś osoby publiczne, tak jak kiedyś stosunek do ludobójstwa w Katyniu.
Komentarze
12-09-2013 [20:08] - dogard | Link: jest jednak roznica
miedzy duda ,a gowinkiem--ten pierwszy jest na pasku zwiazkowcow, moga go szybko wykolegowac.Drugi prowadzony od lat przez towarzyszy firmy 'slowo POwszechne' to zwyczajna wydmuszka od zadan specjalnych, ksywa filozof wiejski.
12-09-2013 [22:55] - Janko Walski | Link: To w jakim stopniu świadomie uczestniczą w grze
ci panowie, a w jakim są rozgrywani, jest sprawą drugorzędną. Liczy się efekt końcowy - minimalizacja wpływu tych środowisk, które w niewystarczającym dla utrzymania wpływów stopniu zostały zinfiltrowane i uzależnione. Przerośnięte ambicje, bufonada, żądza władzy są równie dobrą, a może nawet lepszą kartą dla rozgrywających niż swój człowiek. Faktem jest, że Dudę niesie szerokie niezadowolenie i że jest zakładnikiem struktur "S". Buńczuczność i werbalny radykalizm, który w mediach służy do dezawuowania w oczach lemingów protestów i "S", wewnątrz związku ma go uwiarygodnić i wzmocnić pozycję, wszak niewielką przewagą pokonał Śniadka. Co do Gowina również bardziej prawdopodobne wydaje się, że jest rozgrywany. Warto mieć świadomość, że taki rozgrywany wpuszczany jest w kanał, z którego w miarę zagłębiania się coraz trudniej wyjść, aż do pełnego ubezwłasnowolnienia. W tym właśnie stanie znajduje się obecnie Komorowski, Tusk, Kopacz, Graś, Sikorski i wiele innych osób uwikłanych w zbrodnię smoleńską bądź zacieranie śladów. Na ich tle Gowin-wydmuszka wygląda na wolnego człowieka...
Dzięki za celne spostrzeżenie,
pozdrawiam,
JW
13-09-2013 [11:35] - Temu Misiu | Link: Kuchnia!
Dwa grzyby w barszczu, obydwa gorzkie i ciężko strawne. Jeden to Duda z Gowinem, drugi - że masz rację.
Prezenty od różowiutkiej... Prezydęta wszystkie są trefne. Różowe zegarki wskazują tylko... na Magdalenkę. Różowe baloniki z napisem Duda i Gowin nadymane są zwykłym powietrzem i nie latają wysoko w atmosferze.
Różowy śmieć zalega w różowych salonikach w Wawce i okolicy. Polityka rozgrywana jest różowymi kartami. Zbrodniarze oskarżani o krew ludzką na rękach, twierdzą, że to tylko różowa szminka.
Dla gawiedzi to bolesne, ale trzeba rozdeptywać jej różowe okulary, jak to uczyniłeś powyżej.
12-09-2013 [21:25] - heniutka | Link: zastanawia mnie nacisk dudy
zastanawia mnie nacisk dudy na podniesienie znaczenia referendum. Cel niby szczytny, bo prospołeczny i przewodniczący wymienia tu sprawę wieku emerytalnego oraz 6-latków w szkole jako słuszne przykłady lekceważenia społecznej woli przez władzę. Może się czepiam, ale flirt władzy z Ruchem Autonomii Śląska oraz zachodnim sąsiadem każe mi podejrzliwie patrzeć zwłaszcza na ten postulat. Może się przecież okazać, że jedyne istotne referendum jakie nam pan duda wywalczy to będzie to o wyodrębnieniu Śląska ze struktur państwa polskiego. RAŚ z całą pewnością dysponuje milionem głosów w tej sprawie. Moim zdaniem.
12-09-2013 [23:09] - Janko Walski | Link: Domaganie się podniesienia znaczenia referendum
ma uwiarygodnić Dudę w oczach związkowców, tak jak wiele innych jego wypowiedzi i nic ubekistan nie kosztuje, bo pogląd ten wśród świadomej części społeczeństwa i tak jest powszechny. Wiązanie tego w jakikolwiek sposób z oczekiwaniami RAŚ jest bezpodstawne tym bardziej, że RAŚ nie ma żadnych szans w referendum. Mogą co najwyżej wywołać skorelowane przeciwdziałanie obojętnej do tej pory większości.
12-09-2013 [23:16] - łucyna | Link: Janko Walski
Bardzo trafnie ... bardzo . Szkoda ze Pan nie rozwinał tego tematu.Ale dzieki i za to.
Nie bede sie juz tu "pastwił" nad niejakim Drrr. , ale moze przeczyta... ( piał i pieje na temat Dudy , a na porozumienie Kaczynski-Duda ... ho ho)
Mam te same spostrzezenia ... zawsze twierdziłem , uwaga , Duda to nie jest czysta postac ...
W polityce nie dzieje sie nic przez przypadek , jednak gdy zdarzy sie taki , wiedz ze go tez zaplanowano ... to Churchill ...
Gra Gowinem jest tak czytelna ze az zeby bolą ... ale ma ona jeszcze drugie dno !
Poczekajmy jeszcze pare dni czy tygodni , ta gra bedzie coraz bardziej widoczna !.
Referendum to nie wszystko ...
Pozdrawiam Pana.
13-09-2013 [09:49] - Janko Walski | Link: Dość sporo osób myśli podobnie
i, co najważniejsze, słychać je. Chyba zaczynamy w porę rozpoznawać zagrożenia. Czas najwyższy, tyle już razy byliśmy robieni na szaro. Metoda kreowania fałszywej "alternatywy" dla sfrustrowanych postawieniem wcześniej na złego konia wyborców, była wykorzystywana wielokrotnie. Tymiński, Lepper i PO to największe sukcesy ubekistanu. Dzięki nim i jawnym wykwitom ubekistanu - SLD i PSL, jałowy bieg PRLu został przedłużony aż o 20 lat. W międzyczasie urosły do monstrualnych rozmiarów portfele beneficjentów PRLu i ich sukcesorów. Czas ich odciąć od wpływów, a portfele rozpruć i zbadać dokładnie co je pompowało.
13-09-2013 [10:55] - łucyna | Link: Swieta racja ...
Swieta racja ... prosze Pana
>>> Czas ich odciąć od wpływów, a portfele rozpruć i zbadać dokładnie co je pompowało <<<
Tylko ,czy to jak co niektorzy ,tutaj piszą , nie zarzucą ze to jezyk konfrontacji ... nie słuzy PiS ... niweczy prace J.Kaczynskiego ... poparcie moze spasc ... a i "prasa niemiecka zauwazy" ... oj niewygramy ... przez to ...
Głupoty , takie mnie naszły , naturalnie ... głupoty
P. Janko Walski pełna i pełna zgoda !!! Jezeli wreszcie ,teraz , na jesieni, nie rozwalimy tego "bajzla" do gołej ziemi ... nie bedziemy juz mieli okazji niestety. Te piekne stadiony nikomu niepotrzebne na cele jednoosobowe trzeba przerobic zeby ta "bande" było gdzie pomiescic.
>>> Chyba zaczynamy w porę rozpoznawać zagrożenia <<<
Oby , oby , P.Janku ... watpie bo widze i wiem ze ... na tym portalu tez sa tacy zeby to "rozpoznawanie" maksymalnie "zamącić"
Poradzimy ...?!
13-09-2013 [12:41] - Janko Walski | Link: Sceptycyzm jak najbardziej wskazany Oni walczą o zycie na wolsci
dysponują aparatem państwowym, wymiarem sprawiedliwości, prokuraturą, policją, strażami miejskimi, dawnymi i nowymi służbami często powiązanymi ze służbami Putina. Ich jest biznes i ich są media. W odwodzie mają ruskie serwery na wybory, seryjnych samobójców (Seawolf) i nieszczęśliwe wypadki. Za nimi wciąż murem stoją Otumanieni. My mamy tylko prawdę i swoją głęboką niezgodę na niszczenie kraju. Mimo takich przewag ubekistanu coś jednak ostatnio drgnęło. Trzeba zatem pracować dalej.
13-09-2013 [09:06] - NASZ_HENRY | Link: Walka toczy się już
o to aby Jarosław Kaczyński nie miał bezwzględnej większości w nowym Sejmie ;-)
13-09-2013 [09:28] - Janko Walski | Link: To jest właśnie ta kropka
nad "i".
13-09-2013 [21:47] - Barszcz | Link: Witam!
W rozmowach z moimi znajomymi, zagorzałymi Patriotami o gorących sercach, od początku powtarzałam, że Dudę będę bacznie obserwować. A to dlatego: http://www.polityka.pl/kraj/lu...(link is external) "Nowy przewodniczący Solidarności służył w czerwonych beretach. Jego oddział ochraniał w stanie wojennym gmach telewizji przy ul. Woronicza w Warszawie." (art. z 2011r.)
Pozdrawiam,
Barbara
13-09-2013 [23:51] - Janko Walski | Link: Oczywiście pranie mózgów poborowych w 1980/82 było,
ale z tego mógł się wyleczyć. Znacznie poważniejsze było wygranie wyborów pod hasłem "apolityczności" w czasie gdy "S" po "wyrżnięciu watach" pozostała jedynym zinstytucjonalizowanym podmiotem mogącym przeciwstawić się ubekistanowi. "Apolityczność" Dudy sprowadziła się do rozbrojenia "S" w sprawie zbrodni smoleńskiej, przywracania wpływów WSI i innych ludzi systemu w tym TW oraz niezliczonych afer PO. Zaproszenie przez Dudę Bolka, Komorowskiego i Kwaśniewskiego (nie pamiętam czy Jaruzelskiego, Kiszczaka i Urbana też) oraz Tuska na uroczystości rocznicowe "S" w 2011 oraz pominięcie wielu bohaterów pamiętnego zrywu miało wymiar symboliczny. Definiowało "odpolitycznienie" a la Duda.
Pozdrawiam,
JW
14-09-2013 [15:12] - Barszcz | Link: Zgadzam się.
Jak najbardziej się zgadzam - jedynie zwróciłam uwagę na korzenie, moim zdaniem, tego zachowania: 'Wśród zaproszonych gości nie ma prezesa PiS, bo związek nie chce na jubieluszu przewodniczących partii politycznych. Duda zaznacza jednak, że jeśli Kaczyński przyjdzie bez zaproszenia, to na pewno nie zostanie wyproszony.' (31 rocznica, rok wcześniej Tusk i ferajna zostali wygwizdani, tylko tak można było tego uniknąć w 2011r.). (http://www.se.pl/wydarzenia/kr...(link is external)). Dla mnie układa się to wszystko logicznie i konsekwentnie. Nie ukrywam jednocześnie, że jak my wszyscy chciałabym, by wreszcie wyleczyć Polske i Polaków z czerwonego i czarnego raka toczącego nas tak długo.
Pozdrawiam,
Barbara