Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polsko dalej słodko śpij

Anna Marzec, 09.09.2024
Drogi czytelniku, będzie długo i nudno, ale bardzo Cię proszę przeczytaj ten tekst do końca i w komentarzu napisz co o tym myślisz.
Nie bardzo rozumiem jaki sens ma pisanie na konserwatywnym blogu komunikując się jedynie z ludźmi o podobnych poglądach? Tworzymy bańki w których żyjemy i jesteśmy święcie przekonani o naszej najmojszej racji i doskonałości. Dzisiaj piszę tutaj specjalnie do ludzi o konserwatywnych poglądach a właściwie do wszystkich, którzy bez względu na poglądy mają w sercach silną, rozwijającą się Polskę, którą chcą zostawić w spadku swoim dzieciom i wnukom.
Kiedy PiS wygrał w 2015r. opozycja w ciągu tygodnia czy dwóch (a może wcześniej) założyła Komitet Obrony Demokracji i masowo wyszła na ulicę. Organizowała wiele imprez i eventów, była bardzo aktywna w Internecie. Dlaczego potrafili tak szybko się zorganizować? Ponieważ latami budowali zaplecze obywatelskie, skupione wokół fundacji Batorego (Sorosa), która finansowała ich obywatelską aktywność. Wystarczył jeden sms „wychodzimy na ulicę” i wyszli.
Po wyborach 2023r., kiedy ZP nie potrafiąc znaleźć koalicjanta potrzebnego do utworzenia rządu, przeszła do opozycji, po prawej stronie nastała nicość. Ludzie pytali co mogą zrobić, czekali aż ktoś z ZP zacznie zarządzać potencjałem tych ludzki a politycy w tym czasie na antenie TV dziwili się, że tak dużo ludzi pytało o wyjazd na styczniową manifestację. Oczywiście po manifestacji znowu zapadła nicość.
(Z uwagi na zapowiedzianą przez Prezesa Kaczyńskiego manifestację 14 września, niezwłocznie wysłałam zapytanie do regionalnego PiS w sprawie organizacji wyjazdu. Do dzisiaj nie doczekałam się odpowiedzi. Wygląda to tak jakby struktury oddolne, robiły sabotaż albo centrali nie zależało na frekwencji.
ps. w trakcie pisania otrzymałam wiadomość, że nie organizują transportu na 14 września)
Do wszystkich, którzy liczyli, że ZP zacznie coś robić, mam proste pytanie: Dlaczego mieliby w kilka miesięcy zrobić coś, czego nie potrafili zrobić przez 8 lat? Przez 8 lat posiadając potrzebne środki i narzędzia nie zbudowali aktywnego zaplecza obywatelskiego zdolnego poszerzać elektorat.
Z uwagi na powyższe, gdzieś mniej więcej w listopadzie 2023r., próbowałam skrzyknąć ludzi do aktywności w Internecie. Co mogliśmy zrobić a czego nie zrobiliśmy?
  1. Portal internetowy typu Onet prowadzony przez zwykłych ludzi w formie mediów społecznościowych. Każdego dnia moglibyśmy w jednym miejscu zapisywać wszystko co dzieje się z naszą Polską. Portal ten odniósłby sukces, ponieważ nie powielał tych, które już są. Serwis nie powinien skupiać się tylko na polityce, ale na różnych aspektach życia, kierując przekaz do szerokiego ogółu prezentując świat z naszej perspektywy. Mogłyby tam pisać różne organizacje konserwatywne, hobbyści, rady parafialne itd. Dział kuchnia mogłyby prowadzić koła gospodyń wiejskich a sport kibice, każdy polityk i sympatyk ZP po jednym tekście w wybranym przez siebie temacie itd. Mam nadzieję, że rozumiecie w zarysach ten pomysł? Dzięki dużej liczbie użytkowników portal ten szybko piąłby się na szczyt w wyszukiwarkach.
  2. Portal społecznościowy typu Facebook czy Twitter z blogami, wideoblogami, podcastami służący jako hub do wszystkich treści konserwatywnych w Internecie, tych które już są i które będą powstawały. Działałby w powiązaniu z innymi portalami społecznościowymi w dwie strony. Tutaj treści konserwatywne trafiałyby do większej ilości odbiorców a twórcy dzięki temu mogliby promować swoje indywidualne działalności.
  3. Europejski portal internetowy, który prowadziliby Europosłowie (ich asystenci) relacjonując wszystko co dzieje się w UE. Byłoby to miejsce, w którym każdy mógłby się zapoznać z naszą wizją UE oraz sygnalizować o projekcie, który forsuje strona przeciwna.
  4. Prowadzić webinaria i szkolenia na YouTube, organizować różne eventy dla młodych
  5. Stworzyć sieć ludzi gotowych działać we wspólnym celu jakim jest Suwerenna i rozwijająca się Polska
Ktoś zapyta: po co komu te głupoty?
Spieszę wyjaśnić. Cała marksistowska rewolucja dokonuje się w szkołach na ulicach i w Internecie. Konserwatywnych treści jest bardzo mało a nawet jeśli są, to mają słabe zasięgi. Jeśli tych treści nie ma albo jest ich zbyt mało, to nie wywieramy wpływu na innych, nie pokazujemy ludziom naszej wizji świata. Orkiestracja jest podstawą przepływu informacji. Jeśli usłyszymy informację raz z jednego źródła to bardzo szybko tę informację przykryje inna. Jeśli ta informacja przedstawiana jest stale i konsekwentnie w różnych konfiguracjach przez wiele ośrodków długi czas to z całą pewnością dotrze do większego grona odbiorców i zakorzeni się na dłużej w pamięci. Dokładnie w ten sposób kreowano w agencjach marketingowych, wszystkie „afery” ZP.
Eksperyment Solomona Ascha i Muzafera Sherifa dowiódł, że około 37% społeczeństwa jest w stanie zmienić swoje zdanie pod wpływem jednomyślności innych ludzi. Jeśli ta osoba jest przekonana w 100% o swoich racjach a grupa osób twierdzi inaczej to jest ona skłonna zaprzeczyć sama sobie, uznając, że większość ma rację.  Zaręczam was, że opozycja o tym wie i skutecznie wykorzystuje, szczególnie wśród młodych osób.
Błąd jaki popełniła TVP to promowanie Tuska waleniem w niego bez ustanku. Natura ludzka na ogół nie lubi, kiedy kopie się leżącego i wpływa na mobilizację przeciwko kopiącemu. Drugi błąd to jeden przekaz z jednego źródła. Jeden podmiot łatwiej zaatakować i zohydzić, co w pewnym sensie się udało. Wiele osób głosowało przeciwko PiS właśnie ze względu na formę przekazu TVP i nagonkę na nią.
Ok, dość tych "mądrości". Pytanie co jeszcze możemy zrobić przed wyborami Prezydenckimi?
Możemy wspólnie napisać książkę i przygotować ją na święta Bożego Narodzenia, tak aby każdy mógł w prezencie taką książkę przekazać swoim bliskim, szczególnie tym z którymi kłócił się przez politykę.  
Jeśli zbierze się odpowiednia grupa osób i każdy napisze jeden dział na wybrany temat, to taka pozycja mogłaby być gotowa w miesiąc. Ktoś musiałby się zająć korektą tekstu i plik pdf byłby gotowy. Każdy mógłby swój dział przeczytać i nagrać więc mamy już audiobooka i podcasty, które moglibyśmy umieścić na Spotify. Jeśli forma się przyjmie, można kontynuować ten projekt w kolejnych edycjach, wszak każdego dnia jest temat, który warto poruszyć. Koszty byłyby związane jedynie z drukiem takiej książki i tutaj można poprosić o pomoc nasze media. One też powinny zająć się dystrybucją tych książek. Głównie chodzi o to, żeby była ona dostępna za darmo, bo nie każdy może kupić a celem tego projektu jest dotarcie do naszych oponentów politycznych. Mogą być dwie wersje, jedna okrojona za darmo, druga do zakupu dostępna w sklepach Republiki, wPolsce24, Telewizji Trwam etc.
Książka powinna być w formie listu, rozważań, rozmowy z zachęceniem odbiorcy do odpowiedzi na pytania kończące każdy rozdział. Oczywiście musi być miejsce w Internecie, gdzie czytelnik będzie chciał nam na te pytania odpowiedzieć.
Tematy jakie powinny być w niej poruszone to np.:
- Geneza wojny polsko – polskiej
- Nasza wizja Polski
- Osiągnięcia 8 minionych lat
- Konstytucja poznaj swoje prawa
- Depopulacja, czyli promowanie aborcji i jednopłciowych związków
- Pakt przesiedleńczy dla niepoznaki nazwany migracyjnym
- Dlaczego Prezydent powinien być propolski
- 15 minutowe miasta, czyli jaką wizję przyszłość ma obecna władza
- Manifest z Ventotene wpisany w zmianach Traktatów
- Trwająca wyprzedaż i likwidacja państwa polskiego
- Zaniechane inwestycje strategiczne
- O co chodzi z praworządnością w Polsce
- Nienawiść niczego nie buduje
 
To tylko kilka moich propozycji.  Jakie tematy Ty proponujesz? Napisz w komentarzu co o tym myślisz.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7975
tricolour

tricolour

09.09.2024 15:59

Jeżeli chcecie coś zrobić we własnej grupie osób popierających PiS, to Wasze działanie jest skazane co najwyżej na marny sukces lub - co bardziej prawdopodobne - na porażkę. Bo jest Was mało, za mało, co pokazały ostatnie wybory.
Jeśli macie ochotę kogoś do siebie zachęcić, to lista wymienionych spraw powinna zaczynać się od punku pierwszego, a nie czwartego, z pominięciem - celowym lub nie - trzech pierwszych, czyli:
- przez jakie działania PiS został sam i nikt nie chce z nim tworzyć żadnych umów,
- co można zrobić, by odzyskać zdolność partnerstwa oraz długoterminową wiarygodność, obecnie nie tylko równą zeru, ale wręcz ujemną.
- czy jest wystarczająca ilość czasu do wyborów prezydenckich, by osiągnąć elementarny entuzjazm do działania.
Reszta jest pochodną. Na ten moment jest tak, że wszystkie siły polityczne w Polsce raczej mają ochotę omijać PiS od nawietrznej.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 16:56

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Jeżeli chcecie coś zrobić we

Dziękuję Ci za czas, który poświęciłeś na przeczytanie tekstu i komentarz. Nie wiem dlaczego tematy, które zaproponowałam  połączyłeś z PiSem? Dzisiaj stoimy przed wyborem Polski jaką realizowała ZP czyli budowa silnego państwa w którym państwo jest z obywatelami albo za likwidacją państwa na rzecz Federalnego Państwa Europejskiego zarządzanego przez Niemcy. Wszystko co w tej chwili robi Tusk jest przygotowaniem do drugiego scenariusza bo zmiany Traktatów odwołujące się do komunistycznego Manifestu z Ventotene są już procedowane. Jak sam zauważyłeś tu nie ma miejsca na partnerstwo ponieważ te dwie wizje idą w dwóch przeciwnych kierunkach. Chcę ludziom opowiedzieć o momencie w którym jesteśmy i żeby oni tę wizję świadomie wybrali. Ja jestem już stara ale mam dzieci i wnuki. Nie chciałabym, żeby przesiedleńcy z Afryki gwałcili i mordowali ich na ulicach. Czasu do wyborów Prezydenckich jest wystarczająco dużo. Pytanie czy wystarczająco dużo jest ludzi, którzy chcą coś zrobić dla siebie i Polski a nie dla PiSu
Jabe

Jabe

09.09.2024 19:24

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Dziękuję Ci za czas, który

PiS nie budował silnego państwa. Jego serwilizm, zwłaszcza sto­sunek do Ukrainy, był wręcz haniebny.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:39

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS nie budował silnego

Budował. Nie wiesz o wszystkim. Nikt nic nie robi za darmo nawet jeśli wielkodusznością się chwali.
Jabe

Jabe

10.09.2024 00:32

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Budował. Nie wiesz o

Nie interesuje mnie czyjeś nie­zachwiane prze­konanie.
u2

u2

09.09.2024 16:11

*** podcasty, które moglibyśmy umieścić na Spotify ***
Nie tak dawno odpaliłem Spotifaja i nacisnąłem przycisk podcast. I wyskoczył mi jako sugerowany Jasiu Piński. Ma tam chyba spore grono wiernych słuchaczy. Robi agitkę dzień w dzień. Jest również Dudek o polityce, Antoni, nie Ireneusz, Irek przynajmniej potrafi zaśpiewać. Aż mnie odrzuca jak można takie coś promować :-)
PS. No ale gdzieś trzeba agitkę robić, Pińskie,  Dudki nawalają w Spotifaju i nie tylko. Rzygać się chce jak się ich poczyta, czy posłucha. Dobre na przeczyszczenie :-)
*** Błąd jaki popełniła TVP to promowanie Tuska waleniem w niego bez ustanku. ***
Raczej powtarzaniem w kółko Macieju tego samego. To było nudne, choć prawdziwe. 67-letni Tusk to niebezpieczny typek i warto o tym pamiętać.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 17:05

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** podcasty, które

Dzięki za czas i komentarz. Ja właśnie o tym napisałam. Oni każdego dnia orkiestrują swoją narrację a my udajemy, że wszystko jest ok. Nie jest i trzeba w końcu ludźmi potrząsnąć.
u2

u2

09.09.2024 18:19

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Dzięki za czas i komentarz.

*** trzeba w końcu ludźmi potrząsnąć ***
Ostatnia rzecz którą oczekuję od polityków to potrząsanie kimkolwiek. Od władzy rządowej, samorządowej, oczekuję zachowań w ramach obowiązującego prawa i zgodnego z tym prawem.
Dlatego nie podzielam twojego punktu widzenia. Dla mnie polityk, który nie wie gdzie są pieniądze, oskarża wszystkich wokół o złodziejstwo i chce mną potrząsać nie powinien sprawować władzy. To są proste sprawy.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 18:46

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** trzeba w końcu ludźmi

Nie piszę o politykach tylko o ludziach, którzy czekają na to, że politycy coś za nich zrobią. Chcę, żeby ludzie sami zaczęli działać we własnym interesie. Edukacja seksualna wchodzi nam do szkół rozporządzeniem Ministra a ludzie guzik o tym wiedzą, bo nie ma społeczeństwa obywatelskiego po naszej stronie, które robiłoby wrzask. Aborcja do 9 miesiąca życia ze względu na zdrowie kobiety, też ma być lada dzień wprowadzona Rozporządzeniem. Piński nie jest politykiem tylko działaczem giertychowej grupy silni razem. Rozsiewa nienawiść i ci ludzie powoli są zdolni nas zabijać.
u2

u2

09.09.2024 19:01

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Nie piszę o politykach tylko

*** Chcę, żeby ludzie sami zaczęli działać we własnym interesie. ***
Ależ ludzie działają przede wszystkim we własnym interesie. Na jakim świecie żyjesz? W polityce są dwa typy ludzi, dorobkiewicze, czyli karierowicze i agenciaki. Innych typów nie ma.
Jak się wybijesz w skali lokalnej to możesz przejść do skali globalnej - patrz Borys Niemcow. Wybił się jako 30-letni  gubernator i trafił do rządu jako wicepremier. Co prawda miał przeciwko sobie przede wszystkim Bieriezowskiego, który uprawiał na nim swój czarny pijar, bo miał w rękach TV. Obaj żydzi, ale Niemcow bardzo porządny karierowicz, a Bieriezowski typowy dorobkiewicz, który dorobił sie dzięki machlojkom.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:16

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** Chcę, żeby ludzie sami

Ja mam na myśli własny interes w dłuższej perspektywie. Chcę w tej "książce" zadać ludziom pytanie, dlaczego w państwie w którym dzieci urodziło się najmniej od II wojny światowej, gdzie społeczeństwo się starzeje w zastraszającym tempie i dziury demograficznej nijak nie da się już załatać, promowana jest aborcja na życzenia, jednopłciowe związki i zmiana płci. Z czego będą młodzi ludzie mieli emerytury? Z czego będzie finansowana służba zdrowia w sytuacji gdy wiadomo ze ludzie starzy częściej chorują, Dlaczego równolegle przesiedlana jest do wymierającej wyskrobanej Europy młoda płodna Afryka? A może zamiast emerytury będzie przymusowa eutanazja w wieku emerytalnym bo system tego nie udźwignie i przyszli młodzi wyborcy tak zagłosują? Niech każdy sam sobie odpowie na te pytania. One tylko mobilizują do myślenia a myślenie do racjonalnych wyborów.
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

09.09.2024 17:34

Muszę przyznać, że z przyjemnością wysłuchałabym takiego autorskiego podcastu ulubionych blogerów :-) 
Pozdrawiam.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

10.09.2024 07:14

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na Muszę przyznać, że z

Wolałbym jednak obejrzeć występ  zgrabnego, tfu zgranego  - wszak wszystkie mają te same ciągotki, zespołu karmicielek trolli, składający się z moich ulubionych blogerek 🌼 🌹🌼🌹 🌼
smieciu

smieciu

09.09.2024 18:02

Po wyborach 2023r., kiedy ZP nie potrafiąc znaleźć koalicjanta potrzebnego do utworzenia rządu, przeszła do opozycji, po prawej stronie nastała nicość. Ludzie pytali co mogą zrobić, czekali aż ktoś z ZP zacznie zarządzać potencjałem tych ludzki a politycy w tym czasie na antenie TV dziwili się, że tak dużo ludzi pytało o wyjazd na styczniową manifestację. Oczywiście po manifestacji znowu zapadła nicość.
Pamiętam jak 10 lat temu niemal to samo pisano tutaj w kontekście Smoleńska. Podobno wielu ludzi chciało wtedy zapisać się i zadziałać w partii ale już wtedy odbili się od betonu. Nie było zainteresowania nowymi osobami, ich pomysłami.
Przez ten czas raczej się nie polepszyło.
I nie polepszy.
PiSowcy (mam na myśli wyborców) żyją w świecie iluzji. Która wynika w dużej części właśnie z powodu niemal zupełnego braku styku między Partią a jej wyborcami. W ten sposób partia staje się dla nich jakąś hołubioną ideą. Wyobrażeniem w które mogli wkładać wszystkie swoje nadzieje. Właśnie dlatego że nie znali i nie mieli styku z bebechami. Czyli z rzeczywistością...
Tak więc podczas kiedy ludzie mają te swoje pomysły i chęci nie rozumieją że PiS to partia kanapowców. Kółko wzajemnej adoracji. Starych dziadków, których cały pomysł na partię polegał na betonowaniu. Swojej pozycji i alternatywnej rzeczywistości w którą mieli wierzyć wyborcy. PiS jako taki stał się betonem zupełnym niezdolnym do niczego. Stąd wyższe siły, które starają się jakoś ogarnąć to swoje narzędzie musiały wprowadzić Solidarną Polskę i Morawieckiego. To Ziobro, Kurski, Jaki i właśnie Morawiecki (nie będący nawet w PiSie wchodząc do rządu) zostali ludźmi, którzy coś tam próbowali robić. Jądro PiSowskie bowiem do roboty zdolne nie było. Potrafiło jedynie prowadzić te swoje frakcyjne wojenki, przesuwać pionki na szachownicy, wyrywać dla siebie kęsy ze zdobyczy, które dawała władza.
PiS funkcjonuje jeszcze tylko dlatego że nie została wyjaśniona sytuacja międzynarodowa. W szczególności wojna na Ukrainie. Gdzie PiS stał się polskim centrum ją wspierającym. Więc musi być na wszelki wypadek podtrzymywany przez ekipę Bidenowców. Jeśli jednak ten układ się załamie. Przykładowo w wyborach zwycięży Trump. PiS posypie się jak worek próchna tracąc jedyną spajającą go siłę.
Ważne ludki na górze to wiedzą. Wiedzą że nie ma sensu teraz zaczynać niczego budować. Organizować jakieś Campusy bis. Onety bis. Bo najważniejsze rzeczy rozstrzygną się w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Wtedy dopiero okaże się w jakiej to nowej rzeczywistości przyjdzie działać i co ewentualnie będzie można zrobić.
Wtedy też ewentualnie pojawią się tam magicznie nowi ludzie. Tak jak 8 lat temu Morawiecki. Z gotowym planem i pomysłami. Jak zawsze nie potrzebujący oddolnych pomysłów niepotrzebnie mieszających w przyniesionych z góry planach. Nowych inicjatywach.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 18:30

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Po wyborach 2023r., kiedy ZP

OK, więc dlaczego ci ludzie pełni energii nie działają w stowarzyszeniach? Mogłyby powstać sieci takich stowarzyszeń wspierających się nawzajem, starać się o granty i robić zbiórki. Przecież drugą stroną nie zarządza PO tylko Soros przez fundację Batorego. Dlaczego nie poszukamy fundatorów, którzy mogliby utworzyć podobną fundację i poprzez nią wspierać te mniejsze? Dlaczego ciągle czekamy aż ktoś "partia" zrobi coś za nas?  Masz rację co do oceny PiS bo struktury regionalne to jest jakaś porażka. Poszłam tam do nich żeby się wzięli do roboty a oni uznali, że jestem stuknięta. Wyborcy Prezesowi pokazali, że nie zamierzają głosować na jego jedynki, tylko na ludzi energicznych i ambitnych, których w Suwerennej Polsce jest sporo, ale Suwerenna Polska ma szansę wskazywać kierunki i ciągnąć całą ZP właśnie dlatego że jest częścią tego projektu. Dzisiaj to nie jest czas na podziały bo stawka jest bardzo wysoka. Tusk ma wszystkie inne partie pod kontrolą łącznie z Konfederacją a najwścieklejszymi wrogami PiS są jego byli członkowie. Dopóki żyje Kaczyński to jakoś to kleci do kupy, ale co będzie jak jego zabraknie? Takie stowarzyszenia mogłyby w przyszłości dołączyć to Zjednoczonej Prawicy i  stworzyć nowoczesny podmiot polityczny, który nie obraża się na marketing i nie zamyka na ludzi.  Dzięki za ten komentarz.
tricolour

tricolour

09.09.2024 18:43

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na OK, więc dlaczego ci ludzie

@Anna
Stowarzyszenia? To jest formą organizacji ludzi z epoki przedprzemysłowej. Zecerzy, zduni, kaletnicy...
Jak chcesz stowarzyszyć klientów salonów tatuaży w celu zmiany modelu państwa?
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 18:56

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Anna

Fundacja Batorego jest odmiennego zdania aktywniobywatele.org.pl Właśnie przez stowarzyszenia pompują kasę i piorą mózgi klientom salonów tatuaży. Teraz są granty z KPO i już tamta strona doi ile może. Olszewski siedzi tylko dlatego, że próbował robić im konkurencję. Nie chcę zrzeszać klientów tatuaży, tylko ludzi myślących, aktywnych z pomysłami, którzy różnymi formami mogliby budować silną Polskę nie tylko wokół krzyża i flagi ale wokół wspólnoty interesów
tricolour

tricolour

09.09.2024 19:42

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Fundacja Batorego jest

@anna
Podałas link, a więc formę organizacji elektronicznej. Z tego linku wynika w zasadzie wyłącznie to, że w taki to a taki sposób można zdobyć kasę. Czyli my mamy pieniądze, a tobie je damy gdy uznany, że warto - masz się zaprezentować, wysłać wniosek, my to skalkulujemy i może sypniemy groszem gdy będzie nadzieja na zysk.
Zatem nie jest to organizacja propaństwowa tylko pannarodowa, żerująca na systemie państwowym, by wyłuskiwać ludzi wedle korzystnego algorytmu.
Wokół jakich interesów chciałabyś gromadzić ludzi?
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:57

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @anna

Tak , dokładnie tak jest i ja chciałabym, żeby była taka fundacja, która będzie sypała do kieszeni drugiej strony - nie będzie wspierała marksistów tylko konserwatystów. PiS próbował to robić systemem państwowym i teraz ich ścigają a można to było robić w ramach fundacji która realizowałaby cele budowy silnego rozwijającego się państwa. Straże pożarne czy koła gospodyń raczej te środki konsumowały a tu chodzi o to żeby je inwestowały i pomnażały. Żeby ci ludzie zarażali innych ludzi dumą z Polski i chęcią jej budowania w wielu różnych aspektach. Fundacja Batorego daje kasę na promocję LGBT, Feministki, Prawników, SĘDZIÓW Z IUSTITII!, MIGRANTÓW, Wspieranie Demokracji (tak jak oni ją pojmują),  etc czyli całą politykę obecnej władzy
tricolour

tricolour

09.09.2024 20:21

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Tak , dokładnie tak jest i ja

@anna
To musisz poczekać aż umrze prezes, bo on się brzydzi tym, co Ty proponujesz, a w szczególności pieniędzmi.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 20:26

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @anna

Ale ja nie zamierzam nikogo pytać o zgodę. Póki co nie widzę specjalnego zainteresowania. Prezes nie ma zaplecza obywatelskiego, dlatego nad wszystkim musi czuwać sam
u2

u2

09.09.2024 18:47

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na OK, więc dlaczego ci ludzie

*** Poszłam tam do nich żeby się wzięli do roboty a oni uznali, że jestem stuknięta. ***
No i mieli rację. W Polsce jest zabetonowany system partyjny, który nie dopuszcza świeżej krwi. Jest walka na śmierć i życie staruszków, którzy już dawno powinni być na emeryturce. Czyli 67-letniego Tuska z 75-letnim Kaczyńskim.
Jak coś chcesz zdziałać to musisz być rozpoznawalna. Czyli powinnaś się wybić w innej dziedzinie. Tak zrobił np. Zełeński, który jako komik zdobył sławę, i wykorzystał ją do przejęcia władzy na Ukrainie. Jak nie jesteś rozpoznawalna to nic nie zdziałasz w skali globalnej, ale w skali lokalnej czemu nie? :-)
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:06

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** Poszłam tam do nich żeby

Problem w tym, że ja nie chcę być osobą publiczną, tylko chcę zmotywować ludzi, którzy chcą nimi być. Gdybym chciała startować w wyborach do samorządu to nagrywałabym filmy i zamieszczała na Facebooku budując w ten sposób swoją rozpoznawalność przynajmniej pół roku wcześniej. Jakaś część osób by mnie nienawidziła a innej przypadłabym do gustu. Tusk ma władzę ale on nie rządzi. Rządzą głownie sędziowie z Iustitii (Soros),  Niemcy i ruscy. On jest tylko marionetką. Na swoje listy bierze największych debili a ludzi, którzy mieli jakiekolwiek wartości wyrzuca jak śmieci. Sekta zbudowana na nienawiści zawsze na niego zagłosuje więc pielęgnuje tę nienawiść poprzez ichnie stowarzyszenia z których później co głupszego bierze na listy.
u2

u2

09.09.2024 23:24

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Problem w tym, że ja nie chcę

*** ja nie chcę być osobą publiczną, tylko chcę zmotywować ludzi ***
Ale jak już się udzielasz publicznie pod swoim, zakładam prawdziwym nazwiskiem, to jesteś już osobą publiczną. A jak już motywować ludzi to trzeba wiedzieć do czego. Na przykład warto protestować przeciwko bezprawnemu uwięzieniu księdza Olszewskiego i dwóch urzędniczek z MS i nagłaśniać to medialnie. Jeśli my Polacy pozwolimy sobie na takie stalinowskie sądy to nici z wolności i dla nas szaraczków.
PS. Jedną urzędniczkę Justynę G. banderowscy prekuratorzy złamali, wykorzystując jej szczególną sytuację życiową, albo może jest "sygnalistą" jak ten gostek od mecenasa Qnia i i tego mecenasika Du*ois, który jest rozwiedziony z kobietą, która jest obecnie ważną szychą w resorcie.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 18:23

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** ja nie chcę być osobą

Nie, to nie jest moje prawdziwe nazwisko. Chcę motywować ludzi do aktywności. Można wychodzić na ulicę, można w zorganizowany sposób prowadzić akcje w mediach społecznościowych (nawet leniwi, tyle mogą zrobić) można z tych waszych wpisów robić podcasty czy audiobooki i wrzucać na platformy gdzie są miliony a nie tysiące odbiorców, można prowadzić kanał na Yout Tube Jeśli nie wiesz co robić to rzuć okiem na to co robił 8 lat KOD youtube.com Jestem przerażona, że trzeba tu takie proste rzeczy tłumaczyć :-(
sake3

sake2020

09.09.2024 18:14

Zbyt często zdajemy się na wysłuchiwanie tzw. mądrych ludzi, gadających głów czy ulubionych blogerów. Nie chcemy myśleć sami, szukać odpowiedzi, analizować. Nie patrzymy w to co jest tu i teraz uważając ,że niech owi mądrzy ludzie za nas decydują byśmy mogli słodko spać. Słuchając wielkich słów mądrych ludzi, czytając przydługie teksty opatrzone równie przydługimi wstępami blogerów nie mamy nawet swojego zdania. W dyskusji przegrywamy bo nie interesujemy się drobnymi z pozoru faktami często niepokojącymi które później się kumulują. Na końcu pojawia się zaskoczenie w obliczu zła którego wczesniej nie chcieliśmy zauważyć.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 18:37

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Zbyt często zdajemy się na

Ja staram się myśleć i innych zmuszać do myślenia i działania. Ciężko mi to idzie, ale próbuję. Dziękuję za komentarz
danuta

danuta

09.09.2024 18:56

Pomysł "zrobienia czegoś"  bardzo ciekawy, ale...
1. Co do tego, czy to akurat powinna być książka mam wątpliwości natury statystycznej - ilu potencjalnych wyborców sięgnie dziś po książkę? 
Stan czytelnictwa w Polsce, rok 2022:
książki czyta 44 procent, z czego 37% co najmniej jedną rocznie. Kto powiedział, że to musi być ta nasza? 
2. Tematyka
Wszystko, co tutaj Pani w punktach wymienia, jest efektem wojny polsko - polskiej, przy czym nie należy zapominać, że ta wojna polsko - polska od zawsze ma sowietów w tle. Aktualnie sowietów rosyjskich i sowietów niemieckich.  Efektem wojny polsko - polskiej z sowietami w tle jest i depopulacja, i zaniechanie inwestycji, i łamanie prawa, i likwidacja państwa polskiego, i to, że w ogóle rozmawiamy o stalinowskim komuniście i jego udziale w niszczeniu Europy, i to, że dzięki takim jak on mamy ułomną, postkomunistyczną  konstytucję. 
3. Porządek
Czego właściwie to ma to dotyczyć? Kogo ma zachęcić? Tematyka przedstawiona jest tu tak chaotycznie jak tylko się dało. Wymaga uporządkowania, połączenia tego co pierwotne z tym co z tego wynika, np. skąd się bierze kolejna wyprzedaż ledwie przez nas odzyskanego majątku narodowego, co jest tego źródłem, co będzie skutkiem, itd
Ludzie, jeśli chcecie coś ważnego stworzyć, to myślcie PRZEDTEM!
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:34

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Pomysł "zrobienia czegoś" 

1. Te "książki" można rozdawać po mszy w kościołach, w siedzibach partii ZP, w stowarzyszeniach, w mediach etc to naprawdę najmniejszy problem
2. Wszystko co tutaj wymieniłam jest ściśle ze sobą połączone i ma tworzyć spójną logiczną całość. Jeśli akcja się powiedzie, można kontynuować w przyszłości, 
3. Przede wszystkim ma przedstawić obecną sytuację w której Polska się znajduje. Ma przedstawić te dwie wizje rozwijającej się, aspirującej Polski i terytorium zamieszkania bez Polski. Czytelnik ma się zapoznać z faktami ale nie szczegółowymi i męczącymi tylko ogólnymi, pisanymi w formie listu jak do znajomego. Ta pozycja ma pokazywać szanse i zagrożenia i ostatecznie skłaniać czytelnika do racjonalnych wyborów.
To jest moja myśl i propozycja rzucona również do Ciebie. Ja nie wiem jaki będzie ostateczny kształt jeśli faktycznie ludzie podejmą tę rękawicę.Chciałabym żeby to nie była pozycja pisana przez jednego autora pokazana jego oczami, tylko wielu ludzi patrzących w tym samym kierunku.
Jabe

Jabe

09.09.2024 19:16

Autorka uznaje PiS za partię kon­serwa­tywną. Po głosowaniu nad re­definicją gwałtu to prze­świadczenie jest już zupełnie ir­racjonalne.
Ot, wy­stawiono takiego wy­pchanego słomą chochoła, by ludzie mieli się wokół czego gromadzić. I to niestety za­działało.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:17

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Autorka uznaje PiS za partię

Uznaję za partię propolską. Może to będzie bardziej zrozumiałe?
Jabe

Jabe

09.09.2024 19:28

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Uznaje za partię propolską.

Skąd to prze­świadczenie? Za takich się buń­czucznie po­dają, jakoby w kontraście do stron­nictw tuskowych, lecz faktów to po­twierdzających nikt mi wskazać nie potrafił.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 19:37

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd to prze­świadczenie? Za

Bo realizowali różne inwestycje strategiczne, które w przyszłości miały przynosić dochody kolejnemu pokoleniu. Tusk wszystkie te inwestycje zatrzymał, chce znowu wyprzedawać polskie banki a wczoraj czytałam że nie będzie CPK w Polsce, tylko we Frankfurcie i to nie Polska będzie zarabiać na cargo tylko jak zwykle Niemcy.
Mika

Mika

09.09.2024 20:02

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Bo realizowali różne

Rany Aniu, że Ty masz cierpliwość. Jabe to BOT tylko, a Tri i Śmieć to Tituski. 

tricolour

tricolour

09.09.2024 20:17

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Rany Aniu, że Ty masz

Mika, dodaj jeszcze, co to znaczy, te tituski. Zacytuję za tobą: "To osoby o niższym poziomie intelektualnym mające trudności z przetwarzaniem skomplikowanych informacji i analizowaniem argumentów".
No więc te osoby niżej zorganizowane robią swoje niżej zorganizowane rzeczy podczas gdy wy nie robicie niczego z rzeczy wyżej zorganizowanych.
Zobaczymy, kto zrobi więcej.
😛😛😛
Mika

Mika

09.09.2024 22:57

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Mika, dodaj jeszcze, go to

Ale Tri, chcesz czy nie, razem jesteśmy świadkiem demontażu Polski. 
Wypowiedz się na temat ostatnich wydarzeń. Co myślisz o tym, że według tuska można cofnąć kontrasygnatę, a nie można odmówić ruskiemu szpionowi wglądu do akt? :D
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 20:21

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Rany Aniu, że Ty masz

Przeczytałam wczoraj chyba dwa wpisy na Twoim blogu i zalogowałam się, żeby skomentować ale zamiast tego napisałam to "dzieło" które miało być odpowiedzią do Twojego i jeszcze nie zdążyłam tam dotrzeć bo odpisuję tutaj :-) Jestem tu prawie nowa :-)
Jabe

Jabe

10.09.2024 00:50

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Bo realizowali różne

Po pierwsze, o pro­polskości nie świadczą działania Donalda Tuska, jakie by one nie były. Po drugie, partia, która rządziła przez dwie kadencje, po­winna mieć jakieś do­konania, jakieś fakty po­winny za jej pro­polskością prze­mawiać. Nie plany, nie in­westycje, które miały, rzekomo, kiedyś jakiś profit dać.
Natomiast choćby poniechanie po­grzebania ofiar wołyńskiej rzezi, i to w naj­bardziej sprzyjającym mo­mencie, świadczy nie­zbicie, że jest to tak samo pro­polska partia, jak ta Donalda Tuska. Tylko kłamią bez­czelniej.
Mika

Mika

09.09.2024 20:03

"Z uwagi na zapowiedzianą przez Prezesa Kaczyńskiego manifestację 14 września, niezwłocznie wysłałam zapytanie do regionalnego PiS w sprawie organizacji wyjazdu. Do dzisiaj nie doczekałam się odpowiedzi. Wygląda to tak jakby struktury oddolne, robiły sabotaż albo centrali nie zależało na frekwencji.
ps. w trakcie pisania otrzymałam wiadomość, że nie organizują transportu na 14 września"

Mam inne informacje i jak tylko będę mieć potwierdzenie, to oczywiście będę informować i promować
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 20:22

Dodane przez Mika w odpowiedzi na "Z uwagi na zapowiedzianą

Świetnie! Po tej odpowiedzi zorganizowałam już sobie transport ale przyznam, że trudno to było zrozumieć.
Hornblower

Hornblower

09.09.2024 21:45

Jedna z cech partii politycznych w Polsce to taka, że są to partie tzw. kanapowe, a nie masowe. Przed masowością partii politycznych bronią się tzw. działacze, od szczebla gminy do centralnego. Nie mogą przecież ryzykować, że członkowie partii wybiorą do władz partii kogoś innego niż ich. Więc nie są zainteresowani, by partia stała się masowa, bo i po co? Dodatkowo, partie w Polsce nie są monolitem, wręcz przeciwnie. Największy wróg tzw. działacza to nie przeciwnik z wrażej listy, tylko tzw. kolega z własnej listy. Dodając do tego wodzowski styl zarządzania partiami, efekt jest taki, że największe kariery w polityce w naszym bantustanie robią największe miernoty, cyniczne, kierujące się własnym interesem a tzw. dobro publiczne, etos, idee i co tam jeszcze mający głęboko w d...e. Gotowi na każde świństwo, gotowi sprzedać każdego i wleźć w tyłek silniejszemu. Więc nie ma się co dziwić, że w sytuacji wymagającej własnej inicjatywy, samodzielnego myślenia i - o zgrozo na niebie - wyłożenia paru złotych z własnej kieszeni, po prostu nie ma takich. Oni tego nie umieją.
Co do organizacji pozarządowych. Ich cechą charakterystyczną w naszym bantustanie jest całkowite uzależnienie od pieniędzy publicznych. Ujmując to w największym skrócie, organizacja pozarządowa robi nie to, co by chciała, tylko to, na co dają pieniądze. Przeznaczenie pieniędzy unijnych ustalają brukselscy urzędnicy, przy czym nasi nie zgłaszali i nie zgłaszają żadnych zastrzeżeń nawet wobec największych idiotyzmów. Dlatego w tej perspektywie finansowej polskie organizacje pozarządowe będą promować równość i różnorodność płci, będą wspierać szaleństwo pod nazwą zielony ład, będą walczyć ze zmianami klimatu, będą działać na rzecz imigrantów i uchodźców. Polskie (rządowe i samorządowe) linie finansowe są skoncentrowane na podobnej tematyce, bo tak sobie życzy Bruksela. Oczywiście wspierać będą te, które mają tzw. przełożenie na rozdających kasę, bo uświęconą tradycją naszego bantustanu jest to, że kasę daje się "swoim".
Pani pomysł jako punkt wyjścia do dyskusji jest niewątpliwie ciekawy. Ma natomiast jedną wadę. Do jego realizacji potrzeba pieniędzy, których nikt nie da, zwłaszcza partie, spółki skarbu państwa czy tzw. grantodawcy. Na ten cel nie.
smieciu

smieciu

09.09.2024 22:10

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Jedna z cech partii

Ja zawsze myślałem o stworzeniu jakiejś organizacji społecznej. Takiej oddolnej, wspierającej się w różnych sprawach, bazującej na zaufaniu, naturalnym autorytecie. Nie mam tu na myśli tak swoją zaraz organizacji o charakterze politycznym, mającej na celu podbicie świata :) Ale raczej coś gdzie ludzie, w miarę możliwości, tworzyliby swój świat wolny od absurdów z zewnątrz. Po prostu nie chodzi by się zaraz porywać z motyką na słońce ale ogólnie zacząć coś rzeźbić, jednoczyć się, wspierać w gronie podobnie myślących ludzi.
Myślę że dałoby się coś niecoś zrobić tylko że kiedy wreszcie ma się odpowiednią wiedzę, czas i jakieś pieniądze na start to już się odechciewa tego. Brakuje tej energii, którą się miało wcześniej :)
Oczywiście są też inne problemy. Przede wszystkim ludzie nie czują motywacji wchodzenia w takie coś. Chcieliby od razu wyciągać coś z tego, podchodzić jakoś systemowo (mieć coś za coś konkretnie) a tu trzeba raczej wkładać i nie oczekiwać że wszyscy będą klaskać. Bo będzie wręcz przeciwnie, ludzie lubią szukać dziury w całym. Przecież można kaskę wydać łatwiej z szybszym i widoczniejszym pozytywnym efektem dla ciebie no nie?
Jednak jeśliby już udało się stworzyć jakiś taki prawdziwy zalążek takiej organizacji. Po prostu rodzaj wspólnoty, znających się ufających, mogących na siebie liczyć ludzi. To wystarczyłoby może poczekać.
Zwykle prędzej czy później pojawia się jakiś kryzys państwowy. Taka organizacja mogłaby zdobyć więcej autorytetu oraz bardziej zaistnieć w świadomości większej ilości ludzi. Oferując coś czego nie daje państwo.
No ale ... to takie teorie. Bo przecież ogólnie jest dobrze... Ludzie jakąś tam kasę mają. A po robocie lepiej odpocząć :) W końcu są politycy. I to dobrzy. Dla jednych będzie to PiS. Dla innych obecna koalicja. Po co w coś inwestować nowego skoro już jest to dobre i tylko wystarczy by „nasi” zdobyli lub utrzymali się przy władzy...
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 22:47

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ja zawsze myślałem o

Mi nie chodzi o to żeby "nasi" utrzymali się u władzy, tylko znam cele i wizje tych partii i głosuję na tych, których wizja jest jak najbardziej zbieżna z moją. Co do stowarzyszenia to najważniejszy jest cel i zebranie ludzi, którzy te idee podzielają. Oprócz tego, stowarzyszenia oparte są na ludziach więc każdy z członków musiałby coś od siebie wkładać (swój czas i pracę). Rozmawiałam z wieloma ludźmi, którzy chcieli założyć stowarzyszenie ale właśnie tak jak ja, nie zebrali ludzi zjednoczonych wokół celu. Ja chyba też już nie chcę takiego stowarzyszenia zakładać, tylko zebrać ludzi z którymi napiszemy książkę, żeby Polacy zamiast się kłócić o politykę przy stole wigilijnym, dali swoim bliskim książkę w prezencie.
sake3

sake2020

10.09.2024 14:06

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ja zawsze myślałem o

@smieciu......W końcu napisał pan sensownie choć chyba niezbyt przekonany co do motywacji ,energii i wytrwałości ewentualnych przyszłych członków tych organizacji czy oddolnych stowarzyszeń. Tu przyznaję panu rację-motywacja,, a co ja z tego będę miał,''. Energia -,,dlaczego akurat ja''. Wytrwałość-,,na dłuższą metę to nierealne''.Tak zaczyna i kończy właśnie wiele takich inicjatyw. Oprócz tych trzech grzechów dochodzi jeszcze zbyt wielka ideologizacja, brak podjęcia trudnych tematów kosztem gadaniny, pouczania, braku konkretów i pomysłów co tak naprawdę chce się robić. Nie chodzi tu o ,,naszych'' którzy chcą utrzymać się przy władzy tylko, że te oddolne problemy społeczeństwa tak naprawdę nikogo nie interesują. W powodzi wzniosłych słów pozostają niezauważone i nikt się nad nimi nie pochyli.
Anna Marzec

Anna Marzec

09.09.2024 22:15

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Jedna z cech partii

Dziękuję za komentarz ale pozwolę się z tym nie zgodzić (przynajmniej w części). Fundacja Batorego dysponuje środkami założyciela Sorosa, Funduszami Norweskimi, Funduszami powierniczymi i przychodami z 1%. Niedługo o niej napiszę bo to bardzo obszerny i ciekawy temat, pokazujący powiązania obecnej władzy z władzą sądowniczą i NGO-sami. Taką fundację mogliby utworzyć przedsiębiorcy bo wbrew powszechnej opinii wielu z nich nie popiera lewackich wymysłów. Środki można pozyskiwać też ze zbiórek, składek itd.  Mogą być stowarzyszenia tworzone w jednym konkretnym celu.
Pomysł z napisaniem przez blogerów książki, wiąże się głownie z kosztami druku i dystrybucji, wszak większość z nas pisze tutaj za darmo. Na You Tube  filmy można zamieszczać za darmo a nawet zarabiać na reklamach. Te portale o których pisałam też mogłyby przynosić własne dochody. Możliwości finansowania naprawdę jest sporo. Głównym problemem jest zebranie ludzi, którzy chcieliby to robić. Samo napisanie książki nie wymaga zakładania żadnych organizacji tylko poszukania podmiotu, który zorganizuje zbiórkę nam na zrzutka.pl
Domyślny avatar

Wiesław Jan

09.09.2024 21:56

Dobry pomysł ale nierealny. Przeciwnicy są przekonani o swojej racji i nic by nie pomogła książeczka choć by zawierała najprawdziwszą prawdę. Jak by przekonała książeczka znajomego, który na moje pytanie przed drugimi wyborami na prezydenta, czy poprze Pana Andrzeja Dudę bo przecież dzięki rządowi ZP otrzymał 13 emeryturę, odparł że chętnie by zniszczył, podeptał te pieniądze, żeby tylko Andrzej Duda nie został prezydentem! Inny przypadek, kolega katolik, strażak działacz społeczny na moją sugestię, że trzeba głosować na ZP odpowiedział zdenerwowany, że nigdy nie zagłosuje na tych złodziei! Książeczką go nie przekonam bo wyrzuci do kosza. Ci wszyscy, którzy kierowali się tylko jednym przekazem medialnym bez chęci zweryfikowania prawdziwości  tych informacji przysłużyli się do zwycięstwa ówczesnej opozycji, która dzisiaj rządzi Jeżeli będzie teraz gorzej to niech nie winią PiS. Winna będzie ta ręka która postawiła krzyżyk Tuskowi. Wybory są po to, żeby się nam polepszyło. Poczekamy zobaczymy!
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 13:57

Dodane przez Wiesław Kilian w odpowiedzi na Dobry pomysł ale nierealny.

Książeczka, audiobooki czy podcasty to jedynie kilka moich propozycji a tekst napisałam, żeby zasygnalizować podstawowy problem naszej strony - brak komunikacji i orkiestracji. Liczę, że sami podrzucicie własne pomysły, które pomogłyby przynajmniej w części ten problem rozwiązać. Dzisiaj np. był protest prawników pod KRS przeciwko stalinowskim zapowiedziom ze strony władzy. Czy słyszałeś gdzieś o tym? Ile razy? Czy wiesz może jaki jest hasztag tego wydarzenia? Gdzie do jasnej cholery my jesteśmy? Czy to jest problem, wymyślić hasztag, napisać w mediach społecznościowych krótki komentarz używając hasztagu? Czy problemem jest polubienie wpisów innych użytkowników uczestniczących w akcji i podanie dalej? Takie proste rzeczy możemy zrobić w 10 minut, siedząc na tyłkach w domu! Konstruktywna krytyka jest jak najbardziej potrzebna ale potrzebniejsza jest burza mózgów, która doprowadzi do realnych działań przynoszących wymierne korzyści.
u2

u2

10.09.2024 14:24

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Książeczka, audiobooki czy

*** Dzisiaj np. był protest prawników pod KRS przeciwko stalinowskim zapowiedziom ze strony władzy. Czy słyszałeś gdzieś o tym? ***
Pierwsze słyszę. A opieram się na serwisach Gazety Polskiej i Sieci.
Jest sporo o prowokacjach szczurkowych pod Pomnikiem Smoleńskiem.
Zapodaj temat w formie krótkiej notki na NB. To jest nasza "książka", z której dużo się dowiadujemy i zawzięcie dyskutujemy. Zaletą jest to, że morderacja admina jest nikła :-)
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 14:50

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** Dzisiaj np. był protest

No właśnie o tym piszę. Mamy nieudolne media i musimy utworzyć - póki co sami - nieformalną grupę, która będzie orkiestrowała, bo media często piszą o tym co jest w trendach mediów społecznościowych. W tej chwili mainstreamowe media, próbują wybronić Tuska przed Trybunałem Stanu. Teraz piszę o pomyśle referendum aborcyjnym bo to też info sprzed chwili.
u2

u2

10.09.2024 14:59

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na No właśnie o tym piszę. Mamy

*** Mamy nieudolne media i musimy utworzyć - póki co sami - nieformalną grupę ***
Grupę Wejście? Czy Wyjście?
PS. Jesteśmy na NB. To są nasze media, czy komuś się to podoba, czy nie. Tworzenie sztucznych bytów, formalnych, czy nieformalnych, mnie nie interesuje. Są Nasze Blogi, portal komercyjny i prywatny i to mi pasuje.
PS2 Robienie demonstracji pod KRS w dniu miesięcznicy jest skazane na niepowodzenie. Nic się nie ukaże w mediach o tym wydarzeniu. No chyba że ty coś o tym napiszesz na NB :-)
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 17:53

Dodane przez u2 w odpowiedzi na *** Mamy nieudolne media i

Grupę nic nie robienia. Na miesięcznicy też tłumów nie było. Nie rozumiem po jaką cholerę kolejny raz szarpią się o ten wieniec? Przecież wiadomo, że taki jest cel prowokatorów. 
NB niestety ma przestarzały format, nie można wrzucać linków z Twittera, film tylko z You Tube, zdjęcia się nie wyświetlają a dyskusja nie jest wartka. Na TT mój wpis ma ponad 4,5 tys wyświetleń przy 2,8 tys obserwujących, tu takie zasięgi są rzadkością. I tu i tam możemy sobie tylko pogadać, bo żadnego realnego przełożenia na rzeczywistość to nie ma.
Marek Michalski

Marek Michalski

10.09.2024 12:45

@Autor Zacząć by należało od ustalenia co to są treści konserwatywne. Bez wspólnych wartości trudno o wspólne działanie.
Nie chodzi o deklaracje partyjne a o poczucie systemu wartości przez Polaków.
sake3

sake2020

10.09.2024 12:57

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na @Autor Zacząć by należało od

Jeśli Polacy są tak podzieleni jak w tej chwili to chyba nie ma co poszukiwać wspólnych wartości czy myśleć o wspólnym działaniu.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 13:59

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jeśli Polacy są tak

Nie są podzieleni tylko zmanipulowani. Nie kierują się rozumem tylko emocjami.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 13:57

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na @Autor Zacząć by należało od

Ustalmy to zatem. Jaki problem?
sake3

sake2020

10.09.2024 16:58

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Ustalmy to zatem. Jaki

Mówimy o skupianiu się, tworzeniu oddolnych stowarzyszeń organizacji, pisaniu książek, tworzeniu audiobooków, przekazywaniu sobie wartości i ustalać co to są wartości konserwatywne. Jednym słowem kolejny klub dyskusyjny. Co do wydania książek ,audiobooków-czy młody człowiek choćby taki jak ten który napadł działacza PiS Szafarowicza i odgrażał się, że wszyscy pisowcy zostaną zabici sięgnie nawet po książkę i przeczyta o wartościach którymi powinien sie kierować?Myślę że najlepszym wyjściem dla Szarafowicza byłoby dać mu w mordę, albo dopilnować by policja rzeczywiście starała się tego awanturnika znaleźć. Przecież takich pogróżek napadów jest już coraz więcej i nie wystarczy ponarzekać i przejść do porządku dziennego. Od czego jest RPO na którego płacimy, czemu nie broni praw obywatelskich. Od czego coraz rozbudowane jak grzyby po deszczu organizacje kobiece? Bronią kobiet?  Broniły dziennikarki w Polsce24 ordynarnie zwyzywanej przez zachlanego wielbiciela PO w randze pułkownika zakazującego jej jako pisówce wstępu do restauracji. Od czego są sądy? od obrony kiczowatej tęczowej torby? Trzeba zacząć faktycznie zasypywać sądy sprawami a nie tylko rozważać oddanie ich do sądu. Trzeba pisać listy protestacyjnie ,organizować protesty, a nie mówić o bezsilności wobec nienawiści.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 17:20

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Mówimy o skupianiu się,

Nie sięgnie po tę książkę, tylko być może przypadkiem posłucha podcasta na Spotify, jeśli tego materiału nie będzie nie przeczyta ani nie posłucha na 100%. Tej książki w ogóle nie trzeba drukować (nie będzie jedynie fizycznym prezentem, zawsze można wysłać link) i zero kosztów. Ona ma być tylko jednym kamyczkiem w obywatelskiej działalności. Jak myślisz ile osób wysłało do RPO ten list protestacyjny? " naszeblogi.pl. Podpowiem - "okrągłe 0" Protesty tak, ale masowe i nagłośnione w mediach społecznościowych pod zarezerwowanym hasztagiem na każde takie wydarzenie. Do tego masowe podbijanie akcji w mediach społecznościowych. Sądów nie ma. Jak myślisz, czy nadszedł czas, żeby masowo wysłać do Prezydenta wniosek o delegalizację PO?
sake3

sake2020

10.09.2024 18:05

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Nie sięgnie po tę książkę,

No właśnie- masowe i nagłośnione w mediach społecznościowych. Na maksa. Kierowanie spraw do sądów też konieczne. Przecież wszystkich nie odrzucą albo nie wydadzą w każdym przypadku stronniczych wyroków.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 18:41

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No właśnie- masowe i

Żeby coś było masowo nagłośnione to musi być zorganizowane. Była taka piękna masowa akcja "JestemProblememTuska" ale była pojedynczą akcją a te akcje muszą być stałe. Tak robiła opozycja o czym pisała niedawno Mika. naszeblogi.pl Do sądów, to trzeba składać wnioski o wyłączenie od orzekania sędziów z Iustitii i Themis na masową skalę.
sake3

sake2020

10.09.2024 20:18

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Żeby coś było masowo

@Anna Marzec.......Tu ma pani rację, protesty czy demonstracje nie mogą być pojedyncze, od czasu do czasu. Ale teraz trzeba przyjąć poprawkę, że druga strona gra nieczysto. Protesty rolnicze władza wzięła na przeczekanie, protesty przeciw uwięzieniu księdza i urzędniczek kwituje się lipnym przedłużaniem aresztu, a na uroczystości uczczenia ofiar wysyła się policję do ,,obrony'' paszkwilanckiego wieńca i opłacanych przez reżim kodziarzy. Z błogosławieństwem wysuszonej brukselskiej mumii i za namową niemieckiej kanalii zarządzającej Polską Klausa Bachmanna znaleźliśmy się w sytuacji niespotykanej od czasów pierwszych lat po wojnie. Nie ma narzędzi do powrotu do demokracji stąd nasza bezradność.
Marek Michalski

Marek Michalski

10.09.2024 17:18

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Ustalmy to zatem. Jaki

@Anna Marzec Główne cele wynikają z zasad w miarę powszechnie akceptowanych:
1. Powrót do zasad etyki katolickiej opartej o prawdę i dobro również w życiu publicznym.
2. Odzyskanie suwerenności.
3. Ochrona wolności i własności. Równość obywateli wobec prawa.
W podobnym do Pani tonie zamieściłem wpis:
naszeblogi.pl
Gdy przechodzi się do szczegółów wychodzą różnice poglądów.
Obrona normalności toczy się w reakcji na fronty nienormalności uruchamiane przez rewolucję marksistowską.
naszeblogi.pl
To nic innego niż podział na prawicę i lewicę, której ideologia "ogarnia ludzki ród".
Inaczej mówiąc przesunięte w lewo jest okno Overtona, co skutkuje pomieszaniem poglądów.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 17:33

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na @Anna Marzec Główne cele

Suwerenności nie uda się odzyskać na pstryknięcie palcem. Jeśli Zjednoczona Prawica będzie rozbijana, między innymi przez Brauna to nie odzyska jej nigdy.
Marek Michalski

Marek Michalski

10.09.2024 17:48

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Suwerenności nie uda się

@ Anna Marzec A jak odzyskuje suwerenność Polski Zjednoczona Prawica i w czym jej bruździ poseł Braun?
Przejdźmy do konkretów.
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 18:09

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na @ Anna Marzec A jak odzyskuje

Konfederacja nigdy nie wejdzie do Zjednoczonej Prawicy bo kontroluje ją Tusk. Kaczyński lata temu zrozumiał, że tylko zjednoczona strona konserwatywna, może mieć wpływ na losy Polski. Zjednoczona Prawica budowała gospodarczo państwo, wzmacniała strategiczne SSP, zablokowała masowe przesiedlenia Afryki do Europy i w duchu patriotycznym wychowywał dzieci, finansował konserwatywne NGO
Jabe

Jabe

10.09.2024 18:56

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Konfederacja nigdy nie

Czy to przeświadczenie jest jakoś umocowane w rzeczywistości?
Anna Marzec

Anna Marzec

10.09.2024 18:59

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy to przeświadczenie jest

Jest. Np. Ks. Olszewski przebywa ponad pół roku w więzieniu bo państwo wspierało konserwatywne NGOsy
Marek Michalski

Marek Michalski

11.09.2024 08:19

Dodane przez Anna Marzec w odpowiedzi na Konfederacja nigdy nie

@Anna Marzec Zadałem konkretne pytania i otrzymałem odpowiedź na pytania których nie zadałem. W ten sposób wyjaśniła Pani na swoim przykładzie problem "słodkiego snu".
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

10.09.2024 19:45

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na @ Anna Marzec A jak odzyskuje

[17:48] - Marek Michalski 
Pewnie Braun najbardziej bruździ każdemu chanukowi tym swoim "Szczęść Boże"!
Marek Michalski

Marek Michalski

11.09.2024 08:22

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Pewnie Braun najbardziej

@Alina Jego hasło Kościół, szkoła, strzelnica jet niezmiennie aktualne. Oczywiście nie w koalicji chanukowej, która uprawia słodką anestezjologię.
Anna Marzec
Nazwa bloga:
Jeżeli myślisz, że coś możesz lub czegoś nie możesz, za każdym razem masz rację

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 14
Liczba wyświetleń: 40,804
Liczba komentarzy: 297

Ostatnie wpisy blogera

  • Z Internetu do ludzi. Nowy model uczciwej komunikacji
  • Myśląc Polska - komentarz
  • Plan strategiczny UE – Depopulacja, recesja i przesiedlenia

Moje ostatnie komentarze

  • Odnoszę wrażenie, że nie zrozumiał Pan ani celu ani intencji. Unia Europejska dąży do globalnej cenzury „niepożądanych treści" i właśnie w tej chwili trwają nad tym prace w Sejmie. Na szczęście…
  • Dziękuję za komentarz osobie, która zrozumiała o czym napisałam. Myślę, że taki projekt byłby najlepszą odpowiedzią na próby cenzury Internetu.
  • Możesz tupać nogami ale polityka to matematyka, rządzi ten kto ma większość albo sam albo w koalicji. Nie ma czegoś takiego jak klimatyzm tylko depopulacja której on jest elementem. Inne elementy to…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Polsko dalej słodko śpij
  • Zamach Stanu - List do Posłów Partii Koalicyjnych
  • Plan strategiczny UE – Depopulacja, recesja i przesiedlenia

Ostatnio komentowane

  • Kazimierz Koziorowski, mniemam że zrozumiałem Pani cel i intencję blogowania ale moje uwagi o tyle o ile związane z przedmiotem tego bloga niekoniecznie powinny być traktowane jako polemika z nim
  • Anna Marzec, Odnoszę wrażenie, że nie zrozumiał Pan ani celu ani intencji. Unia Europejska dąży do globalnej cenzury „niepożądanych treści" i właśnie w tej chwili trwają nad tym prace w Sejmie. Na szczęście…
  • Kazimierz Koziorowski, z tą najlepszością w wydaniach papierowych to takie działanie tylko dla polepszenia samopoczucia twórców, w ichnim mniemaniu nośnych tekstów. papier przecież wszystko przyjmie, tyle że prawie nikt…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności