Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Warszawę, Poznań i Trójmiasto, toczy zgnilizna

Andy51, 05.01.2022
Co się dzieje z aglomeracjami wymienionymi w tytule. Co się stało z W-wą, która zapłaciła olbrzymią daninę krwi w czasie Powstania Warszawskiego, gdzie kwiat polskiej młodzieży zginął w walce z okupantem, a oprócz tego Niemcy wymordowali kilkaset tysięcy ludności cywilnej.
Muniek Staszczyk w jednej z piosenek śpiewał o W-wie, gdzie Hitler i Stalin zrobili co swoje, co widać w głosowaniach na prezydenta W-wy,  gdzie syn TW Justyny  w czasie wyborów na prezydenta W-wy wygrał w cuglach.
W W-wie  Warszawiaków, którzy są związani z W-wą od dziesięcioleci jest praktycznie garstka, gdzieś około 10%, resztę stanowią tzw. „ słoiki” czyli ludność napływowa, dla której W-wa  jest miejsce pracy i kariery, miejscem gdzie się można dorobić, natomiast nie jest miejscem, z którym ma się więź.
To, że  władze W-wy chcą wymazywać pamięć świadczy likwidacja tablic poświęconych męczeńskiej śmierci tysięcy Polaków w czasie II WŚ. Z ponad 400 tablic umieszczonych różnych  miejscach gdzie Niemcy rozstrzeliwali lub wieszali Polaków, zostało około 160.
Innym skandalem było umieszczenie na tablicach , że mordów dokonali jacyś mityczni naziści, gdy grupa działaczy patriotycznych zrobili akcję zaklejania napisów z napisem naziści , na Niemcy, zaczęło się wielkie halo ze strony ratusza przecież Rafau z partii proniemieckiej chce, żeby wszystko zamulić rozwodnić, z jednej strony żal mi trochę Warszawiaków, z drugiej mają to co wybrali, „słoiki” chcą być tacy europejscy i wybrali Europejczyka nieudacznika na prezydenta.
Drugim  miastem, który zatracił swój charakter jest Poznań, ten Poznań, który wraz z Poznaniakami wywołał  udane Powstanie Wielkopolskie, którego mieszkańcy chcieli by ich region był w Polsce, powstanie się udało i znaczna część Wielkopolski była w granicach II RP.
Wreszcie ten Poznań, którego robotnicy w czerwcu 1956 r. wywołali tzw. Czerwiec 56, w czasie którego wojsko i milicja zabiło od 50-80 osób kilkaset raniąc, „rozruchy” w Poznaniu były przyczynkiem do wybuchu rewolucji na Węgrzech w październiku 1956 r.
Ci dzielni i gospodarni Wielkopolanie głosują na proniemiecką partię jaką jest PO i wybierają kogoś takiego jak Jaśkowiak na prezydenta, wreszcie ci, którzy przez dziesiątki lat nie dali się zgermanizować, dobrowolnie ulegając propagandzie antypolskich mediów oddają się we władanie przedstawicielom Niemców na Polskę, czyli PO.
No i wreszcie Trójmiasto, to Trójmiasto, które w grudniu 1970 r wystąpiło przeciwko podwyżce cen żywności przed Świętami,  jak to było w stylu komunistów krwawo stłumione przez wojsko którego szefem był „człowiek honoru”  Wojciech Jaruzelski.
W Trójmieście zginęło 49 osób kilkuset było rannych, nastąpiła zmiana I sekretarza PZPR, Gomułki na Gierka. Bunt robotników w 1970 r. był wskazówką dla robotników w 1980 r. żeby nie wychodzić na ulicę, robotnicy ale nie tylko, strajkowali na terenie swoich zakładów.
Powstał największy niekomunistyczny związek zawodowy Solidarność zrzeszający 10 mln członków, mimo tego, że Wałęsa, Jurczyk, Sienkiewicz, przywódcy strajków , byli współpracownikami, a tylko nie dawno Andrzej Rozpłochowski nie był na smyczy służb, w Polsce coś się stało, obywatele poczuli swoją siłę i mimo wprowadzenia „stanu wojennego”  wiatru przemian nie dało się powstrzymać.
Jest mi bardzo przykro , że w moim Trójmieście  ludzie tak głosują, że partia proniemiecka rządzi we wszystkich miastach Trójmiasta, a takie słowa jakie wypowiedział z-ca Dulkiewicz, że w mieście , w którym rozpoczęła się II WŚ, a wg niego, wojna zaczęła się od złego słowa Polaka do Niemca, powinno tę partię zdyskwalifikować.
Niestety na razie tak nie jest i Trójmiasto i miasta, które wymieniłem zżera, poprawność polityczna, podlewana sosem propagandy anty rządowej.
Mam nadzieję, że ludzie w końcu przejrzą na oczy.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10993
Czesław2

Czesław2

05.01.2022 11:03

Takie aglomeracje toczy rak, czy nowa religia, zwany KASA. Ściąga do miast wszelkie szumowiny tą religią zainteresowane. Tak jest na całym świecie rządzonym przez kilkanaście banków. Reszta to teatr.
Andy51

Andy51

05.01.2022 13:48

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Takie aglomeracje toczy rak,

Zgadzam się z Tobą, wartości poszły na bok, liczy się tylko kasa, Misio kasa.
u2

u2

05.01.2022 11:41

wojna zaczęła się od złego słowa Polaka do Niemca
Skąd się ten Grzelak urwał ? :-)
Andy51

Andy51

05.01.2022 13:48

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wojna zaczęła się od złego

Z UM w Gdańsku.
u2

u2

05.01.2022 14:16

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Z UM w Gdańsku.

Z UM w Gdańsku.
Wiki wiele wyjaśnia :
pl.wikipedia.org
Jest synem Grzegorza oraz Danuty z domu Richert
Czyli syn Niemki. Wypowiada się w imieniu Niemców, ale nie Polaków :-)
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

05.01.2022 14:37

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Z UM w Gdańsku.

Ciekawe jakie mają propozycje Prawdziwi Polacy w rodzaju u2 pod adresem posiadaczy nazwisk brzmiących z niemiecka?
Deportacja, pozbawienie praw obywatelskich, obozy pracy czy rozwałka na miejscu?
u2

u2

05.01.2022 16:06

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Ciekawe jakie mają propozycje

Deportacja, pozbawienie praw obywatelskich, obozy pracy czy rozwałka na miejscu? 
To są twoje "propozycje". Zalatują tym kim jesteś "naprawdę" :-)
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 16:30

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Ciekawe jakie mają propozycje

@wielkopolskizdzicho vel @ Pers a twoje ukraińsko brzmiące nazwisko ? a jarmułka wyprasowana ?
Andy51

Andy51

05.01.2022 14:58

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Z UM w Gdańsku.

Na to wygląda.
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 11:58

W tych miastach tj. Poznań, Warszawa nie ma już patriotów, wybici skutecznie przez Niemców i Rosjan oraz komunistów rodzimej czerwonej nacji. Na ich miejsce przyjechali na sowieckich czołgach UIB ctwo, komuna wszelkiej maści nienawidzący Polski patrz PO. Mało mamy przykładów takich postaw i wypowiedzi na portalach internetowaych p. w NB. Matecznik czerwonych to np. NEon24 zwanym Scierwoneonem, tam tego badziewia jest fulll.
Pers

Pers

05.01.2022 12:27

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na W tych miastach tj. Poznań,

@tezeuszek
Wiesz bo twoi przyjechali do Poznania na sowieckim czołgu.
//Matecznik czerwonych to np. NEon24 zwanym Scierwoneonem, tam tego badziewia jest fulll.//
To już u ciebie jakaś obsesja granicząca z paranoją.
Ja z kolei zauważyłem na NB desant żydobanderowców i trockistów (najgorsza odmiana bolszewika).
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 16:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @tezeuszek

@ Pers prawda boli ciebie tchorzu obrazajacy blogerow NB. Wyp...do swoich do scierwoneona. Twoja pro rosyjska miłość to juz nawet nie paranoja nawet nie glupota Scierwoneonowa a moze celowe działanie  ? 
Andy51

Andy51

05.01.2022 13:50

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na W tych miastach tj. Poznań,

Zgadzam się z Tobą, chociaż nie ma przymusu czytania tych szmatławców.
Andy51

Andy51

05.01.2022 14:59

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na W tych miastach tj. Poznań,

Ten, który wymieniasz jest jednym z wielu.
Darek65

Darek

05.01.2022 12:01

Trzeba pamiętać o tym, że po wojnie, na sowieckich tankach, przyjechały do Polski setki tysięcy "nowych" Polaków. Oni zasiedlili głównie duże miasta, w tym Warszawę. Teraz tam dorośli ich następcy, synowie, wnuki, jak choćby "ród" Cimoszewiczów. I jak napisał przedmówca, duże miasta zawsze przyciągały różny element. Tzw. "słoiki", to zaś inny gatunek ludzi. To przybysze ekonomiczni, którzy chcą z siebie wyprzeć swoje wiejskie lub małomiasteczkowe pochodzenie. Dlatego są bardziej papiescy niż Papież. Do tego dochodzą też inne , czasami pomniejsze czynniki, które zebrane w całość dają, to co dają. Bywam często w Poznaniu i niestety, mimo jakiś inwestycji, to Poznań pod rządami Jaśkowiaka się chyba zwija, a na pewno stanął w rozwoju.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

05.01.2022 12:28

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Trzeba pamiętać o tym, że po

"Poznań pod rządami Jaśkowiaka się chyba zwija, a na pewno stanął w rozwoju."
1. W porównaniu z Wrocławiem gdzie PiS również ledwo dycha, poznańskie inwestycje wyglądają blado.
2. Aby zostać Prezydentem miasta trzeba chcieć nim zostać, tak się składa że kandydat pisowski na Prezydenta Poznania, Pan Zysk, sprawiał wrażenie nieobecnego.
3. Dlaczego w dużych aglomeracjach partia bazująca na resentymentach i kłamstwach nie wygra? Właśnie dla tego. Na kłamców ludzie świadomi wagi wyborów, nie głosują.
Samo zawołanie wyborcze Morawieckiego, w którym zapowiadał ukaranie społeczeństw miejskich nie głosujących na PiS wystarczyło aby podjąć właściwe decyzje. Na szantażystów się nie głosuje.
Darek65

Darek

05.01.2022 14:31

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na  "Poznań pod rządami

@wielkopolskizdzichu
ad2 - To był dla mnie szok, jak zobaczyłem, jaką kampanię, a właściwie jej brak, prowadzi P. Zysk. To całkiem łebski facet. Myślę, że Jaśkowiak miałby spore problemy. Chyba, że był tylko, jako sztuka i tak miało być.
ad3 - Tu się akurat nie zgodzę, bo PO to też całkiem sprawne kłamczuchy. Wydaje mi się, że powód jest inny. Duża grupa mieszkańców większych aglomeracji, to ludzie z kompleksami i poczuciem wyższości. PO i głównym mediom udało im się wdrukować do głowy, że to wstyd, jak w europejskim mieście będą rządzić zacofane pisiory. Głosowali zatem świadomie na oszustów, złodziei, na zasadzie - może to i złodzieje, szubrawcy, ale nasi i tacy europejscy, za nich nie będziemy się musieli w postępowej Europie wstydzić.
Moim miastem od ponad 20 lat zawiadują ludki z SLD i PO. Mimo, że miasto - byłe wojewódzkie - chyli się ku upadkowi, jest zadłużone na ponad 200mln. zeta, to nadal mają dużą grupę wyborców.
u2

u2

05.01.2022 14:48

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na @wielkopolskizdzichu

Moim miastem od ponad 20 lat zawiadują ludki z SLD i PO. Mimo, że miasto - byłe wojewódzkie - chyli się ku upadkowi, jest zadłużone na ponad 200mln. zeta, to nadal mają dużą grupę wyborców.
Korytkowski jest z PO, za młody aby być w PZPR :
pl.wikipedia.org
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 16:15

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na  "Poznań pod rządami

@wielkopolskizdzicho vel @Pers faktycznie twoje komentarze pokazują jakim jestes idiotą !
Andy51

Andy51

05.01.2022 13:50

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Trzeba pamiętać o tym, że po

Tak było.
Andy51

Andy51

05.01.2022 15:00

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Trzeba pamiętać o tym, że po

Mordka stał się Morozowski,, a Stolzman Kwaśniewskim.
tricolour

tricolour

05.01.2022 12:24

Wrocław jeszcze nie dołączył do tego szacownego grona? To czekam cierpliwie... choć znaki są.
Marek Kudła

keram

05.01.2022 12:32

Cz.1.
Jest ich jeszcze około 40 % !  Mówię o zwolennikach PO, Lewicy, 2050,  najgłupszych wyborcach na świecie !!! Poniżej krótko skąd się wzięli:
Po wojnie Stalin „przysłał”  200 tys. swoich, przeszkolonych ludzi do Polski.  Ich głównym zadaniem było montowanie komunizmu w Polsce.  Objęli różne stanowiska: w wojsku, UB, milicji, urzędach, szkołach, itd.  Pozmieniali sobie nazwiska, żeby trudniej ich było zidentyfokować.  Jednak szybko okazało się, że tych ludzi jest po prostu za mało.  Wtedy komuniści dokonali bardzo sprytnej socjologicznej sztuczki. Z zacofanej i zabiedzonej prowincji przerzucono wtedy do miast rzesze prostych i nie wykształconych ludzi. Brano głównie tych bez kręgosłupów, bez głów, bez portfeli, gdyż prawdziwy patriota się na to nie zgodził, a prawdziwy chłop ziemi nie opuścił.
W miastach pobudowano dla nich bloki z wielkiej płyty,  potem im umożliwiono zrobienie zaocznej – partyjnej matury, co uznali za awans społeczny.  Ci właśnie ludzie przepoczwarczyli się z czasem w coś w rodzaju zdegenerowanego tworu bez rodowodu.  To ci ludzie  stanowili służący wiernie stalinowskiemu reżimowi pierwszy rzut zasilający szeregi PZPR, milicji i urzędu bezpieczeństwa, którego sztab stanowili oficerowie pochodzenia sowieckiego i żydowskiego. 
W następnym pokoleniu (lata 60/70), ich dzieci pokończyły już częściowo studia tworząc grupę „nowej inteligencji”, drastycznie odmiennej kulturowo od ideałów inteligencji przedwojennej.  Ta grupa różniła się głównie tym, iż nie wyniosła z domu praktycznie żadnych głębszych wartości i zasad moralnych.  To ci właśnie ludzie poparli wprowadzenie stanu wojennego traktując generała Wojciecha Jaruzelskiego jako męża stanu.  Nikt zatem chyba nie ma wątpliwości, że ci obywatele w znakomitej większości głosowali i głosują na  neo-komunistów.
Andy51

Andy51

05.01.2022 15:01

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Cz.1.

Niestety.
Marek Kudła

keram

05.01.2022 12:41

Cz.2.
Po upadku komuny w roku 1989 wydawało się przez moment, że przyszła era prawdziwie wolnych wyborów. Otóż nic bardziej złudnego, gdyż wolność tę skutecznie storpedowali genetycznie skażeni komuną anty-lustratorzy, a de facto wnukowie tych, których w latach 40/50 przesiedlono do miast. 
O ile sztuczka z „awansem społecznym”  (lata 40/50) polegała na utwierdzeniu prostych i nie wykształconych ludzi w przekonaniu, że przynależą do lepszej od reszty społeczeństwa awangardy władzy ludowej, to trik z „awansem społecznym bis” (po upadku komuny) polegał na utwierdzeniu ich już z grubsza okrzesanych i lepiej wykształconych wnuków w poczuciu, iż przynależą do grupy „światlejszych i bardziej od reszty społeczeństwa postępowych ELIT”.  Ktoś zapyta - pod jakim przymusem?! Przecież głosują jak chcą!  Otóż sęk w tym, że oni nie głosują tak, jak chcą, lecz tak, jak im nakazuje „terror poprawności politycznej”.  Niektórzy próbowali  wyrwać się z tego środowiska , przykładowo  Sikorski, Kamiński, Marcinkiewicz  byli nawet członkami PIS-u, ale po krótkim czasie zorientowali się, że to nie jest ich „teren” i wrócili szybko na swoje miejsce, czyli do PO.  Oni są w taki sposób uformowani, by nie myśleć logicznie. I niech was nie zmyli to, że tacy lewacy jak np.  Michnik, Kuroń, Schetyna byli  w opozycji do komunistów, bo ci co nie załapali się bezpośrednio do koryta, robili to skutecznie okrężnymi drogami. Demokracja znaczy dla nich to samo co autokracja władzy komunistycznej, dlatego od 2015 są przekonani, że winni  ich porażek są ci, którzy odnieśli sukces i odebrali im władzę !  Stąd Kaczyńskofobia oraz monstrualna nienawiść i agresja do PIS-u  !!!
Po upadku komuny całe eSBectwo przeniosło się z mniejszych miast do miast dużych, tam gdzie można było kraść i robić brudne interesy, to samo z WSIokami.  Jeśli dla przykładu w Warszawie i Gdańsku nie ustanowimy zarządu komisarycznego w miejsce nieudaczników (Dulkiewich i Trzaskowskiego) to będziemy usuwać skutki ich nierządu latami !!!
danuta

danuta

05.01.2022 13:57

Słoiki doprowadziły do upadku Warszawy. A Poznania - kto? Gdańska - kto? Czy przypadkiem nie mafia, która w tych trzech miastach czuła się najlepiej? Czy przypadkiem nie sowiecka agentura, która zasiedliła Warszawę po wojnie, rozmnożyła się i wychowała sobie pokolenia następców, zadbała o "czystość rasy" zabraniając słoikom (!) osiedlać się w Warszawie i wprowadzając przepis wymagający zameldowania w tym mieście od każdego, kto chciał tutaj pracować? Może wrócimy do lat 70, może skopiujemy ten świetny komunistyczny pomysł, jak sądzisz? Oczyścimy Warszawę z niechcianego elementu. A może deportacje? Najlepiej całych rodzin, z dziećmi, zaborem majątku. Po co słoikowi dach nad głową? Przecież to nie "prawdziwy" więc nie człowiek. Wstyd mi za Was! Od lat czytam i słyszę te obrzydliwe teksty i jedno Ci powiem, Andy. Podcinacie gałąź na której wszyscy siedzimy. Jeśli PiS straci władzę, to przez takich "prawdziwych", którzy niczego się nie nauczyli i od dziesięcioleci prześladują dzieci swojego elektoratu..
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 14:28

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Słoiki doprowadziły do upadku

@Danuta
🎯
puszczy Głos na wołającego
Pozdrawiam
Darek65

Darek

05.01.2022 14:40

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Słoiki doprowadziły do upadku

"Jeśli PiS straci władzę, to przez takich......"
Jeśli PIS straci władzę, to w dużej mierze z własnej winy. Przykre, ale prawdziwe. Zaczynają już powoli zjadać własny ogon. Mieli prawie wszystko, ogromne poparcie, zrozumienie dla siebie, swój rząd i swój prezydent. I co ? Ano, delikatnie mówiąc, nie wykorzystali tego...
Jabe

Jabe

05.01.2022 15:59

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "Jeśli PiS straci władzę, to

@Darek65
Przed wyborami ’15 było jasne, że głównym celem jest odsunięcie Platformy od władzy i wprowadzenie swoich ludzi, gdzie się da (mowa była o tysiącach kompetentnych ludzi). I to się powiodło! Nie kryto się też z zamiarem restytucji socjalizmu, choć nie nazywano tego po imieniu (sławna „repolonizacja”, „aktywna polityka gospodarcza rządu”, „reindustrializacja”, itp.). I na tym polu są sukcesy! Reszta – jak „wstawanie z kolan”, tańce z trupami niezłomnych, odzyskiwanie roli na arenie międzynarodowej, rozliczenia – była tylko sztafarzem. Przebąkiwano jednak o wypowiedzeniu pakietów klimatycznych. No i walka o całą władzę idzie niemrawo (o sądy, o media).
Jako przeciwnik socjalizmu i zamordyzmu generalnie, w gruncie rzeczy jestem jedynie rozczarowany sprawą Smoleńska, bo sądziłem, że Jarosław Kaczyński ma cholernie dobry powód, żeby zakończyć gusła i wszystko wyjaśnić jak należy.
u2

u2

05.01.2022 14:47

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Słoiki doprowadziły do upadku

Jeśli PiS straci władzę
Wiecznie rządzić nie bedzie. Na to czeka ruska i niemiecka agentura, widoczna również na NB :-)
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

05.01.2022 14:56

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Jeśli PiS straci władzę

"Na to czeka ruska i niemiecka agentura,"
Pierwszy z brzegu dowód na to, że wyborcy PiS to durnie.
Czym jeśli nie durnotą jest przekonanie iż niegłosujący na PiS i oceniający go negatywnie to agentura ruska i niemiecka, lub mafia.
Bazując na takim ogłupiającym bełkocie propagandowym PiS przejął władzę i ją utrzymuje. ale do czasu jak się dutki skończą.
u2

u2

05.01.2022 17:13

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "Na to czeka ruska i

do czasu jak się dutki skończą.
Co ty znowu chcesz od ministra "piniędzy ni ma i ni będzie" ? :-)
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 20:25

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "Na to czeka ruska i

Nie można zaprzeczyć fiasku modelu zachodniego i jego kryzysowi, który uwydatnia się dziś nieproporcjonalnym wzrostem ubóstwa, nierówności i porażkom w neokolonialnych wojnach, które Stany Zjednoczone i ich sojusznicy rozpoczęli przeciwko różnym krajom pod pozornym pretekstem "szerzenia demokracji" i "obrony praw człowieka" podczas gdy prawdziwym powodem była grabież zasobów napadanych krajów i zapewnienie trwania zachodniej dominacji na świecie. W obecnym scenariuszu międzynarodowym dwa główne teatry kryzysu między blokami, z których może wyłonić się konflikt między supermocarstwami, to Ukraina i Tajwan."
Co za idiota troll to napisał. Wiadomo scierwoneon @ Pers vel wielkopolskizdzicho taka sowiecka gnida.
Andy51

Andy51

05.01.2022 15:02

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Jeśli PiS straci władzę

Nawet się nie kryją.
Marek Kudła

keram

05.01.2022 15:29

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Nawet się nie kryją.

@ Andy51
Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy. I  każdy z osobna chciałby, aby jego kandydaci rządzili !  Być może, albo na pewno  tych,  którzy dzisiaj byliby dla nas idealnymi politykami wymordowali  Hitler i Stalin.  Tego nie wiemy ?! Przestańcie więc marzyć o tym, że być może ci nieżyjący byliby lepsi od tych żyjących, i przestańcie już marzyć o tym, że być może wśród żyjących są lepsi od tych, którzy są czynni politycznie.  Nawet jeśli są, to nie chcą byś politykami – a zatem uszanujmy ich decyzje !
Cieszmy się z tego co mamy i wsadźmy sobie marzenia o idealiźmie do kieszeni ! Mamy lewicę i prawicę.  I co ? Czy my Polacy potrafimy te dwie formacje rozróżnić ?!  Napisano i powiedziano już na ten temat tony, przeżyliśmy to wszystko, więc nie będę ich powtarzał.  Powiem tylko, że przewaga prawicy jest ogromna i nie wymaga dyskusji !  No więc skoro nie ma lepszych to bądźmy zadowoleni z tych co mamy.  Pomóżmy im, piszmy i mówmy o nich prawdę i głosujmy na nich, bo w innym przypadku powrócą ci gorsi – znacznie gorsi !  Cieszmy się z pracy naszego wspaniałego premiera M. Morawieckiego i jego teamu ministrów.  Uświadommy sobie co się dzieje z rządami w Holandii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, itd..  Popchnijmy do lepszej pracy parlamentarzystów PIS-u, by szybciej i lepiej zmieniali prawo.  I wybierajmy do władzy tych, którzy są lepsi, godni zaufania, uczciwi i prawdomówni !!!
Jabe

Jabe

05.01.2022 17:31

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @ Andy51

Ciekawym, po czym Pan odróżnia prawicę od lewicy?
W moim przekonaniu najbardziej fundamentalny jest pogląd na relacje pomiędzy państwem a obywatelem, przy czym lewica uznaje prymat państwa. Dlatego rozmaici postępowcy są lewicowi, gdyż do realizacji ich wizji potrzebny jest przymus. Ludzie są bowiem z natury konserwatywni.
Gdzie tej osi sytuuje się Prawo i Sprawiedliwość?
No i cóż za pomysł, żeby chwalić je za to, że konkurencja jest dużo gorsza!
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 16:52

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ciekawym, po czym Pan

@Jabe
Do słownika okrzyków wiwatujących celne trafienie, np. touche, allè - dodajemy nowy, naszoblogowy - Jabè!
Tak więc: Jabè!! 🤺
Andy51

Andy51

05.01.2022 15:03

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Jeśli PiS straci władzę

Nawet się nie kryją.
Jan1797

Jan1797

05.01.2022 17:15

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Słoiki doprowadziły do upadku

Dokładnie tak, proszę jednak nie zapominać o Jabem :-))
Andy51

Andy51

06.01.2022 11:38

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Słoiki doprowadziły do upadku

Danuta ty jesteś lepsza od Hartwig.
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 14:22

@Andy51
Zgnilizna, Pan powiada? Może, może..
Porzucając jednak emocje i różnej proweniencji wzmożenia, powiedzmy: to, państwo jest słabe, a nie polis mocne. Unitarne państwo ma swoje prawa, ale i obowiązki. Kiedy jakakolwiek jednostka samorządu terytorialnego, mniejszości narodowej itp. podważa porządek konstytucyjny, uzurpując sobie np. eksterytorialność (Westerplatte), separatyzm etniczno-kulturowy (wiadomo kto. JAWOHL?) - państwo, w dobrze pojętym interesie Wspólnoty, Narodu - ma obowiązek wymierzyć "klapsa wywrotowcom", a poważnie - egzekwować prawo. Z całą mocą, z całą bezwzględnością.. sed lex dura lex. Migracje do miast były, są... ruskie tanki i niemieckie zbrodnie, już dawno podmieniono na standard życia i perspektywy ekonomiczne. Moim zdaniem, nie bez wsparcia z zewnątrz. Zwłaszcza miasta dawnej niemieckiej strefy wpływów (dawnej?).
Warszawa, ma wielokroć bardziej przechlapane: ruskie, szwaby i Historia..i małorolni, i popłuczyny postpostposttubylcze. Nowa (stara?) oligarchia polis, bardzo dba by pozostać elitarną (nie-dla-każdego-kawior-ten), chociaż z elitą u elity, jak z czytelnictwem u Czapajewa. Zaryzykowałbym tezę, że zaniechanie przez Państwo Polskie władczości nad wzmiankowanymi będzie skutkować.. zwiększeniem atrakcyjności imigracyjnej - np. lokalna legislacja prokapitałowa (kapitał nie ma narodowości, he he he), specjalne (szare, szarsze, najszarsze) strefy ekonomiczne, + ww. samozwańcze bonusy, itd.itp. Gangsta są bardzo ..kreatywni, również w księgowości. A już zobowiązania fiskalne wobec macierzy...eldorado. Żeby nie jojczyć, niech do...ch**ry, Władza pokaże cojones i miejsce w szeregu cwaniakom, jurgieltnicom, "Grekom". No chyba, że status quo z tendencją spadkową, to jest deal? Makiawelizm, płaska ziemia, ostrożny optymizm..? Jedno jest pewne. To kieszeń konsumentów i stanowczość Rzeczypospolitej zadecydują o dobrostanie rakowych narośli w (już wkrótce) mega polis.
Pozdrawiam
sake3

sake2020

05.01.2022 16:44

Dodane przez JanAndJan w odpowiedzi na @Andy51 Zgnilizna, Pan

@JanAndJan....A jak władza ma pokazać cojones i miejsce w szeregu cwaniakom,jurgieltnikom,..Grekom'' jeśli mamy takie niezawisłe i ,,odpolitycznione/ 'sądy? Wystarczy popatrzeć na wyroki jakie są stronnicze i niesprawiedliwe.W ystarczy posłuchać pani sędzi Kamińskiej jak opowiada bez skrępowania, że w wyrokach będzie się kierować zemstą.Dlaczego zemstą? Bo Polacy nie wybrali takich rządów jakby ta paniuśka chciała..
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 17:19

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @JanAndJan....A jak władza ma

@Sake3
Nie znam osoby: Kamińska ani żadnej rzeczy, która jego jest. Państwa poważne, nie pytają, jak? Home Fleet w czasie IIWŚ, najpierw strzelała, potem pytała. Jeżeli jeszcze, było kogo pytać. Sytuacja ekstraordynaryjna? Ciut mniejsza tu teraz, i na jutro (tylko ciut), ale profilaktycznie... Zaniechanie, impsybilizm.. Albo ignorancja, albo zła wola, albo business as usual, albo wszystko razem i sąsiedzi.. Bardzo Panią proszę - po 6 latach rządów, można było mieć spektakularne sukcesy w pr. cela +. Zresztą - obiecane. O aneksie.. Ok. Zmilczę. Jeżeli w dalszym ciągu ma Pani zapytanie: jak? Ja zapytam: od/do czego są trzyliterowe służby? POD NADZOREM PARLAMENTU!! Nie ma łebskich ludzi w Polsce, nie uwiązanych? Wyszkolenie GROMowca trwa kilka lat. Już czas na żniwa. Nie mówię, że GROM. Ale wpierw, oczyścić własne szeregi i kadry, i ministry.. jak żona Cezara.
Paniusie, droga Pani Sake - przychodzą, odchodzą, my trwamy.
TRWAM. Można? Można.
u2

u2

05.01.2022 18:02

Dodane przez JanAndJan w odpowiedzi na @Sake3 Nie znam osoby:

po 6 latach rządów, można było mieć spektakularne sukcesy w pr. cela +
Nikogo to nie interesi. Program cela+ nie jest potrzebny do życia ludziom. Taki Sławek N., złote dziecko peło, wpadł do celi, ale tylko na chwilę, bo już wypadł z celi. Ma zarzuty, wije się jak pis-korz, jego capo mówi, że to sprawa polityczna i zemsta PiS.
Mnie jako wyborcę interesi, czy skończą się dutki jak wieszczy niejaki "wielkopolskizdzichu". To według "wielkopolskiegozdzicha" ma oznaczać koniec rządów PiS. Tymaczasem kasiora jest i to pomimo embarga, które nałożyła na Polen Ursula von der Leyen. Cuda, panie, cuda :-)
tricolour

tricolour

05.01.2022 18:09

Dodane przez u2 w odpowiedzi na po 6 latach rządów, można

@u2
Gdy się jest ślepym na dług publiczny, to kasiora jest. Górnicy, przykładowo, którzy nie dostają wynagrodzenia za pracę w sobotę i niedzielę, twierdzą inaczej i stąd blokady dostaw węgla do elektrowni.
Więc kasiora jest, ale napisz kolego, ile to dla ciebie jest ta kasiora? Dyszka miesięcznie? Dwie dyszki? Napisz, po ile są zabawki w sklepie z zabawkami?
Jan1797

Jan1797

05.01.2022 20:05

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

@tricolour,
Górnicy, przykładowo, którzy nie dostają wynagrodzenia za pracę w sobotę i niedzielę,
-----------------------

Grzecznie zapytam. Naprawdę tak uważasz, czy wklejasz info z lat 90?
tricolour

tricolour

05.01.2022 20:14

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Górnicy, przykładowo, którzy

@Jan
Grzecznie zacytuję: "Rafał Jedwabny, "Sierpień '80": Ten protest to akt naszej desperacji. Od września górnicy pracują po 28-30 dniówek w miesiącu, bo w Polsce zaczyna brakować węgla. Bez tego kaloryfery będą zimne. Poproszono nas, żeby zwiększyć wydobycie dla energetyki, co oznacza, że musimy pracować również w soboty i niedziele. Okazało się, że za te weekendy nikt nie zamierza nam zapłacić".
Resztę wywiadu znajdziesz po tym fragmencie. Pouczające, szczególnie nakaz zmniejszenia wydobycia o 9 mln ton. Taka umowa z Unią... likwidujemy węgiel.
Jan1797

Jan1797

06.01.2022 17:55

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Jan

Znajdę i zaczekam na wyjaśnienia związkowca który akceptował, bo nie wierzę, że nie wiedział
wypłatę nadgodzin na koniec kwartału. To za Tuska, dla przypomnienia. Teraz otrzyma wypłatę w
następnym miesiącu, to za tego rządu. Byłem związkowcem, dawno temu ale jednak -to pamiętaj
przy następnej próbie;-)
tricolour

tricolour

05.01.2022 22:13

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Znajdę i zaczekam na

Aha. Czyli gdy mówi, że pieniędzy nie ma, to znaczy, że trzyma.
Z wami to można wszystko zrobić i Rosja z tego kiedyś skorzysta.
Jan1797

Jan1797

06.01.2022 19:13

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Aha. Czyli gdy mówi, że

Aha. Czyli gdy mówi, że pieniędzy nie ma, to znaczy, że (o)trzyma.
-----

Mój błąd, teraz jasne?
Czy aby to związkowiec z tej kopalni o tragicznej historii, że zacytuję z pamięci Bieńkowską;
"siedzą,.......... luki palą". Kto pamięta tam co za sprawą dopiero tego rządu stało się faktem; 
wug.gov.pl;"80-ce" przypomnę jedynie wylot z komisji trójstronnej za PO.
-------------------------
Z wami to można wszystko zrobić i Rosja z tego kiedyś skorzysta.
-------------------------
Z tobą już zrobili.
Jabe

Jabe

05.01.2022 18:20

Dodane przez u2 w odpowiedzi na po 6 latach rządów, można

Budżet się wyżywi.
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 20:52

Dodane przez u2 w odpowiedzi na po 6 latach rządów, można

@u2
Dutki, dutkami, ale sprawiedliwość...:-)) Poważnie: jedno nie wyklucza drugiego. W kwestii piniendzy, się różnimy..bardzo.
Jednak - elementarna sprawiedliwość. Rządzący mają to wypisane na sztandarach. Wie Pan - u tych panów, z wielkich stanów, pieniędzy jest dość... Zawsze bezkarni?! Można, można - kasta, tsue i inne brzydkie wyrazy - dablju ou en!! 
Myślę, że bardzo by się Pan zdziwił, jak wielu wyborców PiS (jak Pan widzi, nie tylko) oczekuje, uczciwej spawiedliwości. Niechby w kajdanach, przed kamerami.. Taką P. Ochojską np.  ..i przebitka na zakrwawioną twarz pogranicznika, jego matka..
- Synku? Ojczyzny broniłem, Mamuś.
Kurski, nie jest jakoś tak przeintelektualizowany, ale tyle to chyba potrafi? A Tusk Donaldowi, to sam bym założył. I, to takie nowe, przed praniem.
u2

u2

05.01.2022 22:40

Dodane przez JanAndJan w odpowiedzi na @u2

wielu wyborców PiS (jak Pan widzi, nie tylko) oczekuje, uczciwej spawiedliwości
Tak, tak, nadal obowiązuje doktryna Neumana.
Sądy, sądami, a sprawiedliwość musi być PO naszej stronie :-)
JanAndJan

JanAndJan

05.01.2022 23:21

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wielu wyborców PiS (jak Pan

u2
Panie też czytają, więc się powstrzymam.
Umówmy się, że życzenia dla p. Neuman,
zawarłem w wielu ***** **, *********!
Z ogonkiem!
Tezeusz

Tezeusz

05.01.2022 19:03

Nie można zaprzeczyć fiasku modelu zachodniego i jego kryzysowi, który uwydatnia się dziś nieproporcjonalnym wzrostem ubóstwa, nierówności i porażkom w neokolonialnych wojnach, które Stany Zjednoczone i ich sojusznicy rozpoczęli przeciwko różnym krajom pod pozornym pretekstem "szerzenia demokracji" i "obrony praw człowieka" podczas gdy prawdziwym powodem była grabież zasobów napadanych krajów i zapewnienie trwania zachodniej dominacji na świecie. W obecnym scenariuszu międzynarodowym dwa główne teatry kryzysu między blokami, z których może wyłonić się konflikt między supermocarstwami, to Ukraina i Tajwan."
Co za idiota troll to napisał. Wiadomo scierwoneon @ Pers vel wielkopolskizdzicho taka sowiecka gnida.
Andy51

Andy51

05.01.2022 19:48

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Nie można zaprzeczyć fiasku

Ścierwojady zawsze się wyżywią.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,134,100
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności