Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tusk szuka 100 mld zł z budżetu RP nie tam gdzie są

Alina@Warszawa, 15.08.2024
No szuka i szuka pan Tusk 100 mld zł i zaczyna oskarżać PiS o rozpuszczenie tej góry pieniędzy na bzdety wyborcze.

Tymczasem niezależny dziennikarz z Wybrzeża Henryk Jezierski pisze 16 LUTEGO 2024 takie coś: 

RELACJA WŁASNA Z WIEJSKIEJ: FOLWARK W ROZBUDOWIE 
(...) Sprawność systemu stanowienia prawa w oparciu o starannie wyselekcjonowanych parlamentarzystów widać najlepiej podczas sejmowych posiedzeń. Nie widzę sensu w opisywaniu ich pełnego, trzydniowego przebiegu. Warto jednak odnotować dwa istotne wątki.
Pierwszy dotyczy tzw. procedowania „rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osob prawnych”. Mówiąc krótko: w zamyśle rządu Donalda Tuska jest kontynuowanie okradania Polaków na rzecz ukraińskich nachodźców przez następne trzy miesiące, konkretnie do końca czerwca br. Te trzy miesiące ma nas kosztować co najmniej 6 mld zł i wszystko wskazuje na to, iż ciąg dalszy nastąpi.
W sumie dotychczas nieodwzajemniona miłość do obywateli Banderlandu kosztowała Polaków – według danych niemieckich – około 100 mld. zł. Pozytywnych skutków tej pomocy jednak nie widać. Wprost przeciwnie.

Mimo upływu dwóch lat od rozpoczęcia masowego najazdu Ukraińców na Polskę nadal prawie połowa z nich nie podjęła jakiejkolwiek pracy. Różnorodne formy pomocy socjalnej wystarczą im w zupełności. Zwłaszcza, gdy pieniądze pobiera się w Polsce, a wydaje na Ukrainie. Co gorsze, wystarczy im jeden dzień pracy w naszym umęczonym kraju, aby uzyskać pełne prawa do polskiej emerytury. Ta w najniższym wymiarze wynosi u nas 1,6 tys. zł, czterokrotnie więcej niż za wschodnią granicą. Nic dziwnego, że pasożytowanie na Polakach idzie pełną parą.
Powyższe argumenty pojawiły się w wypowiedziach kilku posłów, głównie z Konfederacji. Bez jakiegokolwiek skutku. Pierwsze czytanie projektu odbyło się w środę, 7 lutego br. Za wnioskiem o jego odrzucenie głosowało 16 posłów z Konfederacji. Reszta czyli „koalicja demokratyczna” ramię w ramię z PiS głosowała przeciw. Następnego dnia, po drugim czytaniu skierowano projekt do Komisji Finansów Publicznych w celu ewentualnego naniesienia poprawek. Tego samego dnia poprawki zostały odrzucone.
W piątek, 9 lutego br. odbyło się trzecie czytanie projektu, a zaraz po nim głosowanie nad nim w całości, czyli bez jakichkolwiek zmian. Za było 173 posłów PiS (przy jednym wstrzymującym się) oraz wszyscy posłowie KO (150), Polski2050-TD (32), PSL-TD (31), Lewicy (25) oraz Kukiz15 (3). Sprzeciwiło się jedynie 15 posłów Konfederacji. 

Mówiąc krótko: 430 do 15 dla zwolenników dalszego okradania Polaków. Banderowcy dobrze wiedzą, że USrAel nie dopuści do innego scenariusza. Lachy będą płacić nadal, choćby komik i ćpun W. Żeleński po raz kolejny potraktował prezydenta A. Dudę jak śmiecia.
(...)

Tak więc wygląda poszukiwane 100 mld zł z innej strony. Co warto rozgłosić, żeby Rodacy nie mieli złudzeń kto nami rządzi ... 

Całość artykułu jest warta uwagi, bo autor w opisywaniu naszej rzeczywistości jak zwykle prezentuje żelazną logikę i zdrowy rozsądek, czyli dobra, których nie można ostatnio spotkać w tzw, mediach głównego nurtu. 

A tu film z konkretnymi liczbami 1/4 przewidywanego budżetu to wydatki na zbrojenia - jak na wojnie! Większość z tego to kontrakty z ... USA:

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3380
Jabe

Jabe

15.08.2024 22:58

Mówiąc krótko: w zamyśle rządu Do­nalda Tuska jest kon­ty­nu­owanie o­kradania Polaków na rzecz u­kraińskich na­chodźców...
Należy zwracać uwagę, w jakich kwes­tiach jest zgoda po­nad po­działami. Tam kryje się wola suwerena.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

15.08.2024 23:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Mówiąc krótko: w zamyśle

Uściślijmy to zdanie: "Tam kryje się wola suwerena." To oczywiste kłamstwo!
To wola chanukowej części posłów w polskim sejmie.
Ci posłowie są tam tylko dlatego, że ukryli przed polskim Suwerenem swoje pochodzenie i interesy w kampanii wyborczej, przez co wprowadzili wyborców, czyli Suwerena w błąd, czyli OSZUKALI, a więc są posłami wskutek przestępstwa, a więc BEZPRAWNIE. 
Mam nadzieję, że znajdzie się grupa - koniecznie ANONIMOWYCH prawników, którzy to potrafią wykazać, udowodnić i doprowadzić do nowych wyborów parlamentarnych i prezydenckich. Sprawa jest dość oczywista, a pokazanie części chanukowej Sejmu jest bardzo proste. Wystarczy przeanalizować nagrania z akcji G. Brauna z gaszeniem chanuki.
A ilość posłów chanukowych jest tu: https://wydarzenia.inter…;
- za odebraniem immunitetu było 402 posłów, przeciw 15, wstrzymało się 4...
Prawdziwy stosunek Polaków do chanukowców w polskim społeczeństwie jest dokładnie taki sam jak stosunek komentarzy popierających gaszenie chanuki do oburzonych - tak ok. 98:2
Jabe

Jabe

16.08.2024 07:51

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Uściślijmy to zdanie: "Tam

Miałem na myśli rzeczywistego suwerena.
Adam66

Adam66

15.08.2024 23:15

No cóż, ci wszyscy którzy uprzedzali, że włażenie w dooopę banderowcom do niczego dobrego nie doprowadzi, zostali natychmiast okrzyknięci "ruskimi onucami".  A tymczasem budowa ukropolin idzie pełną parą, najważniejsze resorty siłowe w Polsce są obsadzone banderowcami, nabór tychże na niższe stanowiska też idzie pełną parą.  "Patriotyczny" PIS głosuję rąsia w rąsię z antypolską koalicją firmowaną przez ryżego folksdojcza a "patriotyczne" media nawet słówkiem o tym nie pisną...
mjk1

mjk1

16.08.2024 10:04

Ciekawe dlaczego, żaden dziennikarz TV Republiki, podobno jedynej stacji wolnego słowa w Polsce, nie przeprowadzi wywiadu z Grzegorzem Braunem?
sake3

sake2020

16.08.2024 10:46

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Ciekawe dlaczego, żaden

@mjk.......A  skąd ma pan pewność,że Grzegorz Braun  chce by z nim wywiad TVRepublika przeprowadziła? Może wpaść w furię ,że ta pogardzana przez niego stacja miałaby nawet czelność prosić o wywiad.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.08.2024 10:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @mjk.......A  skąd ma pan

Braun da sobie radę w każdej tv. Był nawet u M. Jaruzelskiej i bynajmniej peanów na temat ojca dziennikarka nie usłyszała...
TV Republika jest kolejną partyjną telewizją (inne są albo partyjne, albo agenturalne, albo "SłużBowe"). Tylko TV Trwam powstała z datków wiernych, słuchaczy Radia Maryja. (tak mniemam). Najlepiej sprawdzić skąd pochodzą pieniądze na poszczególne telewizje. 
Republika jest telewizją PiS-owską, więc nie jest w interesie PiS zapraszanie Brauna i Konfederacji, bo odbierają głosy PIS-owi.
Będzie zupełnie inaczej, kiedy PiS wejdzie w koalicję z Konfą i PSL, i przejmą władzę w Polsce. Z tym, że Braun będzie i tak konkurentem dla kandydata PiS na fotel prezydenta. Co więcej, będzie bardzo groźnym konkurentem. 
Teraz jest w TV Republika przedstawiciel Konfy i ma bardzo rozsądne wypowiedzi, na tle innych zaproszonych gości (program "Po 10.00" - prowadzi Klarenbach).
sake3

sake2020

16.08.2024 11:16

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Braun da sobie radę w każdej

Hołdy składane Braunowi nie pozwalają pani na osądzenie TVRepublika jako stacji dla Polaków. Już z góry ją pani przekreśla nazywając partyjną,pisowską a nawet agenturalną w której wg pani rozsądne wypowiedzi padają jedynie z ust przedstawicieli Konfederacji. Przy takim nastawieniu jakie pani reprezentuje-pogardliwym, niechętnym, jednostronnym  chyba trudno o jakiś wywiad.Dziwi mnie,że jak dotąd nie zauważyła pani,że we wszystkich debatach w tej stacji biorą udział bez przeszkód przedstawiciele KOnfederacji.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.08.2024 11:18

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Hołdy składane Braunowi nie

Przepraszam, ale nie mam żadnego wpływu na to jak @sake3 rozumie prosty tekst pisany mojego autorstwa ... Widzę, że zupełnie nie rozumie.
sake3

sake2020

16.08.2024 11:40

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Przepraszam, ale nie mam

Oczywiście,bo jest pani tak zacietrzewiona że nie jest w stanie przyjąć do wiadomości inne niż pani zdanie.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.08.2024 11:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Oczywiście,bo jest pani tak

Gdzie sake3 wyczytała jakieś zacietrzewienie? Albo hołdy składane Braunowi? Dla mnie każdy polityk to narzędzie! Do realizacji polityki zgodnej z moimi poglądami i interesami! To takie trudne do pojęcia? Co mam jeszcze przyjmować do wiadomości? Że jedyna opcja do rządzenia Polska to PiS? Ten PiS, który pali chanukę w polskim sejmie?! Że o pałacu prezydenckim nie wspomnę?
sake3

sake2020

16.08.2024 12:13

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Gdzie sake3 wyczytała jakieś

Sama pani swoim wpisem potwierdza zacietrzewienie. Czy kryterium oceny polityków mamy opierać na na ich pracy czy na ich stosunku do palenia świeczek chanukowych? Ja nie uważam,że PiS jest jedyną opcją do rządzenia w Polsce,a tylko od dawna bronię przed waszymi atakami .Nie widzieliście w PiS-ie ani ludzi godnych szacunku,ani mądrych,ani oddanych pracy więc teraz macie jak na dłoni wynik waszego ujadania-ruina gospodarcza,podległość każdemu,brak perspektyw.Nie widzicie nadal w PiS-e nic pozytywnego głosno wołacie ustami Bosaka o delegalizację,wasza sprawa-macie prawo do własnych ocen,ale dlaczego nadal widzicie w PiS jedynie wroga do likwidacji? Z kim chce maszerować po władzę?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.08.2024 12:20

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Sama pani swoim wpisem

Dyskusja z sake3 przypomina rozmowę ze ścianą ... 
https://www.youtube.com/…
sake3

sake2020

16.08.2024 12:37

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Dyskusja przypomina rozmowę

Oczywiście,bo pani chce by każda rozmowa czy dyskusja była podporządkowana pani poglądom jako jedynym słusznym i akceptowalnym.
Adam66

Adam66

17.08.2024 05:11

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Braun da sobie radę w każdej

@[10:57] - Alina@Warszawa
"Republika jest telewizją PiS-owską" - Republika jest przede wszystkim telewizją ukropolińską bo taką partią jest PIS, a przynajmniej wierchuszka PISu.  Powtórzę się po raz kolejny, Polska nie miała polskiego rządu od 400stu lat, z wyjątkiem krótkiego epizodu pomiędzy pierwszą i drugą wojną światową, wszystkie pozostałe to sługusy ruskie, pruskie, chazarskie ale nie polskie. I to jest największy problem Polski, czy ten najazd Polska przegra, zobaczymy wkrótce...
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

17.08.2024 11:04

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @[10:57] - Alina@Warszawa

Jeśli od 400 lat nie mieliśmy polskiej władzy, to znaczy, że Polska dawno przegrała, a teraz próbuje się jakoś odrodzić. 
Jak na razie trzeba oglądać TV Republika, bo jako jedyna zawiera mimo wszystko najwięcej treści polskich. Być to może dla uwiarygodnienia się, ale póki co warto. 
Przede wszystkim trzeba śledzić aferę ruskiego pułkownika GRU ksywka dla zmyłki hiszpańska "Gonzales", który znalazł sobie w Polsce (albo została mu przydzielona, co bardziej możliwe) lewacką kochankę dziennikarkę, i razem brali udział w lewackim życiu politycznym. Dla mnie to on nie "brał udział" tylko sterował, kierował i płacił temu całemu towarzychu za konkretne rozróby, jak np. "Strajk Kobiet", czy kolejne parady zboczeńców.
Co powinni Polacy przyswoić w pierwszej kolejności? Otóż taką podstawową rzecz: 
POLSKA JEST WŁASNOŚCIĄ POLAKÓW, ZAWSZE BYŁA I NASZYM OBOWIĄZKIEM JEST PILNOWANIE, ABY TAK BYŁO W PRZYSZŁOŚCI. JEST TO NASZE PAŃSTWO NASZE MIEJSCE DO ŻYCIA NA ZIEMI I NIKT OBCY NIE MA PRAWA DO NASZEGO PAŃSTWA. NIKT SPOZA POLSKI, BEZ POLSKIEGO RODOWODU I OBYWATELSTWA NIE MA PRAWA DECYDOWANIA O NASZYCH SPRAWACH.
KAŻDY KANDYDAT DO FUNKCJI URZĘDNIKA PAŃSTWOWEGO/SAMORZĄDOWEGO MUSI PODAĆ SWÓJ RODOWÓD DO 3 POKOLEŃ WSTECZ WRAZ ZE ŹRÓDŁAMI UTRZYMANIA RODZINY.
 
To takie minimum na początek. Najważniejsze wg mnie jest silne poczucie własności, bo jak na razie to jakieś ciemne siły usiłują nas tego poczucia i własności po prostu pozbawić. Robią to konsekwentnie od 1945 roku. A bez własności nie ma niczego ...
sake3

sake2020

17.08.2024 11:52

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @[10:57] - Alina@Warszawa

@Adam66......TVRepublika jest telewizją pisowską, agenturalną, niemalże wrogą teraz jeszcze dodano ukropolińską. Czy jest przymus jej oglądania,zwłaszcza że do wyboru są inne ,,wiodące'' telewizje? Dlaczego ma być oglądana jak tu padło ,,na razie''? Są jakieś plany zbudowania innej stacji spełniającej warunki by nie była pisowska, agenturalna, wroga i ukropolińska? Używanie słowa ,,pisowski,pisowska''ma być straszakiem,ostrzeżeniem i wskazówką dla społeczeństwa jak nie należy prowadzić polityki,uczyć szukać wroga podanego już na tacy i jak z nim postępować.Tak osmiogwiazdkowo tzn w imię polityki miłości.
Adam66

Adam66

17.08.2024 16:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Adam66......TVRepublika jest

@[11:52] - sake3
Nie oglądam żadnej telewizji ani żadnych mediów oficjalnych, wszystkie uprawiają propagandę wychwalającą tego kto im obecnie płaci.  Proszę sobie przypomnieć "patriotyczną" gazetę wyborczą, na początku też była prosolidarnościową a gdzie jest teraz? 
Trochę nie na temat, czy w GP albo TW Republika coś się wspomina o kilkudziesięciu tysiącach Polaków, potomków Polaków wywiezionych do Kazachstanu przez sowietów, a od lat dopraszających się o umożliwienie im powrotu do Polski? Dla nich "piniędzy ni ma i nie będzie" ale dla setek tysięcy antypolskich banderowców pieniądze są i będą.  Czy ktoś coś o tym mówi w wyżej wymienionych mediach?
u2

u2

17.08.2024 17:07

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @[11:52] - sake3

***czy w GP albo TW Republika coś się wspomina o kilkudziesięciu tysiącach Polaków, potomków Polaków wywiezionych do Kazachstanu przez sowietów, a od lat dopraszających się o umożliwienie im powrotu do Polski?***
Oczywiście że się wspomina. Robi to np. poseł Czarnecki wyzywany i poniżany na NB przez pachołków 67-letniego Tuska. No, ale taki mają befehl ci uebermenschen od 67-letniego Tuska :-)
sake3

sake2020

17.08.2024 17:49

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @[11:52] - sake3

@Adam66.....Dziękuję za komentarz i jego spokojny ton co często jest tu rzadkością.Myślę,że nie ma mediów w pełni obiektywnych i zaspakajających ciekawość i poglądy telewidzów. Zawsze jest czegoś brak, czegoś z kolei niepotrzebnie za dużo. Republika nie jest wyjątkiem ale z pewnością nie jest wroga Polakom,agenturalna czy pisowska jak to państwo utrzymujecie. Mnie brak podawania konkretów przez ekspertów w poruszaniu spraw gospodarczych, brak programu w którym telewidzowie dzwonią do studia. W ten sposób byłoby wiadomo czego najbardziej oczekują ludzie.Brak mi programów naukowych gdzie pokazuje się polską myśl techniczną  chociazby wysłanie na niską orbitę okoloziemską polskiego satelity nowej generacji. Nawet nie wiemy jakie osiągnięcia ma Polska w tym zakresie. Ale rozumiem, że nie każdy ma podzielać moje zainteresowania i nie ja jestem włascicielem stacji. Nazywacie państwo pogardliwie tę telewizję pisowską.W ogóle odnoszę wrażenie,że wyraz pisowski wg was ma wymiar równie negatywny jak przekleństwo czy najgorsze wyzwisko a elektorat PiS-u to podludzie.To niestety nie pomaga ani w dyskusji ani w opanowaniu agresji ani w stosunkach międzyludzkich.
mjk1

mjk1

16.08.2024 11:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @mjk.......A  skąd ma pan

Dla Sake: https://www.tiktok.com/@…;
Braun nie chce, czy Brauna nie chcą zaprosić na żywo?
sake3

sake2020

16.08.2024 11:50

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Dla Sake: https://www.tiktok

@mjk1......Czyżby Braun widział potrzebę być zapraszanym do stacji o której zawsze wyraża się jak najgorzej? Po co? Przecież swoją niechęć i pogardę do PiS-u może swobodnie przedstawić w TVN.Tam będzie to przyjęte z zachwytem.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.08.2024 11:54

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @mjk1......Czyżby Braun

Gdzie Braun wyraża się o TV Republika jak najgorzej? Link poproszę! 
Dla porównania poszukaj co mówili koalicjanci 13.grudnia o TVP przed wyborami...
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

17.08.2024 11:25

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @mjk1......Czyżby Braun

@ sake! No gdzie ten Braun szkaluje TV Republika? Myślisz, że jakiś polityk jest taki głupi, żeby zadzierać z jakąkolwiek telewizją?
Adam66

Adam66

16.08.2024 17:21

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Ciekawe dlaczego, żaden

@[10:04] - mjk1
Pomijając chęć czy niechęć do przeprowadzenia wywiadu z Braunem, dlaczego żaden dziennikarz TV Republiki albo Gazety Polskiej nie mówi czy też pisze o problemie z banderowcami i stanowisku PISu wobec tego wazeliniarstwa polskich (?) władz?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Alina@Warszawa
Nazwa bloga:
Codziennie pytam "DLACZEGO"
Zawód:
mam
Miasto:
POLSKA

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 344
Liczba wyświetleń: 923,195
Liczba komentarzy: 6,250

Ostatnie wpisy blogera

  • PRAWDZIWE KORZENIE DONALDA TUSKA. Reszczyński ujawnia!
  • Tusk oskarża K. Nawrockiego o aferę z kryptowalutami
  • Niemcy szykują się na wojnę z Rosją

Moje ostatnie komentarze

  • KKP składa wniosek w sanepidzie o kontroli transportu zboża: https://www.youtube.com/shorts/MmdEOnZAjpc 
  • Czyżby wszystkie największe afery finansowe na świecie zbiegały się w jednym małym państewku? Czy tylko te "polskie". Nasz obecny deficyt budżetowy też? 
  • Może dlatego, że mają "tamę trzech przełomów"? https://youtu.be/B3fhd9DQ9Pw?t=590 

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Prezydent Braun
  • Reżyserka A. Holland na kolanach u Bieruta
  • RESET 6

Ostatnio komentowane

  • keram, Żeby zrozumieć dlaczego Tusk uważa, że Polskość to nienormalność, a macierzyństwo to udręka, należy cofnąć się do jego życorysu ! Dziadek Tuska ze strony ojca oraz brat dziadka ze strony matki…
  • keram, Ruser agent enerdowskiego Stasi ..poznaje Tuska w Polsce ..Jest rok 1976 spotyka się z nim w Gdańsku. .Ruser ma pseudonim Henryk .Na spotkaniach zaczyna werbować Tuska do Stasi..W Polsce przebywa też…
  • keram, Tusk jest łatwy w hodowli – mówią Niemcy.  Hodowano go głównie w Polsce. W rodzinie mówiono po niemiecku, w szkole uczył się języka polskiego, ale zawsze w głębi serca czuł się Niemcem. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności