Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Skandaliczna wypowiedz Bronisława K.-brzydzę się społeczeństwem polskim.
Wysłane przez ndb2010 w 03-02-2012 [02:55]
Pisząc szczerze nie jestem w stanie zrozumieć jak bardzo upodlone jest społeczeństwo polskie (odróżniam naród polski od społeczeństwa polskiego)* aby wybrać i akceptować kogoś o takiej moralności. To społeczeństwo polskie, które pretenduje do bycia „europejczykami” a nie chce zauważyc, że za takie wypowiedzi lub za taki wywiad w każdym normalnym kraju ten Pan byłby skończony jako polityk i człowiek bo gdzie jest taki kraj, że osoba zajmująca stanowisko prezydenta wypowiada się przeciw krajowi, którego prezydentem jest i powiela kłamstwa sąsiedniego kraju znanego z totalitaryzmu.
http://wiadomosci.onet.pl/rapo...
Ujawnienie stenogramów w sprawie „problemu smoleńskiego” jest „hasaniem” prokuratury wg. Bronisława K !!!!!
(...)Jako inny sygnał wymienił ujawnienie przez prokuraturę odczytów czarnych skrzynek TU-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem, dokonanych przez biegłych z Instytutu Ekspertyz Sądowych prof. Jana Sehna w Krakowie. - Ostatnie wydarzenie jakim jest opublikowanie opinii biegłych w sprawie badającej problem katastrofy smoleńskiej poprzez rzecznika prokuratury okręgowej, jest czymś co też musi co najmniej dziwić. To są sygnały o jakimś hasaniu, tak powiem, niejasnych zupełnie motywów w Prokuraturze Generalnej - powiedział prezydent.(...)
Te stenogramy podważyły trzy kłamstwa rosyjskie:
- obecność gen.Błasika w kokpicie
- złe odczytywanie wysokoście przez załogę
- odgłos uderzenie w brzozę.
Dla Bronisława K. obalenie tych kremlowskich kłamstw to "hasanie" prokuratury (w domyśle zerwanie się ze smyczy)
W dalszej części Bronisław K. okupujący stanowisko prezydenta RP powiela kłamstwa Kremla, które nawet raport Millera obalił.
(...)Dodał, że oczywiście wolałby, żeby nic z raportu nie było podważane, bo społeczeństwo przede wszystkim oczekuje jednoznaczności. - Ale potwierdza to moją opinię wygłoszoną bardzo wcześnie po katastrofie, że tak naprawdę do końca będziemy żyli z różnymi wątpliwościami, ale z jedną także pewnością. Pewność jest taka, że źródłem katastrofy smoleńskiej była próba lądowania w nieodpowiednich warunkach pogodowych - powiedział prezydent(...)
Brzydzę się, że ta osoba może mieć jakieś poparcie społeczne. Społeczeństwo polskie będzie musiało zapłacić wysoką cenę za swoją postawę i wybory.
* Zacząłem odróżniać:
naród polski - wspólnota ludzi o szacunku do symboli narodowych i szacunku do swoich elit, które przelały krew za wolność i niepodległość od
społeczeństwa polskiego czyli zbioru jednostek zamieszkujących terytorium Polski i posługujacych się językiem polskim.
Po ostatnich wyborach zdaje sobie sprawę, że "społeczeństwo polskie" musi się bolesnie wyleczyc ze swojej ignorancji. Polska musi przejść przeobrażenia wielu sfer życia aby w przyszłości nie doszło do sytuacji, że społeczeństwo zignoruje i przyzwoli na nową tragedię smoleńską.
Naród Polski to Ci którzy dbają o pamięć Tych którzy walczyli za niepodległą Polskę i starają się przywrócić sprawiedliwość i szacunek dla ojczyzny co jest praktykowane (wbrew temu co głosi Gazeta Wyborcza) w każdym normalnym nowoczesnym kraju.
P.S
Czy to video pokazujące Bronisława K. śmiejącego się na Okęciu nie otrzezwiło dużą część społeczeństwa polskiego? Jakiego piekła będą musieli doświadczyć aby zabrać plony swoich postaw?
YouTube:
Komentarze
03-02-2012 [04:12] - Lysy (niezweryfikowany) | Link: Chrabia cherbu BUL
Chrabia cherbu BUL
03-02-2012 [04:18] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Prezydent-sdrajca
Dla takiego zdrajcy to tylko kula w leb. Nie ma slow.
03-02-2012 [04:40] - Mycha (niezweryfikowany) | Link: Mycha: Dopiero niedawno zaczął Pan odróżniać
naród polski od obywateli polskich? Lepiej późno niż wcale. Bez obrazy. Bez żadnej złośliwości to mówię. Ja stosuję to określenie już od czasów rządów PiS. O którym się tylko upewniałam i utwierdzałam obserwując co dzieje się naokoło mnie. Najbardziej to było widoczne za rządów POlszewii i po tragedii smoleńskiej. Nastąpiłam polaryzacja, o której piszę odkąd tu jestem. Stała się ona na naszych oczach. Podział istnieje, jest. I moim zdaniem nastąpił już skutek każdej polaryzacji. Dezintegracja narodu. Na Polaków i na tych, którzy już Polakami nie chcą być. Chyba nikt nie wie, czy ten proces jest odwracalny. To był eksperyment. Cel został osiągnięty. Powrotu do starego stanu poprzedniego chyba nie przewidywano. Wciąż to tu powtarzam. Zatem wystarczy.
Tak, istnieje zbiorowisko ludzi czasowo zamieszkujące dane terytorium, jak to powiadał Marszałek Józef Piłsudski. Ja nie nazywam ich społeczeństwem tak jak Pan. To tylko obywatele. I to oni tego miernotę, tę kreaturę, na prezydenta wybrali.
Pozdrowienia.
03-02-2012 [07:28] - marco.kon (niezweryfikowany) | Link: Sorry, mycha. Na miano Obywatela załugują TYLKO wyborcy PiS.
.
03-02-2012 [08:23] - Piorun (niezweryfikowany) | Link: Do Mycha-4:40
Mnie jeszcze nie wynarodowili,i napewno im się to nie uda.Byłem ,jestem,i będę OB.Narodowości Polskiej bo takie mam korzenie.Szanowna pani Mycho i myślę,nawet wiem że Naród Polski się obudzi i przyjdzie czas że pogonimy tych żydokomuchów,germańców,którzy przyjęli nasze obywatelstwo a nie są Narodowości Polskiej(bo dla nich Polska to nienormalność).
03-02-2012 [04:46] - rezydent substytut (niezweryfikowany) | Link: ten POtomek kacapskiego smierdziela siedzi w tym gow_ie
zdrady narodowej jaka byla zbrodnia smolenska, po same uszy!
03-02-2012 [07:14] - V (niezweryfikowany) | Link: Nie istnieje żaden polski Naród,
jest tępy, prymitywny, zdemoralizowany narodek. Polacy w ogromnej liczbie to kolaboranci, szpicle i zdrajcy. Jaruzelski, Bolek, mgr. Kwaśniewski; 3 pierwszych prezydentów III RP było agentami !!! Bez kolaboracyjnego narodku ci ludzie nigdy by nie zaistnieli w ponoć demokratycznym państwie. To jest kompromitacja narodku ! To jest plebs, tłuszcza, zbieranina, hołota !
03-02-2012 [07:24] - student (niezweryfikowany) | Link: No, jakoś mi się też to zgadza.
Długa droga przed nami i ogromna praca nad wymazaniem z głów Polaków tego perfidnego
jadu wtłaczanego dziesięcioleciami przez "stalinowskie elity" i ich obecne pociotki.
Na początek polecam lekturę książki "Pan Andrzej" !
03-02-2012 [08:16] - Maria (niezweryfikowany) | Link: Zgadza się, to prawda, że Polacy to skarlały cień dawnych
pokoleń polskich patriotów.
Na ten stan rzeczy skladają się straty wojenne, straty komunistyczne i straty sPOwodowane obecnym liberalizmem.
Straty wojenne i pokomunistyczne to wymordowanie polskich prawdziwych elit i zastąpienie ich pseudoelitami POchodzenia sowieckiego.
03-02-2012 [11:35] - ndb2010 | Link: Nie zgadzam się, istnieje i
Nie zgadzam się, istnieje i istaniał zawsze naród polski, od XVIII wieku systematycznie mordowany i niszczony. Według niektórych opracowań stanowił w poszczególnych okresach macimum 20-30% jednak udało mu się po I WŚ odbudować państwo z gruzów. Naród polski to rodziny, które w zakamarkach domów uczą dzieci historii, szacunku do przodków, dbania o rozwój Polski.
Są mniejszością ale wazną mniejszosić, są jak sól ziemie bez niej nie będzie juz nic.
03-02-2012 [07:23] - andy (niezweryfikowany) | Link: Bronisław K.(jak: kanalia)
Zastanawiałem się czy ten osobnik jest aż tak wyrachowany... Nie, nie stać go na to -jest po prostu idiotą.
03-02-2012 [11:14] - Gość (niezweryfikowany) | Link: To bardzo niebezpieczny człowiek!
Nie należy go ignorować.
03-02-2012 [07:27] - Nikon (niezweryfikowany) | Link: Polecam nieco prawdy o .... Komorowskim, miłego czytania:
http://iskry.pl/index.php?opti...
03-02-2012 [08:39] - Taki Gość (niezweryfikowany) | Link: I o naszym "mistrzuniu"
nad "mistrzunie" - Wajdzie:
http://wzzw.wordpress.com/2010...
a jeszcze ciekawsza jest publikacja pana Piotra Włodarskiego "Pan Andrzej"
Przeciekawy wywiad z panem Piotrem jest też na Youtube (jeszcze !)
03-02-2012 [08:01] - es (niezweryfikowany) | Link: Od czasu do czasu
pokazują w TV jakiegoś jełopa, ale muszę przyznać, że mamy coraz większą satysfakcję, ponieważ z każdej twarzy emanuje strach i przerażenie.Popatrzcie na strażaka-amatora. To już nie jest nawet strach. Facet wygląda jak by był na prochach, pod ciągłą presją. Podobnie widać strach i bojaźń w oczach matoła. Takie same stany psychiczne odnotowywano przed wielkimi upadkami u tyranów i satrapów. Jeden wielki,permanentny stres, palpitacje i strach.
03-02-2012 [08:12] - Maria (niezweryfikowany) | Link: Bydlę, bydlę, bydlę..
po stokroć komunistyczne i kagiebowskie bydlę.
03-02-2012 [08:26] - beeł (niezweryfikowany) | Link: ...
...no i się qrwa roz-hasał
03-02-2012 [08:39] - Gość (niezweryfikowany) | Link: prezydente???????????????????????
To są słowa BULA ,,przyjdą wybory prezydenckie albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni.No i sie spełniły coś w tym jest
03-02-2012 [08:51] - Taka jedna (niezweryfikowany) | Link: Do bulu...
Jeżeli jest prawdą, że ten osobnik noc poprzedzającą katastrofę pod Smoleńskiem spędził w Sopocie w towarzystwie Tuska i Kopacz, /a mataczył o powrocie z Ruskiej Budy do Warszawy/, oraz że kondolencje do narodu w internecie umieszczone były o 5-ej rano, na przeszło 3 godziny przed zdarzeniem, to obecne jego wypowiedzi zupełnie nie dziwią.
04-02-2012 [12:33] - Austeria (niezweryfikowany) | Link: Dzwięczą mi one ciagle w uszach!
A, on nigdy nie wyjaśnił, co miał na myśli. Właściwie, to co tu wyjaśniać, skoro jest wszystko jasne, jasnowidz raczej nie!!!!!!
03-02-2012 [09:34] - Szamanka (niezweryfikowany) | Link: Nie chcialam takiego prezydenta! I co z tego??
Nasadzono, nadano, przyklepano!
I nalezaloby zalozyc mu kaganiec, zdejmowany tylko do obiadu!
A on ma ambicje publicznej oceny Polakow.
Nie wie, ze kompromituje urzad prezydenta!
Ze siebie kompromituje - jest mi obojetne!
Nosze inne nazwisko, a jego i tak nazywam tylko "Komorowski"!
Co do wypowiedzi o zmianie struktury prokuratury: mam podejrzenie, ze Komorowski mysli o utworzeniu Komisji Sledczej, na wzor prokuratury rosyjskiej. Zupelnie niezaleznej od prokuratorow, samodzielnie wszczynajacej sledztwa, szczegolnie wobec "niewygodnych", a zaleznej tylko od Putina i jemu skladajacej sprawozdania. Dzis jest to przedluzone ramie wladzy strofujacej i karzacej obecnego premiera Rosji.
Tak mialaby wygladac reforma w polskiej prokuraturze?
Malo mamy panstwa policyjnego?
Nie mamy parlamentaryzmu, premier podejmuje decyje bez udzialu poslow(ACTA, pakt fiskalny, przemowienie Sikorskiego w Berlinie), Komorowski powiela klamstwa dotyczace katastrofy.
Niedouczeni, czy bez granic aroganccy?
03-02-2012 [09:34] - zuzia (niezweryfikowany) | Link: "nowa tragedia smoleńska"
"społeczeństwo polskie" jest raczej nieuleczalnie chore, więc ja nie widziałabym jakiegoś wielkiego nieszczęścia, jeżeli powtórzyłaby się owa tragedia w "społeczeństwie polskim" - wśród jednostek zamieszkujących terytorium Polski i posługujących się językiem polskim.....natomiast jeśli chodzi o naród polski to mam nadzieję, ze już nigdy przenigdy nie wydarzy się nic równie bolesnego, że prawda kiedyś wyjdzie na jaw a osoby odpowiedzialne i te obrzydliwie kłamliwe zostaną odpowiednio ukarane...
03-02-2012 [10:05] - synergia 2010 (niezweryfikowany) | Link: Rezydent...
... coraz bardziej rozjeżdża się z rzeczywistością. Jego rozumek przyjął stan wiedzy medialnej sprzed około 2 lat i na nim się zafiksował. Jakiekolwiek zmiany w tym zbiorku nie są już możliwe. Ten pan tak ma... Należy przygotować się raczej na pogorszenie. Nie ratują go teksty odczytywane z kartki, bo pozostała mu chętka do okraszania wszystkiego własnymi głębokimi przemyśleniami. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że na planie duchowym a takowy istnieje, p(rezydent) uosabia społeczeństwo i kraj. Moje obserwacje dają mi pewność, że jest to najprawdziwsza prawda.
03-02-2012 [10:27] - gość (niezweryfikowany) | Link: wiecie co ??? mam dość oglądania tych
zbrodniarzy chodzących wolno jestem niecierpliwa czytam wszystko na temat Smoleńska wiem że zostali zamordowani wiem kto to zrobił i wy też , wiem że to mozolnie idzie zbieranie dowodów. Ja chcę bandziorów zobaczyć osądzonych ,a ci stale na wolności. Cholera by to ...Jestem pełna podziwu dla ludzi dobrej woli ,którzy zbierają wytrwale dowody i składają to w całość.
03-02-2012 [10:48] - UPS (niezweryfikowany) | Link: Staram się jak mogę unikać
Staram się jak mogę unikać wycieczek osobistych w swoich komentarzach. Bywają jednak sytuacje, że nie da się tego uniknąć . Wpis osobnika o nicku „V” z 7:14, jest jedną z takich sytuacji.
Powstaje pytanie czy ten osobnik utożsamia się z Polskim Narodem czy ze społeczeństwem. Być może ani z jednym ani z drugim. Jego grubiańska i nie przemyślana wypowiedź wpisuje go na pewno w którąś z użytych inwektyw.
P.S. Po przeczytaniu omawianego przeze mnie komentaża,można powiedzieć, że użyty przez jego autora nick symbolizuje pierwszy nieudany egzemplarz rakiety V - wiadomego pochodzenia.
03-02-2012 [11:34] - ndb2010 | Link: Mnie także nie podoba sią ta
Mnie także nie podoba sią ta wypowiedz biorąc pod uwagę życiorysy Tych, któzy zginęli nad Smoleńskiem. Wielu z nich było solą narodu. Nie tylko politycy ale np. tłumacz ŚP Prezydenta RP Lecha Kaczynskiego, który zaangażował się w pomoc Polakom ze wschodu..
Opisałem to tu:
http://ndb2010.salon24.pl/238684,polskie-elity-ze-smolenska
"V" to także V kolumna (piąta kolumna) więc nie zdziwiłbym się jesli miałby jakiś zadania.
http://ndb2010.salon24.pl/219759,bierny-ale-wierny-obywatel-v-rp-czy-czlonek-v-kolumny
pozdrawiam
03-02-2012 [12:37] - emma (niezweryfikowany) | Link: od samego poczatku
bylam zdania ze ten osobnik to nie prezydent a rezydent,chwilowy.
chamski, prostak .taki juz pozostanie.narod musi siegnac dna aby
nadeszlo otrzezwienie,powoli juz to sie dokonuje.
03-02-2012 [12:56] - KarolV (niezweryfikowany) | Link: Wesoły Bronek
Trzeba by to jakoś rozpropagować jakiego wesołego prezydęta mamy.
03-02-2012 [14:19] - antracyt (niezweryfikowany) | Link: Bronek Bolszewionek
A co tu sie dziwic. Przeciez to czerwony buraczany buc do szescianu, ktory na niczym sie nie zna i wszystko lekcewazy. On sie tylko slucha swojego pana jak kazdy normalny kundel. Kaza mu gadac to plecie, kaza mu sie zamknac to siedzi cicho.
03-02-2012 [14:40] - Janko Walski | Link: Ubeccy nastawili ucha co mówią odbiorcy TVNu i GW
po wrzutkach przodowników medialnych typu Osieckiego i zorientowali się, że łykają. Nie pozostało im zatem nic innego, jak przycisnąć guzik uruchomiający wciąż jeszcze te same kukły w kolejnym programie prania mózgów z cyklu "nic się nie stało".
03-02-2012 [15:08] - Wicia (niezweryfikowany) | Link: Poziom inteligencji reprezentantów Państwa
Zdobycie żłobu po trupach to najwyższe determinanty tych osobników . Kłamstwo i krętactwo wpisuje się w dalszy plan działania aby żłób utrzymać.
03-02-2012 [15:52] - Wnuk Legionisty (niezweryfikowany) | Link: Jaki tam prezydent
Jaki tam Prezydent dla mnie po prostu rezydent lub namiestnik !
03-02-2012 [16:09] - klasyk (niezweryfikowany) | Link: Chrabiego „problem smoleński”...
Jaki chrabja takie bzdety!
03-02-2012 [16:43] - Antykacap (niezweryfikowany) | Link: cham i gbur o mentalnosci
cham i gbur o mentalnosci szpicla
03-02-2012 [16:48] - Nadzieja 2010 (niezweryfikowany) | Link: Cieszą się,że pozbyli się patrotów,dla których Polska była
najważniejsza!Mądrych i nieprzekupnych Polaków walczących o pamięć Tych
którzy życie oddali za wolną Polske!Wreszcie miejsce pod "żyrandolem"
jest wolne dla myśliwego!
03-02-2012 [18:11] - Mirek l.US (niezweryfikowany) | Link: To o czym piszeciw jest straszne !!
Zgadzam sie z wiekszoscia opiniujacych !! to strach i zgroza .... nie mamy juz Polskiego Narodu , tylko skarlowaciale cos , co przypomina ludzi , 2 rece 2 nogi i glowa - pusta glowa . Boli czlowieka bardzo . Sami widzicie ze "ktos" wybral niepolakow i zbrodniarzy , mysle ze tez niepolacy . Polska od 1945 nigdy nie byla wolna i nigdy nie byla demokratyczna , to farsa wprowadzana po Solidarnosci , Tylu ludzi zginelo , stocznia ,wujek , a mordercy stoja na szczycie i ucza jak trzeba zyc w "demokratycznym" RAJU , nawet jesli nas jest 20% , ale przy dobrej organizacji jak Pilsudzki rozpierdolil ruskich w pyl, da sie zniesc z powierzchi Ziemi Polskiej tych pachlkow bolszewickich podam nazwiska gdyby ktos zapomnial Komoruski , Tusk , Miller , Urban , Kiszczak Jaruzel,Palikot i cale POpapransto , zygac mi sie chce kiedy widze ten zakazane mordy tych skurwysynow w szanowanej TVN-24 , Proponuje zablokowac Euro , cos sie musi stac , dluzej nie mozemy tolerowac niszczenia naszego mienia przez obcych i grabierzy Polski. Musimy , musimy !!!
03-02-2012 [21:52] - jamci (niezweryfikowany) | Link: stan elit i propagandy w III RP
Propaganda to broń.Propagandą (bronią) walą po łbie NARÓD ci co mają kasę na broń.Kasę tego Narodu,do tego ciule mają wysokie dochody z kasy Narodu.Tą ciemnotę piszą funkcyjni.NIKT NORMALNY, NAWET BARDZO ,ALE TO BARDZO GŁUPI NIE NAPISZE I NIE POWIE TAK JAK ,"bul pRezydęt" jak tusko-matoł jak"dziurawy stefek"jak "profesor" uwolniony żyd z obozu przez szwabów -bo żyd był chorowity,chory czy miał katar ,jak "mondrzec europy"Valesa-BOLEK =ONI TAK MÓWIĄ BO SĄ FUNKCYJNI.((funkcyjnymi byli też żydzi w Gettcie Warszawskim -wykonywali tylko to co im kazano za profity) == BĄDŻ NIEWOLNIKIEM I POPIERAJ DEBILI A SŁUCHAŁ BĘDZIESZ MOWĘ NIEMIECKĄ,SOWIECKĄ JAKO I W IDISZ KROPKA
03-02-2012 [22:03] - kwachu golen (niezweryfikowany) | Link: wasze wybory, nasze wygrane
po bolku wybraliscie mnie, kwacha, po mnie wybraliscie bula.
wiekszosc z was nic nie rozumie.
03-02-2012 [22:39] - Gość (niezweryfikowany) | Link: media czwarta władza, poza
media czwarta władza, poza tym wybory są fałszowane, tak jak w nie demokratyczniej Rosji
04-02-2012 [01:53] - leda (niezweryfikowany) | Link: kwachu golen 22:03
bul wygral te wybory,bo byly liczone wg. standardow Stalina.."nie jest wazne kto jak glosuje,wazne kto te glosy liczy..."to samo w wyborach samorzadowych i ostatnich parlamentarnych. leda
04-02-2012 [10:19] - Lipi (niezweryfikowany) | Link: leda, 1:53
A to, ze te wybory byly sfalszowane mozna udowodnic, kierujac sie tylko zdrowym rozsadkiem!Elementy tego zdrowego rozsadku:1.Przedwyborcze dyskusje Komor- Kaczynski wygral Kaczynski, zwlaszcza druga, 2.Kto wybiera faceta na najwyzsze stanowisko w panstwie, ktory zaliczyl szereg gaf i wpadek, 3. W dniu wyborczym jeszcze do polnocy prowadzil Kaczynski a na drugi dzien sie okazalo, ze wygral Komor.
04-02-2012 [12:41] - Austeria (niezweryfikowany) | Link: To dziwna sprawa!
leda, to prawda, P. Kaczyński prowadził, położyłam się spokojnie spać, rano wstaję, a tu przykra niespodzianka!!!
04-02-2012 [04:00] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Jak to sie dzieje,
ze podobno madry i wyksztalcony narod wybiera sobie cwiercinteligenta na prezydenta? Trudno pojac.
04-02-2012 [12:06] - Gośćherbert (niezweryfikowany) | Link: Komorowski "bul"brzydzi się
Komorowski "bul"brzydzi się polskim społeczęstwem ,ja też się brzydzę!A ,jak słyszę ,że Polacy obalili komunizm to mi się "flaki przewracają"Ta pogarda ,jaką, od tego polskiego społeczeństwa,zostali "obdarzeni ludzie ,którzy walczyli ,a nie kolaborowali,z komuną upoważnia mnie by brzydzić sie polskim tzw.polactwem
04-02-2012 [07:37] - Waldek (niezweryfikowany) | Link: Komorowski i Trybunal Stanu
Tylko postawienie tego czlowieka przed Trybunal Stanu i partii milosci moze przyniesc zmiany w Polsce na lepsze-Precz z Komuna!!!
05-02-2012 [01:59] - mrjerzystadnick... (niezweryfikowany) | Link: Szmalcownik i Rezydent w RP
Śmiech to zdrowie ,czy Nie praw dasz P.Komorowski ! JHS/J.Józef S.-Etyk
02-03-2012 [12:34] - MAMUT (niezweryfikowany) | Link: Kimze jest ten wybraniec narodu ? ? ?.
Serce boli-nasuwaja sie rozne mysli.
17-05-2012 [21:03] - Gina (niezweryfikowany) | Link: dla mnie pan p,,,rezydent komoruski
jeszcze raz powtorze to ZERO antyludzkie,kacapskie,slugus WSIowych=KGBowcow pacholek sowietow,to nie jest polak,a i korzenie pochodzenia cos o tym mowia,to potomek .......,ktory zrobil bekarta jego ktorejs pra-pra-pra,to rodzina,ktora nastepnie przywlaszczyla sobie herb Korczaka ukradziony innej zupelnie rodzinie,jak myslicie,dlaczego hrabia herbu BUL zmazal ze swojej strony ten zawlaszczony tytul?gdyby nalezal do niego,nie musialby tego usuwac,ale mamy jeszcze historikow,ktorzy jemu wybili to ze lba.ze kradzione a nie jego.jego postawa,zachowanie,jego wypowiedzi,zreszto bardzo prostacie,dowodza tego,kogo narod polski,ma za glowe panstwa.to,jak on zachowywal sie w stosunku do S.P.Prezydenta Lecha Kaczynskiego,powinno jego eliminowac z zycia politycznego,a nie mianowac na prezydenta.to czlowiek wychowany u boku ubekow,czyli czym jest dla niego Polska,keskiem lakomych dla jego mocodawcow,itd itd,nie warto pisac bo narod i tak nie interesuje sie przyszloscia swojej Ojczyzny,(nie wszyscy zapewne)a jego zachowanie na plycie lotniska,kiedy wracaly ciala ofiar,tego okrutnego mordu na rodakach,dokanego nad Smolenskiem w oczach ludzi myslacych dyskwalifikuje jego jako przedstawiciela przynajmiej mojego,to nie moj przedstawiciel.on nie szanowal innych ja i inni nie musza szanowac jego.mam nadzieje,ze przejdzie do historii w nieslawie,jako zdrajca Polakow i Polski.i tylko to,do niego pasuje,nie ma slow,ktorymi mozna jego jednoznacznie okreslic,to cos takiego jak dziurawy stefan,rozjuszony byk torreadora,oj jaki ten Pan Jan Pietrzak kochany,przepraszam Pana Pietrzaka,ze uzylam okreslenia wymyslonego wlasnie przez Pana Jana.pozdrawiam tych,ktorzy jeszcze potrafa myslec.
....[Jurko]