Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Przestroga dla Ukrainy w sprawie UE
Wysłane przez krzysztofjaw w 11-03-2022 [14:04]
Ukraińcy!
Ja wiem, że chcielibyście wejść do UE i NATO, ale ja Was przestrzegam - drodzy Ukraińcy - przed wstąpieniem do tej obecnej struktury UE. Jest to zupełnie inna wspólnota niż prawdopodobnie Wasze o niej wyobrażenie. Jeżeliby ją do czegoś przyrównać to tylko do uwspółcześnionej wersji ZSRR, którą ja nazywam Związkiem Socjalistycznych Republik Europejskich (ZSRE) a przynajmniej takie są cele dzisiejszych, lewackich elit unijnych.
Wy dziś patriotycznie walczycie o swój kraj, o swój naród, o swoją integralność granic i własną państwowość. Czyli tak naprawdę walczycie o coś, co dla obecnej UE jest całkowicie obce i przestarzałe, o coś, z czym walczy dziś cały lewacki świat a już unijny najbardziej.
Przecież taka Wasza patriotyczna postawa jest tak naprawdę dla elit unijnych czymś, co one chcą zniszczyć, bowiem dla nich takie wartości jak patriotyzm, niepodległość, suwerenność, wolność, honor, państwo, ojczyzna, naród, tradycja, wiara, rodzina, własność są pojęciami, które z poszczególnych narodów trzeba wyplenić w imię postmarsksitowskiej rewolucji kulturowej.
Spójrzcie! Nowy rząd niemiecki, który jest liderem UE chce zlikwidować państwa narodowe a w to miejsce stworzyć jakąś tam kuriozalną Jedną Sfederalizowaną i Scentralizowaną Europę, bez państw, narodów, granic narodowych. Czyli przyszłościowo też zamierza zniszczyć Wasze Państwo, Ukrainę!
Chcielibyście powrócić do czasów ZSRR i nie mieć własnego państwa, o które teraz tak heroicznie walczycie? Chcecie, aby był w takiej UE jeden europejski prezydent, jeden europejski rząd a nie było Waszego Prezydenta, Waszego Rządu? Do takiej przyszłościowo UE chcielibyście należeć?
Tak. My jako Polska wstępowaliśmy do UE w 2004 roku i była to wówczas zupełnie inna wspólnota a przynajmniej tak nam się wydawało, bo chcieliśmy tak naprawdę drugiego EWG rozszerzonego o nowe kraje. Niestety rozwój tej UE obrał bardzo zły kierunek: zamiast być nową formą EWG stał się (lub staje się) drugim ZSRR, IV Rzeszą Niemiecką ze stolicami w Berlinie i Brukseli.
Ale faktycznie... może jednak winniście starać się o przystąpienie do UE, bo proces ten będzie trwał co najmniej kilka lat a do tego czasu być może UE powróci do swoich korzeni albo... jak każdy totalitaryzm się rozpadnie. A w tym czasie - jako kandydat aspirujący do UE - może łatwiej Wam będzie uzyskać środki na powojenną odbudowę Waszej Ojczyzny.
Natomiast apeluję do Was o zweryfikowanie hierarchii ważności celów Waszej polityki zagranicznej. Na pierwszym miejscu - moim zdaniem - winniście postawić dążenie do przystąpienia do NATO. To największy na świecie sojusz wojskowy, ale też polityczny. Na nim winniście budować swoją przyszłość a nie na niepewnej UE.
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję!
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814
Paypal: paypal.me/kjahog
Komentarze
11-03-2022 [14:34] - Tomaszek | Link: Delikatnie było .
Delikatnie było .
11-03-2022 [14:58] - paparazzi | Link: Dobre ostrzeżenie i konkluzja
Dobre ostrzeżenie i konkluzja. Trzeba wchodzić z premedytacją i wymagać respektowania tych samych praw co maja niemcy. W każdym bądź razie nie na kolanach. No i nie tak jak w Polsce, poradzić sobie wcześniej z V kolumną bo później będzie za późno. Imponderabilia first.
11-03-2022 [15:01] - Marek Kudła | Link: Krzysztofjaw was Ukraińcy
Krzysztofjaw słusznie przestrzega was Ukraińców !!!! Oby wam ta Unia gardłem nie wyszła !
Nie ma co oglądać się na Brukselę, trzeba uciekać do przodu. My Polacy mamy dobrego Prezydenta i wspaniały rząd więc nie oglądajmy się na innych ! O obliczu UE decydują dziś ludzie tak miernego formatu jak Timmermans, Jourova, Merkel, Macron, U. von der Leyen - wracamy do poziomu z początku lat 90-tych XX wieku; cofamy się o 30 lat. Z takim przywództwem Unia nie ma żadnych szans przetrwania. Włochy, Hiszpania czy Grecja nie zdołają podnieść się z kryzysu w ramach reguł rządzących strefą Euro. Obserwujemy upadek Unii Europejskiej jako konstrukcji wzniesionej na fundamencie traktatu z Maastricht. Ta konstrukcja stała się wytworem obłąkanych wizji lewackich zajobów i imperialnych zapędów Niemiec. Ten model UE obecnie bankrutuje w sposób spektakularny !!!
11-03-2022 [16:09] - krzysztofjaw | Link: Ja też mam nadzieję, że cała
Ja też mam nadzieję, że cała ta UE pierdyknie, ale im będzie to później tym wybuch będzie większy. Każdy, kto dziś patrzy na UE to widzi, że na naszych oczach powstaje ZSRR-bis, czyli Związek Socjalistycznych Republik Europejskich. ZSRR upadł, upadła III Rzesza, upadło Cesarstwo Rzymskie, więc ten sztuczny totalitarny Eurokołchoz też upadnie... tylko kiedy? I ile jeszcze stracimy?
Pzdr
11-03-2022 [16:10] - krzysztofjaw | Link: Ja też mam nadzieję, że cała
Ja też mam nadzieję, że cała ta UE pierdyknie, ale im będzie to później tym wybuch będzie większy. Każdy, kto dziś patrzy na UE to widzi, że na naszych oczach powstaje ZSRR-bis, czyli Związek Socjalistycznych Republik Europejskich. ZSRR upadł, upadła III Rzesza, upadło Cesarstwo Rzymskie, więc ten sztuczny totalitarny Eurokołchoz też upadnie... tylko kiedy? I ile jeszcze stracimy?
Pzdr
11-03-2022 [17:22] - Czesław2 | Link: tak jak Putin jest obwarowany
Tak jak Putin jest obwarowany swoimi ludźmi, tak unia jest zabezpieczona przez pierdyknięciem. bardzo prosto. beneficjentów rozkradania jest więcej niż płacących. Tak, że żadne referenda w społeczeństwach mało świadomych nie mają szans.
11-03-2022 [15:32] - MFW | Link: "....bo chcieliśmy tak
"....bo chcieliśmy tak naprawdę drugiego EWG rozszerzonego o nowe kraje."
Chcieliśmy my Polacy, ale decydowali eurokomuniści Żydzi z Michnikiem, Mazowieckim, Geremkiem i komunistami w stylu sowieckim takimi jak Kwaśniewski, Miller, Cimoszewicz i całym stadem innych.
Przecież tuż po zakończeniu zimnej wojny powstała 1 listopada 1993 roku UE na mocy podpisanego 7 lutego 1992 traktatu z Maastricht a od 1994 roku Polska była stowarzyszona z UE i wtedy następowało intensywne okradanie Polski z majątku narodowego w wyniku złodziejskiej prywatyzacji.
To samo będzie czekało Ukrainę, że nie tylko pozbędzie się suwerenności ale również majątku narodowego.
Podobnie USA/Zachód chciał zrobić z Rosją, gdy w latach 90-tych XX wieku za rządów B.Jelcyna(czasy "jelcynowskiej smuty") prowadzono prywatyzację "kuponową", którą przerwali siłownicy z W.Putinem na czele.
Wtedy USA/Zachód zaczął po wydarzeniach 9/11 politykę "przyciągania Rosji do Zachodu" metodą "marchewki i kija"(korzyści ekonomiczne i przywileje dla Rosji, w zamian za współpracę Rosji z Zachodem, czyli polityka uczynienie z Rosji sojusznika przeciw Chinom.
Putin "brał jak dawali i nie kwitował" a gdy sakwę z petrodolarami napełnił po brzegi(wg danych Banku Rosji, w latach 2002-2016 Rosja uzyskała "dodatkowo" około 3.2 bln$ z uwagi na globalną politykę rosnących cen węglowodorów, jaką prowadziły USA/Zachód(na początku XXI wieku) to pokazał USA/Zachodowi "środkowy palec" i ruszył do odbudowy imperium z czasów ZSRR.
W czasach ZSRR i zimnej wojny, ZSRR prowadzi z Zachodem tzw. gorące wojny zastępcze tak, by nie doszło do starcia bezpośredniego obu armii.
11-03-2022 [15:30] - MFW | Link: cd.
cd.
Obecna wojna na Ukrainie też na razie taką jest(Ukraina formalnie nie jest w klubie "Zachodu", choć od pewnego czasu zaczęła aspirować i aspiruje mimo wojny jako kandydat do UE).
Celem banksterskich elit jest realizacja NWO a Rosja jest do tego warunkiem koniecznym.
UE do 2025 roku ma stać się federacją Europejską (na 100-lecie obietnicy niemieckiej SPD z 1925 roku - tako rzecze Olaf Scholz) a wg ONZ- owskiej Agendy 2030, rok 2030 ma być rokiem ustanowienia Rządu Światowego, który będzie zarządzał globalnym kołchozem(Wielki Reset kapitalizmu, stopniowe znoszenie własności prywatnej i wprowadzanie Bezwarunkowego Dochodu Podstawowego - BDP)
Jak hodowano zbrodniarza Putina(coś podobnego jak hodowano Hitlera):
Poziom cen:
1987 – 2001 = wahania +/- poniżej 20 $/baryłkę
2002 – VIII,2008 = wzrost do ~126 $/baryłkę("marchewka" - polityka administracji G.W.Busha "przyciągania Rosji do Zachodu")
VIII.2008 – XII. 2008 = spadek do ~44 $/baryłkę("kij" - wojna Rosji z Gruzją)
2009 2012 – wzrost do 126 $/baryłkę("marchewka" - "polityka resetu" administracji B.H.Obamy (USA/Zachodu)
2012 – 2014 - spadek do 114 $/baryłkę("grożenie" paluszkiem Rosji, bo była niegrzeczna w sprawie Syrii i Iranu)
2014 – 2016 – spadek do 34 $/baryłkę("kij" po zajęciu Krymu przez Rosję i wywołanie wojny na Ukrainie)
2016 – 2018 – wzrost do ~80 $/baryłkę(wybory prezydenckie w USA i nadzieja administracji D.Trumpa na dogadanie się z Rosją)
2019 – 2020 – spadek do ~26 $/baryłkę(klapa po spotkaniu Trump-Putin w Helsinkach w 2018 roku)
2021- 2022 - wzrost do 94 $/baryłkę(wybory w USA i nadzieja J.Bidena na powrót do polityki resetu z Rosją)
11-03-2022 [16:21] - krzysztofjaw | Link: W dużej części ma Pan rację,
W dużej części ma Pan rację, z tym że prywatyzacja (rozkradanie polskiego majątku narodowego) została rozpoczęta tzw. Planem Balcerowicza (Żydów: Sachsa - Sorosa - Lipmana) 1 stycznia 1990 roku. To było jawne działanie przeciw Polsce, za które taki Balcerowicz czy Lewandowski winni już dawno widzieć świat zza krat lub po wstaniu z legowiska oglądać lasy Amazonii lub Madagaskaru.
Dobrze natomiast widzieć to, co się dziś dzieje w szerokiej, globalnej perspektywie. Tak naprawdę długa w czasie obrona Ukrainy przed wojskami rosyjskimi jest w pewnym sensie dla unijnych elit "antyunijna", bo odkłada w czasie powstanie już przyjętej do realizacji Euroazji od Władywostoku do Lizbony, która to miała być kolejnym elementem budowy NWO.
Także jak dziś słucham jakiś antywojennych lamentów płynących z ust tych lewackich polityków to widzę kłamstwo i obłudę oraz ich hipokryzję. Gdyby W. Putinowi udało się w kilka dni pokonać Ukrainę to takich lamentów by nie było: obowiązywałby nowy amerykański reset z Rosją, Niemcy by się dogadały z W. Putinem w kwestii Eurazji a nasza Europa byłaby - za zgodą Bidena- własnością Niemiec i p[o części Rosji. Tak by to wyglądało, ale... Ukraina za długo walczy.
Pzdr
11-03-2022 [21:02] - Tomaszek | Link: " (rozkradanie polskiego
" (rozkradanie polskiego majątku narodowego) została rozpoczęta tzw. Planem Balcerowicza (Żydów: Sachsa - Sorosa - Lipmana)" Teraz podobny plan Balcerowicza realizuje Putin . Tylko on nie jest gołodupcem jak "nasi" to mu wszystko jedno jak to robi . Takie czyszczenie przedpola unii . .Ale burdele to nie słyszałem żeby bombardował , to pewnie w trosce o ceny usług dla euroobywateli niemieckich .
11-03-2022 [15:53] - Czesław2 | Link: Polacy też mają wybór. Miedzy
Polacy też mają wybór. Miedzy wojskami Putina a Żydowskimi bankami. Tylko, że tak z 5% Polaków zdaje sobie z tego sprawę.
11-03-2022 [16:04] - sake3 | Link: A to się Ukraińcy zdziwią
A to się Ukraińcy zdziwią widząc stawiane warunki do akcesji. Oprócz wyrzeczenia się własnego państwa czekają ich jeszcze inne przyjemności- nakaz rugowania religii, walka z rodziną ,wdrażanie na siłę ideologii lgbt.O prawach człowieka Ukraina będzie mogła zapomnieć na rzecz europejskiego postrzegania świata przez pryzmat niemieckiego przywództwa i działalności organizacji pozarządowych.Czekają Ukrainę budujące rozmowy w sprawie traktatów których UE wcale nie przestrzega a nawet fałszuje.Fascynujące okażą się deliberacje i liczenie płci ,machanie tęczową flagą i poszukiwanie ,,śladu węglowego'' połaczone z majakami Timmermansa.
11-03-2022 [16:08] - Pers | Link: @sake
@sake
//A to się Ukraińcy zdziwią widząc stawiane warunki do akcesji.//
Jak zobaczą te warunki to na kolanach pomaszerują do Moskwy :)))))))))
11-03-2022 [18:36] - sake3 | Link: @Pers......Zwłaszcza pewnie
@Pers......Zwłaszcza pewnie ci którym zabito rodziny ,zniszczono domy zmuszono do szukania azylu poza granicami pomaszerują na kolanach co? Powiedz to tym co głodują w oblężonym i zaminowanym Mariupolu nie mogąc się wydostać nawet korytarzem humanitarnym ostrzeliwanym przez rosyjską dzicz.wbrew ustaleniom międzynarodowym.I kto zdrowy na umyśle nawet uwierzy w prawdziwość słów Putina czy Ławrowa i zapewnienia o ,,warunkach''? Chyba tylko ty i sepleniący kabotyn Korwin-Mikke.
11-03-2022 [20:53] - Tomaszek | Link: Ale dymanie będzie i tak po
Ale dymanie będzie i tak po 10 ojro . Jak demokracja to demokracja . Jaka różnica czy klijenci z Berlina czy z Moskwy .
11-03-2022 [16:22] - krzysztofjaw | Link: Trochę się uśmiałem. Dobre!
Trochę się uśmiałem. Dobre!
Pzdr
11-03-2022 [16:42] - sake3 | Link: A co tu do smiechu?
A co tu do smiechu?
11-03-2022 [17:26] - krzysztofjaw | Link: To śmiech przez łzy! Pzdr
To śmiech przez łzy!
Pzdr
11-03-2022 [21:50] - Tomaszek | Link: To może burdele dla pedałów
To może burdele dla pedałów otworzą , przecież to może być hit . Oni tez lubią ideologię , przecież jełop Chruszczow był Ukraińcem . Może to "lepiej" niż Bandera.
11-03-2022 [16:45] - Pani Anna | Link: Ukraina nigdy nie wejdzie do
Ukraina nigdy nie wejdzie do UE, więc spokojna głowa. Natomiast nasz pobyt w Unii można by spożytkować choćby w ten sposób, żeby nakazać naszym "politykom" z bożej łaski oglądać codziennie min. 3 h sprawozdań z Brukseli, wtedy kto wie, może pod koniec kadencji dotarło by do pustych łbów jak się robi politykę I jak się dba o własne interesy.
11-03-2022 [18:00] - Kazimierz Kozio... | Link: a kto się Ukrainńców pyta o
a kto się Ukrainńców pyta o zdanie czy chcą do nato i ue? grupa trzymająca władzę na Ukrainie kręci swoje lody ale wątpię żeby ci bombardowani Bogu ducha winni ludzie przedkładali wolność w strukturach eurokołchozu nad wolność wg wschodnich standardów życia. zresztą NIEFORMALNE szczytowanie UE nie daje złudzeń co do akcesji dla tych których jeszcze stać na refleksję nieskażoną propagandą medialną. chyba specjalnie podkreśla się że szczytowanie jest nieformalne żeby formlanie można było puszczać wszelkie deklaracje na wiatr. jakie były przeszkody żeby w szczytowaniu wzięli udział przedstawiciele Ukrainy? przeszkody oczywiste. po co odpowiadać na niewygodne pytania i obiecywać gruszki na wierzbie. tylko andrzej i dżastin zgodnie z zasadą nic o was bez nas, już wiedzą lepiej od Ukraińców do jakiej nowej ojczyzny relokować uchodźców. najpierw wypadałoby ustalić czy może woleli by wrócic na Ukrainę
11-03-2022 [18:25] - sake3 | Link: Może woleliby wrócić na
Może woleliby wrócić na Ukrainę ale gdzie? Do tych zgliszcz?
11-03-2022 [21:54] - Tomaszek | Link: Ostatnie prawie trzydzieści
Ostatnie prawie trzydzieści lat budowali te zgliszcza politycznie . Teraz mają je naprawdę.
P.S.
Polacy wracali po wojnie .