Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Miałeś, chamie, złoty róg...

krzysztofjaw, 16.10.2023
Partia PiS (ZP) wygrała wczorajsze wybory do Sejmu, co na pewno jest jej ogromnym sukcesem, bowiem w III RP taka sytuacja wygrania wyborów trzy razy z rzędu  jeszcze się nie zdarzyła. I to wygrała pomimo tego, że w czasie ostatniej kadencji rządu zdarzyło się dla Polski wiele złego: od pandemii do wojny na Ukrainie. A jednak obecny rząd podjął wiele działań, które zakończyły się powodzeniem i przez te kryzysy Polska przeszła niemal "suchą stopą".
8 lat rządów PiS (ZP) to czas, w którym Polacy wreszcie partycypowali w sukcesie gospodarczym Polski. Wszystkie programy społeczno-gospodarcze PiS (ZP) sprawiły, że ogólnie Polakom zaczęło się po prostu dobrze i godnie żyć. Okazało się więc, że można dobrze rządzić, dobrze dla Polaków i dla Polski. 
Uporaliśmy się też z wysoką inflacją bez radykalnej zwyżki stóp procentowych, co spowodowałoby stagnację lub recesję gospodarczą i skokowy wzrost bezrobocia a tak mamy w Polsce najniższe bezrobocie w historii III RP i jedno z najniższych w UE. Dodatkowo wzrost gospodarczy dla Polski w 2023 r. ma wynieść 0,5 proc. PKB a w 2024 r. - 2,7 proc. Natomiast wzrost PKB w UE ma w 2023 r. wynieść 0,8 proc. a w roku 2024  - 1,4 proc., czyli o 1,3 proc. niższy niż prognozowany dla Polski. 
Do tego wszystkiego zwiększyliśmy siłę militarną Polski i nie zgadzaliśmy się na żadne przymusowe relokacje migrantów, dzięki czemu Polska jest dziś postrzegana jako jeden z najbezpieczniejszych w UE krajów. 
I nie można się tedy dziwić, że tak dobrze rządząca PiS (ZP) wygrała kolejne wybory do Sejmu. 
Tylko, że tak naprawdę to być może jest jedynie "pyrrusowe zwycięstwo", bo może się okazać, że mimo tego zwycięstwa, PiS (ZP) nie będzie w stanie utworzyć rządu, czyli zawiązać koalicję w Sejmie przekraczającą 230 posłów. W takiej sytuacji to najprawdopodobniej koalicja: PO (KO), Trzecia Droga i Lewica mogłaby utworzyć nowy rząd i do władzy wróciłby D. Tusk a PiS stałby się opozycją i to bardzo silną. 
Gdyby tak się stało, to jest to dla Polski i Polaków tragiczna sytuacja. Wróciłoby "piniędzy nie ma i nie będzie", co oznaczałoby cofnięcie albo drastyczne ograniczenie programów socjalnych takich jak np. 500+ (800+ od 2024 roku) i 13 oraz 14 emerytura czy ograniczenie albo zaprzestanie programów inwestycyjnych dla Polski jak budowa CPK. Dodatkowo wyprzedawano by Polski majątek (jak PKN Orlen), wpuszczono by  na polecenie zniemczonych  elit unijnych migrantów do Polski i zapewne też znów podniesiono by wiek emerytalny. No i rozbudowa polskiej armii stałaby pod znakiem zapytania. 
Do tego wszystkiego znów Niemcy czy Rosja dawałyby rozkazy D. Tuskowi a on by z zaciętością i antypolską satysfakcją  potulnie - jak dawniej - je wykonywał. 
O tym, że PO (KO) stworzy koalicję sejmową z Trzecią Drogą i Lewicą było wiadomo cały czas, więc tak naprawdę każdy wiedział, że oddanie głosu na jedno z tych ugrupowań oznaczało de facto chęć odsunięcie PiS-u od władzy i zgodę na ponowne rządy D. Tuska. I jeżeli mimo tego Polacy oddali swe głosy na te ugrupowania to znaczy, że świadomie chcieli powrotu do czasów rządów PO-PSL, co dla mnie jest szokujące. 
Gdyby jednak ostateczne wyniki wyborów byłyby podobne do szacunków exit i late poll to faktycznie chyba zbyt mocno wierzyłem w dzisiejszą mądrość polskiego narodu. PiS (ZP) winien mieć około 42-43%. 
A jest inaczej. Oj moi rodacy, ja wiem, że do dobrego człowiek przyzwyczaja się bardzo szybko i myśli, że będzie tak zawsze, ale żeby mieć tak krótką pamięć, aby nie pamiętać fatalnych dla Was 8 letnich rządów PO-PSL czy zapomnieć, że to "dobre" dla Polski i Polaków jest wynikiem 8 letnich rządów PiS (ZP)? 
Jeżeli D. Tusk utworzy rząd, to jeszcze zatęsknicie za PiS-m, oj zatęsknicie. Ale niestety może być już wtedy dla Polski i dla Was za późno i pozostanie nam wszystkim jeno zanucić [1]:
Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór:
czapkę wicher niesie,
róg huka po lesie,
ostał ci się ino sznur,
ostał ci się ino sznur.
Stanisław Wyspiański, Wesele
[1] „Miałeś chamie złoty róg” to cytat z dzieła Stanisława Wyspiańskiego o tytule „Wesele”. Zazwyczaj używa się go w pełnej formie „miałeś chamie złoty róg, miałeś chamie czapkę z piór, czapkę wicher niesie, róg huka po lesie, ostał ci się ino sznur”. Zwracana jest tu uwaga na złoty róg, który miał służyć wezwaniu do walki oraz czapkę, która spadła, gdy jeden z bohaterów książki upuścił róg i chciał go podnieść. Sznur natomiast jest metaforą śmierci, która jest doradzana bohaterowi - tylko ona pozostała. Jest zachętą do popełnienia samobójstwa po stracie wszystkiego, co się posiadało. Cytat może też symbolizować zaprzepaszczenie jakiejś szansy: https://www.korektorteks…
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)
http://krzysztofjaw.blog…
[email protected]
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10032
tricolour

tricolour

16.10.2023 14:34

Z przedwczorajszej pewności zwycięstwa do dzisiejszego wygrażania po przegranej i życzenia wszystkiego najgorszego.
Honor nie jest dominującą cechą prawdziwego polaka i katolika.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

16.10.2023 14:41

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Z przedwczorajszej pewności

- tricolour
Ja nikomu nie życzę wszystkiego najgorszego, ale Pan zobaczy czym będzie ewentualny antypolski rząd D. Tuska. Oj, zobaczy Pan...
Pzdr
tricolour

tricolour

16.10.2023 17:02

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na - tricolour

@krzysztof
"Ja nie życzę, ale" - pan chyba nie rozumie, co znaczy "ale" w zdaniu przeczącym.
Otóż życzy pan. I ja panu też życzę tego, czego pan mnie.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 21:27

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @krzysztof

CPK poszło się jebać, atom to samo, kontrakty na zbrojenia unieważnią, wojska USA wypchną z Polski, 800+,13 i 14 zabiorą, Orlen, LOT i co lepsze Spółki sprzedadzą, bezrobocie w 2024-15%,  parabanki, zeszyty, jebanie po grób.
Toście kurwy tępe zrobiły na złość Kaczorowi.
Darek65

Darek

16.10.2023 21:39

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na CPK poszło się jebać, atom to

Spokojnie, to już nie takie proste. To są kontrakty obwarowane karami. Jeden, dwa można zerwać, ale nie wszystko. Amerykanie nie pozwolą na zerwanie kontraktu w sprawie elektrowni atomowej. To oni w tym temacie rządzą, a nie jakiś Tusk.  Bardziej się boję, że będą spowalniać, jak było z gazoportem. Ich elektorat, to nie tylko bogaci z dużych miast. Elektorat Trzeciej drogi, Lewicy , a i PO też bierze 500+, też korzysta z podwyżek, lepszego statusu. Jak to zabiorą, to im też zabiorą. Tusk ma słabą pozycję, dużo słabszą niż w przed 2015. Koalicjanci mogą go szybko sprowadzić na ziemię, bo bez nich nic nie znaczy.
Jan1797

Jan1797

16.10.2023 21:51

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na CPK poszło się jebać, atom to

Do Siberian,
Nie daj się zwieść, czytaj co Piotr pisze. Trzeba się wspierać i chronić, dbając o naszych i tych przedstawicieli których mamy.
sake3

sake2020

16.10.2023 14:48

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Z przedwczorajszej pewności

Nikt nie wam po wygraża po przegranej.To wy w dalszym ciagu ryczycie ,,j...c piS'.Tak było wczoraj w waszym komitecie wyborczym KO'.Ordynarne odzywki ,,triumfatorów'' nic się nie zmieniły ,również pogróżki.Oto wasza demokracja.Swoją glorię pokazaliście i wczoraj na NB gdzie zostałam zwyzywana przez furiatkę Annę...
u2

u2

16.10.2023 14:58

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nikt nie wam po wygraża po

Z jednego jestem zadowolony. Jak będą rządzić totalniacy to trudno mi sobie wyobrazić spełnienie się wizji Mariana Węcławka z Leszna, przed którymi ostrzegałem na NB. A przecież nikt rozumny nie chce wojny na terenie Polski :-)
Co prawda zaleje nas fala nielegalnych imigrantów relokowanych do nas siłą. Ale ja nie zamierzam ich pilnować i trzymać w obozach koncentracyjnych. Jeśli coś takiego nastapi, to będę pomagać tym nieszczęśnikom wydostać się z takiego obozu, oczywiście środkami legalnymi :-)
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 21:28

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Z jednego jestem zadowolony.

Silne wojsko, silna gospodarka, dobre emerytury, praca dla wszystkich, bezpieczeństwo socjalne - to wszystko be! Wystarczyło - Jebać PiS, by obrócić to wszystko w pył! Szatniarz z Brukseli, niemiecki pachoł, dokonał rzeczy wielkiej!
Zawrócił chu... Wisłę!
krzysztofjaw

krzysztofjaw

16.10.2023 22:46

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Silne wojsko, silna

Siberian Husky Dog
Oj zobaczy Pan..., gdy u nas zaczną się ataki terrorystyczne islamistów a waloryzacja emerytury w marcu wyniesie 5 zł czy młodzi ludzie do 26 roku życia będą znów płacić PiT, i wiele, wiele innych. Wtedy się obudzą, ale będzie za późno. 
Pzdr
Pers

Pers

16.10.2023 15:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nikt nie wam po wygraża po

@sake
Ja nikomu nie wygrażam. 
Pisałem ci kilka dni temu że w poniedziałek będę się z was śmiał.
No ale na stypie nie wypada... :)))))))
sake3

sake2020

16.10.2023 21:52

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers......No to prosze się śmiać,,zamiast obwieszczać w komentarzu ? Smiech to zdrowie,tyle,że może panu sztuczna szczęka wylecieć..
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 21:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nikt nie wam po wygraża po

Przetrwamy rudego ,my nie będziemy latać po ulicach i j...ć KO z ośmioma gwiazdkami na czole !
Nie będziemy pluć na policje i na Polski mundur .
Tym się od nich różnimy
u2

u2

16.10.2023 14:46

PO (KO), Trzecia Droga i Lewica mogłaby utworzyć nowy rząd i do władzy wróciłby D. Tusk a PiS stałby się opozycją i to bardzo silną.
Taki wariant jest chyba najbardziej prawdpodobny. Programów socjalnych od razu nie obetną, ale na pewno zlikwidują programy strategiczne typu CPK i elektrownie atomowe. Pewnikiem zlikwidują jakąś elektrownię typu Turów. Polska nie może za bardzo urosnąć w siłę. A czyimi agenciakami są totalniacy to chyba nikt na NB nie ma wątpliwości. Bynajmniej nie są to agenciaki Polski :-)
PS. PAD zwraca uwagę na rekordową frekwencję i chwali ją, ale widać że wybory pokazały obojętność dużej części społeczeństwa co do przyszłości kraju. Co zmierza ku federalizacji Polski w ramach Eurokołchozu.
sake3

sake2020

16.10.2023 15:19

Dodane przez u2 w odpowiedzi na PO (KO), Trzecia Droga i

@u2.....W pierwszym rzędzie zniszczą zaporę na granicy z Białorusią a SG posadzą do więzienia które w krótkim czasie zmienią się w więzienia dla innych.Będzie tropienie ,,pisowców'',odbieranie im wszystkiego,wyrzucanie z pracy.Będzie emigracja z Polski a luki zapewnią inżynierowie architekci i lekarze,Fantazjuję? Otóz nie,po prostu dokładnie słuchałam co ma do powiedzenia ,,światła'' część narodu ,ich pogrózki i kłamstwa.No cóż trzeba nam stale uczyć sie na błędach...
u2

u2

16.10.2023 15:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2.....W pierwszym rzędzie

Zauważ droga sake, że referendum nie uzyskało wymaganego progu 50% pomimo rekordowej frekwencji na wyborach do parlamentu. Pełomafia to mistrzowie w obstrukcji i destrukcji, więc zaporę szybko każą rozebrać i będą się mścić na PiS i ministrze ZZ za tych 13 ministrów peło sądzonych przez po-wolne sądy, które teraz nawet nie pisną i wszystkich szybciutko uniewinnią :-)
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 14:53

To jest bardzo dobra lekcja dla ludzi o poglądach prawicowych.Sami jesteśmy winni tej sytuacji.Nie ma jednak co płakać nad rozlanym mlekim.Napiszę krótko Do Roboty trza zakasać rękawy i "bić" się zaciekle o duszę każdego Polaka,bo jak nie my to kto?
u2

u2

16.10.2023 15:02

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na To jest bardzo dobra lekcja

Sami jesteśmy winni tej sytuacji.
Nie ma co siebie tak mocno obwiniać. W mojej okolicy założę się, że PiS zdecydowanie wygrał. Ale  rozumiem, że na zachodzie Polski i w Warszawie sytuacja jest diametralnie różna. Tam wygrali totalniacy. Niech rządzą sobie. Będą na pewno inwestować na swoich terenach, a ściana wschodnia zostanie tylko z Via Baltiką, bo na Via Carpatię nie liczę przy ich rządach, a i pewnie Rail Baltika mocno się przesunie w budowie znając te Sławki Nowaki :-)
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.10.2023 15:06

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na To jest bardzo dobra lekcja

Prawicowcy NIE SĄ NICZEMU WINNI!
Wciąż jesteśmy w oparach ruskiego kłamstwa, które najsilniej działa w dużych miastach, gdzie TVN-24 jest w sieciach kablowych i manipuluje ludźmi przez cała dobę... Tymczasem PiS pozwolił sobie wykasować poglądy narodowe z TVP, zlikwidował poszukiwaczy prawdy - jak Jana Pośpieszalskiego, wykorzystał pandemię, żeby zamknąć "Studio Otwarte' na zawsze.
No i prezes Kaczyński zrobił manewr niszczący Narodowców w ostatnim dniu używając znienawidzonego Banasie i jego syna, który wszedł do Konfederacji, partii z Narodowcami. 
Sławomir Mentzen z dziwnym zadowoleniem mówi o klęsce Konfederacji, jakby oto meldował oficerowi dyżurnemu, że wykonał zadanie zmarginalizowania Konfy. Czyli układ POPiS z czerwonymi genitaliami będzie mógł rządzić pieniędzmi Polaków przez kolejne lata.
u2

u2

16.10.2023 15:12

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Prawicowcy NIE SĄ NICZEMU

Droga Alino, ale kuń-fa to taka zbieranina.Trochę wolnościowców wyglądających jak typowi anarchiści-komuniści, jest oszołom Mikke, ultra-katolik Braun, ekonomista-liberał  Mentzen, który jednak przegrał ponownie z p.Petru, tym razem mandat w Warszawie. Widać p.Petru to ultra-liberał i przelicytował p. Mentzena w zapędach prywatyzacyjnych, czyli pozbawiania nas kur znoszących złote jajka. W dodatku kuń-fa robiła konferencje z szefem NIK atakując bezpardonowo PiS, to było nieźle rozegrane przez pełomafię (p. Chmaj) i utopiło kuń-fę, ale nie PiS, który sobie przejdzie do opozycji, co w demokracji jest wygodniejsze od rządzenia :-)
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.10.2023 15:46

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Droga Alino, ale kuń-fa to

kuń-fa to taka zbieranina - dokładnie taka sama jak całe społeczeństwo! Każda partia to zbieranina różnych typów! Jeśli mam do wyboru zbieraninę np. wokół G. Brauna, to ją natychmiast wybieram, żeby mi ktoś nie wybrał do rządzenia zbieraniny agresywnych bab z SS i innych psycholi z otoczenia Tuska, że o zbrodniarzach nie wspomnę. Proste?
u2

u2

16.10.2023 15:55

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na kuń-fa to taka zbieranina   -

Ale ugrupowanie, czy też partia polityczna, ewentualnie konfederacja partii, powinny mieć przynajmniej wspólne ramy programowe, jak nie mają miliardów Zasława za sobą, jak płaczący Szymuś :-)
PS. Leszek M. miał za sobą moskiewską pożyczkę i wylądował w peło, która z kolei ma obecnie pożyczkę z niemieckiego banku. Ale skromniutką, zaledwie 25 melonów.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 15:28

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Prawicowcy NIE SĄ NICZEMU

Kłóćmy się dalej,...racja mojsza niż twojsza... itd ,tekst z "Dnia Świara".Psze pani śmiać mi się chce,a nie czekaj płakać jak widzę te zdziwione miny zwollenników Konfederacji.Układ POPiS kochana ja przez 8 lat rządów Zjednoczonej Prawicy odżyłem jako tako.Teraz czas przemyśleć swoje zaniedbania, które prowadzą właśnie do takich żałosnych sporów w rodzinie jak ta która ma miejsce wśród patriotów o prawicowych poglądach.
u2

u2

16.10.2023 16:03

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Kłóćmy się dalej,...racja

Tylko czy na pewno wiemy, co to są prawicowe poglądy ? Jak czytam obecnie  książkę prof. Legutko pt. "Triumf człowieka pospolitego", to zaczynam mieć wątpliwości, czy osoby mieniące się prawicowcami, aby na pewno mają prawicowe poglądy :-)
Darek65

Darek

16.10.2023 15:43

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Prawicowcy NIE SĄ NICZEMU

Alina
"Tymczasem PiS pozwolił sobie wykasować poglądy narodowe z TVP" - To jak to w końcu jest ? Jest PIS winny, czy nie jest winny ? Przecież są prawicą?
sake3

sake2020

16.10.2023 15:21

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na To jest bardzo dobra lekcja

@Esaur Gappa......W czym winni? To trzeba jasno powiedzieć bo zakasanie rękawów i robota musi mieć podstawy,nie tylko cel.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 15:35

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Esaur Gappa......W czym

Jedno pani tylko napiszę.Jak może pani patrzeć w lustro wiedząc dziś że zmuszanie ludzi do szczepień to był czysty zamordyzm,tak samo jak cała polityka ZP w okresie oszukanej pandemi?Jak, no jak można tak jak napisała pani Alina wyrzucić z telewizji publicznej tak mądrą i roztropną osobę jaką jest Janek Pospieszalski?Przykładała pani rękę do tej zdrady społeczeństwa a dziś nie widzi pani swojej winy że ludzie sami juz nie wiedzą co i kto jest wart ich uwagi i poświęcenia.
u2

u2

16.10.2023 15:39

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Jedno pani tylko napiszę.Jak

Czasami władza wykonawcza jest zobligowana robić pewne rzeczy nie pod publiczkę, ale aby ratować ludzi. Szczepienia to takie ratowanie. Nawet jeśli ktoś twierdzi z uporem maniaka, że są niepotrzebne i wręcz zabijają. Ale szczepienia nijak nie były obowiązkowe. Obostrzenia były i walili "swoi" w ZP za maseczki i trzymanie dystansu, oskarżając dodatkowo Dobrą Zmianę o zabicie 200 tys. Polaków. Tak robią krety, a nie "swoi" :-)
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 15:53

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Czasami władza wykonawcza

Rząd stchórzył przed prawdą,wolał słuchać WHO BIGPHARMY i ogólnoświatowej medialnej machiny,a ty sługusie wyżej wymienionych teraz plujesz mi w twarz i od kretów wyzywasz.
Ty chcesz doktryny Neumanna także wśróď patriotów nie ważne jaka jest prawda ważne kto rządzi.
Darek65

Darek

16.10.2023 16:01

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Rząd stchórzył przed prawdą

Zakładając, że rząd musiał "zareagować" na pandemię, mógł to zrobić inaczej, a nie walić na oślep i z grubej rury. Zamykanie lasów, cmentarzy, Kościołów. Zamkniecie gabinetów specjalistycznych.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 16:07

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Rząd stchórzył przed prawdą

Mało tego, im wprowadzone zamordystyczne rządy zwyczajnie się spodobały! Wciąż wmawiają, że 5 osób Wigilii to było coś,  co uratowało naród. Dla wygody, korzyści, partykularnych interesów posłali do piachu z całą premedytacją 200 000. Do tego najbardziej gnoili własny elektorat. Tyle trzeba oddać PO, że przynajmniej o swoich dbają  -  doktryna Neumanna.
u2

u2

16.10.2023 16:10

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Mało tego, im wprowadzone

posłali do piachu z całą premedytacją 200 000
To teraz będziecie mogli oskarżyć ich o ludobójstwo. W końcu nie darmo mieszkasz w Rajchu, który już dawno rozliczył się z ludobójcami  :-)
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 16:13

Dodane przez u2 w odpowiedzi na posłali do piachu z całą

u2
Spadaj debilu.  Przez takich jak ty, prawych "Hadaczy" ludzie mają dość prawicy. Po to tu jesteś.
u2

u2

16.10.2023 16:18

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na u2

Oj tam, każdy sądzi po sobie. To nie ja oskarżam o posłanie do piachu 200 000 tylko ty. Ja po prostu dobrze się bawię tymi kocopołami, które tutaj wypisujesz :-)
Jabe

Jabe

16.10.2023 15:09

Pandemię wprowadził rząd. Dała ona mu pre­tekst do ła­ma­nia prawa. W nor­malnym kraju (są takie? – co za czasy!), u­gru­powanie tak po­stępujące miało­by wynik jedno­cyfrowy.
No i PiS szukał sobie wrogów we wszy­stkich. To Jaro­sław Ka­czyński miał złoty róg. Co mu zostało?
Nie zreformował państwa, o­graniczając się do roz­budowy soc­jalizmu. Tamci przyszli na gotowe. Teraz „patrioci” będą płakać przy odrywaniu od ko­ryta.
sake3

sake2020

16.10.2023 16:16

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pandemię wprowadził rząd.

,,Pandemię wprowadził rząd''........No tak.W całym świecie,w całej Europie nikt nie słyszał o pandemii nikt się nie szczepił,nikt nie umierał.Tak własnie manipuluje się ludźmi,Wpierając naiwnym ,że pandemia to mit i polski rządowy wynalazek.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 16:29

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na ,,Pandemię wprowadził rząd''.

Na naszym podwórku to chyba my decydujemy w co się bawimy i w co gramy,a nie obcy z innych "dzielnic".No chyba że jesteśmy słabi i łatwo nad zastraszyć,więc to oni nakazują nam jak mamy żyć w co wierzyć ,co jest prawdą a co kłamstwem.No tak globalizm wszedł do dupy każdemu kto jest u władzy i takie właśnie mamy tego konsekwencje,nadopiekuńcze państwo pożera własne dzieci.
u2

u2

16.10.2023 16:45

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Na naszym podwórku to chyba

Ale Polska nie jest samotną wyspą, tylko jest otoczona sąsiadami, którzy wprowadzili podobne regulacje i obostrzenia. Albo się dostosowujemy, albo się odcinamy od sąsiadów. Polska nie jest samowystarczalna, nie ma takiego państwa na świecie, które byłoby samowystarczalne. Każdemu czegoś brakuje. A Polsce daleko do mocarstw światowych, a na potęgę regionalną również nie zanosi się, zwłaszcza po wczorajszych wyborach. Długo, długo nie :-)
PS. Zastanawiające, że atakują Dobrą Zmianę osoby mieszkające za bliską granicą, są one największymi krytykami Dobrej Zmiany, jeśli to można nazwać krytyką, a nie zwykłą agresją.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

16.10.2023 17:07

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na ,,Pandemię wprowadził rząd''.

Nie chodzi o to co robiły inne przekupne rządy, tylko o to, że nasz, któremu powierzyliśmy władzę! Nie sprawdzał szczepionek, nie badał, zwolnił producentów z odpowiedzialności za skutki uboczne w tym śmierć zaszczepionych. Dał sobie wmówić, że jest jakaś pandemia, podczas, gdy pandemia pojawiła się po zmianie definicji pandemii. Zamknął usta wszystkim, którzy mieli inne zdanie, wątpliwości czy dowody medyczne, że to oszustwo, i zakazał stosowania skutecznego leku przeciwwirusowego - amantadyny - zamiast rozdawać go za darmo.
sake3

sake2020

16.10.2023 18:02

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Nie chodzi o to co robiły

Alina @Warszawa.....Ma pani udokumentowaną wiedzę,ze tylko u nas była pandemia oszczedzając inne państwa,tylko u nas niesprawdzone szczepionki tylko u nas śmierci już zaszczepionych? Tylko nasz rząd dał sobie to wmówić?Gracie tą pandemią przeciw rządowi chyba tylko po to żeby opozycja doszła do władzy.No więc macie co chcecie. Cieszcie się.I nie dziwcie się,że w starzejącym się społeczeństwie odsetek umieralności jest coraz większy.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 18:21

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Alina @Warszawa.....Ma pani

Nikt w nic nie gra,mówię tu za siebie.Poszę podać przykład innego kraju europejskiego gdzie rządziła prawica i zachowała czyste sumienie względem swych obywateli.Nie ma takiego,bo wszędzie jest to samo propagowane NWO.Jedynie Szwecjia o dziwo w kraj gdzie rządzi od dawna lewica nie zachorował na ogólnoświatową paranoję.
Przypomnę pani słowa Jana Pawła II...Wymagajcie od siebie,nawet gdyby inni od was nie wymagali...
Ja nie chcę cwaniaków i karierowiczów u władzy,tylko ludzi z krwi i kości którzy mają odwagę stanąć tam gdzie leży prawda,a nie tam gdzie interesy elit tego świata.
Gdzie jest Niedzielski gdzie jest Szumowski się pytam!?Ja pani powiem gdzie oni są,siedzą sobie wygodniew swoich apartamentach i popijając koniaczek śmiejąc się z ludzi którzy uwierzyli w ich troskę o nasze zdrowie.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 15:18

Do ostatniej chwili czekałam na opamiętanie,  np." Popełniliśmy błędy,  ale mimo wszystko prosimy jeszcze raz o zaufanie. Postaramy się naprawić wyrządzone krzywdy, a tam, gdzie to już niemożliwe,  zadośćuczynić ". Nie doczekałam się,  więc oni nie dostali mojego głosu. I tak mają szczęście, że nie przerzneli całkiem sromotnie. Mają szczęście, że rachityczny rząd,  o ile w ogóle taki powstanie, będzie miał niewielką siłę sprawczą.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 16:02

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Do ostatniej chwili czekałam

Proszę więc mieć odwagę i napisać na kogo oddała pani swój cenny głos.Jestem bardzo ciekaw,nie tylko ja zresztą.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 16:11

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Proszę więc mieć odwagę i

To nie wymaga żadnej odwagi. Od ponad roku nie ukrywałam,  że jeżeli nic się w polityce PIS nie zmieni, to nie pójdę na żadne wybory. Kara musi być,  a "mniejsze zło " nie istnieje, tak jak "mniejsza połowa".
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 16:21

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na To nie wymaga żadnej odwagi.

Taki dumny ostracyzm z pani strony nie jest niczym chwalebnym.Ja mimo wielu zastrzeżeń do PiS schowałem swoją dumę i wsparłem ich swoim głosem,tak jak robiłem to na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy także w życiu prywatnym.Pani najwyraźniej ma swoje lata i w jej życiu niewiele się już zmieni,ja muszę walczyć codziennie o przetrwanie bo nawet "przyzwoici"ludzie wokół mnie,dopuszczają się karygodnych uczynķów.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 17:42

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Taki dumny ostracyzm z pani

Esaur
Ja nie oczekuję pochwał. Takiego dokonałam wyboru. Nikt i nic nie przekona mnie, że ludzie, którzy mieli mnie, ich własnego wyborce za nic (płaskoziemca, szur, ruska onuca), a także za nic mieli moje życie i zdrowie, są zdolni do zbudowania czegoś dobrego. Obietnicami i dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane, a kara za zło musi być.  Nie może być inaczej.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 17:54

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Esaur

To że ludzie pod wpływem silnej presji popełniają błędy,ba nawet przestępstwa wiadomo od zarania ludzkości.Rzecz w tym że jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
Pani jednak lubi być ponad wszystkimi,na wszystkich patrzeć z góry,taka jest charakterystyka ludzi którzy uwielbiają pouczać innych siedząc wygodnie na emeryturze,a wcześniej w kwiecie wieku nawet palcem nie kiwneli by sprzeciwić się panoszącemu się złu.
Nie pani jest od wymierzenia kary i nie pani będzie osądzać czyny tych którzy dopuścili się grzechu przeciw ludzkości.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 18:11

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na To że ludzie pod wpływem

Esaur
Nie jestem na emeryturze, a w życiu żaden rząd nic dla mnie nie zrobił. Zło uczyniono nie z powodu żadnej presji, której się z radością poddano. Dano malpie brzytwę,  żeby się nią pobawiła. Nie po to od dziecka uczono mnie odróżniac dobro od zła,  żebym teraz miała je popierać i jeszcze odczuwać z tego powodu dumę. Proszę schować sobie do kieszeni pouczanie mnie i ten prymitywny szantaz emocjonalny. Jak się nie ma co się lubi, to nie lubi się tego, co się ma.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 18:32

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Esaur

Nie pytaj co Polska może zrobić dla ciebie,zapytaj co ty możesz zrobić dla Polski. Suma sumarum wszystko o co walczyli i umierali patrioci wczoraj i dziś o kant dupy rozbić,bo pani wszystko wywalczyła przecież sama samiuteńka.Pani jest przecież wolna od błędów i zaniechań,prawdziwa ostaja dobra.
Pani Anna

Pani Anna

16.10.2023 19:15

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Nie pytaj co Polska może

Esaur
Naprawdę aż musiałam się uśmiechnac. Najlepsze, co mogłam zrobić dla Polski, to odciągnąć choć na jakiś czas od koryta te coraz bardziej zdegenerowaną ekipę,  żeby sobie przypomnieli, jak bardzo trzeba dbać o wyborców ( odeszło od nich milion, tak jak przewidywałam) i się starać,  żeby to koryto zdobyć i utrzymać. Taki zabieg higieniczny jest konieczny co jakiś czas. To, że pisałam i ostrzegałam od 3 lat jak to się skończy, było jak widać psu na budę.
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 19:31

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Esaur

Siła złego na jednego.
Każda władza się degeneruję nie zaprzeczam ta także,ale czy nie lepiej było promować incjatywy typu PJJ.Nie wiem sam już.Świat się jeszcze nie kończy,teraz będzie sporo chaosu i oby ktoś tego bezwzględnie nie wykorzystał.
Czas pokaże,tymczasem ja odcinam się na jakiś czas od tego "bagienka" bo sporo sił kosztuje ta cała "demokracja".
Jeszcze połowa pażdziernika przed nami, a różaniec w tym czasie nie powinnien leżeć bezczynnie w szufladzie.
Pozdrawiam.
u2

u2

16.10.2023 16:13

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Proszę więc mieć odwagę i

W Rajchu zdecydowanie wygrała pełomafia. Tylko w USA wygrał Peace.
Pers

Pers

16.10.2023 16:19

Dodane przez u2 w odpowiedzi na W Rajchu zdecydowanie wygrała

@u-beczek
//Tylko w USA wygrał Peace.//
No... Ledwo ledwo.
Od ostatnich wyborów straciliście 11% a w Waszyngtonie i na Manhatanie to nawet Lewica was pokonała :)))))))))
Obudź się litwak!
u2

u2

16.10.2023 17:50

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

@Rus
Oj tam, ważna jest wygrana. W USA Polonia zwykle sprzyja Partii Demokratycznej, więc wygrana konserwatystów, czyli republikanów, cieszy mnie niezmiernie :-)
Pers

Pers

16.10.2023 17:53

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @Rus

@u-beczek
Pocieszaj się pajacyku :))))))))
u2

u2

16.10.2023 23:03

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

@Rus
Masz niezłą bekę per-sik. Świętujesz razem z twoim drugiem tric-em ? :-)
Pers

Pers

16.10.2023 15:19

@ał-tor
I twoje heroiczne salta mortale poszły się ...ć.
Jakoś mi nie przykro :)))))
Bo naiwniaki jesteście i nie macie zielonego pojęcia jak funkcjonuje świat i polityka.
A zaklinanie rzeczywistości na wiele się nie zdaje.
Hornblower

Hornblower

16.10.2023 16:39

No tak, naród nie dorósł do zrozumienia wielkości i geniuszu PiS. Obawiam się, że w takiej sytuacji naród może utracić zaufanie PiS na zawsze.. A tak na poważnie, PiS zgubiła pycha, buta i zadufanie we własny geniusz. Zgubiła mozolnie budowana przez 8 lat sieć powiązań i układów do dojenia państwowej kasy. Zgubiło PiS wdrażanie z żelazną konsekwencją zasady "kto nie maszeruje razem z nami, maszeruje przeciwko nam", gdzie każda krytyka nawet najgłupszych wyczynów rządu uznawana była i przedstawiana jako atak na podstawowe wartości, Boga i Ojczyznę. Zgubiła prymitywna, nachalna i prostacka kampania wyborcza, prowadzona także za nasze pieniądze przez niezależną (w teorii) TVP i spółki skarbu państwa. Zgubił idiotycznie i niepotrzebnie prowadzony, wspólnie z PO, PSL i Lewicą, bezpardonowy atak na Konfederację, jedynego potencjalnego koalicjanta.
No i cóż takiego sie stało? Jedna magdalenkowa ekipa zmieni drugą magdalenkową ekipę. Socjaliści bezbożni zastąpią socjalistów pobożnych. Bo nazywanie PiS prawicą to wolny żart przecież. I tak, dla swojego dobra, Polacy powinni władzę wymieniać co 4 lata. Jak pokazał przykład PiS, dwie kadencje do stanowczo za dużo.
Miałeś PiSie złoty róg, miałeś. Za 4 lata może dostaniesz z powrotem.
u2

u2

16.10.2023 16:52

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na No tak, naród nie dorósł do

bezpardonowy atak na Konfederację, jedynego potencjalnego koalicjanta.
Koalicjantem dla PiS jest Polska Suwerenna i Kukiz. Gowin był, ale się sam zmył. Zaś kuń-fa nie została zaatakowana, tylko sama atakowała bezpardonowo PiS. To przyjęcie w swoje szeregi Banasia juniora tuż przed wyborami. Te wspólne konferencje z Banasiem seniorem. No i sam słyszałem zapewnienia p. Bosaka i p. Mentzena, że o żadnej koalicji z PiS nie może być mowy.
PiS jako jedyne propolskie ugrupowanie zostało pokonane przez antypolski antypis, nawet jeśli antypis używa hasełek typu, że mają Polskę w swoich sercach. Tyle że te ich serca są puste :-)
Jabe

Jabe

16.10.2023 17:10

Dodane przez u2 w odpowiedzi na bezpardonowy atak na

Gdyby Konfederacja mogła tam­tych za­blokować, PiS miałby pole manewru.
Darek65

Darek

16.10.2023 21:44

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Gdyby Konfederacja mogła tam

Jabe
No właśnie, ale to tak trudno było zakumać. Tytani:)
Pers

Pers

16.10.2023 17:12

Dodane przez u2 w odpowiedzi na bezpardonowy atak na

@u-beczek
Twoja rozpacz i jęki to miód na moje serce :))))))
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 17:42

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

Jakie serce !?Ty podły gadzie omyłkowo tylko przy porodzie nazwany człowiekiem.
Pers

Pers

16.10.2023 17:59

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Jakie serce !?Ty podły gadzie

@E-gapuś
//Ty podły gadzie omyłkowo tylko przy porodzie nazwany człowiekiem.//
Wasze wycie nastraja mnie znakomicie :)))))))
Co wy teraz będziecie robić przez następne 4 lata?
Przecież utopicie się we własnej żółci...
To trzeba na luzie no chyba że "peło-mafia" zabierze wam intratne synekurki.
Chociaż wątpię, bo wam nikt normalny by nie dał nawet straganu z marchewką :))))
Papa @gapciu :))))
EsaurGappa

EsaurGappa

16.10.2023 19:21

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @E-gapuś

Ty chcesz na luzie i bez wazeliny,najlepiej jak by ich był cały legion,takich jak ty zjadaczy własnego gó...a,nazywam diabelskie łajno.
Chyba dobrze się stało że tylu Polaków dało się zmanipulować,ludziom trzeba wciąż i wciąż przypominać jakie są korzenie zła,tak szybko zapominają co jest w życiu ważne, przez swoje lenistwo i nie docenianie poświęcenia i prqcy którą wykonują za nich ludzie prawi.
A ty już jesteś na amen po tamtej stronie i wcale mi ciebie nie żal,bo chyba sam wiesz co życiu wybrałeś i co cię czeka jak zabije dzwon.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 21:22

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Jakie serce !?Ty podły gadzie

EsaurGappa 
Z ruskimi szmaciarzami się nie dyskutuje.Takie ścierwa się tylko utylizuję
Pzdr.
u2

u2

16.10.2023 17:52

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

@Rus
Może lepiej zgłoś się do kardiologa ? Ja tobie nie pomogę na odległość :-)
juur

juur

16.10.2023 17:36

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na No tak, naród nie dorósł do

Kiwali, kiwali wszystkich dokoła i swoich a zwłaszcza SP i zakiwali się sami cały czas zachwycając się swoim kunsztem. Dodatkowo PMM z ukrywanymi informacjami co to takiego podpisał i mamy niezawodny przepis na klęskę.
Nie wiem czy samouwielbienie pozwoliło im dostrzec porażkę.
sake3

sake2020

16.10.2023 17:48

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na No tak, naród nie dorósł do

@Hornblower.......A jaka była wasza kampania wyborcza? Pokazem demokracji,kultury,elegancji? Pełną wyszukanego języka i nie za nasze pieniądze?Co wyciągnie młodzież z popisów waszego kłamstwa i chamstwa? Tylko to że bezczelność,tupet i ordynarny język prowadzi do sukcesu.Oczywiście oskarża pan PiS o słaby wynik KOnfederacji.Niestety ta partia już na wstępie popełniła kardynalny błąd.Po prostu nie zauważyła człowieka mając tylko na uwadze parcie do władzy.Uważając się za kogoś lepszego,lepiej wykształconego,opierając się jak to napisał patetycznie bloger GPS na barkach gigantów filozofii.To zapowiadane wywrócenie stolika to tylko butny przekaz nie wiadomo do kogo skierowany.Właśnie to poczucie wyższości wśród działaczy i liderów Konfederacji ,ich brak do merytorycznych rozmów.skierowanie przekazu nie do społeczeństwa a w próżnię spowodowało ten słaby wynik,a nie sprawa Banasiów ani działania PiS.Jak beznadziejnie wyglądała kampania wyborcza Konfederacji prowadzona przez GPS widać było jasno na NB..Sztuczność,pycha,przeładowanie cytowaniem filozofów,nieumiejętność prowadzenia dyskusji,ubliżanie komentatorom.Trudno zdobywac poparcie w taki sposób.Epatowaniem młodością bez żadnych innych argumentów nie może się udać.Nawiasem mówiąc Konfederacja puszczała oczko do KO co tym bardzie powodowało nieufność.Przekaz Konfederacji skierowany przez bogatych do bogatych pominął isotną część społeczeństwa. .
u2

u2

16.10.2023 17:55

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Hornblower.......A jaka była

Mnie zdumiała, ładnych parę latek temu, wypowiedź JKM, że w polityce trzyma go nienawiść do PiS i personalnie do PJK, którego chce wyeliminować z polityki, dla dobra młodzieży, jak się wyraził. Wtedy zrozumiałem, że z JKM jest coś nie tak. Ale obserwując zacietrzewienie totalniaków na punkcie PiS i PJK widziałem, że nie tylko z JKM :-)
Pers

Pers

16.10.2023 18:03

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Mnie zdumiała, ładnych parę

@u-beczek
PiS pada a złotówka idzie do góry.
Jak to wytłumaczysz litwak?
Tezeusz

Tezeusz

16.10.2023 22:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

@Rus..gówno
By tradycji stało się ..dzisiaj skomentowane na stronce kolejne dwie agitki ścierwoneonowe....obowiązek ! cieszysz się ?
Tezeusz

Tezeusz

17.10.2023 15:13

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @u-beczek

@ Rus gówno..
Kolejna porcja dzisiaj komentarzy poszły na stronkach..... zawsze do usług Scierwoneonka !
Hornblower

Hornblower

16.10.2023 18:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Hornblower.......A jaka była

Żadna kampania nie była "nasza" (nie jestem socjalistą więc nie przepadam za mówieniem do kogoś w liczbie mnogiej) ani moja. Poza tym nie wypowiadałem się na temat kampanii prowadzonej przez Konfederację, tylko przez PiS. No ale rozumiem - jak się ma nic na obronę PiS, to trzeba zmienić narrację atakując kogo innego. Opowieści o puszczaniu oczka do KO brzmią po prostu żałośnie i mają przykryć głupotę PiS. Podejście dialektyczne, że tak powiem. Co do kampanii Konfederacji, fakt, nie była prowadzona najlepiej. Przede wszystkim była niespójna.
Rozumiem, że dzisiejsze puszczanie oczka przez PiS do PSL jest jak najbardziej w porządku. W końcu działacze PiS są gotowi do największych poświęceń, dla naszego dobra oczywiście i dobra ukochanej Ojczyzny. Założenie, że robią to dla utrzymania koryta byłoby zapewne wysoce krzywdzące.
sake3

sake2020

16.10.2023 19:23

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Żadna kampania nie była

@Hornblower......No tak,najłatwiej odpowiedzieć twierdzeniem,że to nie poruszany przez pana temat. Otóz nie,bo jesli kogoś się obwinia o nachalność,to dla przeciwwagi trzeba podać przykład kampanii poprawnej.Pan widzi tylko znienawidzony przez siebie PiS i nawet nie próbuje szerzej spojrzeć na problem.Zapewne po to żeby utrwalić mniemanie że tylko kampania PiS-u była prowadzona nagannie,a my powinniśmy bez zastrzerzeń w to uwierzyć.PiS nie puszcza oczka do PSL,takie rozmowy są zawsze po każdych wyborach.Ironia w końcowym zdaniu głupia i niepotrzebna. Przecież teraz nastąpi upragniona przez pana era uczciwości,dotarcia do koryta przez opozycję,ale to zapewne wg pana tylko sprawiedliwość dziejowa.Pan kopertnik nadal będzie brał kopertki wcale się tego nie wstydząc .pan Nowak będzie znowu w krzesłach chował pieniądze,pan Tusk z syneczkiem dźwigał reklamówki wypchane euro,pan Niesiołowski dostarczane prostytutki za usługi w przetargach a pan Neumann czuwał by im nikt tego nie wytknął.I o takie dobro panu własnie chodzi.
Hornblower

Hornblower

16.10.2023 19:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Hornblower......No tak

Droga pani sake, po cóż wymyślać rzeczy których nigdy nie mówiłem? Napisałem wyraźnie wczoraj wieczorem:
"No cóż, zamienił stryjek siekierkę na kijek. Socjalistów pobożnych zastąpią socjaliści bezbożni. Ileż to zmian nas czeka, czyszczenie spółek skarbu państwa, zarządów i rad nadzorczych, czyszczenie agencji rządowych, zmiana kierunku przepływu państwowej kasy. Tysiące działaczy PO, PSL i Lewicy oraz ich krewni i znajomi czekają w blokach startowych, by zastąpić działaczy PiS oraz ich krewnych i znajomych. Ileż to powstanie nowych, szacownych rodzin, dzięki państwowej kasie. No i zmieni się ambasada od wydawania poleceń".
Po prostu, jedna magdalenkowa ekipa zmieni drugą magdalenkową ekipę. I tyle emocji w naszym politycznym teatrzyku sterowanym i tak zza granicy. PiS, PO, PSL i Lewica to ta sama, różniąca się odcieniem socjalizmu ferajna. Działająca ramię w ramię w najważniejszych kwestiach, jeśli chodzi o pryncypia unijne. Czy zalecenia covidowe. Towarzysz Kiszczak z dumą spogląda z zaświatów na swoje dzieło. I z rozbawieniem na nas, rozgrywanych jak dzieci od ponad 30 lat. Więc niczego szczególnego po nowym rządzie nie oczekuję ani nie wiążę z nim żadnych nadziei. Po prostu, zanim wyczyszczą z pisiorów spółki, rady nadzorcze i agencje rządowe, zanim zbudują swoje struktury quazi-mafijne, minie trochę czasu. I tyle będziemy mieli spokoju jako społeczeństwo. Więc ze względu na nasze zdrowie psychiczne powinniśmy zmieniać władzę co 4 lata. Za każdym razem.
u2

u2

16.10.2023 20:07

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Droga pani sake, po cóż

jedna magdalenkowa ekipa zmieni drugą magdalenkową ekipę
Taki symetryzm jest dobry, aby złapać młodych, że starzy to ta sama sitwa. No i trzeba zaszczepiać nienawiść do starych, w końcówce ewentualnie zmienić wizerunek na serduszka i rzekomy powrót do polityki miłości. Zrobić marsz miliona serc, aby został wyśmiany w rządowych mediach i zrobić z siebie męczenników. Młodzi polecą głosować na kogoś młodego, nie na starych, których jak nie nienawidzą to się boją.
A jednego z młodych kontrkandydatów można wykończyć aferką z nagraną, kompromitującą rozmową i młodzi na niego na pewno nie zagłosują. Można dla pewności wysłać do niego wiecznie młodego Ryśka z Madery, który przebije w oszłomstwie młodego kontrkandydata.
Peace zabrakło kogoś takiego, względnie młodego polityka, który by porwał młodych na  swój lep showmana.
sake3

sake2020

16.10.2023 20:36

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Droga pani sake, po cóż

No to może za 4 lata pan i ja weźmiemy się za bary z problemem pomagdalenkowym i stworzymy z jakimiś przystawkami idealny rząd. Nic nie wymysliłam,odpowiedziałam tylko na pańskie komentarze.Pan wybiega w przyszłość kierując się przeszłościa(Kiszczak) ,ja staram się sobie odpowiedziec na pytanie czy wybory mogły potoczyć się inaczej.Otóz nie mogły.Czuwała nad tym pani Leyen finansując kampanię antypisowską.Czuwały media niemieckie,Łukaszenka wspierający dobrym słowem i Putin.Tak że dla mnie zero zdziwienia.jednak niepokoi mnie wypowiedź gen.Skrzypczaka obsnarowujacego ministra Błaszczaka i chyba nastawiająca dodatkowo wojsko.I ciekawa jestem po co..
Hornblower

Hornblower

16.10.2023 21:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No to może za 4 lata pan i ja

Oczywiście, że wybory mogły się potoczyć inaczej. I nie zależało to od pani Leyen, Łukaszenki czy Putina. Zależało to tylko i wyłącznie od PiS, które miało i mogło wszystko. I spieprzyło sprawę pokazowo. Przede wszystkim traktowaniem Polski jak prywatnego folwarku. I powszechnym, nachalnym przekazem swoich sukcesów, rozjeżdżającym się z rzeczywistością, delikatnie mówiąc. Poziomem dziadostwa, korupcji i nepotyzmu wyniesionym na wyżyny przez lokalnych kacyków i działaczy. Na które nikt nie reagował, na które istniało powszechne przyzwolenie. I to spowodowało, że część osób głosujących na PiS 4 lata temu powiedziała dość. I nie poszła na wybory. Albo zagłosowała na kogoś innego. I to cała tajemnica porażki. Porażki na własne życzenie.
Jan1797

Jan1797

16.10.2023 22:00

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Oczywiście, że wybory mogły

Panie Hornblower, 
Czy pisał pan dla nie.
Hornblower

Hornblower

16.10.2023 22:21

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na  Panie Hornblower, 

Nie pisałem dla nie, ani dla wpolityce, ani nigdzie. Rozumiem, kto nie maszeruje razem z nami, maszeruje przeciwko nam. Po prostu, nie po drodze mi z socjalistami. Ani z tymi z PiS, ani z tymi z PO, z PSL, Lewicy czy co tam jeszcze jest socjalistyczne.
Jan1797

Jan1797

16.10.2023 22:29

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Nie pisałem dla nie, ani dla

Po prostu, nie po drodze mi z socjalistami. Ani z tymi z PiS, ani z tymi z PO, z PSL, Lewicy czy co tam jeszcze jest socjalistyczne.
Rozumiem i cieszę się. Ale powyższe jest jakby z ust im (nie) wyjęte.
Darek65

Darek

17.10.2023 10:56

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Nie pisałem dla nie, ani dla

Tu podsumowanie - fronda.pl
Jan1797

Jan1797

17.10.2023 12:43

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Tu podsumowanie - https://www

Do Darek,
Mam wątpliwości, już nie milion tylko 400 tys. ani słowa o stracie Śląska i Dąbrowie. Tylko Arcybiskup Marek ma zasłużony posłuch. Proszę wybaczyć, mam trochę pracy.
Władysław Ludendorf

Władysław Ludendorf

16.10.2023 19:36

hehehe już się zaczyna, pipa Chrabota w rzepie zaczął perorować, że wiek emerytalny w górę, a i helikopter z kasą dla dzieci odlatuje w siną dal. Dla mnie 500+ to ulga podatkowa, ale wiele dzieci będzie musiało się przerzucić na tak zdrowe szczaw i mirabelki z rowu. Rośnijcie zdrowo maluchy, a i kompoty nauczycie się robić z przydrożnych ulęgałek. A dla was, młodzi w wielkich miast, znów otworzą się wspaniałe miejsca pracy przy każdym skrzyżowaniu ze światłami, gdzie co łaska będziecie myć mi szyby albo wciskać rozbieganym wzrokiem ulotki za ćwierć grosza za sztukę. Nie dla was miejsca pracy za garść ryżu skoro Chrabota już otwiera granicę dla emigrantów ze świata. Zastąpią was w pierwszym pokoleniu desperaci, sprzedający się za każdą cenę, a w drugim będą się zabawiać wami i waszymi dziećmi jak w jakiejś Kolonii.
Jan1797

Jan1797

16.10.2023 22:33

Dodane przez Władysław Ludendorf w odpowiedzi na hehehe już się zaczyna, pipa

Wypada, by młodzi Panu podziękowali za rozsądne słowa. Tymczasem od nuty prawdy opędzają się jak od much. 
Panie Władysławie proszę pomyśleć o człowieku który swojemu elektoratowi żeńskiemu podniósł wiek emerytalny o 12 lat.  Ranczo s.IV -odc.49.
 Szczegóły odwołania jednego z członków Komisji podał PAP Komisarz Wyborczy w Gdańsku sędzia Rafał Terlecki. „Jeden z członków Komisji wyraźnie zapytał wyborcę, dlaczego nie głosuje w referendum” - przekazał tutaj portal; wnp.pl
Mogę się mylić, ale zdaniem wielu wg. sjp. dbał jedynie o frekwencję. Czy zgodnie z ordynacją wyborczą? Nasuwa się tu pytanie ilu członków komisji usunięto za pytanie o liczbę kart, które mają wydać?
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 21:19

Pewnie złośliwie i brzydko, ale chciałbym żeby pożyteczni idioci zostali pozbawieni socjalu i opieki państwa. Mam nadzieję, że poczują mrok 3 RP sprzed 2015 roku. Człowiek najlepiej uczy się na błędach
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.10.2023 23:01

Tusk ogłosił zwycięstwo, prawda? A pamiętacie jak obiecał, że po wygranej w ciągu 24 godzin załatwi pieniądze z KPO? 
 2h temu minal czas i co?
u2

u2

16.10.2023 23:04

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Tusk ogłosił zwycięstwo,

Obiecanki cacanki, a głupiemu radość :-)
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 548
Liczba wyświetleń: 5,847,233
Liczba komentarzy: 19,950

Ostatnie wpisy blogera

  • Majomania! Teraz zacznie się turbulentny tumult wokół Mai Chwalińskiej!
  • Bestialstwo OUN-UPA dokonane na Polakach. Prawdy historycznej nie można zamilczeć!
  • Czas na Majomanię! Maja Chwalińska w finale Rolanda Garrosa!

Moje ostatnie komentarze

  • JabeNie wiem jak reagują politycy PiS czy KO (PO) na te traktowanie nas przez Ukraińców. I to bardzo nieładne traktowanie. Jako Polacy w momencie agresji Rosji na Ukrainę postąpiliśmy jak trzeba,…
  • Alina@Warszawa i JzL Lata gry gdzie tak naprawdę trzeba było ciułać pieniądze aby w ogóle grać w jakichkolwiek turniejach. Ta wypowiedź o braku pieniędzy na hotel to wcale nie był żart. Tak to…
  • Też tak uważam. MarkD (bloger) naliczył ponad 2 tysiące afer za pierwszych rządów D. Tuska. PiS miał wszystko na tacy i przez osiem lat nic z tymi aferami nie zrobił... to teraz ma!Pzdr

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • Ijontichy, Ale na niezależnej.pl takie memy???files.niezalezna.tech
  • Ijontichy, salon24.pl Warto przeczytać..
  • u2, Niepoprawnik. Zawsze warto zacząć od rzeczy najważniejszych, kim jestem, kim ty jesteś, jesteśmy niczym, albo wszystkim. PS. Zawsze jestem ponad to. Świat nie może zniknąć.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności