Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Co zrobicie jak Baden powie, że nic się nie stało?

Coryllus, 17.03.2012
Nic mnie bardziej nie brzydzi niż nieszczery entuzjazm. Pisałem już o tym wczoraj ale jeszcze powtórzę – nawet jeśli cokolwiek zostanie ustalone w wyniku ekshumacji nie zmieni to sytuacji ani na jotę. Będzie to tylko powód do kolejnych przedstawień, nieszczerych dyskusji o tym co mogło się tam stać naprawdę.

Nie tak dawno wszyscy ekscytowali się obietnicą ujawnienia dokumentów dotyczących katastrofy w Giblartarze. I co? Okazało się, że nie doszło tam do zamachu, ale do zwykłego wypadku lotniczego jakich wiele. Nikt się nawet nie zająknął na temat okoliczności brzegowych tego wydarzenia, na temat pozostawienia Polski sam na sam ze Stalinem. Więcej, w tym roku BBC wyprodukował dokument o polskich lotnikach w Wielkiej Brytanii, który nie został wyemitowany w państwowych telewizjach na Wyspach. Nie został wyemitowany, żeby nie psuć brytolom satysfakcji z sukcesu, z ciężko wywalczonego zwycięstwa nad Hitlerem. Nie został wyemitowany na pohybel nam. I to jest oczywiste. Nikt jednak nawet nie patrzy w tamtą stronę, bo zbliża się największy showman światowej patologii. Ponoć pracował nad szczątkami Kenndy'ego. I co? To ma być rekomendacja? To jest raczej przyczynek do kpin według mnie. Czego oczekujecie po tym człowieku? Jeśli ktoś sam nie potrafi bronić swoich zmarłych, a przez dwa lata nikt nie pomógł rodzinom ofiar w uzyskaniu pozwolenia na ekshumację, albo – bo właściwie czemu nie – w przeprowadzeniu tej ekshumacji bez pozwolenia, nie może liczyć na pomoc niczyją. Może liczyć jedynie na to, że zostanie po raz kolejny wykorzystany. A być może także wyszydzony. Nie jesteście na to gotowi, bo wszystkim się zdaje, że oto nadchodzi sojusznik. O ludzie!
Kiedy widzę te wszystkie wpisy mam wrażenie, że największą satysfakcją dla ludzi entuzjazmujących się ekshumacją byłoby gdyby BBC nakręciła o tym film i puszczała przez pół roku na kanałach edukacyjnych. O! Ileż by wtedy było radości. Film o nas zrobili, film, słyszycie! Bo robienie filmów jest przecież najważniejsze. Prawda?
Przedstawienia są najważniejsze. I to właśnie będzie przedstawienie. Amerykanie nie zrobią nic, co mogłoby zakłócić ich stosunki z Rosją. Po prostu. A jeśli zrobią to nie za darmo. Zgadzając się więc na tę ekshumację dziś, nie dość, że oddajecie te szczątki w pacht, to jeszcze będziecie do tego dopłacać przez długie miesiące, a może i lata. Trzeba ich było ekshumować od razu. Trzeba było wtargnąć na lotnisko i rozpieprzyć te trumny na oczach publiki i kamerzystów. To właśnie należało zrobić. Wy jednak chcecie jednego – żeby uznawano was za ludzi kulturalnych i cywilizowanych, bo to wam podnosi samoocenę. Są jednak sytuację, w których nie wolno się zachowywać w taki sposób i te wszystkie dni po 10 kwietnia roku 2010 były taką właśnie sytuacją. Dziś szczątki te to już tylko karta w politycznej rozgrywce. A wy chcecie sobie popatrzeć w telewizor poprzez ażurowe skarpety, leżąc na kanapie i podumać jak to świetnie, że się w końcu udało. Otóż nic się nie udało i nic się udać już nie może. Jest za późno.

Zapraszam na stronę www.coryllus.pl , można tam kupić książki i płyty, o czym na pewno wiecie. 
Jeszcze jedno: 23 marca, w przyszły piątek odbędzie się mój wieczór autorski. Uczelnia Vistula, ul. Stokłosy 3, przy metrze o tej samej nazwie. Sala numer 113. Początek o godzinie 18.00. Na miejscu będzie można kupić książki
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15491
Domyślny avatar

BazyliMD

17.03.2012 21:56

Dodane przez Gościówa-Misiówa w odpowiedzi na Przepraszam, ale ... Hasło "Chcemy ekshumacji" to na serio????

O konieczności ekshumacji i na tym blogu pisano nie raz, i Coryllus na ten temat wielokrotnie pisał. Dwa lata w trumnie: w lecie gnicie, w zimie zamarzanie i tak na zmianę, robi swoje. Zalutowana trumna to jedna wielka retorta chemiczna i zachodzące tam procesy niszą większość "dowodów". Może jest jakaś szansa.... Coryllus postawił bardzo istotne pytanie: Co powie gawiedź, jak ekspert niczego nie znajdzie? A szanse, że coś znajdzie są naprawdę niewielkie. Tu działa logika, której gawiedź nie rozumie: Nawet, jeżeli znajdzie jakieś "ślady", to owe ślady nie będą mogły stanowić dowodu z tego prostego powodu, że to "ślady", małe ilości, minimalne stężenia. Musztarda po obiedzie. Pat. Co wówczas powie gawiedź? Powtórzy za polszewią: mieliście swojego eksperta i nic nie znalazł. Nie było żadnej katastrofy.
Domyślny avatar

Gostek

18.03.2012 07:57

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Czytać, zapamiętywać i nie czepiać się!

pod innym nickiem czy człowiekiem o małej liczbie szarych komórek? Zawsze się pojawiasz i bronisz największych bredni gdy tylko liczba niekorzystnych komentarzy wzrasta, czyli niemal zawsze, ciekawe co? A twoje wywody sa na poziomie IQ mojego kota.
Domyślny avatar

Gostek

18.03.2012 08:02

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Czytać, zapamiętywać i nie czepiać się!

chodzi czego kapuściane łby coryllusa i twoje nie rozumieją. Będziemy po prostu znali prawdę niezależnego eksperta a nie nie wiadomo kogo i na czyj rozkaz -takie trudne do zrozumienia? Coryllus i ty jak GW lub TVN dokładnie w tym stylu próbujecie z nas zrobić idiotów co tylko czekają by ekspert powiedział TAK TO BYŁ ZAMACH. Kto ty jesteś ty i ten twój coryllus skoro internautów Niezaleznej śmiesz nazywać gawiedzią? Logika? biedaku ty chyba gimnazjum z trudem skończyłeś.
Domyślny avatar

Riskbreaker

17.03.2012 19:11

Teraz pan coryllus będzie nołlajfił i odpowiadał na każdy nieprzychylny post ,lub krytyczną uwagę i oczywiście to o czym wspominałem będzie obrażał i twierdził że wie najlepiej. Odnośnie Giblartaru to co ci odtajnili ? bo chyba jesteś niedoinformowany bo główne akta odnośnie depesz wojskowych i korespondencji wywiadu itd. Są utajnione do 2040 albo 2050 roku. Proponuje się doinformować i obejrzeć dokument o tym zdarzeniu, a teraz możesz się wypowiedzieć No-life= Coryllus.
Domyślny avatar

true

17.03.2012 19:13

http://www.youtube.com/w… Bitwa o Brytanię-Dywizjon 303
Domyślny avatar

Michu13

17.03.2012 19:24

w rzepie była podawana informacja ,iż polski badacz tej katastrofy mieszkający na stałe w Anglii , dotarł do dwóch ratowników uczestniczących w akcji ratowniczej .Przy czym każdy z nich służył na innej jednostce , ich zeznania się jednak pokrywały ze sobą a wspominali o tym , że w tym miejscu na powierzchni morza pływały trzy ciała ; pilota , oficera i właśnie generała .Ale ciało Sikorskiego było odziane tylko w kalesony i koszulkę , tu mnie nachodzi myśl ,czyżby to znów ta polska fantazja i w chwili startu najspokojniej na świecie się przebierał we wznoszącym się liberatorze ? W tym świetle to na pewno był zamach.
Domyślny avatar

ASPAL

17.03.2012 19:37

Pan nie wtargnął i nie rozpieprzył tych trumien.A,jak Pan sam napisał,należało to zrobić "na oczach publiki i kamerzystów"...Co się stanie jak pan Baden powie,że nic się nie stało? Nic się nie stanie,a poza tym myślę,że nie po to zaproszono Badena do Polski,by potwierdził "pisowską teorię" katastrofy w Smoleńsku.Ludzie będą dochodzić do prawdy,tak czy inaczej.A Ty,dokąd wiedziesz,Proroku?
Domyślny avatar

gregor z wiednia

17.03.2012 20:02

Kochani! Nie piszcie na tym blogu. To nie ma sensu. Autor chyba nie jest trzezwy (a tu dopiero sobota)! Pozdrawiam.
Domyślny avatar

Gość

17.03.2012 20:07

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Kochani! Nie piszcie na tym

Dokładnie jakiś alkoholik kto wie a może to sam donald
Domyślny avatar

SuperGość

17.03.2012 20:22

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Dokładnie jakiś alkoholik

bo właśnie obalam 2gą 1/2 ale takich bzdur jak ten bloger bym nie napisał. On coś innego uzywa
Domyślny avatar

Mohaire beretta

17.03.2012 20:07

Każde badanie, w tym patomorfologiczne, jest krokiem do poznania prawdy o Tragedii Smoleńskiej. Zadanie Zespołu Parlamentarnego jest inwentaryzacja obiektywnych informacji na temat katastrofy. Fakty przemówią same za siebie, a duży opór aktualnych polskich władz sugeruje, że coś jest na rzeczy. Sądzę, że aktualne polskie władze nie wiedzą, co takie badanie ujawni, gdyż nie dysponują wiarygodnymi badaniami (te sporządzone przez MAK nie są wiarygodne). Spodziewając się "najgorszego" (= np. obecności określonych substancji chemicznych), aktualne polskie władze starają się profilaktycznie nie dopuścić do przeprowadzenia badania. Nie uważam, że prawdy powinniśmy się lękać. Jeżeli zatem pewne hipotezy zostaną potwierdzone, a inne odrzucone, przybliży nas to do prawdy. Dziwna i niepokojąca jest dla mnie taktyka dezawuowania prac zespołu i zaproszonych ekspertów pod retorycznym zawołaniem 'a co by było gdyby...?' Inaczej niż MAK, Zespół nie prowadzi swoich prac aby udowodnić z góry ustaloną tezę. Sugerowanie, że może być inaczej, jest podważaniem wiarygodności Zespołu.
Domyślny avatar

Gość

17.03.2012 20:12

Dodane przez Mohaire beretta w odpowiedzi na Każde badanie, w tym

Racja tylko poco to pisać skoro komucha i tak nie przekonasz.On ma z góry powiedziane i basta.
Domyślny avatar

ksena

17.03.2012 20:57

po prostu chcemy mieć świadomość,że nie zgadzamy się na tak ordynarnie, źle i arogancko prowadzone śledztwo jak zafundowała nam to władza.Trudno oczekiwac przełomu po dwu latach niszczenia dowodów,które w przeważającej części zostały bezpowrotnie stracone i wiedząc o roli polityki.My nie dowsciągamy się sensacyjnych tez,a jedynie rzetelności i prawdy bez względu jaka ona będzie.Szkoda ,ze w swoim zadęciu Pan tak prostych rzeczy nie widzi.I obawia się ,że władza widząc takie postawy jak Pańska przy najblizszej katastrofie nie będzie się wysilać nawet na minimum przyzwoitości.
Domyślny avatar

gregor z wiednia

17.03.2012 21:12

Tego nie mozna tolerowac! Autor systematycznie obraza swoich Gosci czego nie mozna "przelknac"! Nie chce komentowac "profesjonalizmu" pisarskiego Autora... bo po prostu szkoda czasu! Prosze moderatora o przekazanie Red.Sakiewiczowi informacji o moim (mam ndzieje naszym) protescie i uniemozliwienie temu Panu pisanie w Niezaleznej! Pozdrawiam.
Domyślny avatar

gregor z wiednia

17.03.2012 21:22

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Tego nie mozna

Prosze o wpisy!
Domyślny avatar

Gość

18.03.2012 16:17

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Prosze o wpisy!

Pytanie,co zrobicie?....A dlaczego nie,co zrobimy?My Polacy.Panie Coryllus,od dawna czytam panskie (pozal sie Boze)wpisy na tematy polityczne.A nie lepiej zajac sie czym innym? PS.Panska "autoreklama" traci mi postawa -"robta co chceta".
Domyślny avatar

Strzelec

17.03.2012 21:58

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Tego nie mozna

coś sensownego i nawet zabrałem głos po stronie autora, ale to co przeczytałem powyżej rzeczywiście napawa niesmakiem. Jeśli to nie jest jakaś wpadka, tylko norma to popieram Twój wniosek.
Domyślny avatar

wojtek

18.03.2012 01:27

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Tego nie mozna

Jestem zdecydowanie przeciwko cenzurze. W szczegolnosci jestem zdecydoanie przeciwko cenzurowaniu Pana coryllusa. wojtek
Domyślny avatar

BazyliMD

17.03.2012 21:24

Ten jeden procent, to badania na zawartość substancji, które w trumnach nie powinny się znaleźć, a które mogą wskazywać na to, że to nie był wypadek. Daruję sobie dłuższy wywód na ten temat. O konieczności ekshumacji wielu blogerów pisało z uporem maniaka od samego początku. I nic. Wygląda na to, polszewia pozbawiwszy Polaków głowy, dobrała się do jąder. Wskazują na to również dane demograficzne; cóż, kastracja, czyli przysporzenie nowych członków ( zwisających lub gumowych) partii Palikota.
Domyślny avatar

ksena

17.03.2012 21:55

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Ma Pan racje w 99 procentach.

to normalna procedura.Zawsze bada się szcątki ludzkie i samolotów pod kątem ataku terrorystycznego nawet w przypadku gdy nic na to nie wskazuje.Nikt się nie smieje z różnych hipotez i przypuszczeń,a eksperci z powagą podchodzą do powierzonego im zadania.Wszędzie tylko nie u nas gdzie ekspert okresla katastrofę nader,,fachowo''-walnęło to i urwało,a patomorfolodzy posługują się kłamstwami.Ale nie miałam jakoś szczęścia na żadnym blogu Coryllusa spotkac się z ironią czy krytyką pod adresem E.Klicha ,Hypkiego ,Kopacz czy Millera.Coryllus to umie się ustawić.
Domyślny avatar

BazyliMD

17.03.2012 22:47

Dodane przez ksena w odpowiedzi na w każdym kraju szczegołowe badania i analiza katastrof

polega między innym na tym, że nie wyznaję zasady, kto nie z nami, ten przeciwko nam. Poza tym nie jestem od oceny postaw i sympatii autora. W szczegółach dotyczących Pani kometarza jestem innego zdania, lecz nie ma to nic do rzeczy. Ma Pani prawo do swojej opinii.
Domyślny avatar

marianna

18.03.2012 08:58

Dodane przez ksena w odpowiedzi na w każdym kraju szczegołowe badania i analiza katastrof

Nie przyszło Ci do głowy, że o "zerach" się nie dyskutuje? Że nie warto im poświęcać uwagi?
Domyślny avatar

SuperGość

18.03.2012 09:16

Dodane przez marianna w odpowiedzi na A jest o kim rozmawiać?

właśnie dyskutuje, bo oni używali argumentów (półprawd) mogących ogłupić. I to należało obnażyć. A jaki sens mają dzisiejsze "dywagacje" i pseudoproblem postawiony przez Coryllusa? Żadnego. Czy warto o nim dyskutować? NIE bo nie ma oczym
Domyślny avatar

Gostek

18.03.2012 07:45

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Ma Pan racje w 99 procentach.

Tak pytam
Domyślny avatar

BazyliMD

17.03.2012 21:36

Szanowny Panie! Tekst pod którym wpisuje Pan komentarze opisuje tragiczną sytuację, w jakiej znaleźli się Polacy. Jeżeli czytanie tekstów Coryllusa jest dla Pana powodem stresu, to w trosce o własne zdrowie proszę ich nie czytać. Nie znam pańskich oczekiwan dotyczących publicystyki, to i nie polecę niczego w zamian. Proszę jednak zwrócić uwagę, że w gronie czytelników tego portalu są ludzie, którym styl Coryllusa nie przeszkadza aż tak bardzo, aby uważać za sensowne proponowane przez Pana radykalne rozwiązania.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 820
Liczba wyświetleń: 3,931,819
Liczba komentarzy: 10,268

Ostatnie wpisy blogera

  • Syn pana prefekta dał głos
  • Szlachta i "szlachta"
  • Nasi bohaterowie

Moje ostatnie komentarze

  • wejdziesz na moją stronę. Nie mogę pozwolić na to, żeby mnie gównem obrzucali...przepraszam.
  • Moje komentarze nie były żadnymi prowokacjami, ale odpowiedziami na prowokacje. Niech się pan już tak mocno mną nie martwi, jak będzie pan chciał sobie coś poczytać, zapraszam na stronę www.coryllus.…
  • Tutaj niczego nie uprawiam, bo nie mam żadnej możliwości. Tymi blogami rządzi administracja, autorzy są tylko dodatkiem. A o takich jak ty to w ogóle szkoda mówić.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Bezczelność Ziemkiewicza zwala z nóg
  • Czy Łysiak też kochał Monikę Jaruzelską?
  • Nasi bohaterowie

Ostatnio komentowane

  • , Dzień dobry Przeczytałam całość, niby się zgadzam z opinią o niedocenianiu niektórych Twórców, ale jakieś takie poczucie krzywdy we mnie rośnie. I dlatego piszę, by sprostować to, że niby Rapacki w…
  • , Nie zgodzę się z Pana oceną tej książki. Ale mam do tego prawo. Pan również ma prawo do własnej opinii na jej temat. Uderza mnie jednak to że nie prowadzi Pan rzetelnej krytyki ani polemiki z faktami…
  • , Rzeczywiście - tobie odpisywać nie warto. Więc tylko dla ewentualnych innych - Coryllus sam się stąd wynósł, jak obrażony smarkacz. Napisał o tym wyraźnie na blogu, z którego próbował zrobić…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności