Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Kryształowa noc w USA
Wysłane przez Andy51 w 12-01-2021 [10:40]
Po wydarzeniach w USA i działaniach lewicowo liberalnych molochów związanych z komunikatorami i portalami społecznościowymi prowadzonych przez co najmniej ich różowych właścicieli, przypomina co najmniej działanie nazistów w hitlerowskich Niemczech.
Za Hitlera atakowali Żydów, po przegranych przez Trumpa wyborach prezydenckich, Trump stała się celem wściekłych ataków, niczym atak hien na ranne zwierzę, niczym ataki niemieckich nazistów na Żydów.
Póki co to Trump jest nadal do 21 stycznia prezydentem USA, a mimo to pan Cukrowa Góra z innymi właścicielami nośników elektronicznych takich jak Faccebook, Twitter, Whatsapp, wyłączyli mu nie tylko prywatne ale i rządowe konto.
Według tych lewaków Trump jest zagrożenie dla porządku i pokoju nie tylko w USA ale i na świecie, a takie gołąbki pokoju jak, prezydent Wenezueli, Putin, fanatyczni przywódcy Iranu, itd. już nie.
Przychodzi mi do głowy cytat z „Komu bije dzwon” : nie pytaj się komu bije dzwon, bo bije on tobie, tak może być za dwa tata, kiedy to zgodnie z prawem w USA , zostaną przeprowadzone wybory uzupełniające do senatu, a wówczas gdy republikanie zdobyliby większość przypuszczam , że molochy typu Twitter Facebook, itp., podzielą los firmy telekomunikacyjnej Bell, która stała się tak duża i była takim monopolistom, że została podzielona na kilka mniejszych, tak samo było na początku XX wieku z firmami wydobywającymi i przetwarzającymi ropę naftową.
USA szczycące się wolnością słowa, pozwoliły na to, że ten czy drugi właściciel komunikatorów, jednym kliknienciem może „wyłączyć” najpotężniejszego człowieka w świecie Prezydenta USA, przypomina się scena z filmu Barei, nia mam waszego płaszcza i co mi zrobicie, tu wyłączymy prezydenta USA i co nam zrobicie.
Mam przekonanie graniczące z pewnością, że to działanie odbije się ich właścicielom czkawką. Przecież chyba pierwsza poprawka do konstytucji Stanów Zjednoczonych gwarantuje wolność słowa, a ocenzurowanie prezydenta nie ma z tym nic wspólnego.
Tylko czekać jak republikanie rozpoczną działania w związku z łamaniem konstytucji USA.
Komentarze
12-01-2021 [10:58] - NASZ_HENRY | Link: Ziemkiewicz dał lepszy
Ziemkiewicz dał lepszy opis
https://dorzeczy.pl/kraj/168228/facebook-google-youtube-twitter-prywatny-totalitaryzm.html
w odniesieniu do gangsterskich metod GAFA (Google, Apple, Facebook, Amazon) ☺
12-01-2021 [14:06] - Andy51 | Link: Gdzie mi do Ziemkiewicza?
Gdzie mi do Ziemkiewicza?
12-01-2021 [11:07] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: "Tylko czekać jak
"Tylko czekać jak republikanie rozpoczną działania w związku z łamaniem konstytucji USA."---koniec cytatu.
A u nas "nasi" wezmą sie wreszcie za dekomunizację i deubekizacje,a Duda ujawni Aneks....:-))
12-01-2021 [14:05] - Andy51 | Link: Może to wkrótce nastąpi?
Może to wkrótce nastąpi?
12-01-2021 [16:53] - sake3 | Link: @Trotelreiner......Opowiada
@Trotelreiner......Opowiada Pan swój sen?
12-01-2021 [12:53] - ruisdael | Link: Może się okazać, że
Może się okazać, że wypowiedzenie wojny będzie musiało być zatwierdzone (i ogłoszone) przez Cukrową Górę.
12-01-2021 [14:57] - Andy51 | Link: Na to wychodzi.
Na to wychodzi.
12-01-2021 [13:13] - mjk1 | Link: Bezapelacyjnie Konstytucja
Bezapelacyjnie Konstytucja Stanów Zjednoczonych gwarantuje wolność słowa. Gwarantuje również święte prawo własności. Jeżeli więc jakiś Zuckerburger, czy inny Poderbeutel jest właścicielem jakiegoś Szajszbuka, to ma pełne prawo na owego Szajszbuka wpuszczać, kogo chce i nie ma to absolutnie nic wspólnego z wolnością słowa.
Idąc dalej, jeżeli szef największego mocarstwa Świata z największym budżetem na Świecie, nie ma własnych niezależnych mediów, to ma tyle do gadania, co dziadek owego Puderbeutla w Łodzi za okupacji nazistowskiej.
Ten szef największego mocarstwa, nie tylko własnych mediów nie ma, ale nawet swojego Banku nie posiada i własne pieniądze w prywatnym kupować musi. Nawet „My Pipole” z nad Wisły mamy swój własny narodowy bank przynajmniej, jeżeli chodzi o strukturę własności, a że nie potrafimy z niego korzystać, to już zupełnie inna bajka, lecz tylko i wyłącznie nasza wina.
Tak przy okazji ciekawe, co zrobiłby Chrobry, gdyby jakiś Braunschild spróbował monetę mu bić?
Całe wiec to obecnie odgrywane przedstawienie, jest tylko i wyłącznie teatrzykiem dla przedszkolaków. Teatrzykiem dla światowych przedszkolaków i skończy się jak za każdym razem.
A naiwni? Im pozostaną tzw. niezależne media, które, jak za każdym razem przekonają ich, że są wspaniałymi widzami i jak tylko wpłacą odpowiednią ilość złotych pieniążków, to redaktorzy owych niezależnych mediów na pewno powiedzą im dokładnie to…, co oni chcą usłyszeć.
12-01-2021 [14:52] - mjk1 | Link: Przepraszam Admina za
Przepraszam Admina za przedwczesne posądzenie o ocenzurowanie wpisu.
12-01-2021 [15:06] - Andy51 | Link: Jak już pisałem, czekam na
Jak już pisałem, czekam na pozew konserwatystów przeciwko Cukrowej Górze i mam nadzieję, że SN USA dowali Cukrowej górze, że mu kapcie spadną, że zostanie sama góra bez cukru.
12-01-2021 [15:42] - mjk1 | Link: Nie zrozumiałeś. Żadnego
Nie zrozumiałeś. Żadnego pozwu nie będzie, bo nie ma podstaw prawnych. Nikt nie ma prawa zmusić właściciela jakichkolwiek mediów do publikacji jakichkolwiek treści. Nawet Prezydent.
12-01-2021 [16:04] - Andy51 | Link: Jesteś pewien?
Jesteś pewien?
12-01-2021 [22:13] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Mylisz się!
Mylisz się!
Pozwy były, dotarły do federalnego sądu najwyższego. Sąd uznał, że są zasadne. Prawnicy Cukerberga robili i robią wszystko by sprawę przeciągnąć. Pozew Laury Loomer opiewa na dwa miliardy dolarów. To kwota zaporowa przed próbą polubownego zakończenia. Chodzi o to, że Cukerberg krzywoprzysięgał przed komisją senacką. Twierdził wtedy, że nie blokuje prawicy, nie zamyka profili, że jest tylko dostawcą "listonoszem". Słyszałeś o immunitecie listonosza ? Nie możesz pozwać listonosza o to, że dostarczył Ci list od porywaczy żony. To się nazywa : act 230. Miał być zmodyfikowany, uniemożliwiając Cukerbergowi udawanie "listonosza" podczas gdy likwidował konta prawicowe a chronił i przenosił konta terrorystów (mimo nakazów sądowych) pod nowe nazwy wraz z całym dobytkiem. Tak więc pan C. jest zainteresowany zmianą prezydenta, polityki i prawa.
13-01-2021 [08:57] - Andy51 | Link: Jeżeli tak jest tak jak
Jeżeli tak jest tak jak mówisz to się nie będę spierał.
13-01-2021 [09:18] - Czesław2 | Link: @cyborg Podstawowych
@cyborg59 Podstawowych informacji o tym, co się dzieje dowiaduję się od prywatnych osób. Media, dziennikarze, politycy są na Bahamach.
13-01-2021 [10:19] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: @Czesław2
@Czesław2
Jesteśmy otoczeni kisielem informacyjnym. Znajomi podesłali adresy 40-tu sprawdzonych portali w USA , oczywiście w większości prawicowych. W ciągu roku zniszczono 25.
Bez własnej bazy serwerowej, z serwerami domenowymi włącznie (i własnym dystrybutorem domen) - nic nie zrobimy !
Polscy dziennikarze pływają we własnym (i kolegów) kisielu, powtarzając lub przyłączając się do obiegowych opinii.
14-01-2021 [13:46] - mjk1 | Link: @cyorg59
@cyorg59
Jednak potwierdzasz, że to ja mam rację. Jeżeli Cukerpuder blokował konta a powiedział, że nie blokował, to odpowiada za krzywoprzysięstwo a nie za blokowanie.
Teraz zasady. Jeżeli Pudercuker jest właścicielem jakiegoś dziennika lub czasopisma, to nikt nie może zmusič go do publikacji czegokolwiek. Żaden sąd, prezydent, premier i Andrzej Duda też. Jeżeli ktokolwiek zmusiłby wydawcę do publikacji czegokolwiek to mamy do czynienia z dyktaturą. Jeżeli jednak ktokolwiek zabroniły wydawcyy publikacji czegokolwiek to wtedy i tylko wtedy mamy do czynienia z cenzurą. Jeżeli wiec Cukerpuder twierdził, że nie blokuje a jest tylko dostawcą treści, to prokurator musi mu udowonić, że blokuje, albo znaleźć blokującego. Cukerpuder nie musi udowodnić, że jest niewinny. Nazywa się to domniemanie niewinności.
14-01-2021 [14:10] - tricolour | Link: @mjk & @cyb
@mjk & @cyb
Tak offtopic troche. O odpowiedzialności za słowo.
Cd Projekt ma w US pięć pozwów zbiorowych. Nie za to, ze gra nie działa na jakichś konsolach, bo tu zwrot kasy załatwia problem. Pozwy mają za twierdzenie szefostwa firmy, ze gra jest ok, co skutkowało wzrostem cen akcji... ale nie działa, a kłamstwo miało na celu manipulacje kursem akcji.
A tu już idzie o miliardy $. Pewnie w ramach ugody firma zgodzi sie na strategicznego partnera i będzie miała piekną reklamę na FB.
14-01-2021 [15:36] - Andy51 | Link: Jesteś lepszy od mecenasa
Jesteś lepszy od mecenasa Qnia.
14-01-2021 [17:04] - mjk1 | Link: @Andy51.
@Andy51.
Nie chodzi o rywalizację z Qniem, ani nawet o pieniądze Qnia, ale o zasady. A te są uniwersalne i obowiązują wszystkich a przynajmniej powinny.
Jak mawiał mały Manek – syn starej Kantowej: „Der bestirnte Himmel über mir, und das moralische Gesetz in mir”.
Jakby co, to Mazur Ci übersetzen.
14-01-2021 [19:25] - Andy51 | Link: Chciałbym zwrócić, że oprócz
Chciałbym zwrócić, że oprócz zasad są kwasy.
14-01-2021 [17:34] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Nie jesteśmy prawnikami. Tym
Nie jesteśmy prawnikami. Tym bardziej - amerykańskimi! Piszemy w pośpiechu. O dziwo obaj mamy rację.
Przed komisją senacką pan C. twierdził, że jest dostawcą internetowej usługi, za treści nie odpowiada, talibów i terrorystów blokować nie może. No chyba, że po prawomocnym wyroku sądowym, skasuje konkretną treść.
Jak doszło do pozwu CYWILNEGO o spowodowanie znacznych szkód poprzez prewencyjne blokowanie, kasowanie, banowanie użytkowników serwisu dziennikarki i kongresmenki, to nagle pan C. stał się wydawcą. Wydawcą skrajnie odpowiedzialnym za treści i kulturę wypowiedzi. Tak dbałym o dobra czytelników, że cenzurował kongresmenkę przed opublikowaniem tekstu. Mordoksięga stała się wydawnictwem, które nie publikuje materiałów nie zamówionych, a komentarze selekcjonuje.
Prokurator może być dopiero uruchomiony. (W przypadku gdy C. wybrałby odsiadkę za krzywoprzysięstwo). Prawnicy na wszelkie sposoby przeciągają sprawę. Tu nie ma domniemania niewinności! Albo byłeś wydawcą, albo dostawcą. Albo dwa miliardy, albo pierdel. Ja radziłbym ugodę : miliard i połowę maksymalnego wyroku za krzywoprzysięstwo (bez dostępu do komputera, telefonu, sieci...) ;-)))). Ale ja prawnikiem nie jestem, tylko pop....m cyborgiem.
14-01-2021 [19:29] - Andy51 | Link: Masz rację nie znamy się na
Masz rację nie znamy się na prawie amerykańskim, ale oczekuje, że republikanie założą przeciwko Cukrowemu w SN USA, sprawę o łamaniu Konstytucji USA, zgodnie z zasadą o wolności słowa, a SN dowali tak Cukrowemu, że z kapci wyskoczy.
12-01-2021 [14:49] - mjk1 | Link: Komentarz po autocenzurze ze
Komentarz po autocenzurze ze względu na treści anty.... .
Bezapelacyjnie Konstytucja Stanów Zjednoczonych gwarantuje wolność słowa. Gwarantuje również święte prawo własności. Jeżeli więc jakiś .........., czy inny .............. jest właścicielem jakiegoś ......................, to ma pełne prawo na owego .................... wpuszczać, kogo chce i nie ma to absolutnie nic wspólnego z wolnością słowa.
Idąc dalej, jeżeli szef największego mocarstwa Świata z największym budżetem na Świecie, nie ma własnych niezależnych mediów, to ma tyle do gadania, co dziadek owego ...............w Łodzi za okupacji .......................
Ten szef największego mocarstwa, nie tylko własnych mediów nie ma, on nawet swojego Banku nie posiada i własne pieniądze w prywatnym kupować musi. Nawet „My Naród” z nad Wisły mamy swój własny narodowy bank przynajmniej, jeżeli chodzi o strukturę własności, a że nie potrafimy z niego korzystać, to już zupełnie inna bajka, lecz tylko i wyłącznie nasza wina. Tak przy okazji ciekawe, co zrobiłby Chrobry, gdyby jakiś .........................spróbował monetę mu bić?
Całe wiec to obecnie odgrywane przedstawienie, jest tylko i wyłącznie teatrzykiem dla przedszkolaków. Teatrzykiem dla światowych przedszkolaków i skończy się jak za każdym razem. A naiwni? Im pozostaną tzw. niezależne media, które, jak za każdym razem przekonają ich, że są wspaniałymi widzami i jak tylko wpłacą odpowiednią ilość złotych pieniążków, to redaktorzy owych niezależnych mediów na pewno powiedzą im dokładnie to…, co oni chcą usłyszeć.
Może byś tym razem puścił Koteczku?
12-01-2021 [15:04] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Pomysł tego porównania
Pomysł tego porównania pochodzi od Arnolda Schwarzeneggera. Jest błędny! Kryształowa Noc trwała w USA osiem miesięcy. Rozboje, podpalenia komisariatów i budynków administracji. Niszczenie małego, białego biznesu i handlu.
Wyreżyserowana i sprowokowana napaść na parlament to niedokończona kopia Podpalenia Reichstagu. O dziwo, Pelosi, Tak jak Hitler potrzebuje pretekstu do zmiany konstytucji.
12-01-2021 [16:06] - Andy51 | Link: Masz rację, to była wydłużona
Masz rację, to była wydłużona Kryształowa Noc w USA, bodajże od maja 2020.
12-01-2021 [15:36] - paparazzi | Link: Jest na to lekarstwo. Trzecia
Jest na to lekarstwo. Trzecia partia. Np: America First.
12-01-2021 [16:04] - mjk1 | Link: Tak ja u nas Ruch Narodowy z
Tak ja u nas Ruch Narodowy z pajacem w muszce i Grzegorzem Klaunem. Dokładnie takie samo lekarstwo i dokładnie tak samo opanowane przez starszych i mądrzejszych.
12-01-2021 [16:07] - Andy51 | Link: No nie wiem, myślę, że
No nie wiem, myślę, że Amerykanie dadzą sobie z tym radę.
12-01-2021 [17:15] - Adam66 | Link: Jeden z Ojców założycieli USA
Jeden z Ojców założycieli USA, w czasie dyskusji w parlamencie na temat tego czy należy wpuszczać "eskimosów" do USA czy też nie, użył argumentu historycznego, że każde państwo po wpuszczeniu wyżej wymienionych, pada po około 200 latach.... Amerykanie niestety tego nie ogarneli, no i mamy to co mamy. Wydaje mi się, że Trump nie zdawał sobie sprawy z siły różnych ....bergów i był zupełnie nieprzygotowany do prezydentury. Intencje może miał dobre ale bez zaplecza "Nec Hercules contra plures", a bardziej swojsko - I Herkules dupa, kiedy wrogów kupa.
12-01-2021 [18:34] - Andy51 | Link: Jesteś słabej wiary,
Jesteś słabej wiary, Amerykanie sobie dadzą radę, chociaż będą kłopoty z bergami i rozdzimymi lewakami.
12-01-2021 [19:02] - Adam66 | Link: Mam nadzieję, że sobie
Mam nadzieję, że sobie poradzą, jednak obseruję ich z bliska od 30stu lat i widzę coraz większy stopień ogłupienia lewackiego. Nawet naprawdę inteligeni ludzie, kiedy dochodzi do dyskusji politycznej, dostają "głupawki" i zaczynają cytować hasła lewackie, dokładnie tak jakby ktoś im guzik wcisnął i taśmę odtwarzają.
Myślę, że teraz Trump pójdzie po rozum do głowy i przygotuje zaplecze, zarówno polityczne jak i medialne, zakładając, że poważnie myśli o ponownym starcie w 2024.
12-01-2021 [20:15] - Andy51 | Link: Oby tak było.
Oby tak było.
13-01-2021 [04:31] - angol | Link: Trampa juz nie ma i nawet
Trampa juz nie ma i nawet jesli sie pokaja, bedzie siedzial, dla postraszenia innych
13-01-2021 [08:58] - Andy51 | Link: Opowiadasz treści dziwnej
Opowiadasz treści dziwnej treści.
13-01-2021 [10:39] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Ja się obawiam czegoś innego!
Ja się obawiam czegoś innego!
Obawiam się amerykańskiego Cyby, jednego lub kilku. Do Kapitolu sprowadzono zadymiarzy z daleka. Facet z rogami bawołu twierdzi, że jest Q-anon, wiadomo że nigdy się do głosowania nie zarejestrował. Facet, który pozował z mównicą N.Pelosi też jest nigdy nie głosującym zadymiarzem. Kto ich opłacił? Kto robi sztuczny tłok?
Pewien ichni politolog stwierdził, że obecni demokraci to partia "antyTrump", i będzie nią nawet wtedy gdy uda się Trumpa zllikwidować. Będzie partią walczącą z pamięcią o nim, z jakimkolwiek "trumpizmem", z jego wyborcami, zwolennikami.
Podobieństwo do "antykaczystów" jest nieprzypadkowe. Opisał to Orwell na podstawie obserwacji Rosji po rewolucji.
14-01-2021 [15:32] - Imć Waszeć | Link: Trump zrobił wyłom w systemie
Trump zrobił wyłom w systemie. Demokraci więc walczą z pamięcią o możliwości zrobienia wyłomu. To są takie zamorskie polszewiki, którzy nie mają ponad to innego programu, może oprócz pierduł gender itd. dla wypełnienia czasu.
14-01-2021 [17:44] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Mają program!
Mają program!
Pierwszego dnia prezydentury wracają do klimatycznego porozumienia paryskiego. To już ogłoszone. Potem po kolei, odkręcanie wszystkiego co zrobił Trump. Powroty do finansowania ONZ, WHO, nieamerykańskich organizacji pozarządowych, takich jak społeczeństwo otwarte Sorosa.
14-01-2021 [15:35] - Imć Waszeć | Link: Trump nie musi poważnie
Trump nie musi poważnie myśleć o starcie, żeby wygrać. Teraz wystarczy, że będzie ofiarą systemu. No ale do tego trzeba myśleć strategicznie, a nie reagować na jazgot kundli komunistycznych, czyli żyć tylko z chwili na chwilę.
14-01-2021 [18:02] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Binden nazwał społeczeństwo
Binden nazwał społeczeństwo motłochem. Trump się fraternizował. Nie miał wyjścia, bo dorabiano mu gębę aroganckiego chama-dorobkiewicza.
Ameryka dopiero będzie się uczyła co to jest ofiara systemu. Lepiej by Holywoody pochowały głęboko filmy o strasznym Józefie McCarthym. Jak to było ? Historia się powtarza jako farsa? Groźna dla świata farsa.