Siła spokoju Jarosława Kaczyńskiego

Ten teledysk obejrzało w youtubie prawie milion widzów, (940 316)
Lubi go 3143 osoby, nie lubi  173.
LIczba komentarzy to 914
Kanał zasubskrybowało 143 osoby (jest to jedyny film tego użytkownika)
Film zamieszczono 2 dni temu.

Ten sam użytkownik, również 2 dni temu zamieścił drugi film.
Różnią się jedynie podkładem audio, w pierwszym zachowano oryginalny głos Van Damma, w drugim zamieszczono gorszej jakości słowa Kaczyńskiego.
Drugi film obejrzało 9 tys. osób (9016)
lubi go 86 os, nie lubi 16
liczba komentarzy to 16

Da się z tego wyciągnąć jakieś wnioski?
Może o sile przemysłu pogardy?
Albo o tym jaką popularność mógłby osiągnąć Kaczyński gdyby w mediach było uczciwe pole do konkurencji?

 

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Temu Misiu

26-11-2013 [09:08] - Temu Misiu | Link:

Filmiki świadczą jedynie o tym, że Volvo(R) zatrudniło do promocji swoich produktów tę samą agencję, która wcześniej promowała firmę United Color of Benetton(R).
Niektórych odbiorców tego typu reklamy fascynują.