Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Primary tabs

  • Widok
  • Moje wpisy
  • Moje komentarze
  • Otrzymane komentarze

Moje komentarze

Do wpisu: Prezentacja doktora K. Nowaczyka przed Zespołem Parlamentarnym, 27.06.2012
Data Komentarz
02.07.2012 [09:30] Nie chcę robić za obrońcę Millera a zwłaszcza tej wizualizacji. Niemniej, gwoli precyzji, w załączniku 4 do raportu KBWL, str. 2/14 czytamy, że kąt przechylenia w momencie oderwania skrzydła na…
29.06.2012 [21:28] Jeszcze ten detal: Samolot był przechylony na lewe skrzydło chyba 2.5 stopnia, co daje dodatkowe obniżenie końcówki w miejscu urwania ok 1 m.
29.06.2012 [20:05] Dzięki za aptekarską precyzję, KaNo. Ale, w pracy W Tang et al, Barometric Altitude Short-Term Accuracy Analysis, IEEE Aerospace & Electronic Systems, vol. 20, no. 12 (Dec. 2005) http://ieee-…
29.06.2012 [16:56] 5+6=11, dodajmy błąd odczytu wysokościomierza barycznego i już rozbieżność nie jest tak dramatyczna. Ale zgoda, że RW pokazany na wizualizacji ma się nijak do raportów MAK i Millera. Te rzeczy…
29.06.2012 [10:09] 1. Czy dobrze rozumiem, że wysokościomierz baryczny bazuje na czujnikach (np. rurki Pitota) ulokowanych przy dziobie samolotu? Jeżeli tak, to wysokość baryczna opisuje położenie kokpitu. Biorąc pod…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności