Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Blood, Sweat & Tears

rolnik z mazur Waldek Bargłowski, 31.12.2016
Blood sweat & tears. Krew pot i łzy.

W latach siedmdziesiątych amerykańska grupa muzyczna za pieniądze Departamentu Stanu USA odwiedziła kraje za żelazna kurtyną. W 1970 roku zagrała w Warszawie.

Szerząca się już  powoli polityczna poprawność, lewactwo i ruchy młodzieżowe typu "make peace no war " zepchnęły grupę w muzyczną w niebyt.

A teraz do rzeczy. Polemika z Andy 51, który twierdzi, że Niemcy są naiwni.

Krótka rozprawka z racji – wiadomo jakiej.

Zachodnią Europę zamieszkują najbardziej niebezpieczne, podstępne i okrutne narody na świecie .

W żadnej części świata nawet w Azji nie prowadzono tyle wojen co właśnie w tej części świata.

Najbardziej podstępnym, okrutnym i niebezpiecznym dla sąsiadów narodem byli i są Niemcy.

Myli się więc  Andy 51 twierdząc, że Niemcy to naiwniacy. Nie zna ich, ani ich języka - więc nie dziwię się, że tak sądzi.

To bardzo niebezpieczny osąd. Niedocenianie i lekceważenie przeciwnika kosztowało Polaków wiele niepotrzebnie przelanej krwi.

Podobnie niebezpieczni i może jeszcze bardziej podstępni są Anglicy ale oni sami nie chcą zaliczać się do Europy i wolą raczej sprytem, pieniędzmi i wszelakimi intrygami doprowadzić do wojen na kontynencie.

Brexit pokazuje to naocznie.

Dlaczego Niemcy są, byli i będą niebezpieczni.

Każdy Niemiec z osobna może być miły i grzeczny ale w gromadzie są nieobliczalni.

Dlaczego tak się dzieje ?

Teofano ( (956 – 991 n) księżniczka bizantyjska została w dniu 7.12. 983 roku żoną Ottona II zostając tym samym Cesarzową Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego.

Przyniosła ona ze sobą do Germanii ( podobnie jak Bona w innym czasie i inne wartości do Polski ) wiele elementów cywilizacji bizantyjskiej.

Były to takie wartości jak:  między innymi-  rozbudowana biurokracja, niezłomna wiara w napisane prawo i nieomylność władzy.

To zostało skutecznie wpojone w kod kulturowy Niemców i tak zostało do dzisiaj.

Eichmann i inni zbrodniarze Niemieccy bronili się twierdząc, że wykonywali jak umieli najlepiej zatwierdzone prawa.


Nic się w w tym kodzie kulturowym nie zmieniło się zbytnio.


Warstwa średnia jest zindoktrynowana poprawnością polityczną, genederyzmem i ślepą wiarą w Amerykę. To z niej wywodzą się sprawujący zewnętrzne znamiona władzy przedstawiciele rządu na czele z kanclerzycą Merkel.

Bez zgody Departamentu Stanu żaden nowy kanclerz nie może być zaprzysiężony. Amerykanie kontrolują umysły Niemców.

Proletariatu niemieckiego tak dawniej silnego nie ma. Są tylko  prekariusze – pracujący ale korzystający z pomocy państwa.
Całe społeczeństwo jest podzielone na fragmenty  – są tylko  fani Bayernu, Borussi czy Schalcke 04 i o tym właśnie prekariusz rozmawia w wolnym czasie. Dlatego min tak dobrze działa piłka kopana w Niemczech.

Ale są niemieckie elity, które myślą pro państwowo i z pewnością one dążą do uniezależnienia się od Ameryki. Dobrze pamiętają, że to USA wstępując do I i II wojny światowej pozbawiła Niemcy zwycięstwa.

Tych należy się bać i patrzyć im na ręce.

W tym kontekście należy rozważać islamskie ataki terrorystyczne. Stoją za nimi ciemne  i nieznane dokładnie siły. To uproszczenie.

Niemców czeka krew, pot i łzy ale mogą wyjść z tego swoistego czyśćca wzmocnieni i niebezpieczniejsi niż kiedykolwiek w historii.

Co ich nie zabije to ich tylko wzmocni.

Szczęśliwego Nowego Roku 2017 wszystkim, którzy próbują przynajmniej dość do prawdy i nie dają się wodzić za nos. Tym, którzy dają się wodzić także - niech więc modlą się o zdrowie bo o rozum już pewnie za późno.



 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7481
Domyślny avatar

anakonda

31.12.2016 10:43

" Ale są niemieckie elity, które myślą pro państwowo i z pewnością one dążą do uniezależnienia się od Ameryki. Dobrze pamiętają, że to USA wstępując do I i II wojny światowej pozbawiła Niemcy zwycięstwa." ----------------------------------------------------- Szanowny Panie, serdecznie dziekuje za noworoczne zyczenia, ktore pragne w tym miejscu takze przekazac Panu. Zycze Panu i Panskiej Rodzinie wszystkiego najlepszego, duzo zrowia i Bozego Blogoslawienstwa w Nowym 2017 Roku. Wracajac do Panskiego wpisu, chcialbym sie podzielic moja nadzieja, ktora wiaze z nowo wybranym prezydentem USA D. Trump´em. Uwazam, ze moze on zostac jednym z wielkich prezydentow USA jesli zdola zalatwic trzy pilne sprawy: a - Wygasic konflikt zrojny w Syrii i tym samym ustabilizowac sytuacje na Bliskim Wschodzie. ( Pierwsze oznaki powodzenia juz mozemy zaobserwowac ) b - Zakonczyc konflikt zbrojny we wschodniej Ukrainie. c - Przygotowac, a byc moze i rozpoczac negocjacje majace na celu oficjalne zakonczenie Drugiej Wojny Swiatowej, czyli wypracowanie i podpisanie Traktatu Pokojowego z Niemcami. Poza tym, jesli chodzi o sprawy wewnetrzne USA, to zycze Trump´owi aby udalo mu sie zalozyc cugle FED´owi.
Czesław2

Czesław2

31.12.2016 11:20

Dodane przez anakonda w odpowiedzi na " Ale są niemieckie elity,

Kiedyś po internecie krążyły opinie, że z powodu pkt c: zginął Kennedy.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 15:31

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Kiedyś po internecie krążyły

Nie znam poważniejszego powodu dla którego musiał zginąć. Pozdrawiam ro z m.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 15:28

Dodane przez anakonda w odpowiedzi na " Ale są niemieckie elity,

Ja również tego nam i Trumpowi życzę. Ale obawiam się, że już w tej chwili Wall Street i jej narzędzie FED otoczyli go swoimi " ekspertami " jako doradcami tak szczelnie, że biedak zacznie działać jak mu doradzą. Jeśli zaś zacznie podskakiwać to może skończyć jak JFK, który też próbował ugryźć FED. Pozdrowienia ro z m.
Czesław2

Czesław2

31.12.2016 11:12

Natomiast Polacy permanentnie zapominają o zasadzie: chcesz mieć pokój? Zbrój się.
Domyślny avatar

jaja -cek

31.12.2016 11:47

do Autora Polemizujesz z Andy 51, który twierdzi, że Niemcy są naiwni. Sam zaś argumentujesz, że najbardziej podstępnym, okrutnym i niebezpiecznym dla sąsiadów narodem byli i są Niemcy. i że należy bać się elit niemieckich - a nie prekariuszy czyli niemieckiego zjadacza wurst mit kartofeln und bier Ale przecież elity potrzebują "mięsa armatniego" do realizacji tych podstępnych i okrutnych celów Jednocześnie mówisz, że niemieckie społeczeństwo jest zindoktrynowane poprawnością polityczną, genederyzmem i ślepą wiarą w Amerykę i że Amerykanie kontrolują umysły Niemców. więc bać się niemców? czy nie bać? ps ja mam na to odpowiedź starą jak historia Polski: "...jak świat, światem - nigdy niemiec nie będzie polakowi bratem" a najbardziej podstępnym, okrutnym i niebezpiecznym narodem byli i są kacapy
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 12:55

Dodane przez jaja -cek w odpowiedzi na do Autora Polemizujesz z Andy

Możliwe. Kacapi są okrutni na azjatycki sposób. Pokonanego nie skopią. Niemcy pokonanemu dokopią. Niemca masz albo u stóp albo u gardła. Tak sądził Churchill a on chyba coś wiedział. Niemców nie należy się bać tylko uważać i nie lekceważyć. Pozdrawiam ro z m.
Obserwator_3

Obserwator

31.12.2016 12:19

Witam serdecznie Co do Teofanii i sznytu bizantyńskiego, to oczywiście zgoda, ale proszę zwrócić uwagę, że podobny zestaw przyniesiony przez Bonę do Polski nie dał takich efektów. Uwarunkowania umożliwiające przyjęcie przez niektóre plemiona germańskie nie tylko formy ale i treści niesionej przez Cywilizację Bizantyńską, wynikają z bardzo, bardzo historycznych zaszłości, sięgających V w.: część plemion przyjmowała chrzest z Rzymu (w obrządku łacińskim) - a tam chrzest był indywidualną sprawą poszczególnych osób), część natomiast od Arian, którzy przyszli z Bizancjum (a tam chrzczono wodza plemienia i już, samo miało spływać na poddanych). Jak się porówna mapę pokazującą obszary przyjmujące chrzest w obrządku łacińskim i obszary "obsłużone" przez Arian, to niemal dokładnie pokrywa się ona z mapą podziałów religijnych w okresie Reformacji. To, że obecne elity niemieckie są zbizantynizowane mentalnie, to oczywiście widać, ale prawidłową formą osłabienia potencjalnej agresywności Niemiec jest po prostu wsparcie ich katolików w budowie własnych elit (mają z tym problem z racji bardzo słabej znajomości podstaw filozoficznych - zresztą struktura języka niemieckiego nie ułatwia im rozumienia pewnych zagadnień). Ostatecznie w okresie rozbicia dzielnicowego, była to przez 500 lat najspokojniejsza granica Rzeczpospolitej... Może więc niech się zajmują sobą nawzajem, a nie uszczęśliwianiem Europy (i nas przy okazji...)? Serdeczne pozdrowienia noworoczne !!!
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 13:00

Dodane przez Obserwator_3 w odpowiedzi na Witam serdecznie Co do

Oczywiście. Na ten temat można pisać tomy. Sądzi Pan jak Maggie Thatcher spytana co sądzi o zjednoczeniu Niemiec. Odpowiedziała ( dla przypomnienia ) - ona kocha tak Niemców, że życzy by mieli tych swoich państewek jak najwięcej. Pozdrawiam z Nowym Rokiem ro z m.
Marek1taki

Anonymous

31.12.2016 12:27

Problem Niemiec pojawił się po zwycięstwie Prus nad Austrią pod Sadową w 1866r. - dzięki broni ładowanej od tyłu w przeciwieństwie do ładowanej od przodu, co dawało przewagę szybkostrzelności. Prusy zaanektowały wówczas kilka księstw niemieckich a po zwycięstwie nad Francją w 1871r. zajęły resztę co ogłoszono mianem zjednoczenia Niemiec. W rzeczywistości Prusy zaanektowały mniejsze księstwa niemieckie i przyjęły nazwę cesarstwa niemieckiego. Cesarstwo obejmowało również zdobyte w XVIII wieku tereny Śląska oraz I i II rozbioru Polski. Berlin - dotychczasowa stolica królestwa Prus - został stolicą cesarstwa. Gdy w 1989r. gdy połączone RFN i NRD na stolicę wybrały Berlin, nawiązanie do tradycji Prus i III Rzeszy stało się oczywiste. Na współczesne Niemcy nie patrzę wiec jak na kontynuatora cywilizacji łacińskiej, z niewątpliwym wpływem bizantynizmu. Te Niemcy zostały podbite przez Prusaków, którzy ubogacili spadkobierców Karola Wielkiego protestantyzmem, socjalizmem - i ich skutkami od wojny XXX-letniej po II wojnę światową, a teraz terroryzmem migracyjnym. Patrząc z tej perspektywy Niemcy powinni się od nas domagać przeprosin za hołd Pruski.
Obserwator_3

Obserwator

31.12.2016 13:21

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Problem Niemiec pojawił się

Masz rację, od podboju państewek niemieckich przez Prusy (czy też, jak kto woli, zjednoczenia Niemiec przez Bismarcka) zaczął się proces siłowej bizantynizacji - po prostu Prusy to czysty bizantynizm (np. Kant ogłosił się Bogiem, na co król pruski napisał mu, że mu tego zakazuje - no i Kant miał dylemat: niby jest wszechmocnym Bogiem, ale według jego własnej etyki władca ma prymat w rozstrzyganiu zagadnień etycznych, więc w efekcie odwołał swoje bóstwo, podporządkowując się władzy, tak więc nic dziwnego że Prusacy mają krzywo poukładane w głowach, skoro ich król steruje samym Bogiem Wszechmogącym w osobie Immanuela Kanta - u nas się to leczyło...). Tak więc współczesne Niemcy z Cywilizacją Łacińską nie mają nic wspólnego, natomiast jej dogorywające resztki (Bawaria etc.) słabują filozoficznie i po prostu nie potrafią uzasadnić swojej niezgody na narzucane bizantyńskie rozwiązania - stąd odwołanie do autorytetu a w efekcie nawrót do rozwiązań stricte turańskich (no i stąd Nietzche, Carl Schmidt, Hitler i kłopoty...). Pozdrawiam noworocznie !!!
Jabe

Jabe

31.12.2016 14:04

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Problem Niemiec pojawił się

Słusznie. Są dwa państwa niemieckie: Austria i Prusy (plus jakaś drobnica).
Domyślny avatar

anakonda

31.12.2016 16:19

Ponizszy tekst prosze potraktowac z przymruzeniem oka chociaz mowi duzo prawdy o dzisiejszym spoleczenstwie niemieckim i jego elitach. Autor Claudio Casula http://www.achgut.com/ar… p.s. Ponizej podaje link do dalszych tekstow w/w autora. http://www.achgut.com/au…
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 18:18

Dodane przez anakonda w odpowiedzi na Ponizszy tekst prosze

Dobre jak zwykle. Ale proszę posłuchać wykładów prof. R. Taschnera ( choćby na YT ), którego książka jest reklamowana na podanej wyżej stronie. Wprawdzie to tylko matematyk i Austriak ale świetny. Pozdrawiam rz z m.
mjk1

mjk1

31.12.2016 17:14

Szanowny Mazurze i wszyscy PT komentatorzy. Odstawcie natychmist to co aktulnie bierzecie, bo Wam szkodzi, nie dotrwacie do północy i przespicie nowy rok. Teraz tylko jedno porównanie. Miłościwie nam panujący rząd, najlepszej ze zmian na program 500+ złupił społeczeństwo podatkami. Ponieważ na wszystko nie starczyło zwrócił sie do instytucji finansowych aby te wydrukowały mu bagatelka 20 mld. złotych pieniążków. Te chętnie to uczyniły. Za tę usługę wszyscy zapłacimy z odsetkami włącznie. Tymczasem taki sam rząd tych wstrętnych szwabów na dużo lepsze programy niż 500+ nie łupi społeczeństwa podatkami tylko zwraca się do EBC. Ten drukuje mu na to Euro daje w prezencie a rząd rozdziela. Chcielibyscie tak samo? NIE!!! My musimy koniecznie rozwalić nie tylko szwabów ale całą UE. Niech żyją na takim samym nędznym poziomie jak my. Amen.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 18:13

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Szanowny Mazurze i wszyscy PT

Nie ma co się gorączkować. Do północy daleko. Chyba każdy to rozumie, że 500 + to łupienie podatników i rozdawnictwo. Najłatwiej wydawać nie swoje pieniądze na nie swoje potrzeby ( M. Friedman ). Co do rozwalenia UE to jak najbardziej. Pozdrawiam ro z m.
mjk1

mjk1

31.12.2016 18:45

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Nie ma co się gorączkować. Do

Proszę więc podać przynajmnie jeden, nie trzy, powody, dlaczego należy rozwalić UE.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

31.12.2016 19:28

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Proszę więc podać przynajmnie

UE się sama rozwali zresztą już to się dzieje na naszych oczach. To kwestia czasu i wcale nie długiego. Podstawowy powód to prostytucja idei. Pozdrawiam ro z m.
mjk1

mjk1

01.01.2017 02:21

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na UE się sama rozwali zresztą

Szanowny Mazurze. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego w nowym roku. Teraz konkrety. Na pytanie o powody odpowiedział Pan: "prostytucja ideii". W związku z taką odpowiedzią, muszę znowu poprosic o wymienienie, jednej, nie trzech ideii, które UE sprostytuowała. Pozdrawiam noworocznie. Michał.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

01.01.2017 12:35

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Szanowny Mazurze. Przede

I tak możemy ad calendas grekas. Nic przeciwko merytorycznej dyskusji - ale podaj jeden najważniejszy powód dlaczego nie. Pozdrawiam ro z m
mjk1

mjk1

01.01.2017 17:05

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na I tak możemy ad calendas

Jeżeli mamy koniecznie rozwalić UE, to wydaje mi się, że powinnismy wiedziec dlaczego. Ja nie wiem wiec pytam. Nie dosc tego, ja wcale nie chce rozwalenia UE. Dlaczego? Dlatego, że UE jako jedyna, oczywiście, że z inicjatywy i pod wodzą Niemiec próbuje przeciwstawic się międzynarodowej lichwie. Nie tylko próbuje, ale juz to robi. Jezeli nie rozumiesz chętnie wyjaśnię. Pozdrawiam Michał.
Domyślny avatar

twardek

31.12.2016 19:34

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Szanowny Mazurze i wszyscy PT

A jak się to ma do wykonania budżetu (w kontekście deficytu)? To po pierwsze. Po drugie zrobił Pan rachunek ciągniony przyrostu wpływów, wynikłego z faktu, że znakomita większość beneficjentów zakręciła tymi pieniędzmi w handlu i usługach ? Gdyby Pan miał kłopoty z odpowiedzią, to zgadzam się na wszystko, co Pan jednak obmyśli. Tak między nami patriotami, jak zwykle, sprawę zawalił J.Kaczyński, który - w związku z tym, że nie ma konta bankowego - zleca dodruk gotowizny i to w 20-miliardowych nominałach... Do Siego roku
mjk1

mjk1

01.01.2017 02:39

Dodane przez twardek w odpowiedzi na A jak się to ma do wykonania

Szanowny Twardku. Napisałem a właściwie zadałem pytanie, czy lepiej zadłużać społeczeństwo, czy oddłużać. Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że lepiej oddłuzać, niż zadlużać. Nie rozumiem wiec argumentu, że zadłużanie na jakie pozwalają przegłosowane ustawy jest korzystne. Uważam, że zadłuzanie jest niekorzystne a oddłuzanie korzystne. Jeżeli jednak masz odmienne zdanie, wydaje mi się, że powinieneś wyjaśnić. Przynajmniej wypadałoby. Chciałbym też zwrócić uwagę Szanownego Interlokutora, że nie dowaliłem się personalnie do czarodzieja z wiadomej dzielnicy Warszawy. Prywtnie jednak muszę przyznać, że uważam go za takiego samego ....... jak cały ten okrągłostołowy układ. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku życzę. Michał.
Domyślny avatar

twardek

01.01.2017 19:23

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Szanowny Twardku. Napisałem a

Długi nie są problemem. Problemem jest zdolność płatnicza (jako funkcja przychodów).
rolnik z mazur Waldek Bargłowski
Nazwa bloga:
Teoria wszystkiego czyli niczego
Zawód:
oceanograf, ekonomista, rolnik
Miasto:
wieś w poblizu Śniardw

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 283
Liczba wyświetleń: 2,022,441
Liczba komentarzy: 5,604

Ostatnie wpisy blogera

  • Pies Strzembosza
  • Jak nie potrafisz gryźć to nie szczerz zębów
  • Panie Turek zacznij w końcu ten mecz

Moje ostatnie komentarze

  • @ mjk1Wygląda na to, ze nieubłaganie dążymy do ostatecznego rozwiązania sprawy ludzkości czyli wojny totalnej niestety.I wszystkie scenariusze diabli wezmą.
  • @ GPSTo tak jak trochę być w ciąży." Niewidzialna ręka rynku " - bajeczka dla naiwnych
  • @ GPSTzw " wolny rynek" to istnieje  i to nie do końca na rynku usług  fryzjerskich i kosmetycznych.Istnieje też na uczelniach ekonomicznych, gdzie wbija się studentom szpryce ze…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Kodowanie zgonów czyli szczaw i mirabelki.
  • Kontrola jest najwyższą formą zaufania
  • Polska Sp. z o.o. Ile warta jest ta Spółka ?

Ostatnio komentowane

  • Tomaszek, Dobrze że go wydoić nie próbowali .
  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, @ Zofia W tym wieku każdy ma mniejszą lub większą demencję. To nie usprawiedliwia niegodziwości oczywiście.
  • Zofia, Bardzo trafna uwaga. Nie można usprawiedliwiać niegodziwości demencją, której nie miał.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności