Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polaków kompleks niższości

rolnik z mazur Waldek Bargłowski, 03.03.2018
czyli co można przeczytać.

Czytam dziś w Niezależnej i oczom nie wierzę.

„ Strona izraelska wyraziła zaniepokojenie, że w Polsce coraz częściej zrównuje się ofiary polskie z ofiarami żydowskimi – zaznaczył wiceszef IPN Mateusz Szpetyma.

- Wyjaśniłem, że mówienie o tym, że zginęło trzy miliony Żydów i trzy miliony Polaków, nie znaczy, że my zrównujemy.
Nikt poważny nie twierdzi, że Polacy w sensie etnicznym byli w taki sam sposób represjonowani jak Żydzi „

mówi  wiceszef IPN Mateusz Szpetyma ( Niezależna 3.03.18 )

Panie Mateuszu Szpetyma zginęło sześć milionów obywateli polskich w tym trzy miliony wyznania starotestamentowego ( starozakonnego ). Zginęli także  Romowie, wyznawcy islamu i przedstawiciele innych mniejszości.

Rozumiem, że to taki skrót myślowy.

Doświadczenie jednak uczy a przynajmniej powinno, że trzeba ważyć słowa już nie na złotej wadze a na wadze do ważenia diamentów – gdyż każde słowo może wylecieć skowronkiem a wrócić perszingiem.

W tej wypowiedzi pobrzmiewa dla mnie jakiś kompleks niższości w stosunku do narodu, który wbrał pana M.SZ. na wiceministra i za sprawowanie posługi w stosunku do suwerena mu za to płaci i organizuje wycieczki krajoznawcze.

Czyżby faktycznie jak sądzi pewna „profesor  ( ? ) „ życie goja było mniej wartościowe niż życie Żyda.

Poza tym co ma do pomordowanych przez niemieckiego okupanta polskich obywateli wiary mojżeszowej nasz sojuśznik Izrael ?

Izrael powstał w 1948 roku czyli długo po tym jak  szczęśliwie wygasły niemieckie  krematoria a stosy zakopanych kości  pomordowanych porosła trawa.

Co może mieć Polska na przykład do obywateli amerykańskich z polskimi korzeniami ?

Czy jeśli zejdzie z tego świata obywatel USA polskiej narodowości  bezpotomnie i bez testamentu  zostawiając np. dom na Brooklynie to wszyscy Polacy natychmiast zaczną rejwach i zaczną się domagać od USA jego zwrotu w naturze lub w gotówce ?

Może by trzeba było zacząć tak właśnie działać, skoro wyłom w prawie rzymskim już zrobiono.

Co to znaczy określenie „ w taki  sam sposób represjonowani „ ?

Polacy byli represjonowani i eksterminowani masowo przez dwóch najeźdźców- Niemców i Sowietów..

Do konferencji w Wannsee (20.01.1942 ) eksterminacji poddani byłi głównie Polacy.

Dopiero po tym biurokratycznym „ ostatecznym rozstrzygnięciu kwestii żydowskiej „ nastąpiła masoma eksterminacja ludności żydowskiej - „ Endloesung „

Po rozwiazaniu tej kwestii Polacy mieli iśc jako  następni do gazu.

Miała zostać jedynie siła robocza w ilości 16 milionów- pozbawiona elit, wyższych szkół i możliwości rozwoju.

Gdy nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniadze.

Rozumiem, że chodzi o to by Polaków żydowskiego pochodzenia – jako cenne aktywa przeniść na konto – roszczenia z tytułu – holocaust. -  „ państwa leżącego w Palestynie „.

„ Widać , że Izrael chce przedwojennych polskich obywateli przenieść na swoje konto jako wartość księgową.

A pan "negocjator" powinien wiedzieć, że Polaków po wojnie miało zostać kilkanaście milionów, jako niewolnicy "rasy panów" - byliśmy następni w kolejce do eksterminacji.

Niemcom zabrakło tylko czasu do dokończenia swego "dzieła".

Reasumując: rozmowy z Izraelem to tylko strata czasu i nieuzasadnione koszty.
Obrzydliwy handel duszami cynicznych bankierów. „

Pisze jeden z komentatorów pod tekstem na „ Niezależnej „  

I tak wygląda prawda.

Nie rozumiem skąd się biorą te kompleksy niższośći Polaków ?

 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11624
Imć Waszeć

Dark Regis

03.03.2018 12:05

W ogóle coś się tym "polakom" pokiełbasiło, że nawet nie są w stanie wydać pisku w obronie dobrego imienia Polski. Jak mówi bodaj Michalkiewicz, gęby pełne bogoojczyźnianych frazesów, Niezłomnych, ale to dobre samopoczucie Izraela i żydów z USA stoi na pierwszym miejscu. Utrwalają tylko wrogą narrację sączoną przez Moskwę, że są prawdopodobnie kolejnymi zakonspirowanymi starozakonnymi oddelegowanymi do pilnowania Polaków (braunowanie). Przynajmniej taki ton dziś uderza w tej całej "prawicowej" "dmowskiej" propagandzie.
Zamiast skorzystać z okazji i szarpnąć się w tych sidłach, by się wreszcie uwolnić od kłamliwych roszczeń, to sami kładą łeb w homonto. To nam wyjdzie kiedyś bokiem, bo utwierdza żydów w przekonaniu, że ten numer kiedyś przejdzie i że im się w końcu uda nas obrobić - jak nie za tego rządu, to za następnego. Jest to zepchnięcie problemu na przyszłe pokolenia, zapewne też lemingów, które znów mogą sobie wybrać jakiegoś Rudego pyskacza i podróbkę lyberała na wodza Ciepła Woda. Odepchnięcie problemu byle dalej od siebie. No to kto w końcu do kurki nędzy ma zacząć rozwiązywać polskie problemy? Islamiści?
Była wreszcie szansa na zerwanie tych braterskich stosunków analnych, ale władza znalazła inny "świetny" sposób - przekręciła się na drugi bok. Tymczasem w Izraelu, zamiast polskich dyplomatów, w obronie Polski demonstrują Chasydzi:  https://twitter.com/Flam…
Dyplomacja tylko opowiada nam dyrdymały, a żydzi i tak utrzymują stały kurs kolizyjny. Jak nie ci, to drudzy.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 12:29

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na W ogóle coś się tym "polakom"

Niewielu tych obrońców - ale zawsze coś. Trzeba dodać, że to głównie ta ortodoksyjna biedota chasydzka uległa eksterminacji.  Oczywiście także wśród Zydów jest cała masa przyzwoitych i nie pazernych na cudzy pieniądz ludzi. Pozdrawiam ro z m
jazgdyni

jazgdyni

03.03.2018 12:07

Witam
Szanowny RzM myli się. Z Żydami należy rozmawiać. Zawsze coś ciekawego się z tego wykluje.
Przykład poniżej.
https://www.youtube.com/watch?v=JGVOtZjtY-s
Imć Waszeć

Dark Regis

03.03.2018 12:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam

Mówienie o "żydach" w kontekście rozmawiania jest jak powiedzenie "z Ziemianami trzeba rozmawiać" albo "z Europejczykami trzeba rozmawiać". Z którymi i o czym? Każdy odłam ma swoje odmienne cele i zapatrywania, a my nadal patrzymy na wszystkich per saldo. Taki odruch właśnie wykształciło wieloletnie smaganie Polaków batem "antysemityzmu". Wykształciło odruch antysemityzmu, bo "z żydami trzeba rozmawiać, gdyż wszyscy żydzi chcą nas obrobić". Wszyscy? Podałem wyżej link do info o demonstracji Chasydów w obronie Polski.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 12:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam

" A je się zapytowywuje - ile można stracić " Pozdrawiam ro z m.
Marek1taki

Anonymous

03.03.2018 16:45

"...co ma do pomordowanych przez niemieckiego okupanta polskich obywateli wiary mojżeszowej nasz sojusznik Izrael ?
Izrael powstał w 1948 roku..."
"Nasza" władza nie jest w stanie mentalnie sprostać temu co wynika z odpowiedzi na to proste pytanie. Rządzą nami przedstawiciele obcej cywilizacji. Zostali wybrani by reprezentować obcą rację stanu. To nie dotyczy tylko wojny z Izraelem.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 18:07

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "...co ma do pomordowanych

Pewnie sobie nawet takich prostych pytań nie zadaja. Gdybym nie wiedział, że to ignoranci to bym pomyślał, ze zdrajcy i sprzedawczyki.Niestety Polacy nie mają szczescia do rządzących. Pozdrawiam ro z m.
Swisspola

Swisspola

04.03.2018 11:50

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Pewnie sobie nawet takich

Ma pan racje, że Polacy nie mają szczęścia do rządzących. Jednak takie stwierdzenie nie załatwia sprawy! Podobno ma się takie rządy, na jakie się zasługuje. I to by się zgadzało! Jeśli nie zmienimy zasad postrzegania samych siebie i nadal głównym wrogiem Polaka będzie Polak, nadal będziemy dumni z porażek i nadal będziemy robić z narodu polskiego mesjaszy, już chyba nie tylko europejskich, to chyba na zawsze będziemy mięsem armatnim, chłopcem do bicia i tanią, głupią siłą roboczą. Mam na myśli cały czas list otwarty do ministra Glińskiego. Wyobrażam sobie, co pomyśli sobie o Polakach młody Niemiec, będąc świadkiem takiej sceny jak opisana w tym liście. Jaki szacunek mogą mieć do nas inne narody, skoro my sami do siebie nie mamy najmniejszego szacunku.
A tak naprawdę to Polska jednak pozostała siłą roboczą bez mordowania 20 milionów Polaków. Wystarczy głupkom coś obiecać i trochę pożyczyć, aby cala machina Hitlera była zbędna do osiągnięcia DEUTSCHE RAUM! Najlepszy dowód to dofinansowanie fabryki silników biednego niemieckiego MERCEDESA kwotą 70 mln zł. kiedy nie oddaje się miliardow zł należnego zwrotu VAT, przez co już wiele polskich firm zbankrutowało, nie mówiąc już o tych, którzy ze strachu w ogóle o taki zwrot nie występują! Oto `jeden z przykładów skrajnego patri(di)otyzmu. Drugim jaskrawym przykładem polskiego patri(di)otyzmu jest finansowanie przez Polaków obozu w Auschwitz, który jest głównym źródłem zakłamywania historii przez Żydów i plucia Polakom w twarz, a na domiar złego rękami i pyskami samych Polaków.
I jeszcze jedno, bez samokrytycznego spojrzenia nie mamy szans na zmianę takiego stanu rzeczy. Powiedzmy sobie szczerze, że również wielu komunistycznych zbrodniarzy było również pochodzenia polskiego. Wielu szmalcowników wydawało Niemcom nie tylko Żydów, ale i Polaków. Również było wielu sadystów wśród kapo i blokowych pochodzenia polskiego. Nie więcej i nie mniej jak żydowskich! Nawet dzisiaj wolimy służyć obcym niż własnemu narodowi, podobnie jak w końcu XVIII wieku. Nawet ci, którzy nazywają się największymi patriotami, spotykają się z żydowskimi dziennikarzami w tajemnicy przez polską opinią publiczną. Sami siebie stawiamy jako gorszego Polaczka. Jak rząd, który zwie się rządem patriotów, może przed narodem przemilczeć ustawę 447 senatu USA. Wynika z tego, że rządzący również biorą udział w tej zdradzie i okradaniu narodu polskiego!
A Ty piszesz, że Polacy nie mają szczęścia do rządzących. Ja twierdze, że ta ojczyzna od wielu, wielu lat nie ma szczęścia do swoich obywateli! Przynajmniej znaczącej ich większości! NIESTETY !
Pozdrawiam serdecznie.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

04.03.2018 12:46

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Ma pan racje, że Polacy nie

Gorzkie słowa ale mniej wiecej podobnie i ja myślę. Ma sie taki rząd na jaki sie zasłuży. W końcu skąd ci rządzący maja sie brać jak nie z tego " plebsu " ? Mści sie brak elit i tyle. " Jestem Polakiem i mam polskie obowiązki " - to powiedział Dmowski i każdy, który ma chociaż troche władzy powinien to sobie powieśić na widocznym miejscu i czytać do znudzenia.  Nie partyjny obowiązek a właśnie polski obowiązek. Poza tym istnieje coś takiego jak krzywa Gaussa. W każdym narodzie jest pewien odsetek dewiantów, zbrodniarzy ale to margines tej krzywej. Po drugiej stronie są ludzie niezwykle uczciwi. Reszta krzywej te przeciętniacy. Zachowują sie tak jak im wygodnie. Pozdrawiam i dzięki za obszerny komentarz. ro z m
Lektor

Lektor

04.03.2018 19:00

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Pewnie sobie nawet takich

" Niestety Polacy nie mają szczescia do rządzących "
No jak to, panie bauer ?!  Przecież przez 8 lat sprawowała władzę pańska PSL (dawne ZSL) partia !!!  To co ?! To wtedy też nie mieliśmy szczęścia ?!!!
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

04.03.2018 21:34

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na " Niestety Polacy nie mają

A skąd macie Herr Vorleser takie informacje? Bauer - powinno być z dużej litery. Nie nie mieliśmy. Pozdrawiam ro z m
Imć Waszeć

Dark Regis

03.03.2018 18:57

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "...co ma do pomordowanych

To samo pytanie dotyczy amerykańskich żydów. Gdyby rzeczywiście tak dbali o swoich krewnych z Polski jak to dziś prezentują, to mieli już szansę wypowiedzieć się w tej sprawie w latach 40-tych i ją sp :/. Dziś trzeba to podnosić jako argument, bo z drugiej strony zrozumienia nie ma i nigdy nie będzie. Tam tylko szmal się musi zgadzać, a to jest dla nas nie do przyjęcia z uwagi na to, że nam w tym celu narzuca się jakieś cudze dylematy moralno-etyczne.
Polska zrobiła w kwestii żydów najwięcej na świecie, bo raz szkoliła w tajemnicy przed Brytyjczykami BETAR, który pojechał odwojować Palestynę; dwa proponowała Madagaskar w tym samym celu, a nie w celu głoszonym przez lewackich POpierdów z korzeniami w PRL i Moskwie; trzy użyczyła własnych kanałów dyplomatycznych do poinformowania świata o zagładzie i nawet wysłała kurierów; zorganizowała pomoc militarną dla powstania w getcie... tysiące Polaków było zaangażowanie w ukrywanie żydów. Mało? No to teraz powinniśmy walnąć rachuneczek jak pan starszy. Najwyraźniej świat "cywilizowany" i świat finansjery miał jakiś eugeniczny i diaboliczny plan do przeprowadzenia, więc skutecznie zatykał uszy na krzyki polskich żydów. Dziś trzeba o tym tak właśnie głośno mówić.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 19:18

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To samo pytanie dotyczy

Dokładnie tak. Trudno się będzie przebić przez ich narracje. Mają media, Hollywood i kase. Kto się wychyli to zaraz podnoszą argumenty o antysemityzmie. Trzeba działać mimo to. Pozdrawiam ro z m
Imć Waszeć

Dark Regis

03.03.2018 19:38

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Dokładnie tak. Trudno się

https://www.youtube.com/…
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 19:51

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na https://www.youtube.com/watch

Redaktor Reszczyński to wie, pan to wie i ja to wiem - to wszystko my wiemy i żydzi też to wiedzą doskonale ( niech nikt nawet nie myśli inaczej ! )  i po prostu mają nas za ciężkich  frajerów. Frajerów grzech nie  łupić - sami sie napraszają. A kto ma miękkie serce ( frajerskie )  to musi miec twardą dupę do kopania. I tak beda nas kopać do usranej śmierci i dzień dalej. I co najgorsze to maja rację. Pozdrawiam ro z m.
Imć Waszeć

Dark Regis

03.03.2018 20:08

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Redaktor Reszczyński to wie,

Ja już miesiące temu mówiłem, że czas zaprzyjaźnić się z Chasydami polskimi, bo na plerach obecnej władzy, pełzającej przed żydami z USA i Izraela, wjeżdżają do nas bez pardonu Chasydzi rosyjscy z Lubawicza i w zasadzie jedyni miłośnicy Izraela wśród Chasydów. To z tego tytułu i na tym tle wynikają właśnie te "dziwne" kłótnie wśród żydów odwiedzających groby rabinów i cadyków w całym kraju. Taka drobnostka, a warto wiedzieć. Natura nie lubi pustki.
Swisspola

Swisspola

04.03.2018 12:44

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Dokładnie tak. Trudno się

Nie tylko trudno będzie się przebić przez żydowska narracje, ale obecnie moim zdaniem jest to prawie niemożliwe. Zaprzepaściliśmy 73 lata wyjaśnienia wątpliwości, udokumentowania i upublicznienia faktów. Wszystkich faktów, również tych nam niewygodnych. Dzisiaj w czwartym już pokoleniu, naoczni świadkowie powymierali. Wiele dokumentów jest jeszcze utajnionych, jednak wiele archiwów odtajnia już takie dokumenty i tutaj jest pole do popisu dla IPN. Warunkiem jest oczywiście odpolitycznienie IPN-u, uniezależnienie go od polityków i nowo zdefiniowanie zadań, którym jedynym celem mają być badania martyrologia narodu i obywateli polskich, także żydowskiego pochodzenia, a nie idiotyczna, polityczna wojna na teczki! Apelują do naszych zarządców, aby te ostatnia szanse wykorzystali, bo inaczej jeśli nawet Żydzi nie wyłudza tych 300 mld US$, o jakich się pisze, to wyłudzą polowe tego, jak znam Żydów, a za resztę zrobią z naszych potomków jeszcze większych niewolników, jakimi dzisiaj sami jesteśmy.
Marek1taki

Anonymous

03.03.2018 21:07

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To samo pytanie dotyczy

"Najwyraźniej świat "cywilizowany" i świat finansjery miał jakiś eugeniczny i diaboliczny plan do przeprowadzenia, więc skutecznie zatykał uszy na krzyki polskich żydów."
Tak wychodzi z układanki. Na miejscu izraelskich Żydów byłbym w strachu, ale ich straszy się strasznymi Polakami, a do tego celu używa marionetki Netanjahu. Od Izraela najlepiej się trzymać z daleka, jak od morowego powietrza.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

04.03.2018 23:05

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "Najwyraźniej świat

"Od Izraela najlepiej się trzymać z daleka, jak od morowego powietrza."
To powinien mieć na ścianie wypisane każdy Polak, a przynajmniej mieć to z tyłu głowy.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

03.03.2018 21:18

SZPYTMA. Jest Pan naiwny pytając (czy pouczając) go. On broni interesu Polski odwrotnie proporcjonalnie do swych obecnych i przyszłych apanaży. I tyle w temacie.
Poza tym aspektem (grochem w mur z koszernych łbów) tekst świetny.
Graba.
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

03.03.2018 22:01

Dowiadujemy się coraz więcej. Polacy nareszcie zaczynają myśleć. Opinia społeczna staje się coraz bardziej jednorodna. Jak na razie to jedyna korzyść.
Kompleksy Polaków wylazły po II wojnie. Mogę się mylić, ale to chyba kwestia klasowa.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 22:13

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na Dowiadujemy się coraz więcej.

To mentalność plebejska i indoktrynacja typu - polskość to nienormalność, brzydka panna bez posagu itp. To będzie długi proces by odzyskać wiarę we własne siły. W sumie ten incydent z ustawą raczej wyjdzie Polakom na dobre. Pozdrawiam ro z m.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

03.03.2018 22:46

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na To mentalność plebejska i

Ktoś powiedział (na Węgrzech), że dla niektórych narodów kluczem do sukcesu wybijania się na niepodległość jest przywrócenie treści słowu DUMA. Myślę, że jedynym człowiekiem, który jest w stanie porwać Polaków w tę stronę (Naszej nadwiślańskiej Godności), jest Antoni Macierewicz. Może doczekamy się takiego dnia...
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

03.03.2018 22:51

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Ktoś powiedział (na Węgrzech)

Duma to właściwe okreslenie.  Czy Macierewicz pociągnie narod czas pokaże. Pozdrawiam ro z m.
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

03.03.2018 23:28

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Ktoś powiedział (na Węgrzech)

Oczywiście, duma, odpowiedzialność i wiedza.Sama duma, to za mało. Macierewicz ma u mnie ogromny szacunek, ale jednej człowiek to zbyt mało. Ba, 100 takich, to też mało. II RP była silna swoją spójnością społeczną, Tamto społeczeństwo wiedziało co ma robić, gdy zabraknie przywódców. To osiągniecie było równe zwycięstwu pod Warszawą i sukcesowi polskiej  przedwojennej szkoły. Dziś z tego nie ma śladu. Owszem, odzyskujemy, ale czy zdążymy? Pozdrawiam

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
rolnik z mazur Waldek Bargłowski
Nazwa bloga:
Teoria wszystkiego czyli niczego
Zawód:
oceanograf, ekonomista, rolnik
Miasto:
wieś w poblizu Śniardw

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 283
Liczba wyświetleń: 2,022,460
Liczba komentarzy: 5,604

Ostatnie wpisy blogera

  • Pies Strzembosza
  • Jak nie potrafisz gryźć to nie szczerz zębów
  • Panie Turek zacznij w końcu ten mecz

Moje ostatnie komentarze

  • @ mjk1Wygląda na to, ze nieubłaganie dążymy do ostatecznego rozwiązania sprawy ludzkości czyli wojny totalnej niestety.I wszystkie scenariusze diabli wezmą.
  • @ GPSTo tak jak trochę być w ciąży." Niewidzialna ręka rynku " - bajeczka dla naiwnych
  • @ GPSTzw " wolny rynek" to istnieje  i to nie do końca na rynku usług  fryzjerskich i kosmetycznych.Istnieje też na uczelniach ekonomicznych, gdzie wbija się studentom szpryce ze…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Kodowanie zgonów czyli szczaw i mirabelki.
  • Kontrola jest najwyższą formą zaufania
  • Polska Sp. z o.o. Ile warta jest ta Spółka ?

Ostatnio komentowane

  • Tomaszek, Dobrze że go wydoić nie próbowali .
  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, @ Zofia W tym wieku każdy ma mniejszą lub większą demencję. To nie usprawiedliwia niegodziwości oczywiście.
  • Zofia, Bardzo trafna uwaga. Nie można usprawiedliwiać niegodziwości demencją, której nie miał.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności