Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

​Wg. Kukiza partie mają finansować „Tłuste Misie” nie budżet

Andy51, 29.06.2015
Obok JOW-ów jednym z głównych postulatów Kukiza, jest niefinansowanie partii z budżetu. Hasło to ochoczo podchwycił Komorowski umieszczając je w jednym z trzech pytań w referendum.

Kopacz również zadaje takie pytanie PiS. Jest rzeczą zrozumiałą, że PO boi się kontroli , a pieniądze z budżetu wydawane na partie takiej kontroli podlegają, co jest nie na rękę PO.

Bronisław Komorowski  nagrodził „ Najtłustszego Misia ” w Polsce Jana Kulczyka  Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski, pewnie za jego udział w nagraniach u Sowy i pewnie za kupno Ciech-u.

Kulczyk olbrzymią część swojego majątku zbił na interesach z państwem tak np. było z Telekomunikacją Polską, czy autostradami, do których państwo dopłaca rocznie setki milionów zł z tytułu koncesji. Te tak skrajne niekorzystne umowy podpisali urzędnicy za rządów PSL i SLD. Warto sprawdzić kto te umowy podpisał.

Takich „ Tłustych Misiów” może mniejszego kalibru wśród zwolenników PO jest znacznie więcej. To na nich i ich pieniądze liczy PO, a PO gdyby ten numer przeszedł na pewno misiaczkom by się odwdzięczyło.  

Warto dodać , że w demokratycznej Europie Zachodniej wszystkie partie są finansowane z budżetu, a Polska , która wg. klasyka jest „ dzikim krajem” według zamysłów  PO ma iść w stronę Ukrainy, gdzie oligarchowie sowicie opłacają partie i dobrze na tym wychodzą.

Kukiz wchodzi w buty Kononowicza, on też mówił , że „ nie będzie niczego” , Kukiz, przekonuje, że program partii to „ ściema” głosujcie na nas a „ my wam potem nie bujta się”. W ten sposób Kukiz chce się zapisać w historii tworzenia ruchów/partii bez programu co jest ewenementem nie tylko na skale Polski ale i Europy i całego świata.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5603
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

29.06.2015 09:54

Tłuste Misie mają finansować partie ;-)
wandaherbert

wandaherbert

29.06.2015 14:10

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Tłuste Misie mają finansować

tu jest ten pies begraben!Oni wiedza doskonale ,że PiS nie będzie popierany przez oligarchow.Kto tego nie widzi ,lub nie chce widziec, to łajdak lub glupiec
Andy51

Andy51

29.06.2015 19:14

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na tu jest ten pies begraben!Oni

Wiedzą i się tego boją.
Jabe

Jabe

29.06.2015 10:28

Ma Pan coś na poparcie tytułowego twierdzenia, czy to kolejny wpis biorący się z trzewii autora?
Andy51

Andy51

29.06.2015 13:41

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ma Pan coś na poparcie

Jeżeli nie budżet to kto ?
Jabe

Jabe

30.06.2015 06:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jeżeli nie budżet to kto ?

Pan, panie Andy!
wandaherbert

wandaherbert

29.06.2015 10:50

uczciwa Prawico pozbądz się zludzen co do koalicji z Kukizem .Jak by doszlo do niej to będzie gorzej niz z "Samoobroną"- tam są dopiero gagatki
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

29.06.2015 10:56

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na uczciwa Prawico pozbądz się

PiS 44% albo będą POważne problemy ;-)
Andy51

Andy51

29.06.2015 13:40

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na uczciwa Prawico pozbądz się

Są przesłanki , że może tak być jak Pan pisze.
Deidara

Deidara

29.06.2015 11:15

No sorry, ale jeśli ktoś nie ma w sejmie partii, na którą głosował, to czemu z jego kasy ma być finansowana inna partia? Finansowanie powinno być w postaci dobrowolnych składek i ewentualnie odpisów podatkowych, ze wskazaniem na partię, ale nie w postaci haraczu.
Andy51

Andy51

29.06.2015 13:40

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na No sorry, ale jeśli ktoś nie

Dlaczego , dlatego bo tak jest w całej Europie oprócz Ukrainy.
Domyślny avatar

Dorota M

29.06.2015 13:52

@Deidera Nie chodzi o to czy ma pan swoją partię w Sejmie, tylko o Polskę, szumnie mówiąc. Odpisy z budżetu na partie, to mały % tego co PO marnuje w czasie swojego rządzenia, juz od 8 lat. Jedynie PIS gwarantuje uczciwe rządy i pro społeczne prawo, jeżeli wygra wybory w odpowiedniej wysokości popierajacych to ugrupowanie. Jak taka partia uczciwych ludzi mogłaby prowadzić kampanię wyborczą, w ogóle funkcjonować bez pieniędzy z budżetu. Nie gwarantuje złodziejom bezkarnośći, a oligarchom deali jak PO. Popieraja ją więc przede wszystkim ludzie uczciwi, raczej biedni, nastawieni patriotycznie. Ci ludzie nie mają pieniędzy na finansowanie partii, bo im niestarcza na zycie codzienne, leczenie i tp. Więc w Sejmie znajdą się jedynie partie takie jak PO, w których korupcja polityczna to chleb powszedni, wręcz wyznaja takie poglądy, że kto da więcej, tego będzie prawo w Polsce. O taka Polskę panu chodzi, bo ja osobiście nie życzę sobie takiej sprzedajnej dla obcych interesów ojczyzny.
Andy51

Andy51

29.06.2015 14:18

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na @Deidera Nie chodzi o to czy

W pełni się z Panią zgadzam.
jdj

jdj

29.06.2015 15:31

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na @Deidera Nie chodzi o to czy

"tylko o Polskę" - właśnie, ale do tego trzeba przedstawić swoje poglądy na więcej niż JOWy, bo inaczej: naBank! Potrzebuję pilnie kasy Na garsonkę i frykasy. Ogłoszenie widzę z dala, Bije w oczy i zniewala: „U nas kasę bierzesz szybko - Antysystemowo, rybko! Program spłaty, Procent, raty; Po co suszyć teraz głowę, Jeden podpis – i gotowe!” - Czek In-blanko? „Blanko. Obiecuję tobie zasię, Ja - wypełnię w swoim czasie; Bierz na chlebek swój i wdzianko!” Odmówiłam. Wasze zdanie: To okazja, czy kiwanie? To pytanie. Proszę o odpowiedź NA nie! ED2015 To okazja niebywała; Lepsza niźli Mrówka Cała! Ale jeszcze rada taka: miast garsonki, miła duszko, zanieś kasę do Owsiaka, żeby piękne mieć serduszko! Pora spłaty już się zbliża? Przerzuć program na Kukiza.
Jabe

Jabe

29.06.2015 16:13

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na @Deidera Nie chodzi o to czy

„Jak taka partia uczciwych ludzi mogłaby prowadzić kampanię wyborczą, w ogóle funkcjonować bez pieniędzy z budżetu[?]” Ano ze składek. Owszem, znaczna część wyborców PiS-u jest biedna, ale są ich miliony. Tyle że, tak jak Pani, wyborcy tej partii najwyraźniej nie mieści się w głowie sięganie po kilka złotych co miesiąc na składkę. Partia budżetowa to taka ssawa, co to się raz na 4 lata dosysa do budżetu i tak trwa. Nie trzeba mieć członków, ani nawet aktywnych sympatyków, aparat wystarczy. Zwolennicy są potrzebni, żeby krzyżyk dać i tyle. Jak tu widzę, że ludzie szczerze i z zaangażowaniem piszą o „obozie patriotycznym”, rozumianym jako PiS, to mi ręce opadają. Bo ci ludzie nie wyobrażają sobie, że mogliby w tym uczestniczyć osobiście, choćby płacąc składki. Dla nich to sprawa prezesa, posłów i rozmaitych płatnych pomagierów.
Domyślny avatar

robertlodz

29.06.2015 21:17

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na „Jak taka partia uczciwych

Kto sfinansuje kampanię wyborczą Kukiza ??? Studenci i bezrobotni wpłacajac po 1000 zł.
Jabe

Jabe

30.06.2015 12:59

Dodane przez robertlodz w odpowiedzi na Kto sfinansuje kampanię

Tak Pan powiada...
Andy51

Andy51

30.06.2015 13:54

Dodane przez robertlodz w odpowiedzi na Kto sfinansuje kampanię

Powtarzany numer Palikota.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,758
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności