Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Szok! 69,2% Polaków chce utraty niepodległości Ojczyzny!
Wysłane przez krzysztofjaw w 27-04-2022 [09:57]
Jestem naprawdę w szoku. 69,2 % ankietowanych Polaków twierdzi, że rząd polski powinien spełnić postulaty UE dotyczące praworządności; przeciwnego zdania jest 18,5 % badanych; 12,3 % nie ma zdania - wynika z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” [1].
Warunki, które postawiła Polsce Unia Europejska aby ewentualnie uruchomić dla nas już przecież przyznane nam środki z Funduszu Odbudowy UE, głosem Niemki Ursuli von der Leyen obejmują: zlikwidowanie Izdby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego oraz zabranie możliwości wykonywania zawodu sędziowskiego sędziom, którzy uzyskali nominacje sędziowskie po 2015! Tego Polska - drugiego warunku - nie może spełnić, bo Konstytucja RP na to nie pozwala. Zresztą sam TSUE stwierdził, iż nie można pozbawić mandatu sędziowskiego osobom, które wedle polskiej Konstytucji zostali powołani przez Prezydenta RP! Tak więc warunki postawione przez KE są zaporowe i niemożliwe do spełnienia. No chyba, że zrezygnujemy z naszej suwerenności i niepodległości!
I... dlatego czytając wyniki w/w sondażu jestem w takim szoku, że aż trudno mi się pozbierać. Czy naprawdę moi rodacy są za tym, abyśmy pozbyli się naszej państwowości? To po to walczyliśmy o nasze państwo przez stulecia? To po to przeżyliśmy krwawe wojny i okres zaborów? To po to ginęli nasi przodkowie walcząc o naszą niepodległość, żeby teraz ich potomkowie byli za jej utratą? Doprawdy, nie jestem w stanie tego zrozumieć!
Oczywiście wiem i to jestem w stanie pojąć, że nie-Polacy, antypolacy i antypolscy "obywatele świata" w postaci zwolenników lewicy i totalnej opozycji bardzo mocno chcą utraty naszej niepodległości, bowiem spełnienia postulatów UE popiera aż 94 % wyborców Koalicji Obywatelskiej oraz wszyscy wyborcy Lewicy i PSL. To przecież ich normalność wobec ich "nienormalności" polskości. Oni już dawno winni żyć poza Polską, bo to nie ich kraj i nie ich państwo!
Ale kompletnie nie rozumiem tego, że wśród wyborców PiS aż 39 % ankietowanych jest za tym, aby spełnić żądania UE i tyleż samo jest przeciw. Dobre i to, ale dlaczego wyborcy PiS dzielą się w tej sprawie po równo? Przecież spełnienie warunków UE jest dla Polski równoznaczne z utratą jej suwerenności i niepodległości! Czy tego część wyborców PiS - a ja też głosowałem na PiS - nie są w stanie zrozumieć!
Opamiętajcie się! UE to jest dziś IV Rzesza Niemiecka i winniśmy wobec niej być skrajnie nieufni. Apeluję o tą nieufność moich rodaków, którzy głosowali na PiS! I nie możemy tej unii ulegać, bo jeżeli ulegniemy to Polski znów nie będzie jak podczas naszych zaborów!
I na koniec! Bierzmy przykład z walki o niepodległość narodu ukraińskiego! Nam też zagraża jej utrata i to nie tylko ze wschodu, ale i z zachodu.
[1] https://wpolityce.pl/polityka/...
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję!
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814
Paypal: paypal.me/kjahog
Komentarze
27-04-2022 [10:26] - wielkopolskizdzichu | Link: "Ale kompletnie nie rozumiem
"Ale kompletnie nie rozumiem tego, że wśród wyborców PiS aż 39 % ankietowanych jest za tym"
To oznacza że nawet pośród pisiorów, jest sporo odpornych na tępą agitkę z TVP.
27-04-2022 [13:53] - Tomaszek | Link: Albo maja nasrane we łbach
Albo maja nasrane we łbach jak pan powyżej i jeszcze kilku na tej blogerni i ulegli gebelsowskiej propagandzie UE i szczekaniu Tuska po wioskach . Kałmuctwo to przecież stan umysłu .bolszewickiego desantu i jest jak widać zaraźliwy bardzo .
27-04-2022 [15:09] - krzysztofjaw | Link: Zgadzam się z Panem. Przez
Zgadzam się z Panem. Przez całą III RP wmawiano nam, że UE to jakiś "bóg" a okazuje się, że to tylko kolejny projekt Niemiaszków i Żydów z NWO. Dlatego też swoimi tekstami staram się zaszczepić w moich rodakach zdrowe myślenie. A, że nie każdy jest w stanie to ogarnąć to już nie moja wina, ale liczę na opamiętanie - choć w naszym obozie politycznym i wśród wyborców prawicy!
Pzdr
28-04-2022 [10:29] - Tomaszek | Link: " Dlatego też swoimi tekstami
" Dlatego też swoimi tekstami staram się zaszczepić w moich rodakach zdrowe myślenie." Syzyf z Pana wychodzi , ale życzę powodzenia bo warto żyć w swoim kraju .
27-04-2022 [10:35] - Czesław2 | Link: Kolejne rządy z pisem przede
Kolejne rządy z pisem przede wszystkim obiecują kasę, kasę, kasę, kasę, za nic nierobienie. Wystarczy tylko podnieść ręce do góry. W narodzie, którego jedynym marzeniem jest Rossmann i piwo po południu nic więcej nie trzeba. To system wszędzie opanowany przez banki od powstania FED-u.
27-04-2022 [10:45] - sake3 | Link: Co właściwie Pana tak
Co właściwie Pana tak zaszokowało,sondaż? Przecież wszyscy widzimy jak traktowana jest Polska na arenie światowej.Dzisiaj podziwia się tylko silnych,nawet jeśli są kanaliami.Społeczeństwo które reagowało obojętnością na polskie problemy rzadko kiedy chce suwerenności.Dodatkowo u nas niepodległość jawi się jako wartość anachroniczna ,śmieszna i nie przystająca do Europy. Zacytuję tu moją znajomą ,,wszystko jedno kto będzie nami rządził,Rus czy Prus byleby w sklepach wszystko było''.Mnie sondaż nie zdziwił ani trochę,zbyt często w mediach przechwalają się ci którzy ,,nie oddadzą ani kropli krwi za Polskę''. Pielgrzymki Tuska po Polsce nie są wynikiem jego miłości do kraju,jeśli już to bliżej mu do Niemiec,a jednak znajduje słuchaczy.Czy kogokolwiek zdziwił ,albo oburzył,hołd berliński'' złożony przez fornala chobielińskiego? Jeżeli już coś oburza to tylko patriotyzm,więc o czym tu nawet mówić?
27-04-2022 [12:04] - RinoCeronte | Link: Uczmy się patriotyzmu od
Uczmy się patriotyzmu od Ukrainy... Poza tym sondaże sondażami, a karawana idzie dalej.
27-04-2022 [12:32] - krzysztofjaw | Link: Taki pogląd jak tej znajomej
Taki pogląd jak tej znajomej nie jest niestety odosobniony. W tzw. III RP wychowaliśmy już niemal dwa pokolenia ludzi, wtłaczając im postawy hedonistyczne i nihilistyczne a konsumpcjonizm dla wielu z nich jest wartością nadrzędną. Na szczęście nie wszyscy są tacy, ale dziś należy zmieniać wszystko, zaczynając od szkół. Dlatego też do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego prezydent A. Duda zawetował ustawę ministra Czarnka. Musimy cały czas mieć w głowie sentencję Jana Zamoyskiego: "Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie".
Pzdr
27-04-2022 [15:02] - wielkopolskizdzichu | Link: "Dlatego też do dzisiaj nie
"Dlatego też do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego prezydent A. Duda zawetował ustawę ministra Czarnka."
A ja rozumiem.
Kiedy Pani Agata dowiedziała się że w polskich szkołach mają wtłaczać do głów dziewczynom cnoty niewieście to zmusiła swego małżonka od odrzucenia idiotycznej ustawy. Kolejna dobra decyzja Dudy byle takich więcej.
27-04-2022 [15:04] - wielkopolskizdzichu | Link: "Dlatego też do dzisiaj nie
"Dlatego też do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego prezydent A. Duda zawetował ustawę ministra Czarnka."
A ja rozumiem.
Kiedy Pani Agata dowiedziała się że w polskich szkołach mają wtłaczać do głów dziewczynom cnoty niewieście to zmusiła swego małżonka od odrzucenia idiotycznej ustawy. Kolejna dobra decyzja Dudy, byle takich więcej.
27-04-2022 [13:40] - u2 | Link: ,,wszystko jedno kto będzie
,,wszystko jedno kto będzie nami rządził,Rus czy Prus byleby w sklepach wszystko było''
Jak rządził Rus to już przerabialiśmy, puste półki w sklepach. Prusacy wyginęli w wojnie, którą wywołali. Ich potomkowie panicznie boją się Rusów, mają ku temu powody, dlatego uprawiają wobec nich politykę na klęczkach :-)
27-04-2022 [11:12] - tricolour | Link: Hahaha. Naprawdę zabawne.
Hahaha. Naprawdę zabawne.
Suwerenność i niepodległość to nie są puste słowa tylko konkrety. A te konkrety są takie, że nawet zapałek nie produkujemy, handel hurtowy spożywczy jest w rękach niemieckich, rolnictwo żyje z eksportu bazując na obcych maszynach i dotacjach unijnych. A z miliona corocznie importowanych aut top10 pochodzi z Niemiec.
Co to jest suwerenność i niepodległość? Ckliwe elaboraty pisane po forach?
27-04-2022 [12:48] - RinoCeronte | Link: Szanowny Pan zapomniał o
Szanowny Pan zapomniał o hasśle: "Made in China" i w tym właśnie jest sęk... jak mawiał Jeremi Przybora.
27-04-2022 [13:58] - Tomaszek | Link: Śmiej się dalej , poznać
Śmiej się dalej , poznać durnego po śmiechu jego . Zapytaj Szwajcara jakie samochody produkują . Też biedaki się o brak unii martwią bo supermarkety mają niemieckie i francuskie ?
27-04-2022 [15:41] - wielkopolskizdzichu | Link: "Zapytaj Szwajcara jakie
"Zapytaj Szwajcara jakie samochody produkują ."
A Szwajcar na to: Nestle, z przychodem netto ponad 10 miliardów franków szwajcarskich na rok. Po co im produkcja samochodów skoro mają zawładnięte światowe rynki produkcji innych towarów?
28-04-2022 [10:10] - Tomaszek | Link: ORLEN kutasie durny ma trzy
ORLEN kutasie durny ma trzy razy tyle . A twoje gebelsy to już mają sraczkę lękową bo rebranding ośmiuset stacji Star spowoduje że biały orzeł będzie w każdym mieście i miasteczku . I jeszcze jedno a propos zawładnięcia , serdelki też będą z nasze na tych stacjach . Pewnie do TSUE ich za te serdelki podadzą .
28-04-2022 [12:36] - wielkopolskizdzichu | Link: Sam jesteś durnym kutasem.
Sam jesteś durnym kutasem. Orlen ma za 2021 dochodu netto raptem o 1 miliard więcej niż Nestle, ale złotych. Nestle na 10 miliardów franków dochodu netto
Same przychody Nestle za 2021 to prawie 90 miliardów franków szwajcarskich, a Orlenu 131 miliardów PLN.
Nie bierz się pisiorze za komentowanie spraw, o których nie masz zielonego pojęcia
BTW
Nestle ma dochody z dojenia świata, Orlen głównie z dojenia Polaków.
28-04-2022 [23:42] - Tomaszek | Link: Jak już pisiory idą w ruch to
Jak już pisiory idą w ruch to znaczy że się kałmuk zapultał , coś mu się zesrało pewnie albo mentor opi...rdolił na ostro . Przeczytaj sobie swój koment o przychodach i nie wyciągaj wniosków bo znów głupot napieprzysz . Wybierz tylko czy przychód Nestle czy to 10 czy 90 miliardów . Raptem 1 miliard dochodu różnicy na korzyść jednak Orlenu to jednak coś bo Nestle to światowy gigant i samochodów nie produkuje . I wyniki Orlenu w tym roku pewnie pójdą ostro w górę bo twoje gebelsy zapomniały że ropa jest nie tylko w Rosji . A i wszyscy po sąsiedzku tankować zaczęli w Polsce . 50 km od granicy tankuja za dychę ojro byle do Polski . Bo w Polsce "drożyzna".
Z twojch rojeń na tym blogu wyłazi obraz paniki w gebelsowskich oczach ,i smród gebelsowskiej dupy z ryja kałmuckiego . Stad pewnie pomieszanie zmysłów i cyferek .
29-04-2022 [07:44] - wielkopolskizdzichu | Link: "Raptem 1 miliard dochodu
"Raptem 1 miliard dochodu różnicy na korzyść jednak Orlenu"
Zysk Orlenu to 11 miliardów PLN, zysk Nestle to 45 miliardów PLN.
Tępy tomaszu, ty naprawdę nie masz pojęcia o różnicy potencjału.
29-04-2022 [12:46] - Tomaszek | Link: Poj...banyzdzichu
Poj...banyzdzichu
"Orlen ma za 2021 dochodu netto raptem o 1 miliard więcej niż Nestle, ale złotych" to twoje słowa , uzgodnij wersję sam ze sobą albo z mentorem .
29-04-2022 [16:24] - wielkopolskizdzichu | Link: "Orlen ma za 2021 dochodu
"Orlen ma za 2021 dochodu netto raptem o 1 miliard więcej niż Nestle, ale złotych. Nestle na 10 miliardów franków dochodu netto"
Myśleć że w Szwajcarii jest taka sama waluta jak w Polsce może tylko pisior.
29-04-2022 [21:20] - Tomaszek | Link: Napisałeś jak byk 10
Napisałeś jak byk 10 miliardów przychodu . To nie jest taj jak kałmuk niemcowi zaj...bał rower i dochód z roweru był jego przychodem równym dochodowi . Przychód to obrót , dochód to przychód minus koszty czyli zysk . Makumba kałmucka rozumieć ? Czytaj swoje posty uważnie albo zapytaj dziadka jak to z tym rowerem było . I nie kombinuj z edycją postu , co ci mentor zaraz poradzi .
Tomaszek pozdrawiać Makumbazdzichu i życzyć rozumu . Jak coś to Makumbazdzichu pytać a Tomaszek odpowiedzieć . A jaka waluta być w Szwajcarii kałmuckiej oo Makumbazdzichu pewnie wiedzieć z wycieczki do vaterlandu . Róznica żadna w jakiej walucie ale nawet Makumbazdzichu wiedzieć i przyznawać że Orlen to lepszy interes . I Orlenowi w oczach rośnie a Nestle ma dechy w Rosji i nie tylko .
29-04-2022 [22:36] - wielkopolskizdzichu | Link: Nie tłumacz się tomuś, nikt
Nie tłumacz się tomuś, nikt inny tylko ty starałeś się udowodnić że Orlen ma większe dochody niż Nestle.
Jesteś tępym pisiorem* wierzącym w każdy bzdet który wciska Kurski w TVP.
*to zamierzony pleonazm.
30-04-2022 [22:35] - Tomaszek | Link: Cyferki magister
Cyferki magister Makumbazdzichu rozumieć ? Jak nie to na palcach małolaty pod trzepakiem pokarzą . A telewizji żadnej dosłownie od 10 lat nie oglądam . Makumbazdzichu to pewnie telewizor mieć na całą ścianę . A to że Orlen ma większe dochody od Nestle to sam kilka razy powtórzyłeś . Tylko ci się w kałmuckim łbie popie...doliły z przychodami i cyfr nie ogarniasz bo makumby matematyka to zamiana bananów na daktyle i małpie kutasy . bo jak sam zauważyłeś drogi Makumbo różnica jest miliard złotych na korzyść Orlenu . A będzie więcej , bo twoje gebelsy już w superkolejce superhurtowej stoją . Módl się o rozum to twoja madonna https://www.reddit.com/r/pics/....
27-04-2022 [11:41] - Darek65 | Link: Podstawowe pytanie, to jaka
Podstawowe pytanie, to jaka jest wiarygodność tego sondażu. Ostatnio na TT przeczytałem taki wpis:
"Czytam sobie komentarze na Twitterze i dochodzę do wniosku, że zwolennicy i rządu i tzw. totalnej opozycji to w znacznej mierze dzicz ziejąca nienawiścią do każdego, kto ma inne poglądy. Debata polityczna w Polsce polega na sterowaniu nienawiścią mas."
27-04-2022 [14:38] - Roz Sądek | Link: @Darek65
@Darek65
Podstawowe pytanie, to jaka jest wiarygodność tego sondażu
=============
Allleś Pan palnął. Wiarygodność tego sondażu - czy innego newsa, nie jest istotna dla prowadzenia na blogach dyskusji i dodawania komentarzy. Taka specyfika. Tu po prostu siedzi trust mózgów, który nie jest od wiarygodności, a od komentowania, tego Pan nie wie?
27-04-2022 [12:42] - Zofia | Link: Na taki wynik pracowało się
Na taki wynik pracowało się od 81 roku XX wieku. Do władzy dostały się różnego pokroju trybuni społeczni, którzy nic mądrego nie mieli do zaoferowania ale dobrze wydzierali się w imieniu ich popleczników na trybunach (stadionowych, kościelnych, partyjnych czy sejmowych). No i zrobili swoje - uwłaszczyli się, dostali się na ciepłe posadki i zaczęli budować społeczeństwo według swego gustu i zamiaru takiego jak wymagali "sponsorzy". Oddawali za friko nasze dobra państwowe, potem wzięli się za umysły młodych. Wyśmiewali patriotyzm ,wmawiali, że pieniądze to najwyższa wartość . Zniszczyli wojsko i morale w wojsku, zniszczyli rodziny (bo to takie nie współczesne, zaprzeczali, że do pełnej rodziny potrzeba mamy i taty) i rezultaty są! Teraz należy pracować na tym "dobrym materiale", że patriotyzm, miłość do swojej Ojczyzny to głupota. Teraz nie potrzeba się uczyć i pracować dla kraju lecz być lojalnym opłacanym eurami niewolnikiem federacji unijnej. Tak , to po części i nasza Polaków wina. Wychowaliśmy biorców a nie dawców i stąd ten wynik.
27-04-2022 [14:14] - Darek65 | Link: @Zofia
@Zofia
Zastanawiam się, czy jako naród, społeczeństwo jesteśmy jeszcze w stanie "wydać" z siebie prawdziwego przywódcę ?Takiego lwa, co to z charyzmą nas poprowadzi.
27-04-2022 [14:52] - u2 | Link: Takiego lwa, co to z charyzmą
Takiego lwa, co to z charyzmą nas poprowadzi.
Wprost do swojej paszczy lwa ?
27-04-2022 [15:14] - krzysztofjaw | Link: Gorzkie słowa, ale prawdziwe.
Gorzkie słowa, ale prawdziwe. Odbudowa Polaków potrwa lata, ale jak widać naszej mentalności jednak nie dało się zabić, stąd ta nasza kapitalna i empatyczna pomoc Ukraińcom. Mamy takie zachowania we krwi i nie dało się u nas tego wyplenić. Na szczęście!
Pzdr
27-04-2022 [16:42] - Czesław2 | Link: @krzysztofjaw Tak, mobilizują
@krzysztofjaw Tak, mobilizują się wokół czyiś problemów. Nigdy wokół spraw wspólnych, spraw Polski. To obciach.
27-04-2022 [12:54] - ruisdael | Link: Przywołam słowa mego
Przywołam słowa mego ulubionego Krzysztofa Karonia, który powiedział już parę lat temu , że gdyby PiS poszedł na konfrontację z UE (co wymaga dużego poparcia społeczeństwa i skutkuje czasowym obniżeniem dochodów ) to zostałby zmieciony natychmiast. Sondaż to potwierdza i pozbawia złudzeń.
27-04-2022 [15:15] - krzysztofjaw | Link: Też lubię K. Karonia. I m.in.
Też lubię K. Karonia. I m.in., dlatego piszę takie teksty. Może choć w niektórych umysłach wzbudzi to jakieś racjonalne i polskie myślenie!
Pzdr
27-04-2022 [15:19] - Czesław2 | Link: Tyle, że głupole nie wiedza,
@ruisdael Tyle, że głupole nie wiedza, że po całkowitym przejęciu władzy w Polsce przez niemcy będziemy na poziomie 19 wieku. Depopulacja do 15 mln i dochody niewolnika.
27-04-2022 [16:33] - sake3 | Link: No chyba niezupełnie z tym
No chyba niezupełnie z tym traktowaniem nas jak niewolników przez Niemców.Przecież nas cenią dając nam odpowiedzialną i ,,dobrze płatną'' pracę przy plewieniu i zbieraniu szparagów,przy opiece nad staruszkami,w pieczarkarniach i wszędzie tam gdzie nie chcą pracować imigranci.Splendor to dla nas olbrzymi,a my tacy niewdzięczni.
27-04-2022 [16:41] - Czesław2 | Link: @sake Właśnie, Polacy
@sake Właśnie, Polacy pracujący 16h na zmywaku ślą do Polski wspaniale opisy rewelacyjnej wysokointelektualnej pracy.
27-04-2022 [17:06] - wielkopolskizdzichu | Link: Coś mi tu nie pasuje.
Coś mi tu nie pasuje. Przecież od czasu jak rządzi PiS, rynek produkcji rolnej w Niemczech padł na twarz z powodu masowej rezygnacji Polaków z pracy u Niemca.
Wszyscy wrócili do ojczyzny po pińcet+. Chyba że w TVP kłamią, ale to nie możliwe.
sake to zapewne wyjaśni.
27-04-2022 [18:56] - sake3 | Link: Postaram się.Nikt w TVP nie
Postaram się.Nikt w TVP nie mówił,że brak Polaków położył niemiecki rynek rolny tylko,że już mniej Polaków decyduje się tam na pracę.Sama widziałam na niemieckich autobusach reklamy ,,potrzebujemy Polek do opieki nad babciami'',prosze więc nie ironizować.Moja sąsiadka jeżdżaca tam corocznie twierdzi,że przedtem trzeba było się starać by organizatorzy w Polsce taką robotę załatwili,teraz proszą.
27-04-2022 [20:31] - Jan1797 | Link: Coś mi tu nie pasuje, notka o
Coś mi tu nie pasuje, notka o sondażach traktuje?
Właśnie się zastanawiam, ilość zdarzeń, autentyczność sporu i postawa opozycyjnych inicjatorów tłumaczona jest dbałością o Rzeczpospolitą?
Tutaj; https://twitter.com/przeszpieg...
Tutaj o sondażu chętnie skrywanym; https://www.rp.pl/polityka/art...
Myślę, że sondaż prezydencki nie był motywacją dla wpisu?
Gdyby jeden z liderów PiS pojechał do Niemiec, drugi do USA to proszę Zdzicha;) gdzie posłalibyście swego lidera?
27-04-2022 [17:30] - Zofia | Link: @sake3 - Należy jeszcze dodać
@sake3 - Należy jeszcze dodać, jak Polacy wracający z takich "odpowiedzialnych" prac polowych czy pielęgnacyjno-sprzątających do Polski na święta, się puszą i paradują z dziećmi przyodzianymi w buciki na obcasikach. Widać tą dumę z bycia "europejczykiem" a nie Polakiem.
28-04-2022 [13:20] - wielkopolskizdzichu | Link: Nawet Ziobro zakpił sobie z
Nawet Ziobro zakpił sobie z Pana Krzysztofa!
https://wpolityce.pl/polityka/...