Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Konfa to tuskowa onuca
Wysłane przez Mika w 10-09-2024 [16:08]
Opozycja pełni fundamentalną rolę jako strażnik działań rząd. To ona powinna nadzorować władzę, kontrolować jej decyzje oraz bronić interesów kraju i jego obywateli przed bezprawnymi działaniami. Jak więc wyjaśnić zachowanie przedstawicieli Konfederacji, która zamiast pełnić tę kluczową funkcję, unika krytyki rządu albo robi pozorowane działania. Ta sytuacja budzi poważne pytania o lojalność Konfy wobec państwa, a także o jej motywy działania.
Pani Zajączkowska?
Czyżby kierowała się własnymi interesami, które niekoniecznie pokrywają się z interesami narodowymi. Czyżby liczyła na korzyści płynące ze współpracy z rządem lub pewnymi grupami biznesowymi, które czerpią zyski z polityki rządu. Nie chce się narazić na konflikty z obecnymi, czy potencjalnymi sojusznikami ?
Celem Konfederacji jest osłabianie elektoratu po stronie Prawicy. Pod pozorem promowania wolnościowych i liberalnych idei, Konfederacja jedynie hibernuje sporą część prawicowego elektoratu tak, że ich głosy nie mają realnego wpływu na kształtowanie polityki w Polsce z korzyścią dla obywateli. I po to istnieją właśnie. Nigdy nie wzięli odpowiedzialności. Zawsze w opozycji, a z tego poziomu można sobie wymyślać i obiecywać wszystko.
Znów o nich piszę, ale nadal obserwujemy romansik Bosaka z obecnym nierządem i trwa cały czas nawalanie w PiS. Nieważne obecne bezprawie. Rolą Konfy jest przekierowanie uwagi gdzie indziej.
Zacytuje @Roberta Bąkiewicza, bo bardzo dobrze nakreślił sytuacje
"Dla @krzysztofbosak działania ministra Bodnara, takie jak niszczenie ludzi, wsadzanie ich do więzień, prześladowanie sędziów, łamanie konstytucji, obsadzanie prokuratora krajowego bez podstaw prawnych i wiele innych, to:
1.Brak wizji poprawy wymiaru sprawiedliwości,
2.„Wpadki” ministra…
Rozumiecie? To nie jest dla niego niszczenie Polski. To nie jest realizowanie niemiecko-ruskich interesów przy wsparciu marksistowskich elit politycznych i Komisji Europejskiej, to jedynie „brak kompetencji i wpadki”. Czy ktoś z Was ma jeszcze jakieś złudzenia?
Dalej, cyniczne „PiS - PO to samo zło” jednak nie pozwala nazwać rzeczy po imieniu, bo porównanie to wymagałoby, by PiS zostało przez Krzysztofa uznane za „praworządne”. A przecież chodzi o to, by kosztem Polski budować własną pozycję polityczną. Może jest jakiś układ z Giertychem, może go nie ma, ale trudno nie dostrzec, że „merytoryczne” oceny Krzysztofa mają na celu uderzać w PiS, jednocześnie oszczędzając tych, którzy faktycznie niszczą Polskę".
Obawiam się o Marsz Niepodległości. Już pojawiają się głosy titusków, aby go sobie przywłaszczyć, a Konfa próbuje grać rolę gospodarza. Już wyklucza, już pisze, kto może w nim uczestniczyć. Czy znów zaprosi jakieś lewe organizacje, żeby zrobić czarny pijar Prawicy?
[ edit ] Specjalnie dla boota Jabe. Nikt nie zawłaszczy Marszu Niepodległości. To święto wszystkich POLAKÓW, więc KOnfa walcie się.
Konfederacja to Trzecia noga PO.
"
YouTube:
Komentarze
10-09-2024 [10:46] - sake3 | Link: Celem Konfederacji nie jest
Celem Konfederacji nie jest osłabienie prawicy tylko przejęcie jej elektoratu. Bosak wcale się z tym nie kryje. Jest za delegalizacją PiS w Sejmie aby zawłaszczyć tych wyborców PiS-u którzy ,,rokują nadzieję''. Wychodzi z roli cichego wspólnika Koalicji widząc słabe sondaże Trzeciej Drogi na zauważalnego liczącego się sojusznika. No bo jak traktować wypowiedzi Bosaka i Tumanowicza w sprawie organizacji Marszów Niepodległości? Obaj panowie będą współpracować z Trzaskowskim nad organizacją Marszu i już są zgodni ,że PiS nie będzie miał prawa w nim uczestniczyć. Tumanowicz nawet wydał oświadczenie, że Kaczyński nie jest ,,zaproszony'' i ,,ma'' pozostać w domu. To jedynie zapraszani przez Konfederację i Koalicję będą mieli prawo świętować? Kto dał im prawo do dzielenia narodu na lepszych i gorszych? Chyba trudno mieć złudzenia, że Konfederacja jest tą siłą która Polskę uczyni sprawiedliwą, lepszą i bogatszą.
10-09-2024 [11:26] - Anna Marzec | Link: Oni tego elektoratu nigdy nie
Oni tego elektoratu nigdy nie przejmą bo spora część to elektorat socjalny
10-09-2024 [11:06] - Hornblower | Link: Liderzy Konfederacji
Liderzy Konfederacji wicemarszałek Sejmu Krzysztof Bosak oraz europoseł Grzegorz Braun wezwali ministra sprawiedliwości Adama Bodnara do dymisji podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Sejmie.
Zdaniem polityków Konfederacji, Bodnar powinien zrezygnować z pełnienia urzędu przede wszystkim ze względu na przygotowywany przez MS Komisję Kodyfikacyjną Ustroju Sądownictwa i Prokuraturę projekt ustawy regulującej status tzw. neosędziów, czyli sędziów powołanych w oparciu o przepisy dotyczące KRS uchwalone w grudniu 2017 r.
Według polityków Konfederacji, szef MS powinien podać się do dymisji również w związku ze sprawą rosyjskiego szpiega Pawła Rubcowa, który zanim został wydany Rosji, otrzymał dostęp do materiałów swojego śledztwa.
No faktycznie, wspierają Tuska ze wszystkich sił.
10-09-2024 [11:12] - sake3 | Link: Raczej pohukiwanie niż
Raczej pohukiwanie niż wezwanie z jednoczesnym puszczaniem oczka-wicie ,rozumicie my tylko tak.....
10-09-2024 [11:25] - Anna Marzec | Link: Przecież napisała "pozornie".
Przecież napisała "pozornie". Sami proponowali reset konstytucyjny a nie o reset chodzi tylko o anarchizację państwa - nieuznawanie prawa. Naprawa państwa to wywalenie na zbitą twarz wszystkich anarchistów i postawienie im zarzutów karnych. Z kim Konfederacja chce wejść w koalicję, żeby mieć realny wpływ na państwo? Zadam logiczne pytanie: Dlaczego tak jak SP w momencie kiedy trwa realna likwidacja państwa, nie pójdą do wyborów w ramach Zjednoczonej Prawicy? Tu Banaś melduje Tuskowi, że ma kontrolę nad Kondeferacją. https://x.com/tvp_info/status/...
10-09-2024 [11:27] - Mika | Link: Niedawno widziałam wypowiedź
Niedawno widziałam wypowiedź Brauna na temat zatrudnienia ekipy w PE do spuszczania wody w kiblach podczas nieobecności europarlamentarzystów. Hmm ... cóż każdy ma swoje priorytety i faktycznie Braun jest człowiekiem od "zadań specjalnych" 😁😁 skoro takie informacje są dla niego najważniejsze.
Czekam z niecierpliwością na jego kolejne "analizy" dotyczące UE.
10-09-2024 [11:51] - Anna Marzec | Link: Główny wichrzyciel.
Główny wichrzyciel.
10-09-2024 [11:15] - Anna Marzec | Link: Mnie zupełnie nie interesuje
Mnie zupełnie nie interesuje kogo Konfederacja zaprasza na MN i tak pójdziemy. Możemy założyć pisowskie koszulki albo przypiąć pisowskie plakietki, żeby nikt nie pomyślał, że Konfederacja rośnie. Bez pisowców tego Marszu nie ma. Tuż przed wyborami, TVPinfo opublikowała "taśmy Banasia" na których Banaś mówi do Chmaja (chyba wszyscy znają), żeby przekazał szefowi (Tuskowi), że on przypilnuje, aby Konfederacja nie weszła w koalicję z PiS. Na Prezydenta nie będzie wszak kandydował Bosak z narodowców, tylko Mentzen od Tuska. Kołodziejczak też był kierowany przez Tuska bo jego jedyną szansą było rozbicie prawej strony. Prezes Kaczyński wiele lat temu zrozumiał że bez zjednoczenia sil konserwatywnych, nie uda się przejąć władzy od komunistów. https://x.com/tvp_info/status/...
10-09-2024 [11:29] - Jabe | Link: Bez pisowców tego Marszu nie
Bez pisowców tego Marszu nie ma.
Był już wielokrotnie.
10-09-2024 [11:50] - Anna Marzec | Link: Nie był bo ja pisowiec a
Nie był bo ja pisowiec a właściwie ZP jeżdżę ze znajomymi tam od lat. Może faktycznie powinniśmy przyklejać sobie identyfikatory, żeby to do was dotarło?
10-09-2024 [12:05] - Jabe | Link: „Was”
„Was”
10-09-2024 [17:33] - Alina@Warszawa | Link: Nie masz racji Anno! Marsz
Nie masz racji Anno Marzec! Marsz Niepodległości poszedł pierwszy raz w 2010 (tu historia MN). Podejrzewam, że idea Marszu powstała 11.11.2009 roku, kiedy cała warszawska Starówka, Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście, Plac Piłsudskiego były wypełnione Polakami, warszawiakami, którzy tego pogodnego dnia zjechali się tam uczcić rocznicę odzyskania niepodległości po 123 latach niewoli i maszerowali niejako w sposób chaotyczny. Ale tę polską wspólnotę i patriotyzm dało się odczuć. Była tam też LOS (Liga Obrony Suwerenności) ze swoim rekwizytem (którego nie akceptuję!) - trumną Polski.
PiS nie miał z ideą marszu nic wspólnego, bo głównymi organizatorami byli ludzie z LPR-u, okrzyknięci przez chanukowy salon jako "oszołomy", "nacjonaliści", "ekstrema", wyznawcy Rydzyka i RM i opisywani podobnymi bzdetami.
PiS wprosił się dopiero w 2018, kiedy już nie wypadało robić oddzielnego marszu.
Przez lata prezydent lewaków Bronisław Komorowski robił oddzielny, swój marsz (z różowym orzełem), nigdy nie biorąc udziału w MN. Nigdy w MN nie było Tuska, HGW, Trzaskowskiego. A z taśm "od Sowy" wiemy, że minister PO Sienkiewicz rozkazał podpalić budkę strażnika przy ambasadzie rosyjskiej, przy której przechodzili ludzie w MN - pewnie dostał taki rozkaz od Tuska. Oczywiście jego ludzie mieli to zrobić tak, żeby było na MN - co media oczywiście podjęły i wykonywały - do czasu ujawnienia taśm ... Nikt nie przeprosił organizatorów MN! Żaden prokurator nie wszczął śledztwa w sprawie oszustwa. Ci ludzie teraz znowu rządzą ....
Po prostu chanukowcy nie mają z Marszem Niepodległości nic wspólnego, nawet jeśli się tam przykleją, a organizatorzy dla wyższych celów ich nie wygonią.
Chanukowcy pokazali w Domostawie 14.07.2024, że nie mają nic wspólnego z polską tradycją i upamiętnieniem ofiar Wołynia, bo nie byli na poświęceniu i odsłonięciu pomnika "Rzeź Wołyńska" śp. Andrzeja Pityńskiego (dla niewiedzących - z partii byli tam tylko przedstawiciele Konfederacji Korony Polskiej z G. Braunem na czele).
10-09-2024 [11:26] - Jabe | Link: Jak więc wyjaśnić zachowanie
Jak więc wyjaśnić zachowanie przedstawicieli Konfederacji, która zamiast pełnić tę kluczową funkcję, unika krytyki rządu albo robi pozorowane działania.
To nieuzasadniona opinia.
Pod pozorem promowania wolnościowych i liberalnych idei, Konfederacja jedynie hibernuje sporą część prawicowego elektoratu tak, że ich głosy nie mają realnego wpływu na kształtowanie polityki w Polsce z korzyścią dla obywateli.
Lepszej opcji aktualnie nie ma, i nie było.
Obawiam się o Marsz Niepodległości. Już pojawiają się głosy titusków, aby go sobie przywłaszczyć
A to już zupełne przegięcie! Po tym, jak PiS nie zorganizował obchodów stulecia odzyskania niepodległości, przykleił się do marszu, przy tym dla niepoznaki przemianowując go w mediach na Biało-Czerwony. Skaptował sobie przy tym tego pana Bąkiewicza, który m.in. z tego powodu utracił prezesurę. Teraz ta doszczętnie zakłamana kobieta pomawia konkurencję o to samo.
10-09-2024 [11:29] - Mika | Link: Normalnie BOT. Mój mąż
Normalnie BOT. Mój mąż napisałby lepszego. Bardziej elokwentnego.
10-09-2024 [11:55] - sake3 | Link: @Jabe.....Marsz
@Jabe.....Marsz Niepodległości to nie jest festyn klubowy, impreza rodzinna czy partyjna aby limitować liczbę zapraszanych. To święto wszystkich Polaków i nie mowy o zarzucaniu ,,doklejania się''.Wypowiedzi i to publiczne Tumanowicza i Bosaka (zapewne uzgodnione z Trzaskowskim) zakazujące Kaczyńskiemu udział w Marszu są po prostu skandaliczne. Czy to oznacza że jeżeli Kaczyński się pojawi zostanie wyrzucony? Dlaczego właśnie w Polsce MN jest tak co roku atakowany? Oskarżenia o faszyzm, bicie uczestników przez Antifę, donosy do Brukseli o faszystowskim haśle ,,Bóg,Honor,Ojczyzna'', prowokacje z podpalaniem budki na zlecenie Sienkiewicza, czy starych aut TVN, gromadzenie kostki brukowej to jeszcze mało?Trzeba jeszcze wydawać komunikaty kto ma prawo maszerować?
10-09-2024 [12:14] - Jabe | Link: Przez lata PiS od marszu
Przez lata PiS od marszu stronił, a prezes chował się po jakichś zamkniętych akademiach dla aktywu. No ale zapomniał zorganizować obchodów, więc kłamliwie udawał, że to jakiś inny marsz, z nimi na czele. Tak, wolno im było iść, ale nie wolno było kłamać. Nie zorganizowali obchodów, tylko się w o statniej chwili właśnie dokleili!
Nic nie wiem o wspomnianych zakazujących wypowiedziach. Pomówienie.
10-09-2024 [12:37] - sake3 | Link: Dla pana Jabe każda wypowiedź
Dla pana Jabe każda wypowiedź której on nie dostrzegł w mediach jest nieistniejąca a przytoczenie jej uważa za pomówienie. Proszę baczniej czytać informacje, a wypowiedzi Bosaka i Tumanowicza były dośc szeroko pokazane w mediach.
10-09-2024 [13:06] - Jabe | Link: Proszę zatem przytoczyć.
Proszę zatem przytoczyć.
10-09-2024 [13:23] - sake3 | Link: @Jabe......Wpolityce.pl
@Jabe......Wpolityce.pl/polityka/705105........Artykuł Jakuba Maciejewskiego-,,Tyle zostało z wywracania stolika przez Konfederację. Kanał Bogdana Romanowskiego w mediach społecznych......Mentzenowi autyzm zdiagnozował Wipler. Bosak broni Bodnara przed oskarżeniami. Tumanowicz prywatyzuje Świeto 11-go listopada.
10-09-2024 [15:15] - Jabe | Link: To powiedział?
To powiedział?
10-09-2024 [15:20] - Mika | Link: Masz Jabe w artykule. Poproś
Masz Jabe w artykule. Poproś twórcę o jakąś aktualizacje, albo dostęp on-line, bo masz nieaktualną bazę.
10-09-2024 [15:39] - Jabe | Link: A może odwoła się Pani dla od
A może odwoła się Pani dla odmiany do faktów?
10-09-2024 [12:15] - Jabe | Link: Przez lata PiS od marszu
.
10-09-2024 [12:23] - spike | Link: @jabe
@jabe
nie mam wątpliwości, że jesteś ofiarą nie tylko losu, a głownie programu MKUltra.
Tylko takie indywidua piszą takie brednie, które im wprasowano do głowy.
Drugą taką samą ofiarą jest nijaki @śmieciu.
Kwestią do ustalenia jest, która strona tego dokonała z lewa czy z prawa.
10-09-2024 [12:12] - Marek Michalski | Link: Teoria o dzieworództwie
Teoria o dzieworództwie polityków nie znajduje oparcia w faktach.
Konfederacja nie jest partią antysystemową, ani prawicową, tylko socjalistyczną jak pozostałe, które Braun zdemaskował testem z gaśnicą.
W Konfederacji wrogiego przejęcia dokonał niejaki Wipler, człowiek "kelnerów", który występował w koalicji obrońców laptopa Latkowskiego.
W ub.roku pierwszym objawem zmiany kursu Konfederacji było ogłoszenie w czerwcu programu wyborczego, który był skierowany do ludzi bez poglądów, jak elektorat Hołowni, ale równie dobrze mógłby być programem PO-PiS, gdyby ogłosili go Tusk lub Morawiecki.
Na pewno jest wiele innych faktów na zewnętrzne kierowanie Konfederacją, ale moją uwagę zwróciły akurat te. Formalnie zresztą Konfederacja nie ma legalnych władz a już Wipler wyznaczył Mentzena kandydatem do prezydentury.
Konfederacja nie jest politycznym narzędziem Tuska, bo ona sam jest słupem a nie samodzielnym politykiem (historia 35lecia PRLbis), a poza tym zewnętrzne ośrodki władzy nie mają obowiązku służenia interesom Polski, ani nawet samego PiSu. Poprzednio "kelnerzy" odsunęli Tuska, ale to nie znaczy, że zasługi PiS we wstawaniu z kolan i całe pasmo sukcesów będzie kiedykolwiek wynagrodzone ustawieniem polityków Konfederacji w postawie wiernopoddańczej wobec PiS.
Nawet nie wiemy czy "kelnerzy" są świadomi kierunków polityki amerykańsko-żydowskiej w Eurazji. Spodziewam się, że dopiero jak zostaną właściwie policzone głosy w USA, to po pewnym czasie do "kelnerów" dotrą wytyczne i zorganizują jakieś spotkanie typu Rywin-Michnik, czy obiadki u Sowy.
Cierpliwości.
10-09-2024 [12:20] - Jabe | Link: Grzegorz Braun przetestował
Grzegorz Braun przetestował patriotyzm, nie prawicowość.
10-09-2024 [12:35] - Marek Michalski | Link: @Jabe Nie można być prawicą
@Jabe Nie można być prawicą antypatriotyczną, a w Polsce nie można być prawicą uczestnicząc w sekciarskich obrzędach. To był test patriotyzmu i wiary chrześcijańskiej.
10-09-2024 [13:04] - Jabe | Link: To był akt poddaństwa.
To był akt poddaństwa. Mieszanie patriotyzmu z prawicowością świadczy, przepraszam, o gulaszu pojęciowym.
10-09-2024 [13:43] - spike | Link: @jabe
@jabe
a przynależność do AfD i hajlowanie, to czyi patriotyzm wyraża ?
10-09-2024 [17:23] - Marek Michalski | Link: @Jabe Był to akt poddaństwa
@Jabe Był to akt poddaństwa wyłącznie w wymiarze państwowym a nie państwowym i religijnym?
O prawicowości chętnie pobiorę od Pana nauki.
10-09-2024 [19:56] - Alina@Warszawa | Link: Każda partia w Polsce to
Każda partia w Polsce to czyjś onuca ... Tylko trzeba się wysilić i pomyśleć czyja. I zapewne każdy polityk, a jak nie każdy, to większość tych, którzy osiągają swoje pozycje za pomocą wielu "zwrotnicowych", ot takich jak niedawno wydalony hiszpański dziennikarz, który okazał się rosyjskim i to w dodatku pułkownikiem GRU, który brylował (płacił i zlecał?) w warszawskim lewackim środowisku postępowców związanych z GW i podobnym badziewiem.