|
|
Nie chcę robić za obrońcę Millera a zwłaszcza tej wizualizacji. Niemniej, gwoli precyzji, w załączniku 4 do raportu KBWL, str. 2/14 czytamy, że kąt przechylenia w momencie oderwania skrzydła na… |
|
|
Jeszcze ten detal: Samolot był przechylony na lewe skrzydło chyba 2.5 stopnia, co daje dodatkowe obniżenie końcówki w miejscu urwania ok 1 m. |
|
|
Dzięki za aptekarską precyzję, KaNo.
Ale, w pracy
W Tang et al, Barometric Altitude Short-Term Accuracy Analysis, IEEE Aerospace & Electronic Systems, vol. 20, no. 12 (Dec. 2005)
http://ieee-… |
|
|
5+6=11, dodajmy błąd odczytu wysokościomierza barycznego i już rozbieżność nie jest tak dramatyczna. Ale zgoda, że RW pokazany na wizualizacji ma się nijak do raportów MAK i Millera. Te rzeczy… |
|
|
1. Czy dobrze rozumiem, że wysokościomierz baryczny bazuje na czujnikach (np. rurki Pitota) ulokowanych przy dziobie samolotu? Jeżeli tak, to wysokość baryczna opisuje położenie kokpitu. Biorąc pod… |