Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Gdyby tylko przeprosił...

jazgdyni, 01.02.2017



 
Ludzie! Czy was porąbało?!
Rano Instytut Pamięci Narodowej ogłosił niepodważalne ekspertyzy potwierdzające to, co wiemy od lat: Lech Wałęsa był donosicielem, szpiclem na usługach służb bezpieczeństwa.
Wiadomość prosta i jednoznaczna. Nietefałenowska kropka nad i.
Natychmiast zaczyna się relatywizacja. Pan Onyszkiewicz, oraz wielu innych mówią: - To był tylko epizod.
A pan Schetyna, którego horyzonty umysłowe nie są zbyt rozległe, oświadcza, że ci, którzy ujawniają takie fakty będą ścigani i ukarani.
 
W tym krótkim tekście nie chcę mówić o tym, co cały antypis demonstruje wobec ostatecznego potwierdzenia prawdy. Są to ludzie ułomni i właśnie prawda zawsze była ich najgorszym wrogiem.
 
Niesłychanie wkurza mnie lament, który nagle podniósł się po naszej stronie -Gdyby tylko przeprosił - powtarza niejeden polityk, były opozycjonista, ekspert, czy komentator.
Gdyby przeprosił, to co?
Padlibyśmy sobie w ramiona, może zapłakali i wybaczylibyśmy kanalii, że on nas w końcu przeprasza?
 
Mówi się – lampart nigdy nie zmienia swoich cętek. Człowiek jest, jaki jest i rzadko ulega przeobrażeniom.  Doktor Paweł Zyzak pokazał nam, że Wałęsa bedąc młodocianym był już zepsutym gówniarzem, a potem szerokie grono historyków z profesorem Cenckiewiczem na czele dotarło do tak wielu faktów w życiorysie Wałęsy, ze można by nimi obdzielić szwadron złoczyńców.
I teraz, gdyby ten stary już, napompowany, ponad siedemdziesiątletni bufon powiedział przepraszam, to coś by to zmieniło?
To by były słowa fałszywe. Kolejne kłamstwo, kolejna obraza narodu, którym ten człowiek zawsze gardził.
 
To był tylko epizod, zamykający się w latach 1970 – 1974. Rany Boskie! Kto w to naprawdę wierzy?!
Całe jego życie to jeden i ten sam ciąg, historia ukształtowanego agenta wpływu; nie wiem, czy przez moskiewskich specjalistów, czy tylko przez fachowców Kiszczaka i Jaruzelskiego; człowieka, który nigdy nie przeprosi, bo wszczepiono mu sowiecką misję, a umysł jego nie jest zdolny do refleksji, a już kompletnie do ekspiacji.
 
Wszystko co robił, od momentu, gdy ukształtowała go bezpieka, aż do dzisiaj, to jedno wielkie, potworne kłamstwo.
 
Panowie Onyszkiewicz i Rulewski mówią publicznie – my o jego "epizodzie" wiedzieliśmy od początku. Wiedział też Kuroń i wiedział Michnik. I inni.
Dlaczego zatem milczeliście, gdy Wałęsa niszczył Annę Walentynowicz?! Gdy niszczył i chciał zrujnować Krzysztofa Wyszkowskiego? Gdy nawet teraz obarczyl profesora Cenckiewicza za śmierć swojego syna.
Wiedzieliście, a mimo tego, byliście cicho, gdy Wałęsa w imię kłamstwa wykańczał kolejnych ludzi.
 
I powiem jeszcze jedno – nigdy nie zaakceptuję, że Lech Wałęsa był samoistnym bytem. Człowiekiem, który cokolwiek sam dokonał. To było sowieckie narzędzie komuchów. Bardzo wredne, perfidne i sprytne narzędzie.
I jest do dzisiaj. Co ciągle robi u jego boku Mieczysław Wachowski? Pilnuje, żeby się przypadkiem nie załamał, zwariował i zaczął mówić słowa burzące narrację?
Pan senator Bogdan Borusewicz był solidarnościowym mentorem Lecha Wałęsy. Czy wprowadzając go do opozycji, widział, tak, jak Michnik, Kuroń i reszta, że Wałęsa miał "epizod" z bezpieką? Może ktoś mu go podsunął.
 
Kiedyś, za dobre parę lat historycy i inni naukowcy precyzyjnie zanalizują, jakich potwornych szkód dokonała ubecja, czy kagiebecja, posługując się Wałęsą. Zniszczyli życie paru pokoleniom. Dali Polsce takie kreatury, jak Balcerowicz, czy Tusk. Wśród swoich kreowali oligarchów, jak Kulczyk. A resztę narodu wpędzili w nędzę. A mordercy, Kiszczak i Jaruzelski byli godnymi szacunku ludźmi honoru.
 
Nie wiem, jako miłośnik fantastyki naukowej, mogę sobie wyobrazić, że gdy Wałęsa podpisał ubecki cyrograf, wszczepiono mu zdalnie sterowaną kapsułkę z trucizną, którą się uaktywni, gdyby nagle zaczął być krnąbrny.
Lecz to tylko takie meandry umysłowe. Żadne kapsułki nie są potrzebne, gdy ma się już tak solidnego Wałęsę – Bolka.
 
...
 
Nie chę przeprosin Wałęsy. Nie potrzebuję ich. I wiem, że było by to kolejne kłamstwo. Pewnie tysięczne w długiej litanii.
I kompletnie nie rozumiem tych hipokrytów, którzy dzisiajpowtarzają – gdyby tylko przeprosił...
 
 
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18136
Freiherr

Freiherr

01.02.2017 15:30

Ja także nie potrzebuję przeprosin Wałęsy. Kapuś to kapuś, to nie jest ktoś od kogo mógłbym oczekiwać przeprosin czy je przyjmować. Ktoś, kto w swoim życiu się ześwinił (świnie tutaj przepraszam)nie zasługuje na nic innego jak na wzgardę. Podobnie jak poeci wychwalający Stalina, jak Mazowiecki domagający się kary dla biskupa Kaczmarka, jak Kuroń niszczący polskie harcerstwo etc. Lista wzgardy jest długa. Mane, tekel, fares.
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 16:36

Dodane przez Freiherr w odpowiedzi na Ja także nie potrzebuję

Też tak uważam. Jak się już tak ześwinił, to żadne przeprosiny jego winy nie wymażą.
Za dużo świństw było. A i dzisiaj jego postawa jest ohydna.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

01.02.2017 16:21

Bardzo dobry tekst" ... w gruncie rzeczy życie nie polega na dokonywaniu wyborów między dobrem a złem, lecz na tym, czy się wygrywa, czy przegrywa". [Ken Follett]. Ja nie potrzebuję przeprosin kapusia. Okazuje się, że my wszyscy przegraliśmy a kapusie dobrze się mają. Winni są także  ci wszyscy - którzy wiedzieli a nie powiedzieli- łącznie z Krzyśkiem Wyszkowskim i Antkiem Mężydło - winni są błędem zaniechania.  Niech sobie przypomną rozmowy w akademiku na Hibnera z lat 1978-79. Rewizor się kłania - z czego się śmiejecie ... Poza tym eska wyprzedziła mój komentarz podobnej treści. Pozdrawiam ro z m.
Imć Waszeć

Dark Regis

01.02.2017 17:43

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Bardzo dobry tekst" ... w

O przepraszam, Krzysztof Wyszkowski zaczął mówić o agenturalnej przeszłości Wałęsy natychmiast po tym, jak tylko mógł zacząć mówić ;) Wcześniej był przecież członkiem KLD, potem był doradcą Bieleckiego i dostał od układu glejt na bycie biznesmenem (Srebrna i RSW). Dopiero na fali wypaczeń, które w efekcie wyniosły po raz pierwszy PIS do władzy, mógł zarzucić Wałęsie i Niezabitowskiej współpracę z bezpieką. Zresztą, gdyby wcześniej nie był jednym z uwiedzionych przez bezpieczniacki teatrzyk dla ubogich, to dziś nawet nie słyszelibyśmy, że ktoś taki w ogóle istniał. Dowód na uwiedzenie to oczywiście podane wyżej fakty z życiorysu. Ten były członek KLD, dopiero po zamachu Smoleńskim domyślił się roli Tuska ("Oskara" czy nie) oraz finansowania z Niemiec. Co zaś do Antoniego Mężydło, to wystarczy zauważyć, że nadal trzyma się on twardo Platformy, więc chyba nie należy na nic więcej liczyć.
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 20:14

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na O przepraszam, Krzysztof

Przyznam się, że pana Wyszkowskiego znałem tylko z mediów. Niestety, szybki przegląd informacji pokazał, że żyjemy w dosyć solidnym bagnie.
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 20:18

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Bardzo dobry tekst" ... w

Witam
Ja bardziej jestem poruszony dniem dzisiejszym, niż historycznymi zaszłościami.Ta rzesza działaczy i ekspertów twierdzących, że wszystko byłoby świetnie, gdyby tylko w 1992 przyznał się. Co by było świetnie? Przecież to była operacja w toku. Która, nie wiem, czy już dzisiaj się skończyła.
Pozdrawiam
nonparel

nonparel

01.02.2017 18:01

Witam szanownych blogerów. Ja jestem z daleka od polityki. Pracuję jak wół, ktoś przecież musi to wszystko utrzymywać. Ale pamięć mam dobrą. Dawno, dawno temu było spotkanie z Michnikiem w auli Politechniki Śląskiej. Tłum słuchaczy. I tylko ja miałem wątpliwości. Przecież, gdybym to ja zorganizował takie spotkanie, zwinęliby mnie w minuta dziesięć. Wtedy zrozumiałem, co to jest opozycja koncesjonowana. A dalej była debata Wałęsy z Miodowiczem. A następnie to słynne "zdrowie wasze w gardło nasze". Dalej był Wachowski i nocna zmiana - moje na wierzchu. Od tego czasu wiem: Wałęsa na Nobla nie zasłużył, co najwyżej na kopa w d... Natomiast ten ubek, który wpadł na pomysł, żeby go wypromować zasługuje na Nobla - i być może na coś więcej. A tak na marginesie: na pewno gdzieś znajdują się nadal tacy inteligentni ludzie bez skrupułów. Nie można by ich tak wykorzystać?
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 20:22

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam szanownych blogerów. Ja

Witam
Oni ciągle szukają. Teraz takim neo-wałęsą miał zostać Kijowski. Palant nie wypalił, Z Wałęsą im się rzeczywiście udało. Ale wtedy było 200 tysięcy tajnych współpracowników. Można było wybierać.
Kiedyś historycy operacji z Wałęsą nadadzą jakąś nazwę.
Pozdrawiam
Jozue

Jozue

01.02.2017 21:07

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Oni ciągle szukają.

Ma Pan rację iż oni ciągle szukają. Udało im się przecież z Tuskiem. Według mnie ta niepolska gnida była najmądrzejsza z ich "dzieci". Był też jeszcze inny równie szybko się uczący a mianowicie Lepper. Ale ten miał inne zadanie podobne teraz do Kukiza.
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 21:43

Dodane przez Jozue w odpowiedzi na Ma Pan rację iż oni ciągle

Szukają i szukają. A Kukiz też mi pachnie ubecką onucą.
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 21:45

Dodane przez Jozue w odpowiedzi na Ma Pan rację iż oni ciągle

Szukają i szukają. A Kukiz też mi pachnie ubecką onucą.
Jozue

Jozue

01.02.2017 21:51

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Szukają i szukają. A Kukiz

Kukiza można określić mentalność, powiedzeniem Bolka, iż jest "za a nawet przeciw". W programie Hejke z republiki w którym pytała się Kukiza co robią wokół niego ludzie z WSI. Wtedy się zdenerwował i wyszedł ze studia.
Czesław2

Czesław2

02.02.2017 08:34

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam szanownych blogerów. Ja

Też miałem okazję wtedy być na tym spotkaniu. Pamiętam, jak Michnik się chełpił, że go na lotnisku nie zatrzymano. Ale skłamał bym, gdybym powiedział,że mnie coś wtedy tknęło. Moje wątpliwości zaczęły się dopiero od prywatyzacji prowadzonych przez Lewandowskiego, czyli dużo później. No cóż, nie każdy wtedy miał dostęp do informacji między wierszami.
Domyślny avatar

harakiri

02.02.2017 11:57

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam szanownych blogerów. Ja

Szanowny Nonparel. Wypada się zgodzić. Mnie też gdybym zaczął organizować jakiś strajk zwinęliby w minutę itp. Nie tylko Ty masz takie przemyślenia. Jednak sprawa jest głębsza. Dlaczego prezydentem został Wałęsa a nie Wachowski, który w istocie za niego myślał i mówił mu co ma robić. Po co to całe krętactwo. W ten sposób krzywdę zrobiono i Lechowi bo stale robi z siebie pośmiewisko ale też i Wachnowskiemu którego właśnie każdy może kopnąć w wymienione przez Ciebie miejsce jak zwykłego kierowcę i który pozbawiony jest korzyści i honorów jakie niósł urząd prezydenta, de facto przez niego wykonywany. W sumie malo komfortowa pozycja. Nie lepiej oprzeć wszystko na jakiś przejrzystych zasadach? Pozdrawiam.
paparazzi

paparazzi

01.02.2017 20:04

Podobno Jaruzelski w rozmowie z Kiszczakiem mial wątpliwości co do Walesy żeby go prowadzić bo za głupi. Kiszczak tylko się uśmiechnął, on jest perfekt.
jazgdyni

jazgdyni

01.02.2017 20:24

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Podobno Jaruzelski w rozmowie

Kiszczak na prawdę się znał na ludziach. Ale był złośliwy. No i zostawił Wałęsie po śmierci minę. Bo chyba go nie lubił i gardził nim.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

01.02.2017 23:14

Fascynacja Bolkiem jest bez sensu. Zarówno takie emocjonalne wpisy jak i odwrotne świadczą przeciwko nam i urągają  zdrowemu rozsądkowi. Sprawy nie wyjaśnione mają tendencję do mszczenia się w sposób zwielokrotniony. Te się zemściły, bo zapominamy o tym co je ważne. Na pohybel Bolkom. Pozdrawiam ro z m.
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2017 08:50

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Fascynacja Bolkiem jest bez

Nie ma fascynacji Bolkiem. Jest wściekłość i gniew. Tak samo, jak się wdepnie w gówno.
Ja chcę tylko jednego - by zszedł z moich oczu i umarł zapomniany.
A historycy niech sobie dywagują.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

02.02.2017 09:05

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Fascynacja Bolkiem jest bez

@Rolnik z Mazur
Nie zgadzam się z Panem - wiedzę o Bolku trzeba rozpowszechniać. Ta wiedza o Bolku np. w zachodnich społeczeństwach była bardzo znikoma, wręcz zakłamana. Dopiero teraz tamtejsi ludzie ( nie mam na myśli polityków) mogą skojarzyć pewne działania wobec Polski z tym co się dzieje w Polsce. To jest nasza kontr akcja - zaręczam że bardzo skuteczna.
Ptr

Ptr

02.02.2017 11:12

Wielu tych dzisiejszych opozycyjnych opozycjonistów upodobniło się do ludzi dawnego systemu. Myślą jak oni, działają jak oni. Formułują figury retoryczne jak oni. Stali się "komunistami". Nie ma dla mnie różnicy. Bo czym jest ten komunizm? Najkrócej - rodzajem zdrady.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 130
Liczba wyświetleń: 8,832,853
Liczba komentarzy: 31,995

Ostatnie wpisy blogera

  • PO/KO do góry a PiS dołuje. Dlaczego?
  • Spanikowany Bilderberg wściekle atakuje
  • PAŃSTWO NALEŻY DO NAS

Moje ostatnie komentarze

  • @@@Koncentrując się na antypolskich działaniach tych międzynarodowych cwaniaków z realizacją przez część władzy kraju można sobie wyobrazić w zakresie teorii spiskowych inny, bardzo prawdopodobny…
  • @@@Wyjątek: - cwaniacy z Berlina i opanowanej przez nich Brukseli, to dzisiaj wyjątkowi durnie.Wystarczy sobie przypomnieć zaproszenie emigrantów do siebie, bo tak socjalem rozleniwili swoich Niemców…
  • @Imć WaszećMam glupie pytanie, do dzisiaj zafascynowany linijkami zer i jedynek w chaoyucznej kolejności. Tak więć: - czy wy, matematyce, pracujecie głównie w systemie binarnym, czy również w…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • spike, Jeżeli dobrze pamiętam, chodziło o Sumerów, odkryto że posługiwali się systemem liczenia trzydziestodwójkowym (32), co było zaskoczeniem.
  • Lech Makowiecki, [email protected] właśnie miało być. Dziękuję, już poprawiłem...Ostatni nabój (raper Basti & Lech Makowiecki)https://www.youtube.com/watch?v=qBI0g5ZR1uc
  • Zofia, Nastał już czas wskrzesić zapomnianą organizację późnych lat siedemdziesiątych XX wieku o nazwie TOTO. Kto walczył z komuną ten ten skrót rozszyfruje. Oni znowu łby podnoszą i protestują.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności