Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

WYJŚCIE AWARYJNE

jazgdyni, 07.05.2020

TVN wyje jak stado kojotów. Ich "eksperci" plotą bez sensu. A jutro poczytamy sobie ( tak się mówi, ale ja od lat nie czytam) w Wyborczej humoreski podszyte paniką.
Wieszcz przewidział:
  Już był w ogródku, już witał się z gąską;
Kiedy skok robiąc wpadł w beczkę wkopaną,
Gdzie wodę zbierano;
Ani pomyślić o wyskoczeniu.
Chociaż wody nie było i nawet nie grząsko:
Studnia na półczwarta łokcia,
Za wysokie progi
Na lisie nogi;
A lisem tutaj (oprócz Tomasza) jest cały lewacki antypis. Wpadli do dziury, którą sami wykopali.
..........
Zgodnie z oświadczeniem PKW, wybory prezydenckie nie mogą się odbyć w ustalonym 10 maja terminie.Wobec tego wybory zostają uznane za nieważne i marszałek Sejmu musi jak najszybciej rozpisać nowe wybory. Zapewne uczyni to natychmiast.
Cały proces wyborczy wraz z wyłonieniem nowego prezydenta musi się zakończyć przed 6 sierpnia, w dniu w którym kończy się kadencja Andrzeja Dudy.
Od uznania wyborów za nieważne do tegorocznego sierpnia jest do dyspozycji nieco ponad 80 dni. W tym okresie muszą być przeprowadzone wszystkie procedury wyborcze.
Sąd Najwyższy swoim wyrokiem musi stwierdzić nieważność wyborów z 10 maja. Nie powinno mu to zająć więcej niż 2 tygodnie. W tym samym czasie Senat przez 30 dni, a jakże, będzie rozmyślał, a marszałek Grodzki w sprawach nie finansowych myśli wolno, nad nowelizacją ustawy o głosowaniu korespondencyjnym ( ustawy którą własnie odrzucił, ha, ha...), która to nowelizacja dodaje obowiązek dostarczenia pakietu wyborczego do rąk własnych, identycznie jak z przesyłkami poleconymi.
Około 10 czerwca całe te wstępne korowody zostają zakończone. Rusza nowa/stara kampania wyborcza, na co, wraz z wyborami mamy 50 dni.
Obecni kandydaci mają już prawa nabyte. Jeśli pojawią się nowi, to muszą oczywiście zebrać 100 tysięcy podpisów poparcia, by przyłączyć się do kandydowania. To także dotyczy partii i ugrupowań, które chciałyby wymienić obecnego kandydata na nowego. Na przykład Hołownię na Palikota, lub Kidawę Błońską na Wałęsę.
Ostatecznym terminem nowych wyborów będzie prawdopodobnie niedziela 19 lipca, bo trzeba jeszcze zagwarantować dwa tygodnie na ewentualną drugą turę w niedzielę 2 sierpnia.
Nowy prezydent niemalże natychmiast zostanie zaprzysiężony, tak więc nie powstanie choćby jeden pusty dzień w sprawowaniu władzy przez prezydenta.
..........
Czy to oznacza, że to koniec wojny o władzę w Polsce pod pretekstem wyborów prezydenckich w czasie pandemii? Gdzież tam!
Jest nowa sytuacja w której antypis i antypolskie siły w Unii Europejskiej muszą ociosać nowe kłody do rzucania władzy pod nogi. Pomysły im się kończą, naród chce spokoju i ma inne kłopoty, a kandydaci pokazali w debacie jacy są niepoważni i ciency w porównaniu z obecnym prezydentem.
Dzisiejszy czwartek kiedyś zostanie nazwany Dniem Wrzasku.
Popatrzyłem sobie nad ranem na TVN24, by się rozkoszować widokiem, jak anty-polacy wiją się jak dżdżownice na haczyku, jak biegają tam i z powrotem, jak sztywnieje im język w gębie, a oczy zdradzają obłęd i panikę.
Już byli w ogródku, już witali się z gąską...
Wycie usłyszymy dzisiaj z mównicy sejmowej. GieWu odświętnie wyda wielokrotnie wzmocniony, typowy dla nich bełkot. Wrzask będzie okrutny.
W internecie również dyżurni właśnie czytają komunikaty i polecenia z centrali, co robić, co mówić, jak mącić, podważać i ośmieszać. Po nich jazgot podejmą nasi biedni pożyteczni idioci.
Bo dwóch starców, Kaczyński i Gowin, bez pytania się narodu, bez długich konsultacji z ekspertami a'la Grodzki, dogadali się i wysmażyli opozycji takie świństwo. Jak mogli! To koniec demokracji! To autorytaryzm na granicy dyktatury!
To kpiny !!!
Rzeczywiście... Nie powinno się z głupców naśmiewać.
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 19028
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 05:35

Teraz, o 5:30
adwokat Krzyszysztof Izdebski, z "eksperckiej" stajni TVNu stwierdził z goryczą i obolałą głową:
Wszyscy dziś rano mamy dużego kaca.
No tak... pewnie nalewał Grodzki.
.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

07.05.2020 05:46

Spoko spoko. Do sierpnia dużo czasu. Prezydent, albo szeregowy poseł rządzącej partii mogą zachorować. Pieniądze się mogą skończyć w kasie. Nie przesadzałbym w maju o wyniku wyborów na przełomie lipca i sierpnia. 
BTW
Co teraz napiszą teraz wernyhory od 7 boleści, które uznawały rezygnację z terminu majowego za kolejny rozbiór Polski?
sake3

sake2020

07.05.2020 08:36

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Spoko spoko. Do sierpnia dużo

,,Prezydent i szeregowy poseł mogą zachorować''........Czyzby już mial Pan jakieś wiadomości z GW lub TVN lub wytyczne z sms-esa?
Domyślny avatar

cyborg59

07.05.2020 17:24

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Spoko spoko. Do sierpnia dużo

@ wielkopolskizdzichu :
Zdajesz sobie sprawę, że jest to zawoalowana groźba z rodzaju : "Prezydent gdzieś poleci ... i wszystko się zmieni " ?!
Coś ci wiadomo o planowanym użyciu broni biologicznej w stosunku do w/w osób ?
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

08.05.2020 05:57

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na @ wielkopolskizdzichu :

Nic mi nie wiadomo, ale znam przypowieść o czekającym na niedzielę kogucie.
jazgdyni

jazgdyni

08.05.2020 06:49

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na @ wielkopolskizdzichu :

@cyborg
Typki spod czarnej gwiazdy uważający się za opozycje już nas przekonali, że są zdolni i do świństwa i do zbrodni. Tacy są po prosu tchórze, którzy wolą walczyć w ciemnych gabinetach a nie na sportowej arenie. Tym bardziej, że na czele tego ruchu stoi niekwestionowany psychopata, obecnie tylko internetowy hejter. A w wygodnych fotelach siedzą tłuste skarbonki przy cygarach i szampanach, co to co rusz pokazują - kciuk do góry, kciuk na dół.
Zastanawiam się, czy to w końcu doprowadzi do potężnych światowych rewolucji. Niedawna próba rewolty w Wenezueli pokazała nam, że nie jest to łatwe. Jednak mam nadzieję, że w końcu uda się przegonić te sługi Szatana i wrogów ludzkości.
I już żaden "prezydent gdzieś poleci..."
Domyślny avatar

cyborg59

08.05.2020 10:56

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @cyborg

Czy to w końcu doprowadzi do potężnych światowych rewolucji ?
Trwają próby w różnych zakątkach. Co chwila testowane jest "okno Overtona" i jakaś była gwiazdka filmowa, czy emerytowany polityk, nagle wyskakują z marksistowsko-guevarowską retoryką. Testowane są reakcje społeczne.  Na czasie jest powiedzenie : uwaga na portfele ! Gates z grupą aktorów dających "gębę" zbiera pieniądze na WHO. Od ludzi ! Jak uzbierają 130 baniek to (jak twierdzą) WHO dostanie ratę, której Trump nie wpłacił. Metoda Sorosa. Sponsorami są omamieni szarzy ludzie - a oni pobierają skromną opłatę za prowadzenie akcji. Inicjowanie i pielęgnowanie łatwych do ośmieszenia "teorii spiskowych", w rzeczywistości jest zasłoną dymną dla prawdziwych knowań.
Jabe

Jabe

07.05.2020 07:03

Byle nasi byli górą.
Marek1taki

Anonymous

07.05.2020 08:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Byle nasi byli górą.

Nasi dla PiSu są z jakiej partii? Z tej samej co dla AWSu?
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 08:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Byle nasi byli górą.

Tak jest.
W ostateczności dobro ze złem wygrywa. Takie są boskie reguły.
Domyślny avatar

Trotelreiner

07.05.2020 09:14

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Tak jest.

@jazgdyni
suplement:
Ja będąc wybranym do Regionu "S" w Krakowie....jeszcze zanim mi Jaruzelski zafundowal 13 miesięcy internatu...przełożyłem obrączke na lewa rękę.
Jest poświecona jeszcze przez kardynala Wojtyłe.
Żonie,która protestowała...wytłumaczyłem: Słuchaj kochanie...są ludzie,którym muszę podać rękę...i nie chcę potem szukac obrączki.
I link w temacie:media.wplm.pl
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 14:39

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na @jazgdyni

Kurcze ile tego idiotyzmu jest w rodakach.
Właśnie młoda pinda z wyładowanym wózkiem obraziła się wściekle na mnie, gdy ją przeprosiłem i wyjaśniłem, że stanęła przy jedynej kasie dla emerytów. 
Gdyby jej jad zabijał, to za 3 dni miałbym pogrzeb.
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 15:22

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Kurcze ile tego idiotyzmu

@jazgdyni
"młoda pinda", no, no... A wszystko to dlatego, że dla takiej "młodej pindy" jest Pan już po prostu niewidzialny, stąd ta frustracja. Bo jeszcze 3tygodnie temu stał Pan grzecznie w kolejce i za niedługo znów Pan będzie. No, chyba, że kwalifikuje się Pan do kobiet w widocznej ciąży lub inwalidów.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 16:52

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @jazgdyni

No popacz, popacz!
Moje prawie 2 metry i ponad 100 kilo żywej wagi, a jestem niewidzialny?!!!
A młoda pinda, jest dlatego młodą pindą, bo nazwała mnie starym dziadem. Mimo, że moja starczo szlachetna twarz ukryta była pod maseczką.
Nosi pani maseczkę, czy bez niej taka jest?
Domyślny avatar

cyborg59

07.05.2020 18:26

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na No popacz, popacz!

Pierwszego dnia po wprowadzeniu godzin dla emerytów, ochroniarz zagrodził drogę kobiecie która mnie wyprzedziła.
- Pani jest za młoda, teraz są godziny dla emerytów - powiedział. W odpowiedzi stek przekleństw.
- Kochana pani ! - mówię ja - to miał być komplement, że nie wygląda pani na SWOJE siedemdziesiąt lat.
Gwałtowny wybuch śmiechu kolejkowiczów odprowadził wściekłą czterdziestolatkę.
Marek1taki

Anonymous

07.05.2020 07:47

Jeśli nie zostanie uzgodniona żadna forma wyborów zgodna z konstytucją geremkowską to powstaje pat i wygasa porządek tej konstytucji.
Nie ma żadnego powodu aby bronić antypolskiego tworu konstytucyjnego, przy którym konstytucja stalinowska była oazą suwerenności.
Formułka, że za nieważne uzna się wybory, bo się nie odbyły, to ta sama logika co rozwód po niezawartym ślubie.
Okazuje się, że każdy mężczyzna to potencjalny wielokrotny rozwodnik, tylko o tym nie wie, bo sąd się nie zainteresował sprawą.
Tymczasem już są przypuszczenia, że takie orzeczenie zostanie przez SN wydane.
Zbieg zdarzeń skłania do przypuszczeń, po gładkim oddaniu władzy przez Gersdorf przekazana została we właściwe ręce, które już z chwilą objęcia funkcji wiedziały co zadecydują.
P.O. Sędzia Najwyższy został wybrany w korcu maku przez niezastąpionego Andrzeja Dudę, a uwiarygodniony przez organ tej samej opcji politycznej.
Dzięki temu uda się przeprowadzić wybory w sposób niezgodny z konstytucją za co będą beneficjenci tej roszady politycznej mogli jeszcze występować w roli obrońców demokracji mimo, że od początku są uczestnikami tego matactwa.
Tymczasem wystarczyło poczekać na samoistny upadek porządku konstytucyjnego wynikającego z antypolskiej konstytucji IIIRP (od teraz do 6 VIII) i skorzystać z okazji do powrotu do konstytucji kwietniowej i reformy państwa. Prezes wziął udział w lewym majowym do spółki z antypolską marksistowską agenturą.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 14:43

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Jeśli nie zostanie uzgodniona

Blisko, blisko... rozwód po nieskonsumowanym ślubie powino być. Jest na to prawna i tradycyjna zgoda kościoła.
Tu widać dlaczego tak wielu nie jest w stanie pojąć fenomenu kota Schrödingera .
tricolour

tricolour

07.05.2020 14:55

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Blisko, blisko... rozwód po

Taka tradycja kościelna jak heterodyna.
Proszę znawcę Prawa Kanonicznego o numer kanonu, ktory mówi, ze małżeństwo nieskonsumowane jest niesakramentalne.
Żenada.
Marek1taki

Anonymous

07.05.2020 19:02

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Blisko, blisko... rozwód po

@Jazgdyni. Ja nie o nieskonsumowanym tylko niezawartym. Ale co mi tam. Proszę poradzić PKW skierowanie sprawy "nieskonsumowania wyborów" do sądu kościelnego.
Proszę napisać jak Pan rozumie fenomen kota w odniesieniu do obecnej sytuacji. Obawiam się, że próbuje Pan swoim uogólnieniem udowodnić, że ocena polskiej konstytucji jest w rękach TSUE itp.
Jan1797

Jan1797

07.05.2020 20:26

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Jeśli nie zostanie uzgodniona

Szanowny Marku,
Jeżeli z komentarzy wyrzucimy sowizmy i kidawizmy nie pozostanie nic co właściwe państwowo
w tej konkretnej sytuacji i którego z kandydatów uznają za właściwego? Wczoraj napisałem;
nie ma znaczenia, jak oceniam pandemię, liczy się, ilu polityków czeka na przesilenie skoro
układ - tak prognozował Korwin późną jesienią 2019 - uznał, że pandemia zmiecie rząd a ten
tymczasem ze społeczeństwem, stanął na wysokości zadania.

Panie  tricolour,
 Wszystkie opisywane wątki wyborczego kołowrotka, według naszej strony są dopuszczalne
lecz wymagają kultury politycznej, której brak może skutkować wrześniowymi klimatami.
Jestem pewien, że nie muszę tłumaczyć.
Marek1taki

Anonymous

07.05.2020 22:03

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Szanowny Marku,

Szanowny Janie, chodzi tylko aby wybrać cudzego kandydata wbrew sobie zapierając się nogami i uwierzyć w swój sukces. Może by tak przestać zaciskać sobie pętlę na szyi i okaże, że nie ma sznura? Konstytucja się rozleci - wystarczy nie robić nic. Wystarczy zignorować pandemię i okaże, że jej nie było.
jazgdyni

jazgdyni

08.05.2020 06:54

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Szanowny Janie, chodzi tylko

@M1t
I spokojnie czekać kolejne 50 lat.
Panie Marku! Jest Pan aż tak młody, że stać Pana na 50 lat cierpliwości, aby wszystko szło naturalnym biegiem? Jak były rewolucje, to gilotynowano królów, co chcieli głodnych karmić ciasteczkami.
angela

angela

07.05.2020 08:07

Na pewno każdy by chciał, żeby się już to wszystko skończyło,  i kampania prezydencka,  i wybory, żeby już ten prezydent na następną kadencję już był, bo dopóki opozycyjna  zbieranina  będzie miała choć promyk nadziei, na wygraną ,  spokoju rząd nie zazna. 
Za duzo mają za skórą,  a sam pan marszalek ma program cela+ jak w banku. Tutaj walka,  byc albo NIE być,  o życie.  Dlatego wszyscy uczciwi polacy, zeby w koncu rządzili Polską normalni ludzie,  nie złodzieje,  powinni się bardzo zmobilizować,  i iść na wybory, wyrzucić tę mafię raz na zawsze na śmietnik historii, żeby już więcej Polski i Polaków nie okradali.
Domyślny avatar

Trotelreiner

07.05.2020 08:17

No i masz trzech gości...resortowych,albo oddelegowanych przez totalniaków....z przekazem dnia.
Słucham właśnie Sasina u funkcjonariusza Axel Springer ...Mazurka.
Wyjątkowe chamidło...drugi Olejnik,Michniewicz...ten sam chów wsobny!
A Sasin jest wyjątkowo spokojny...ja bym już walnął z lupary do Mazurka! :-))
Internet jest wspaniały ....
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 10:23

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na No i masz trzech gości..

Mam lepiej w kraju. W tv rozkoszuję się TVN24, a w samochodzie akustyczną odmianą GieWu, TOK.FM.
Akurat jeździłem, gdy to radio prezentowało Superbohaterów - Bodnara RPO, Kwaśniewskiego C2H5OH i Budka KO (w boksie KO to knockout).
Uroczyście potwierdzam - Kwaśniewski był trzeźwy. Co chyba jest nawet gorzej, bo mądrzej i spokojniej mówi po przyjęciu zwyczajowej dawki.
Powiem tak - to jest już przedśmiertny skowyt. Nie ich standardowe wycie i jazgot. Z ich obrazu wynika, że Hitler i Pol Pot, to dobrzy ludzie w porównaniu z Kaczyńskim.
Autentycznie czują ponury zapach politycznej kostuchy. Sponsorzy i mocodawcy skreślili KO z listy płac. Montują teraz jakąś tam chadecję, chyba w oparciu o dobrego, szczerego i prawego katolika Kosiniaka Kamysza. Choć Hołownia się dopomina, że to jemu obiecano. Lecz chyba myli mu się, bo to zapewne TVN, poprzez swoją redaktor Pieńkowską, przypadkiem żoną Czarneckiego, tego m.in od Getback milionera, doi forsę na konstytucyjnego płaczka.
Jest autentycznie wesoło, a tacy aspiranci do rozumu, jak ten Gucio poniżej, kompletnie nie są w stanie pojąć cokolwiek. A tak się stara człowiek. Tak to przeżywa, że aż momentami współczuję.
A ja i tak uważam, że od początku była to ustawka debla Kaczyński - Gowin. Tym bardziej totalni czują się wychuchani.
tricolour

tricolour

07.05.2020 08:20

Na jakiej uczelni uczyli, że coś co się nie odbyło, sąd MUSI uznać za nieważne?
To komuna wpajała taki porządek albo wyniesione z czerwonego domu.
Poza tym wycie to raczej z mariaka wątku się leje... bo do sierpnia to trzeba wypłacić ludziom kasę albo będzie lipa.
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 10:02

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Na jakiej uczelni uczyli, że

@Tricolour
Nie ma takiej uczelni, student przysłowiowego I roku prawa po półrocznym kursie logiki  powinien sobie rwać włosy z głowy. Przedwidywane unieważnienie przez SN wyborów, które się nie odbyły...
Więcej powagi i legalizmu maja wybory przewodniczącego klasy w trzeciejC niż obecne wybory Prezydenta Rzeczypospolitej. Ciekawe, czy komentarz się każe, bo podobny, pisany przeze mnie w nocy w odpowiedzi na uniesienie Jazgdyni gdzieś przepadł.
tricolour

tricolour

07.05.2020 11:16

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Tricolour

@Anna
No wie Pani, co może powiedzieć fanatyk? On nawet uważa, że ostatnie zamieszanie to ustawka genialnego stratega.
Z drugiej strony o tyle dziwić sie nie można, ze utrata wiary w jedynego powoduje bezsenna pustkę...
Domyślny avatar

kaliszanin

07.05.2020 11:47

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Na jakiej uczelni uczyli, że

@Tricolour,
serio musisz go karmić swoją obecnością? przecież gdyby nie my trolle to razem ze starym prykiem spod Etny wyschnęliby na wiórek w tej swojej nieomylnej samotności. oni tylko czekają na jakiś komentarz którego i tak nie przyswoją, a który zrobi im dzień. oba stare tertyki reagują na nadmiar prawdy o sobie wyzwiskami albo donosem do Administratora - tacy to rycerze z nich. a jakie to mieli przecieki jeden z pierwszej ręki o późniejszym terminie majowym a drugi ten z wyspy o TAJNYM dogadywaniu się IT z HU nt. wspólnego wyjścia lub szantażu UE (sic!!). ponoć pasta z makreli do dziś drżą po tym jak to przeczytali. 
ps. na allegro jest do kupienia heterodyna za tryliard lirów. brać?
tricolour

tricolour

07.05.2020 12:26

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na serio musisz go karmić swoją

@Kaliszanin
Mądrego miło poczytać.
Masz rację, obaj z wszytskimi prawie skłóceni albo lekceważeni, jak wczoraj... niech się miziają ze sobą. Przyznam jednak, że to miły widok jak rozdęte ego upada pod ciężarem logiki.
Ps. Heterodynę brać koniecznie jeśli na dyskretnych zbudowana.
tricolour

tricolour

07.05.2020 16:38

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na serio musisz go karmić swoją

@Kaliszanin,
Masz rację z tym karmieniem, ale nie zostawię tego bez opieki - doprowadzę rzecz do końca. Dlaczego? Bo ja nie mam planów na dziesięć książek, trzech zaczętych, a zero napisanych, tylko chce jednej, ale realnej.
Domyślny avatar

cyborg59

07.05.2020 18:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Na jakiej uczelni uczyli, że

Na przykładzie własnym i paru kolegów :
Właściciel obiektu w którym mieściło się kilka firm, by przyśpieszyć i usankcjonować wypowiedzenie najmu, wyłączył prąd i odciął pozostałe media. (taki czyściciel). Najem był za trzymiesięcznym wymówieniem. Właściciel uznał, że może nam wystawić faktury za te trzy miesiące wypowiedzenia. Fakturom nadał bieg. To SĄD musiał uznać, że najem się nie odbył a faktury są nieważne. Właściciel mógł odzyskać zapłacony VAT, my zyskaliśmy pewność, że faktur nie sprzeda windykatorom. 
Prawdopodobnie nasi radcy prawni kończyli lepsze uczelnie niż Twoi doradcy. (Właściciel obiektu wolał pokryć wszelkie koszty sądowe i naszej wyprowadzki).
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 11:50

Jakie "oswiadczenie PKW" ma Pan na myśli? Oswiadczenie wydali Gowin z Kaczyńskim: "Po upływie terminu 10 maja 2020 r. oraz przewidywanym stwierdzeniu przez Sąd Najwyższy nieważności wyborów, wobec ich nieodbycia, Marszałek Sejmu RP ogłosi nowe wybory prezydenckie w pierwszym możliwym terminie". Niespotykane kuriozum, nieznane w żadnym systemie prawnym.  Na szczególna uwage zasługuje fakt, że przy nieważnych wyborach, które się nie odbędą, w nowych wyborach kandydaci mają "prawa nabyte". Rozumiem, że sentencja "wyroku" SN i uzasadnienie sa już znane? Zmartwię Pana, to nie jest ani autorytaryzm, ani dyktatura, nic z tych rzeczy. To jest kpina z prawa, z rozumu i logiki. Oczywiście, kiedy w przyszłości to inny obóz polityczny zrobi taki numer, to dla PIS, o ile jeszcze będzie istniał będzie to powód do zorganizowania co najmniej marszu w "obronie praworządności". Od tej pory nic nie stoi na przeszkodzie, aby w dowolnej chwili, dowolna władza, czyli ci chłopcy, którzy maja silniejszą bandę wokól siebie mogli dowolnie przesuwać sobie terminy wyborów w zależności od sytuacji i od tego, jakie mają akurat notowania - mamy 45%,to przesuwamy o 2 miesiące i czekamy, aż nam urośnie... Jakby ktos miał jakies wątpliwości, to tak właśnie wygląda bantustan - republika bananowa.
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.05.2020 12:00

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Jakie "oswiadczenie PKW" ma

Pani umie czytać, co sama zacytowała? "PRZEWIDYWANYM stwierdzeniu przez Sąd Najwyższy". Bantustan sami Pani uprawia swoimi manipulacjami
tricolour

tricolour

07.05.2020 12:15

Dodane przez admin w odpowiedzi na Pani umie czytać, co sama

@Admin
Coś, co się nie odbyło jest ani ważne ani nieważne. Gdyby coś, co się nie odbylo mogło być uznane za nieważne, to równie dobrze mogłoby być uznane za ważne. Czyli dochodzimy do wniosku, że wybory nieodbyte mogą być ważne, nawet gdy pewny jest np brak wyniku lub brak kandydatów.
Jarki nie przewidują wyroku tylko sugerują wybrnięcie z błota, w którym się siłują.
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.05.2020 13:50

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Admin

W ogólności i przy jednym zdarzeniu tak. Tu chodzi jednak o procedurę, która już TRWA i miała zakończyć się głosowaniem i podliczeniem głosów. Jeśli któryś z punktów/warunków procedury nie został spełniony, to cała procedura jest nieważna. Równie dobrze SN mógłby ogłosić nieważność, gdyby wyszedł z założenia, że np. sam akt wyboru nie był powszechny i/lub tajny.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 14:30

Dodane przez admin w odpowiedzi na W ogólności i przy jednym

@dmin
Proszę tych trolli nie traktować na serio. Oni nie działają z dobrej woli. Brzydzi ich logika i ład mentalnościowy, więc mieszają i dążą do chaosu.
Ja nie zamierzam im tłumaczyć podstawowych procedur wykonawczych i zasad działania kodeksów. Ich to zresztą nie obchodzi, bo wyłacznie usiłują wciągnąć w kolejną głupią dyskusję, by leczyć swoje kompleksy, albo takie mają zadanie.
Natomiast pani Anna, blogerka z Niemiec tak przesiąkła niemieckim, specyficznym sposobem myślenia i poczuciem germańskiej wyższości, że jest to nawet zabawne i pouczające.
Lecz tu również wyjaśnianie nie ma sensu.
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 15:17

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @dmin

@jazgdyni
Nie jestem "blogerką" tylko komentatorką, to po pierwsze. Jako prawnikowi z ponad 20letnia praktyką bola mnie zęby, boli glowa od czytania głupot, które raczy Pan wypisywać.
Normalny człowiek, kiedy się na czymś nie zna, to się za to nie zabiera, albo póbuje zdobyć choćby elementarna wiedzę. Ale nie Pan szanowny, o nie. Pan nawet ze swojej ignorancji potrafi zrobić "kącik dyletanta". No cóż, przykro mi, ale nie sami idioci Pana czytają, chociaż tak po prawdzie to szkoda czasu. Pan nie ma pojęcia ani o prawie, ani o legaliźmie, ani o logice. Pan jest takim "wujciem dobra rada", często się to zdarza w rodzinach, które są przyzwyczajone do tego, że trzeba się takiemu dac wygadać nie słuchając go. Taki wujcio zawsze potrafi dobrac sobie słuchaczy wśród małych dzieci, albo niczego nieświadomych jeszcze gości. Kto raz tego wysłucha, ten na przyszłość unika. Pan korzystając z dobrodziejstw internetu znalazł sobie blogi, na nieszczęście dla nas, ale zapewne na szczęście dla najbliższego otoczenia.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 17:01

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @jazgdyni

A to ciekawe...
Może się pani przyznać z jaką 20 letnią praktyką? Jeśli z sędziowską, to się pani raczej nie przyzna.
Zgaduję - czy to dlatego uciekła pani do Niemiec, bo w naszym dowcipnym i ironicznym kraju prawników popularnie nazywa się papugami.
Ps. Mnie już zęby nie bolą, bo ostatniego niedawno straciłem próbując podejrzanego Wursta.
Co do braku mojego pojęcia o... tu długa wyliczanka, a ja odpowiem krótko - pani tylko nie ma pojęcia o rozumie. Szkoda u takiej zębatki.
tricolour

tricolour

07.05.2020 14:53

Dodane przez admin w odpowiedzi na W ogólności i przy jednym

@Admin
A ktory z punktów nie został spełniony? Tryb dokonany jest tylko dla tego, co było. 
Chcesz mi powiedzieć, że eliminacja zagranicy, dostepnosc kopii kart wyborczych w necie, brak tajności poprzez wymóg podania danych osobowych i podpisu - to było za ważnością, a tylko przyszły brak głosowania  jest podstawą unieważnienia?
A do tego wymog braku zmian procedury wyborczej przed półroczem przed wyborami, brak równego dostępu kandydatów do publicznych środków przekazu...
Proszę o konsekwencję.
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 15:32

Dodane przez admin w odpowiedzi na W ogólności i przy jednym

@Admin
absolutnie nieprawda. Kodeks wyborczy nie mówi o żadnych "wyborach" jako procedurze, ale o "ważności WYBORU Prezydenta Rzeczypospolitej". Żadnego wyboru Prezydenta RP nie będzie, a tym samym SN nie ma czego stwierdzać. To co wymyślił Kaczyński z Gowinem jest tragifarsą. Tego się nijak nie da obronić. Przypominam również, że dotąd wszystkie etapy procesu wyborczego zostały uznane za WAŻNE, od rejestracji, po zebranie podpisów. A głosowanie się po prostu nie odbędzie
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.05.2020 15:44

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Admin

@Pani Anna
WAŻNOŚĆ to nie tylko orzeczenie czy wszystko odbyło się lege artis ale również, a może przede wszystkim to, czy wybór w ogóle został dokonany. Jeśli wybór nie został dokonany, wakujący urząd prezydenta RP nie będzie mógł być obsadzony, jest więc nieważny. I trzeba go powtórzyć. Do skutku
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 15:53

Dodane przez admin w odpowiedzi na @Pani Anna

@Admin
Kodeks wyborczy
Artykuł 324.
§ 1. Sąd Najwyższy w składzie całej Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych na podstawie sprawozdania z wyborów przedstawionego przez Państwową Komisję Wyborczą oraz po rozpoznaniu protestów rozstrzyga o ważności wyboru Prezydenta Rzeczypospolitej.
§ 2. Uchwałę w sprawie, o której mowa w § 1, Sąd Najwyższy podejmuje w ciągu 30 dni od dnia podania wyników wyborów do publicznej wiadomości przez Państwową Komisję Wyborczą, na posiedzeniu z udziałem Prokuratora Generalnego i Przewodniczącego Państwowej Komisji Wyborczej.
§ 3. Uchwałę Sądu Najwyższego przedstawia się niezwłocznie Marszałkowi Sejmu, a także przesyła Państwowej Komisji Wyborczej oraz ogłasza w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej.
Żadnego wyboru Prezydenta nie będzie, tym samym SN nie ma czego stwierdzać.
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.05.2020 16:09

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Admin

@Pani Anna
Rozdział 5 Działu V Kodeksu wyborczego znam już chyba na pamięć. Zróbmy zatem eksperyment myślowy. Czy Pani uważa, że aby SN mógł orzec to, co nakazuje zdrowy rozsądek  niezbędne jest przeprowadzenie wyborów w przynajmniej jednej komisji obwodowej?? Robić teatrzyk, bo według Pani litera prawa nie obejmuje takiego przypadku, jaki nas czeka. Przecież to byłby absurd. A jeśli z przyczyn oczywistych taki wybór w jednej komisji zostałby uznany przez SN za nieważny, to przecież brak wyboru w jakiejkolwiek komisji jest jeszcze bardziej nieważny :) Ach ci prawnicy..
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 16:32

Dodane przez admin w odpowiedzi na @Pani Anna

@Admin
Może Pan i zna na pamięć, ale nie rozumie niestety. Clara non sunt interpretanda. Idąc za pańskim rozumowaniem, po co przeprowadzać przewód sądowy, skoro można od razu orzec zgodnie z... no właśnie, z czym? Ze zdrowym rozsądkiem, czy z interesem silniejszego, co tez przez niektórych jest uznawane za  przejaw "zdrowego rozsądku"?
W mojej ocenie SN nie ma najmniejszych podstaw do uznania nieważności wyborów, jeśli one się nie odbędą. Za to może stwierdzić, że wobec tego faktu, rozstrzygnięcie o ważności wyborów jest bezprzedmiotowe. Zwłaszcza, że PiS przegłosował ustawę na mocy której może przesunąć termin na 23 maja, ale urządza szopkę, że wybory są nie ważne.
tricolour

tricolour

07.05.2020 16:47

Dodane przez admin w odpowiedzi na @Pani Anna

@Admin
Eksperyment myślowy prowadzi do wniosku, że Kodeks Wyborczy nie przewidział, że wybory mogą się nie odbyć. Bo to jest Kodeks Wyborczy, a nie Niewyborczy.
Podobnie - chowania nieboszczyka na cmentarzu nie uznajemy za nieważne gdy gościu żyje. Ale oczywiście możemy powiedzieć, że stwierdzamy nieważność nieodbytego pochówku z racji tego, że sukinsyn nie wykorkował i bezczelnie żyje.
Proszę jednak zauważyć, że w ten sposób możemy stwierdzić NIEWAŻNOŚĆ każdego procesu, który się zaczął, a może - jak w domniemanym wyroku SN - nie zakończyć. I to jest bez sensu, bo jest oczywiste, że WSZYSTKO może się z jakiegoś powodu w przyszłości nie zakończyć... czyli co? Nic nie jest ważne, bo efekt nieznany?
Pani Anna

Pani Anna

07.05.2020 12:17

Dodane przez admin w odpowiedzi na Pani umie czytać, co sama

@ Nie rozumiem pytania.
Zacytowałam: "Po upływie terminu 10 maja 2020 r. oraz przewidywanym stwierdzeniu przez Sąd Najwyższy nieważności wyborów, wobec ich nieodbycia, Marszałek Sejmu RP ogłosi nowe wybory prezydenckie w pierwszym możliwym terminie"
- dodano. niezalezna.pl Cytat, jak wynika z podanego linku  przeniesiony z "Niezależnej", nie zmieniłam nawet przecinka w "przewidywanym stwierdzeniu przez SN nieważności wyborów..." Ja inaczej mozna cos takiego nazwać, prosze mnie uświadomic.
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.05.2020 13:51

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @ Nie rozumiem pytania.

Przecież cytat jest OK. Chodziło o jego zrozumienie..
Marek1taki

Anonymous

07.05.2020 14:21

Dodane przez admin w odpowiedzi na Przecież cytat jest OK.

@admin Było za mało czasu na sfałszowanie i trzeba było zastosować obstrukcję i "unieważnić".
"Odpowiedź ze strony PKW jest jednoznaczna. "Państwowa Komisja Wyborcza, odpowiadając na pismo z dnia 5 maja 2020 r., informuje, że przeprowadzenie wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 10 maja 2020 r. jest niemożliwe z przyczyn prawnych i organizacyjnych" - czytamy w oświadczeniu przewodniczącego PKW, Sylwestra Marciniaka.
wiadomosci.wp.pl
Jest niemożliwe i nie zostaną przeprowadzone, za to unieważnione. Można wpierać ciążę w brzuch a nawet z grypy zrobić pandemię. Pan się nie boi, uda się i kolejny przekręt. Nikt nie będzie rozliczał PKW za brak gotowości do wyborów, min. zdrowia i premiera za zablokowanie kraju, ani sądu najwyższego za bzdurne orzeczenie, które ma dopiero podjąć, a już o nim politycy wiedzą.
Jabe

Jabe

07.05.2020 18:04

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @ Nie rozumiem pytania.

Tak czy owak, samowola plus.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 14:35

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Jakie "oswiadczenie PKW" ma

Ja, ja. Deutsche Bestellung musst sein.
Pa.
Nauk udzielają w szkołach. Ja nie udzielam. Tysiąc ludzi rozumie, a trzy się wymądrzają. To 3 promile.
tricolour

tricolour

07.05.2020 14:42

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ja, ja. Deutsche Bestellung

Muss sein - jeśli już. Literę "t" piszemy w drugiej osobie. Taka wiedza jest we wszystkich buńczucznych wypowiedziach, łącznie z heterodyną.
Błędy ortograficzne na miarę drugiej klasy szkoly podstawowej, błysnąć chciał...
angela

angela

07.05.2020 14:36

KOciokwik  naprędce  montuje następną intrygę dla RZĄDU.
Jaki cyrk wymyślą, bo możliwości się już wyczerpały. Wszystko już było, i ulica i zagranicą, i pucz w sejmie,  i  CIAMAJDAN uliczny, kiedy pani Gersdorf na siłę świeczkę wciskali. Teraz wymyślili rozbicie RZĄDU ,  i wszystko na NIC.
W międzyczasie  główkuja,  jakby sprytnie podmienić nielota panią kandydatkę, na lepszego blagera i oszusta, co by podrobnego leminga przeciągnąć na swoją stronę i uciułać te 0,002%.
Czoło pana Budki, wysadzilo do przodu, bo którzy  tyle problemów pomiesci. 
Chec na kandydaturę jest,  ale i pretendentow jak ruszą kandydatkę,  znajdzie się wielu. Ojoj problemów mnóstwo,  tylko gdzie w tym wszystkim jest Polska i Polacy??? Gdzie???
Tam gdzie, jak przez 8lat jak "rządzili ".
Emerytury do śmierci,  gaz najdrozszy na swiecie, Państwo wyprzedane, mafie VAT  szalały na miliardy,  szkoly, posterunki zaklady zwinięte,  a w planach jeszcze podatek katastralny, żeby się staruchy i bidoki mieszkań pozbyly,  a "piniędzy nie ma i nie bedzie".
Mowimy POdpalaczom Polski  NIE.!!!!
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 17:11

Dodane przez angela w odpowiedzi na KOciokwik  naprędce  montuje

@Angela
Proszę się nie martwić. Ich poziom intelektualny jest nie lepszy od tej naszej prawniczki z 20 letnim stażem, dumnej z bycia "komentatorką", co rozumie jako polującą na paskudnych blogerów (patrz komentarz o pożytecznych).
Skowyczą fortissimo, bo już czują, że przegrali.
angela

angela

07.05.2020 19:31

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Angela

@jazgdyni,  absolutnie tak, już mysleli że Polskę 'udupią', a tu kicha z manipulacji.
Zdrajczyki mocno zawiedzione,  i robią z siebie, jeszcze lepszych durniow,  bo juz im sie znów  'chce'😂10 maja wyborów.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 15:14

Dlaczego już dosyć dawno, jak zaczęły się rozwijać portale internetowe, pewnych ludzi udzielających się w internecie nazwano pożytecznymi idiotami? Nazwa bardzo wszystkim pasowała, więc się przyjęło.
Tymczasem jak podają źródła, to określenie wymyślił podobno sam Lenin.
Pożyteczni idioci, pożyteczny idiota (ros. поле́зный идиот, transkrypcja polska: poleznyj idiot) czasem też użyteczny idiota – pejoratywne określenie przypisywane Leninowi, który miałby tak określać zachodnich dziennikarzy piszących entuzjastycznie o rewolucji bolszewickiej i ukrywających jej niepowodzenia.
Pojęcia idiota nie ma co tłumaczyć. Nawet idiota to rozumie. Natomiast pożyteczny dlatego, że wiele służb specjalnych i agentów wpływu bardzo chętnie z takich idiotów korzysta, gdyż łatwo ich zmanipulować, wpływać na poglądy i kształtować na swój sznyt. Stają się więc dla operatorów walki propagandowej, nawet nieświadomi tego - pożyteczni.
A, że to przecież idioci, to myślą, że nikt tego nie widzi. A w swoich oczach dokonują czynów bohaterskich i chlubnych.
Dla dobra świata i ludzi oczywiście.
Domyślny avatar

Studentka

07.05.2020 15:43

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dlaczego już dosyć dawno, jak

Inne, znane powiedzenie mówi dlaczego z idiotą nie należy dyskutować.... Gdyby olewano tych kilku "pożytecznych" i nie odpowiadano na ich wpisy to może więcej inteligentnych komentatorów powróciło by na NB i dyskusje zaczęły by być ciekawsze, a "pożyteczni" stworzyli by najwyżej równoległą linię komentując się nawzajem, bez udziału innych, co po pewnym czasie było by tylko, jak niechciane reklamy, które wszyscy ignorują. Ale trzeba zacząć od ignorowania "pożytecznych".
tricolour

tricolour

07.05.2020 16:35

Dodane przez Studentka w odpowiedzi na Inne, znane powiedzenie mówi

@Studentka
Inteligentni nie powrócą tak długo, jak długo kiep z mina mędrca będzie kaleczył obce języki, jednocześnie popisując się lingwistyką. Albo pisał epokowe odkrycie, że małżeństwo nieskonsumowane jest nieważne, bo coś tam kiedyś słyszał. Albo, że Bóg grzeszników kocha bardziej - co ma taki sam sens jak to, że wróbelek ma jedną nóżkę bardziej. Albo, że pinda stanęła w kolejce dla starych, kiedy wcześniej pisał, że taki gieroj z niego, że klękajcie narody...
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 17:15

Dodane przez Studentka w odpowiedzi na Inne, znane powiedzenie mówi

@Studentka
To fakt. Toteż z idiotą nie dyskutuję. Nie ma sensu.
Lecz jest taki problem, że oni wówczas czują się dyskryminowani, a koniecznie chcą zademonstrować, na co ich stać.
Tacy ambitni, a zarazem zakompleksieni idioci są najbardziej żenujący i tragiczni.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 17:17

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na To fakt. Toteż z idiotą nie

Proszę też zauważyć, że zawsze pojawiają się po dużym sukcesie Dobrej Zmiany, lub niepowodzeniu sił antypolskich.
To taże ich definiuje.
tricolour

tricolour

07.05.2020 18:06

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Proszę też zauważyć, że

"I za ten kompromis, za tę dojrzałość polityczną, której nie zdali wszyscy, którzy siedzą na tej sali, w tak trudnym momencie dla Polski chciałbym serdecznie podziękować naszym partnerom, zwłaszcza panu prezesowi Ryszardowi Ochódzkiemu. Wygrała Polska, dziękuję bardzo"
To na mydło tak łatwo idzie?
Domyślny avatar

cyborg59

07.05.2020 17:08

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dlaczego już dosyć dawno, jak

Przydatny.
To taka finezyjna, drobna różnica : przydatny - bo się przydaje w pewnych sytuacjach, a użyteczny bo łatwo go użyć. 
Pożytek z takiego idioty - żaden. Przykładem pożytecznego człowieka o niskim IQ jest pomocnik z targowiska. Nosi skrzynki, zamiata, zawsze z uśmiechem pomaga.
Przydatny i użyteczny ! Przeciętny agent wpływu ma pod sobą całe stada. Do wielokrotnego, jak i jednorazowego użycia. Internet pozwala na regenerację i po kosmetycznej zmianie "nicka" - ponowne wprowadzenie zdalnie sterowanego idioty.
sake3

sake2020

07.05.2020 18:27

Zamiast tych językowych wzajemnych zaczepek, przepychanek,perełek dowcipu i ironii wypowiedzieli sie Państwo jak oceniacie wczorajsza debatę.
tricolour

tricolour

07.05.2020 18:41

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Zamiast tych językowych

Jeśli jeden wie, że wyborów nie będzie, a reszta nie wie, to szanse równe nie są. To raz.
Dwa: urzędujący może obiecać wszystko, reszta musi się starać choć trochę o realia.
Trzy: im później wybory, tym gorzej dla Prezydenta, bo problemy gospodarcze dopiero przed nami więc debaty będą szybko weryfikowalne.
Cztery: minuta na wypowiedź, bez możliwości zadawania wzajemnego pytań, to raczej zabawa w debatę.
sake3

sake2020

07.05.2020 19:52

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Jeśli jeden wie, że wyborów

Jeżeli już jesteśmy przy realiach ze strony opozycji to choć niby bardzo się stara to jakoś nic o nich nie mówi.Nawet choćby miała godzinę na wypowiedź to i tak byłoby to głupkowate popisywanie się Kamysza długopisem wbijanie szpilek prezydentowi Dudzie czy bezmyślne powtarzanie kłamstw przez Kidawę,czy pokrzykiwanie Hołowni.Przepraszam,błąd -opozycja nie mówi tylko krzyczy.Najpierw wrzask że nie może być wyborów ,dzisiaj wrzask bo w najbliższym czasie nie będzie wyborów.I gdzie tu miejsce na realia?
sake3

sake2020

07.05.2020 19:53

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Jeśli jeden wie, że wyborów

Jeżeli już jesteśmy przy realiach ze strony opozycji to choć niby bardzo się stara to jakoś nic o nich nie mówi.Nawet choćby miała godzinę na wypowiedź to i tak byłoby to głupkowate popisywanie się Kamysza długopisem wbijanie szpilek prezydentowi Dudzie czy bezmyślne powtarzanie kłamstw przez Kidawę,czy pokrzykiwanie Hołowni.Przepraszam,błąd -opozycja nie mówi tylko krzyczy.Najpierw wrzask że nie może być wyborów ,dzisiaj wrzask bo w najbliższym czasie nie będzie wyborów.I gdzie tu miejsce na realia?
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 22:19

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Zamiast tych językowych

Pytasz poważnie - zgłasza się idiota.
Sadzisz, ze mamy z nim w głupocie konkurować?
angela

angela

07.05.2020 20:20

Widzę na NB i pewnie nie tylko, tytaniczną  pracę ' stałych ' komentatorów pani Anna, tricolour, kaliszanin, i co niektórzy z dopadu, w obronie zniwelowanej przez obecny RZAD i PREZYDENTA,  kamieni kupy. Dołączają do chóru, totalnej opozycji, która to za swoich nie/rządów,  jak to sami  przyznali, zostawili z Polski  KAMIENI KUPĘ. 
Tak, tak, ataki na poczynania Rzadu, ktory wykonuje tytaniczną pracę na rzecz Polski, z kamieni kupy, zrobili świetnie rozwijające się państwo,  z którym nareszcie zaczęli się liczyć najwięksi przywódcy światowi  Chin i USA. 
Polska rośnie w siłę, wzmacnia swoją obronność,  i naszym odwiecznym wrogom, którzy zaplanowali zniewolenie Polski,  przez ruinę gospodarczą,  a uzyli do tego POprzednio rządzących .
Rzadzili nami nie Polacy,  a obecnie Ci sami w opozycji do rządu,  stosują już nawet bez ukrycia, jawne przeszkody ,  w rządzeniu,  na wszelkie możliwe sposoby.
A że talenty mają marne,  tak do dobrego, jak i złego, to rząd może jeszcze rządzić,  ale traci niepotrzebnie czas, na różne herezje szkodników. 
Tutejsi 'komentatorzy' doskonale wpisuja sie w działania  opozycji.  Po prostu jawnie szkodzą Polsce.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

07.05.2020 20:52

Dodane przez angela w odpowiedzi na Widzę na NB i pewnie nie

"rozwijające się państwo,  z którym nareszcie zaczęli się liczyć najwięksi przywódcy światowi  Chin i USA. "
Zwłaszcza ta ruda z ambasady wielce się liczy z rozwijającym się jak zaczarowana fasola państwem.
angela

angela

07.05.2020 22:03

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "rozwijające się państwo,  z

Bo Zdzichu,  to pewnie tylko rude widzi.
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 22:22

Dodane przez angela w odpowiedzi na Widzę na NB i pewnie nie

I tu masz pełna rację.
Zapytam się Sakiewicza, dlaczego jest taki miekki qu** as.
Chce Darskiego z powrotem. O miał uczulenie na swołocz.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

08.05.2020 06:12

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na I tu masz pełna rację.

Co tam Darski, nie lepiej od razu z zaświatów wywołać Kostkę Biernackiego.
Swoją drogą tęsknoty zamordystyczne Prawdziwych Polaków w tej liczbie Pana Marynarza dziwnie blisko lokują się leninowskiej rewolucyjnej czujności. Piłsudski też ją stosował, co skończyło się oddaniem Polski w łapy lizodupów i opleceniem jej, mackami obcego wywiadu.
Domyślny avatar

Jakobsan

07.05.2020 21:20

Dzien dobry, czy bylaby mozliwosc skonaktowania sie z panem w celu tlumaczenia napweno jednego z pana artykolow na jezyki niemiecki i ewentualnie anglielski? naszeblogi.pl Z gory ostrzegam ze nie pracuje dla Springer ;) tylko planuje blog dla niemcow zeby im wytlumaczyc dlaczego tak jest jak jest. Oni nie sa zli ;) mieszkam tutaj od 30 lat, tylko zupelnie nie informowani przez tutejsze media. Pozdrawiam Kuba
jazgdyni

jazgdyni

07.05.2020 22:39

Dodane przez Jakobsan w odpowiedzi na Dzien dobry, czy bylaby

Dobry wieczór
Czego Pan się po mnie spodziewa.
Tłumaczyć nie będę, bo język niemiecki porzuciłem z 30 lat temu. Nie, bo nim nie operuję,.bo nie ma potrzeby.
Podsyłanie panów R & R jako współtwórców faszyzmu jest ewidentną bzdurą. To całkowicie naród niemiecki ponosi winę.
Różne typy grzebały przy faszyzmie. Tak teraz podobni im grzebią przy europejskim lewactwie sponsorując idiotów i  chciwych prymitywów.
My tego nie chcemy i damy odpór.
I tyle.
Domyślny avatar

Jakobsan

07.05.2020 23:47

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Dobry wieczór

Dobry wieczor. Prosze Pana, ja juz ten text przetlumaczylem i pokazalem 2 osobom (niemcy) prywatnie, ktore z szoku nie moga sie wydostac.
Chcialbym tylko powiedziec, ze ten artykul oraz informacje w nim zawarte (do ktorych trzeba by bylo podlaczyc zrodla) jest zwalszcza dla zachodu, stopnia informacji moze i nawet o obozach koncentracyjnych!
Niestety nie rozumiem czesciowo Pana odpowiedzi "panow R&R"?. Tak samo nic nie podwazalem tylko oferowalem aby ten tekst pokazac sie w innym jezyku. Rozumiem ewentualny niepokoj bo mnie pan nie zna. Jestem Polakiem ktory swoje musial w niemczech przejsc, jako dziecko i dorosly czlowiek, tylko dla tego ze jestem Polakiem i sie nigdy nie wstydzilem tego powiedziec. Dzieci na mnie pluly, w stadionie musieli koledzy mnie ukryc przed bada nazistow (Hamburger SV) ...
Naprwade chentnie bym z panem o tym podyskutowal. Ale rozumiem jesli nie zdobylem zaufania w czesto zdradliwym internecie. Ten artykul naprwade jest bardzo wazny.
W razie czego jesli Pan mi nadal nie ufa, to zycze Panu wszystkiego najlepszego - spokoju ;) - i dziekuje za te informacje.
paparazzi

paparazzi

08.05.2020 00:33

Dodane przez Jakobsan w odpowiedzi na Dzien dobry, czy bylaby

Ty lepiej Jakobsan zmień imię na Jakub. Ty  rób co możesz w/g tego co potrafisz, bron imienia polskości. A jak masz dalekosiężne wizje pomagaj matce Polsce jak możesz.
Wiem ze zrobisz to sam lepiej, pozdrawiam i życzę sukcesów. Dobrze ze tu trafiłeś i nie każesz się nazywać PAN Jakobsan jak nie jaka PANI Anna!
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,954,898
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności