Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Zabobony depopulacji

Grzegorz GPS Świderski, 20.01.2023

Co jest ważniejsze: liczba ludzi czy ich jakość? Jak ludzie wymrą, to żadna ich jakość się nie uchowa! Tezy, że jakaś mądrość, szczęście czy duchowość są ważniejsze społecznie niż rozmnażanie, rodzina i dzieci to szkodliwy zabobon. Taki pogląd propagują psychopaci i polityczni wrogowie.



       Społeczność mająca przyrost naturalny poniżej progu odnawialności nieuchronnie wymrze. Wszelka jakość takiego społeczeństwa bezpowrotnie zaniknie. To tak jakby się zastanawiać nad jakością aerodynamiczną kogoś spadającego w przepaść. Ta krótkotrwała jakość typu polatuchy z błoną lotną nie ma żadnej wartości, póki nie pozwoli wzbić się do góry. Więc póki nie jesteśmy nieśmiertelni, to cokolwiek byśmy nie stworzyli i jakkolwiek bylibyśmy mądrzy, to nie ma to żadnej wartości, jeśli nie mamy potomków.

       Reformy systemu emerytalnego nic nie pomogą w kwestii starzenia się społeczeństwa. Jeśli zamienimy dzisiejszą piramidę finansową, którą jest państwowy system emerytalny, jakimś systemem kapitałowym, to to i tak nic nie pomoże. Emerytur nie będziemy mieli w obu przypadkach. Tylko wzrost dzietności może uratować naszą cywilizację. Bez potomków nic po nas nie pozostanie.

       Można żyć z zysków z zakumulowanego kapitału, ale by on przynosił zysk, ludzie są niezbędni. Im mniej ludzi korzystających z kapitału, tym mniej zysku z niego. Więc nawet prywatne oszczędności nic nie pomogą, gdy ludzie zaczną wymierać. Mogę próbować zabezpieczyć się na starość, inwestując w nieruchomości, by je potem wynajmować. Ale gdy ludzie wymrą, gdy będzie ich mniej niż domów, to nikomu mojego nie wynajmę, więc i tak nie będę miał z czego żyć.

       To, że bogatym zależy na depopulacji to bzdurny mit — im mniej ludzi, tym mniej warty każdy majątek i tym mniej radości z korzystania z niego. Wszystko na świecie wymaga ludzkiej pracy — wszystko trzeba serwisować — domy trzeba odkurzać, metal czyścić z rdzy, kadłuby łodzi skrobać i malować co sezon. Bez ludzi wszelkie dobra przez nas wytworzone tracą sens — psują się, gniją, palą, rdzewieją i je grzyb zarasta.

       Wiara w spisek depopulacyjny, w to, że bogacze tego świata celowo promują mechanizmy powodujące wymieranie ludzi, to bzdura. Do depopulacji ewentualnie dążą zbrodniczy ideolodzy, których motywacją jest mizantropia, czyli w istocie choroba psychiczna. Wielkim korporacjom na pewno na tym nie zależy. Zależeć może państwom. Politycznie może to mieć tylko takie wytłumaczenie, że lewica na Zachodzie dążąc do depopulacji działa z inspiracji Kremla, bo Rosji zależy, by Zachód wymarł, a oni się rozrośli. Na szczęście ruscy są też na wymarciu.

       Moda, która dziś opanowała Zachód (w tym nas, Polaków) na nieposiadanie dzieci, jest podobna modzie na ekologizm czy klimatyzm — wszystkie te mody inspiruje Kreml. To, że ruchy ekologiczne na Zachodzie są opłacane z Rosji, jest już dobrze znane i udokumentowane. Chodzi o to, by zwiększyć znaczenie surowców z Rosji.

       Dokładnie te same źródła ma propaganda niszczenia rodziny i propagowanie bezpłodności w postaci wszelkich dziwactw zwanych LGBT. No i duże znaczenie ma też wsparcie lewicy dla aborcji — to jest jeden z ważniejszych elementów powodujących zachodnie wymieranie. Jak widać lewicowe poglądy to silne narzędzie Kremla w sianiu destrukcji i śmierci.

       Więc jeśli w ogóle jest jakiś spisek depopulacyjny, to jego przywódcą nie jest Bill Gates, ale Władimir Putin. Depopulację jako spisek wielkich korporacji i Ameryki ogłaszają w Sieci głównie ruskie trolle, które przy okazji wielbią Putina. Na szczęście, póki co, masowo giną na wojnie mieszkańcy byłego ZSRR, a nie obywatele Zachodu. No i dobrze.

       Czas byśmy się zreflektowali i zaczęli płodzić dzieci w zdrowych moralnie, tradycyjnych rodzinach. Wszystkich, którzy nie mają dzieci, czy to z powodu nieodpowiedniego mieszkania, czy z powodu seksualnych zaburzeń, należy potępić. Wszystkich, którzy mordują embriony i płody, należy surowo karać. Kobietę, która ma mniej niż dwójkę dzieci, mimo że zdrowie pozwala jej na posiadanie więcej, należy uznać za bezwartościową. Życie, które nie jest przekazywane dalej, nie ma sensu.

       Jeśli są jakiekolwiek argumenty za ogólnoświatową depopulacją, to w pierwszej kolejności należy wytrzebić ludność Afryki i Azji, a Europejczyków, Amerykanów z obu Ameryk czy Australijczyków zostawić w spokoju. Już najwyższy czas wziąć białych ludzi pod ochronę — tak jak inne ginące gatunki. Ta ochrona powinna być podobna — należy nas wypuścić na wolność i pozwolić żyć swobodnie, bez żadnych ograniczeń i zamordystycznych państw.

Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS


PS. Notki powiązane:

  • Bodaj ród twój wygasł!
  • Szczepionkowy spisek depopulacyjny
  • Nieśmiertelność
Tagi: gps65, depopulacja, spisek, Kreml
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3776
Pani Anna

Pani Anna

20.01.2023 21:28

Hm, w tej wyliczance zabrakło mi wzmianki, co należy zrobić z mężczyzną,  który nie może mieć dzieci? Takich podobno teraz coraz więcej.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.01.2023 22:04

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Hm, w tej wyliczance zabrakło

Mężczyzn należy inaczej traktować. Ich należy pytać, ile dzieci utrzymali, doprowadzając do dorosłości, czy chcą wychować, a nie czy mogą mieć dzieci. Przy zapłodnieniu i rodzeniu najważniejsze są kobiety, a mężczyźni są najważniejsi przy doprowadzaniu dzieci do dorosłości.
Pani Anna

Pani Anna

20.01.2023 22:15

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na Mężczyzn należy inaczej

Jak to, przy zapłodnieniu najważniejsze są kobiety? Ja chyba jeszcze wielu rzeczy nie wiem, ale ponieważ zaraz zrobi się tu humorystycznie, to mam nadzieję,  że wiele nadrobię. Co do utrzymania, jeśli chłop idzie w siną dal, to dziecko utrzymuje kobieta i ew. fundusz alimentacyjny.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 00:12

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Jak to, przy zapłodnieniu

"Jak to, przy zapłodnieniu najważniejsze są kobiety?"
Bo kobieta może zapłodnić tylko jedno dziecko na prawie rok, a mężczyzna może to robić kilka razy dziennie. Ale muszą to zrobić oboje. 
"Co do utrzymania, jeśli chłop idzie w siną dal, to dziecko utrzymuje kobieta i ew. fundusz alimentacyjny."
No i właśnie dlatego wtedy dzieci jest za mało.
Pani Anna

Pani Anna

21.01.2023 00:53

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na "Jak to, przy zapłodnieniu

Jak to tylko jedno? A 7raczki?-))) 
przyznaje, że pańska logika mnie, niepełnowartościową kobietę przerasta. Jak chłop pójdzie w siną dal, a kobieta wychowuje potomstwo wspólnie z funduszem alimentacyjnym, to powinna mieć tych dzieci jeszcze więcej? Owszem, znam takie przypadki, ale to raczej patologia, a nie wzór do naśladowania...
Swoją drogą ile Pan ma tych dzieci i ile Pan wychowuje? Sądząc z tego felietoniku, to pewnie stracił Pan już rachubę...
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 03:27

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Jak to tylko jedno? A 7raczki

Ciąże mnogie są bardzo rzadkie, więc się nie liczą. Jeśli większość mężczyzn idzie w siną dal i w związku z tym większość kobiet musi wychowywać dzieci samotnie, to współczynnik zastępowalności pokoleniowej maleje. Właśnie to w Polsce obserwujemy. Polacy są już na wymarciu. Jest wiele czynników, które to powodują — działania polityków rządzących są jednymi z ważniejszych. Ale to nie jest tak, że PiS celowo realizuje depopulację, oni przyspieszają wymieranie Polaków z głupoty.
Chatar Leon

chatar Leon

20.01.2023 21:45

@Autor
ile masz dzieci?
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

20.01.2023 21:50

Mniemam ze wierzy pan w potege sowieckiej manipulacji ktora przez 100 lat byla w stanie zlewaczyc caly zachod. ale to zbiorowe opetanie zaczelo sie znacznie wczesniej na zachodzie
Pani Anna

Pani Anna

20.01.2023 21:55

Dodane przez Kazimierz Kozi… w odpowiedzi na Mniemam ze wierzy pan w

Z całą pewnością od Rewolucji Francuskiej, a nawet wcześniej,  od rozłamu w KK.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.01.2023 22:05

Dodane przez Kazimierz Kozi… w odpowiedzi na Mniemam ze wierzy pan w

To, co zaczęło się wcześniej, skutecznie w życie zbiorowe, na masową skalę, wprowadzili sowieci.
marsie

marsie

20.01.2023 21:57

„Czas byśmy się zreflektowali i zaczęli płodzić dzieci w zdrowych moralnie, tradycyjnych rodzinach”.
To jest OK – a poza tym?
Pozdrówka!
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.01.2023 22:07

Dodane przez marsie w odpowiedzi na „Czas byśmy się zreflektowali

A poza tym, powinniśmy znieść wszelkie przeszkody uniemożliwiające trwanie zdrowych rodzin. Największą taką przeszkodą jest państwo, czyli apart terroru.
marsie

marsie

20.01.2023 23:13

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na A poza tym, powinniśmy znieść

Bez jaj – jakie to przeszkody wymyśla rząd PiS? Rozumiem, że dla peowskich celebrytek „banda zasmarkanych dzieciaków na plaży to obciach”, ale ty jesteś chyba ponad? A 500+ to program obecny „nawet na zachodzie”, dzięki niemu nasz „przyrost” jest większy, niż byłby bez niego – a co tu by zrobił twój „aparat bez terroru”?
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 00:18

Dodane przez marsie w odpowiedzi na Bez jaj – jakie to przeszkody

Wszelkie zasiłki patologizują ludzi, dlatego zawsze niszczą rodziny. Nasilanie socjalizmu przez PiS przyspiesza wymieranie Polaków. Ich działania to typowy efekt kobry — skutki są przeciwne do zamierzonych, czy raczej deklarowanych. To jest znane od dawna, tu przykład: https://niepoprawni.pl/blog/gps65/wypowiedzieli-wojne-biedzie-i-bieda-wygrala-0
spike

spike

20.01.2023 22:11

Do depopulacji dążą "libertarianie" nie tylko  spod lewackiego znaku, a głównym motywem jest jak to nazywacie "rozdawnictwo" rodzaju 500+, 13,14 emerytura, jakieś wspomaganie młodych małżeństw itd. etc. bo te pieniądze idą z podatku, których liberałowie nie mają ochoty płacić, nie uznają rodzinę jako państwowy kapitał, inwestycję, która będzie dawała korzyści państwu, społeczeństwu.
To liberałowie wrzeszczą o "prawach kobiet" do aborcji, swobodnego dostępu do środków antykoncepcyjnych, już na poziomie szkoły, a potem jak zdegradują swoj możliwości rozrodcze, domagają się refundacji in vitro.
Jabe

Jabe

20.01.2023 22:24

Dodane przez spike w odpowiedzi na Do depopulacji dążą

Przecież 500+ koreluje z wielką za­paścią de­mogra­ficzną. Lewacki jest, jak coś, socjalizm, nie libertar­ianizm, za­kłamań­cze!
spike

spike

21.01.2023 12:04

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Przecież 500+ koreluje z

lewica to była daaawno temu, wtedy byli socjalistami, obecnie nie ma lewicy, jest zdemoralizowane do szpiku kości lewactwo, socjalizmem gęby sobie wycierają.
Rządy komunistycznego lewactwa widać w Rosji, Chinach, Korei Pł., Kubie itd.
Europa zachodnia, jest kapitalistyczne, a socjalizm u nich większy niż w Polsce,
Socjalizm nikomu nie odbiera, to komunistyczna domena, socjalizm mówi by się dzielić z biednymi.
Jabe

Jabe

21.01.2023 14:02

Dodane przez spike w odpowiedzi na lewica to była daaawno temu,

To nie jest prawda, choć emisariusze nowego ładu chcą byśmy żyli w świecie bez pojęć.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 00:20

Dodane przez spike w odpowiedzi na Do depopulacji dążą

Tu wyjaśniam, dlaczego propagandyści atakują liberałów: https://www.salon24.pl/u/gps65/401813,po-co-atakuje-sie-liberalow
Zofia

Zofia

21.01.2023 12:16

Dodane przez spike w odpowiedzi na Do depopulacji dążą

@spike - zgadzam się z Twoim wpisem i ostatnim podsumowującym zdaniem. W latach osiemdziesiątych XX w. rozkwitła na zachodzie tzw. wolność seksualna. Kobiety zaczęły się faszerować specyfikami antykoncepcyjnymi i zaczęły się rodzić dzieci z zespołem Downa. Było ich wiele w Niemczech i rozpisywały się o tym gazety. Niestety ta chora "wolność" dotarła i do nas i są skutki. Ludzie chcą żyć wygodnie i bogato a dzieci zabierają czas i pieniądze. Pozdrawiam.
spike

spike

21.01.2023 16:39

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @spike - zgadzam się z Twoim

"lewacką kulturę" dobirnie prezentuje owsik na spędach swojej "trzody", która lub się taplać w błocie i swoich odchodach, przerwach między chlaniem a ćpaniem. Nie pojmuję, że miasto na pozwala, chyba z tej samej gliny co Owsiak zrobieni.
Ijontichy

Ijontichy

21.01.2023 10:02

Brednie...ale delikwent trwa w swoim pobełtanym "umyśle"...NB I S24 go publikuje...sponsoring?
A już w odpowiedziach na komentarze....bełkot i bez sensu...
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 14:42

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Brednie...ale delikwent trwa

O! Następny przysrywacz. Wy tu jakiś zlot macie? Tu idź sobie pogadać: https://naszeblogi.pl/64547-komentarze-na-naszych-blogach
Ijontichy

Ijontichy

21.01.2023 18:37

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na O! Następny przysrywacz. Wy

Prawda zabolała? Ktoś ci wreszcie wywalił,żeś agent i komuch...w dodatku głupi? 
Takich amatorów,to ja diagnozuje po jednym,góra dwoch tekstach...IĆ STOND!
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.01.2023 19:30

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Prawda zabolała? Ktoś ci

Twoje niegrzeczne uwagi nic ciekawego do tematu nie wnoszą. Po co się tak kompromitujesz? Nie interesują mnie twoje impertynencje — idź sobie z mojego bloga i nigdy nie wracaj.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Grzegorz GPS Świderski
Nazwa bloga:
Pupilla Libertatis
Zawód:
Informatyk
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 253
Liczba wyświetleń: 652,856
Liczba komentarzy: 4,556

Ostatnie wpisy blogera

  • Algorytmy psują młodych. Moderatorzy blogów psują starych
  • Kończy się epoka głupich algorytmów!
  • Szanta z prądem pod mieczem

Moje ostatnie komentarze

  • Dzięki za obszerne wyjaśnienie — i właśnie dlatego warto ustalić, gdzie naprawdę leży spór. Ty zakładasz istnienie apolitycznego, matematycznego bilansu pieniądza, który działa jak chłodnica w…
  • Czyli kto?
  • Współczesne Chiny można porównać z Niemcami, które też kiedyś stały się potęgą gospodarczą, a dziś upadają. Tam na początku Erhard zastosował model ordoliberalny: wolnorynkowy kapitalizm, ale ramowo…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przekop nie dla żeglarzy!
  • Wojna dla opornych. W punktach
  • Komentarze na naszych blogach

Ostatnio komentowane

  • Lech Makowiecki, @Grzegorz GPS Świderski"Kto stoi za Mentzenem?" nie jest takim sobie retorycznym pytaniem. Np. Trump jaki jest - każdy widzi... Zastanawia mnie, kto sprawił, że Bosak - mający charyzmę i…
  • Grzegorz GPS Świderski, Czyli kto?
  • mada, Ten sam co za Tuskiem

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności