Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Za co został wyrzucony z „Naszych blogów” Ewaryst Fedorowicz

CzarnaLimuzyna, 02.03.2015
Jeden z najbardziej błyskotliwych blogerów, posługujący się słowem w sposób finezyjny, tendencyjny i konsekwentny – zmierzający do obalenia mitów i stereotypów, został „wyrzucony” z Naszych blogów.

Ja również jestem krytykiem PiS-u, i w odróżnieniu od całkiem sporej części jego zwolenników uważam, że takie twory, jak PO, SLD, PSL, a także efemerydy tworzone przez agenturę oraz wiele tzw. fundacji powinny zostać zdelegalizowane. Ponadto sądzę, że postulat ów nie jest mniej realny od mrzonki zdobycia przez PiS pełnej – realnej władzy w Polsce.

Uważam również (w opozycji do PiS), że lewica nie ma prawa wtrącać się do polityki. Spotykając się z: niezrozumieniem, negacją, a często nawet z gwałtownym sprzeciwem wobec powyższego ze strony sympatyków PiS-u, nie postrzegam ich jako agentów światowego lewactwa, lecz najwyżej jako ignorantów, zniewolonych wieloletnią lewicową propagandą.

Określanie Ewarysta Fedorowicza mianem agenta o ruskiej lub innej proweniencji, oskarżanie go o brak umiejętności „prostego myślenia”, o „nienawiść do PiS-u” jest świadectwem braku zdolności do merytorycznej polemiki.

Nasze blogi są portalem „pisowskim”, dlatego właśnie to tu, w tym miejscu, krytyka PiS-u jest jak najbardziej uzasadniona.

Prawda o ludziach PiS

W gronie tych, którzy zginęli pod Smoleńskiem, było wiele wybitnych osobowości. Również w dzisiejszym PiS-ie są ludzie nieprzeciętni, lecz odnoszę wrażenie, że w aktualnym składzie zbyt często nadają ton osoby konformistyczne, leniwe, ulegające politycznej poprawności – politycznej głupkowatości. Nie jest przecież żadną miarą ich wybitności postawa opozycji w stosunku do administrującej Polską komuny, ponieważ aktualną „władzę” popierają dziś tylko przysłowiowi użyteczni idioci.

Również dziś nikt nie oburza się za krytykę byłych prominentnych polityków PiS-u, którzy bez większego skrępowania dołączyli do głównego nurtu establishmentu i jako „politycy sponsorowani” optują za scaleniem Polski ze zdegenerowaną metropolią. Wystarczy wspomnieć Pawła Zalewskiego (wiceprezesa PiS), premiera PiS Marcinkiewicza, ministra PiS Sikorskiego, „spin felczera” Michała Kamińskiego – rzecznika Lecha Kaczyńskiego, dzisiejszego sekretarza stanu w gabinecie Ewy Kopacz, twórcę działającego już tzw. Instytutu Myśli Państwowej, w którego powstanie i działalność są zaangażowani: Stefan Niesiołowski, Jarosław Jagiełło (były członek PiS), Roman Giertych, Kazimierz Marcinkiewicz, Jacek Żalek – były radny z ramienia PiS, były poseł PO i aktualny członek „Polski Razem”, koalicjanta PiS.

Należy także wymienić Joannę Kluzik-Rostkowską (PiS, PJN, PO), aktualną lewicową minister deedukacji w tzw. rządzie PO, byłą minister w rządzie PiS oraz szefową sztabu wyborczego Jarosława Kaczyńskiego. Pobieżny spis renegatów zamyka zwolennik sojuszu z SLD Hofman, który notabene został wyrzucony za coś innego.

Doskonałym przykładem renegata prawie przywróconego na pisowskie łono jest Paweł Kowal (PiS, PJN, Polska Razem), związany z Instytutem Spraw Publicznych, w którym aż roi się od „byłych” komunistów i ludzi zaangażowanych w krzewienie komunizmu kulturowego (gender i okolice). (Rada programowa, rada fundacji, powiązania 2011).

Pytaniem zasadniczym jest: skąd wzięli się tacy ludzie w PiS oraz dlaczego im podobni są nadal w nim obecni: w strukturach partyjnych lub w ugrupowaniach koalicyjnych. Wymienieni przeze mnie „politycy” są to często ludzie tzw. kryptoprawicy – prawicy udawanej, zaangażowanej w wieloletnią destabilizację prawej sceny politycznej w Polsce.

Kwestią kontrowersyjną jest również sprawa Ukrainy, i to właśnie za Ukrainę oficjalnie wyleciał Ewaryst Fedorowicz (za uprawianie antyukraińskiej propagandy).

Moim zdaniem awersję do banderowców pomylono z domniemaną przynależnością Ewarysta Fedorowicza do „partii ruskiej – oczywiście spontanicznej, autentycznej i nie sterowanej” (Józef Darski). Ja również osobiście tak samo nie znoszę dzisiejszych banderowców i dzisiejszych ruskich (putinowców). Nie przeszkadza mi to w gradacji zagrożenia dla Polski ze strony Rosji i banderowskiej Ukrainy. Z dwóch wrogów Polski toczących wojnę na wschodzie groźniejsza jest dla nas Rosja.

Na koniec zadam pytanie: czy zastosowanie wobec niepokornego publicysty zasady „kto nie z nami, ten przeciw nam” nie jest lustrzanym lub bardzo podobnym odbiciem stosowanej przez polszewików praktyki wykluczenia z publicznego dyskursu niewygodnego adwersarza?
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 50441
alchymista

alchymista

02.03.2015 22:31

Pan Ewaryst Fedorowicz sprawiał wrażenie człowieka całkowicie obrażonego na rzeczywistość, a co gorsza także na innych blogerów, którzy tak lub owak komentowali jego teksty ("trollowali", jak twierdził). Ja dawno już przestałem czytać jego wyniosłe i pogardliwe opinie, bo nie tyle punktowały błędy PiS, ile zwyczajnie zniechęcały do tej partii - frontalnie i w całości.
W kwestii rozmaitych "błędów PiS". Prawo i Sprawiedliwość wbrew pozorom jest emanacją konserwatywnej części naszego społeczeństwa, które jest, jakie jest. Konserwatyści z natury rzeczy są odtwórcami, więc trudno oczekiwać, że ich elity - elity partyjne - będą o wiele lepsze, niż "lud pisowski". Trzeba pracować nad tym, aby wokół PiS było więcej ludzi twórczych, może nawet z iskrą szaleństwa w oku, może niekoniecznie konserwatywnych, grzecznych i poukładanych, ale z gorącym sercem dla Polski, jak Józef Piłsudski, jak Gustaw Orlicz-Dreszer, jak Walery Sławek, jak Kazimierz Świtalski. Ale sądząc po treści wpisów, pan Ewaryst do takich ludzi nie należy.
Dziwnym trafem najwięksi krytycy PiS nie chcą wziąć sprawy w swoje ręce, nie biorą się za politykę, obrażają się - ich wola. A przecież wystarczy naprawdę drobne zaangażowanie, takie choćby jak praca w komisji wyborczej, w dodatku za pieniądze wypłacane z budżetu. Pracujesz dla sprawy - masz prawo do słów krytyki i do wywierania nacisku na kierownictwo partii. Nie pracujesz dla sprawy - zamknij dziób!
Domyślny avatar

andzia

02.03.2015 22:40

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

"Nie pracujesz dla sprawy - zamknij dziób!" Święte słowa Panie Alchymisto.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:20

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz z tego co pamiętam sugerował, że może pomóc pijarowo (Jest reklamiarzem i to chyba dobrym), ale Pis zawsze stawiał na tzw. "spin felczerów" to właśnie jest okreslenie autorskie EF. Politycy PiS nie chcą słuchać. Dlaczego nie słuchają prof. Marka Chodakiewicza? Dlaczego nie stosują tzw. antynarracji? Pisałem o tym tutaj. To bardzo ważne podczas wojny propagandowej, informacyjnej.
terenia

terenia

03.03.2015 01:15

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na Ewaryst Fedorowicz z tego co

@CzarnaLimuzyna "Jest reklamiarzem i to chyba dobrym" tak,lecz w specyficznym zakresie...shopper marketing...czyli kampanie produktów np.Nutricia,Pepsico.Jeżeli miałaby startować tego typu kampania w odniesieniu do polityków..."towar" zręcznie zareklamowany,krótkim nośnym hasłem...a gdzie reszta.Zresztą jedna z firm reklamowych (a w wielu pracował Pan Ewaryst) "robiła" kampanię min.dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej i być może to doświadczenie pozwoliło Panu Ewarystowi sądzić o Jego możliwościach "sprzedaży" (dobrej)polityków. Ja w odniesieniu do wszystkich działań reklamowych odnoszę się sceptycznie...zwłaszcza gdy pomyślę o tzw.działaniu podprogowym.http://coaching.focus.pl… Politykom bardziej przydałyby się szkolenia jakie prowadzi pani w załączonym linku(szkoliła min.Tuska)
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 09:36

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @CzarnaLimuzyna "Jest

@terenia
A kliknęła Szanowna Pani w mój link?
terenia

terenia

03.03.2015 13:37

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @terenia A kliknęła Szanowna

Nie,nie kliknęłam wszak nie jest to mój obowiązek a tym bardziej,gdy nie mam na to ochoty. Wyraziłam krótko i kulturalnie swoją opinię bez emocji a te jak widać są coraz większe na tym blogu sądząc po treści komentarzy.Zastanawiam się po co Państwo się tak nakręcacie, nie mylił się J.Piłsudski mówiąc "Z racją jest jak z dupą,każdy ma swoją".Co do pana Ewarysta,po jednym swoim komentarzu pod Jego notką zostałam skarcona(oczywiście był solidny wykład wygłoszony jak to miewa w zwyczaju pan EF ex cathedra...i od czasu do czasu czytywałam tylko Jego wpisy.Gdy zauważam,że mój interlokutor usiłuje w niezbyt miły sposób dać mi do zrozumienia,iż ma monopol na rację,przestaje być moim rozmówcą.Tylko tyle i aż tyle. Niestety rację miał poeta "Umiemy się tylko kłócić albo kochać,ale nie umiemy się różnić pięknie i mocno" https://www.youtube.com/… Pozdrawiam z Krakowa
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 16:54

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Nie,nie kliknęłam wszak nie

@ terenia
Również pozdrawiam i dziękuję za piosenkę.
Domyślny avatar

sąsiad

02.03.2015 22:33

rzeczywiście należało go nagrodzić ale niebawem otrzyma nagrodę od PO lub ZSL bo będzie teraz siał jad , rzygać na PiS, mnie również się nie podoba ją pewne sprawy w PiS ale to nie znaczy by szczuć przeciw tej partii. Ewaryst Fedorowicz ma poczucie kogoś kim nie jest ,a sprawa Ukrainy, Wołynia nalezy rozmawiać ale w czasie najazdu hord dziczy azjatyckiej nalezy odstawić na czas spokoju już ukraiński minietr mówił sam ,z e nalezy rozmawiać o tamtych wydzrzeniach ale wielu zależy na tym by osłabiac Ukrainę w myśl taktyki i polityki Putina.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:09

Dodane przez sąsiad w odpowiedzi na rzeczywiście należało go

@sąsiad
Mówiąc o nagrodzie od PO lub ZSL obraża pan człowieka. Ewaryst Fedorowicz był bezlitosnym krytykiem ,ale w moim odczuciu nie było to szczucie. lecz  głos bezlitosnego i bardzo często ironicznego recenzenta.
"nalezy odstawić na czas spokoju" Nie zgadzam się ponieważ taki czas był po naszym wsparciu pomarańczowej rewolucji i skończyło się to eskalacją antypolskich nastrojów na Ukrainie, łacznie z bezczeszczeniem polskich miejsc pamięci.
To jest złudna kalkulacja. Wyobraża pan sobie abyśmy mogli  nagle, analogicznie zapomnieć o zbrodniach rosyjskich lub niemieckich?
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

02.03.2015 22:39

Nie bardzo kojarzę kilkuletnią twórczość EWARYSTA zarówno co do tematyki jak i formy z przedłożoną przez Pana. Jeżeli jestem w błędzie to proszę podać w następnym artykule przykłady. Miło mi będzie też poznać Pana opinię o "pamiętliwość" Ewarysta w sprawie zbrodni "Banderowców" i "niepamiętliwość" Ewarysta w sprawie zbrodni niemieckich i radzieckich.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 22:50

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Nie bardzo kojarzę

@Andrzej-emeryt
Polecam dwa wpisy znalezione na prędko, warte przeczytania
Chętnie poznam pana zdanie o nich.
Krzyże polskie
Nieszczęsny apel...
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

03.03.2015 10:09

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @Andrzej-emeryt Polecam dwa

Prosiłem Autora o odpowiedz w osobnym artykule. Będę nadal czekał.Swoją opinię posiadam. Niejednokrotnie komentowałem blog EWARYSTA. Pan Darski ma rację.
wandaherbert

wandaherbert

02.03.2015 22:44

nie zawsze bywa,że kto nie jest z nami ,jest przeciw nam,a takim był Ewaryst Fedorowicz .
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:36

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na nie zawsze bywa,że kto nie

@wandaherbert
Ciekawe gdzie jest granica pomiędzy "nie z nami", a "przeciwko nam".
W przypadku PiS.
Politycy, których opisałem byli z PiSem i koło PiSu.
Również tzw. koalicjanci.
Optymista1930

Optymista1930

02.03.2015 23:14

Pan Ewaryst Fedorowicz rzeczywiście sprawiał wrażenie obrażonego bezalternatywnie na PiS, co niestety przywodzi na myśl np. neon24 ( na którym ja sam piszę ) i tamtejszych głównych 'ideologów'. Muszę powiedzieć szczerze - gdyż nie mam zwyczaju wpinanie się ani w główny nurt, ani pod czyjś pogląd - że Pan EF niespecjalnie mnie porywał swoimi przemyśleniami. Spodziewałem się, iż zostanie wyrzucony, tylko że naprawdę ta jego krytyka była taka jakaś przewidywalna, język takiż. Ok, dla mnie to nie było wiarygodne intelektualnie, oraz ideowo. Nie nazwę nikogo ruskim agentem ot tak sobie, więc nie powiem. Moim głównym zarzutem do EF jest to, iż
Jest on nudny.
Jeśli NB są 'blogernią' polityczną, reprezentującą pewien pogląd ( który ja generalnie podzielam w 90% ), to idiotyzmem byłoby trzymanie gościa tak nieciekawie wrzucającego piasek w maszynkę.
...Nadal nie wiem, jak Wam powiedzieć to, co widziałem już od dawna a propos EF...
On po prostu nie był/jest wiarygodny. Jego argumentacja dziecinna i naiwna. Rzeczywistość wcale tak nie wygląda, jak ją pisze EF...Nie wiem, czy wyrzucenie jest wyjściem...? Nie wiem, czy formuła NB jest odpowiednia...ale chyba jednak jest. Nie zgadzam się z Doktorem Doolittle Darskim w pewnych kwestiach ( głównie zwracania się do innych ludzi ), ale rozumiem jaka/o co toczy się gra...
Inną sprawą jest, co i jak uczynimy wówczas, gdy już uda nam się w Polsce władzę zmienić. Chciałbym się z Doktorem Doolittle Darskim zgodzić i wówczas.
Ewarysta Fedorowicza pozdrawiam :)
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:43

Dodane przez Optymista1930 w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

"Jest on nudny".
Może nudny na miarę nudnych i przewidywalnych błędów PiSu?
"gdy już uda nam się w Polsce władzę zmienić"
Nie uda się to samemu PiSowi
i nie uda się to bez ZMIENIONEGO PiSu.
Czasem zmienić władzę, to nie to samo co uzyskać władzę pełną, a tylko taki jej rodzaj odbije Polskę. Polacy powinni odzyskać władzę ducha, a ta nie kłania się polityce, a tym bardziej ideologii. Politykę wykorzystuję jako narzędzie szlifierskie najwyżej ;-)
Optymista1930

Optymista1930

03.03.2015 00:08

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na "Jest on nudny". Może nudny

Ja to wszystko wiem. Napisałem 'nudny', gdyż po prostu nie pisze ten pan zbyt porywająco. Wszelkie niuanse o których tu Pan/Pani nadmienił/a znam, jestem tego świadom. Cóż, pozostaje nam jakoś ten świat rozpoznawać, ufając że z Bożą Pomocą i naszą skruchą otrzymamy szansę na to, by zmiana nie była tylko zmianą ekip...
Lektor

Lektor

02.03.2015 23:32

Wkrótce i ty zostaniesz wyrzucony bo pieprzysz głupoty ! Twoje myślenie jest takie samo jak Ewerysta.
Optymista1930

Optymista1930

02.03.2015 23:47

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Wkrótce i ty zostaniesz

To straszne!!! Co więc radzisz...?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:48

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Wkrótce i ty zostaniesz

@ Lektor
Witam specjalistę od wychwytywania cudzych myśli ;-)
To godna pozazdroszczenia umiejętność.
Nie pieprzę tylko ciut dosalam, aby nie było za mdłe.
Domyślny avatar

Brat Żorża

03.03.2015 00:29

To teraz Szanowny Pan Targalski zachowuje się niczym aparatczyki PZPR i wycina "po uważaniu". A ja sadziłem, ze tu sa jakies zasady odnośnie wolnosci slowa i swobody wypowiedzi. No ale ja wariat jestem. Pana Fedorowicza pamiętam jescze z Nowego Ekranu, jako cenzora, kneblującego innych blogerów, jak tylko to co napisali uznał za niewygodne. Więc żałować go za bardzo nie trzeba - dostał to co dawał innym. Ale po Panu Targalskim stosowania metod jakby zywcem wyjętych z PRL-u to sie nie spodziewałem
Domyślny avatar

nurni11

03.03.2015 13:05

Dodane przez Brat Żorża w odpowiedzi na To teraz Szanowny Pan

"Pana Fedorowicza pamiętam jescze z Nowego Ekranu, jako cenzora, kneblującego innych blogerów, jak tylko to co napisali uznał za niewygodne" Naprawdę? :)
Domyślny avatar

marekagryppa

03.03.2015 00:45

Antypisowski bełkot i tyle.
elig

elig

03.03.2015 01:55

Obie strony tzn. Ewaryst Fedorowicz i Józef Darski zachowały się głupio.  Trudno zrozumieć pretensje Fedorowicza do Niezalezna.pl o to, że zauważono  tam 71 rocznicę mordu w Hucie Pieniackiej.  To portal informacyjny - więc informuje i tyle.  Ta notka była bezsensowna i można było ją usunąć.  Z drugiej strony - po co od razu pozbywać się jednego z najciekawszych blogerów?  Usunięcie Ewarysta Fedorowicza można uznać za działanie na szkodę portalu Naszeblogi.pl . Efekt jest taki, że głupia notka została /w Archiwum - blogerzy/, a dobry bloger wyleciał.  Bez sensu !!!
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 02:16

1/2 @Czarna Limuzyna Zacny Panie Czarna Limuzyna, nie tak dawno pod jednym z artykułów Pana Fedorowicza napisałem odnośnie jego prób naprowadzania na właściwy kurs "pisowszczykowskiej" partyjnej karuzeli: "Panie Ewaryście, tego starego zegara, tykającego jeszcze, a odmierzającego zwariowany czas, aż do kresu socjalistyczno-liberalnej, utopijnej polskiej rzeczywistości, już nie naprawisz. Możesz jeszcze najwyżej podrażnić fanatycznie pilnujących tego czasu partyjnych niewolników." Owi partyjni niewolnicy okazali się być jeszcze mniej odporni na ironię oraz na naturalną różnorodność opinii, niż ja się spodziewałem. Najmniej zaś okazali się być odporni na prawdę. Proszę przeanalizować galerię powodów ocenzurowania pana Fedorowicza, którą hojnie kompilują pod Pańskim artykułem fanatyczni "pisowszczycy". Ewarysta wyrzucono "bo nudny", "bo miał nie takie myślenie" (jak można się dowiedzieć, Czarna Limuzyna również posiada tę cechę), "bo był obrażony bezalternatywnie na PiS", "bo siał jad", "bo rzygał na PiS", "bo szczuł przeciwko PiS", "bo mu się dawno należało", "bo nie rozmawiał na czasie", "bo się obraził na rzeczywistość i blogerów", "bo zniechęcał do partii" [tj. do PiS - mój przypis], "bo jego opinie były wyniosłe i pogardliwe", "bo nie pracował dla sprawy" [tj. dla PiS - mój przypis], "bo nie miał prawa do krytyki" [gdyż nie pracował dla partii - mój przypis]. W taki sposób - haniebny i godny pożałowania - dorośli (rzekomo) ludzie, w przypływie obłąkańczego, iluzorycznego patriotyzmu, kierowani fanatycznym partyjniactwem, bezczelnie tłumaczą faktyczne ocenzurowanie człowieka, którego jedyną "winą" było nietuzinkowe przedstawianie własnych szczerych opinii. Opinie te - niezgodne z fundamentalistyczną wizją Polski, szkicowaną dzień w dzień przez środowisko Gazety Polskiej - obrodziły niewygodną naroślą na belce w oku Redakcji. Narost usunięto, w zwyczajowym pseudokontrwywiadowczym amoku agenturalnych oskarżeni, uprzedzeń i hipokryzji, niczym źdźbło z oka człowieka patrzącego na rzeczywistość szerokim spojrzeniem.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
CzarnaLimuzyna
Nazwa bloga:
Antidotum
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 93
Liczba wyświetleń: 793,703
Liczba komentarzy: 757

Ostatnie wpisy blogera

  • Czerska jeszcze się broni!!!
  • Różnica pomiędzy prawicą radykalną a umiarkowaną
  • Polacy ofiarami politycznej marży

Moje ostatnie komentarze

  • Zgadzam się z autorem, lecz chciałbym dorzucić: demokracja to na ogół rządy zdegenerowanej mniejszości, która uzyskała władzę przy znaczącym udziale zmanipulowanej i ogłupionej większości. Zmienić…
  • Uprzejmie zauważam, że zdycha zaledwie jej postkomunistyczna cześć, i to nie cała, bo w składzie PO są stare komuchy i resortowe syny i wnuki ( http://naszeblogi.pl/495…) Polacy dopóki nie otrząsną…
  • Dla mnie sympatie "ulicy" nie są żadną wyrocznią. Tak więc wypowiem się w swoim imieniu. Według mnie politycy lekkich obyczajów, zdrajcy stanu nie mają prawa pojawiać się na patriotycznych…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Za co został wyrzucony z „Naszych blogów” Ewaryst Fedorowicz
  • Film o nieudanej prowokacji podczas marszu
  • Plan depopulacji Polski – faza kolejna

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Geremek powtarzał tylko to co wymyślono w tzw. Klubie Rzmskim w połowie lat 70-tych uw a jeszcze wcześniej przez demografów niemieckich. Co do tych niezweryfikowanych .... to juz lepiej jak nam…
  • xena2012, Spełnia się wyśnione marzenie prof. Geremka który uważał,że w Polsce wystarczy 15 mln obywateli a dobrobyt zapewniony.Swoją wizję snuł w czasie kiedy poddanym terapii szokowej Polakom nic nie było…
  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Świetne opracowanie. Kopiować i rozsyłać gdzie się da a szczególnie do  posłów. Demografia to dopiero problem ! Reszta blednie. Sam chciałem coś podobnego napisać ale na szczęście jest już blog…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności