Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Tu154M nr boczny 102 w Samarze podmieniono "UCHOD"...
Wysłane przez ironiczny anglosas w 26-07-2011 [23:03]
TU154M o numerze bocznym 102 przechodził remont w Samarze. Remont był zaplanowany na 7 miesiecy. Został jednak przedłuzony o 2 miesiace ze wzgledu na koniecznosc wymiany systemu "UCHOD" na taki ktory potwierdzi wine Polskich pilotow za "katastrofe" pod Smolenskiem.
Przycisk "UCHOD" to nie tylko przycisk. Jest to system "alarmowego" natychmiastowego poderwania samolotu do gory w razie zagrozenia bezpieczenstwa podczas lotu lub ladowania. W Rosyjskich TU154 był przystosowany do prymitywnych Rosyjskich lotnisk nie posiadajacych nowoczesnych systemow naprowadzania. Po wcisnieciu przycisku "UCHOD" samolot podrywał sie do gory niezaleznie od systemow naprowadzania lub ich braku. Mowi o tym wyraznie "instrukcja" obslugi samolotu TU154M.
W TU154M nr.102 podczas remontu zmieniono ten system na taki ktory nie dziala (sic!) na Rosyjskich lotniskach! Musieli go opracowac od nowa. System "UCHOD" tak jak juz wspomniałem to nie tylko przycisk, to cały system zmieniajacy ustawienia skrzydeł, silnikow, sterowania. Rosyjscy "specjalisci" z Samary mieli duzy problem. "Remont" TU154M nr102 przedluzył sie o dwa miesiace. Mimo wydłuzonego czasu nowy system "UCHOD" majacy udowodnic wine Polskich pilotow nie działał. Samolot jednak trzeba bylo zwrocic Polsce. Zbyt długie przetrzymywanie 102 juz wzbudzało podejrzenia o manipulacje.
Samolot TU154M nr102 po powrocie do Polski zostal "uziemniony" fikcyjna awaria jednego z monitorow. W tym czasie Rosjanie dopracowywali nowy "UCHOD" na wlasnym TU154M . Zajelo im to kilka miesiecy i dlatego TU154M o numerze bocznym 102 choc do Polski powrocił 21 wrzesnia 2010 roku do "testow" majacych udowodnic wine pilotow wystartował dopiero na poczatku kwietnia 2011 roku.
Podczas testow przeprowadzonych na TU154M o numerze bocznym 102 przycisk "UCHOD" zadziałał...
Komentarze
26-07-2011 [23:58] - Czuwaj (niezweryfikowany) | Link: Uchod Tuchaczewskiego
Na tłumaczeniu instrukcji użytkowania Tu-154 M ustala się właśnie ostatnia linia obrony ofensywy MAK.
27-07-2011 [06:27] - Sobiepan (niezweryfikowany) | Link: Technika z tasmy Bucharina!
Znaczy guzik Uchod wsadzili, ale kabelek od niego szedl do Moskwy? Tzw. odgorne sterowanie?
A co oni po remoncie TU napisali i co przeczytal lub zauwazyl pan Michniewicz, ze "los" kazal mu z wigilii zrezygnowac?
Kiedy czytam pokretne wyjasnienia a to prokuratorow, a to tzw. specjalistow, to powstaje pytanie, czego mi bardziej potrzeba: wiary, czy nadziei?
Bo, ze narod umie myslec(przynajmniej jego czesc!), tego zaden z tych nawiedzonych nie bierze juz serio!
Pozdrawiam Cie serdecznie!
27-07-2011 [12:42] - pocztax (niezweryfikowany) | Link: Człowieku!!!
Jeżeli to nie żart to podaj źródło tego co piszesz! Za pozwolenie na coś takiego to kryminał. Przecież to ewidentny współudział i kolejny powód do twierdzenia, że był to zamach!!!
27-07-2011 [16:10] - Gość (niezweryfikowany) | Link: DOWÓD!
Śmierc Michniewicza jednoznacznie wskazuje na machloje przy remoncie TU154. Rzeczywiście, strasznie tez opózniali ekperyment w Polsce z TU"2" Tez chciałabym znac zródlo tych informacji, to jest konkret!
27-07-2011 [16:51] - Emir (niezweryfikowany) | Link: no np ale jesli tak bylo
to wiadomo dlaczego ruscy chcieli samolot oddac do huty na przetopienie a polacy
( a Polakoch juz w ogole nie wspominajac )
nie maja dostepu do dowodow rzeczowych wlasniew postaci wraku,
ktory JEST .....PODOBNO POLSKA WLASNOSCIA
27-07-2011 [18:20] - Yoko: (niezweryfikowany) | Link: pocztax,sr,. 27-07-2011 Ty masz watpliwosci , wiec nie
jestea myslacym czlowiekiem ! To byl ZAMACH i wszystkie znaki
na niebie i ziemi na to wskazuja ! Mieli obaj Kaczynscy zginac.
Zginal Prezydent RP L. Kaczynski , przez przypadek J. Kaczynski
przezyl. I gdyby nie to , to MAK i Annodina byliby tak wiarygodni
ze teraz nikt by o tym nie mowil i nie rzadal wyjasnien ze strony
Polski !
27-07-2011 [18:33] - pocztax (niezweryfikowany) | Link: Obraziłeś mnie !
Przeczytaj ten tekst jeszcze raz bardzo dokładnie. Ja cię nie będę obrażać. Moje wątpliwości dotyczą wiedzy o przeróbkach "uhodu".