Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Najgorsze wieści - paszporty i szczepienie dzieci
Wysłane przez krzysztofjaw w 02-06-2021 [19:43]
Spełniają się najgorsze wizje, których jeszcze niedawno nie byliśmy w stanie sobie wyobrazić. G. Orwell w pełnej krasie.
Polska, obok takich krajów jak: Bułgaria, Czechy, Dania, Niemcy, Grecja i Chorwacja podjęła decyzję o połączeniu się z unijnym systemem informatycznym weryfikującym certyfikaty COVID i rozpoczęło ich wydawanie. Czyli ziściły się przepowiednie pesymistów, że zaczniemy segregować ludzi ze względów sanitarnych i będziemy wydawać tzw. paszporty szczepionkowe pozwalające na bycie obywatelem lepszej kategorii w przypadku, gdy się zaszczepimy na koronawirusa. To już niemal wprowadzamy system punktacji ludzi obowiązujący w postkomunistycznych Chinach.
Do tego będziemy szczepili przeciwko COVID-19 dzieci i młodzież w wieku 12–15 lat, co wydaje się jakimś kuriozum w przypadku, gdy szczepionki nie są jeszcze dostatecznie zbadane klinicznie. Są i głosy zachęcające do szczepień jeszcze młodszych naszych dzieci.
O co tu do cholery chodzi? Przepraszam za emocje, ale nie rozumiem postawy naszych władz. Czyżby naprawdę pieniądze płynące z lobbingu przez koncerny farmaceutyczne były aż tak duże, że nie są oni w stanie się im oprzeć? Czy może tak są ogłupiali, że przyjmują wszystko, co wymyśli WHO, Europejska Agencja Leków (EMA) i UE?
Sanitarna segregacja ludzi jest antykonstytucyjna w obliczu też antykonstytucyjnego eksperymentu medycznego w postaci szczepionek na koronawirusa. Od zawsze było bowiem tak, że nad szczepionkami pracowało się minimum 5 lat (średnio 7-8 lat) a teraz nagle okazało się, że po roku już koncerny farmaceutyczne opracowały szczepionkę na obecny wirus. Tak więc tak naprawdę masowe szczepienia są częścią badań klinicznych nad szczepionkami a my wszyscy jesteśmy "doświadczalnymi myszami lub królikami". I do tego jeszcze mają być szczepione dzieci - koszmar, na który społeczeństwa nie powinny się godzić, tak samo jak na segregację ludzi.
Oprzytomniejemy w końcu?
P.S.
Nie namawiam nikogo do rezygnacji ze szczepienia, ale proszę tylko o racjonalne myślenie. Nie może być tak, że zaszczepieni mają być ludźmi wyższej kategorii, no i musimy chronić nasze dzieci.
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Komentarze
02-06-2021 [19:53] - Niezalogowany | Link: "Od zawsze było bowiem tak,
"Od zawsze było bowiem tak, że nad szczepionkami pracowało się minimum 5 lat (średnio 7-8 lat) a teraz nagle okazało się, że po roku już koncerny farmaceutyczne opracowały szczepionkę na obecny wirus"
Nieprawda. Ten popularny szlagier dezinformacyjny szerzony intensywnie przez Kreml bazuje na niewiedzy ludzi o farmakologii i wakcynologii. Te słynne "7-8 lat" dotyczy szczepionek na zupełnie nieznane wirusy. A COVID-19 nie jest wcale nieznanym wirusem - to tylko wariant znanego już od dawna "rodu" koronawirusów, które zostały już wcześniej rozpracowane przez firmy farmaceutyczne i istniały dla nich "szablony" szczepionek. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że kiedy pojawiła się nowa odmiana koronawirusa, nie trzeba było dużo czasu by zapewnić szczepionki.
I to już cała tajemnice "spisku depopulacyjnego" i "eksperymentu genetycznego na ludziach". Wystarczy znać podstawy farmokologii i wakcynologii.
02-06-2021 [20:44] - krzysztofjaw | Link: No wiedziałem, że się odezwą
No wiedziałem, że się odezwą ludzie, którzy są zmanipulowani propagandzie szczepionkowej. Koronawirus jest całkowicie nowym wirusem, odmiennym od już przebadanych. No chyba, że jest to zwykły wirus a wtedy niepotrzebne byłyby te wszystkie obostrzenia, bo moglibyśmy uznać, iż to jakaś mutacja powszechnej grypy. Skoro jednak tak nie jest, to mamy do czynienia z czymś nowym, więc niech Pan nie gada idiotyzmów.
Pzdr
02-06-2021 [20:57] - Marek1taki | Link: Odkąd płacą za szczepienia i
Odkąd płacą za szczepienia i propagandę szczepionkową to ludzie się sprzedają. Za Gierka w 1976r. takich wozili autobusami z poparciem dla rządu by dać odpór tym strajkującym elementom z Radomia.
02-06-2021 [21:02] - Niezalogowany | Link: "Koronawirus jest całkowicie
"Koronawirus jest całkowicie nowym wirusem, odmiennym od już przebadanych"
Nieprawda. Można to bez problemu zweryfikować we wszystkich źródłach od encyklopedycznych po badawcze. Wystarczy tylko chcieć znać fakty. Wyrażenie kluczowe: "COVID-19 taxonomy". Gorąco polecam. Po uzupełnieniu tej brakującej wiedzy jasnym stanie się, dlaczego nie trzeba "7-8 lat" by stworzyć szczepionkę.
"niepotrzebne byłyby te wszystkie obostrzenia, bo moglibyśmy uznać, iż to jakaś mutacja powszechnej grypy"
Nie jest to mutacja grypy, aczkolwiek koronawirusy są z grypą spokrewnione. Obostrzenia są potrzebne, bo połączenie śmiertelności z zaraźliwością daje nam właśnie niebezpieczną dla populacji ludzi pandemię.
"niech Pan nie gada idiotyzmów"
Nie mogę się jakoś powstrzymać od niesienia kaganka oświaty tam, gdzie - jak wyraźnie widać - tak bardzo jest on potrzebny.
03-06-2021 [09:42] - Zbyszek_S | Link: @krzysztofjaw "No wiedziałem,
@krzysztofjaw "No wiedziałem, że się odezwą ludzie, którzy są zmanipulowani propagandzie szczepionkowej."
Wcale nie wiadomo, czy ktoś jest "zmanipulowany", czy "przestraszony", czy np. wykonuje odpowiedzialnie powierzoną pracę i zadania.
03-06-2021 [09:50] - Zbyszek_S | Link: "Te słynne "7-8 lat" dotyczy
"Te słynne "7-8 lat" dotyczy szczepionek na zupełnie nieznane wirusy. A COVID-19 nie jest wcale nieznanym wirusem - to tylko wariant znanego już od dawna "rodu" koronawirusów, które zostały już wcześniej rozpracowane przez firmy farmaceutyczne i istniały dla nich "szablony" szczepionek."
Dokładnie. Dla znanych od dawna, jak to przenikliwie obywatel opisuje, koronawirusów, od dawna przecież były już szczepionki! No... tak mamy twierdzić! Bo tak jest dobrze!
Zaś czas opracowania szczepionki na koronawirusa, przyjmując maksymalny możliwy przedział między zdarzeniami, wyniósł - 2 dni weekendowe. Słownie: DWA DNI ŁIKENDOWE.
Oczywiście testy odpowiednich faz już opracowanej szczepionki, też musiały trochę trwać, więc jak poprzez opracowanie rozumie się czas do momentu robienia zastrzyków, to wyjdzie prawie rok.
Ten czas podawany przez wichrzycielskiego obywatela czyli wiele lat, to był czas przez który obserwowano działanie szczepionki na ludziach. To były dlatego kwestie długotrwałe, bo trzeba czasu na obserwację. Ale teraz trzeba jak najszybciej te przepustki kowidowe dla obywateli, dlatego nie czekano do zakończenia testowania tylko dawaj! W imię NOWEJ NORMALNOŚCI!
02-06-2021 [19:55] - Niezalogowany | Link: "Sanitarna segregacja ludzi
"Sanitarna segregacja ludzi jest antykonstytucyjna"
Jest prokonstytucyjna, gdyż chroni przyrodzone prawo do zdrowia i życia i chroni podstawowe dobro większości (życie) przed głupotą mniejszości.
02-06-2021 [20:06] - Pani Anna | Link: Niezalogowany
Niezalogowany
A nie masz ty przypadkiem kiły, rzerzaczki albo innej francy? Mam prawo wiedzieć takie rzeczy, na wypadek gdybym cie kiedyś hm... spotkała.
02-06-2021 [20:51] - Niezalogowany | Link: A nie mam ja.
A nie mam ja.
02-06-2021 [22:10] - Pani Anna | Link: Niezalogowany
Niezalogowany
A niby skąd wiesz, że nie masz kily ani innej francy? Aktualne badania masz? Test zrobiony? A inni mają ci uwierzyć na slowo? Paszport odpowiedni w poradni sobie wyrób, albo nie cię jakoś w widoczny sposób oznakują.
02-06-2021 [23:36] - J z L | Link: Pani Anna
Pani Anna
A mnie się wydaje, że jak Pani ma zbyt ,,otwartą" głowę to ma Pani w środku przeciąg
03-06-2021 [07:04] - Pani Anna | Link: J z L
J z L
Powiedział co wiedział, ale ma prawo.
03-06-2021 [09:44] - Zbyszek_S | Link: Wielkie brawa dla obywatela
Wielkie brawa dla obywatela za PROMOWANIE SEGREGACJI LUDZI.
Wspaniała postawa.
Z takimi pięknymi tradycjami historycznymi.
Cała naprzód i w NOWĄ NORMALNOŚĆ!
03-06-2021 [12:13] - Imć Waszeć | Link: Komuniści całe
Komuniści całe dziesięciolecia segregowali ludzi i do dziś to robią za pomocą zagrabionych pieniędzy, a nikt z oficjalsów nie ma o to do nich najmniejszej pretensji. Może by tak wprowadzać "normalność" bardziej egalitarnie, co?
02-06-2021 [20:32] - angela | Link: Ajajaj, straszne larum bo
Ajajaj, straszne larum bo szczepione będą dzieci, przeciez dzieci od dziesiątek lat są szczepione, a niestety dzieci, przechodzące covid bezobjawowo, zarażaly bardzo.
Z kolei izolacja tych, co nie chcą sie szczepic, a ktorzy podczas jesiennej fali covidowej, będą chorowac i zarażać innych, nazywają segregacją.
Rzad musi bronic obywateli przed epidemią i śmiercią, widać to po ogromnym spadku zachorowań, bo ludzie sie zaszczepili, a niby dlaczego chorzy, ktorzy nie chcą sie zaszczepić mają zarażać innych.
A kto wam winien, ze poddajecie sie manipulacji antyszczepionkowej.
Miliony zaszczepione, z szefami panstw i lekarzami, gdyby szczepionki byly tak grozne jak propaganda probuje to przedstawic, to na pewno ci wazni szczepienia dalekim łukiem by omijali.
02-06-2021 [21:32] - krzysztofjaw | Link: Tak dzieci się szczepi. Sam
Tak dzieci się szczepi. Sam jako dziecko byłem szczepiony, ale szczepionkami, o których wiedzieli moi rodzice i były i są powszechne od lat. Teraz mamy do czynienia z jakąś precedensową paniką a ona wynika z tego, że pojawił się koronawirus zupełnie niepoznany i nowy.
Pzdr
02-06-2021 [22:17] - Imć Waszeć | Link: @Autor, a ile lat jest
@Autor, a ile lat jest testowana sezonowa szczepionka na grypę?
02-06-2021 [22:37] - Marek1taki | Link: Te szczepionki oficjalnie
Te szczepionki oficjalnie mają program badań do 2023r.
02-06-2021 [22:55] - Adam66 | Link: @ Imć Waszeć, od 1937 roku, i
@ Imć Waszeć, od 1937 roku, i co? Grypa jak była tak jest, oczywiście, oprócz ostatniego roku, bo była "pandemia"...
03-06-2021 [12:06] - Imć Waszeć | Link: Adam66 na pewno nie. Gdyby
Adam66 na pewno nie. Gdyby chodziło o dokładnie ten sam skład z jakimiś drobnymi domieszkami, to można podyskutować. Ale wtedy stare badania wymagałyby korekty, a nie reklamy pisanej na kolanie w miesiąc po pojawieniu się nowego szczepu wirusa grypy. W rzeczywistości każda z wielkich firm wprowadza swoje "innowacje" po cichu na ostatnią chwilę. Zresztą właśnie o to kruszyli kopie "antyszczepionkowcy" przed erą koronawirusa, a teraz cudownie o wszystkim zapomnieli.
02-06-2021 [22:39] - Marek1taki | Link: Może Pani spokojnie rozmijać
Może Pani spokojnie rozmijać się z prawdą bez narażania się na ripostę bo gdzie rozum nie może tam Admin pomoże.
02-06-2021 [23:14] - Kaciszek (niezweryfikowany) | Link: A dlaczego koncerny
A dlaczego koncerny farmaceutuczne są zwolnione z odpowiedzialności za ewentualne skutki niepożądane szczepionek?
03-06-2021 [08:38] - Marek1taki | Link: Bo mogą. Program globalistów
Bo mogą. Program globalistów programem narodów więc wyszczepianie ma priorytet.
Normalnie takie zwolnienie z odpowiedzialności było nielegalne - wiem ze szkoleń prawników dla lekarzy - ale w Nowej Normalności to co nienormalne ma status najwyższego imperatywu.
02-06-2021 [21:19] - Marek Kudła | Link: Chcę być segregowany, bo mam
Chcę być segregowany, bo mam gdzieś robienie testów lub kwarantannę przy każdym przekroczeniu granicy czy wejściu na masową imprezę ! Zaszczepiłem się 2-krotnie i chulaj duszo. Jestem zdrowy panie autor, a nie ludziem wyższej kategorii. Pan wogóle nie kapuje co to jest pandemia !!! Tych którzy są tchórzymi przed strzykawką mam w ostatniej części układu pokarmowego !!! Ci będą segregowani i zawracani do domów, a ci, którzy się zarażą, muszą się liczyć z tym, że umrą !!! A pan namawia czytelników, by się nie szczepili !!! Jaki ma pan w tym cel , by karmić nas ruskim trollowaniem ?!!!
02-06-2021 [22:30] - Pers | Link: @ Kudla
@ Kudla
@ Admin
"Oświadczamy wszem i wobec, że nie życzymy sobie zamieszczania na NB durnych i bezsensownych wypocin niejakiego Marka Kudly wab zibi !!! Tego głupka należy odesłać do zamkniętego zakładu psych. na leczenie !!!"
03-06-2021 [08:09] - Kaczysta | Link: - Pers
- Pers
robisz za idiote czy kretyna
03-06-2021 [10:05] - Marek Kudła | Link: Panie Ruszkiewich wab Pers,
Panie Ruszkiewich wab Pers, Niech pan otrząśnie się z pcheł, które kąsają pańską skórę !
03-06-2021 [14:10] - Pers | Link: Admin
Admin
//Panie Ruszkiewich //
Admin! Dlaczego tolerujesz ustawiczne zniekształcanie mojego NAZWISKA przez tego Kudlę?
Wg. ciebie nie wolno nawet zniekształcać anonimowego nicku.
02-06-2021 [23:44] - paparazzi | Link: Mam jedno pytanie do pana
Mam jedno pytanie do pana Marka Kudły, a czy pan może być nosicielem wirusa covid po szczepieniu? Iczy może pan zarazić inne osoby?
03-06-2021 [07:42] - rolnik z mazur | Link: @ kudłaty,
@ kudłaty,
To się szczep. Nikt ci nie broni. W październiku nowa fala przyjdzie i nowy zmutowany wirus. Na głupotę ni ma lekarstwa.
03-06-2021 [13:37] - Marek Kudła | Link: @ mówi, że jest rolnikiem
@ mówi, że jest rolnikiem
Walduś, a krowę potrfisz wydoić ?! A był w oborze podczas cielenia się krowy ? Nie ?! A to dobrze, bo jak krowa popatrzyłaby na ciebie , to myślałaby, że już urodziła !
03-06-2021 [17:13] - rolnik z mazur | Link: @ Kudłaty
@ Kudłaty
Możesz przysłać swoje cv, bo widzę, że w sprawach wycielen bydlaków masz sporą wiedzę. Potrzebuje silnych i odpornych na wiedzę osilkow. Gumiaki i kufajkę daję do dyspozycji jako uniform roboczy.
03-06-2021 [18:00] - Marek Kudła | Link: @ Bauer aus Mazuren
@ Bauer aus Mazuren
I nie zapomnij Walduś, nie wchodź do obory, bo krawa jak cię zobaczy, to się nie ocieli. He, he, he, he ,....
02-06-2021 [21:40] - krzysztofjaw | Link: I mam jedną prośbę do
I mam jedną prośbę do komentatorów. Proszę być dalekim od oskarżania mnie o to, że jestem "ruskim trollem". Chyba przez te wszystkie lata udowodniłem swoimi tekstami, że bardzo daleko mi do Rosji a tym bardziej do Moskwy z Putinem. Tak jak daleki jestem od akceptacji niemieckiej polityki tworzenia z naszego kraju landu niemieckiego.
Pzdr
02-06-2021 [22:03] - tricolour | Link: @Autor
@Autor
Niczego Pan nie udowodnił. Okaze sie dopiero na sądzie ostatecznym. Na razie faktem jest, że z Pana braku wiedzy medycznej wynika, że nie ma Pan zasobów intelektualnych do wyrażania sensownych opinii medycznych. Ja także - to oczywiste, ale mogę zapytać żony i dostanę wiarygodną informację: szczepić się technologią znaną z piętnaście lat.
I proszę nie kompromitować się tą antyszczepionkową histerią, bo ma ona już wymiar zajoba. Dla niezaszczepionych wprowadziłbym takie obostrzenia jak dla aktywnych gruźlików: izolacja, zakaz pracy, konieczne leczenie.
Może się Pan nie szczepić, ale proszę z dala od ludzi.
02-06-2021 [22:32] - krzysztofjaw | Link: Nie tylko ja mam wątpliwości
Nie tylko ja mam wątpliwości i nie życzę sobie, aby Pan mówił, iż mam "zajoba". Nie namawiam nikogo do rezygnacji ze szczepienia. Wyrażam tylko moje ubolewanie, że przymus szczepionkowy staje się przyczynkiem do segregacji ludzi. Poza tym niech mi Pan powie, czy jakakolwiek firma farmaceutyczna oferująca szczepionki ma wiedzę, jakie mogą być ich skutki uboczne dla ludzi? Nie ma takiej, bo nie ma takich długookresowych badań. A już szczepienie dzieci niesprawdzonymi szczepionkami wydaje mi się kuriozalne i tyle. Każdy może mieć swoje zdanie, ale po co od razu Pan neguje moją osobę?
Pzdr
02-06-2021 [23:50] - paparazzi | Link: Trico nie jest po to by
Trico nie jest po to by intelektualnie pojmować ;-). Ma pan racje ze postępuje segregacja ludzi na innej płaszczyźnie. Wszczepieni tez mogą zarażać oby tylko swoim wirusem. Kto wie jak będzie z mutacja. Myślę ze zdrowy organizm ludzki z tym sobie poradzi.
03-06-2021 [00:17] - tricolour | Link: @Autor,
@Autor,
Przepraszam - nie neguję Pańskiej osoby. Co najwyżej zachowanie, a to zasadnicza różnica.
Mamy wyższe wykształcenie, a to zobowiązuje. Zobowiązuje przede wszystkim do uczciwości rozumianej jako rozdział na to, na czym się znamy (bo zdobyliśmy wiedzę i doświadczenie) oraz na to, na czym sie nie znamy. Bo nie zdobyliśmy wiedzy i nie mamy żadnego doświadczenia. Obaj więc w sprawach medycznych jesteśmy laikami, jak dzieci. Nasza wiedza medyczna jest zerowa. ZEROWA. Dlatego zerowa, bo dzisiejsza medycyna to nie stetoskop i skórzana torba lekarza z brodą, tylko laboratoria za miliardy i tysiące pracowników, by znaleźć lek. Plus sztuczna inteligencja. Plus historia badań z ostatnich stu lat.
Ja nie kwestionuję (bo nie mam merytorycznych podstaw) Pańskiej wiedzy ekonomicznej. Kwestionuję z całą mocą Pańską wiedzę medyczną, bo jej Pan nie ma. Ja także nie mam więc jest sprawiedliwie, że obaj jesteś w "tym temacie" durni jak buty z lewej nogi. Bez urazy oczywiście - po prostu zakładam, że rozmowa z człowiekiem inteligentnym może posługiwac się śmiałymi ekstrapolacjami.
Wie Pan co? Astra - Zeneca jest zła przez zakrzepy, prawda? Prawda. No, prawda jest taka, że zakrzepica wystepuje w 6 przypadkach na milion szczepień, a ta sama zakrzepica przy braniu środków antykoncepcyjnych wystepuje w 1100 przypadków na milion. I co? I to: kobiety żrą to na potęgę, a nikomu to nie przeszkadza...
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
03-06-2021 [09:17] - sake3 | Link: @Tricolour......Osoby z
@Tricolour......Osoby z zakrzepicą nie są szczepione Astrą Zenecą tylko Comirnaty firmy Pffeizer.Informację o zakrzepicy podaje się zresztą w formularzu.Ma Pan rację co do zaburzeń krzepliwości krwi po używaniu leków antykoncepcyjnych.
03-06-2021 [07:08] - Pani Anna | Link: Jestem ciekawa, kogo znów
Jestem ciekawa, kogo znów "obraziłam " powołując sie w komentarzu, który się nie ukazał na stanowisko niemieckiego towarzystwa pediatrycznego? Pewnie czyjes uczucia do partii zywicielki, jakże by inaczej.
02-06-2021 [22:41] - Marek1taki | Link: @Trikolot Panie sam się Pan
@Trikolot Panie sam się Pan zamknij.
03-06-2021 [10:45] - Zbyszek_S | Link: @tricolour "Dla
@tricolour "Dla niezaszczepionych wprowadziłbym takie obostrzenia jak dla aktywnych gruźlików: izolacja, zakaz pracy, konieczne leczenie."
WIELKIE BRAWA. Właśnie tak! Nikt nie stanie na naszej drodze do NOWEJ NORMANOŚCI! Wspaniałe postulaty obywatela, które nacechowane są głęboką wiedzą medyczną i przygotowaniem obywatelskim! Tylko tak dalej! IZOLACJA! ZAKAZ PRACY! KONIECZNE LECZENIE!!!! Już my im pokażemy!
03-06-2021 [14:15] - tricolour | Link: @Zbyszek
@Zbyszek
Spoko, na jesieni, gdy będzie czwarta fala - a będzie skoro "nie ma" grypy - wcale się nie zdziwię, gdy nasz rząd, w trosce o obywateli, wprowadzi segragację ludzi na lepszych i niezaszczepionych. Będzie (już jest) covidowa kennkarta.
03-06-2021 [09:52] - Zbyszek_S | Link: @KrzysztofJaw
@KrzysztofJaw
Niezła jazda się po obywatelu odbywa! I SŁUSZNIE!
Na drodze do NOWEJ NORMALNOŚCI wszyscy wichrzyciele muszą zostać zdeptani i zniszczeni.
Niech się obywatel usprawiedliwia jak najwięcej!
02-06-2021 [22:53] - Marek1taki | Link: Sczepienia dzieci zostały za
Sczepienia dzieci zostały za dobrej zmiany rozszerzone ale przynajmniej zachowane były pozory medycznego uzasadnienia. Teraz przy kowidzie amok.
Za szaleństwem stoi wyrachowanie. Właśnie zdymisjonowany wiceminister zdrowia kowidowego Cieszyński po kilkumiesięcznej przerwie zajmie się cyfryzacją. Ciekawe co robił, gdzie był szkolony by nas inwigilować i w czyim imieniu. Znany z tego, że kontynuował działo Boniego, Kopaczowej i Arłukowicza. Jego e-gabinet do wypisywania recept to klapa, która w ponad połowie przypadków wyświetla mi komunikat: "Przepraszam, coś poszło nie tak". I tak to idzie.
02-06-2021 [23:04] - Pers | Link: Przypomnę tylko, że na
Przypomnę tylko, że na początku roku ministerstwa prawdy większości krajów świata przekazały ocenę Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), według której śmiertelność z powodu „pandemii” wyniesie 3,2% (w stosunku do ogólnej liczby zarażonych), a w ujęciu bezwzględnym w skali globalnej ” pandemia ”powinna zabić ponad 130 milionów ludzi! Liczba prawie dwa razy większa niż epidemia grypy hiszpańskiej sprzed stu lat. Najnowsze dane (stan na początek czerwca 2020 r.) Pokazują, że średni współczynnik zgonów z powodu COVID-19wynosi 0,16%, a górna granica wynosi 0,40% w trzech gorących punktach planety. Od początku roku (od połowy czerwca) na świecie zmarło 433,87 tys. Osób, u których zdiagnozowano koronawirusa, czyli około 10 razy mniej niż liczba zgonów z powodu choroby niedokrwiennej i 2 razy mniej niż z powodu raka płuc oraz oskrzeli. Śmiertelność z powodu COVID-19 , zdaniem profesjonalnych i uczciwych lekarzy, nie odpowiada najcięższej grypie sezonowej. Współczesne media w pełni odpowiadają więc standardom Ministerstwa Prawdy z powieści „Rok 1984”.
Po drugie, jeśli chodzi o kontrolę nad obywatelami.
Wiele z tego, co jest obecnie dostępne do takiej kontroli, po prostu nie znajduje się w powieści George'a Orwella. Współczesne "służby miłości" mają jakościowo lepszy poziom wyposażenia technicznego. Są to na przykład telefony komórkowe ze specjalnymi aplikacjami. Z jednej strony pozwalają pracownikom Ministerstwa Miłości śledzić ruch właściciela telefonu i jego kontakty. Z drugiej strony sygnalizują, że do właściciela telefonu zbliża się „niechciany” obiekt (np. Zainfekowany koronawirusem). U George Orwella nie ma nic na temat mikroczipów, które zaczęto zalecać jako skuteczny środek zwalczania COVID-19 . Nie ma nic o tworzeniu ujednoliconych baz danych o każdej osobie (Big Data)itd. Obecnie osoby, które mają pozytywne wyniki testów na COVID-19 zaliczane są do kategorii „niechcianych” obiektów . Jutro ci, którzy zboczą z linii „projektu” lub nie okażą należytej miłości do Wielkiego Brata, mogą zostać zaliczeni do kategorii „niechcianych”. Współcześni budowniczowie „nowego świata” budują model społeczeństwa totalitarnego, który przewyższa ten nakreślony przez Orwella w powieści „Rok 1984” zarówno pod względem kłamstwa, jak i tworzenia technicznych środków kontroli człowieka. Wkrótce świat zapewne dogoni i przewyższy dystopię Orwella pod względem takiego parametru, jak atmosfera strachu, wzajemnej nieufności, nienawiści ...
Pisałem to 18.07.2020
02-06-2021 [23:42] - J z L | Link: Jedno co łączy tych
Jedno co łączy tych antyszczepionkowców i tych zwolenników szczepionek to fakt że będą żyć do samej śmierci i ani dnia dłużej
02-06-2021 [23:54] - Ptr | Link: W rządowych kanałach
W rządowych kanałach komunikacji rząd prowadzi swoją politykę i tak ma być. Tylko ,że jest to polityka dwudziestowieczna lub dziewietnastowieczna. Zgodnie z tymi regułami szczepionka jest świętym dobrodziejstwem ludzkości, przy czym zwalczanie choroby jest logicznie wytłumaczalnym procesem. Zaszczepienie się na choroby zakaźne jest powszechnie wskazane i może być wymagane. I z tym się zgadzam. Jednak żyjemy w wieku 21. , gdzie kosmos juz dawno przestał być domeną czystej nauki , a stał się teatrem rywalizacji militarnej. Komputeryzacja dawno przestała być domeną fascynatów i entuzjastów, a przejęta i zdominowana przez kilka korporacji stała się też domeną przestępczości, inwigilacji, działań militarnych i generacji zysków przez rozwijające się sieci, dając też jakieś nowe funkcjonalności użytkownikom. Czy biotechnologia jest w 100 % oddana dobru ludzkości jak w 19. wieku ,czy jest instrumentem w rękach liberalnych wizjonerów. Jeżeli twór jest sztuczny i wywoluje określone działanie , to i szczepionka może mieć zaprogramowane działanie, które może się ujawnić dopiero w przyszłości. Skład szczepionek powinien być znany rządom. Pytanie też czy po prostu nasycenie witaminą D nie sprawia , że wirus propaguje się wolniej.
Szczepienie dzieci to jakieś nieporozumienie. Niech szczepią się ci , którzy się boją. Skąd wiadomo jaki wpływ na zdrowie dzieci będą miały te szczepionki.
03-06-2021 [07:05] - NASZ_HENRY | Link: Nazizm wiecznie żywy,
Nazizm wiecznie żywy, frymarczy wolność za bezpieczeństwo ☺☻
03-06-2021 [08:31] - Marek1taki | Link: Zgoda, że pandemizm to
Zgoda, że pandemizm to lewactwo. Moim zdaniem ma związek bezpośredni z marksizmem a nie jego nazistowską mutacją.
03-06-2021 [08:13] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: Podsumuję tę "dyskusję"...o
Podsumuję tę "dyskusję"...o ile Admin mi puści..
https://youtu.be/qG-x0kjVhL4
03-06-2021 [09:56] - Zbyszek_S | Link: @KrzysztofJaw
@KrzysztofJaw
Używa obywatel ostrych słów! Wobec obywatela też padają ostre słowa! Znaczy - ktoś nieźle "przegina"!
Proponuję dla relaksu szokującą relację "beletrystyczną" pt. "Obóz koncentracyjny Ziemia".
I... kochajmy się! Ci za szczepieniami, ci co przeciw lub wstrzymali się, w głosowaniu jak p. Czarnecki nad przepustkami kowidowymi.