Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Dlaczego Narodowcy są nam potrzebni?

Cat, 15.06.2013
Oj porobiło się , porobiło . Potencjalni sojusznicy skaczą sobie do gardła zamiast usiąść przy stole i pogadać. Bliższa mi jest polityka Marszałka niż pana Dmowskiego  lecz obaj Panowie działali na rzecz Polski  nie pałając do siebie nadzwyczajnymi uczuciami przyjaźni . Ostatnio daje się zauważyć ze strony Obozu Patriotycznego najazdy na Narodowców , cóż częściowo uzasadnione brakiem jednoznacznego stanowiska Panów z RN i ONR .Nie widzę w tym najmniejszego sensu by dwaj potencjalni sojusznicy musieli toczyć ze sobą wojny. Otóż idea ruchu narodowego nie zyska więcej jak 3-5 % poparcia społecznego z wielu względów do których między innymi zaliczam idee fix jednej wielkiej słowiańskiej rodziny .To większość która ma w pamięci Katyń , 17 września , rzeż na Wołyniu zdecydowanie zaprotestuje przeciwko takiemu pojmowaniu świata .  To właśnie ci tzw „ wschodni Słowianie” mordowali Polaków . Ostatnio zarzucono mi że określam Rosje naszym wrogiem , jako osoba prywatna nie musze używać języka dyplomacji , który mówiąc delikatnie mnie irytuje .Wolę jasną deklarację niż cukrowane słówka .Otóż czy tego chca ambasadorowie Rosji w Polsce czy tez nie Rosja i naród rosyjski mordowali , rabowali, gwałcili Polaków . W związku z tym należy postawić pytanie cóż takiego się stało że miałaby im się zmienić psychika po czterystu latach mordów i grabieży ? Bo do tej pory nikt ze wschodu nie przeprosił naszego narodu za dokonane zbrodnie . Stosunek narodowców do Rosji oraz jej pachołków w Polsce wyznaczy drogę ,która pójdą . Mam nadzieje że wybiorą interes Polski który historycznie dokumentuje , iż nasi sąsiedzi Niemcy i Rosjanie to urodzeni mordercy , którzy nas regularnie najeżdżają . Osobiście lubię bardzo pana Winnickiego i Kowalskiego i uważam że powinni oni uformować ruch narodowy , który będzie rzeczywistą pięścią , rozwalająca „republikę okrągłego stołu” . Ponieważ mój sposób działania jest zbliżony do narodowców więc tym samym darze ich sympatią .Narodowcy są potrzebni Polsce , bo są to ludzie zdecydowani  i zdeterminowani na sukces. Wiele razy zadawałem sobie pytanie dlaczego Żydzi w obozach koncentracyjnych szli na rzeż bez walki? Dlaczego naród w Polsce nie wyszedł jeszcze na ulice ? Dlaczego żony , matki , dziewczyny nie trują swoim drugim połówkom że z tym gównem trzeba coś zrobić? Odpowiedź jest bardzo prosta , ludzie chcą żyć , choćby na kolanach , chcą mieć święty spokój  ,  wpadając w pułapkę świetospokojowca , który chce przeżyć ale niestety zostaje zabity , okradziony lub zgwałcony . Taka jest mentalność ludzka ale nie wszystkich . NSZ walczył z Rosjanami ro samego końca , do fizycznego samounicestwienia więc dziwię się że bzdury PO-rębowców, grunwaldowców  czy  też innych WSI-oków  znajdują tam słuchających ich ludzi . Ale przejdźmy do rzeczy .Otóż uważam że na prawo od PIS musi powstać siła , dysponująca ludźmi zdecydowanymi ( więcej nie napisze z ostrożności procesowej) , których będą się bali wszelkiej maści agenci , kolaboranci sowietów i Niemiec. Zaprzańcy musza zacząć się bać . Chciałbym aby Ruch Narodowy , który nie jest dla PIS żadną konkurencją zawarł taki sam sojusz z PIS jak Jobik z Fideszem .To uczyni  naszą  walkę o Odzyskanie Polski   bardziej skuteczną . Wolę sojusz z narodowcami niż z jakimiś przechrztami od Ziobrasa czy Kowala . Wole mieć za przyjaciela 1 narodowca niż dziesięciu Kukizów czy Dudów . Nie wątpię w to że się dogadamy na poziomie elektoratu narodowców i obozu patriotycznego na czele którego stoi PIS  co pisze celowo nie traktując PIS-u za pępek świata . W Polsce jest wiele opcji politycznych i te musza być szanowane .To że ja jestem pisowcem nie upoważnia mnie do obrzucania błotem kogoś kto ma inne poglądy . Co innego gdy dziala przeciwko mnie….. ale to na razie w Ruchu Narodowym nie występuje . tak więc mam prośbę do wszystkich by zbastowali  . Gońmy razem komunę , POlszewików a po zwycięstwie dajmy możliwość narodowi by wybrał program polityczny , który mu najbardziej odpowiada . Pozdrowienia ta droga przesyłam Panu Marianowi Kowalskiemu…… 3MAJCIE SIĘ CIEPŁO I CHODŻCIE Z NAMI


  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 17530
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

15.06.2013 22:09

Dodane przez goral w odpowiedzi na Dawno jestesmy "dogadani"

Jestem tylko niezależnym sympatykiem,proszę o tym pamietać. :).Wyrażam własne poglady,a nie czyjekolwiek stanowisko.W pełni zgadzam sie z wpisem,no moze poza tym "dzieckiem",jestem "ciutkę" jakby nieco za stary :) Kat wie,bo spotkalismy sie w realu :)Pozdrawiam :)
goral

goral

15.06.2013 22:31

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Musze tutaj dodac,ze nie reprezentuję żadnej organizacji.

Rozumiem. PIS dawno juz przekroczyl granice bycia polityczna partia programowa.Niepostrzezenie zostal Ruchem..To z tego ETOSU potrzeby Prawosci i Sprawiedliwosci narodzila sie potrzeba bycia Narodem , Republikaninem,Patriota,Polakiem..tak jak kiedys nasi Ojcowie..W tym kontekscie uzywam metafory "dzieci"..Oraz w sensie doslownym rowniez
marco.kon

Marian Konarski

15.06.2013 21:06

Ja w dalszym ciągu popieram PiS, choć nie mogę im zapomnieć wpychania nas do unii jewropejskiej. Mam wątpliwości czy PiS będzie w stanie (mentalnie) ostro rozliczyć układ magdalenkowy tak jak zamierza to zrobić Ruch Narodowy.
kat

Cat

15.06.2013 21:19

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Cześć .

uważam że to Pan Jarosław wyprowadzi nas z Unii , jesli chodzi o RN to też uważam że oni sa impulsem do rozbicia Magdalenki ...pozdrówka
goral

goral

15.06.2013 21:24

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Cześć .

Nie bylo to entuzjastyczne..Madrosc etapu..A i Unia jeszcze wtedy miala inny zapach..Po wprowadzeniu Nowej Konstytucji,polikierstwo nie bedzie potrzebne.Zgadzam sie z toba co do rodzaju kija trzeba bedzie uzyc z "Magdalenkowcami"..Kryminalisci z PO I SLD odpowiedzialni za Mord Smolenski na szubienice..tu nie ma watpliwosci czy "mentalnych" konsternacji..
goral

goral

15.06.2013 21:42

Odpowiedz jest oczywista..Zerwac z Rosja stosunki Dyplomatyczne..Na poczatek paraliz dyplomatyczny uniemozliwiajacy dzialalnosc Rosyjskim agantorom..Czyli w kontekscie historycznym "Kordon sanitarny"..Budowac os Polnoc-Poludnie..
kat

Cat

15.06.2013 21:48

Dodane przez goral w odpowiedzi na .."W związku z tym należy postawić pytanie "...

kordonem sanitarnym jest koniecznością.... pozdrówka
goral

goral

15.06.2013 22:43

Dodane przez kat w odpowiedzi na Izolacja Rosji

Jestem pragmatykiem i realista.Nalezy mowic o "odizolowaniu sie od Rosji"..a nie "izolowaniu Rosji".. Nie bedzie to latwe.Na szczescie dostarczyli nam ostatnio mnostwo swietnych politycznych powodow,ktore mozna uzyc jako "uzasadnione usprawiedliwienie" smierdzacej hipokryzja "opini swiatowej"..
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

15.06.2013 21:51

Dodane przez goral w odpowiedzi na .."W związku z tym należy postawić pytanie "...

pomysłem.Sojusz z krajami takimi jak Norwegia,Finlandia,Szwecja,Węgry nawet Turcja (tutaj nasze interesy są zbieżne) jak najbardziej mi sie podoba.Chętnie w gronie "najbliższych przyjaciół Polski zobaczyłbym także Japonię.Nie nastawiałbym sie wrogo do Rosji,raczej skupiłbym sie na konsekwentnym eliminowaniu jej agentury w oparciu o wspolprace wywiadów wymienionych panstw,oczywiscie także w ramach NATO.Współpraca gospodarcza z Rosją jest nam jak najbardziej potrzebna,Rosji także,więc nie ma sensu wszystkiego burzyć,raczej trzeba to przebudować,w oparciu o zasady rzeczywistego partnesrtwa a nie poddanstwa naszej strony.
kat

Cat

15.06.2013 21:57

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Zerwanie stsunków dyplomatycznych chyba nie jest najlepszym

wymiana gospodarcza z rosja to promile.... niech się walą na ryj.... izolacja ich to rozwiązanie...pozdrówka
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

15.06.2013 22:06

Dodane przez kat w odpowiedzi na Wiewiór

Ja tam uwarzam,ze handlowac mozna nawet z Koreą Północną,byle kasa była z tego,w Polsce praca i zysk dla Państwa :).Kto sie nie schyli po Grosik,nie powinien znaleźć Złotówki ;).Imperium buduje sie małymi kroczkami,z maleńkich cegielek,całość jest potęgą.To tak jak z nami,jesteśmy tylko maleńkimi trybikami ogromnej machiny,ale jesli nie bedziemy funkcjonowac dobrze,machina stanie :)
Andrzej W.

Andrzej Wolak

16.06.2013 08:02

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Zerwanie stsunków dyplomatycznych chyba nie jest najlepszym

oni od zawsze uważają, że kurica nie ptica... współpracuj sobie na partnerskich zasadach z kimś kto chce ci zabrać twoja własność trele morele
goral

goral

15.06.2013 22:24

Jak pan zapewnie wie jestesmy od 400 lat zniewalani systematycznie przez Wielkorusow.Do momentu ,az przestalismy istniec jako Panstwo i jako Narod.Cud boski i wewnetrzne walki miedzy Kolonistami sprawily ze odzyskalismy na 20 lat niepodleglosc.Te 20 lat pokazaly czym jest Zywiol Polakow..Sila jego zaskoczyla Kolonistow. Ich cele sa jednoznaczne.Wspolna Granica Niemcy-Rosja..Gdzie ma przebiegac uzgodniono podczas 3-go rozbioru.Potwierdzono w pakcie Ribentrop-Molotow Calkowita izolacja polityczna,ekonomiczna,kulturowa od Rosji jest warunkiem naszego przetrwania.Nie mamy innej alternatywy.Moze kiedys ,pozniej jak bedziemy wystarczajaco silni, mozemy myslec o jakims luznym kontakcie.Jak pan zapewnie sie juz zorientowal,nie ma Panstwa Polskiego.To co pan obserwuje to Atrapy i Substytuty Panstwa.Pozostal im do zrobienia nastepny krok.Podzielic nas do tego stopnia,abysmy przestali isniec jako Wspolnota.Jako NAROD POLSKI..Przyklady tego dzielenia na roznych plaszczyznach az nadto obecnie widoczne.Kaczynski to nasza ostatnia szansa.Nasz Polski Leonidas..
Domyślny avatar

fritz

16.06.2013 00:20

wiedza, co rowniez tragedia jest. Narodowcy sa konieczni jak najbardziej. Tragedia jest to, ze maja takie autorytety jak Michalkiewicz i Ziemkiewicza. Obydwa ze stajni Korwina, z prawdopodbienstwem 99% nalezacym do rysyjskije agentury wplywow. . Ziemkiewicz odmawia Polakom prawa do wlasnego panstwa, kaze stac sie im niemieckimi pacholkami bezwolnymi a Michalkiewicz ciagle o rozwietce rozprawia ale jest dokladnie takim samym antypanstwowcem jak Korwin. Innymi slowy obydwa typy reprezentuja to wszystko, co jest calkowitym zaprzeczeniem celow Narodowcow i polskich patriotow wszystkich obozow. Modlmy sie, zeby znalezli innych doradcow. Kowalski jest b. dobry. Winnicki jak widac, daje sie podpuszczac do atakow na jedyna polska partie jaka jest PiS i to w sposob wskazujacym na styl Ziemkiewicza
Marek1taki

Anonymous

16.06.2013 07:53

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Narodowcy przezywaja tragedie chociaz jeszcze o tym nie

Z Tobą i ze mną włącznie. A nie przypisywać komuś bo jego poglądy nam nie pasują. Ciebie mierzi w Michalkiewiczu jego konserwatywny liberalizm, a ponieważ promoskiewskich poglądów mu nie możesz przypisać, to przypisujesz agenturalność na rzecz moskwy.
Domyślny avatar

fritz

16.06.2013 13:05

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Agenturalność należy brać pod uwagę.

dlatego ocenianie kogos nie na podstawie jego pogladow jest nonsensem. Konserwatyzm liberalny jak to nazywasz w wydaniu Korwina i Michalkiewicza sprowadza sie do likwidacji panstwa i tym samym narodu przy tym Korwin w 99% nalezy do agentury. Masz inteligenta agenture wplywow i prymitywna agenture wplywow. W przypadku Polski celem agentur wplywow niemieckiej jest likwidacja Polski, rosyjskiej panstwo marionetka pod kontrola rosyjska. Prymitywna agentura mowi, jestesmy europejczykami, nie panstwo Polska prymitywiznem podobnie jak narod Polakow a herr Tusk jest tym idealem poniewaz wlasnie europejczykami jestesmy czy tez panslawizm jest super. Inteligentna agentura nic takiego nie twierdzi, nie wypawiada sie na te tematy. Ona jest np. konserwatywna liberalna i potrzebuje panstwo w roli stroza nocnego... co czysto przypadkiem pokrywa sie z celami politycznym Moskwy i czesciowo Niemiec (panstwo karykature latwiej zlikwiodawac niz silne panstwo). Inteligetna agentura nie popiera herr Tuska tylko wsciekle atakuje i stara sie oslabic jedyna polska partie i polityka Jaroslawa Kaczynskiego, bedacego to ostatnia przeszkoda polityczna na drodze likwidacji Polski. Dzialajaca w ten sposob agentura robi wszystko zeby Niemcy osiagnely ich polityczne cele: likwidacja Polski i Polakow w zaden nie popierajac wprost ani herr Tuska ani Niemiec. Dokladnie to robi Ziemkiewicz. Michalkiewicz i Ziemkiewicz jako experci Narodowcow sa dokladnie tak samo skuteczni jak Michnik i Geremek reprezentuajcy Solidarnosc i polska racje stanu. Dlatego wszy, ktorych celem jest maksymalne oslabienie stru
Marek1taki

Anonymous

16.06.2013 13:50

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Sorry, nonsens. Poglady wyrazaja cele polityczne u ludzi

Nie zgodzę się, że "Konserwatyzm liberalny jak to nazywasz w wydaniu Korwina i Michalkiewicza sprowadza sie do likwidacji panstwa..." Mam pełne przekonanie, że konserwatywny liberalizm, niezależnie czy reprezentuje go Korwin Mikke czy Jarosław Kaczyński, jest propaństwowy. Pod warunkiem, że jest to konserwatywny liberalizm. Socjalizm jest antypaństwowy i zmniejsza szanse na wolność i na rozwój kraju. Zauważ, że agentura popiera socjalizm ponieważ poszerza jej możliwości działania.
Domyślny avatar

fritz

16.06.2013 14:09

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Fritz!

niezależnie czy reprezentuje go Korwin Mikke czy Jarosław Kaczyński, jest propaństwowy. *** Ojej, znalezlismy zrodlo nieporozumienia. Musisz koniecznie sie doinformowac! Tak nie jest. Jest dokladnie na odwrot. Pozdrawiam
kat

Cat

16.06.2013 10:41

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Narodowcy przezywaja tragedie chociaz jeszcze o tym nie

mam nadzieje że nie znajda posłuchu u narodowców....pozdrówka
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

16.06.2013 01:33

Zgaadzam sie,ogolnie masz racje i ja uwazam podobnie.Ale uwazam tez (nie tylko ja) ze Narodowcy moga zdobyc o wiele wiecej niz 10% glosow!Moga "zagospodarowac" glosy tych w "rozkroku" i tych co wybory do tej pory mieli z tylu.Smiem twierdzic (mozna sie ze mnie smiac) nawet ze "podprowadza" czesc wyborcow POkaleczonym,paligniotom i millerkom!Wystarczy ze bardzo rozwaznie pokieruja swoja kampania.I nalezy sie z tego cieszyc bo razem z PiS mogliby zmienic Ustawe Zasadnicza!Potrzebny jest tylko jeden warunek.UCZCIWE WYBORY!Co wiaze sie z zerwaniem z "nowoczesnoscia" czyli ELEKTRONICZNYM liczeniem glosow!W Stanach Zlajdaczonych pewien szubrawiec opracowal specjalny program do falszowania wyborow.Zastosowali w Ohio i wydalo sie!Ale "nic sie nie stalo" zupelnie jak u NAS! Ale Ty chyba o tym wiesz wiec nie bede przynudzal.Pozdrawiam serdecznie.
kat

Cat

16.06.2013 10:40

Dodane przez emilian58 w odpowiedzi na Witaj kacie

masz racje i pozdrówka
A330

Ksawery Meta-Kowalski

16.06.2013 04:06

Idea narodowa jest potrzebna. Ale NDecja musi najpierw dokonać własnego rozliczenia. Musi zrewidować swoją postawę i odpowiedzieć sobie na dwa podstawowe pytania - czy największym zagrożeniem dla narodu polskiego wciąż są żydzi, stanowiący "nadal" 10% społeczeństwa? Czy panslawizm nadal jest atrakcyjny, czy też druga wojna światowa i  PRL dały nam wystarczającą ilość powodów ku temu, aby porzucić panslawistyczne mrzonki?
Notabene - Panslawizm którym skażonych jest wielu narodowców, to nic innego jak imperialna doktryna Rosji. Chodzi o stworzenie jednego, sztucznego "narodu" słowiańskiego - oczywiście pod przywództwem Rosji. To byłby koniec narodu Polskiego. Jego rozmycie i sprowadzenie do roli "szczepu", w jednej, wyimaginowanej rodzinie słowiańskiej. Podobne zabiegi prowadzi Unia Europejska, próbując stworzyć sztuczny "naród europejski". W obu przypadkach są to fałszywe ideologie.
Jeśli Ruch Narodowy odpowie sobie uczciwie na powyższe pytania, będzie mógł dokonać rozliczenia. Trzeba przyjąć nową strategię, a nie ślepo kopiować założenia sprzed 100 lat. Dziś struktura społeczna Polski jest zupełnie inna niż kiedyś. Ze starych wrogów została nam tylko Rosja i Niemcy. Ruch Narodowy musi też odciąć się od NDokomunistów. Od całej rzeszy świadomych lub nie - rosyjskich kolaborantów. Od tych wszystkich rusofili spod znaku PAXu, Grunwaldu itd. Inaczej Ruch Narodowy stanie się tylko kolejną, marginalną partią wykorzystywaną przez służby do podgryzania PiS za nogawkę. To się nie udało ani PJN, ani SP - nie uda się też RN. Naród stoi za PiSem - RN walcząc z PiSem walczy z narodem. A powinien walczyć o naród i jedynie "nadzorować" PiS i wykorzystywać potknięcia. Cała nadzieja w osobach pokroju p.Mariana Kowalskiego, który jako jeden z nielicznych tam nie jest skażony zwierzęcą nienawiścią do PiS, Piłsudskiego, USA i wszystkich "zagrożeń dla Polski"(według narodowców), które reszta narodu uważa wręcz przeciwnie, za zbawienne. RN idąc pod prąd narodowi zachowywać się będzie jak Unia Wolności, która chciała Polaków "edukować", gdyż ten "nie dorósł". Stosunek RN do Smoleńska jest również karygodny - całkowita ignorancja tematu i plucie narodowi w twarz.
Ksawery Meta-Kowalski
Marek1taki

Anonymous

16.06.2013 08:11

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Idea narodowa jest potrzebna.

To tak jak każe się Polakom przepraszać za II wojnę światową i nie wiadomo za co jeszcze. Po drugie czy każdy ruch polityczny musi przepraszać za wszystkich z tego nurtu? Np. PZPR za PPS, NSDAP, mienszewików i kogo tam jeszcze? Chyba nie w tym problem. Idea narodowa tkwi w każdym patriocie a w sytuacji konfliktu z państwami, które stosują kryteria narodowe w polityce i gospodarce, staje się zrozumiałe. Chodzi o to by nie przyjmować punktu widzenia narzucanego przez wrogów. Zwłaszcza, że wrogowie stosują ideę narodową jako jeden z mechanizmów polityki obok ideologii socjalistycznej w gospodarce czy obok religii. Dlatego istotne jest nie to by ruchy narodowe rewidowały swoją postawę - one ją wypracowują - ale by ją określiły. Dopiero wówczas będzie wiadomo czy będzie im po drodze z lewicą czy prawicą.
kat

Cat

16.06.2013 08:49

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Nawoływanie do rozliczania się Endecji to propaganda.

bezwglednie RN musi sie określić Meta Kowalski ma racje .A330 dzięki za przytoczenie wypowiedzi MK .Idiotyzmy panslawizmu to jedna z wielu strategii rosji do podporządkowania nie tylko kraju lecha ale i czecha ....pozdrówka
Marek1taki

Anonymous

16.06.2013 13:33

Dodane przez kat w odpowiedzi na Marek 1 taki

Spór jest pozorny. Raczej dla uściślenia stanowisk. Pozdrawiam. P.S. Panslawizm to Moskwiczanie mogli uprawiać gdy Polskie wojska stacjonowały na Kremlu.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Cat
Nazwa bloga:
Aż się rozpadnie w proch i pył sowiecka zawierucha

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 846
Liczba wyświetleń: 5,197,317
Liczba komentarzy: 8,744

Ostatnie wpisy blogera

  • Kuźnica Kołłątajowska, czyli o tem, jak Karol może zostać następcą Kołłątaja.
  • My starzy Młodym
  • Witajcie πsoyebcy mam dla was info….

Moje ostatnie komentarze

  • https://youtu.be/OngKknB…
  • Jest dobrze, działa, pozdrawiam. 
  • U2 ...... hymn pokolenia 1980 roku...yebał pies komune i tuska

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Lista Tajnych współpracowników SB,WSI i GRU z listy ś.p. Pana Kurtyki
  • ALARM!!!!Tuski tak bedą pacyfikować masowe protesty Polaków
  • A idźcie wy w PIS-du….

Ostatnio komentowane

  • sake2020, @Mrówka......Moja reakcja jest po prostu ironią ,bo podbudowuje ego uważających się za nieomylnych i wyjątkowych w swej opinii panów a ja mam okazję z tego się pośmiać. Istotnie jak widać z wpisów…
  • Mrówka, @sake2020 - Przestań się poniżać w taki sposób: "zamiast zajmować się kimś tak niewiele wartym jak ja".Jesteś warta wiele więcej, niż jeden tu na NB. Zrzuć z siebie ten gorset pokrzywdzonej,…
  • sake2020, @mkj1....Niechże Pan korzysta z urlopu i uroków Pesaro-Urbino zamiast zajmować się kimś tak niewiele wartym jak ja. Pocieszam się tym, że głupsi ode mnie piastują wysokie stanowiska a nawet rządzą.…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności