Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Pieśni dziadowskie o pancernej brzozie i budzie

KaNo, 22.10.2014


Prokuratura wojskowa Rzeczypospolitej Polskiej dysponuje nie tylko odczytem polskiego rejestratora ATM QAR dokonanym w Polsce w dniu 17 kwietnia 2010 roku, ale również odczytem przeprowadzonym w Moskwie w dniu 7 czerwca 2011. W porównaniu z polskim raportem, w którym prezentowane są jedynie nieczytelne wykresy, raport rosyjski zawiera tabele z bezpośrednimi odczytami cyfrowymi. Daje to nieporównywalnie większe możliwości analizy tych danych.

Nie będę się rozwodził, podam tylko jeden przykład, będący świadectwem dokonanych manipulacji i braku nawet śladu jakichkolwiek analiz w pieśniach dziadowskich MAKu i Millera. Jak powiedział dr M. Lasek, komisji całkowicie nie interesowało to, co działo się z samolotem za brzozą, a działy się ciekawe rzeczy.

W moskiewskim raporcie znajdujemy cyfrowe zapisy wysokości radiowej, pochylenia, przechylenia, kąta natarcia, prędkości, które to wielkości pozwalają na precyzyjne wyznaczenie trajektorii końcówki lewego skrzydła.



Jeszcze raz przypomnę, że ta trajektoria oparta jest na odczytach cyfrowych, z których część była zapisywana w odstępach półsekundowych, część co 0.125 sekundy. Powyższy wykres najlepiej zilustruje dokładnie wyskalowana grafika (zachowująca proporcje):


Model samolotu w przechyleniu 32,5 stopnia wykonał p. inż. Marek Dąbrowski

Jak widać na wykresie i grafice, o godz. 8:41:0.375 (czasu przyjętego przez ATM) końcówka lewego, ułamanego, skrzydła znalazła się 6 m poniżej poziomu gruntu. Ale na tym nie koniec cudów. Okazuje się, że dysza lewego silnika znalazła się 2 m nad gruntem, a obmierzona ostatnio na wszelkie sposoby przez liczne delegacje buda Bodina - w strefie gazów zagrażających życiu wyrzucanych z trzech silników tupolewa (górna część grafiki).
Jaka jest siła strumienia gazów z silnika odrzutowego, zademonstrował Glenn Jorgensen podczas zakończonej niedawno III Konferencji Smoleńskiej. Moc trzech silników TU-154M jest porównywalna z mocą pojedynczego silnika Boeinga 747. Zobaczmy zatem, co potrafi zrobić strumień gazów z odległości 33 metrów od silnika.

Jak widać, pancerna była nie tylko brzoza, ale również buda Bodina.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6729
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

22.10.2014 11:20

Matoły Milera promują Mataczenie Anodiny ;-)
KaNo
Nazwa bloga:
tak ciężko myślom patrzeć w oczy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 148
Liczba wyświetleń: 863,436
Liczba komentarzy: 823

Ostatnie wpisy blogera

  • Brzoza iglasta
  • Zespołowe przeciążenie Laska i Millera
  • Augsburg - Accident Investigation

Moje ostatnie komentarze

  • Zajrzałem do Coryllusa i zaniemówiłem, ale jak dotarłem do fragmentu "Powtórzę raz jeszcze – artyści nie są kształceni po to, by z nich szydzić, ale po to, by ich wykorzystywać do różnych…
  • "a ten szlaja się po dyskotekach, wystawia na odstrzał V kolumny," Czy tak trudno oddzielić ziarna od plew? Jaką wartość mają wnioski oparte na takich "wprasowanych" informacjach?
  • Celem jest nie tylko min. Macierewicz, ale przy okazji podkomisja smoleńska.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Trotyl – wyniki pierwszego testu
  • Czego TAWSy nie powiedziały, wiecie komu
  • Zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia?

Ostatnio komentowane

  • namir.tabaka, Została podważona już dawno (08.09.2011 23:37) przez blogera o nicku Paes64 na portalu Salon24: https://www.salon24.pl/u… "... FMS-stop Szerokość geograficzna:  N 54° 49.483' Długość…
  • 3rdOf9, Nie no ja myślę, że "brzoza iglasta" to całkiem fajna nazwa i wejdzie do obiegu :) Choć może nie będzie tak popularna jak "brzoza pancerna"...
  • , Zdzichu z Niemiec -Zdzichu z Polski -Zdzichu z Wielk... Jaki nick nastepny? Proponoje Zdzichu zPhenianu? Boleslaw z Oslo

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności