Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
PRAWDA o rytualnym uboju zwierząt .
Wysłane przez ironiczny anglosas w 11-07-2013 [22:49]
Dyskusja w tym temacie od wielu miesięcy. Przeciwnicy rytualnego uboju twierdzą że zwierzęta przechodzą straszne męczarnie trwające nawet kilkanaście minut. Zwolennicy twierdzą że nie ważne są cierpienia tych zwierząt lecz biznes i miejsca pracy.
Ci przeciwnicy oraz zwolennicy mnie przerażają. Przerażają swoją niewiedzą a zwolennicy dodatkowo swym sadyzmem w imię biznesu i miejsc pracy...
Teraz słów kilka o rytualnym uboju. Słów prawdy o tym uboju. Ubój rytualny polega na podcięciu zabijanemu zwierzęciu gardła a dokładnie tętnic by się wykrwawiły.
Jak długo cierpi tak potraktowane zwierzę zanim skona?
Pięć sekund ! Maksymalnie !
Po podcięciu tętnic krew nie jest dostarczana do mózgu. Po około 5 sekundach mózg przestaje pracować, traci świadomość...
.
Informacje podane powyżej można sprawdzić w 5 sekund w internecie.
Grzegorz Jarzębski.
ps. . Mam facebooka. Znaleść mnie można a nawet "zaprzyjaznić" * tu :
http://www.facebook.com/grzego...
ps. Londyn. Zapraszam na spotkanie z
Dr hab. Slawomirem Cenckiewiczem
na
„Promocje biografii Lecha Kaczyńskiego”
oraz wykład:
„Działania operacyjne służb specjalnych PRLu przeciwko Emigracji Londyńskiej”
13 lipca (sobota) g.18.00
Ognisko Polskie sw7 2pn metro: South Kensington
14 lipca (niedziela) g.18.30
Kościół na Ealingu: sala Windsor Hall
Komentarze
11-07-2013 [23:16] - antykrytyka | Link: 5 sekund
no, proszę wystarczy podciąć tętnice i w 5 sekund nic się nie czuje. Nazwisko rabina, który to światu objawił, może autor ujawni?
12-07-2013 [07:42] - ironiczny anglosas | Link: Proszę popytać lekarzy.
W momencie zatrzymania akcji serca człowiek traci przytomność po 5 sekundach. Spowodowane jest to brakiem dopływu krwi do mózgu. Podobnie jest u zwierząt. Podałem przykład "człowieka" bo łatwiej jest to sprawdzić ...
12-07-2013 [12:10] - tipsi | Link: Kolego.
bredzisz bez pojęcia, tyle ci powiem. Zupełnie nie bierzesz pod uwagę elementarnej wiedzy biologicznej. Mózg kręgowców zasilany jest przez cztery wielkie tętnice - dwie szyjne i dwie kręgowe. Nawet bardzo sprawny szechter nie jest w stanie w pięć sekund przeciąć obydwu tętnic szyjnych, kręgowych zaś nie przecina wcale. Póki bije serce zwierzęcia, póki ciśnienie skurczowe nie spadnie do zera z powodu utraty krwi przez już przecięte tętnice, mózg jest zasilany przez tętnice kręgowe. A na to trzeba czasu Nawet wówczas jeszcze cierpienie trwa dalsze kilkanaście sekund, nim mózg ostatecznie zginie. Porównanie z człowiekiem jest niestosowne, bo zwierzęta są znacznie odporniejsze na niedotlenienie niż ludzie -- nasz mózg zużywa nieproporcjonalnie więcej tlenu i energii.
Można powiedzieć, że to drobiazg, że parę sekund w tę czy tę -- jednak zwierzę niepotrzebnie cierpi. Ba! Cierpią nawet i te zwierzęta, które są przed ubiciem ogłuszane -- porozmawiaj sobie z pracownikami ubojni. Nam się wydaje, że zwierzęta nie mają pojęcia, co się dzieje, ale to nieprawda -- u progu ubojni czują odór krwi i strachu, instynkt je alarmuje i pojawia się strach i cierpienie właśnie. Po co przysparzać im go dodatkowo? Żeby uczynić zadość sadystycznym skłonnościom Semitów? Ci ludzie od zarania swej kultury pielęgnują sadyzm rytualny i ten powszedni także. Czy musimy do nich się upodabniać, skoro sami z tego etapu wyszliśmy setki czy tysiące lat temu?
Argument ekonomiczny jest dęty i nierzetelny. Na tej samej zasadzie można wzbraniać się przed karaniem gangsterów, bo w końcu przyczyniają się do wtórnego podziału dochodu narodowego i tworzą miejsca pracy, również w służbie zdrowia, handlu i przemyśle, bo w końcu bijąc ludzi, grabiąc i niszcząc ich mienie, zmuszają ich do korzystania z usług służby zdrowia i ponownego zakupu utraconych dóbr. Może po prostu nie kupujmy 20-letniego mięsa z Argentyny, tylko skupujmy je od naszych hodowców? Wówczas to oni będą mieli pracę i dochód.
12-07-2013 [16:06] - Magdalena | Link: skupujmy je od naszych hodowców?
Ależ prywatnie ludzie kupują i wtedy mają gdzieś jakość uboju.
12-07-2013 [22:03] - ironiczny anglosas | Link: Jestem tylko człowiekiem...
... i często błądzę. Brak mi elementarnej wiedzy biologicznej, to prawda. Tekst mój oparłem o wiedzę którą posiadam na temat człowieka i nie wiedziałem że krowy mają dodatkowe tętnice kręgowe. Ale nawet gdybym wiedział to i tak nie zgadzam się ze stwierdzeniem że zwierzęta cierpią nawet kilkanaście minut po podcięciu gardła (flagowy argument przeciwników uboju rytualnego). Nawet gdy tylko dwie tętnice krowy nie doprowadzają krwi do mózgu to i tak mózg tej krowy nawet gdy nie "straci przytomności" to pracuje inaczej ( otumanienie ?).
Co do całej reszty to zgadzam się w stu procentach. Zwierzęta czują, zwierzęta cierpią ! Opisałeś tylko chwile przed ubojem. Ja dodam więcej. Rozmawiałem niedawno z fachowcem z rzezni. Opowiedział mi że kilka dni przed ubojem "fachowcy" doprowadzają "fachowo" zwierzęta (w tym wypadku świnie) do dużego stresu. Dzięki temu świnie kumulują w swym organizmie dużo więcej wody niż normalnie i potrafią w ten sposób przytyć kilkanaście kilogramów...
Mam też informacje że w wielkich "hodowlach" stosuje się środki farmakologiczne by osiągnąc ten cel.
Element ekonomiczny uboju rytualnego podsumowałem słowem "sadyści".
Osobiście jestem za tym żeby zwierzęta idące na śmierć nie cierpiały. Jestem za ogłuszaniem zwierząt przed ubojem. Ale to niestety też nie jest bezbolesne...
Tekst o 5 sekundach napisałem gdyż mam wiedzę o człowieku i myślałem że podobnie mają inne ssaki. Okazuje się że kręgowce są inaczej zbudowane od ludzi i tracą przytomność o kilkanaście sekund pózniej...
Czy pięć sekund czy minuta...
... to zawsze jest za długo!
Tekst napisałem w proteście przeciwko bredniom o 15 minutowym cierpieniu zwierząt.
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas
12-07-2013 [16:56] - talmes | Link: ???
Ceniłem do tej pory Pana teksty, po dzisiejszym niestety mnie zamurowało. Te 5 sek to masakra dla Pana wiedzy, czytałem opinie lekarzy, profesorów weterynarii. Drób,owce,cielęta, dorosłe, bydło. Każde ma swój czas..
12-07-2013 [22:30] - ironiczny anglosas | Link: Biję sie w piersi...
... i proszę o wybaczenie . Na dodatek mój tekst został oceniony jako poparcie dla rytualnego uboju. Tekst ten napisałem w odpowiedzi na bzdurne twierdzenia o kilkunastu minutach męczarni zwierząt zabijanych rytualnie . Osobiście uważam że zwierzęta przed takim ubojem należy ogłuszać. Niestety, to też nie jest bezbolesne...
Więcej zamieściłem w odpowiedziach do innych komentarzy, zapraszam do przeczytania.
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas .
11-07-2013 [23:23] - kasia | Link: Gdyby tak bylo ....
to nie byloby przeciwnikow tego uboju...
Cos mi sie zdaje ze nie wiesz Pan o czym Pan piszesz .
" Po pieciu sekundach"(?)....przestan Pan plesc bzdety.
Przerazaja Pana przeciwnicy tego UBOJU????
SZOK.....
12-07-2013 [22:37] - ironiczny anglosas | Link: Nie przeciwnicy...
... lecz ci którzy twierdzą że podczas takiego uboju zwierzęta cierpią kilkanaście minut. Sam jestem przeciwnikiem uboju bez wcześniejszego ogłuszenia.
11-07-2013 [23:31] - 66rys | Link: Zgoda co do czasu
Zgoda co do czasu śmierci,mnie martwi to że za chwilę sataniści zgłoszą wniosek o rytualne zabijanie kotów bo takie mają rytuały i. Krwawe ofiary aby stworzyć miejsca pracy? Ok, powinniśmy też żelazo wytapiać w dymarkach to hutników będzie potrzeba od groma i trochę.
11-07-2013 [23:55] - Andrzej W. | Link: Autor
a jak, który burak będzie miał dość swojego burka
to zamiast do weterynarza - łopatą i po problemie
jak się dobrze zamachnie to nawet krócej
niż sekund pięć, a i parę groszy zostanie
ale qrestwo
a Pan jesteś za a nawet przeciw?
12-07-2013 [07:14] - MPJ 78 | Link: Po co nam to
Zakaz rytualnego uboju to nie jest konflikt równowartościowych racji. Tracimy 6000 miejsc pracy bezpośrednio związanych z rytualnym ubojem bo ci co kupowali to mięso znajdą sobie innych dostawców. Tracimy też bliżej nieokreśloną liczbę miejsc pracy niezwiązanych z tym przemysłem bo jak rzeźnik pracy nie ma to w sklepie nie kupi do fryzjerki nie pójdzie itd. Tracimy około 1,5 mld zł dochodów z eksportu.
Możemy być pewni że zakaz rytualnego uboju będzie przedstawiany jako przykład genetycznego polskiego antysemityzmu. I to w czasie kiedy nasz antysemityzm pokazuje popkultura (patrz niemieckie seriale).
Pytanie więc brzmi po co nam to? Czy zachwyt kilku zielonych (eko) i wspierających ich tęczowych (homo) jest wart utraty miejsc pracy, utraty dochodów z eksportu, dania naszym wrogom argumentu na nasz antysemityzm?
12-07-2013 [09:51] - kasia | Link: "Tracimy 1,5 mld zl dochodow z eksportu".....
a jednoczesnie importujemy stare mieso z zachodu.
W Polsce teraz nie oplaca sie chodowac swin wiec importujemy z Niemiec.
Cukrowni tez juz nie mamy i cukier tez mamy z importu.
Polski handel tez jest zniszczony doszczetnie ale mamy przeciez hipermarkety.
Po co nam przemysl ...przeciez mozemy wszystko kupic u chinczykow.
Zalegalizowac tez trzeba aborcje.... przeciez to tez BESTIALSTWO tak jak i UBOJ
RYTUALNY a po co maja zarabiac ginekolodzy na zachodzie jak moga nasi a beda z tego
miejsca pracy i duze pieniadze...
Zalegalizowac tez prostytucje i wybudowac przybytki rozkoszy, dlaczego takie " piekne panie"
maja stac przy drodze w oczekiwaniu na klientow jak moga pracowac w przyzwoitych warunkach
a turysci zamiast do Tajlandi moga przyjezdzac do nas... a z tego sa duze pieniadze na pewno wieksze
niz z UBOJU RYTUALNEGO...
Tak wiec Polska moze stac sie POTEGA GOSPODARCZA....trzeba tylko chciec .....a
PIENIADZE NIE SMIERDZA.....
Tak wiec zamknac dzioby...." zieloni,teczowi,antysemici, ubecy i wlasciciele kotkow i pieskow... macie
tyle do powiedzenia co ZYD W CZASIE OKUPACJI.....
KASA SIE LICZY....
12-07-2013 [22:20] - ironiczny anglosas | Link: Dzięki!
Wspaniała odpowiedz. Ja dodam jedynie że w Polskich sklepach jest sprzedawane mięso nafaszerowane sterydami i antybiotykami . Mięso to trafia do nas z "zaprzyjaznionych, rozwiniętych krajów europu zachodniej". Nasze mięso trafiało natomiast na zachód i do krajów koszernych.
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas
12-07-2013 [16:47] - talmes | Link: do ironiczny..
Mam wrażenie, że to co Pan napisał, nie wyszło z pańskiej ręki.
a propos
podcięta krowa umiera po 2min, taki ma układ krwionośny.
Proszę poczytać
12-07-2013 [22:14] - ironiczny anglosas | Link: Dziękuję za informacje.
Poproszę o wyjaśnienie czy krowa traci świadomość (mózg) po 2 minutach niedotlenienia czy po 2 minutach niedotlenienia następuje śmierć ... ?
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas
ps. Tekst wyszedł z mojej ręki. W tekscie tym nie ma słowa o popieraniu rytualnego uboju. Osobiście uważam że zwierzęta nie powinny cierpieć w ostatnich chwilach swojego życia. Jest to niestety niemożliwe przy panującym obecnie systemie. Wielkie fabryki mięsa (tak to się nazywa) idą na ilość a nie jakość.