Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Sie Ma z państwowego budżetu

Mika, 29.01.2025
Czy nie można chociaż raz zweryfikować kosztów WOŚP Tuska? Czy posłowie opozycji nie mogliby wysłać w swoim regionie, w każdej miejscowości, interpelacji dotyczącej kosztów, jakie poniosło miasto, miasteczko, wieś na ten prywatny event, przykładowo za ten rok i poprzedni? To takie trudne zebrać informacje? Mam Wam napisać wzór pisma, zrobić tabelkę w Exelu, wyznaczyć terminy i czekać na oficjalne informacje? Czy może egzekwować wykonanie takiego zadania? Tylko, że Wy nawet nie czytacie naszych maili, więc o czym ja marzę.
Tyle lat funkcjonuje Wośp, a nikt nie pomyślał, że można spróbować zweryfikować koszty? Jeżeli nie na poziomie informacji z nieRządu, to spróbować w inny, może właśnie w taki sposób?
My, prywatnie też możemy wysłać interpelacje, ale jest dłuższy czas oczekiwania, a i odpowiedź może być mało szczegółowa. I trudno byłoby nam przedstawić wspólnie RAPORT.

Ciężko się dyskutuje z zaślepionymi fanatykami, gdy nie ma się kwitów w rękach. A możemy je pozyskać i przedstawić opinii publicznej! I to nie jest jakaś ciężka praca .. 
Może się przykładowo okazać, że
KOSZTY PAŃSTWA + KOSZTY OWSIAKA = "rekordowa" ZBIÓRKA WOŚP  w badanym roku ... 
+ zysk dodatkowy (odsetki od przetrzymywanej kasy + koszt dzierżawy i serwisu sprzętu, który jest własnością prywatnej fundacji)
@Piotr Stanisław Wielgucki podpowiada posłom opozycji inny sposób. Nie wierzę w jego skuteczność, więc warto spróbować pozyskać dane wielotorowo.
Przekazałem sugestie @DariuszMatecki , ale to żadna tajemnica, tylko sprawa publiczna. Wszystkich posłów proszę o interpelację skierowaną do @MSWiA_GOV_PL z taką treścią:
Pełne rozliczenie zbiórek publicznych WOŚP od 29 do 32 Finału:
- udostępnienie kopii sprawozdań z przeprowadzenia zbiórek, przesłanych do MSWiA wraz z załącznikami, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów,
- udostępnienie kopii sprawozdań z rozdysponowania ofiar zbiórek, przesłanych do MSWiA wraz z załącznikami, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów.

Tutaj mamy zestawienie sporządzone przez ⁦Wielguckiego wpływów i wydatków na cel zbiórki. Od 2001 zebrano 2 mld 317,3 mln, na sprzęt medyczny wydano 1 mld 595,7 mln. Gdzie jest 721,6 mln?

Przypomnę tylko, że nie ma tutaj podanych kosztów ponoszonych przez lokalnych włodarzy. I pewnie o wszystkich kosztach się nie dowiemy, bo jak wyliczą przykładowo koszt udostępnienia szkoły na WOŚP (pracownicy, prąd, sprzątanie itd), czy dodatkowe godziny pracy Policji, czy dodatkowi pracownicy na SOR itd. Już nawet nie myślę, o tych wszystkich atrakcjach "za darmo". 
Nie ma nic za darmo! CELEBRYCI I ARTYŚCI NIE GRAJĄ ZA DARMO! A znam też przypadki, ze WOLONTARIUSZE NIE ZBIERAJĄ ZA DARMO! 
Tyle już o Owsiaku napisano, ale chciałam jeszcze poruszyć powyższe aspekty. Notabene nie do uwierzenia jest to niemoctwo, indolencja przeszłego rządu i bezkarność Owsiaka, które trwało latami. Teraz trzeba się organizować i WRESZCIE uzyskać informacje.
P.S. Podobno za każdym razem, gdy ktoś pyta Owsiaka, o rozlicznie, to w Australii umiera miś Koala ... Nie dajmy się zastraszyć. 

P.S.2 Odpowiem od razu Siberian Husky Dog tutaj, bo @Pan Cezary Krysztopa robi takie w punkt grafiki. Co na to Bondar? Proszę 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8143
kat

Cat

28.01.2025 21:19

Mika .... szacun w końcu konkret...do dzieła WY którzy sie mienicie prawicą.....3MAJ SIE CIEPŁO
Mika

Mika

28.01.2025 21:49

Dodane przez kat w odpowiedzi na Mika .... szacun w końcu

Dziękuje 🙃 Czasami mi się wydaje, ze pewne rzeczy są proste i tylko trzeba je zrobić, a może ja jestem prosta i upraszczam. Ehh ..
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

28.01.2025 22:26

Co na to ukrainski zbrodniarz Bodnar?
Kajdanki zespolone?
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

28.01.2025 23:54

@"Czy nie można chociaż raz zweryfikować kosztów..." 
skoro za czasów dobrej zmiany nie było można to teraz tym bardziej. dotychczasowi weryfikatorzy odpuścili bo cwelebrycki parnas jest skutecznie chroniony kijem i marchewką
r102

r102

29.01.2025 05:22

No ale Juras pochodzi z porządnej resortowej rodziny. 
Tak że raczej jest nie do ruszenia.
Tak to trudno zrozumieć?
mjk1

mjk1

29.01.2025 09:38

Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że Owsiakowi włos z głowy nie spadnie.
Nie dość, że Kowalski nic nie wskóra, to Owsiak jeszcze Telewizję Republika zaora.
Nie wierzycie? To poczytajcie: businessinsider.com.pl
tricolour

tricolour

29.01.2025 09:42

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Wydaje mi się, choć mogę się

To Republice nie przeszkadzały śmierdzące, niemieckie pieniądze?
W takiej ilości pieniądze nie śmierdzą, jak mawia Lubaszenko.
"Biorąc pod uwagę misję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jej istotną rolę w społeczeństwie oraz stanowisko prezesa organizacji - Jerzego Owsiaka, firma Wawel zaprzestanie emisji swoich reklam w niektórych stacjach, co nastąpi w najwcześniejszym możliwym terminie, tj. od 1 marca 2025 r." - czytamy w oświadczeniu firmy, które przekazała Wirtualnej Polsce".
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 10:49

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na To Republice nie

Dalej nie odróźniasz biznesu od polityki . Jeszcze raz . W Lidlu w PL w ciagu ostatnich ośmiu lat jego istnienia z czego w PL ja ok trochę mniej jak pół roku wydałem mniej niż dwie dychy (bo sól była droga ). A mam ten chemiczny 100 metrów od chaty . Ja głosuję nogami na kiełbaskę , inne świeże żarełko , chlebek świeży niemrożony 10 minut jazdy od chaty .Ten chemiczny pojebany sklep to stan umysłu jak samochody z widłami , piorunami czy celownikami i innymi hakenkrojcami na masce . Może czas na Społem za free . Tym bardziej ze wcale nie jest drożej . A na pewno zdrowiej . I pierdol się z tą misja , bo ona sie slończyła cwierć wieku temu .
Es

Es

29.01.2025 11:00

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Dalej nie odróźniasz biznesu

A to, że do tego Spolem musisz jeździć 10 minut choć kiedyś był  tuż za rogiem , to efekt polityki czy czyjegoś biznesu w tym
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 12:39

Dodane przez Es w odpowiedzi na A to, że do tego Spolem

Społem nie było za rogiem . W odległości dalszego rogu mam Stokrotkę , tak jak miałem . Za rogiem nie miałem Lidla , ale poprzedni "żont" Tyfusa "spryawtyzował" firmę zlikwidowaną przez słupa , który to kupił i rozyebał . Stąd Lidl . Ty masz wszystko za rogiem , jak ze swoimi rogami na parking zajedziesz ,
Es

Es

29.01.2025 15:57

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Społem nie było za rogiem . W

Że tak powiem: skup się.  To że nie ma tego Spolem to efekt polityki czy biznesu? Skoro zarzucasz innym, że nie odróżniają jednego od drugiego. Bo jak dla mnie uwalanie polskiego biznesu, to jest polityczne popisowe porozumienie ponad " podzialami" . 
Obilo ci się może o uszy co to są podatki i zwolnienia od nich , a szczególnie kto jest szczególnie uprzywilejowany nimi? A teraz uważaj. Pytanie do szczególnie bystrych: kto równie hojnie obdzielal nimi po poprzednim tusku na tyle, żeby obecny nie musiał się szarpać?
Aha. Spolem to rzeczywiście nie trzeba było szukać gdzieś za rogiem, bo były wszędzie.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 16:14

Dodane przez Es w odpowiedzi na Że tak powiem: skup się.  To

Społem to efekt siły przetrwania . Lidle et consortes po prostu przyszły i kombinuja jak im daja , że dają nie jest przedmiotem tej dyskusji . Inżynieria finansowa nie zna granic i to dla tego gebelsy dostają małpiego rozumu na rozwój Star i powolne przebrandowanie na Orlen . Już nowe prezesy a Orlenu odpuścili zainteresowanie Orlenu Obajtka zakupem sieci Jet Europe (to z półtora tysiąca CPNów w tym z połowa u gebelsów) to byłaby bomba za Lidla . Ot i jednego prezesa zmienili i tylko pociotom dają zarobić . Problemem nie są zarobki pociotów czy prezesów tylko co te łajzy potrfią rozyebać . a stacje to można z niemiecka np Adler nazwać i nawet tęczowe flagi powiesić , szkodzi nic . Kasa misiu , kasa .
spike

spike

29.01.2025 10:32

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Wydaje mi się, choć mogę się

Zaora?
a jak Republika będzie bojkotować Lidla, to ile oni stracą?
Biznes nie powinien się chwalić poglądami politycznymi, klientów ma się z każdej strony politycznej, Lidl popełnił ten błąd.
Charytatywności, miłosierdzia nie buduje się na nienawiści, a szczególnie na polityce, to się źle kończy i powinno się skończyć.
Przyjdzie czas, że ludzie dostaną szoku poznawczego, jak w końcu Osika prześwietlą, jak ich dymał, a najbardziej szkoda dzieci, zaufały hochsztaplerowi.
mjk1

mjk1

29.01.2025 11:18

Dodane przez spike w odpowiedzi na Zaora?

"a jak Republika będzie bojkotować Lidla, to ile oni stracą?"
Wg jednego z założycieli stacji Rafała Ziemkiewicza na bojkocie WOŚP stracą, nie dużo a kilkakrotnie więcej niż na bojkocie TV Republika a Lidl wcale nie jest mega firmą.
Szczegóły tu: youtube.com
spike

spike

29.01.2025 11:55

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na "a jak Republika będzie

Jak się liczy biznes, to się nie bawi w politykę, podobnie jest w przyjaźni.
Ja współpracuję z ludźmi o różnych poglądach, nie poruszamy polityki, ale najczęściej ci biznesmeni narzekają na Tuska poprzedniego a już szczególnie na obecnego.
Politykować to może sobie biznes, którego stać na to, są ludzie którzy wspierają obie strony polityczne, takie jest to pokręcone życie.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 12:41

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na "a jak Republika będzie

Już pisałem Społem gratis przez pół roku . To się promocyjna cena nazywa .
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 12:45

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na "a jak Republika będzie

MJK 
Lidl jest taka samą "fundacją  charytatywną" czyli biznesem zaszemranym pod parasolem  jak WOŚP . I od tego trza  zacząć . "Manianiarze wszystkich krajów łączcie się" .
mjk1

mjk1

29.01.2025 14:11

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na MJK 

@spike, Tomaszek.
I ten biznes razem z WOŚP sobie politykuje a ludzie ich wspierają niestety, a to, że Lidl jest takim samym szemranym interesem jak WOŚP, tylko potwierdza, że mogą zaorać TV Republikę.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 14:21

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na @spike, Tomaszek.

MJK
Pamiętaj a pewnie wiesz że ludzie głosują pieniędzmi , ale do ludzi nie dociera siła ich dychy nawet . Siłą WOŚP jest w bilonie , tyle że wielkim .Wystarczy ja wyżej plus jakieś parę reportaży na temat fundacji Lidl i jej przekrętu pierwotnego .
Republika reoprtażu zrobić nie umie ? To co ku...wa ? Ja mam zrobić ?
Wojna z Owsiakiem jest wojną mniej potrzebną i ryzykowną . A po Lidlu płakać będą mniej . Póki co Aldiki , Pierdonki czy inne Kauflandy i PSSy siedzą cicho i pewnie obserwują . Jak będzie trzeba to pomilczą bardziej bo to złoto . A przykłąd Lidla na kolanach może zamknąć parę mord .
mjk1

mjk1

29.01.2025 14:37

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na MJK

Republika ma oglądalność na poziomie 6 % z telewizją wpolsce.pl w porywach 7 %. Resztą dysponuje przeciwnik.
Oglądalność 19,30 jest czterokrotnie!!! wyższa  od oglądalności Dzisiaj w TV Republika. 
W pozostałych reżimowych telewizjach różnica jest jeszcze większa.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 14:56

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Republika ma oglądalność na

Nawet na tym poziomie plus GP w różnych wariantac warto sie skupić . Nie wykąłdadać się zawczasu to nawet i oglądalność może wzrośnie.
sake3

sake2020

29.01.2025 16:28

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Republika ma oglądalność na

@mjk...W reżimowych telewizjach wszystko jest większe, bo i zadęcie i łgarstwo i reklamy i chamstwo. Wyleniałe dziadersy imitujące spikerów pouczają o płaceniu podatków choć sami  z nimi zalegają, guru Owsiak pomaga jak może szantażując firmy by nie składały reklam  TVRepublika i namawia do szykan i gróźb wobec tej stacji.Skoro taką mają przewagę procentową to po co te zabiegi by odebrać koncesję i zlikwidować? Po co namawiać przebrzmiałych ordynarnych celebrytów jak Skiba czy Munszczyk do chamskich ataków na dziennikarkę Popek i innych? Kto inspirował lekarza- czlonka PO który po pijanemu zaatakował w kawiarni dziennikarke Wpolsce24 wyzywając ją rynsztokowo bez żadnego powodu od tłustych i spoconych  świń,a towarzyszącego dziennikarza usiłował wyrzucić jako niegodnego przebywania w publicznych miejscach. Teraz TVN wzięła sprawy w swoje ręce by doprowadzić do zniszczenia Republiki. Nawet to rozumiem,przyda się położyć brudne łapska na nowoczesnym sprzęcie i nowym  lokum .I nikt z zastraszonym społeczeństwie nawet nie stanie w obronie. Reżimowa ma mieć 100% i już.A co z wolnością słowa?
mjk1

mjk1

29.01.2025 17:13

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na W reżimowych telewizjach

Jedna mała poprawka Droga Sake.
To społeczeństwo nie jest zastraszone, to społeczeństwo jest tak beznadziejnie głupie i odporne na wiedzę, że nie zdaje sobie sprawy w co pakuje nas, siebie, własne dzieci i przyszłe pokolenia..
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 17:27

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Jedna mała poprawka.

Kulawi na jedno jajco co najmniej , dziedzicznie .
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 16:42

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na "a jak Republika będzie

Spajku 
Dzieci to szkoda bo od dziecka je do jebaćpisu wciągają . "i co z tego wyrośnie ?"
tricolour

tricolour

29.01.2025 09:50

@mika
Po 33 latach WOŚP, twoje pierwsze zdanie ma szczególny wydźwięk. To jest "syndrom Izery" w pełnym rozkwicie.
Dodatkowo nazywanie darczyńców fanatykami gdy raz w roku wrzucą pieniądz do skarbony rodzi pewne wątpliwości poznawcze, jak nazwać darczyńców coniedzielnych. 
PS. Pojęcie "syndrom Izery" jest mojego autorstwa i oznacza objaw dysfunkcji polegającej na rozłożeniu rąk, nóg i pozostałych kończyn w wyniku radości z pomysłu, bez realizacji tego pomysłu.
Oberschlesien

Oberschlesien

29.01.2025 10:59

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @mika

Co to za paciulok pisoł?
Naszkryflej coś mądrego...
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 13:20

Dodane przez Oberschlesien w odpowiedzi na Co to za paciulok pisoł?

Obershlesien
On taki pociulany od bajtla . Taki se elwer sie ciula po blogu . Daj se pokój .
Oberschlesien

Oberschlesien

29.01.2025 11:11

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @mika

@tricolour
Słusznie. Głos rozsądku w tym chaosie niby wolności słowa
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 12:49

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @mika

Ten syndrom izery to najbardzie dokucza ci . Tak go paplasz przy każdej okazji . To się nazywa samodiagnoza . Trafiłeś w punkt . Gratulacje .
Mika

Mika

29.01.2025 18:54

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @mika

Nie zgodzę się z Twoim zarzutem. Nie jestem w stanie zebrać danych z całej Polski i podsumować. Natomiast opozycja takie możliwości ma. Może głupi i naiwny pomysł? Może, ale da się to przeprowadzić. 
I nie nadinterpretuj @tri . Fanatykami nazywam tych, którzy dostają wielkiego bólu dupy, albo wręcz histerii, bo inni chcą wiedzieć, na co poszły ich pieniądze. Wpłacałam (kiedyś) z intencją, że dorzucam na sprzęt dla dzieci i seniorów w Polsce, a okazuje się, że to taki "numer na wnuczka", a kasa trafia, no właśnie GDZIE?
Histerii dostaje także słup, nie bez powodu.... także dalej weryfikujmy przepływy kasy oraz "wydatki.
I patrz na takiego właśnie fanatyka @Oberschlesien 
Kolejne pierdolamento ludzi, którzy nie mają w głowie nic prócz próżności, nienawiści i zidiocenia
Obyście nie musieli korzystać ze sprzętu WOŚP.

O jakiej nienawiści piszesz. Ty siebie w ogóle czytasz? Żebyś Ty "darczyńco" w zamian nie korzystał z pomocy PERSONELU i sprzętu za kasę NFZ. Niech Cię ratują sprzęty oklejone serduszkiem WOŚP, na które składa się każdy z nas, czy chce czy nie. Spróbuj może się sam obsłużysz... jakoś. 
Widzisz jakie sprzedajesz pierdolo dla sobie podobnych tumanów.
tricolour

tricolour

29.01.2025 19:16

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Nie zgodzę się z Twoim

@mika
Zauważ, proszę, że nie wiesz gdzie trafia kasa Owsiaka. A skoro nie wiesz, to nie masz podstaw do jakiejkolwiek opinii, a szczególnie, że to numer na wnuczka.
Sprawa jest pozornie prosta - najpierw fakty, potem wyroki. Ty tymczasem najpierw wyroki, a fakty są ci nieznane. W ten sposób odbędzie się jeszcze ze dwadzieścia finałów WOŚP bez względu na twoją opinię wziętą z niczego.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 21:02

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @mika

Ty kolorowy masz się za inżyniera ( he he he) . Pies trącał , ale cyferki to chyba znasz . przeczytaj sobie te 99,5 procent i 0,5 procent . ale to 0,5 procent przed akcją Melonów i mrówek , bo po akcji to juz byłoby 0,3 procenta i ponad 700 baniek które "poszły" gdzieś . Ta tabela i inne były przedmiotem wyroków sądowych czyli są uwiarygodnione . I nie pierdol o dobrym zarządcy , który "zniknął " siedemset z górką baniek i na bohatera go kreują . Kasa jest od ludzi i z wysiłkiem innych ludzi zebrana nie od Owsiaka . Owsiak to tu se podarł ryja i zajjebał kasę .
Tyle
tricolour

tricolour

30.01.2025 06:49

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Ty kolorowy masz się za

To się powieś z zazdrości, a będziesz miał spokój z cudzą kasą. Co cię obchodzi kasa Owsiaka skoro grosza mu nie dałeś i niczego nie straciłeś? Cudze napletki też cię tak interesują?
Miał Juras wyroki i nie siedzi? Izera też miała być i nie ma, bo to taki obszar geograficzny, że coś ma być, ale nie ma, bo się nie chce... Mika też mnie rozbawia tym swoim lamentem, żeby w końcu po 33 latach RAZ ktoś w końcu policzył koszty. Oczywiście takie Miki jęczą RAZ na rok przez dwa dni, a potem xuj - kto by się zajmował Izerą cały rok, lepiej nic nie robić i kupić wolcwagena.
Lidle i Aldi za to stoją, bo niemiec chciał, zrobił i ma zarobek non stop. A my nie mamy stu miliardów złotych. Rocznie.
Tomaszek

Tomaszek

30.01.2025 10:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na To się powieś z zazdrości, a

Jakiego kuźwa Owsiaka kasa .
To ludzie dają a Owsiak wali tę kasę jak chce . Już pisałem temu kapciowi Obershlesienowi że to tak jakby wysłał elwra po flaszkę do monopolki i ten przyniósł ci nadpitą do połowy i jeszcze bluzgał .
P.S.
Byli tacy co zajumali więcej i się nie powiesiłem . Spoko . Janosik to też był zwykły zbój , tylko  dbał o P.R . A co golasów miał walić ?
tricolour

tricolour

30.01.2025 22:39

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Jakiego kuźwa Owsiaka kasa .

Tak, Tomaszku - po darowiźnie to jest kasa Owsiaka. Jeżeli ktoś chce, by nie była Owsiaka, to niech jej nie daje...
Tomaszek

Tomaszek

30.01.2025 23:27

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Tak, Tomaszku - po darowiźnie

Chujaka nie Owsiaka
Po pierwsze to darowizna jest celowa i do puszek WOŚP czyli fundacji . Po to jest fundacja żeby oddzielić interesy . To tak jak byś kupi dżem swoich marzeń figowy z pomarańczą w Tesco on line  i ci przywieźli  wyżarty do połowy a Tesco odpowiedziało że kurier wyżarł i jest O.K.. Co ciekawe  w UK fundacje na cele operacyjne mogą wydać do 40 procent przychodu bez wyjaśnień a suma jak całe prawo w UK jest tradycyjna i uznaniowa i nikt tego nie neguje a rozliczenie i bilanse są dostępne ogólnie w w necie . Można ? Można . Tu u Owsiaka  jest mniej tych procentów nawet tylko te ''wypierdalać" zamiast bilansu sra w całokształt . I to chodzi . Jeszcze bluzgając sie chowa za plecy Tyfusa a ten mówi że Owsiak to jego przyjaciel i daje mu parasol . O Palikocie teź tak mówił i parasol dawał , jak to poszło widać ostatnio dokładnie a paragraf prawie ten sam . I jeszcze jedno do pajaców tobiepodobnych po obu stronach dyskusji , jeżeli sprzęt jest w leasingu to właścicielem sprzętu jest bank i żaden Owsiak ni Tyfus tego nie zmienią . Pytanie tylko (nie do ciebie bo ty durny jesteś i twój mentor też kit ciśnie ) kto płaci raty ? A jjak bilet na stacji PKP kupujesz to kasa jest kasjerki czy zawiadowcy ?
Reasumując to ty się piźnij w czoło zanim gębę na jakikolwiek temat otworzysz bo piędrolisz bzdury jak mało który .
tricolour

tricolour

31.01.2025 00:02

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Chujaka nie Owsiaka

Tomaszku, my nie mówimy o Tesco, biletach i zakupach dżemu na PKP. My mówimy o tym, że gdy się ma egzamin poprawkowy to się idzie na egzamin poprawkowy, a nie na ryby.
Czyli darczyńcy dali kasę, bo chcieli ją dać Owsiakowi. Nie Mazowieckiemu, Morawieckiemu, czy Kaczyńskiemu, nie na bilety, nie na dżem, nie na raty tylko Owsiakowi. Wiem, że to jest trudne do ogarnięcia po trzydziestu trzech latach, ale tak jest w istocie - dali i koniec.
Nie podoba się to nie dawaj. Nie chcesz zdawać, to nie zdawaj. Ryby nie mają nic z tym wspólnego - to nie ryby są winne tylko niechęć do zdawania.
Tomaszek

Tomaszek

31.01.2025 10:50

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Tomaszku, my nie mówimy o

Tobie sie szlugi w nocy pomyliły chyba 
Następna zbiórka na serduszka z Owsiakiem i z WOŚP zmienionej na owsiakowej zamiast świątecznej .
tricolour

tricolour

31.01.2025 12:35

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Tobie sie szlugi w nocy

Nie palę...
Tomaszek

Tomaszek

31.01.2025 14:45

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Nie palę...

To ci z objawów niepalenia takie piędrolenie wychodzi ? To może jednak se zajaraj , albo z tej nadpitej flaszki Owsiaka lufę walnij .
tricolour

tricolour

31.01.2025 17:35

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na To ci z objawów niepalenia

Na skutek niepalenia mam jasny i trzeźwy umysł, który widzi wyraźnie, że ci, którzy Owsiakowi dali, żadnych pretensji nie mają. Pretensje mają ci, którzy nic nie dawali, nie dają i nie mają zamiaru dawać, a te pretensje polegają na tym, że upominają się o cudze pieniądze, że są źle wydawane.
Więc ci jeszcze raz tłumaczę, że cudze pieniądze, to nie jest twoja sprawa. Jedyne pieniądze, które mogą cię interesować, to wyłącznie twoje własne pieniądze.
Mika

Mika

31.01.2025 21:54

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Na skutek niepalenia mam

@Tri powtarzasz głupoty i manipulujesz. Każdy z nas się zrzucam czy chce, czy nie. Wydawana jest NASZA kasa przez samorządy i przez państwowe spółki. Czekamy na rozliczenie kasy przekazanej przez SSP na Powodzian, która do tej pory do nich nie dotarła mimo ich bardzo trudnej sytuacji. No nie pisz, że nie wiesz ...
P.S. Nie jestem urażona, jestem zmęczona.
tricolour

tricolour

31.01.2025 22:38

Dodane przez Mika w odpowiedzi na @Tri powtarzasz głupoty i

@mika
Nie chcę cię męczyć. Milego weekendu.
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 00:14

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Na skutek niepalenia mam

Publiczne , zebrane w celu i na publicznej zbiórce a i z wykazanego okresu to i moje. Może i ty nie palisz , ale z tym trzeźwym umysłem to grube przegięcie jak z felgą czterdziestką .
tricolour

tricolour

01.02.2025 00:54

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Publiczne , zebrane w celu i

Felga czterdziestka jest takim samym tematem zastępczym jak WOŚP - twój morski pupil chciał wsadzać do felg pięćdziesięciokilogramowe silniki elektryczne, bo cienias nie rozumie nawet jak taka masa wpłynie na wszystko, co normalnie myślącemu inżynierowi przychodzi do głowy: od trwałości konstrukcji i zawieszenia takiego kloca, poprzez jego dynamikę ruchu, także obrotowego, na komforcie walenia ćwierćtoną w trotuar - kończąc. Zabawa w tym, że wyśmianie niedouczonego pupila zamieniłeś na gołą felge czterdziestkę. Mnie to nie przeszkadza, bo widzę twój dyskomfort utraty bożyszcza.
Podobnie z Owsiakiem - zasłaniasz się publicznymi pieniędzmi, bo nie masz odwagi przyznać, że prywatne pieniądze poszły do prywatnej fundacji na prywatny cel i to zupełnie dobrowolnie. Tu też widzę twój dyskomfort.
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 11:19

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Felga czterdziestka jest

A ten dalej swoje wypociny . Tylko co z tej tożsamości tematów wynika ? Chyba tylko kolejna płeć urojona na liście LGBT + czyli urojony magister inżynier . Fundacja jaka by nie była podlega rozliczeniom publicznym . Felga czterdziestka czyżby górą ? Niech ci będzie . Internet nie takie rzeczy wytrzymał .
tricolour

tricolour

01.02.2025 14:41

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na A ten dalej swoje wypociny .

Oczywiście, że ten dalej swoje - gdy zapracowało się na egzamin poprawkowy, to się idzie na egzamin poprawkowy do skutku. Ryby są po zdanym egzaminie poprawkowym, nie zamiast - więc oczywiste jest, że "ten dalej swoje". Wytrwałość i umiejętność osiągania celów. Czasem w pocie czoła.
Idąc dalej - skoro fundacja podlega rozliczeniom, to ją rozliczcie i potem można na ryby. Nie zamiast. Wytrwałość i umiejętność osiągania celów.
Idąc jeszcze dalej - strasznie cię męczy, żeś olał ogzamin poprawkowy i zamiast na egzamin poszedłeś na ryby. Nie możesz sobie tego darować, ponieważ rzutuje to na całe twoje życie. Dochodzi do tego świadomość, że już nigdy nie wrócisz na studia więc twoja strata jest bezpowrotna. Razem to biorąc rodzi się w tobie zazdrość za moje dwa dyplomy. I za wytrwałość oraz umiejętność osiągania celów.
Proste i oczywiste.
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 15:11

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Oczywiście, że ten dalej

Jakieś overwierszówki ci płacą tak się rozpisujesz ? Pierdolisz bzdury jak mało  który , magistrze inżynierze deklarowany . Nawet zwykła spółka prywatna ma obowiązek składania corocznego bilansu i protokołu badania przez biegłego rewidenta księgowego ( moja mama takim była ) , fundacje też . I dziś jest to dostępne na stronach KRS . Za opłatą ale jest tępy łosiu ze spodkiem z wykopków poniemieckich . 
Aha na studiach niewyimaginowanych na egzaminy poprawkowe nie chodzi się do skutku , tylko raz , to nie wykopki poniemieckie . A pot czoła to pewnie se poniemiecki ze spodkiem wykopałeś , albo kopaczom raczej zajebałeś .
tricolour

tricolour

01.02.2025 15:36

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Jakieś overwierszówki ci

Widzę, że się zdenerwowałeś - zupełnie zrozumiałe. O tym właśnie pisałem, że do końca swoich dni będziesz żałował zamiany egzaminu poprawkowego na wędkę. A to, że on był tylko jeden jedyny, który przekreślił całe twoje inżynierskie życie, to dolewa tylko oliwy do ognia przekleństw.
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 15:50

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Widzę, że się zdenerwowałeś -

Moje życie to życie , nie pajacowanie w wydumanych obłokach za trzy złote za posta . Ty chyba na prawdę uwierzyłeś w ten profil co ci mentor wymyślił . Ślusarz z psychiatrą może pomogą . Ale jak ci z tym dobrze to twój cyrk z tobą jako najśmieszniejszą małpą .
tricolour

tricolour

01.02.2025 16:09

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Moje życie to życie , nie

Już ci to kiedyś napisałem, ale powtórzę jeszcze raz - fakt, że poziom moich możliwości intelektualnych przypisujesz kilku osobom (mojej, mentora, osób trzecich gotowych płacić za moje zaangażowanie) pokazuje jak wielka jest przepaść między tobą, a mną.
Rozumiem, że cię to denerwuje niemożebnie i rozumiem także, że potrzebujesz tematów zastępczych, by nie konfrontować się z wędką, która wszystko zabrała. 
Weź na klatę przeszłość, już niewiele poprawisz...
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 16:24

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Już ci to kiedyś napisałem,

Jeżeli  piszesz że sam jesteś półgłówkiem za kilku to tych ślusarzy trochę więcej trzeba . Nie przejmuj sie jednak jak nie boli .
tricolour

tricolour

01.02.2025 16:59

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Jeżeli  piszesz że sam jesteś

Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz, robiąc cztery błędy w dwóch zdaniach.
😁😁😁
Tomaszek

Tomaszek

01.02.2025 18:29

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Nie używaj słów, których

Czyżby zabolało ? Wal do ślusarza .
Mika

Mika

30.01.2025 19:35

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na To się powieś z zazdrości, a

Przejebane obcować z Tobą @tri. Zawsze w kontrze, cokolwiek by nie powiedzieć i bez względu, czy ma się racje, czy nie. 
Jesteś gderaczem,  brękotem, upierdliwcem, zrzędą, kwękaczem, frustratem, malkontentem, defetystą, paranoikiem itd. Jesteś męczący w skrócie. Mam nadzieje, że tylko tutaj. Przemyśl
tricolour

tricolour

31.01.2025 00:08

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Przejebany obcować z Tobą

@mika
Widzę, że poczułaś się dotknięta, że po trzydziestu trzech latach chcesz coś RAZ zrobić, a i to się nie udaje. Faktycznie jest to powód do frustracji, bo i nadziei na lepsze jutro czyli kolejne 33 lata - no, nie ma.
Zapewniam cię jednak, że akurat ja nie mam z tym nic wspólnego, a w kontrze jestem wyłącznie do niemocy. I wtedy właśnie jestem brękotem, upierdliwcem i tym wszystkim, co tak pięknie wymieniłaś, za co ci serdecznie dziękuję. Wspaniały zbiór moich cech, ale to tylko skromna część całego spektrum moich możliwości.
Masz rację - przy mnie jest przejebane nic nie zrobić przez 33 lata...
Tomaszek

Tomaszek

31.01.2025 18:21

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Nie zgodzę się z Twoim

Mika 
Znam jednego co ruchał baby "na współczucie". Empatia i współczucie to najlepszy sposób . Na dymanie z kasy też .
Oberschlesien

Oberschlesien

29.01.2025 10:49

Kolejne pierdolamento ludzi, którzy nie mają w głowie nic prócz próżności, nienawiści i zidiocenia
Obyście nie musieli korzystać ze sprzętu WOŚP.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 13:28

Dodane przez Oberschlesien w odpowiedzi na Kolejne pierdolamento ludzi,

Oberschlesien
Problem jest że Owsiok z tego wiela  zaonaczył  . A całe te bambetle to za kase ludzi som . Tyle że mniej . To jak byś wysłał elwra po flacha i ci nadpitom do połowy przynies i jeszce nabluzgoł od ciuli .
Aha
Niech se jeszczy buchalterka nalepka przyciula na bambetlach . Ona przynajmniej z flachy ino ciut  odpiła .
Oberschlesien

Oberschlesien

29.01.2025 13:51

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Oberschlesien

Patrząc obiektywnie, to pokażcie mi ile hospicja dla dzieci, dla osób starszych dostało kasy od państwa ? od pis , od sukienkowych ?
sukienkowi tylko z tacą chodzą.
samochody, sprzęt, pegi, wagi, koncentratory tlenu - to wszystko kupił Owsiak i WOŚP
i żeby było ciekawiej - wspiera również Caritas
więc pieprzyć umiecie, bo nie wiecie wielu rzeczy
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 17:46

Dodane przez Oberschlesien w odpowiedzi na Patrząc obiektywnie, to

Patrząc obiektywnie to symbol wuja chuja jeżeli wiesz co to znaczy  . Szpital to całkowite przedsiębiorstwo . Koszty np sprzątania to kilka razy nadpita flacha Owsiaka . Może na osranym kiblu powiesić serduszko bo Owsiakowych nie sterczyłoby ? I skończ ciulać te pegi i wagi czy co tam jeszcze . Ta kasa nie jest od Owsiaka tylko od Polaków bez orientacji . Tyle że po drodze kupę kasy zaonaczył  , w notce policzone i osądzone z Wielguckim przez Sąd RP bez zakazów i nawet sędziowie bez zarzutów . A ty jak elwer co mu z flachy popić dali klepiesz telewizornię i gazownię .
Tyle 
Aha
99,5 procent jeżeli chodzi o pytanie na wstępie a Owsiak zajebał połowe prawie z tego co dzieci zebrały .
sake3

sake2020

29.01.2025 18:01

Dodane przez Oberschlesien w odpowiedzi na Patrząc obiektywnie, to

@Oberschliesen.....Dlaczego pan się dowściąga by to duchowieństwo i PiS a nie państwo utrzymywało hospicja,domy opieki, seniora ? To od czego jest w końcu państwo? Od dotowania Myrchów,Sikorskich i Trzaskowskich? Zrzuciła tu pana centrala do siania propagandy? To niech pan ją chociaż sieje z głową a nie tak głupio.
Tomaszek

Tomaszek

29.01.2025 20:49

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Oberschliesen.....Dlaczego

Sake
To mi wygląda na reklame firmy Owsiaka w przestrzeni publicznej . Dobrze prosperującej . Ponad siedemset milionów przychodu za ostatnie lata . Reszta argumentów tego Oberschlesiena jak politruk o Związku radzieckim . Pewnie to nowe wcielenie Ruszkiewicza czy Kapcia po przypalonym debiucie w roli korsarza , teraz wybrał se Hanysa . Nawet Ślunska Godka mu przeszła . Żadnych argumentów w odpowiedzi , Tylko jakieś Iljicze i Władymirowicze zastąpione Owsiakiem . To już z Jabem lepiej dyskutować .
Mika
Nazwa bloga:
Oczywiste dla mnie, nie jest oczywiste dla innych. I odwrotnie.

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 127
Liczba wyświetleń: 349,870
Liczba komentarzy: 1,811

Ostatnie wpisy blogera

  • Jak Polska staje się kulturalną potęgą porno
  • Obłudna baba z Gdańska
  • Beneficiarze Koalicja13Grudnia

Moje ostatnie komentarze

  • @sake2020 oburzam się za każdym razem i staram się o tym pisać. 
  • Cieszę się, ze nie dałam się złamać i nie dałam skłóć siebie i rodziny. Doświadczyłam ostracyzmu w pracy. Słuchałam jak (byli) znajomi bliżsi i dalsi życzyli niezaszczepionym śmierci, a przynajmniej…
  • "Typowo manipulacyjny zabieg to podawanie autora na końcu, gdy czytający myśli, że czyta wypowiedź osoby - blogera, ale to okazuje się oszustwem, którego wyjaśnienie jest na końcu, gdy dał się już…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Jak PO blokowała kluczowe inwestycje hydrotechniczne
  • Urządzamy się w unijnej...
  • Przymusowa relokacja migrantów do Polski

Ostatnio komentowane

  • sake2020, @Katla ......Jakże gładko przeszedł pan od tematu wpisu pani @Mika do spraw Ukrainy.   
  • Tomaszek, Waszą wolność ? W dupie mam waszą wolność bolszewiken .
  • Tomaszek, To już bolszewików na Islandię zaniosło ? Ale jaja .

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności