Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
UFO nad USA
Wysłane przez Kaper w 25-12-2024 [14:36]
Dlaczego w Stanach Zjednoczonych nastąpił kolejny wzrost liczby obserwacji UFO, zamieszanie w prasie i psychoza wśród ludności z tego powodu?
Antysystemowy portal amerykański The People's Voice powołując się na „osoby posiadające bezpośredni dostęp do wewnętrznych mechanizmów globalnej władzy”, w tym źródła w CIA, pisze, że w 2025 r. globaliści planują stworzyć iluzję „inwazji obcych” na Ziemię, a ta „fałszywa inwazja obcych doprowadzi do ustanowienie rządu światowego w 2025 r.”. https://thepeoplesvoice.tv/are...
Histeria podsycana obecnie w amerykańskiej prasie w związku z masowymi obserwacjami UFO w Stanach Zjednoczonych to „zasłona dymna stworzona przez światową elitę w celu manipulowania, kontrolowania i ostatecznie podporządkowania ludzkości” – podkreśla The People's Voice.
Chodzi o to, że globaliści zorganizują na niebie holograficzny spektakl bardzo podobny do rzeczywistości. „To, co widzimy w 2024 roku, od incydentu z UFO w centrum handlowym w Miami w styczniu po świecące kule, które obecnie oświetlają nasze nocne niebo, nie jest przypadkiem. To część globalnego wydarzenia, które może na zawsze zmienić bieg historii ludzkości. Ludzie na całym świecie przygotowują się obecnie na coś, co wydaje się być masową „inwazją obcych”. Będą to hologramy tysięcy „obcych okrętów wojennych” wyświetlane na niebie” – pisze portal. Amerykańskie media „ciężko pracują nad programami społecznymi, po cichu przygotowując opinię publiczną na kolejne wielkie oszustwo, które przygotowuje światowa elita”. Ludność wpadnie w panikę i „sama będzie błagać o pomoc”, co da globalistom możliwość ogłoszenia establishmentu rządu światowego, podkreśla The People's Voice.
„Wtajemniczeni donoszą, że to ich, globalistów, as w rękawie. To ich decydujący ruch, mający na celu pogrążenie świata w histerii, zmuszając ludzkość do zjednoczenia się pod ich kontrolą. Chaos ten otworzy drogę do natychmiastowego utworzenia rządu światowego, który zostanie zaakceptowany bezwarunkowo przez przestraszoną i zdesperowaną ludność. Ten rząd zaprowadzi Nowy Porządek Świata, zapowiadając ponurą przyszłość niewolnictwa i przyspieszonego wyludnienia” – pisze The People's Voice.
Jednocześnie należy szczególnie podkreślić, że mówimy wyłącznie o planach ekstrawaganckiej „elity” globalistycznej. A fakt, że plany te zostały upublicznione, obiektywnie przemawia przeciwko ich realizacji. Nie można wykluczyć, że globaliści działają w odwrotną stronę i że sam wyciek tych informacji ma na celu zasianie paniki w umysłach osób szczególnie podatnych na wpływy i w ogóle wywołanie niestabilności w społeczeństwie, a co za tym idzie, gruntu dla pewnych wydarzeń, które nie zostałyby zaakceptowane przez społeczeństwo w normalnym środowisku. A poza tym nie wolno zapominać, że człowiek proponuje, ale to Bóg rozporządza. I wcale nie jest faktem, że te demoniczne plany mają się spełnić.
Komentarze
26-12-2024 [16:28] - sake3 | Link: @Kaper.....Dlaczego z taką
@Kaper.....Dlaczego z taką pewnością pisze pan że zjawiska świetlne w USA to tylko halogramy, dla stworzenia podstaw wybrania rządu światowego i w celu wywołana paniki wśród ludności.Jesteśmy już uodpornieni na zbliżające się ku nam asteroidy, najazdy kosmitów przez filmy s-f, nawet ,,wzięcia'' żeby teraz bać się zjawisk paranormalnych coraz częściej dających się wytłumaczyć. Może to nie żaden rząd światowy a rywalizacja między bogatymi mocarstwami i podbój kosmosu w celu dotarcia do złóż i bogactw naturalnych. Coraz częściej w takich programach uczestniczą prywatnie miliarderzy organizując z wieloma uczonymi przyszłościowe loty na obce planety. Mogą to być teraz drony szpiegowskie, bo każde z takich mocarstw chce kontrolować innych. Jest wiele doniesien o pobycie obcych cywilizacji na Ziemi. Dlaczego nie miałoby to być prawdą? Czy w tak nieskończonej przestrzeni jesteśmy tylko sami? Na razie mamy tylko sugestie i hipotezy, dopiero czas i badania dadzą odpowiedź i chyba nieprędko.
26-12-2024 [16:40] - Kaper | Link: sake3
sake3
Wszystko jest możliwe szanowna pani.
Gdyby to jednak były obce drony to z pewnością jakieś zostałyby zestrzelone przez wojsko i byłoby wiadomo skąd pochodzą.
To tak tylko na chłopski rozum.
Swoją drogą pamiętam artykuły sprzed lat, w których zapowiadano takie oszukańcze hologramy. Tylko, że wtedy była mowa o zjawiskach "religijnych", które miałyby rzekomo zwiastować jakieś nadzwyczajne wydarzenia.
Ci, którzy nami rządzą są zdolni do każdej podłości. Przykładem choćby "picdemia".
26-12-2024 [16:51] - sake3 | Link: Tak naprawdę to wszyscy
Tak naprawdę to wszyscy jesteśmy niezbyt udanymi egzemplarzami. Nawet jak dolecimy ( nasi następcy oczywiście) to i tak zabierzemy bagaż naszych grzechów, narowów, pieniactwa . Jak zaczniemy się klócić jak wy tu na NB to kosmici z krzykiem uciekną w odległe galaktyki..
26-12-2024 [17:03] - Kaper | Link: sake3
sake3
Mi na Ziemi jest dobrze i nigdzie się nie wybieram.
Ja się z nikim nie kłócę.
Odpowiadam w miarę kulturalnie na chamskie zaczepki.
Jest tu kilku wyjątkowych chamów. Jeden to nawet pospolity złodziej.
Już dwa razy złapałem go na ordynarnym przywłaszczeniu sobie cudzego tekstu.
27-12-2024 [13:16] - Tomaszek | Link: Sake A co z Elvisem ?
Sake
A co z Elvisem ?
27-12-2024 [13:22] - sake3 | Link: @Tomaszek......A Saint
@Tomaszek......A Saint-Germain ? Był widziany na salonach w różnych miejscach jednocześnie .
27-12-2024 [14:23] - Tomaszek | Link: Ale Elvisów było więcej . I
Ale Elvisów było więcej . I nie wiadomo który jaki .
27-12-2024 [11:23] - spike | Link: Rozbawił mnie ten tekst,
Rozbawił mnie ten tekst, szczególnie pod względem wykorzystania hologramów UFO :))))))))))
Mając choćby częściową wiedzę o tym problemie UFO, nikt by takich bajek nie wypisywał, nadmienię tylko, że o UFO wzmianki istnieją od setek, tys. lat.
Dodam jeszcze, że stosunkowo niedawno, rząd USA oficjalnie przyznał że ma na to dowody, inne kraje nie maskują tego problemu, Nawet istnieją dokumenty, które by potwierdzały, że nawet Hitler miał dostęp do pozaziemskiej technologii, są też świadkowie, którzy przy tym pracowali i potwierdzają.
Nie ma związku między UFO a Globalistami, to wymysł na poziomie Faktów i Mitów :))))))
27-12-2024 [11:26] - Kaper | Link: spike
spike
Jest pan wyjątkowym szczęściarzem, wszystko ma poukładane i wszystko potrafi wytłumaczyć.
Ja niestety nie.
27-12-2024 [12:30] - tricolour | Link: @kaper
@kaper
Granica między szczęściem, a ignorancją jest rozmyta i meandrująca. Na dowód tego mogę zacytować słowa jednego z naszych blogerów, który stwierdził, że "przedstawia fakty wyłącznie ostateczne".
No cóż...
27-12-2024 [16:34] - spike | Link: @kaper
@kaper
wszyscy mamy szczęście, kwestią jest jak je wykorzystujemy.
Co do układania, staram się jak mogę.
:)
27-12-2024 [12:21] - tricolour | Link: @spike
@spike
A do jakiej pozaziemskiej technologii miał Hitler dostęp? Co się pojawiło w szeroko rozumianej technice i to skokowo, nagle, bez uzasadnienia we wcześniejszych badaniach i odkryciach, co mogłoby być wskazówką, że doszło do pozyskania nowej, dotychczas niewyobrażalnej technologii?
27-12-2024 [16:41] - spike | Link: @tri
@tri
nic o tym nie wiesz, niemożliwe!
wujek google oświeci, albo Chat, ostatnio nawet tu jest popularny?
:)
Interesuje mnie zagadnienie UFO, od czasu jak kieeeedyś wieczorem widziałem coś dość dużego, jasno świecącego, lecącego z niesamowitą prędkością, z jednego końca horyzontu do drugiego przeleciało w "mgnieniu oka", nie wiem ile to było tys.km/h.
27-12-2024 [17:17] - tricolour | Link: @spike
@spike
Rzeczywiście nie wiem ponieważ w rozwoju techniki nie zdarzyło się w jej całej historii nic na tyle gwałtownego i spektakularnego, by można to było uznać za pozyskanie technologii spoza Ziemi. Nad głupim laserem pracujemy już osiemdziesiąt lat i możemy najwyżej wypalić niewielką dziurę z kilometra dystansu, reszta leży w kwiczy. Na orbitę latamy na paliwie chemicznym zamiast antygrawitacyjnym.
Owszem, czytałem o jakichś dzwonach hitlerowskich i innych spodkach, ale te sensacyjne opowieści kończą się niczym. Dosłownie - hitler zdycha, dzwony też. Podobnie zniknęły mi wypieki z twarzy gdy wyrosłem z książek Daenikena i (aż tu nagle) w trójkącie bermudzkim przestało ginąć cokolwiek.
Chińczycy, po dekadach szpiegowania USA, zabierają się za kopiowanie F35, a nie świecących cygar więc - przepraszam bardzo - stoję raczej twardo na ziemi, która rodzi pszenicę i żyto...
27-12-2024 [20:25] - spike | Link: @tri
@tri
o UFO Hitlera faktycznie niewiele wiadomo, wszystko co było do ukrycia, zostało ukryte, lub zniszczone, zachowały się nieliczne ślady.
Tak się składa, że zjawiskiem UFO zajmują się poważni ludzie, naukowcy, politycy, dziennikarze etc., tak więc mówienie o UFO wcale nie jest ośmieszaniem się, tylko ignoranci tak mówią, bo nie mają nic do powiedzenia, tylko szydzenia.
Co do laserów, są ludzie, którzy w jak twierdzą, a są to byli politycy, senatorowie, inżynierowie, naukowcy, którzy podawali przykłady naszych zdobyczy techniki, w tym taki laser, twierdzą że jest tworem "inżynierii odwrotnej", podobnie jak światłowody, procesory, metale z pamięcią, są ponoć też takie, które mają zdolność maskowania, są w pewnych warunkach niewidoczne dla ludzkiego oka.
Chińczycy kiedyś szpiegowali na potęgę, podobnie Rosja, czy Japonia, mówi się, że Rosja czy Chiny też coś ma z UFO, ale by z tego skorzystać, trzeba mieć wiedzę i możliwości, której im jeszcze brakuje.
Jest sporo ludzi, którzy mają nagrania ze strefy 51, na których są sfilmowane dziwne świecące obiekty które tam latają.
Dodam na koniec, że w 2011 było przesłuchanie w amerykańskim Kongresie, na którym był "świat naukowy i dziennikarski", omawiano problem UFO, były zeznania oficerów wojsk różnych, którzy byli świadkami, np. UFO wynurzające się z oceanu, w pobliżu lotniskowca, UFO bylo kilka razy większe, po wynurzeniu odleciało "w mgnieniu oka".
Słyszałeś coś o "kręgach w zbożu" ?
ciekawa i zagadkowa sprawa, oczywiście powiązana z UFO.
27-12-2024 [20:39] - tricolour | Link: @spike
@spike
Widzisz, żadnych konkretów.
Półprzewodniki wynaleziono zaraz po wojnie, bodajże w 1948, pierwszy układ scalony zbudowano dziesięć lat później - to świadczy o rozwoju, a nie pozyskaniu technologii. Po drodze były inne odkrycia, nawet Nobel, są znane nazwiska choćby Shotky'ego,
A jeśli kręgi w zbożu są dowodem na technologię spoza Ziemi, to byle pijak więcej nakręcić potrafi...
No, sorry... Podchodzę z dystansem.
27-12-2024 [21:53] - spike | Link: @tri
@tri
tiaaaa
spodziewałem się podobnej odpowiedzi, typowa dla ignoranta, rozsądek nakazuje ostrożnie formułować osądy, nie mając wiedzy o danym temacie.
To co napisałem, nie mówił byle pijaczek, to ludzie "ze świecznika", piastujący kiedyś wysokie stanowiska, więc nie mam podstaw im nie wierzyć, a mówią to nie dla sławy czy pieniędzy.
Co do kręgów w zbożu, to mnie rozśmieszyłeś, może jakbyś wiedział, że właśnie dzięki badaniom zjawiska tych kręgów, powstał program naukowy, z dużym zespołem naukowym, stosujący "inżynierię odwrotną" stosują pewne zjawiska jakie mają miejsce podczas tworzenia kręgów, nie przez pijaczków, a jeszcze oficjalnie nie wiadomo kto i jak.
Przykład, powstaję krąg w zbożu, ten wydeptany, następnego roku nie pozostawi po sobie śladu, a tych "obcych" na zbożu w następnym roku, pojawia się "duch" taki śladowy krąg, jaki był rok temu.
Jeszcze jedna sprawa, zboże w "obcym" kręgu nie jest łamane, jak to jest w przypadku kija i sznurka, a węzły łodygi są rozerwane w taki sposób, że łodyga sama się kładzie i po tym da się łatwo odróżnić od fałszu, do tego "obce kręgi" są idealnie geometryczne, a wiele z nich jest olbrzymia i niezwykle skomplikowana wzornictwem.
Weź kurka wodna odstaw piwsko i zobacz w sieci, to ci oczy wyskoczą.
Sceptycyzm nie jest zły, ale trzeba wiedzieć co nie pasuje.
27-12-2024 [21:58] - tricolour | Link: @spike
@spike
Czy przypadkiem nie zauważyłeś, że po najnowocześniejszych technologiach UFO w jednej swej wypowiedzi, jako dowód na ich istnienie, przytaczasz kręgi z zbożu - w kolejnej wypowiedzi?
Nie uważasz, że twój czytelnik spodziewa się czegoś bardziej technicznego? Jakiegoś pojazdu, broni, przełomu medycznego?
No, zastanów się. Kosmici nie łamią łodyg zboża...
28-12-2024 [13:45] - spike | Link: @tri
@tri
To że "nie podoba mi się twoja wredna gęba" (znasz to?), nie znaczy że uważam ciebie za cieniasa, wręcz przeciwnie, spodziewam się, w pewnym sensie domagam się, wykazania inteligencją.
Czy sądzisz, że ktokolwiek jakby uzyskał dostęp do technologii "nie z tego świata", zaraz to ogłosi światu ???
chyba logiczne jest, że takie rzeczy trzyma się w tajemnicy, to daje przewagę technologiczną nad resztą świata, gospodarczą, a szczególnie militarną.
Zaraz po wojnie wszelkie niemieckie ślady technologiczne nagle zniknęły, na zapleczu wojny frontowej, była wojna o poniemieckie "fanty technologiczne" między USA i Rosją.
Taki przykład, USA zgarnęła von Brauna i jego otoczenie, zaniedbali personel techniczny, który znał "od śrubki" budowę rakiet, szczególnie silników, co wykorzystali Sowieci.
Podobnie ma się sprawa z technologią bomby A, nad którą też pracowali Amerykanie, ale Niemcy byli lepsi.
Znawcy historii tamtych czasów twierdzą, że II Front Aliantów, został przyspieszony właśnie z tego powodu, USA słusznie obawiali się, że Hitler użyje tej broni w Rosji, gdzie dostawał baty.
Co do niemieckiego UFO, zagadkowe jest, że wszystkie materiały, a było tego dużo, tajemniczo zniknęły wraz z personelem, który nad tym pracował, nikt do tej pory nie ujawnił, co się z tym stało, może któraś strona w tym niemiecka, trzyma nad tym pieczę, nam zostały fragmenty wiedzy i kilku świadków, którzy w czasie ewakuacji Niemców zostali "zlikwidowani", ja słuchałem opowieści jednego z ocalałych, który "cudem" ocalał, ale nie był blisko badań, więc za dużo nie wiedział, tylko to co zobaczył., a twierdził, że był zbudowany taki obiekt, który był oblatywany.
Na koniec kwestia tranzystora.
Zbieżność czasu rozbicia się UFO w Roswell, powstanie strefy 51, za niedługo zostaje "wynaleziony" tranzystor, ciekawe, wtedy była era lamp elektronowych, niewiele wiedziano, a może wcale o właściwościach półprzewodnikowych metali, a co dopiero niemetali.
Wtajemniczeni twierdzą, by ukryć pochodzenie nie tylko tranzystora, ukrywają wiele osiągnięć technologicznych wydobytych z UFO, wybierają kogoś, kto firmuje swoje odkrycie, jako efekt badań.
Ponoć technologia Stealth, też nie jest naszym wynalazkiem, światłowody długo ukrywali, kłopot był w uzyskaniu odpowiedniego "szkła".
Wiele wynalazków technologicznych z UFO widzimy jako fragmenty, nie całość, a krzywa tak szybkiego wzrostu rozwoju technologicznego ma potwierdzać, że sami tego nie opracowaliśmy.
28-12-2024 [14:32] - tricolour | Link: @spike
@spike
Zauważ proszę, że metodę otrzymywania monokryształów, potrzebnych do budowy powtarzalnych półprzewodników, odkrył nasz pan Czochralski. Nie słyszałem o jego kontaktach z UFO.
I tak sobie myślę, że masz potrzebę nie tylko wiary, ale wręcz namacalnej obecności UFO, a ja - powtarzam - nie widzę w rozwoju myśli technicznej niczego, co by wskazywało, że nagle dostaliśmy z zewnątrz niewyobrażalną technologie. Stealth wymyślili teoretycznie ruscy, opublikowali u siebie jako pracę naukową ponieważ nie wiedzieli co z tym można zrobić, po kilku latach ruska publikacja została przetłumaczona na angielski - i wtedy zostala zauważona jako teoretyczne podwaliny pod budowę przedmiotu nieodbijającego fal radiowych w kierunku z jakiego został oświetlony (zauważ, że tu nie ma nic nadzwyczajnego - odchylone lustro też nie pokazuje twego odbicia). Pozostał problem nie budowy tylko stabilności lotu takiego kanciastego przedmiotu i wtedy z pomocą przyszły właśnie budowane wydajne komputery. A Amerykanie właśnie je mieli. Owszem, potrzeba jeszcze powłok tłumiących fale radiowe, ale gdy ma się DuPont, to się przychodzi z miliardem $$$ i jest to, co bys chciał - jak widać. To jest ewolucja, przyjacielu, nie zdobycie obcych technologii.
Ale chcesz wierzyć - wierz.
PS. Pamiętasz, do czego użyto jednego z pierwszych komercyjnych minikomputerow IBM? Podarowano go archeologom do ewidencjonowania artefaktów w Egipcie - kto wtedy sobie wyobrażał, że baza danych może być tak ważna, by z tysiąca rozsianych odłamków dało się skleić wazę?
28-12-2024 [15:43] - spike | Link: @tri
@tri
ty wszystko traktujesz powierzchownie, mnie interesowała też geneza odkryć, co było w moich możliwościach, starałem się odtwarzać, jak kiedys już pisałem, za "łebka" zbudowałem pierwszy telefon Bella, a nawet wykorzystałem go praktycznie do ustawiania anteny tv, zafascynowała mnie też chemia, a szczególnie ta pirotechniczna, robiłem takie rzeczy, że teraz mi włosy dęba stają, podobnie było z fizyką, potem z elektrotechniką i elektroniką i informatyką, ta wiedza i umiejętności się przydawały w szkole, zawsze byłem "do przodu", nawet "nauczałem" kolegów "co z czym się je", a "piankę spijałem" w pracy zarobkowej, z czego byłem znany i zawsze mi podrzucano jakieś tematy do opracowania czy udoskonalenia. W pracy było uznanie i zaszczyty, ale też i zawistnicy i wrogowie, samo życie.
Moja "wiara" w UFO nie jest tylko wiarą, pisałem już, że coś doświadczyłem i zaczęła się przygoda śledzenia tego zjawiska, podchodzę do tego wg mnie racjonalnie, z natury jestem sceptykiem, nie przyjmuje wszystkiego na wiarę.
Co do kwestii Stealth, nie Rosjanie, ale chyba jednak Niemcy byli pierwsi, pod koniec wojny zbudowali U-Bota z tą technologią, ale nie tylko to, okazuje się, że ich rozwiązania są stosowane obecnie, problem w tym, że te U-Boty nie zdążyły wziąć udziału w wojnie, znawcy twierdzą, że to by dało im panowanie na morzu.
Są wynalazki i technologie pochodzące ze starożytności, jak choćby znany beton, z tą różnicą, że dawny beton był dużo doskonalszy, dowodem jest fakt, że do dnia dzisiejszego przetrwały budowle czy inne pozostałości w doskonałym stanie, a dzięki temu nasi inżynierowie stosując inżynierię odwrotną, rozgryzają ich tajemnice i wdrażają.
Przekonanie do istnienia UFO, przekonał mnie też sam Nostradamus, opisał on ich istnienie, jak i oficjalne spotkanie w XXI w., ciekawe czy za naszego życia.
Nie zapominajmy o starożytnych rysunkach czy rzeźbach z różnych kultur świata.
Aa, jako ciekawostkę, pierwsza znaleziona wzmianka o kręgach w zbożu pochodzi z początku XVIII w., sądzisz, że taki "miecytaty, niepisaty" chłop by wpadł na pomysł coś tam wydeptać w swoim zbożu dla sławy, który gonił każdego, kto by wlazł w szkodę???
28-12-2024 [16:02] - tricolour | Link: Tak, traktuję powierzchownie
Tak, traktuję powierzchownie ponieważ nie widzę w rozwoju techniki niczego nagle przyspieszonego, co by mogłoby być wskazówką, że ktoś z zewnątrz dał kopa. Zresztą sam to potwierdzasz tymi kręgami w zbożu - były bardzo dawno temu, są teraz i nic z tego nie wynikło.
Co do ubotów stealth, to musiało to być co innego gdyż w ośrodku przewodzącym, jakim jest słone morze, fale elektromagnetyczne, o długości pozwalającej dojrzeć nimi obiekt rzędu dziesiątkow metrów, nie rozchodzą się prawie wcale.
Generalnie: rozumiem, że coś ekscytującego widziałeś i tym żyjesz, to zrozumiałe. Jednakże - jak widać - UFO niechętnie dzielą się swoimi tajemnicami...
PS. Tak, przy okazji - w wątku marynarza masz odpowiedź. Możesz posypać głowę popiołem i się ukorzyć albo rozpocząć "dyskusję" która zaraz zakończy się uznaniem twojej głupoty. To jest bardzo ciekawy przykład jednego z dwóch sposobów braku komunikacji: rzucanie grochem o ścianę albo też mówienie dziada do obrazu.
😁😁😁
28-12-2024 [18:04] - spike | Link: @tri
@tri
"...nie widzę w rozwoju techniki niczego nagle przyspieszonego, co by mogłoby być wskazówką, że ktoś z zewnątrz dał kopa."
"widzisz przedstawienie, nie widząc rzeczy".
mały przykładzik, w 48 dopiero co wynaleziono tranzystor, a już mamy procesory którejś generacji, smartfony są tego przykładem, im moc obliczeniowa jest "astronomicznie" dużo większa, niż komputerów sprzed 20-30 lat.
Same procesory, jak i ich technologię produkcji ponoć też pochodzi od "obcych", ich produkcja jest na poziomie atomowym, sam procesor możnaby powiedzieć, że jest współczesnym mitycznym "kamieniem filozoficznym", gdzie się nie obrócisz, tam procesor, skupia w sobie wiedzę wielu pokoleń i myśli naukowej ludzkości, tego nie można nam odebrać.
Co innego jest zobaczyć to "coś", a czym innym to samo osiągnąć, bo tego to "coś" nie ujawnia, trzeba do tego dojść i tu ludzkość musiała to opanować.
W kwestii stealth U-botów, widzę że nie słyszałeś o tym, trochę zaskakuje, że masz na myśli fale elektromagnetyczne, które jak słusznie zauważasz, w morskim środowisku są gaszone (coś jak zwarcie), nawet do łączności radiowej okręty podwodne muszą się wynurzać na tyle, by wysunąć antenę, abo wypuszczają boje na powierzchnię. Do nawigacji stosuje się sonary ultradźwiękowe, które nie tylko woda morska b.dobrze przenosi (Delfiny, Orki itp.), Niemieckie Uboty miały zastosowane specjalne pokrycie kadłuba wykonane z odpowiedniej gumy, która pochłania u-dźwieki, obecnie też tak to jest robione, oczywiście skład pokrycia jest doskonalszy.
Co do @Janusza, mądry gość, tylko ma problem z dyskusją, widać nie bardzo lubi głosu sprzeciwu, taki nasz "dyktator" :)))))
28-12-2024 [19:01] - tricolour | Link: Od '48 minęło 75 lat. To są
Od '48 minęło 75 lat. To są trzy pokolenia, także inżynierów więc był czas na rozwój. Owszem, gdy byłem w szkole podstawowej, to fotolitografia była w świetle widzialnym i zabierano się za ultrafiolet, a teraz jest to technologia 5nm i zbliża się do kresu czyli ograniczenia wymiarami setki atomów. Więc się skończy i zacznie technologia kwantowa - dla mnie jest to ciągle ewolucja.
Zresztą zaczynałem jako dzieciak od tranzystorów germanowych TG3A i TG70 w stopniu mocy, potem krok przez 2N3055, do mosfetów o dopuszczalnej mocy strat rzędu kilowata na jeden tranzystor więc idę tak samo w rozwoju jak moje hobby, moja pasja i moja profesja. Nic mnie tu nie zaskakuje ani nie zdumiewa pozaziemskim pochodzeniem.
A w zbiorniku na olej do silnika łodzi mam układ sygnalizacyjny poziomu oleju zrobiony na jednym tranzystorze jednozłączowym, trzech rezystorach oraz trzech kondensatorach, który obrazuje poziom błyskaniem, którego współczynnik wypełnienia zbliża się do 100 procent gdy poziom spada do zera - w słońcu każdy inny sposób byłby mniej widoczny. A można by wsadzić procesor, RAM, flash i user interface...
28-12-2024 [20:00] - spike | Link: @tri
@tri
wyjaśnijmy sobie jedno, nie mam najmniejszego zamiaru przeciągnąć ciebie na "wiarę w UFO" :))))
uzasadniłem tylko swoją motywację nie do wiary, a przekonania że zjawisko UFO istniało i istnieje, pisałem o Kongresie, gdzie był ten temat poważnie traktowany.
Pochwaliłeś się wskaźnikiem paliwa w baku, a np. ja zrobiłem precyzyjny wskaźnik napełnienia szamba, bez procesorów, tranzystorów ogólnie bez prądu, miałem też zapasowe rozwiązanie, pomiar sonarem, ale to zasilanie ..... :)))
28-12-2024 [20:05] - tricolour | Link: Nie, nie chwaliłem się, to
Nie, nie chwaliłem się, to nie mój pomysł tylko oryginalny Johnson. Mnie tylko podoba się pomysłowość takiego rozwiązania, taka stara dobra elektronika.
Ale gdybym zobaczył cygaro zaiwaniające po niebie z Mach10, to bym pewnie był przekonany, że to UFO jak się patrzy...
28-12-2024 [20:54] - spike | Link: @tri
@tri
nie mam nic przeciw chwaleniu się, pomysłowość jest cenna :)
ja się pochwaliłem tym wskaźnikiem poziomu szamba, bo sam siebie zaskoczyłem tym pomysłem, a już szczególnie tych co go widzieli a zrobiłem go wykorzystując ciśnieniomierz krwi :))
a z automatyczne ciśnieniomierza i "kawałka auto-pralki zrobiłem sobie automatyczny nadmuchiwany podgłówek, który podnosi głowę dla wygody oglądania TV, który w zaprogramowanym czasie, spuszcza z niego powietrze, bym mógł spać "na płasko".
Takich "wynalazków" mam sporo, nawet znajomi przychodzą i proszą o jakiś pomysł na ich problem :)
Co do "cygara" to są świadkowie co takie widzieli, niektóre były wielkie na kilkaset metrów, a byli to włoscy żołnierze, był nawet incydent, że UFO "ostrzelało" wojskowy śmigłowiec, który zbyt blisko podleciał, uszkodził go, musieli awaryjnie lądować, Włosi nie robią tajemnicy ze zgłoszeń UFO.
Wiesz że było kilku prezydentów USA, którzy byli świadkami spotkań UFO i tego nie kryli, jeden z miliarderów który zajmuje się technologią kosmiczną, też był widział UFO, nawet prowadził badania, słyszałeś o Ranczo Kosmitów, kiedyś było jego, badania zostały utajnione, czy taki biznesmen wywaliłby dziesiątki mln $ na mrzonki?
28-12-2024 [20:59] - spike | Link: PS. wspomniałeś o
PS. wspomniałeś o tranzystorach germanowych, gdzieś mam ich trochę, świetnie nadają się na fototranzystory, wiedziałeś o tej ciekawostce?
Kiedyś miałem zamiar zbudować prototyp mechanicznej TV, opartej na tarczy Nipkowa, potrzebowałem fotoogniwo o dużej pow. światłoczułej, miało być zrobione z diody selenowej, które kiedy były używane w prostownikach, można z nich zrobić fotoogniwo.
28-12-2024 [21:45] - tricolour | Link: No pewnie, że wiedziałem -
No pewnie, że wiedziałem - zdrapujesz jasnozielony lakier z TG i już masz przydźwiek sieci od żarówki. Stare dzieje...
A pamiętasz zapach selera gdy się podgrzewało nad gazem selenową płytkę prostowniczą, by pędzlem zdjąć cynę?
28-12-2024 [22:20] - spike | Link: no coś takiego robiłem, ale
no coś takiego robiłem, ale to były takie eksperymenty, nie pamiętam już, czy cynę nie usuwałem chemicznie, ale głównie to szukam gotowe moduły, lub całe układy, praktycznie do wszystkiego już jest coś gotowego, a jak podłączysz sterownik i zaprogramujesz to radocha.
Nim coś wykombinuję, szukam po sieci, czy coś już jest, albo z czego mogę coś zrobić, kombinuję z takimi zabawkami dla siebie, ale powiem szczerze, że zbudowanie czegoś z niczego, to dopiero frajda :)
Podziwiam starożytnych, nie mając obecnych "cudów" techniki z kompami w roli głównej i AI, robili rzeczy że możemy im pozazdrościć pomysłowości, ale także wykonania, to nie była "chwilówka" to musiało działać "na wieki".
28-12-2024 [22:21] - spike | Link: No to żeśmy sobie na koniec
No to żeśmy sobie na koniec roku pogadali :)))))
28-12-2024 [22:31] - tricolour | Link: Owszem 😁
Owszem
😁
28-12-2024 [22:45] - Edeldreda z Ely | Link: @Spike & @Tri
@Spike & @Tri
Postanowiłam dołączyć w fazie podsumowań i załączyć Wam coś adekwatnego do poziomu, który reprezentuję w poruszanym temacie, czyli: obrazki :)
https://obrazkowo.pl/06467b66c...
https://zapodaj.net/plik-mBkOb...
28-12-2024 [23:18] - spike | Link: @EzE
@EzE
Witamy, witamy!
no to dowiedzieliśmy się, że nasz poziom jest równie zabawny jak na załączonych obrazkach.
Dziwne że dla UFOludków 21 to późna pora, nas Polaków czas nie ogranicza, jak trzeba to spod ziemi się wydobędzie.
:)))))
Pzdr.
28-12-2024 [23:40] - Edeldreda z Ely | Link: @Spike
@Spike
Mówiłam o swoim poziomie :) Ale faktem jest, rzeczywiście, że lubię memy o obcych :) Np. ten: https://obrazkowo.pl/c87398fe4...
"Namalowałam" z AI ten obrazek towarzyszący Bożonarodzeniowym życzeniom. Z tego typu "malowaniem" jest ten szkopuł, że aby osiągnąć zadowalający efekt trzeba narazić się na widok jakiejś tam liczby zdeformowanych tworów (jak Ellen Ripley w Obcym...). Nie chciałam tego robić samej sobie w tym przypadku. Też pozdrawiam :-)
28-12-2024 [23:59] - spike | Link: @EzE
@EzE
w tym obrazku słuszne pytanie, ale jak się pokręcić w temacie UFOludków, to można dojść do wniosku, że dla nich nic nie jest obce, władając czasem i materią, niemal jak :bogowie", a mimo to badają zwierzęta i ludzi, a nawet twierdzi się, że pracują nad ludzką hybrydą z ich DNA, jaki mają w tym cel?
może ten najgorszy dla nas, by nas zastąpić na Ziemi?
28-12-2024 [23:23] - spike | Link: @EzE
@EzE
tak z ciekawostki, czy próbowała Pani namalować z pomocą AI Szopkę ?
27-12-2024 [13:08] - sake3 | Link: Takie małe pytanie
Takie małe pytanie wielbicielki literatury sf- w związku z włamem do klasztoru w Lublinie to wesołe chłopaki od Bodnara poszukiwali Romanowskiego czy jego hologramu?
27-12-2024 [20:37] - spike | Link: @sake
@sake
pewnie że słyszeli, tylko że to nie "chłopaki" a formacja zbrojna SchutzStaffel Obergruppenführera Tyfusa pod wodzą Sturmbannführera Bandnara.