Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tusk wzywa do debaty - język rodem z gimnazjum.Skandal

Tezeusz, 20.10.2021
W sobotnim wywiadzie w Radiu RMF FM lider PiS Jarosław Kaczyński pytany, czy zgodziłby się na udział we wspólnej debacie z Donaldem Tuskiem odparł, że lider PO musiałby najpierw przeprosić "przede wszystkim za to, że jest autorem wielkiej degradacji polskiego życia publicznego, degradacji języka i tej straszliwej fali nienawiści, która została wywołana". "Gdyby powiedział przepraszam, bo ma za co przepraszać, to oczywiście bym się zgodził" - zapewnił prezes PiS. Dodał, że debata miałaby sens, "gdyby Tusk wezwał do tego, żeby zaniechać ośmiu gwiazdek czy brzydkich słów i powiedział, że byliśmy w błędzie, trzeba wrócić do normalnych relacji w życiu publicznym".
Tusk zareagował na słowa Kaczyńskiego z RMF FM pisząc w sobotę na Twitterze: "Przepraszam, Jarku. A teraz datę i miejsce debaty poproszę. Z góry dziękuję".
(https://niezalezna.pl/41…)

Sz.Panie Prezesie - debata z manipulatorem, kłamcą i człowiekiem pozbawionym zdolności honorowej , byłaby Pana niegodna. Lekceważące zaczepki niech kieruje do swych lewackich przyjaciół, niech go poklepią po ......
Jeśli rozmowa będzie prowadzona w językach ojczystych, to Pan Kaczyński musiał by wziąć tłumacza z języka niemieckiego. Przecież nie ma teraz wyborów na Prezydenta RP. O co im ciągle tym PO papugom chodzi. Może nich program PO pokaże i niech czyta sobie jeden z drugim dziennikarzem znudzonym. He he he. Nudzi się wam? Kupcie sobie szopa-pracza!  Tusku, podebatuj sobie z Jachirą ten sam poziom.
Tusk faktycznie  kim ty jesteś , że masz czelność wzywać p.Kaczyńskiego na jakąś debatę? jesteś zakałą Polski i jej zdrajcą, sprzedałeś i rozwaliłeś Polskę za swoich rządów na kawałki i zrujnowałeś zwykłych robotników, a sam się ze swoją bandą wzbogaciłeś. Doprowadziłeś do największej tragedii w dziejach Polski i nie poniosłeś za to żadnej kary, a powinieneś. Wynoś się z mojego kraju i zakładaj marynarki pijakom i czyść buty swoim jęzorem bo tylko do tego się nadajesz. Jesteś dzisiaj wrogiem nr jeden Polski wzywając do burd ulicznych, bijatyk i zadym ulicznych. Pasek Niemiec dokładnie ciebie już oplótł.
Panie Tusk a nie lepiej przed lustrem i odbyć debatę samemu ze sobą! Tylko proszę używać takich słów jak Pana dobra znajoma spod znaku pioruna! Może to dotrze do Pana, choć to tylko pobożne życzenie! Donek, ty w końcu zacznij leczyć swoje kompleksy! Zasięgnij rady dobrego psychiatry! Pan Prezes i ty dwa swiaty! Pan Premier Jarosław Kaczyński, to niedościgniony dla ciebie Wzór! Począwszy od pochodzenia poprzez politykę, a na zwykłych żartach i dowcipach koncząc, ktore zawsze trzymają klasę i poziom! Tys niegodny wiązać rzemyki u Jego sandałów! A o czym ty chciałbyś debatować polityku samozwancu z Panem Prezesem? O cenach marchwi, buraczków i kartofli na bazarku, czy może już zamówiłeś już żuli do oklaskiwania podczas gdy ty będziesz obrażać Pana Prezesa?
Trzeba pamiętać ,że debatuje się z przeciwnikiem ,który ma coś do powiedzenia i którego słowa mają jakąś wagę . Sam Tusk powiedział ,że a co tam ,nic mnie to nie kosztuje ! Mogę powiedzieć "przepraszam "! ,ale mnie to nic nie kosztuje . Cała więc debata miałaby kosztować tylko PJK ,bo jego słowa mają jednak wartość ,a Tusk miałby tylko swoje małe show ,ku uciesze gawiedzi . I to trzeba ludziom powiedzieć !Słowa Tuska nic go nie kosztują ,jego zapewnienia też go nic nie kosztują ,jego obietnice są więc bez wartości . Po prostu Tusk i opozycja jest niewiarygodna . Nie robi się debat z kimś kto jest niewiarygodny a nawet szkodliwy . Nie debatuje się z kimś ,kto używa nienawiści i pogardy do elektoratu przeciwnika ,bez którego niczego nie wygra .To jakaś zupełna abberacja Tuska .
Podsumowaniem tego materiału niech będzie bardzo delikatny ( setki się nie nadają do publikacji) i wybrany komentarz jednego z internautów pod materiałem w Niezależnej.pl ( link powyżej) cytuję :
"Wielki Polak i szlachetny człowiek Prezes Kaczyński nie zejdzie do poziomu folksdojcza  czyli do poziomu mierzwy. Z odchodami się nie prowadzi dyskusji i debat; Odchody spuszcza się w toalecie, zamyka klapę w muszli klozetowej a potem wietrzy aby nie śmierdziało Tusskiem; Ale jest wyjątek. Są dwie osoby które mimo niechęci zgodzą się z obowiązku na rozmowę ze zdrajcą Polski. Po wyroku Trybunału Stanu za zdradę narodu polskiego i tuż przed karą za zdradę Polski naród wygwiżdże jego podłe i nędzne czyny siejącego nienawiść w sercach narodu. Kara publiczna i publiczne potępienie oraz odebranie obywatelstwa na zawsze - tego się naród będzie dopominać. Wygonić z Polski na zawsze"
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8386
Pers

Pers

20.10.2021 14:43

Pan prezes, w dobrej wierze oczywiście bo o inną przecież nie można go podejrzewać, chlapnął bezmyślnie coś co teraz postawiło go w mocno niezręcznej sytuacji. Udawać, że nic nie powiedział albo "został źle zrozumiany" raczej mu nie wypada bo zrobiłby z siebie niepoważnego pajaca, którego słowa należy traktować z przymrużeniem oka. To akurat w jego przypadku jako "ostatniej nadziei białych" w tym kraju byłoby wizerunkową katastrofą.
 Zgoda na taką debatę mogłaby z kolei okazać się fatalna z innych powodów. Pan naczelnik nie ma dobrych doświadczeń z publicznych spotkań z panem Tuskiem. Formalnie wszystko jest w porządku, obaj są niekwestionowanymi wodzami swoich partii i takie starcie na oczach milionów telewidzów byłoby szlagierem. Gospodarka i handel też by skorzystały jak pomyśleć ile czipsów i piwa więcej by poszło. Ze smutkiem należy skonstatować, że pan naczelnik sam jest sobie winien i teraz musi tę żabę zjeść.
 Więc panie prezesie Kaczyński! Słowo się rzekło i suweren chce zobaczyć kobyłkę u płota.
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 15:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na  Pan prezes, w dobrej wierze

"Pan prezes, w dobrej wierze oczywiście bo o inną przecież nie można go podejrzewać, chlapnął bezmyślnie coś co teraz postawiło go w mocno niezręcznej sytuacji" Bredzisz, ruski trollu. Do poziomu Tuska zniżyć się teraz nie można. Upadł tak nisko i tak dokumentnie, że zadawanie się z nim przez Naczelnika oznaczałoby, że Naczelnik się pobrudzi, a Tusk ogromnie awansuje. A tak rynsztok w którym spoczywa Tusk, ten zużyty niemiecki polityczny żul jest dla niego najwłaściwszy i tam niech zostanie. Retoryczna figura użyta przez Naczelnika ani przez chwilę nie była poważnym zobowiązaniem - bo jak zobaczyliśmy, poważne zobowiązania to coś, co organicznie przerasta możliwości naszego wygnanego przez cesarzową Niemiec małego folksdojcza. Dla ograniczonych umysłowo nadinterpretantów i trolli przybliżę prostą myśl Naczelnika, elegancko wyrażoną w jego wypowiedzi: Naczelnik do rozmowy ze szkodnikami i niszczycielami poziomu dyskursu politycznego w Polsce zniżać się nie będzie. To właśnie powiedział niemieckiej pacynce Naczelnik i dlatego teraz niemiecka pacynka wspomagana przez niemieckie biuletyny polskojęzyczne robi wokół tego histeryczny jazgot. "Słowo się rzekło i suweren chce zobaczyć kobyłkę u płota." Bredzisz, ruski trollu. Suweren chce zobaczyć gauleitera Tuska za kratkami, a nie oglądać uwiarygadnianie go debatami i wyróżnianie rozmową z Naczelnikiem.
Zofia

Zofia

20.10.2021 15:38

Dodane przez Pers w odpowiedzi na  Pan prezes, w dobrej wierze

@Pers - mnie Tusk na obrażał i nie przeprosił. Panu Prezesowi chodziło o publiczne przeproszenie wszystkich Polaków. Między innymi i mnie. Moja pogarda dla Tuska  i tak nie zostanie wymazana, choćby od picu przeprosił. To człowiek mściwy i nie szanujący nas Polaków więc po co płacić za wątpliwe igrzyska. On jest mecenasem ulicznych burd i to wystarczy.
Pers

Pers

20.10.2021 15:51

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Pers - mnie Tusk na obrażał

@Zofia
Uważam, że pan premier Kaczyński powinien dotrzymać słowa i dać jednak szansę panu premierowi Tuskowi.
Jestem głęboko przekonany, że pan premier Kaczyński swoją postawą w czasie debaty skłoniłby pana premiera Tuska do przeprosin Polaków i sam też by to uczynił bowiem nikt nie jest bez winy.
Takie wspólne przeprosiny panów premierów pomogłyby z pewnością zasypać, choć częściowo, podziały między Polakami.
W zgodzie małe rzeczy rosną a w niezgodzie wielkie upadają...
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 17:59

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Zofia

"pan premier Kaczyński swoją postawą w czasie debaty skłoniłby pana premiera Tuska do przeprosin Polaków" Bredzisz, ruski trollu. Agent STASI i wspólnik mordercy Putina wykonujący swoją agenturalną destrukcyjną robotę nie będzie przepraszał Polaków, których nienawidzi.
sake3

sake2020

20.10.2021 16:38

Dodane przez Pers w odpowiedzi na  Pan prezes, w dobrej wierze

@Pers....Nawet suweren ujrzał jak chamskie,obcesowe i lekceważące było owo ,,przepraszam'' Tuska. Kaczyńskiemu nie chodziło o przeproszenie jego samego wszak zdążył się przyzwyczaić do chamstwa wobec siebie i swojej rodziny tylko o przeproszenie Polski którą ta szuja nieustannie poniewiera. Takiej gnidzie jak Tusk nie należy ani wierzyć,ani zaufać,że debata bedzie spotkaniem na poziomie tylko widowiskiem dla gawiedzi ucieszonej że ,,coś się dzieje'' .Zapewne jak przed laty pijana opłacona żulia ubarwiłaby debatę wrzaskami i tupaniem przy każdej wypowiedzi Kaczyńskiego. Ty zapewne też czekasz z niecierpliwością na to by coś się działo stąd twoje nawoływania. Masz przeciez w telewizji TVN,masz programiki w stylu ,,Hotel Paradise''dla nader ,,wyrobionego'' widza więc poczekaj jeszcze trochę na zjedzenie żaby przez Kaczyńskiego.Tusk co najwyżej mógłby rozmawiać z jego kotem -Fioną.
Pers

Pers

20.10.2021 16:55

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers....Nawet suweren ujrzał

@sake
//Masz przeciez w telewizji TVN,masz programiki w stylu ,,Hotel Paradise''dla nader ,,wyrobionego'' widza//
Nie mam telewizora. Wyrzuciłem 20 lat temu.
sake3

sake2020

20.10.2021 18:15

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers.......Skoro od 20-tu lat nie masz telewizora to skąd jesteś tak doskonale poinformowany co powiedział Tusk a co Kaczyński, kto ma zjeśc żabę a kto świetnie twoim zdaniem podszedł Kaczyńskiego.Czyżby w twoim maglu cię oświecili? A tak z ręką na sercu powiedz czy chciałbyś aby ktokolwiek zwrócił się do ciebie z takimi lekceważącymi przeprosinami. Przyjąłbyś je i poszedł z tym kimś na kawę? Ja nie przyjęłabym takich prześmiewczych przeprosin. Kaczyński stawiając warunek niewykolnalny przez takie indywiduum jak Tusk po prostu kulturalnie dał mu do zrozumienia że Tusk jest dla niego nikim. Na miejscu Kaczyńskiego po wszystkich obelgach które ten niemiecki pachoł na niego i Lecha Kaczyńskiego rzucał  odwróciłabym się plecami.Zachowania Tuska po katastrofie pod Smoleńskiem też pewnie nie pamiętasz? Chciałbyś to kiedyś przeżyć?
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 18:21

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers.......Skoro od 20-tu

"Kaczyński stawiając warunek niewykolnalny przez takie indywiduum jak Tusk po prostu kulturalnie dał mu do zrozumienia że Tusk jest dla niego nikim." To takie proste, a mimo to ani Lidl ani kotek nie potrafią tego pojąć...
tricolour

tricolour

20.10.2021 19:04

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kaczyński stawiając warunek

Hehehe
Kulturalnie to Tusk mu odpowiedział ośmioma gwiazdkami zwracając sie per Jarek. I bezzebny zamikł.
Ryan

Ryan

20.10.2021 20:00

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe

colour 
Kim ty czerwony pusty dzbanie jestes
Kim?
tricolour

tricolour

20.10.2021 20:22

Dodane przez Ryan w odpowiedzi na colour 

@Ryan
Twoim bliźnim, którego masz kochać, jak siebie samego. To najważniejsza rola w życiu.
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 20:16

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe

"Kulturalnie to Tusk mu odpowiedział ośmioma gwiazdkami" Właśnie pokazujesz, Lidl, kim jesteś. "Osiem gwiazdek" to dla ciebie kultura? Nie dziwię się, pracujesz tu dla kręgu cywilizacyjnego tylko pozornie różnego od barbarzyństwa.
tricolour

tricolour

20.10.2021 20:28

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kulturalnie to Tusk mu

@nielog
Tak, osiem gwiazdek to jest kultura i subtelność. Można było pojechać po kanaliach lub mordercach. A tu taki wręcz savoir-vivre.
Każdy sobie pod te gwiazdki wstawia to, czym jest. Na przykład "lubię cię".
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 09:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Tak, osiem gwiazdek to jest kultura i subtelność." Kultura twoich kolegów, Lidl. Sikających na znicze, plujących na staruszki, niszczących krzyże i mordujących polityków PiS.
tricolour

tricolour

21.10.2021 09:49

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Tak, osiem gwiazdek to jest

@nielog
No i widzisz, nielog, w końcu doczekałem się cech twojej nacji. Kilka razy prosiłem, nie miałeś odwagi napisać, zasłaniałeś się wybiegiem, że powinieniem wiedzieć.
Przyznam, że nie wiedziałem. Dziękuję za syntetyczne ujęcie. Nie dziwię się, że wzdragałeś się przed odpowiedzią. Ale to nie są moi koledzy i nigdy nie będą. 
Zostali pociągnięci do odpowiedzialności? Jeżeli nie, to znaczy, że to są twoi koledzy.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 12:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"No i widzisz, nielog, w końcu doczekałem się cech twojej nacji." Nie wysilaj się, Lidl. Wiadomo, że piszę o cechach twojej nacji. Bycie Polakiem to duchowy zenit do jakiego nigdy nie dosięgniecie. Możecie tylko warczeć bezsilnie zza granicznego płotu, zazdrościć i nienawidzić. Bo Polskość to wolność - coś, co nigdy nie będzie wam dane.
tricolour

tricolour

21.10.2021 12:25

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "No i widzisz, nielog, w

@nielog
Hehehe... chcesz zdjęcia wolnych ludzi chlejących na murku? Albo wolnych ludzi kupujących Golfy od Turka? A może ze szpitalnej kolejki? Będą tam wolni siedzieć i czekać przez całe lata swej wolności. Wolno wolnym wchodzić po 96 do samolotu wbrew przepisom, które sami napisali?
Napisz, czego zazdrościć? Może być w punktach. Wolno ci.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 13:14

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"chcesz zdjęcia wolnych ludzi chlejących na murku?" Widzisz, Lidl, możesz się teraz tutaj miotać i emocjonować, ale jedno i tak wiesz tak samo dobrze jak ja: Na murku czy pod murkiem, z Golfem od Turka czy Lamborghinim od Włocha, w kolejce szpitalnej, czy w eleganckiej restauracji - my, Polacy, jesteśmy zawsze sobie równi godnością i wolnością. A wy ani godności ani wolności nie macie. Najbardziej podły Polak ma więcej wolności od dowolnego z was, słudzy Złego. Tego właśnie możecie nam zazdrościć. Tego nigdy nie będziecie mieć. Tego nam zazdrościcie. Za to nas nienawidzicie. To są właśnie moje punkty dla ciebie, Lidl. Zapisz, zapamiętaj. Gdy staniesz przed Nwjwyższym Sędzią, będziesz mógł zdać Mu sprawę z tego jak realizowałeś swoje człowieczeństwo: czy służyłeś Dobru czy Złu? I wtedy też zrozumiesz czym jest bycie Polakiem i dlaczego zaprogramowano cię, by tego nienawidzić.
tricolour

tricolour

21.10.2021 14:18

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "chcesz zdjęcia wolnych ludzi

@nielog
Nie tylko ja stanę przed obliczem Pańskim, nie tylko mnie będą sądzić, nie tylko ja będę zdawał sprawozdanie z czynów i zaniechania.
Więc zastanów się sam, czy insynuacje i obelgi pod moim adresem, to jest to, czym będziesz chciał się wykazać. Gęba pełna frazesów z pewnością nie wystarczy.
Rozumiesz? Kiedyś Esaur pisał z obrzydzeniem o pracy w zachodniej firmie, o donosicielstwie, lizusostwie, przygodnym seksie w pracy. Nie pisał, że do tych obrzydlistw przywieziono szmaciarstwo z zagranicy. On pisząc o szmaciarstwo nawet nie uświadomił sobie, kto realnie to robił.
Mną sie nie przejmuj. Wszak i ty doczekasz tego, czego mnie życzysz.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 16:27

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"insynuacje i obelgi pod moim adresem". Nie, Lidl. Insynuacją albo obelgą byłoby mówienie złych rzeczy o dobrym człowieku.
tricolour

tricolour

21.10.2021 17:12

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "insynuacje i obelgi pod moim

@nielog
Doczekasz się, prędzej czy później się doczekasz, czy supozycja, że trafnie nazywasz rzeczy po imieniu jest prawdziwa. A gdy się doczekasz, to już nie będzie czasu na zmianę zdania.
Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego. Depczesz to z bogiem na ustach. Takiego dokonujesz wyboru. Za każdym razem gdy piszesz do mnie, to dokonujesz wyboru słów. To twój wybór i twoje konsekwencje. Nic nie stoi na przeszkodzie, by stojąc przed obliczem Pańskim pluć mu w twarz, jak mnie plujesz.
Odwagi. 
Mnie to nie przeszkadza.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 17:43

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"czy supozycja, że trafnie nazywasz rzeczy po imieniu jest prawdziwa" Skoro zamachu w Smoleńsku nie nazywam tak jak ty, "katastrofą" i "lataniem we mgle", a Polaków nie nazywam "waszą nacją" to na pewno jestem po stronie prawdy, Lidl.
tricolour

tricolour

21.10.2021 17:55

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "czy supozycja, że trafnie

@nielog
To tym się różnimy, że ja nie wiem i otwarcie piszę, że zmienię zdanie gdy będzie rzetelny dokument, a ty wiesz po parówkach.
W skrócie.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 18:45

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"ty wiesz po parówkach." Ja wiem "po fizyce". Nie jest nawet potrzebna taka zaawansowana.
sake3

sake2020

20.10.2021 21:06

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe

@Tricolour......A Pan by nie zamilkł z powodu ,,kulturalnegp ośmiogwiazdkowego odezwania Tuska .Oczywiście,Pan by tego niemieckiego pachoła pocałował w rękę i z trudem i z uwielbieniem i  ekstazie wielkiej Pan by wykrztusił ,,kocham pana panie Donaldzie''.A może przypominając sobie odezwę Lisa ,,panie Donaldzie ratuj Unię.
tricolour

tricolour

20.10.2021 21:22

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Tricolour......A Pan by nie

Sake, rękę bym podał, nawet z przyjemnością. Całuję wyłącznie kobiety, czasem swoje dzieci, zdarzyło się pocałować kotkę.
Na tyle moich czułości można liczyć.
Pers

Pers

20.10.2021 23:04

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers.......Skoro od 20-tu

@sake
//Skoro od 20-tu lat nie masz telewizora to skąd jesteś tak doskonale poinformowany co powiedział Tusk a co Kaczyński//
Czytam co mówią. Nie muszę oglądać pana reda Rachonia, żeby wiedzieć co się na świecie dzieje.
// po wszystkich obelgach które ten niemiecki pachoł na niego i Lecha Kaczyńskiego rzucał //
To dla mnie jakaś nowość. Mogłabyś przypomnieć jakimi to obelgami ten "niemiecki pachoł" rzucał? 
//Zachowania Tuska po katastrofie pod Smoleńskiem też pewnie nie pamiętasz?//
Co takiego skandalicznego zrobił?
Konkrety sake, konkrety! Mnie takie maglarskie gadanie nie satysfakcjonuje.
J z L

JzL

20.10.2021 16:47

Dodane przez Pers w odpowiedzi na  Pan prezes, w dobrej wierze

pam...pers
Od kiedy ten śmieć jest wodzem PO
Oświeć nas onuco?
Pers

Pers

20.10.2021 14:48

Nowogrodzka już wysyła ał-torowi następną beczkę wazeliny.
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 15:38

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Nowogrodzka już wysyła ał

"Nowogrodzka już wysyła ał-torowi następną beczkę wazeliny." A Łubianka wysłała ci coś kiedykolwiek czy tak z samej nienawiści do Polski się tu produkujesz?
sake3

sake2020

20.10.2021 16:41

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Nowogrodzka już wysyła ał

A tobie centrala daje delikatnie do zrozumienia,że musisz być bardziej aktywny w wychwalaniu Tuska.
Pers

Pers

20.10.2021 16:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na A tobie centrala daje

@sake3
//musisz być bardziej aktywny w wychwalaniu Tuska.//
Zacytuj jakąś moją wypowiedź "wychwalającą" Tuska.
Baba z magla jesteś.
sake3

sake2020

20.10.2021 18:22

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake3

Może i z magla ,ale muszę powiedzieć,że od najznakomitszych mistrzów się uczyłam. I to tyle lat jak różni politycy opozycji,aktorzyny ,piosenkarze bluzgający,przebrzmiali celebryci i piosenkarze produkują się w szczuciu na Kaczyńskiego.I jak pseudoblogerzy nawet bez wazeliny wchodzą im w słowo.
sake3

sake2020

20.10.2021 18:29

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Nowogrodzka już wysyła ał

@Pers....Uważaj bo Łobianka zamiast wazeliny wysyła polon.
Tezeusz

Tezeusz

20.10.2021 20:58

Dygresja !
Na słowo Putin czy Tusk zlatują się wszelkiej maści szmaciarze i gówno sowieckie taka cienka agentura głupoty i chamstwa. Komusze bydełko.
Zlatują się ba nawet się do tego przyznają głównie ze Scierwoneona taka prawidłowość .Czytając np. @Persa to wszystko staje się jasne.
Trzykolorowy to juz patologia głupoty komuszej.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.10.2021 15:35

Nie siada się do debaty z człowiekiem który nie ma zdolności honorowych. A Tusk niewątpliwie: posługuje się osczerstwem, pluje na Polskę,  zdradza polskie interesy i służy obcym.
u2

u2

20.10.2021 15:50

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Nie siada się do debaty z

A Tusk niewątpliwie: posługuje się osczerstwem, pluje na Polskę,  zdradza polskie interesy i służy obcym.
Z najwyzszym obrzydzeniem i odrazą zajrzałem przed chwilą na węglarczykowy der łonet. Oczywiscie wstępniak to artykuł o rzekomym popłochu w PiS, że KE zamrozi na długo środki na KPO. Warunki, które ponoć postawiła von der Leyen to likwidacja izby dyscyplinarnej i przywrócenie do pracy usuniętych sędziów.
Ale znajac życie, nawet gdyby PMM przystał na takie niemieckie dictum to pojawią się kolejne równie absurdalne niemieckie żądania typu korytarz eksterytorialny z Berlina do Gdańska i przemianowanie Gdańska na Danzig :-)
Jabe

Jabe

20.10.2021 16:15

Jarosław Kaczyński słusznie obawia się debaty. Donald Tusk mógłby przemycić jakieś niesłuszne fakty, które zasiałyby zwątpienie w sercach wyznawców. Pamiętajmy, że jego przewiny mają już swoje lata, a Jarosława są świeże.
No a co do siania nienawiści w sercach narodu, przyganiał kocioł garnkowi. Pokłosiem siania miłości i zgody po tej stronie są tutejsze często rynsztokowe wpisy. Siebie warci.
Pers

Pers

20.10.2021 17:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński słusznie

Jabe
// Pokłosiem siania miłości i zgody po tej stronie są tutejsze często rynsztokowe wpisy. Siebie warci.//
Dokładnie tak jest!
To jest taka rasa "patriotów", która myśli, że jak opluje Tuska albo Putina to ich "patriotyzm" rośnie.
Ciekawe czemu jeszcze na Orbana nie plują?
sake3

sake2020

20.10.2021 20:03

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Jabe

No jasne kto śmie dziś skrytykować Tuska.Opluwac można tylko Kaczyńskiego i Morawieckiego,takich ,,mężyków stanu'' jak Tuska,Millera,,pirata drogowego Cimoszewicza należy tylko chwalić i to z wszystko.Nawet za plucie na Polskę.
Pers

Pers

20.10.2021 20:09

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No jasne kto śmie dziś

@sake3
//Opluwac można tylko Kaczyńskiego i Morawieckiego,takich//
Ja nie opluwam żadnego polityka. Czasami mogę sobie poironizować ale na to każda osoba publiczna musi być przygotowana.
Może to kwestia kultury, którą wynosi się z domu?
sake3

sake2020

21.10.2021 09:04

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake3

@Pers.....Jak Kali opluwa to nazywa sie to ironizowaniem,jak Kalemu coś zarzucić to jest to ,,5 minut nienawiści''.
J z L

JzL

21.10.2021 19:23

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake3

pam...pers
Ty nie tylko to z domu wyniosłeś. Znacznie więcej. Wszystko to co dało się wymienić na błękitny napój.
A jak się to skończyło to pisał twój przyjaciel Wojtas ale i Opara
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 18:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński słusznie

"Donald Tusk mógłby przemycić jakieś niesłuszne fakty, które zasiałyby zwątpienie w sercach wyznawców" Bredzisz, trollu. Po prostu Naczelnik nie będzie zniżał się do poziomu obszczekującego jego nogawki kundelka. "Pamiętajmy, że jego przewiny mają już swoje lata, a Jarosława są świeże." Udział w zamachu smoleńskim to zbrodnia Tuska która nigdy się nie przedawni.
tricolour

tricolour

20.10.2021 23:34

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Donald Tusk mógłby przemycić

@nielog
Katastrofa. Ale jak Tytusa do kiosków rzucą, to napisz. Przeczytam i może zmienię zdanie na zamach. Na razie jest to zamach na inteligencję czytelnika.
Jest musztarda.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 11:08

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Katastrofa." Zamach, Lidl, zamach. Dobrze o tym wiesz, skoro zwierzchnicy każą ci ciągle oszczekiwać mówienie o zamachu. Chyba, że każesz nam wszystkim uwierzyć w cud polegający na tym, że fragmenty ciał pasażerów mogą zostać znalezione na ulicy dziesiątki metrów przed miejscem "katastrofy". A to właśnie się stało. Prawa fizyki nie zmienią się nawet dla potrzeb kremla. "Jest musztarda." Z główką wszystko dobrze? To zdanie to ma być niby jakiś polski idiom, czy co, by uwiarygodnić cię w roli Polaka? Bo nie zadziałało, Lidl, i wciąż jesteś jaskrawo rozpoznawalnym ruskim trollem.
tricolour

tricolour

21.10.2021 09:27

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Katastrofa."

@nielog
Daj Tytusa, to pogadamy. Nie wstydźcie sie, no chyba że jest czego. Bez Tytusa nie ma zamachu, z Tytusem też pewnie nie będzie, jak nie ma polskich układów scalonych. Chyba, że sobie narysujesz.
Musztarda? Parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE. 
Czyli tak: wybuch w skrzydle (przepraszam, centropłacie) odrzucił ciała do tyłu z taką prędkością, że wylądowały przed miejscem katastrofy, ale na ciałach nie ma śladu wybuchu i żadnych odłamków. Pewnie to był samolot marki Pierzot4 (odmiana Peugeota) na czterech poduszkach na pierzach konwencjonalnych i stąd taka skuteczna ochrona.
A poza tym to dzień dobry.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 12:10

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Daj Tytusa, to pogadamy. Nie wstydźcie sie, no chyba że jest czego. Bez Tytusa nie ma zamachu" Martwię się o ciebie, Lidl. Stres wynikający z upadlającej pracy trolla wyraźnie rzucił ci się na umysł, bo bełkoczesz bez sensu. Chyba, że próbujesz swoje wtopy przykryć teraz udawaną niepoczytalnością? "Musztarda? Parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE. " Naiwnyś, Lidl, jeśli myślisz, że cytowanie kiczowatych starych reklam uwiarygodni cię jako Polaka. Wciąż widać, że jesteś ruskim trollem. Na nic twoje naiwne nieudolne wysiłki. Nagłe udawanie idioty też ci nie pomoże. "Jak nie ma polskich układów scalonych." Widzę, że postanowiłeś iść drogą samozaorania, przecząc łatwo weryfikowalnemu faktowi, że polska firma WB Electronics produkuje układy scalone. To też pewnie objaw stresu. "wybuch w skrzydle (przepraszam, centropłacie) odrzucił ciała do tyłu z taką prędkością, że wylądowały przed miejscem katastrofy, ale na ciałach nie ma śladu wybuchu i żadnych odłamków." Kłamiesz i manipulujesz, Lidl. Wybuch nie "odrzucił ciał do tyłu", jak tutaj, pokazując zerowe zrozumienie fizyki, nam opowiadasz. Wybuch nastąpił nad i przed miejscem, gdzie spadły na ziemię fragmenty ciał. Już zrozumiałeś, Lidl? "na ciałach nie ma śladu wybuchu" Brzydko kłamiesz, Lidl. Na ciałach jest mnóstwo śladów wybuchu. "i żadnych odłamków" Odłamki usunęła zaufana resortowa "patolożka" podczas tuskiej ekshumacji - ta sama, która zabójstwo Przemyka zakwalifikowała jako wypadek.
tricolour

tricolour

21.10.2021 12:30

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Daj Tytusa, to pogadamy. Nie

@nielog
Nie produkuje. Ale wolno ci myśleć, że produkuje, tylko kupuj u Azjatów. Myśl, co chcesz, ale płać komu trzeba.
Daj Tytusa, to pogadamy, bo się plączesz w zeznaniach. Bardzo mnie to bawi - ja skracam, ty coraz bardziej bredzisz.
Chcesz coś o puszkach po piwie? To taka - pełna szacunku dla ofiar - ilustracja podkomisji.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 13:21

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Bardzo mnie to bawi - ja skracam, ty coraz bardziej bredzisz." To się nazywa projekcja, Lidl. Czyli by zachować resztki dobrej samooceny, przypisujesz mi cechy i stany, które sam posiadasz i przejawiasz. Rzopisywanie się o tytusach i parówkach to są brednie. Twoje, Lidl. "Chcesz coś o puszkach po piwie? To taka - pełna szacunku dla ofiar - ilustracja podkomisji." Kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu. To była przystępna ilustracja zjawisk fizycznych - przystępna dla przeciętnego dziennikarza, nie będącego ekspertem i wybitnym naukowcem. To oczywiste, że w rozmowie z laikiem trzeba posłużyć się zrozumiałymi dla takiego laika analogiami. I to właśnie miało miejsce.
tricolour

tricolour

21.10.2021 14:30

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Bardzo mnie to bawi - ja

@nielog
Pękające parówki w kontekście katastrofy, w której życie traci setka osób, których szczątki trudno przyporządkować, to nie ilustracja zjawiska tylko demonstracja pogardy i braku empatii. Puszki po piwie to demonstracja kpiny ze śmierci.
To nie były analogie dla laików technicznych. To były analogie emocjonalnych prymitywów, którzy nie byli w stanie zilustrować zjawiska niczym poważniejszym od grilla.
admin

Admin Naszeblogi.pl

21.10.2021 15:42

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

Poza tym, to były technicznie wadliwe analogie.
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 16:18

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"to nie ilustracja zjawiska tylko demonstracja pogardy i braku empatii. Puszki po piwie to demonstracja kpiny ze śmierci." Bredzisz i kłamiesz, ruski trollu. Zaszywanie przez kacapów śmieci i odpadków w ciałach ofiar zamachu smoleńskiego: to jest pogarda, brak empatii i demonstracja kpiny. Powrzucanie przez kacapów części ciała do niedopasowanych trumien: to jest pogarda, brak empatii i demonstracja kpiny. Opublikowanie przez kacapów zdjęć zmasakrowanego ciała Prezydenta Polski: to jest pogarda, brak empatii i demonstracja kpiny. Na pewno nie jest taką kpiną używanie maksymalnie prostego dla przeciętnego dziennikarza zestawu analogii.
Niezalogowany

Niezalogowany

20.10.2021 20:39

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński słusznie

"Donald Tusk mógłby przemycić jakieś niesłuszne fakty, które zasiałyby zwątpienie w sercach wyznawców." Donald Tusk może najwyżej przemycić wazelinę do celi Sławka Nowaka.
Ptr

Ptr

20.10.2021 16:29

Udział Tuska w debacie byłby nobilitacją. Mógłby powiedzieć : jestem jednym z Was.
sake3

sake2020

20.10.2021 16:45

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Udział Tuska w debacie byłby

@Ptr...Oczywiście że na potrzebę chwili Tusk jest w stanie powiedzieć wszystko.To taka młodsza wersja Wałęsy z jego ,,za a nawet przeciw'',tyle że bez koszulki OTUA.
u2

u2

20.10.2021 17:04

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Ptr...Oczywiście że na

"na potrzebę chwili Tusk jest w stanie powiedzieć wszystko"
Warto zwócić uwagę, że Tfusk nie pisze za co przeprasza. Rwie się do debaty, bo musi zdobyć punkty poparcia. Inaczej będzie kolejna podmianka na Czajkoskiego, który robi fochy z powrotu firerka :-)
Moim skromnym zdaniem nie należy reagować na prowokacje Tfuska, nie wchodzić z nim w żadne debaty. Olać go ciepłym moczem. Miejsce Tfuska to śmietnik historii :-)
Marek Kudła

keram

20.10.2021 17:23

Ten nienawistnik liczył na dużo większy efekt jego powrotu, a tu okazało się, że Polacy nie chcą się taplać w błocie z  wieprzami PO, którzy to lubią !!!  I każde jego wystąpienie to strata punktów procentowych, a PIS-owi rośnie ! Panie Marcinie, jego już przez to nerwy żrą, dlatego znęca się na swoich. Nic mu nie wychodzi: Zagranica, ulica, przepoczwarczenie się w katolika, „załatwienie” funduszy dla Polski, kłamanie że jest Polakiem i inne – po prostu NIC !  Mądre przysłowie mówi: Na kłamstwie daleko nie zajedziesz !!!
scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net
J z L

JzL

20.10.2021 21:02

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Ten nienawistnik liczył na

Tusk to zwykły śmieć i volksdeutsch pokazał, że jest tylko ch@@jem.
angela

angela

20.10.2021 18:20

Z szulerami do stołu się nie siada.
J z L

JzL

20.10.2021 21:00

Za rządów tuska zginęło najwięcej polskich elit od czasów Stalina i Hitlera
cai24.pl
Niezalogowany

Niezalogowany

21.10.2021 09:08

Dodane przez J z L w odpowiedzi na Za rządów tuska zginęło

No ale "ełropa" nas kochała i to dla bezmózgich wyborców niemieckiego funkcjonariusza Tuska jest najważniejsze.
Pers

Pers

20.10.2021 23:09

No! "Patrioci" z zapałem uczynili swoje orwellowskie "5 minut nienawiści" i teraz mogą iść spać spełnieni.
sake3

sake2020

21.10.2021 09:01

Dodane przez Pers w odpowiedzi na No! "Patrioci" z zapałem

@Pers...Czyzby nienawiść była zarezerwowana tylko dla was? Jako wasz niezbywalny przywilej? Weź przykład Sikorskiego udającego dżentelmena a który na twitterze popisał się niezwykłym  aktem ,,miłości'' w stosunku do europosłanki Kempy pisząc ,,walnij się w swój zatłuszczony łeb''  Ty zapewne mu klaszczesz niepatrioto.
Pers

Pers

21.10.2021 17:18

Dwaj przyjaciele ocdn.eu
Tezeusz
Nazwa bloga:
Tezeusz
Zawód:
https://albicla.com/Tezeusz
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 881
Liczba wyświetleń: 3,508,130
Liczba komentarzy: 18,665

Ostatnie wpisy blogera

  • Mordowali Polaków Niemcy ale mordowali także i Rosjanie. AUSCHWITZ
  • Zbrodnie Niemieckie. Pamięć
  • Na straży Polskich granic

Moje ostatnie komentarze

  • W punkt
  • @ Tomaszek przecież wiesz i znasz pro kacapskie i niemieckie postawy i powiązania blogerów NB z czerwonymi oni wcale ich nie ukrywają wielu sam ujawniłem w moich materiałach.
  • Ten blogger to potomek Niemieckiego scierwa

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przesmyk Suwalski – czy tam zaatakuje Rosja?
  • Szczepionki przeciwko COVID-19 – dlaczego są bezpieczne?
  • Dlaczego Polscy nie chcą się szczepić przeciwko Covid19

Ostatnio komentowane

  • Tezeusz, @ Tomaszek przecież wiesz i znasz pro kacapskie i niemieckie postawy i powiązania blogerów NB z czerwonymi oni wcale ich nie ukrywają wielu sam ujawniłem w moich materiałach.
  • Tomaszek, Było jeszcze Kołdyczewo . I to nie takie jak w Wikipedii . I narodzik też cyrylicowy . Wierny zawsze niezależnie czy to car , putin czy stalin . Kolejny temat do eksploracji .  Czy Ponary nie…
  • Tomaszek, Sake Bo Ty nic nie rozumiesz , ja z resztą też . Jest tu troche , jak ich oceniam "dzwonów gumowych " Produkują sie jak stachanowcy na wszystkie tematy . Pisałem już że Nasze Blogi to w zasadzie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności