Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Oppositionsführer Tusk, ostatnią nadzieją Niemców.

Andy51, 06.07.2021
Oppositionsführer Tusk, jak nazywają Tuska w niemieckiej TV, jest ostatnią nadzieją Niemców na „ odbicie” Polski, z rąk propolskiego konserwatywnego rządu, przez germanofila Tuska i jego proniemieckiej partii. 

Jak powiedział red. Cezary Gmyz znawca Niemiec, chyba nigdy  w historii niemieckiej  TV nie zdarzyło się, żeby zmiana przewodniczącego opozycyjnej partii i to w kraju ościennym była pierwszą wiadomością w ich dzienniku/wiadomościach.

Tusk znany ze swojego lenistwa, trwał w Brukseli tylko dzięki Makreli, ale koniec kanclerzowania Makreli jest również końcem Tuska w Brukseli.

Ponadto moim zdaniem są jeszcze dwie przyczyny, pierwsza to sprawa Nowaka, a może się zdarzyć, że Nowak „pęknie” i zacznie mówić, a do tego Tusk nie możne dopuścić.

Inną sprawą są reperacje za II WŚ Niemiec dla Polski, w kalkulacjach niemieckich jest przypuszczenie, że Tusk może albo nie dopuścić albo w ogóle zablokować reperacje.

Są jeszcze akta Stasi, jak niektórzy mówią w zasobach Stasi są dokumenty świadczące o tym, że Tusk był w Stasi  TWo pseudonimie „Oskar”, stąd ta germanofilia Tuska, być może a jest to tylko moje domniemanie, że Tusk był takim Konradem Wallenrodem Niemców w Polsce.

Jego koncesje na rzecz Niemców w czasie jego premierostwa mogą o tym świadczyć, a wyznaczenie na swoją następczynie niezbyt mądrej Ewy Kopacz, która podpisywała wszystko co jej Makrela podsunęła potwierdzają moje przypuszczenia.

Tusk to zawodowy kłamca, na dwa miesiące przed ucieczką z Polski pod kieckę Makreli  zarzekał się, że bycie premierem Polski to dla niego największy zaszczyt, po czym na kiwnięcie palcem Makreli rejterował z Polski.

Wracając do sprawy Nowaka, również w 2014 r. w Zakopanem na konferencji Tusk mówił: jeżeli ktoś mi powie, gdzie są zakopane pieniądze, bo w Zakopanem nie, to przeznaczę  je na pomoc socjalną,  po czym po paru latach, okazało się, że pieniądze może nie zakopane, ale pochowane są w skrytkach w mieszkaniu Sławomira Nowaka.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 14177
Niezalogowany

Niezalogowany

07.07.2021 20:19

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"Prokuratura to struktura hierarchiczna całkowicie zależna służbowo od Prokuratora Generalnego" I to Prokurator Generalny wysyła te struktury hierarchiczne na protesty typu "KON-STY-TUC-JA" albo każe im wspierać LGBT i Strajk Kobiet? I to Ziobro zleca prokuratorom kradzieże w sklepach, albo sędziom "rozgrzewanie się" na potrzeby jakiegoś resorciaka? Jesteś misiem o małym rozumku, dlatego nie znasz świata, tylko takie malusie bajkowe światki.
Pers

Pers

07.07.2021 20:30

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Prokuratura to struktura

niezalog
//I to Prokurator Generalny wysyła te struktury hierarchiczne na protesty typu "KON-STY-TUC-JA"//
Nie. Jak podpadną to wysyła ich do prokuratury 500 km od miejsca zamieszkania.
Jesteś nieudolnym kłamcą. Napisałbym normalnym językiem ale admin jest wrażliwy i by tego nie puścił.
Niezalogowany

Niezalogowany

07.07.2021 20:59

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"Jak podpadną to wysyła ich do prokuratury 500 km od miejsca zamieszkania." To słuszna strategia. Ponieważ kulawe prawo nie pozwala łatwo usuwać z szeregów struktur sądowniczych skorumpowanych jednostek, trzeba stosować inne dozwolone metody, by taki służący przestępcom i wrogim państwom pseudosędzia czy pseudoprokurator poczuł się zainspirowany do zmiany zawodu.
Pers

Pers

07.07.2021 21:02

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Jak podpadną to wysyła ich

niezalog
//To słuszna strategia.//
Czyli przyznajesz, że ma nad prokuratorami władzę wynikającą z hierarchii służbowej?
Sięgnąłeś dna kłamstwa i ignorancji a teraz zakopujesz się w mule :)))))))
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 06:10

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"Czyli przyznajesz, że ma nad prokuratorami władzę wynikającą z hierarchii służbowej?" Oczywiście, głuptasku, to oczywiste. Ale antypolskie działania totalniaków prokuratorskich i sądowych nie wynikają z tej "hierarchi służbowej". Co widać właśnie po tym, jak "polska" władzuchna sądownicza wspiera antypolskie siły i daje d*upy każdemu kto podpala Polskę. "Sięgnąłeś dna kłamstwa i ignorancji a teraz zakopujesz się w mule :)))))))" Nie, głuptasku. Po prostu ty nie rozumiesz prostych zdań i stwierdzeń, nie znasz się na istocie większościn spraw w których próbujesz zabierać głos, motasz się w swojej obsesji "przyszpilenia" mnie i tak kończy się to zawsze twoimi wtopami na oczach wszystkich. I po co ci to, powiedz?
Pers

Pers

08.07.2021 06:52

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli przyznajesz, że ma nad

niezalog
// nie znasz się na istocie większościn spraw w których próbujesz zabierać głos, motasz się w swojej obsesji "przyszpilenia" mnie i tak kończy się to zawsze twoimi wtopami na oczach wszystkich//
O Zeusie! Krynico mądrości!
Obiecuję, że będę dokładnie czytał twoje "materiały" (jak je tylko zaczniesz pisać). Może muena czegoś się nauczyć?
Ale ty pewnie, o Zeusie, masz ogromny dorobek, z którego można już korzystać. Wskaż tylko gdzie można znaleźć.
I pozdrów koniecznie Kubusia Puchatka :)))
Pers

Pers

08.07.2021 07:32

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli przyznajesz, że ma nad

niezalog
//Po prostu ty nie rozumiesz prostych zdań i stwierdzeń, nie znasz się na istocie większościn spraw w których próbujesz zabierać głos//
Tak przy okazji jak już cię mam pod ręką:
Dlaczego Polska (i inne państwa) muszą pożyczać pieniądze u prywaciarzy?
Strasznie mnie nurtuje ta kwestia. Ty z pewnością potrafisz to wyjaśnić w zrozumiałych i przystępnych słowach.
Z góry dziękuję za merytoryczną odpowiedź.
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 08:49

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"Dlaczego Polska (i inne państwa) muszą pożyczać pieniądze u prywaciarzy?" Polska wciąż odbija się od dna na jakie ściągnęła ją najpierw ruska okupacja 1939-1989, a później opisana przez Golicyna fejkowa "transformacja ustrojowa" w Bloku Wschodnim. Rząd Dobrej Zmiany jest pierwszym powojennym polskim rządem, który zamiast tylko opędzać się od hord wrogów, zdołał pokazać, że w kilka lat można osiągnąć dla Ojczyzny bardzo wiele. Czasami jednak trzeba się wspomóc pożyczkami, ale w świetle aktualnych tendencji rozwojowych polskiej gospodarki nie stanowią one żadnego zagrożenia.
Pers

Pers

08.07.2021 09:53

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Dlaczego Polska (i inne

niezalog
Najwyraźniej nie zrozumiałeś prostego pytania.
Jeśli nie znasz odpowiedzi to powiedz po prostu - "przepraszam ale nie mam zielonego pojęcia".
Albo - "wiem wszystko ale tego akurat nie".
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 17:42

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"Jeśli nie znasz odpowiedzi" Poprawna i wyczerpująca odpowiedź została ci udzielona. Możliwe, że jej po prostu nie zrozumiałeś.
Jabe

Jabe

07.07.2021 21:05

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Jak podpadną to wysyła ich

Czyli kulawego prawa nie zmieniają, bo szykanowania sposoby mają.
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 07:20

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czyli kulawego prawa nie

"Czyli kulawego prawa nie zmieniają, bo szykanowania sposoby mają." To nie jest szykanowanie. To jest trzymanie antypolskich resortowych funkcjonariuszy jaruzelskiej III RP w ryzach.
Jabe

Jabe

08.07.2021 07:42

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli kulawego prawa nie

Bandyterka.
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 11:03

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Bandyterka.

"Bandyterka" Bandyterką jest sprzedawanie Polski przez łapówkarza Grodzkiego w Senacie. A PiS po prostu sprząta naszą Ojczyznę ze stalinowskich złogów.
Jabe

Jabe

08.07.2021 11:45

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Bandyterka"

Chodzi o to, że uciekają się do wątpliwych prawnie i moralnie metod, zamiast naprawić prawo. To jest ta doraźność działań prezesa.
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 13:35

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Chodzi o to, że uciekają się

"uciekają się do wątpliwych prawnie i moralnie metod, zamiast naprawić prawo" Pewnie by naprawili, ale ruska konfederacja i inni agenturalni statyści sejmowi zawsze podnoszą łapki w interesie Moskwy i Berlina.
Jabe

Jabe

08.07.2021 13:39

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "uciekają się do wątpliwych

Niemoc wszechmocna.
Pers

Pers

08.07.2021 13:58

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "uciekają się do wątpliwych

niezalog
//ale ruska konfederacja i inni agenturalni statyści sejmowi zawsze podnoszą łapki w interesie Moskwy i Berlina.//
To Konfederacja ma taką siłę w Sejmie?
Myślałem, że większość ma ZP...
Czyli co? TVP info kłamie?
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 15:22

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"To Konfederacja ma taką siłę w Sejmie? Myślałem, że większość ma ZP..." Manipulacja. Udajesz idiotę, udając, że nie wiesz, że chodzi nie o ilość, a proporcje głosów, kiedy to głosy ruskiej agentury z konfu symują się z głosami niemieckiej agentury z PO.
Pers

Pers

08.07.2021 15:34

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "To Konfederacja ma taką siłę

niezalogowany
//że chodzi nie o ilość, a proporcje głosów, kiedy to głosy ruskiej agentury z konfu symują się z głosami niemieckiej agentury z PO.//
No ale skoro ZP ma większość to mniejszość nie może ich przegłosować.
A może zmieniono reguły głosowania i posłowie Konfederacji mają po dwa głosy?
(może w ramach zadośćuczynienia za nie wpuszczanie do telewizji publicznej?)
Coś kręcisz Kuku na Muniu :))))))
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 17:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"No ale skoro ZP ma większość to mniejszość nie może ich przegłosować. A może zmieniono reguły głosowania i posłowie Konfederacji mają po dwa głosy?" Nie zmieniono definicji większości konstytucyjnej.
Pers

Pers

08.07.2021 17:42

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "No ale skoro ZP ma większość

niezalog
//Nie zmieniono definicji większości konstytucyjnej.//
A co ma do zwykłych głosowań "większość konstytucyjna"?
Plączesz się Kuku na Muniu jak Mańka w pokrzywach :)))
Niezalogowany

Niezalogowany

08.07.2021 17:56

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"A co ma do zwykłych głosowań "większość konstytucyjna"?" "Zwykłe głosowania" nie uwolnią Polski od brzemienia jaruzelskiego prawa i kwaśniewskiej konstytucji.
Pers

Pers

08.07.2021 18:11

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "A co ma do zwykłych głosowań

niezalog
ZP jeszcze nie poddała ŻADNEGO wniosku pod głosowanie, które wymagało by większości konstytucyjnej. Ostatnio mają problemy nawet ze zwykłą.
Twoje mataczenie jest od czapy Kuku na Muniu :)
Niezalogowany

Niezalogowany

09.07.2021 09:35

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalog

"ZP jeszcze nie poddała ŻADNEGO wniosku pod głosowanie, które wymagało by większości konstytucyjnej." Zgadza się. Nie ma to sensu przy braku takiej większości. Znowu głupka udajesz?

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,771
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności