Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

A idźcie wy w PIS-du….

Cat, 22.11.2014
Mamy kulturalną opozycję , taką do rany przyłóż , do chocholego tańca i różańca . Gdyby nie ten wstrętny Kaczyński to można byłoby konsumować układ i Polskę , nic nie robiąc za to piastując wszelakie stanowiska . Trzaskają nas na żywego w wyborczym spektaklu  a opozycja nie jest w stanie wystawić kilku tysięcy ludzi do protestów bo……..” Protesty się odbędą jak na podwórku będzie gwarantowane plus 10 , żeby się nie PO-przeziębiali” paragraf 4 art. 8  z dekretu o koncesjonowanej opozycji  . Do QRWY NĘDZY to kto ma stanąć na czele protestów wyborczych ? PO-mysłowy Dobromir? Reksio? Czy Lech Bolek ? Zaraz nam się urodzi kolejny lechbolek i będziemy mieli wdupione następne 25 lat . Pisałem wielokrotnie nie legitymizujcie tego qrestwa , nie chodźcie do reżimowych telewizji , wasze miejsce jest na ulicy i w podziemiu . Tylko walka i ofiary sa w stanie poderwać młodych do działania . Młodzi widzą pozorowane ruchy i pozorowaną opozycję . Już dawno zrozumiałem to , że w PIS-ie jest mnóstwo karierowiczów i czyhających na stołki . Po Smoleńsku widać to było gołym okiem , gdy tysiące ludzi składało deklaracje członkowskie i odbijało się od ściany „ zasłużonych „ działaczy oraz baronów z PIS. Tak moi drodzy dość tego pis-dolenia , albo jesteście opozycją która walczy dla Polski albo idźcie w PIS-du i nie zawracajcie dupy . Po Smoleńsku zmarnowaliście szanse na przejęcie władzy , rozumiem Pana Jarosława ale to już nie ma tam u was nikogo który by krzyknął „DOŚĆ TEGO” . Bidulki , ciągle zawodzą i popiskują jak to jest im żle i że nikt was nie kocha . Nie wierze , że nie ma wśród was ludzi z jajami . Do jasnej cholery , nikt nam nie zwróci Polski jak jej sobie sami nie odbierzemy . Teraz jest kolejna szansa , gdzie gołym okiem widać kolejne fałszerstwa wyborcze. Orban tez był na ulicy jak Węgrzy protestowali ale tam tez walczyła młodzież bo widziała że przywódcy są z nimi .Pytam więc komitet polityczny PIS , co macie zamiar zrobić oprócz wydawania oświadczeń a’la Mastalerek ? Może mamy wam przynieść ta wolność na tacy i na kolanach prosić byście łaskawie raczyli przyjąć dowodzenie Polską? Albo zaczniecie działać konkretnie i zdecydowanie albo idźcie W PIS-DU.



  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 34093
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 07:48

Jest sporo racji w tym co Pan pisze. Moje rozczarowanie PiS-em jest równie mocne jak Pana ,ale rzecz leży w trochę innych akcentach. Dla mnie PiS przez 7 lat bycia bitym solidnie po dupie w opozycji (a MY RAZEM z NIMI bo przecież reżim po elektoracie leci równie intensywnie) niczego się nie nauczył. Ja rozumiem rok, dwa wpadać w te same prymitywne sidła, ale po jakimś czasie musi przyjść opanowanie i refleksja. A w PiS-ie tego absolutnie nie ma. Działania są rwane , brakuje konsekwencji ,dyscypliny, strategii ,taktyki ,zespołowej gry, lapidarnego ,spójnego przekazu. Wielu tzw. działaczom tak zależy na zwycięstwie jak mnie na śniegu ,który był pięć lat temu. PiS to myśli ,że to się "samo zrobi" ,że trafi się "ślepej kurze ziarno" i będziemy się cieszyć. A gówno!!! Po latach 2005-2007 reżim już na losowe wypadki przy pracy nie pozwoli. PiS jest też cholernie zamknięty. Brakuje tam polityków ,którzy potrafiliby też sprawnie komunikować się ze społeczeństwem, ludzi z refleksem sytuacyjnym , takich szermierzy retoryki ,erystyki. Przeraża mnie to ,że PiS ma w głębokim poważaniu marketing polityczny czy narracyjny. Boją się tego jak diabeł święconej wody ,a przecież to tylko NARZĘDZIE. Młotkiem rozbijesz komuś łeb ale i naprawisz dach. A PiS dobre narzędzia odrzuca i się ich nie uczy obsługiwać. PiS-owi też brakuje takiego timing-u (wybór precyzyjnego momentu do rozpoczęcia i wykonania jakiegoś działania z maksymalnym efektem). Króluje reaktywność i bezhołowie. No i media reżimowe. Tutaj polityka PiS-u musi ulec radykalnej zmianie. Nie bojkotować ,ale nie dać się dymać jakimś leszczom. PiS powinien gdzie się da podsycać pośrednio i bezpośrednio elity działania ,a nie trwania. Szukać drogi ,żeby uwieźć wyborców. Da się to zrobić tylko trzeba trochę ruszyć łbem. Zwycięstwo jest możliwe ,ale trzeba stworzyć szeroki front ludzi ,którzy myślą jak PiS ale nigdy pod szyld PiS-u z tych czy innych przyczyn nie wejdą.
mada

mada

22.11.2014 08:36

Dodane przez Cara al Sol w odpowiedzi na Jest sporo racji w tym co Pan

Może jakiś konkret?
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 10:25

Dodane przez mada w odpowiedzi na Może jakiś konkret?

Weź sobie wyniki wyborów z ostatnich 7 lat i będziesz miał/-a konkret.
kat

Cat

22.11.2014 08:51

Dodane przez Cara al Sol w odpowiedzi na Jest sporo racji w tym co Pan

Cara al Sol
Wybacz ale nie sporo racji ale racja. Z treścią Pańskiego wpisu zgadzam sie w 100 % . PIS-owi jest potrzebna realna siła. Przeciwnik sam się wykłada na tacy , kładzie swoja głowe na pniaku kłamstwa i oszustwa i nie ma nikogo ktor by się zamachnął toporem i ściął łeb sowieckiej  hydrze . To było nasze miejsce na POLE BITWY i na zwycięstwo i po raz kolejny zostało zmarnowane przez idiotyczną elegancję a żeby jeszcze było śmieszniej to się JESZCZE ODCIĄŁ zadymiarzy.Pozdrowka przesyłam
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 09:25

Dodane przez kat w odpowiedzi na Cara al Sol Wybacz ale nie

Słusznie zrobił, że się odciął, bo zadymiarze to sowiecka agentura. A co do machania toporem, to trzeba najpierw mieć topór. Nie paru gorących blogerów z Katem na czele, ale milion, dwa miliony ludzi nie tylko oddających głosy w wyborach, ale gotowych wyjść na ulicę i walczyć. Gdzie jest ten milion? Ja go nie widzę.
kat

Cat

22.11.2014 09:31

Dodane przez felek w odpowiedzi na Słusznie zrobił, że się

Felek
słuszną linie ma nasza wadza......a po co ci miliony , wystarczy 10 000 zdecydowanych . Przeciwnik POdał się na tacy i nikt go nie "schrupał" a z tych , którzy coś chcieli zrobic robisz "ruskich agentów" ....kolorowych snów o wolnej Polsce
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 10:37

Dodane przez kat w odpowiedzi na Felek słuszną linie ma nasza

Cóż, jeśli nie umie się rozpoznać wroga, to jak go można pokonać? Żadne bojowe hasła, nawet "Aż się rozpadnie w proch i pył sowiecka zawierucha" nie pomogą. Mniej emocji życzę, więcej obserwacji i namysłu.
Domyślny avatar

anka 58

22.11.2014 09:56

Dodane przez felek w odpowiedzi na Słusznie zrobił, że się

Ewa Stankiewicz i Grzegorz Braun to sowiecka agentura? Czy Ty sie dobrze orientujesz kto jest kim w Polsce? Najpierw sie PiS odcina a na drugi dzień popiera? Jak dziewica orleańska, chciałaby ale sie boi? Niech zmienią nazwe na Partie Wiecznej Opozycji.
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 10:47

Dodane przez anka1958 w odpowiedzi na Ewa Stankiewicz i Grzegorz

Ewa Stankiewicz to poczciwa kobieta, ale, niestety, trochę zagubiona. A Grzegorz Braun? - jak wyżej. Życzę wyostrzenia zmysłu obserwacji.
kat

Cat

22.11.2014 10:48

Dodane przez anka1958 w odpowiedzi na Ewa Stankiewicz i Grzegorz

Aniu
POzytecznych idiotów to my tu mamy w cholere i ciut ciut.....pozdrówka
dobrze że nie zrobili z Ewki hitlerowca....hahahahahaha
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 11:19

Dodane przez kat w odpowiedzi na Aniu POzytecznych idiotów to

"POżytecznych idiotów..."? Największym nieszczęściem polskiej prawicy są machający wątłymi rączkami nad klawiaturą komputera nierozgarnięci "bojownicy". Jak Kat.
Domyślny avatar

anka 58

22.11.2014 17:34

Dodane przez felek w odpowiedzi na "POżytecznych idiotów..."?

To po co wchodzisz na strony "nierozgarniętych bojowników"?
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 20:05

Dodane przez anka1958 w odpowiedzi na To po co wchodzisz na strony

Po to, by im to powiedzieć. Zdaje się, że to nie jest prywatne miejsce zastrzeżone wyłącznie dla przyklaskujących?
kat

Cat

22.11.2014 18:26

Dodane przez felek w odpowiedzi na "POżytecznych idiotów..."?

felek
do budy !!!
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 20:20

Dodane przez kat w odpowiedzi na felek do budy !!!

Czyżby główka się zagotowała? Może zapukaj do pani Goździkowej?
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 12:14

Dodane przez anka1958 w odpowiedzi na Ewa Stankiewicz i Grzegorz

Nie szerz dezinformacji PiS się odciął od hucpy w PKW ,ale wyraził wsparcie wobec zatrzymanych bezpodstawnie dziennikarza i fotoreportera.
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 10:23

Dodane przez felek w odpowiedzi na Słusznie zrobił, że się

Ha ha ha stare i celne pytanie nieujarzmionego autorytetu naszego obozu czyli Profesora ZYBERTOWICZA 'GDZIE SĄ WASZE DZIECI? GDZIE SĄ WASZE WNUKI?'. To jest przecudowne - ludzie wiekowi, często emeryci stojący nad grobem łażą po tych spotkaniach i gardłują "że Naród to Naród tamto". Ja mam do nich pytanie proste - JAK ŻEŚCIE WYCHOWALI WASZE DZIECI I WASZE WNUKI ,ŻE WY JESTEŚCIE NA SPOTKANIACH ,A NIE ONI??? Żeby coś zmieniać to trzeba stale przekazywać normotyp. Weźcie tych przeklętych Narodowców , sami młodzi ludzie.
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 10:17

Dodane przez kat w odpowiedzi na Cara al Sol Wybacz ale nie

@Kacie - to że PiS stanowczo odciął się od tej obłąkanej prowokacji z okupacją PKW to był ruch bardzo inteligenty. Przecież ta cała akcja śmierdziała "montażem" na kilometr. Kiedy "reżimowi" kiwnęli się ,że nic z tego nie wyjdzie bo PiS nie dał się wypuścić ,to szybko piknik zwinęli pozostawiając za sobą obrazki żałosnego Brauna z różańcem ,którego wynosili jak kukłę. Ciekawą rolę tutaj odegrał Ruch Narodowy. Rzucił zapałkę i uciekł. Władzy chodziło o to ,żeby spróbować tak zaognić sytuację ,żeby mieć pretekst do zawieszenia ogłoszenia wyborów, kupienia chociaż paru dni chociaż do grudnia, bo pewnie na szczeblu centralnym przyuważyli (patrz kosmiczne wyniki Arbuzów) ,że ktoś solidnie niżej przedobrzył i naród takiej ściemy nie kupi na miękko. Co więcej Platfusy przyuważyły ,że Arbuzy także ich wydymały (patrz wypowiedzi polityków PO w stylu Zalewskiego ,że jemu się wyniki bardzo nie podobają). Reasumując. Całą rzeczy leży w tym co obóz patriotyczno-niepodległościowy , obóz IV Republiki zrobi ,jak te "oficjalne" wyniki Leśne Dziady ogłoszą. I tu jest pole do działań operacyjnych wówczas. PiS taktycznie postąpił rozumnie ,że nie dał władzy tych paru dni na lepsze uszycie tej kurtyny. Posłużono się przy okazji Braunem ,który PiS-u przecież szczerze nienawidzi ,gardzi Republiką Obywateli i marzy mu się poddaństwo oraz monarchia czyli stary numer "na Ochranę" - weź grupę wariatów i podstaw Jewne Azefa. Władzy chodziło przecież o to ,żeby przy okazji w odbiorze społecznym "pokazując wariatów" ośmieszyć całkowicie słuszne i roztropne wątpliwości tylko inaczej formułowane.
kat

Cat

22.11.2014 10:42

Dodane przez Cara al Sol w odpowiedzi na @Kacie - to że PiS stanowczo

Masz racje
i ja tez w pierwszym odruchu pomyslałem że to dobry ruch PIS-u . Problem w tym że musimy doprowadzic do sytuacji prowokowanej przez UKŁAD , sytuacji która im się wymknie spod kontroli . Oszustwo wyborcze to nasze pole bitwy , gdzie oburzeni sa wszyscy a nawet czerwoni i wydymani obywatele . Moim zdaniem tu możemy zrobić wadzy psikusa i przerwać szkalny sufit kontrolowanej niemożności....pozdrówka
Domyślny avatar

Cara al Sol

22.11.2014 11:36

Dodane przez kat w odpowiedzi na Masz racje i ja tez w

@kacie - to zrób teraz eksperyment na własnej wyobraźni. Wychodzisz na ulicę dużego stołecznego miasta w Polsce i podejdź do 10 napotkanych ludzi i powiedz "proszę Pani/Pana!!! wybory sfałszowane!!! kryzys!!! demokracja pod respiratorem na OIOM-ie!!! czy przyjdzie Pani na demonstrację w obronie uczciwych wyborów!!!"... I jakie będą reakcje? Co? Obaj wiemy.
kat

Cat

22.11.2014 18:24

Dodane przez Cara al Sol w odpowiedzi na @kacie - to zrób teraz

Cara al Sol
wiemy , wiemy ale dzisiaj protestuje Wrocław i Kraków , moze właśnie sie zapaliło światełko dla nas wszystkich
gal

ant.an

22.11.2014 08:54

Nikt  cię  z  Kaczyńskim  na  siłę  nie  swata.  A na  rozgrzewkę przed rewolucją  daj  wp.erdol  jakiemuś  glinie.
kat

Cat

22.11.2014 09:25

Dodane przez gal w odpowiedzi na Nikt  cię  z  Kaczyńskim  na

Gal
oczywiście możemy sobie wrzucać kamyczki do ogródka ale mnie interesuje tylko zwycięstwo obozu patriotycznego na którego czele mam nadzieje stanie PIS . Ale jeśli nie stanie to musimy sobie poradzić sami , co tam bede psa klepał oklepie sobie na poprawe humoru jakiegoś komucha
marco.kon

Marian Konarski

22.11.2014 09:27

Dodane przez kat w odpowiedzi na Gal oczywiście możemy sobie

PiS na czele obozu patriotycznego ? Jakiego narodu ?
kat

Cat

22.11.2014 09:38

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na PiS na czele obozu

Marco
w Polsce tylko PIS jest realną siłą polityczną , która może o Polskę zawalczyć . Zaklinanie rzeczywistości nic nie pomoże , fakty są faktami. Lepiej się zastanówmy jak PIS zmusić do działan.....pozdrówka
marco.kon

Marian Konarski

22.11.2014 10:00

Dodane przez kat w odpowiedzi na Marco w Polsce tylko PIS jest

Realną siłą ? W czym ta siła ? W demobilizacji patriotów ? Kacie, pozbądź się wreszcie złudzeń.
kat

Cat

22.11.2014 10:46

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Realną siłą ? W czym ta siła

Marco
nie łudz się że RN zyska poaprcie w Polsce , górka z RN to rusofile i wyznawcy wielkiej słowiańskiej rodziny a reszta to młodzi ludzie , kibole z pełna wiarą w Polskę . RN niebawem starci poparcie tych młodych ludzi jak się zorientują że RN jest rusofilskie . Tak więc albo Obóz Patriotyczny wymuszajacy działania na PIS albo bedziemy cały czas w czerwonej dupie
marco.kon

Marian Konarski

22.11.2014 11:58

Dodane przez kat w odpowiedzi na Marco nie łudz się że RN

Najbardziej Polsce szkodzą obłędni rusofobi. Z Rosją trzeba handlować a nie z nią walczyć. W Rosji bolszewizmu żydowskiego już nie ma.
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 13:24

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Najbardziej Polsce szkodzą

Szkodzą i jedni i drudzy :),będąc uzbrojeni po zęby,ze sprawnym aparatem państwowym,mozemy stac sie krajem mogącym współpracować na rownych prawach ze wschodem jak i zachodem.Ład,Porządek,Dyscyplina-recepta na taka właśnie Polskę.Wszystko inne ,to marazmu i dziadostwa ciąg dalszy.
Domyślny avatar

Krystyna R-M

22.11.2014 09:52

Dodane przez gal w odpowiedzi na Nikt  cię  z  Kaczyńskim  na

DOKŁADNIE... widzę tu tylko takich co to innych by słali... A gdzie sami byli? Tylko szczekać i w PiS-du wysyłać potrafią? TERAZ? A gdzie byli wcześniej? Dlaczego własnego PiS-du nie zakładają jeśli im się ten istniejący nie POdoba? DALEJ, do roboty, POkażcie co POtraficie...No...
kat

Cat

22.11.2014 10:25

Dodane przez Krystyna R-M w odpowiedzi na DOKŁADNIE... widzę tu tylko

Krysiu
nie napinaj się tak , jak PIS juz przerżnie wszystkie wybory to zakładam swoją partie....pozdrówka
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 11:26

Dodane przez kat w odpowiedzi na Krysiu nie napinaj się tak ,

"...zakładam swoją partię..." ? odpowiem też cytatem: "ha, ha, ha...". Niesłabnącego samopoczucia życzę!:)
kat

Cat

22.11.2014 18:26

Dodane przez felek w odpowiedzi na "...zakładam swoją partię..."

Felus
pusty to śmiech a nawet rzekłbym idiotyczny
Domyślny avatar

felek

22.11.2014 20:11

Dodane przez kat w odpowiedzi na Felus pusty to śmiech a nawet

Katuś, czyj?:)
Domyślny avatar

anka 58

22.11.2014 18:28

Dodane przez Krystyna R-M w odpowiedzi na DOKŁADNIE... widzę tu tylko

Pomyslałas o tych,którzy sami sie zgłaszali jako męzowie zaufania? Nie dla kasy ale dlatego,że zaufali i chcieli dopilnować wyborów? Nie pytaj więc 'GDZIE SAMI BYLI",wysiłek tysięcy ludzi w buty mozna włozyć
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 08:56

Od bardzo dawna juz działa mechanizm "zrobili to,bo przecież musieli.....",tak było między innymi z Lizboną,a Orban?Wywalił na zbitą mordę placówki MFW.Wypad z mojego kraju ,won!I co?Dało sie?Dało.Tylko trzeba naprawdę chcieć.
kat

Cat

22.11.2014 09:20

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Od bardzo dawna juz działa

Wiewiór
otóz to , to , to .O to chodzi ....pzodrówka
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 09:30

Dodane przez kat w odpowiedzi na Wiewiór otóz to , to , to .O

Pozdrówa :) :) :)
marco.kon

Marian Konarski

22.11.2014 09:25

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Od bardzo dawna juz działa

Otóż to. Pozdrawiam.
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 09:29

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Otóż to. Pozdrawiam.

Pozdrówka :) Miłej soboty :)
PiS be with you

PiS be with you

22.11.2014 10:04

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na Od bardzo dawna juz działa

Traktat lizboński Węgry 17 grudnia 2007 Zgromadzenie Narodowe 325 5 14 6 lutego 2008 20 grudnia 2007 Prezydent Podpisanie [100] Polska 1 kwietnia 2008 Sejm 384 56 12 12 października 2009 [86] 2 kwietnia 2008 Senat 74 17 6 [87] 10 października 2009 Prezydent Podpisanie [88] Orban wywali MFW.... ale mial poparcie wiekszosci narodu, a w Polsce Prezydent Kaczynski nie mial takiego poparcia...dzieki opozycji (PO + PSL + SLD + media), wiec z kim do ludzi? Mozna sprawdzic jak PO walczyla z nim az go zamordowali....Traktat Lizbonski podpisal w ostatnij chwili pod naciskiem wymienionych srodowisk... no i Wegry podpisali wczesniej w 2007. Pozdrawiam, PiS be with you
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 11:49

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na Traktat lizboński Węgry 17

Korzystając z demokracji pozwolę sobie jednak mieć ten podpis za złe.Pozwolę sobie nie interesowac sie okolicznościami i naciskami,nie akceptować tłumaczeń typu "zrobili,bo przecież musieli".Chcę głosować na takich,którzy mimo nacisków i "muszeń" nie robią.Jeżeli więcej ludzi będzie tak robić,to politycy przestaną korzystac z "tłumaczenia dla naiwnych",ze coś musieli....a jeżeli nie,to przynajmniej sam przed sobą jestem w porządku.Pozdrawiam.
PiS be with you

PiS be with you

22.11.2014 09:11

Kacie... powoli z takimi ocenami, zawsze popieram Twoje wpisy, bo sa konkretne do punktu.. ale wydaje mi sie ze jezeli PiS zaostrzy sytuacje, sciekowe media zrobia z nich POdpalaczy Polski... mysle ze tu jest wieksza rola Solidarnosci i zwiazkow zwodowych/patriotow/"kiboli" kibicow, mlodziez... to przeciez sa obywatele, ktorzy zostali zrobieni w balona.... PiS powinien wypowiadac sie na arenie politycznej, a obywatele i rozne organizacje na ulicy. Jezeli mogli zmobilizowac tysiace w obronie TV TRWAM, to chyba moga zmobilizowac wiecej w obronie demokracji i Polski.... jest sprawa wiadoma, ze POmatoly czekaja na POmylke Kaczynskiego typu namawiania do rozruchow, zeby zdelegizowac PiS ... wiec lepiej niech Solidarnosc wezmie sie do pracy.. gdzie jest Duda? pozdrawiam, PiS be with you
kat

Cat

22.11.2014 09:27

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na Kacie... powoli z takimi

PIS be with you
Owszem masz racje , że istnieje taka grożba , dlatego w pierwszym odruchu poparłem działania PIS w tej sprawie . Lecz po przemyśleniach to było to idealne "pole bitwy" dla nas i na naszych warunkach . Będąc grzecznymi możemy do końca świata zostać opozycją , dlatego trzeba uderzyć . Mnie nie przeszkadza słownictwo sowieckie , ja już byłem kontrrewolucją , agentem CIA , wrzodem na dupie socjalistycznej ojczyzny , warchołem , bandytą to od czego moga mnie jeszcze zwyzywać ? Mówiąc krótko nie wykorzystujemy szansy która sama nam wpadła w ręce a przeciez od 45 roku wiemy że caly czas fałszują wybory ....pozdrówka
kat

Cat

22.11.2014 09:40

Dodane przez kat w odpowiedzi na PIS be with you Owszem masz

no to moge też zostać podpalaczem .....w uzupelnieniu
PiS be with you

PiS be with you

22.11.2014 09:51

Dodane przez kat w odpowiedzi na no to moge też zostać

Kacie, jednostka moze najwyzej zapalic sobie papierosa.. chodzi o tysiace podpalaczy... tylko Solidarnosc moze ich zmobilizowac... ale nie mysle zeby Duda byl po wlasciwej stronie.... on troche jak Bolek Wetyl, do spuszczania powietrza... ale moze sie myle... Kacie podpalaj, bo jak wiedomo o jednego papierosa moze ruszyc lawina... :)
kat

Cat

22.11.2014 10:37

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na Kacie, jednostka moze

Masz rację
problem tylko w tym że Solidarnosci już nie ma , za to funkcjonariuszy sa setki .Podpalam , dokładam do ognia .....pozdrówka
Domyślny avatar

Stan

22.11.2014 09:20

Już od dłuższego czasu widać,że PiS to ciamciaramcia,opozycja malowana i zbyt łasa na stołeczki i kaskę.Nie ma tam ognia do zmian na jakie nasz kraj zasługuje.Cała para idzie w gwizdek,zamiast produktywne działania.To są w większości Pisowskie dziadki,łase na ciepłe kapcie, wysokie emeryturki,medale za byłe zasługi w walkę z komuną, i Święty spokój.
kat

Cat

22.11.2014 09:26

Dodane przez Stan w odpowiedzi na Już od dłuższego czasu

Stan
i to trzeba zmienić bo skonczymy w czarnej....upsssss, czerwonej dupie .....pozdrówka
jaskier2009

jaskier2009

22.11.2014 09:47

Dodane przez kat w odpowiedzi na Stan i to trzeba zmienić bo

My już tam jesteśmy,kacie.
kat

Cat

22.11.2014 10:22

Dodane przez jaskier2009 w odpowiedzi na My już tam jesteśmy,kacie.

Jakze miło widzieć
kolege Jaskiera z onetowej polskiej husarii ..... zadzwonie w przyszłym tygodniu , puść wici do naszego koleżeństwa z klubu im " Lecha Kaczyńskiego"...pozdrowka dla rodzinki
ps. trzeba nam uzyć ostrych narzedzi zeby się z tej czerwonej dupy wydostac a i żeby przeciwnika zabolało .....hahahahaha ...kakao
PiS be with you

PiS be with you

22.11.2014 09:46

Dodane przez Stan w odpowiedzi na Już od dłuższego czasu

jaka masz propozycje? wymien wieksza opozycyjna partie niz PiS... moze ruska wtyka JKM lub narodowcy?.. OK jaki oni maja plan dla Polski? wydaje mi sie ze PiS mysli ralnie, musial sie odciac w tym czasie od "okupacji" PKW... bo inaczej jak juz pisalem, to mogl byc powod to delegalizacji tej partii... i co wtedy inni z mniejszym zapleczem zrobia? Z jednym sie zgodze, PiS powinien byc wiecej "agresywny" ale na polu politycznym, uzywajac struktur EU, Brukseli....kiedys informowalem PiS zeby ubiegali sie o zachodnie organizacje monitoringu wyborow, np. takie jak Jimmy Cartera "Democracy Program'.. ale bylo to bez odzewu...najwazniejsze jest odweranie POmatolow of koryta, a na inne zmiany przyjdzie czas. Pozdrawiam, PiS be with you
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 13:12

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na jaka masz propozycje? wymien

PiS już nie bedzie przyszłoscią,oczywiscie dzis jest liczącą sie partią,która jednak niestety ( w mojej ocenie) osiągnęła bezposrednią bliskość swojego maximum,na samodzielne rządy nie ma szans.Muszą porzucić mrzonki.Z kim wejdą w koalicje?Z Palikotem?SLD?PO?A może z PSLem?Wychodzi na to,ze bedą wieczną opozycją,choć moze posiadającą prezydenta.Nic sie nie zmieni.Narodowcy to przyszlosc,mlodzi ludzie,którym "chce sie przyjechac,pofatygować,zaangażować",a PiSowcy nawet nie potrafią dopilnować wyborów....przykre,ale prawdziwe.PiS popadł w marazm i z niego nie wyjdzie,ma najwyzej szansę na poprawienie o 10% wyników wyborczych.Jeżeli nawet uda im się osiągnąć 45% bedzie to nieopisany sukces.
kat

Cat

22.11.2014 17:07

Dodane przez Wiewiórskiinzynier w odpowiedzi na PiS już nie bedzie

Wiewiór
narodowcy nie mają szans chocby z tego powodu że popierają Rosję , PIS ma szanse wygrać jak się otworzy na młodych i zacznie zdecydowanie dzialać a nie liczyć az mu władza spadnie z nieba
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 20:01

Dodane przez kat w odpowiedzi na Wiewiór narodowcy nie mają

Młodzi ktorzy poszli za Narodowcami, a kilku powodów nigdy nie pojda za PiSem,a reszta mlodych nie zaangażowanych ,generalnie ma wszystko w D.PiS wygra,ale maksymalnie ponad 40% ,to za mało,zeby rzadzic samemu.
Domyślny avatar

cigane

24.11.2014 22:54

Dodane przez Stan w odpowiedzi na Już od dłuższego czasu

Dokładnie tak ...dopóki nie przekonamy większościowego elektoratu ludzi młodych do programu PiS , to ten marazm i pobrzękiwanie szabelką obecnych władz PiSu zda się psu na łańcuch...młodzi mają gdzieś puste groźby i buńczuczne zapowiedzi , to są ludzie na ogół aktywni i bardziej zadziorni , i tego samego oczekują od ''starszej gwardii'' a dostają pustosłowie...a bez młodych Polski nie wygramy.
Zofia

Zofia

22.11.2014 10:40

Ten wpis jest bardzo trafny, odzwierciedlający emocje ludzi, który nie lubią być robieni w "jajo"i powinien być przesłany do partii p. Kaczyńskiego.Tak,pokładamy nasze nadzieje w tym człowieku a nie możemy się doczekać jego zdecydowanych działań.
kat

Cat

22.11.2014 16:59

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Ten wpis jest bardzo trafny,

Zosiu
dziękuje i pozdrówka
nurt

nurt

22.11.2014 10:50

@ Autor - + + + 10/10 pozdrawiam z szacunkiem rprl.blogspot.nl
kat

Cat

22.11.2014 16:59

Dodane przez nurt w odpowiedzi na @ Autor - + + +

Nurt
pozdrawiam ligę Republikańską
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

22.11.2014 10:53

Co poniektórych Panów Komentatorów serdecznie proszę o podanie wielkości środków/nakładów poniesionych przez kandydata na premiera Węgier (lub jego partię) Wiktora Orbana na ochronę osobistą. Czas trwania tej ochrony (ilość lat, miesięcy, tygodni itp). Czy prokuratura węgierska badała z donosu jej legalność. Miło będzie też dowiedzieć się jak liczna była ta ochrona oraz czy była całodobowa czy tylko "incydentalna". Serdecznie Panów Pozdrawiam.
Wiewiórskiinzynier

Wiewórskiinżynier

22.11.2014 13:07

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Co poniektórych Panów

Witam,a w czym kłopot i co za różnica?NIezależnie od ilosci i ceny ochrony facet zrobil co należało,nie ma w Polsce nikogo ,kto chroniony,czy tez nie chroniony zrobi co należy?Pozdrawiam :)
Domyślny avatar

Najka

22.11.2014 11:17

Moim skromnym zdaniem gdyby PiS się nie bał, że go zdelegalizują, tylko odważnie stawał na czele obrony demokratycznych wartości, które są u nas niszczone, to miałby poparcie Polaków o wiele większe niż dotychczas. Ludzie chcą polityków odważnych, wyrażających jasno i dobitnie swoje credo a nie chowających się gdzieś za kurtyną strachu. Gdyby władza wystąpiła przeciw takiemu PiSowi, wówczas ludzie stanęliby za nim murem. Ale kto tam będzie jeździł za PiSem do Krakowa skoro stolica jest w środku Polski? Jeżeli chce się coś zmienić, to trzeba zmieniać a nie czekać nie wiadomo dokąd aż nastąpi sprzyjająca sytuacja. Bo to mogą być dziesiątki lat.
kat

Cat

22.11.2014 17:00

Dodane przez Najka w odpowiedzi na Moim skromnym zdaniem gdyby

Najka
święte słowa .....pozdrówka
Es

Es

22.11.2014 11:34

Kacie,wystarczy spojrzeć na skład Komitetu Politycznego PIS,aby otrzymać odpowiedż na większość z Twoich pytań.Ilu spośród nich jest w stanie wykrzesać z siebie samodzielnie cokolwiek.Ludziom zdolnym w większości jedynie do przenoszenia papierków z pokoju do pokoju w jakimś urzędzie gminy przypadło bawić się w politykę,będąc w wierchuszce partii aspirującej do przywództwa Narodu.Jedni załapali się kiedyś na dobrą fuchę i wystarczy im tylko pilnować aby ich nikt nie wygryzł.A inni...Staniszkis po którychś z kolejnych przerżniętych wyborach powiedziała,że w otoczeniu Prezesa musi być jakiś "kret" ,.Ja bym dodał od siebie:czy tylko jeden? Wiem,że jak się wszystko spieprzy,to najprościej szukać jakiejś zdrady,ale...(?) Jak to możliwe,że partia na tym poziomie i z tym potencjałem przez tyle lat nie robi nic aby,aktywnie "wychowywać" swój potencjalny elektorat,przypominając sobie o nim na trzy tygodnie przed wyborami?Jak to możliwe,że kampanią zajmuje się zawsze jakieś wewnętrzne pospolite ruszenie" zamiast fachowców-ludzi,których jedynym zadaniem mogło by być dbanie o obraz partii w mediach i właściwy przekaz jej stanowiska w bieżących kwestiach.Czy koniecznie do mediów musi latać każdy,którego jakaś Olejnik zechce sponiewierać? Gdzie jest porządnie zorganizowany (bo po tylu latach i z tą pozycją w Parlamencie taki już powinien istnieć)think tank.Dlaczego wycinani są ludzie co bardziej inteligentni i energiczni przy tym,na rzecz miernot.Nikt mnie nie przekona,że ta "mizeria"to jest cały obraz "naszej" części Narodu.Jeśli tak się dzieje w "centrali" to tym bardziej "terenie". Żadnej aktywności tzw "działaczy". No,chyba że trzeba skutecznie zniechęcić potencjalnego konkurenta do możliwego w przyszłości stołka. Wszyscy czekaja na Prezesa,że ten osobiście odwiedzi kazdy grajdoł i przekona ludzi do głosowania na nich. Odbijanie Polski kojarzy im się bardziej z zawiązywaniem własnych sitw niż z tą Polską. Pozdrawiam
kat

Cat

22.11.2014 18:23

Dodane przez Es w odpowiedzi na Kacie,wystarczy spojrzeć na

Es
racja i pozdrówka
Docent zza morza

Docent zza morza

22.11.2014 11:48

Pisałem 8 września tego roku. "(...) Uważam, że lekcję smoleńską Prawo i Sprawiedliwość odrobiło bardzo dobrze. Jeśli jeszcze raz zagrozicie planom Grupy Trzymającej Władzę – to was też pozabijamy. Jarosława Kaczyńskiego wszak tylko przez przypadek zabrakło na pokładzie tupolewa. Od tego czasu ma imponującą ochronę. Ale partia nie jest w stanie ochronić wszystkich działaczy – i żeby postawić kropkę nad "i" – wysłano zamachowca do łódzkiego biura. W ten sposób wyeliminowano z gry obóz patriotyczny w Polsce.(...)" prognozydocenta.salon24.pl Myślę, że to wiele wyjaśnia z przyjętej taktyki i strategii PIS-u. A co wypada robić? Dalej wywierać jak największy nacisk, bo III RP się chwieje i trzeszczy w posadach. Zaskarżać wynik wyborów lokalnie i regionalnie. Nadal demonstrować - ale pamiętajcie o powiadomieniu zagranicznych korespondentów oraz o plakatach po angielsku i niemiecku, a filmy własne z obcojęzycznym tłumaczeniem umieszczać w internecie. Zwycięstwo jest po naszej stronie, bo III RP długo już nie pociągnie - w grudniu oberwie bardzo solidnie, a na wiosnę w okresie marzec-kwiecień otrzyma cios niemalże śmiertelny. Naprawdę, warto przyłożyć do tego rękę... a strategii jest całe mnóstwo - niech PIS robi swoje, a wolni obywatele - swoje. Pozdrawiam
Domyślny avatar

Boguslaw

22.11.2014 12:14

Dodane przez Docent zza morza w odpowiedzi na Pisałem 8 września tego roku.

Ooo ... i z tym bym się zgodził jak nigdy dotąd Panie "Docencie zza morza". Nie ujmując nikomu kto Polskę kocha , choć inaczej dostrzega to co się dzieje.
kat

Cat

22.11.2014 17:03

Dodane przez Docent zza morza w odpowiedzi na Pisałem 8 września tego roku.

Docent zza Morza
PIS mógłby mocniej naciskać i dogadać się z elektoratem bardziej na prawo , żeby po ZDECYDOWANYCH działaniach obywatelskich jawil się UKLADOWI jako zbawca przed wywieszaniem ich na latarniach .....pozdrówka
Lektor

Lektor

22.11.2014 14:03

Do Najka, Es, Stan, - Obroną demokratycznych wartoćci nie jest okupacja budynku. Tak robili zielone ludziki na Ukrainie. Po co im ta okupacja ? A trzeba było wyciągnąć tych członków komisji na ulicę, wręczyć im flagi i zmusić do maszerowania wkoło budynku. Byłoby o wiele lepiej. - Nie miałoby większego poparcia – nie miej złudzeń. Z tego co już wiemy z tych wyborów to część lemingów czy gęgaczy którzy zawiedli się na PO głosowały na PSL (a jak nie będzie PSL to będą głosować na SLD), ale wybij sobie to z głowy, że ci debile będą głosować na PiS – bo nie będą !!! PiS dobrze robi nie dając się wciągnąć w te rozgrywki, dopuki nie będzie miał wystarczającego poparcia, aby rządzić samodzielnie. To musisz i inni muszą zrozumieć, a nie gęgać. - Nie stanęliby za PiS-em murem, a ta garstka ludzi która przyszła pod budynek PKW protestować to żadne wsparcie. A połowa z nich uciekła gdy pojawiła się milicja. - Jeśli nie chcesz jeździć do Krakowa, to maszeruj w Warszawie. Jak dostaniesz kulą gumową w pałę i poprawkę gumą kilka razy po plecach to szybko zrozumiesz o co chodzi. - Jeśli chce się coś zmienić to trzeba mieć poparcie, a nie 30% lemingów popierających PO, 15% postkomunistów popierających SLD, 20% frajerów popierających chłopów z PSL, i ok. 15% śmierdzących leni, którym obojętny jest los Polski. Ta reszta ok. 20% nie wystarczy, nie ma szans, nie da rady – kapito ? Popieram wpisy Docent zza morza i PiS be with you. Gratulacje !!!
Docent zza morza

Docent zza morza

22.11.2014 15:46

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Do Najka, Es, Stan, - Obroną

Dzięki za dobre słowo. Pozdrawiam.
kat

Cat

22.11.2014 17:05

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Do Najka, Es, Stan, - Obroną

Lektor
nie zgadzam się z tym co piszesz , więc pozowlę sobie w odrębnym wpisie udowodnić , ze PIS nie gra na maksa a jedynie na przetrwanie ...pzodrówka
Es

Es

22.11.2014 17:23

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Do Najka, Es, Stan, - Obroną

Mój wpis dotyczył ogólnych niedomagań PIS-u,tak w kolejnych kampaniach jak i na co dzień na przestrzeni całej historii tej partii i jak mi się wydawało zrobiłem to w miarę poprawnie.Ale dla pewności jeszcze raz przeczytałem swój poprzedni komentarz i za cholerę nie mogę znależć nic na temat mojego poparcia okupacji siedziby PKW.Wręcz przeciwnie.Uważam,że ta grupka ludzi została wrobiona w szczeniacki zupełnie sposób,bo Jaworski zdaje się polecił zaprosić przedstawicieli protestujących,a następnie zamknął liczenie i kazał komisji czym prędzej dać stamtąd drapaka.No chyba bardziej prostackiego,ale jak się okazuje skutecznego numeru nie dało rady chyba wykręcić. A co do meritum.Polacy jeszcze nie dojrzeli do takiej formy czynnego protestu i uważam,że jeszcze muszą bardziej wpierdol na gołą dupę dostać.A więc może za parę lat z tą świadomością w narodzie to może jakiś nowy Bolek przez płot przeskoczy
Domyślny avatar

Najka

22.11.2014 18:29

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Do Najka, Es, Stan, - Obroną

Jak się chce coś zmienić, to się nie myśli o gumowej kuli, którą można dostać w łeb. Gdyby na przestrzeni historii tymi kategoriami myślano, to o Polsce już dawno świat by zapomniał, że takie państwo w ogóle kiedyś istniało. Zgodzę się z tym, że ci, co zawiedli się na PO głosowali na PSL, bo na kogo mieli głosować skoro PiS nie potrafi nawet wykorzystać w swojej działalności, nazwijmy marketingowej, tylu afer gospodarczych PO. A w końcu mogliby, bo przecież takie aferalne rządzenie to jest nieprzestrzeganie prawa będącego narzędziem systemu demokratycznego. I co z tą demokracją w końcu jest? Ona jest, czy jej nie ma? Jak ludzie postrzegają system demokratyczny? Pewnie jako sprzyjający aferałom i którego nie da się zmienić. PiS ma swój żelazny elektorat i nawet gdyby wygrał wybory to i tak nie będzie w stanie rządzić samodzielnie bo ten elektorat się nie zwiększy. Czym PiS przyciągnie do siebie elektorat, no czym? Mieszkam w tzw. terenie i tu się widzi cały PiSowski marazm. Może od strony stolicy czy jakiejś większej metropolii wygląda to inaczej ale Polskę tworzą wszyscy.
Domyślny avatar

Yagon 12

22.11.2014 19:31

"Baronowie" i lokalni posłowie PiS tu na dole bardziej obawiają się inteligentniejszej i dynamicznej konkurencji we własnych szeregach niż w PO czy PSL. W wałbrzyskim jedyna posłanka PiS skutecznie rozmontowała struktury. Teraz wybory robiły w powiatach - Ruch im.L. Kaczyńskiego, Kluby "GP", Akcja Katolicka, Prawica RP z niewielkim dodatkiem PiS. Wyszło dobrze tam gdzie pani poseł była najmniej aktywna, gdzie indziej kiepsko strasznie. Wszelkie próby interwencji "na górze" partii od lat są pisaniem na Berdyczów. Każdy wie jak jest ...i tyle. Wydaje się,że działacze PiS doskonale czują się jako "druga siła" i opozycja, odpowiedzialność żadna a diety i inne apanaże są .Wystarczy zablokować przypływ nowych osób by skutecznie przegrywać raz za razem i nadal być" drugą siłą" i chcę wierzyć - nieumyślnie- częścią układu . Smutne, ale światełka w tunelu brak. Tu gdzie mieszkam PO i ich kolesie wygrali czwarte z rzędu samorządowe wybory w mieście i powiecie, PiS znów będzie dekoracją układu. Raczej bez entuzjazmu myślę o wynikach wyborów w roku przyszłym. Tu naprawdę wiele osób bardzo się napracowało nad lepszym wynikiem, chcielibyśmy by tam, na górze PiS ktoś choćby to dostrzegł i powiedział - "dziękuję". Lokalna posłanka PiS pewnie o tym zapomni...
Cat
Nazwa bloga:
Aż się rozpadnie w proch i pył sowiecka zawierucha

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 846
Liczba wyświetleń: 5,226,103
Liczba komentarzy: 8,744

Ostatnie wpisy blogera

  • Kuźnica Kołłątajowska, czyli o tem, jak Karol może zostać następcą Kołłątaja.
  • My starzy Młodym
  • Witajcie πsoyebcy mam dla was info….

Moje ostatnie komentarze

  • Lubie takich kozaków.... Może się spotkamy w cztery oczka? 
  • Może się przylączysz zamiast robić sobie POsmiechujki? 
  • Spierd... J debilu póki jeszcze możesz i japa w d. Pe. 

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Lista Tajnych współpracowników SB,WSI i GRU z listy ś.p. Pana Kurtyki
  • ALARM!!!!Tuski tak bedą pacyfikować masowe protesty Polaków
  • A idźcie wy w PIS-du….

Ostatnio komentowane

  • sake2020, @Mrówka......Moja reakcja jest po prostu ironią ,bo podbudowuje ego uważających się za nieomylnych i wyjątkowych w swej opinii panów a ja mam okazję z tego się pośmiać. Istotnie jak widać z wpisów…
  • Mrówka, @sake2020 - Przestań się poniżać w taki sposób: "zamiast zajmować się kimś tak niewiele wartym jak ja".Jesteś warta wiele więcej, niż jeden tu na NB. Zrzuć z siebie ten gorset pokrzywdzonej,…
  • sake2020, @mkj1....Niechże Pan korzysta z urlopu i uroków Pesaro-Urbino zamiast zajmować się kimś tak niewiele wartym jak ja. Pocieszam się tym, że głupsi ode mnie piastują wysokie stanowiska a nawet rządzą.…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności