Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Wyborcy PO! Jak Wy się czujecie słuchając kłamstw D. Tuska..

krzysztofjaw, 28.03.2023
... na temat słów D. Tuska? *

Wczoraj napisałem tekst, w którym zadałem podstawowe pytanie: "Czy naprawdę elektorat PO (KO) i D. Tuska jest tak idiotycznie fanatyczny, tępy i głupi, że wierzy we wszystkie te bezczelne kłamstwa swojego lidera?" [1]. Zadałem też inne nawiązujące do poprzedniego pytanie zawierające prośbę: "Może jakiś zwolennik D. Tuska jest mi to w stanie wytłumaczyć?".

No cóż... jakoś nie doczekałem się konkretnej odpowiedzi ze strony wyborców PO i D. Tuska. Wiedząc dlaczego tak się stało [2], ponawiam jednak tą swoją prośbę: 

"Wyborcy PO! Jak Wy się czujecie słuchając kłamstw D. Tuska, w których zaprzecza słowom D. Tuska?". 

I naprawdę jest to pytanie bardzo poważne, bo ja bym się czuł bardzo zażenowany i raczej obrażony, gdyby mój lider polityczny traktował mnie naprawdę jak idiotę i bezrozumną li tylko "rączką do głosowania", któremu można wcisnąć każde, nawet najbardziej rażące, cyniczne i łatwe do publicznego udowodnienia kłamstwo. 

Ponadto jako zewnętrzny obserwator mam wrażenie, że być może Wasz lider cierpi na jakąś chorobliwą formę "rozdwojenia jaźni". Raz wydaje się być jedną osobowością - nazwijmy ją D. Tuskiem I a innym razem wydaje się być kolejną osobowością - nazwijmy ją D. Tuskiem II. I te dwie albo i więcej osobowości różnią się pomiędzy sobą diametralnie... To takie tylko moje hipotetyczne dywagacje...

Stąd to Was dalej pytam, Was - wyborców PO:  "A co Wy sądzicie o swoim liderze i jego prawdopodobnych różnych osobowościach?". A... jeszcze uzupełniająco: "Czy tak rozchwiany wewnętrznie człowiek, który ma problemy ze szczerością i być może normalnym oglądem rzeczywistości, posiada jakiekolwiek predyspozycje, by funkcjonować publicznie i mieć prawo zostać w Polsce premierem?". 

* Nie chodzi mi o tych, którzy głosując na PO i D. Tuska spodziewają się powrotu do utraconych profitów wynikających z rządzenia lub też demoliberalnych oraz lewackich  i ideologicznych fanatyków. I nie chodzi mi także o ludzi trzeciego pokolenia UB czy komunistycznych służb wojskowych i pociotków nomenklatury PZPR. Również nie o tych, którzy nie czują się Polakami a obywatelami Europy albo świata  i wstydzą się polskiego pochodzenia. Mi chodzi o zwykłych Polaków, którzy biorą udział w wyborach i dalej chcą głosować na PO i totalnych, ale i tych, którzy z zasady nie biorą w nich udziału, bo tak naprawdę - w moim odczuciu - wyborcza absencja jest też pośrednim głosowaniem na PO i totalną opozycję.  

[1] https://krzysztofjaw.blo…

[2] W ani jednym komentarzu zwolenników PO albo raczej przeciwników PiS nie wytłumaczono mi dlaczego będą Oni głosowali na PO (KO) i jej akolitów. Owszem zaczęto oczywiście odwracać "kota ogonem" i pisać dlaczego nie będą głosować na PiS, ale mi chodziło o odpowiedź dlaczego właśnie są skłonni wybrać D. Tuska. 

W tym kontekście przytoczę słowa komentatora z portalu naszeblogi Chatara Leona: "Jest wiele powodów, ażeby nie głosować na PiS, szczególnie po tym, co odstawia od paru lat rząd Morawieckiego, natomiast nie ma ani jednego powodu, ażeby oddać głos na partię Donka Kondonka. Przynajmniej z punktu widzenia uczciwego człowieka. Ażeby popierać Partię Oszustów, trzeba być albo ubekiem, albo kompletnym idiotą". I ja ogólnie zgadzam się z taką opinią. 

Bo tak naprawdę nikt nie jest w stanie wskazać pozytywów dla Polski i Polaków ośmioletnich rządów PO-PSL w latach 2007-2015 a teraz też D. Tusk nie przedstawia żadnego programu dla Polski oprócz tego, aby odsunąć PiS od władzy. Dodatkowo żenująco kłamie na każdym kroku. Więc jak tu można jakoś merytorycznie popierać D. Tuska? Po prostu nie da się, więc pozostają tylko negatywne i bezrozumne emocje, w tym jakaś irracjonalna i wykreowana przez dziesięciolecia nienawiść do PiS i J. Kaczyńskiego!



Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 


© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blog…;
[email protected] 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. 
Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7315
Jabe

Jabe

28.03.2023 10:01

Bzik, Panie Jaworucki, bzik! Powinien się Pan czuć zażenowany.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

28.03.2023 10:14

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Bzik, Panie Jaworucki, bzik!

@Jabe
To nie jest żaden bzik. Po prostu nie można za szybko zapomnieć o ordynarnych kłamstwach D. Tuska. Ja wiem, że czas "trwania" bieżącej informacji wynosi może maksymalnie 10 dni i temat staje się przebrzmiały i zapamiętany przez nielicznych. Takie mamy czasy... a ja chcę usilnie dowiedzieć się dlaczego wśród Polaków tak wielu jest jeszcze zwolenników PO i D. Tuska. Mnie to naprawdę interesuje...
Ale widzę, że Pana naprawdę to denerwuje, iż piszę prawdę o liderze PO a dodatkowo pragnę wzbudzić jakiś logiczny proces myślowy u jego zwolenników... No cóż... kłamców prawda bardzo boli, co widać też u D. Tuska, który chciałby cenzurować siebie samego... No wariatkowo totalne, matrix, gabinet luster...
Pzdr
tricolour

tricolour

28.03.2023 10:22

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @Jabe

@autor
Powiem panu w wielkiej tajemnicy, że nie slucham co mowi Tusk czy inny Kaczyński, bo to nie ma żadnego dla mnie znaczenia. Zatem panska potrzeba wzbudzenia bólu we mnie spełza na niczym.
Jabe

Jabe

28.03.2023 10:51

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @Jabe

Prawdopodobnie większość wy­borców skłon­nych za­głosować na Plat­formę jest istotnie za­żenowana. Są mimo wszys­tko go­towi po­przeć Donal­da Tuska, by nie rządził Jaro­sław Ka­czyń­ski. Ich mo­tywy są więc takie same jak Pań­skie. Mógłby więc Pan łatwo je z­rozumieć, anali­zu­jąc własny tok my­ślenia.
Czemu zatem gotów jest Pan po­przeć Jaro­sława Ka­czyń­skiego i jego kam­ratów?
tricolour

tricolour

28.03.2023 10:03

@autor
Pana lider właśnie traktuje pana jak idiotę w wyniku czego szuka pan kompanów do idiotyzmu. Caly panski trud polega na tym, by energię kierowac na tematy zastepcze.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

28.03.2023 10:08

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @autor

@ trocolour
Widzi Pan... Ileż to ja już razy krytykowałem rządy PiS i w ten sposób wskazywałem na błędy, które należy naprawiać. Tyle tylko, że ja nie znalazłem ani jednej rzeczy, która pozwoliłaby mi na głosowanie na PO. 
Pzdr
tricolour

tricolour

28.03.2023 10:17

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @ trocolour

@autor
I nie znajdzie pan poniewaz nie ma pan wyboru podczas wyborow. Amputował pan sobie możliwość wyboru tak jak amputuje się rece, a teraz chce, by mu pokazać jak rzuca się do kosza. Nie rzuca się, nie ma czym.
u2

u2

28.03.2023 10:06

nie doczekałem się konkretnej odpowiedzi ze strony wyborców PO i D. Tuska
I nie bedzie żadnego konkretu. Będzie brnięcie w antypis i żądania dajcie nam władzę, a my wam pokażemy gdzie raki zimują :-)
krzysztofjaw

krzysztofjaw

28.03.2023 10:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na nie doczekałem się konkretnej

@u2
"I nie bedzie żadnego konkretu. Będzie brnięcie w antypis i żądania dajcie nam władzę". 
Ja wiem... tym bardziej sprawia mi satysfakcję ta bezradność zwolenników Donalda, ale w sumie to nawet nie satysfakcja, ale raczej to smutek i zażenowanie, że oni są częścią mojego narodu...
Pzdr
tricolour

tricolour

28.03.2023 10:23

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @u2

@autor
Tak. Mało tego - jest nas 30% a olewaczy, ktorzy nie pójdą wcale na wybory 50%
u2

u2

28.03.2023 10:53

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @u2

oni są częścią mojego narodu
Raczej nie. Są obywatelami Polski, ale nie czują się Polakami. Proszę zauważyć, że na pełomafię głosują głównie przesiedleńcy z zachodniej części Polski, ewentualnie kosmopolici z wielkich miast. Dla nich lepiej żyć pod obcym butem. No i nie są z pochodzenia Polakami :-)
Pers

Pers

28.03.2023 11:11

Dodane przez u2 w odpowiedzi na oni są częścią mojego narodu

@u-bucik
//No i nie są z pochodzenia Polakami :-)//
A km są? Litwakami z plemienia handlowego jak ty?
u2

u2

28.03.2023 15:15

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-bucik

Litwakami z plemienia handlowego jak ty?
Patrząc na twoją fotografię, to raczej ty z krzywym noskiem i posiwiałą głową. A ja blondyn z niebieskimi oczami, prostym noskiem, typowa aryjska "rasa" :-)
Darek65

Darek

28.03.2023 10:37

Panie Krzysztofie, takie samo pytanie może zadać wyborca PO w odniesieniu do wyborców PIS. To nie tutaj, według mnie, leży sedno sprawy. Sedno w tym, że nasze elity polityczne, to dno. Polityka sama w sobie została sprowadzona do poziomu szamba. Politycy, przy udziale mediów, wprowadzili takie podziały wśród społeczeństwa, że ich zasypanie staje się praktycznie niemożliwe. Jako społeczeństwo, przestaliśmy racjonalnie myśleć, kojarzyć fakty, a staliśmy się zakładnikami przekazów partyjno-medialnych. Napuścili nas na siebie. Doszło do tego, że sąsiad sąsiadowi oczy by wypalił gorącym żelazem. Tymczasem oni mają w doopie nasze dobro, nasze problemy. Oni realizują swoje cele lub cele swoich mocodawców. Gdyby nagle wyłączyć media, internet i zebrać po grupie przypadkowych ludzi z każdego obozu politycznego, to by się okazało, że niczym w zasadzie się nie różnią. Gro ludzi ma te same potrzeby, chcą godnie żyć, mieć stabilną i satysfakcjonująca pracę, sprawna służbę zdrowie, itp. Tylko oni nie chcą do tego dopuścić, bo nagle zwykli ludzie zobaczyliby te ich kłamstwa, bezeceństwa i to, że w zasadzie się od siebie nie różnią.
tricolour

tricolour

28.03.2023 10:53

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, takie samo

Tak dokładnie jest. W poprzednim poście nasz autor zadał pytanie sugerując, że jestem idiotą. Gdyby dowiódł tego na podstawie rozmowy ze mną, to być może byłoby to źródłem inspiracji dla mnie i chęci pozbycia się idiotyzmu.
A pytanie sugerujące jest dla mnie wyrazem zajoba z czego płynie wniosek, że nawiedzony zajob pyta idiotę. Do czego razem dojdą?
Na pewno nie do pierwszej łopaty pod fabrykę...
Ptr

Ptr

28.03.2023 14:27

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, takie samo

Fakt ,że wystąpił konflikt i jest on ostry, nie jest powodem do głosowania na jedną stronę tego konfliktu czyli PO. 
Z tego ogólnego punktu widzenia ludzi urażonych konfliktem inne partie też realizują tylko swoje cele lub cele swoich mocodawców. 
Chrześcijanin to człowiek nieskłonny do kompromisu ze złem wobec tego konflikt jest wpisany w życie. Osobiście przyjmuję , że tak ma być , to jest wola Boża. Przez cały PRL i postkomunę praktykowano życie w kompromisie ze złem. I nawet to trwa dalej , bo nie było dekomunizacji itp. To jest społeczny kompromis ze złem i tak wygląda nasze życie , gdy w imię pokojowej transformacji wprowadzono kompromis ze złem. I mamy to co mamy. Ja jako nie postkomunista, nie Niemiec nie mam żadnego problemu moralnego z racji mojego wyboru. 
Ale dostrzegam problem rozdwojenia jaźni u wyborców PO. Widać wyraźnie,że korzeń ich motywacji sięga poza nasze otwarte,czyli otwarcie głoszone wartości. Ich korzeń może być ukryty , a to co ukryte w chrześcijaństwie jest traktowane jako grzeszne. Ukryte przed Bogiem. Tak sobie myślę ,że ten korzeń może być taką chorobą niewiary w prawdę. Taka osoba gdy słyszy słowa zakłada ,że te słowa nie są prawdą. Ona zakłada ,że te słowa są kłamstwem i ażeby je zrozumieć trzeba wyczuć to kłamstwo. Wtedy można te słowa zrozumieć. Jeżeli tak osoba słyszy kłamstwo to wie ,że to kłamstwo , ale racjonalizuje sobie po co zostało to powiedziane i układa sobie to w głowie jako treść prawidłową. I przyswaja to kłamstwo jako jakąś treść. I powstaje wspólnota rozumienia kłamstw złączona kłamstwem. 
Co do wpisu p. Jawruckiego to zgadzam się .
Oczywiście rozdwojenie jaźni polityków jest groźne.
Jabe

Jabe

28.03.2023 14:54

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Fakt ,że wystąpił konflikt i

Fakt, że wystąpił konflikt i jest on ostry, nie jest po­wodem do głoso­wania na jedną stronę tego kon­fli­ktu czyli PiS, nie­prawdaż?
Ptr

Ptr

28.03.2023 16:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Fakt, że wystąpił konflikt i

Samo zaistnienie konfliktu nie może być głównym powodem wybrania którejś ze stron. Ale rozwiązaniem problemu próby niemieckiej dominacji nad Polską nigdy nie będzie zgodzenie się z niemieckim stanowiskiem i porzucenie polskiego. Najbardziej bym pragnął Europy w której Niemcy zwijają swoje ambicje , odcinają od współpracy z  reżimami ponad głowami europejczyków, stają się kulturalnym społeczeństwem technologicznego rozwoju i jednym z partnerów w Unii. Natomiast tak nie będzie. Niemcy chcą być carem Europy. I kłamstwem jest nazywanie tego pomysłu stanami zjednoczonymi Europy. To też jest kłamstwo. Potężne kłamstwo, którego prawy człowiek nie łyka, a lewicowiec łyka.
u2

u2

28.03.2023 16:14

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Samo zaistnienie konfliktu

Niemcy chcą być carem Europy
Do tego potrzebna im jest Rosja. A tymczasem Rosja wypięła się na Niemcy i zaczęła wojenkę z zachodem. Rosja nie zamierza się z nikim dzielić władzą nad swoim imperium, którego granice ustala bardzo płynnie.
Ptr

Ptr

28.03.2023 17:32

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Niemcy chcą być carem Europy

Rosja i Niemcy powrócą do starego porządku. Kwestia zmiany przywództwa. Niemcy mają być Carem Europy w sensie Cesarzem. Być może Europa udzieli Rosji kredytów na odbudowę North Streamów. Będziemy żyć w ciekawych czasach.
u2

u2

28.03.2023 17:36

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Rosja i Niemcy powrócą do

Rosja i Niemcy powrócą do starego porządku
Postawienie Niemiec na Rosję to raczej stary nieporządek, wieszczący kolejną wojenkę światową. Do trzech razy sztuka ?
Jabe

Jabe

28.03.2023 18:10

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Samo zaistnienie konfliktu

@Ptr  No dobrze. Czemu jednak tak nie­chętnie zwolen­nicy mówią o po­wodach po­pierania PiS-u? To zdaje się jest ten sam powód, który wy­tknąłem Autorowi.
Marek Kudła

keram

28.03.2023 19:19

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na @Ptr  No dobrze. Czemu jednak

@Jabe
PIS to Polska !  A członkowie PIS-u to ludzie wiarygodni, uczciwi i kompetentni !!
Jeśli się komuś ta prawda nie podoba, to znaczy, że żyje cały czas w kłamstwie !
PIS nie okradł OFE z miliardów, nie kradł miliardów z budżetu państwa (WAT), nie likwidował PGR-ów, nie podwyższał wieku emerytalnego, nie okradał niepełnosprawnych i zmarłych, nie ukradł żyrandola, serwisu do kawy, obrazów i niszczarki dokumentów, nie wyrzucał lokatorów na bruk i nie spalił żywcem walczącej o lokatorów kobiety, nie strzelał do górników, nie zamordował Rosiaka, nie wyprzedawal majątku narodowego  za grosze ........ i mógłbym tak wymieniać do usranej śmierci !
PIS to przyszłość naszej Ojczyzny dla wszystkich Polaków I-go sortu !  Ave Polska !!!
BRAWO PIS  za wspaniałe rządzenie krajem, za świetny rozwój gospodarki polskiej, za programy wspierające polskie rodziny, pomoc dla ludzi młodych i dla rolników, seniorów,  niepełnosprawnych, za działania na rzecz zwiększenia naszego bezpieczeństwa i zdrowia, za reformy, które wprowadzacie. Za program zrównoważonego rozwoju państwa i polski model dobrobytu oraz za Nowy Ład  !!!
Jabe

Jabe

28.03.2023 20:48

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @Jabe

Nie, nie, nie i kilka frazesów.
Ptr

Ptr

28.03.2023 20:33

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na @Ptr  No dobrze. Czemu jednak

@jabe 
Bo chcę móc pojechć do Grecji Via Carpatią lub wsiąść na prom w Elblągu. I bez paszportów CO2.
Solidarną Polskę lub ugrupowanie, które skutecznie to zapewni. 
A moralne  patriotyczne powody to tylko dla ludzi ,którzy wierzą  moralność i patriotyzm.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,777,088
Liczba komentarzy: 19,680

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Z rozmowy ze zwolennikiem rządzącej mafii, dowiedziałam się, że oni - jej wyborcy - nie wierzą w obietnicę Tuska zapłaty odszkodowań Polakom poszkodowanym przez Niemców w czasie III Rzeszy,…
  • sake2020, Jakoś Merz nie był szczególnie zawstydzony ,,prowokacją intelektualną'' premiera Tuska.Na próżno Bartoszewski i Kosiniak -Kamysz stawali na uszach by wytłumaczyć ten nadmiar intelektu.No i skoro…
  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności